Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.05.2019 în toate secţiunile

  1. @CristiALF Nu, nu, dar un IS38 nu ar suna chiar rau! @C Z R Am inteles acum. Foarte tare ca isi pastreaza (in cazul tau, chiar foarte accentuat) caracterul de Dr. Jekyl & Mr. Hyde . Saptamana asta masina a fost "trasa pe dreapta" timp de 2 zile pentru o intretinere a protectiei nano-ceramice. S-a spalat caroseria in sistem pre-spalare urmata de metoda 2-B cu sampon cu PH neutru, decontaminare chimica si mecanica fina, refacere strat nano-ceramic sub lampi IR (self-healing) si finisare cu un strat de EXO pentru redarea efectului hidrofob si a luciului. Jantele au fost demontate si curatate temeinic cu solutie anti-depuneri de fier, spalate cu sampon cu PH neutru si apoi decontaminate chimic si mecanic mediu si finisate cu ceara de protectie rezistenta la temperaturi inalte. S-a profitat de ocazie si, astfel, s-a efectuat si un detailing al carenajelor rotilor, pulverizare strat de ceara lichida si dressing pentru plastice. Totodata, s-a reaplicat si un tratament hidrofob pe toate suprafetele vitrate, inclusiv pe oglinzi. Per total, foarte multumit de rezultat si atrage privirea pe strada (mai ales a mea, dupa ce o incui ). Pacat ca de maine ploua ... Cateva cadre dupa pre-spalare: Si dupa:
    8 points
  2. 6 points
  3. Revin cu experienta de la service Faur (autorizat ZF, numai asta fac ei defapt). Am lasat masina marti seara pe la 19:00 (trebuie lasata cu o zi inainte ca sa fie rece a doua zi dimineata cand se apuca de ea), gardianul de acolo mi-a deschis portile si m-a orientat spre a parca masina fix la elevator, i-am lasat cheia si am revenit a doua zi dimineata. Masina a fost urcata pe elevator, s-a desfacut tot ce trebuia pentru a ajunge la capacul baii de ulei a cutiei, s-a desfacut, s-a scurs uleiul pentru un timp destul de indelungat (cred 3+ ore), s-au facut cu diagnoza lor dedicata ZF niste verificari, s-au uitat pe istoricul de temperaturi ale cutiei (pe ce temperaturi s-a mers cel mai mult), au vazut inclusiv istoric de erori (desi pe VCDS nu apar, ele sunt stocate toate in calculatorul cutiei, sneaky ). S-a curatat si spalat baia de ulei, s-au pus filtru nou, garnitura noua, suruburi noi, ulei au intrat total 7 Litri (atat s-a scos, am fost un caz fericit, la altii iese mai putin... dar a si stat mult la scurs). S-au facut teste cu ea, s-au resetat adaptarile cutiei (practic o resetare a tot ce "invatase" cutia din stilul de mers), s-a urcat pe elevator iar, s-au mai facut completari, treceri prin viteze.. etc etc Eu nu am fost prezent pe toata durata reviziei deci nu pot sa relatez pas cu pas totul, nu am putut sa imi iau o zi libera de la job, asa ca am stat doar o perioada scurta de timp cu masina dimineata si apoi am lasat o cunostinta sa "supravegheze" totul. Cutia schimba ok, am o senzatie ca e putin mai smooth totul, oricum comportamentul ei pe urmatorii 100-300km se va tot schimba, fiindca o sa tot "invete" din nou adaptarile si stilul de mers, etc. Ca multe alte tiptronic din acest model, cand e rece la prima pornire, pentru 3-10 minute se simte cand schimba din 1-2 (nimic grav, doar ca nu e o trecere perfect lina din 1-2 .. ca la celelalte), acum dupa revizie pare ca e putin mai lina, mi-a spus inginerul ZF ca mai toate fac asa, si in general dupa revizie + adaptari noi (deci dupa 100-300km) se va mai imbunatati feeling-ul putin, posibil sa fie eliminat total. O sa mai revin cu pareri si impresii dupa weekend (o sa fac ~600km ). Tind sa cred ca a fost respectata procedura ZF corect., per total sunt multumit de cei de la ZF Faur. PS: aceasta procedura este cea cu scurgere 5-7L ulei si completare, este cea recomandata de producatorul ZF. Mai exista si alternativa cu flush, care scoate cam tot uleiul din cutie (11L parca, not sure, adica ce mai ramane prin convertizor etc), dar NU este recomandata de ZF, fiindca exista riscul sa bage impuritati in solenoizi si sa dauneze. Probabil cea mai sfanta revizie ar fi cu toata cutia desfacuta, spalata, curatata, gresata etc si apoi alimentata cu ulei... dar cine ar face asta Costul a fost de ~2150 lei cu TVA, urmeaza date primite de la ei pe mail: - ulei ZF Lifeguard Fluid 8 – 124 lei + t.v.a. / litru x aprox. 6-7 litri, - filtru ZF 8HP – 192.50 lei + t.v.a. - garnitura ZF 8HP – 195 lei + t.v.a. - manopera schimb ulei si diagnoza sumara – 540 lei + t.v.a. Exista sansa sa iesiti mai ieftin daca va cumparati de pe ebay (sau alte surse) kit complet ZF de revizie (Garnitura, Filtru, Ulei), dar trebuie sa discutati cu ei daca sunt de acord, daca mai acorda garantie in aceasta situatie.. etc (eu nu am intrebat, am uitat). Atasez cateva poze, nimic profi ..
