Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.05.2019 în toate secţiunile
-
Azi la ora 17.00 am primit un telefon "ți-au venit clemele"! Am și zburat spre magazin și pe drum primesc mesajul ăsta: Gândul mi-a zburat imediat la ce s-a întâmplat ieri în Salaj! Am fugit spre școală, am luat copilul și cand mai aveam 5 minute a inceput ploaia. Bineînteles că toți mergeau cu "încetinitorul" și mie imi veneau in cap tot felul de catastrofe . Am ajuns acasă si am dat să mut Tiguanul. Nu aveam scaun... no problem, se poate conduce încet, cu ochii in oglinzi și in ecran pe senzorii de parcare . Apoi am bagat și Golful sub acoperișulul de policarbonat și mi-am dat seama că nu va rezista, dacă grindina va avea dimensiuni mari. Fug în casă, iau pături, mochete si covorasele de cauciuc, le întind împreună cu soția și așteptăm... plouă încet, puțin... dupa 20 minute iese soarele, curtea e aproape uscata.... il sun pe prietenul meu și la 7 ne apucăm. Pusem stâlpii B de aseară, v-am spus nu? Ei bine azi a trebuit sa ii scot , cel puțin partea de sus, pentru că, surpriză, tavanul nu intră cu stâlpii B montati. Așa că i-am demontat, am tras cablurile in dreptul orificiilor, am fixat tavanul in cleme, apoi au urmat manerele, după parasolarele, cleme parasolarelor, luminile parasolarelor, plafoniera spate și cea din față. Ok. Am zis că e de ajuns, dar pentru că mai era ceva lumină afară, am luat stâlpii A și am zus să ii montez; au doar 3 prinderi, deci credeam că e ușor. Știți că le spune stâlpi A pentru un motiv? Că se montează înaintea plafonului . Dar, cu perseverență îi poți monta și după. Apoi am încercat să remontez, a treia oara stalpul B de la sofer, (da, știu, dar dupa prima montare, reglajul de la centuri nu functiona si după ce le-am dat jos, am realizat de ce ), dar cumva nu am reusit să il conving să se aseze in poziție. And I called a day and that was it! Mâine sper sa termin tot!4 points
-
3 points
-
Merci @lambda_dryver @mihai.onu94 Pai... DSG-ul era mult mai prompt cand schimba viteze, era mai rapid decat tiptronic, fiindca asa e construit , dar nu este vreo diferenta cer-pamant;; Diferenta... mi se pare de ex ca DSG-ul si cand mergeam batraneste pe drive, daca ii dadeam talpa brusc, se comporta ca pe sport, pe cand tiptronic in confort mergand batraneste, cand ii dau talpa brusc .. sta.. se tureaza pana ii da convertizorul ce trebuie (e cateodata o senzatie ca de CVT - multitronic, pentru o scurta perioada). Pe sport mi se pare foarte prompt si tiptronic-ul, pe manual e brutal uneori. Sunt chestii cu care poti trai fara probleme, cred ca pentru oras DSG-ul e mai ok, insa pentru drumuri lungi (80%+ din folosirea masinii mele e la drum lung, pentru oras mai am alta masina) tiptronic-ul este vis, cu 8 viteze... la xxx km/h pe autostrazi fara limita am aproape 2000rpm ... poti sa mergi cu xxx km/h (pe aceleasi autostrazi fara limita) cu ~2400 rpm aprox ... este un confort iesit din comun, si consumul e ok evident Zi placuta !3 points
-
2 points
-
Am inceput si rezolvarea aerului conditionat. Am facut test pentru pierderi, a iesit negativ. A tinut presiunea fara probleme, ceea ce inseamna probabil ca are pierderi in mers, cand se incalzesc, dilata treburile pe acolo. Asadar, am facut plinul cu freon, ulei si substanta de contrast. Aerul merge foarte bine acum, iar cand voi simti ca nu mai baga la fel de rece voi merge din nou si cu lumina speciala vom vedea pe unde / daca sunt pierderi. De putin timp am observat ca am vreo 2 leduri arse pe al 3 lea stop de frana. Am schimbat cu unul din dezmembrari care acum merge perfect.2 points
-
2 points
-
@Muale: după pozitia stalpului, a clemelor si a faptului că plafonul intră deasupra stalpului. Adică dupa ce introduci clipsul în partea de jos, lângă bord, cand ridici stalpul să-l clipsezi te lovești de plafin. ziua 9 - final day Azi m-am luptat cu fiecare clema, clips, surub, etc. Parcă fiecare se impotrivea si trebiia împinsă, trasă sau rugată să intre unde a fost... Si la singura lovitura de pumn, o clema s-a indoit și a rupt si suportul. Poxipol și rabdaresi am rezolvat-o si pe asta. Am sunat să mai cumpăr si ghici ce? Vin maine si se vand doar la pachet de 10 ?. Până la final am gasit încă doua îndoite așa ca maine le voi pune inapoi la inchiderea plafonului. Am montat tot înapoi si am mai aspirat încă o dată mașina și i-am facut o poză, pentru că așa curată nu o să mai fie . Scaunelor din fața le-am mobtat luminile si acum stau mult mai bine, fără bandă adeziva. Nu știu dacă mă credeți, dar