Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.05.2019 în toate secţiunile

  1. Vai de capul meu cata imbarligaciune e pe acolo. Unde e capsula de vacuum si clapeta de pe vremuri ? Foarte faina autopsia! Nu pot sa nu ma gandesc la doua cuvinte - de fapt patru: "Bad" "Design" "EGR" "Off" ... Acum, ecologistii sa atace!
    3 points
  2. Am cumpărat masina astăzi! Am fost cu ea la test, sa verificat filtru de particule totul pare ok, mașina are full service la skoda, rezivi facute la 15.000, la skoda la reprezenta masina in luna februarie figurează fix cu 270.000 km. Zile astea o sa fac si o prezentare
    3 points
  3. Sa te poarte sănătos. Părerea mea îi ca tu nu ai avut nevoie de sfaturi ci doar ai vrut sa ne spui ce mașina îți cumperi! PS: revizii făcute la 15.000 km? Dar are ultima intrare in service în februarie, in urma cu 45.000 km??? La numărul de kilometri parcurși, cu revizii la 15.000 km, ar trebui să aibă o revizie pe luna! Dar noi sa din sănătoși, că fiarele se repara! Nu mai cita inutil postul anterior, se sanctioneaza!
    2 points
  4. Mai sterg putin praful:D Totul ok cu masina, am revenit la cutia de aer stock (o aveam pe cea de RS7) si se pare ca fara soft facut, MAF-ul da ceva erori din cauza volumului prea mare de aer, deci ramane pe stock pana la un stage1 care nu va veni anul asta .. (inca n-am idee cand.. deocamdata sunt f multumit de puterea stock a masinii). Am avut o intamplare nefericita, s-a stricat un senzor de nivel (cantar) s-a gripat mai exact, este o buba comuna si foarte des intalnita la toate masinile din gama vag (echipate cu xenon / led si/sau suspensie reglabila). L-am inlocuit cu unul nou OEM si totul merge perfect acum (e amuzant ca acel senzor costa ~600 lei.. si nu conteaza daca e Audi A7 sau Skoda fabia sau alte masini ieftine ce il au echipat ) . Miercuri o duc la revizie pentru cutia tiptronic, la service Faur (autorizat si dedicat ZF). Sper sa iasa treaba buna Va incant cu 2 poze de pe instagram-ul masinii (nu, nu am prea mult timp liber, e doar o pasiune) cat si cu senzorul nou (poate are cineva nevoie).
    2 points
  5. O sa las urmatorul post aici deoarece in aria de Tiguan 5n&5n2 nu este topic deschis specific pentru EGR , aceasta piesa fiind comuna in multe modele VW , tot face parte din scopul acestui topic . Masina in cauza -> Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 2013 - CFFB cu aprox 90.000km . M-a lovit si pe mine vestita problema cu vestita eroare : 4891 - EGR Valve (N18) P0403 00 [032] - Malfunction. Dar m-a "lovit" mai bland in sensul ca nu s-a manifestat cu LIMP MODE , am descoperit eroarea la o scanare de rutina . Avand in vedere tot ce citisem inca de cand am cumparat masina , solutia nu era decat una singura : schimbarea unitatii cu una OE ! Iata cum am procedat : Piesele necesare pentru aceasta operatie : - EGR - OE recomandat 100% 03L 131 512 DQ ! - Garniturile si piluitele necesare date la schimb! -Antigel +apa distilata (recomandat sa se schimbe tot , la scoaterea EGR oricum curge o cantitate considerabila) - Suruburile noi de punte pentru modelele 4Motion acolo unde se da puntea jos pentru montare EGR - Suruburile de punte sunt trecute ca unica folosinta , acestea se lungesc la prina strangere. - 10 ore de manopera in service x 2 persoane pentru schimbarea acestuia ( pentru 4motion) Sa incepem : 1) Eroarea in cauza : 2) Am comandat piesa noua OE cu terminatie cod DQ (ultima revizie) 03L 131 512 DQ 3) Am comandat toate garniturile si cele necesare conform procedurii ELSA ( toate sunt date spre schimbat de VW deoarece sunt de unica folosinta) : 4) Am urmat strangerea tuturor suruburilor la specificatia lor din ELSA . Strangerea prea tare a piulitelor sau a suruburilor in aluminiu are consecinte destul de grave atunci cand temperatura este mare in acel loc ! Nu va jucati cu acestea , o dinamometrica de precizie mica este 70 RON in magazine ..... daca mecanicul nu are asa ceva e simlu....schimbati mecanicul.... 