    5 points
  4. Ok Rave, Voi răspunde punctual la cele solicitate de tine mai sus, mai putin pozele pe care le voi face si încărca, dar nu imediat, cand o să am ocazia. Deci, Cum se simte? -Stă foarte bine pe sosea, destul de greoaie (~1800kg), dar se tine de 6 sec. până la 100 dacă o vrei, foarte silentioasa in interior. -Dar mai întâi despre mine, ce am codus înainte: Sunt un fan si un veteran VW, care iată ca nu am renunțat la această marcă, in ciuda discuțiilor pro masini japoneze tot mai frecvente in multe cercuri. (Sunt si motociclist, dar acolo merg sigur pe Honda ?, nu BMW) Am permis din 1994 si succesiunea a fost urmatoarea: -Golf 1 1.5 GTD, din 94-97, 80000 km parcursi -Transporter 2, 1.6D, din 94-97, 50000km parcursi -Golf 2, 1.6GTD, 97-2001, 130000km -Golf 3, 1.9TDI, a lui sora mea, eu l am ales si vazut diferenta față de Golf2. -Opel Rekord 2.0 benzină, 2001-2004, aprox 50000km -Nu mentionez si cele 2 Dacia 1300, 1310 ???? -Apoi urmează o mașină nouă pe limita pisibilitatilor: Renault Symbol 1.5dci-60kw, Dinamique, 2006-2014, 90000km parcurși Apoi urmează masinile de serviciu: 2008- 2012, logan van 1.6 mpi (primit nou), 213000km 2012-2014, VW Touran 1.9TDI-din 2006, primit la 250000km la bord, predat la 350000km , 100000parcursi. 2014-2016, Duster 1.5dci 110cp, primit nou, 83000 km parcuri 2017-2018, Passat B6 din 2006, primit la 240000km, predat la 343.000km, 100000km parcurși. 2018- actual: Duster II, full option 1.5 110 Final: ~1.000.000 la bord?? Acum, fata de ce am avut mai sus, Allspace, are urmatoarele plusuri: 1. SPATIU ENORM, mai ales in spate, eu nu am optat pt bancheta 7 locuri, deci va dati seama ca Passat sau Tuareg sunt clar mai inghesuite in spate (testat) 2. BENZINA...sunt fan motoare benzina de cand m am născut. Nu normele cu dieselul m au determinat sa iau benzina ci doar: linistea, caracterul motorului, si felul curat in care lucrează. Imi place tot la ea, cel mai mult motorizarea, pe care am ales-o special Ce nu imi place foarte mult este rigiditatea su faptul că pe drum prost nu imi permit sa merg cum merg cu Dusterul, deoarece "bate" rău, deci pe drum prost totuși pierd timp așa cum pierde unul cu Passat sau Arteon, fiindcă o menajez..totuși, dar are 4motion si gardă mai mare, deci destule. Cu alte info, va stau la dispoziție !