nu am rămas cu nici un șurub in plus. Am reușit sa stric clemele de la stalpii B, pe care scrie "Airbag", dar mi-au ramas 4 cleme de plastic, pe care nu îmi aduc aminte de unde le-am scos. Erau in punga cu "portbagaj", dar nu am nici o gaură neocupata... În sfârșit, am pus scaunele si bancheta spate, am pus si polistirenul si polița in portbagaj, am legat si statia si am făcut un drum de probă, fără muzică. Toate denivelarile și zgomotele de pe stradă se aud mai înfundat, mai estompat. Am pornit muzica și joasele sună la superlativ, chiar daca sunt difuzoare de fabrică. Ma gândesc că dacă le voi înlocui cu ceva maicu staif, nuzuca se va auzi și mai bine. Am pornit si subwooferul, care in plus adaugă tonuri mai joase și o vibrație în mașină, dar...e provizoriu. Il voi inlocui in viitor cu ceva care sa intre sub poliță Monentan va ramane însă. Mâine după ce vor veni ultimele cleme, operațiunea va fi 100% gata :).1 point
-
Injectoare .. pompa inalta.. pompa electrica. Un coleg scria aici ca vinovata pt span era pompa de joase de pe pompa de inalte.1 point
-
@yanq: până acum nu mi-au rămas șuruburi și nici nu am scule lipsă . Singura mea grijă este să nu rup clemele de plastic și să clipsez bine totul. Dacă totul va fi in regulă, după amiază o scot la plimbare!1 point
-
Daca s-au uitat instrumente in pacient unde se desface sa se caute? ?1 point
-
1 point
-
Gata, ajuns acasă! Totul pare ok. Mai trebuie să se evapore motorină cursă pe acolo, o să merg fără capac și o să mai curăț ce se poate. Dar în rest totul pare în parametri.1 point
-
Buuun, am terminat si capitolul roti - suspensie. Montat cauciucuri noi, reglat suspensia (am mai ridicat putin spatele si cred ca am ajuns la forma perfecta), facut geometria. Am avut marele noroc de a nu fi nevoie sa indrept nici o janta, incredibil chiar, dar pare ca gropile se simt mult mai rau in capul meu decat lasa urme asupra masinii??. Am reparat si tubulatura filtru->turbina, totul merge foarte bine acum. Ce urmeaza: am rulmentul stanga-spate MORT, face o galagie incredibila. In acelasi timp, vreau sa schimb furtunul de la epurator. Sunt niste pierderi de ulei pe acolo si nu pot sa stau linistit. Abia dupa, in final, aer conditionat.1 point
-
Dupa multe amanari am reusit si eu sa fac operatiunea de spalare mai exigenta la iesirea din iarna. De obicei fac asta anual mai insistent. Am curatat si glisierele de la geamuri si am dat cu spray siliconic, ca sa mai usurez munca macaralelor. Am impresia ca macaralele actuale sunt de toata jena. Arata bine batranica. Spalarea s-a facut la OMV seflwash, cu galeata ca ciobanul (semn de interzis cu galeata la intrarea in boxa).1 point
-
La masina ta a ramas un servomotorasnealimentat, deoarece panoul din 2008 nu il mai comanda, in 2008 nu mai exista acel servomotoras. Ori il reglezi pe o alta pozitie, ori schimbi ansamblul cu unul mai nou.1 point
-
acum 1 an recomandai valvoline. nu conteaza numai firma ci si sortimentul ales. de la rowe banuiesc ca ai pus "dpf 5w-30".1 point
-
Avand la baza filmul cu volvo postat anterior : M-am decis sa fac acelasi lucru pe fosta mea pompa de Haldex Gen 4 ( cea care initial am crezut ca este defecta ) , dar cu un nivel mai detaliat de curatare in sensul ca am deschis si pompa in interior sa curat pistoanele dupa cum urmeaza : Am folosit solutii simple pentru curatare si lubrifiere conform celor din poze. Recomand inca de la inceput folosirea manusilor de cauciuc la toate procesele. - Accesul la motoras se face usor odata ce sunt scoase cele doua suruburi laterale : - punctele care trebuie curatate bine sunt indicate in poza de mai jos . La mine problema cu pompa veche este ca erau reziduri de carbuni in punctele de contact electric . Se pot folosi si betisoare de urechi pentru o mai buna curatare , pentru acest job va trebuie rabdare , nu va imaginati ca in 5 minute de frecat este gata...... Am stat aprox 30 minute pentru curatarea punctelor indicate dupa ce am dat cu spray de frane initial. Se curata foarte bine cu spray de frane dupa ultima frecare apoi se lasa la uscat (timpul de uscare variaza in functie de conditiile in care se lasa ) , operatia se poate repeta pentru o curatare mai detaliata . Incercati sa evitati contactul direct cu rulmentii din capetele axului atunci cand dati cu spray de frane . La sfarsit dupa ce a fost uscata ( am lasat o ora la soare deschisa ) am dat cu putin WD40 pe rulmenti din capete si putina vaselina pe garnitura din jurul pompei . Am inchis pompa si gata , partea motorasului era