    4 points
  5. @EEXCALADE: mulțumesc frumos! @ShadoWzZ: așa este, dacă nu aș fi avut unde sa o las așa desfăcută, mi-ar fi fost aproape imposibil să fac ceea ce am făcut. Ziua 8 - almost there Azi mi-a ieșit tot ce mi-am propus să fac. Primul lucru a fost să testez oglinda și din fericire totul e in regulă. Al doilea lucru a fost să mobtez luminile în mânerele portierelor. Deși cumpărasem două mânere, interiorul a venit și el cu mânere iluminate. Am mai comandat două leduri, două mufe pentru leduri și două cabluri de reparație. Exista și posibilitatea să le leg la butoanele de lumini, cum spunea si @ShadoWzZ, dar tot ce pot face OEM, încerc să o fac. Înarmat cu aparatul de măsură am identificat pinii 17/21, i-am măsurat și apoi am introdus cabkurile de reparație în mufe. Am codat cu vcds si apoi am testat și s-au aprins. Apoi m-am apucat de portiere. Aceleași lucruri ca și ieri, doar că suprafața e mai mare. După ce am montat totul la loc, am început săadaug folie buretata și uneori si cea cu butum, în funcție flexibilitatea plasticului. La stalpul B, pe care l-am și montat, în partea de jos am pus două straturi, unul de STP și unul de burete. More and more and more o dată cu montarea stalpilor B și a pragurilor față și spate, începe să semene a mașină . Mâine dacă vin clemele sper să o termin de pus la loc.
    3 points
  6. Salut, Nou proprietar de Vw Tiguan Allspace 20TSI 220, comandat la Autoclub Timisoara in Iunie 2018, ridicat in 17 mai 2019.
    2 points
  7. Sa mai lucram si pe partea de mentenanta : - Au ajuns la scadenta placutele de frana pe fata , sunt cele OE montate din fabrica , nu are in istoric schimb de placute fata/spate pana acum . Cele de pe spate le-am schimbat eu anul trecut. Asa ca acum la ~92.000km vin si placutele pe fata. Nu s-au aprins in bord , dar nici nu intentionez sa astept pana se aprind . Am mers pe ATE . - Lichidul de frana care intra la "mentenanta anuala" , cu acest prilej fac si schimbarea lichidului de frana. - Toate suruburile de punte noi si OE - Distantierele de punte fata (pentru rigidizarea - Rulmentul stanga fata care la inspectia vizuala incepe sa dea putina vaselina pe la O-ringul de la senzorul de ABS. Asa ca nu astept sa crape , se schimba preventiv , am mers pe marca FAG .
    2 points
  8. Si cateva clip-uri video din weekend. Pentru calitate maxima selectati 1080p60 in yt
    2 points
  9. Kodiaq Sportline TDI 4x4 DSG MoonWhite cu urmatoarele optionale: - al treilea rand de locuri - camera video spate + pachet LED exterior (ACP) - driving mod selection + Hillhold + Offroad (era standard pana azi!) - duze incalzite (ACP) - family pack - faruri LEd cu AFS (rusinos ca nu sunt standard!) - instalatie spalare faruri - KESSY (ACP) - pregatire BT - rezerva dimensiuni reduse - scaune fata/spate incalzite (ACP) - senzori parcare fata/spate (ACP) - navigatie Amundsen -sound sistem Canton - virtual cockpit (ACP) Super multumit de alegerea facuta! O masina mare de familie fara rival in gama! Atuuri principale: spatiu, isonorizare, confort in rulare, materiale interior, ergonomie PS: de acum nu mai concept achizitia unei masini fara DSG sau Virtual Cockpit ... ?
    1 point
  10. Azi la ora 17.00 am primit un telefon "ți-au venit clemele"! Am și zburat spre magazin și pe drum primesc mesajul ăsta: Gândul mi-a zburat imediat la ce s-a întâmplat ieri în Salaj! Am fugit spre școală, am luat copilul și cand mai aveam 5 minute a inceput ploaia. Bineînteles că toți mergeau cu "încetinitorul" și mie imi veneau in cap tot felul de catastrofe . Am ajuns acasă si am dat să mut Tiguanul. Nu aveam scaun... no problem, se poate conduce încet, cu ochii in oglinzi și in ecran pe senzorii de parcare . Apoi am bagat și Golful sub acoperișulul de policarbonat și mi-am dat seama că nu va rezista, dacă grindina va avea dimensiuni mari. Fug în casă, iau pături, mochete si covorasele de cauciuc, le întind împreună cu soția și așteptăm... plouă încet, puțin... dupa 20 minute iese soarele, curtea e aproape uscata.... il sun pe prietenul meu și la 7 ne apucăm. Pusem stâlpii B de aseară, v-am spus nu? Ei bine azi a trebuit sa ii scot , cel puțin partea de sus, pentru că, surpriză, tavanul nu intră cu stâlpii B montati. Așa că i-am demontat, am tras cablurile in dreptul orificiilor, am fixat tavanul in cleme, apoi au urmat manerele, după parasolarele, cleme parasolarelor, luminile parasolarelor, plafoniera spate și cea din față. Ok. Am zis că e de ajuns, dar pentru că mai era ceva lumină afară, am luat stâlpii A și am zus să ii montez; au doar 3 prinderi, deci credeam că e ușor. Știți că le spune stâlpi A pentru un motiv? Că se montează înaintea plafonului . Dar, cu perseverență îi poți monta și după. Apoi am încercat să remontez, a treia oara stalpul B de la sofer, (da, știu, dar dupa prima montare, reglajul de la centuri nu functiona si după ce le-am dat jos, am realizat de ce ), dar cumva nu am reusit să il conving să se aseze in poziție. And I called a day and that was it! Mâine sper sa termin tot!
    1 point
  11. @andrei0241 Exact asa functioneaza si la Skoda! Eu semnalizam dar scurt si asta nu era suficient se pare... Merci de pont! @h0m3b0y Multumesc! Atasez cateva poze cu scaunele sport imbracate in alcantara perforata (chiar si randul 3 e tapitat identic).
    1 point
  12. @Rave the future is here!
    1 point
  13. @bubu182 O intretinere fix ca la carte! Masina a intrat (cum stiam deja) pe maini bune. Keep it up!
    1 point
  14. nu iti putem preciza, pana nu faci o scanare, sa vedem ce erori ai, etc. In functie de asta, iti putem zice ce ai de facut/schimbat
    1 point
  15. Vești bune, azi ar trebui să-mi iau mașina, mecanicul mi-a spus ieri că a terminat treaba, dar la drum o să se vadă dacă mai sunt ceva probleme ascunse rămase. Abia aștept!
    1 point
  16. Cu placere. Asa am conectat si eu amplificatorul,functioneaza perfect. Spor la treaba !
    1 point
  17. ...și acum în noroi cu ea ?
    1 point
  18. Să nu te sperii de voturile colegilor, am avut și eu acest ulei și nu mi-a consumat deloc în aproape 11k de km. Nu am fost atent la sunetul motorului atunci. Am pus Ravenol VMP (nu usvo) și a consumat aproape 800ml. Sunetul era într-adevăr foarte ok. Acum am original și în aproape 3k de km nu a consumat și se aude bine motorul (este totuși uleiul proaspăt).
    1 point
  19. Long time no see....13.000+ km. Mai nimic notabil decat o spalare free of charge pentru ca am gasit-o murdara de la un santier invecinat cu locul unde parcam la locul de munca. Am spus ca parcam pentru ca de vreo 2 saptamani cehoaica are si o surioara mai mica si electrica drept urmare a devenit masina de weekend si de mai putin kilometrii in Bucuresti si mai mult de iesit din oras. Drept urmare speram si la o scadere a consumului general pentru ca acum nu mai am 9-12% zilnic ci 6-7% pe weekend. Asa sar si eu de 400km range cu un plin. Am zis s-o rasfat daca tot sta pe tusa si ultimul plin l-am facut cu mult laudata Omv Maxx 100+. Nu ma da pe spate si pot spune ca, consumul este mai mare decat ce am avut ultima data si in speta Socar 95. Singurul plus care poate fi este acela ca parca urca mai repede in ture dar pentru acele 1-2sec nu merita din punctul meu diferenta de 30lei/plin. Drept urmare o sa revin la la Co 95 dupa rasfatul asta. Micuta surioara electrica nu este nici Up, nici Citigo, Zoe etc. Este o chinezoiaca pe 2 roti si-o cheama Xiaomi M365. Fac cam 20km cu o incarcare (mai ramane 20% baterie dar nu este recomandat sa o golesti de tot) si asta cu un cost total de max. 1kw/incarcare. Ieftin domne. Pentru cei 7km care-I am de facut pana la munca este ok (mai putin pe ploaie ca sunt sensibile). Cu o incarcare merg 3 drumuri (1.5 zile). Top speed-ul este de 25km/h (se poate mari la 30 cu un custom firmware) si fac cam 20-30min pana la munca (cu masina facem 45min minim) cu tot cu lasat copilul la gradinita (el merge pe trotineta lui non-electrica). Pentru orasul asta imi pare o investitie ok si de aceea am decis sa achizitionez asa ceva. Nu este o scumpisenie de x mii lei cum au altii (range de 70km, v max 60km/h, greutate 20+kg) Cele 2 fete cucuiete. Inca nu au sarit una la gatul celeilalte si nici urme de gelozie nu am vazut Over and out
    1 point
  20. Nu am reusit deloc sa pacalesc camera telefonului sa scoata o poza decenta, cat mai aproape de realitate...doar ca sa va faceti o parere am selectat 3 poze. Tin sa mentionez ca intre timp am vizitat portofoliul celor de la LED IT UP si sincer m-au castigat..recunosc ca momentan voi ramane asa dar pe viitor sunt mari sanse sa apelez la ei.