gata. Urmeaza curatarea sitei si a pistoanelor : Se desfac cele doua suruburi care tin sita si cu mare atentie se ridica sita cat mai uniform din ambele parti , picioarele sitei sunt doua tuburi metalice care intra in capacul pompei ( cel din filmul cu Volvo a rupt unul din picioare la desfacere) Odata scoasa sita , aceasta se poate curata folosind o pensula fina(recomand No 10) si spray de frane pe ambele parti . Toata mizeria ar trebui sa iasa . Odata ce ati terminat cu sita trecem la curatarea pistoanelor : trebuie scos si al treilea surub . ATENTIE la acest pas . Ultimul surub tine pistoanele presate cu arcuri , trebuie tinut apasat pe capac in timp ce surubul este scos apoi usor eliberat din presiune. Daca nu respectati acest pas puteti sa pierdeti arcurile de la pistoane si "La revedere pompa" Pompa deschisa arata ca in poza de mai jos : - Din ea se scoate suportul de pistoane , 5 pistoane si 5 arcuri - NU incercati sa scoateti rulmentul sau O-ringul metalic din interior . Curatarea in interiorul pompei recomand sa se faca cu pensula si putin spray de frane ! nu foarte mult . Dupa ce interiorul pompei este curat recomand pozitionarea acestea pe verticala si turnarea in interior a cativa mililitri de ulei de Haldex. Pompa nu trebuie sa stea uscata prea mult timp. Dupa ce terminati cu pompa , treceti la curatarea suportului , pistoanelor si arcurilor . Se poate folosi spray de frane si pensula pentru curatare . Se recomanda si betisoare de ureghi pentru a patrunde in interiorul suportului . Dupa cum se vede in poza de mai jos , in camerele pistoanelor exista impuritati care nu pot fi curatate doar cu spray de frane . Asamblarea suportului si a pistoanelor nu trebuie sa fie facuta pe uscat ! Folositi mult ulei de haldex pentru lubrifierea acestora arcuri+pistoane. NU fortati pistoanele inapoi in gaura ! Rotiti usor de ele pana intra sau incercati in alta gaura . Daca le fortati acestea nu o sa mai miste vertical corespunzator sau se vor gripa la apasare. Odata terminat acest proces , se poate reasambla pompa la loc , la asamblare sa va asigurati ca exista putin ulei de haldex in pompa . Informatia foarte utila este ca pompa se poate asambla la loc doar intr-un singur mod, asa ca daca va fi o piesa inversata suruburile nu se vor potrivi pe gauri . Pistoanele se pun cu capetele in jos spre baza pompei. Axul are o catare care intra pe suportul pistoanelor . In pozitia finala va intra atunci cand este strans surubul care tine capacul. Ca rezultat final : Nu lasati pompa sa mearga pe uscat mai mult de 10 secunde consecutiv. Recomand ca aceasta sa fie montata pe masina cat mai rapid. Schimbul uleiului de Haldex are si el o parte sensibila : Odata scos uleiul de haldex + filtru + pompa curatata la completarea uleiului nou va intra inapoi aprox 550 mll pana va da pe afara . In specificatie sunt trecuti necesari 750 mll . Diferenta provine din filtrul Gol si pompa Goala . Recipientul de ulei OE are 850 mll si are codul G 060 175 A2 . Caz in care aveti 2 variante : 1 - Inchideti supapa de umplere la haldex si Rulati cu VCDS "Run Pump" din blocul dedicat Haldex - Caz in care reusiti sa mai adaugati cam 150 mll ( din toate ce am auzit si citit nu au reusit sa completeze conform specificatiei , diferentele erau de 50-70 mll) 2 - Inchideti supapa de umplere la haldex cu 550 mll , dati o tura scurta cu masina ( 2 - 3 plecari de pe loc in conditii normale ) dar sa NU se incinga masina tare apoi urcati pe rampa inapoi masina si completati diferenta ( cazul meu ) . La mine au mai intrat 240 mll pana a dat afara . Dupa ce am completat am tras cu seringa 40mll de lichid de haldex inapoi si l-am pus inapoi in bidon. Diferenta am facuto cu afisajul bidonului de 850 mll , aveam ramasi aprox 100mll cu o marja de +/- 10mll .1 point
-
1 point
-
La 5w30 treci cand iti urasti axa cu came , sunt pd cu dpf care asta cer din pacate ,din acest motiv vezi pe configuratoare ambele vascozitati dar cel mai bun la un pd este 5w40 505.01 personal nu iti recomand ravenol imho e un gunoi si scump pe deasupra, un blender de doi bani-1 points
-
? Nu cumva mecanicul crede ca ai distributie pe lant? ia intreaba-l. Productia masinilor astora a fost incepand cu 2013 si a avut garantie 4 ani = 2017. Doar ca nu au fost asa de multe si populare din anul 2013. Asa ca mecanicii inca nu cunosc bine TSI pe curea dupa 2013 si in majoritatea cazurilor vorbesc despre motorul pe lant dinainte de 2013. Schimbi distributia inutil si dejeaba.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00