    1 point
  21. Ziua 5 - montaj, retușuri, cabluri Dragilor, chiar și eu abia aștept să reansamblez mașina . @Emy D: admit și eu că îți trebuie ceva curaj și o doză de nebunie să desfaci mașina, cum am făcut-o eu. Dar deja văd rezultatele pe măsură ce mai ansamblez ceva. Folia buretata se vinde la rola de 10m2 (10×1m) și e foarte ok. Am vrut să o iau si pentru Golf, dar la momentul respectiv nu era pe stoc pe nicăieri si am mers pe cea cu aluminiu. @TAZ844, @Muale, @Doomy, @CristianH așa este, mașinuța nu va pleca de la mine cel puțin in urmatorii 5-6 ani, poate chiar mai mult. Legat de înălțare, pot spune că deja am depășit, sper, acest moment. Azi am continuat cu mici "detalii" mancatoare de timp. Am probat subwoiferul, luând comanda (remote) de la plusul prizei din portbagaj. Dar măsurînd am observat că dupa ce îi iau contactul, din 12V rămân 8.6V, chiar dacă stația nu pornește. Și pentru că uneori basul e deranjant pentru soția mea, am rezolvat montand un comutator in consola. Si pentru a îmi veni ușor, dacă vreodata mai trebuie să scot consola, i-am pus si mufa rapidă. Apoi am montat și conectori rapizi, pentru luminile de la picioare, de sub scaune. Aici chiar sunt utili, daca voi mai scoate scaunele. Totodată am schimbat și doua leduri albastre care se arsesera. Când am montat mocheta mi-am dat seama de ceea ce zice și @Muale și anume că s-a schimbat înălțimea. Puțin, pentru că am fost moderat și pentru că am pierdut mult timp la măsurat, decupat și lipit. Și dacă o să faceți și voi izolarea fonică, va sfătuiesc să "pierdeti" timpul pentru asta! A urmat consola centrala și cotiera, unde am decupat și montat și switch-ul pentru inchiderea stației. Aici s-a cunoscut acea înălțare, am avut nevoie de ceva timp să o fixez pe poziție. Apoi am schimbat pedalele, cu cele de GTI pe care le luasem de pe ebay.de, pentru că mă enerva că tot cadea acoperitoarea de la accelerație, de la setul luat de pe Aliexpress. După am montat pragurile față, care s-au poziționat mult mai fest decât de obicei și asta sigur din cauza inaltarii. Deși nu am izolat usile, muzica sună mai bine, chiar fără subwoofer. Ce mă enervează deocamdată este că merg cu volumil stației la minim pentru subwoofer și gain-ul din adaptorul high-low tot la minim, dacă maresc puțin volumul stației și apoi cel general, stația intră în protecție. O să rămână la temă de casă, poate cu o stație care să preia semnal în locul adaptorului high-low se ca rezolva. Am comandat și cele 4 cleme pentru tavan, care evident că nu vin decât pe original si vor ajunge în 3-4 zile, așa că montajul final îl voi dace atunci. PS: până acum nu mi-au ramas suruburi în plus ? (v-am spus că le-am pus în pungulite când le-am scos, dar am uitat sa scriu pe pungi de unde erau, așa că mă bazez oe memoria mea fotografică și pe ligica bunului simț:D )
    1 point
  22. Mai sterg putin praful:D Totul ok cu masina, am revenit la cutia de aer stock (o aveam pe cea de RS7) si se pare ca fara soft facut, MAF-ul da ceva erori din cauza volumului prea mare de aer, deci ramane pe stock pana la un stage1 care nu va veni anul asta .. (inca n-am idee cand.. deocamdata sunt f multumit de puterea stock a masinii). Am avut o intamplare nefericita, s-a stricat un senzor de nivel (cantar) s-a gripat mai exact, este o buba comuna si foarte des intalnita la toate masinile din gama vag (echipate cu xenon / led si/sau suspensie reglabila). L-am inlocuit cu unul nou OEM si totul merge perfect acum (e amuzant ca acel senzor costa ~600 lei.. si nu conteaza daca e Audi A7 sau Skoda fabia sau alte masini ieftine ce il au echipat ) . Miercuri o duc la revizie pentru cutia tiptronic, la service Faur (autorizat si dedicat ZF). Sper sa iasa treaba buna Va incant cu 2 poze de pe instagram-ul masinii (nu, nu am prea mult timp liber, e doar o pasiune) cat si cu senzorul nou (poate are cineva nevoie).
    1 point
  23. 1 point
  24. ODO: 116.650km Masina a trecut printr-un overhaul mai maricel La revizia de acum 150km am gasit o bujie afumata si umeda. Le-am schimbat si am verificat dupa 2 zile, bujia din cyl4 era afumata. Verificat compresie, all OK. Schimbat bujiile intre ele si verificat dupa 2 zile, cea afumata era acum curata, cyl4 din nou afumat. Asa ca am comandat 4 injectoare noi si originale, ca sa stau linistit. Bonus: HPFP VIS cu interne STG2. Cu ocazia asta am facut si carbon-clean, era jale acolo Masina merge tipla acum. Injectoarele vechi pleaca azi in Germania la curatat, reconditionat si flow matching, dupa care vor intra la vanzare. Some pics: Aveau in jur de 25.000km bujiile
    1 point
  25. Pentru ce iti bati capul cu tipul de ulei?Nu il schimbi la reprezentanta, altfel pierzi garantia?Eu nu inteleg un lucru: dati mii de euro pe masina si pentru cateva sute de lei va zgarciti ...Daca vrei sa faci schimbul de ulei mai repede, te duci la reprezentanta si spui ca vrei schimbul si se rezolva.Crezi ca-ti pun aia uleiul gresit?Nu vrei, astepti cand zice masina...
    1 point
  26. Nu voi incarca aria cu discutii pe langa subiect ,dar ma vad nevoit sa raspund. "Dany" piesa aia e un tiristor care deschide o "poarta" la un prag de tensiune. Un releu presupune o bobina si un contact. Deci acolo lipsesc si bobina si contactul. Scuze de incarcarea ariei.
    1 point
  27. carait da.... de la releu. ticait fara se semnalizeze - de la meneta. .
    1 point
  28. De acord, insa schimbatul volanului necesita din cunostintele mele limitate: volan (200-300-500 ron) si un airbag care se potriveste la volanul de 3 spite( iar preturi acestor e 150-200E) astlfel facand un calcul ajungi la suma de 250-300E bani cu care sincer sa-ti spun i-as investi in alta parte a masinii decat intr-un volan, in plus volanul meu nu are uzura pronuntata, fostul proprietar conducea mult pe autostrada, volanul avand o usoara uzura la ora 6 pe spatele lui, asa cum se conduce la drum lung pe autostrada.
    -1 points
  29. Mutlumesc, exista o varianta sa inlocuiesc si acel CAN sau sa-i fac un update? nu de alta, dar imi displac total multe briz briz-uri agatate de parbriz, usi, oglinzi si alte chestii. As vrea sa aiba o navigatie modesta gen RCD 310 sau asa ceva, dar daca nu se poate am inteles, si o sa optez pentru alte variante. Daca airbag-ul se potriveste atunci as putea cumpara un volan piele cu 2-3 comenzi pe el. Semnul Vw ala mare de care ridici haionul, ala are de la detergentii auto/spalare sau altele argintiul sters pe 30% din el, in poze nu se vede clar, ar fi necesara o poza de detaliu. Ambreiajul a fost aerisit in service, si lichidul de frana inlocuit complet. Ca sa ai acces la ambreiajul si ansamblu, am inteles ca trebuie data jos cutia de viteze. Apropo era sa uit, daca vedeti piese din cele mentionate (interfata, volan. etc va rog sa-mi dati un pm sau postati aici ).
    -1 points
  30. 1. unde ai citit matale ca am platit 550 ron doar pt ulei si filtru de ulei? am platit 550 ron pentru urmatoarele: 4 litri ulei castrol 5w30 + filtru de motorina/aer/polen/ulei Man. daca te duci la cele mai ieftine produse si bagi un calcul rapid , iese cam 350-400 ron pt astea. Mai adauga lichidul de frana 80-120 ron, mai adauga manopera si verificarea totala a masinii, de la sistemul de franare,directie, verificat erori ,etc si sa mai aud apoi ca a fost foarte scump. Nu ca sunt eu prost, dar am fost inainte la un service sa intreb cat ma costa, mi-a raspuns sec 70 ron manopera si aduc eu ce vreau, deci ieseam tot acolo, insa mai rau, ca nu aveau stampile si chestii. 2. Ulei foloseste masina asta de cand a iesit pe portile fabricii castrol edge 5w30 si de ala o sa folosesc pana moare, iar de schimbat manualul zice 15 000km sau 1 an parca. 3. am sa apelez Andrei, multumesc de recomandari.
    -1 points
  31. Deci sa inteleg ca merg acolo cer o lista de preturi pentru o revizie si altele, cer o revizie si un pret aprox, pt schimbat filtre+ ulei ajung acolo, imi explica ala ce schimba, imi iese masina din service, s-a umblat si la filtru de motorina, si acum vrei sa insinuezi ca aia de la Robot inteleg prin revizie + verificare + lichid frana care se schimba la 2 ani + filtre x4 care se schimba anual ca ei defapt mi-au bagat 4 litri de ulei si au schimbat 1 filtru? Am sa sun maine sa ma asigur ca nu e asa, insa ce zici tu e clar o aberatie.
    -1 points
  32. Nu e vorba de eroare, dar totusi ala insista ca trebuie sa schimb lichidul de frana la 2 ani si nu a zis nimic de filtrele de motorina/aer/polen? Nu ti se pare nimic suspect in asta?
    -1 points
  33. Bun am citit eu plangeri legate de reprezentanta, dar nu ma asteptam la o revizie sa se intample asta, maine am sa sun sa -mi explice ce a schimbat exact , si daca e cum zici sa-mi recomande cineva un service/tip ok in Baia Mare sau pe o raza de 150km. In orice caz ITI MULTUMESC pentru ca ai facut aceasta remarca, daca nu ziceai nimic poate mergeam 15 000km pe filtru de motorina vechi, am sa va anunt ce raspuns hilar dau aia de la Robot.
    -1 points
  34. Am vorbit personal cu consilierul service de la Robot, din pacate nu e tura lui ca l-am sunat pe mobil, si a zis sa revin cu un telefon luni, asa ca am sunat la sediu Robot pe fix, consilierul de la programari si relatii cu clientii mi-a zis ca ceea ce scrie pe factura s-a schimbat, deci andrei_221 are dreptate, doar ca a mai specificat ca se specifica la observatii daca trebuia schimbat filtrul de aer/polen/motorina. Acum recunosc ca e scump 550 ron pentru asta, sa zicem ca ieseam mai ieftin cu 200 ron daca apelam la altcineva, dar macar mi-au verificat masina si sub ea, sau cel putin asa afirma ei. Acum sunt plecat de acasa intr-o delegatie, aici circul cu un Duster zilnic, si am si golful cu care ma intorc acasa la final. El merge bine mersi si cu filtrele care le are acum,dar preventiv dupa ce ajung acasa, am sa verific personal filtrul de aer/polen , si atunci am sa vad clar daca arata ca naiba si le inlocuiesc (si ala de motorina) sau daca arata bine si le mai las 3-4 luni si apoi le schimb eu cu filtre man. Inca odata multumesc pentru observatie, vad ca a fost in avantajul meu sa fac acest topic, altfel stateam bine mersi cu gandul ca mi -au fost schimbate. O bila neagra pentru reprezentanta, eu am zis clar revizie completa, pronuntat si intepat cu toate filtrele si ei nu le-au schimbat se pare. In continuare, in decembrie am sa -i fac o ceruire pentru protejare, si eventual sa vad cum fac cu CAN+ interfata rns ( multi imi recomanda insa sa nu cumpar interfata de navigatie stock, ca e plata prost pe consola centrala) ci sa cumpar ceva aftermarket, plasat mai bine, mai sus central-stanga. LE: ar fi bine sa cumpar W40 sau ceva vaselina si sa ung usile/portbagajul, cineva mi-a sugerat sa aplic usor cu o vata antigel pe chederele de la usi, ca sa nu inghete la iarna, pentru parbriz se poate sa-mi recomandati o solutie comunca din supermaketurile arhicunoscute?
    -1 points
  35. Multumesc pentru sfaturi, trec in seara asta si cumpar de la farmacie si aplic pe chedere, pe parbriz am nevoie de un simplu lichid de parbriz, care sa reziste pe timp de iarna, sa ajute la inlaturatarea usora a zapezii in timp ce ma deplasez pe carosabil. Pt dezaburire/dezghet am climatronic si racleta solutie. Ordinea este aceasta, doar sa ajung acasa : - verificare filtre- inlocuire- daca necesita- - spalat masina- uscare- cumparat ceara -ceruire- - comandat rns 310 sau ceva similar, trebuie sa sap mai adanc sa vad daca aceasta unitate suporta harti ale Romaniei, macar cele principale/de transport. - ulterior o sa fie volanul, mica problema cu ambreiajul (pistonul de ambreiaj)- si sa vad cum lumineaza masina pe noapte, daca va fi necesar un uprade.
    -1 points
  36. Salut, proaspat iesit din studentie si angajat, necesitatea unei masini ma presa foarte foarte tare. Astfel fiind-mi decontat 7.5 l/100km prin delegatii si mergand mult prin tara si des, am strans cu chiu cu vai suma modica de 5000E si am ajuns sa dau de acest minunat golf 5: Specificatii: 1.9 tdi cod BKC 105 cp 5 trepte, model trendline, productie 2004 jante aliaj Vw 15, dublu climatronic, dotari mediocre, nu am pretentii mari, insa dupa ce am probat vreo 30 de ford focus II si vreo 15 Vw golf (inclusiv benzina am ajuns la acest exemplar). Am cumparat-o din targul auto Cj, singurul golf 5 din perioada aceea cu peste 200 000km la bord, carte service, distributie schimbata, service doar la reprezentanta in Germania, km reali, fara interventii majore asupra masinii, fara accidentari. Motorul merge minunat. Poze aici : http://www.flickr.com/photos/89891858@N08/sets/72157637666153425/ Dupa ce am achizitionat-o, fostul propo. mi-a recomandat sa fac revizia si asa am si facut, o programare la Robot Vw- Baia Mare, m-a costat 550 ron o revizie+ o inspectie totala( lichidul de frana intra in pret). I-am comandat si pus niste anvelope Nokian WR D3 si acuma masina este pregatita de iarna. Defectele masinii, daca pot sa le numesc asa se vad in poza 7. Pe viitor as vrea sa-i schimb una alta dar nimic major, nu sunt pasionat de tuning, sau chestii de genul, asa ca va intreb si as vrea sa stiu mai multe informatii despre urmatoarele: - prima operatiune ar fi o ceruire, care sa protejeze de apa pe timp de iarna. - apoi am usoare probleme la pedala de ambreiaj, dupa ce rulez peste 2 ore cu masina, pedala nu imi revine 20% din timp pana sus ci sta la 3/4 din cursa, nu afecteaza schimbatul, nu patineaza. (suspectez pistonul hidraulic din kit). - o eventuala imbracare a volanului in material/piele perforata, si eventual un schimb al interfetei audio/gps cu ceva mai modern, asta stock nu recunoaste mp3 si de usb nici nu mai zic, iar o navigatie medium ar fi perfecta pt ca fac mult drumuri in tara si nu cunosc toate drumurile. - semnul spate de la portbagaj este deteriorat, as putea sa-i fac ceva? I-am scos un set de numere rosii, si am sa-i mai scot, achitarea taxei de mediu va fi abia in ianuarie si tot atunci va primi si numere de Ro. Cu cat mai multe sugestii, comentarii de bine de rau cu atat mai bine. LE: ce era mai important, masina are ~ 260 000km.
    -1 points
  37. Atâta fîss pt benzinare .. stați după ele până vă expiră buletinu. Treaba e foarte simplă. Toată lumea s-a panicat fix degeaba. Când se vor scoate din producție .. se vor scoate ambele.... și benzinarele și diesel-urile.... prin 2024. Mai exact toate mașinile cu ardere internă... si pe benzina si pe motorină. Se va merge in primul rand pe hibrid..... după .... pe full electric.... dar mai dureaza asta vreo 25 ani - infinit. Cei care v-ați comandat diesel (ca și mine) .. stați liniștiți ca nu veți muri cu ele de gât. (astea sunt doar visele unui brontozaur --- șeful de la volvo --- la care i-au pierit strămoșii din cauza unui meteorit). Bucurați-vă de CUPLU. Un fost - viitor posesor de passat DIESEL. PS. Revin cu poze cand ajunge. (estimare iulie 2019) passat r-line 2,0 TDI .. manual. 150 CP. full led. ... restul e poveste. (sper numai sa nu am atatea probleme ca si Cascadoru. ☺️)
    -1 points
  38. Cuplul maxim pe o plaja mai mare de turatii...asa este +1 față de Tiguan ? Cu portierele nu este din cauza chederelor ci a acelor protectii la deschidere. Daca o dai jos se va inchide mult mai usor. Cardul sd isi face un fel de buffer la o prima citire si daca adaugi foldere noi pe el nu le "vede" din prima la reintroducere. De aceea e bine sa folosesti functia acea cu "scoatere in siguranta".
    -1 points
  39. Update: Stage 1 la TCM(mai jos fisa dyno), multumesc @voinea Sticker Brutal Stacs Sticker vwforum
    -1 points
  40. Comanda cineva ulei motul de pe emag, vandut de EMAG nu de alte companii?Este OK?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!