5) Pentru Tiguan 4motion operatia de inlocuire EGR presupune dezasamblare majora a masinii pentru a avea acces la acesta : Punte , DPF, Caseta directie , planetara dreapta ...toate trebuie date jos. Pentru Tiguanul 4x2 este destul loc pentru scoaterea acestuia fara dezasamblarea puntii deoarece nu este diferentialul care obtureaza accesul. Asa arata la 4motion : Si uite asa am rezolvat problema ! Dupa schimbare masina trage mult mai bine ! Consumul a scazut vizibil ! Credeati ca e gata? Schimbat si atat? Hai sa vedem si de ce a crapat....ca sa nu mai existe nicim un dubiu pe viitor. Sa vedeti si voi de ce aceasta piesa este asa "speciala" si toata lumea spune ca trebuie schimbata si nu altceva.... Pe scurt : NU SE CURATA ! NU SE RECONDITIONEAZA! NU SE FACE UPDATE DE SOFT (pentru eroarea/problema de mai sus) NU EXISTA MOS CRACIUN ............... Confirm toate cele de mai sus ! Cu urmatoarele dovezi care sa sustina cele afirmate! Am deschis EGR sa aflu cauza de ce acesta a crapat , iar spre surprinderea mea nu a fost doar o singura cauza ! Am gasit 3 probleme de natura MECANICA care nu se puteau rezolva prin reconditionare , update de soft sau alte povesti spuse copiilor inainte de culcare. Asa se prezenta EGR in interior , relativ murdar dar nu critic ! Prima mentiune impotriva reconditionarii , odata deschis se rupe garnitura turnata OE si nu exista inlocuitor , montat inapoi fara etansare sigur nu va rezista. In filmul de mai jos am prezentat motivele din cauza carora EGR-ul a crapat impreuna cu ce am descoperit la dezasamblarea acestuia : Cauzele : 1) (principala cauza) Pistonul de la valva se misca cu ingreunare - rulmentul din capatul acestuia era si el blocat si a dus la deformarea pistonului iar din aceasta cauza bratul metalic actionat de motoras s-a friecat "fier pe fier" ceea ce a dus la suprafete cu uzura inegala si inevitabil la agatarea bratului in timpul cursei de Deschis/inchis : Chiar si cu lubrifiere , santurile metalice facute au fost prea adanci pentru a conta.....dupa cum se vede si in film , nu face mare diferenta. Pe langa asta , forta cu care se impinge pistonul in interior ( cel de la valva) este considerabil mai mare decat cea aplicata la EGR NOU , in interiorul acestuia nu se poate ajunge , este incapsulat in carcasa EGR-ului. 2) (cauza secundara) Clapeta interioara avea rulmentul de sus uzat semiblocat ( cel cu bratul de miscare) Asa cum se vede si in filmul de mai sus are pozitii in care agata destul de serios iar in partea bratului , rulmentul acestuia pare ca si-a dat " duhul". O-ringul acestuia pare complet distrus . Cea mai des intalnita cauza pentru aceasta este CALDURA EXCESIVA ! De unde caldura excesiva? Cine oare a fumat Dieselgate fara Filtru ? si arata asa in conditia in care masina mea a avut doar ~8000km softul Dieselgate pus..... 3) Pompa de vacum era si ea putin gripata , cu putin lubrifiant insa aceasta si-a dat drumul , dar solutia nu cred ca era pentru termen lung deoarece lubrifiantii care sunt folositi , se vor scurge din cauza temperaturii mari din acea zona , iar odata ce gravitatia isi face treaba , nu mai ramane deloc lubrifiant in interior. Cam acestea sunt cauzele descoperite de mine ! Putea sa fie totusi mai rau ! cum se putea mai rau ? .......... pe bune , putea sa fie mai rau ! Chiar si pe acest topic este pomenit de motorasul defect ! Unele EGR functionand o perioada lunga de timp cu problema blocarii pistonului , motorasul este fortat constant pana se rupe rotita de plastic care controleaza clapeta de recirculare. In cazul meu , problema fiind in faza incipienta , nu a fost fortat o perioada lunga de timp si arata intr-o stare foarte buna. De aici si eroarea P0403 .....Motorasul cand este fortat ca nu poate deschide /sau inchide valva corespunzator cedeaz din cauza cuplului solicitant prea mare si arunca LIMP MODE ! Aparent la mine valva ramanea pe deschis , ceea ce insemna ca motorul era inundat cu gazele recirculate fara sa fie controlate , fapt ce ducea la pierderea puterii si cresterea consumului . Motorasul a fost curatat si reconditionat apoi pus la "pastrare" ca nu se stie ....: Rezumatul celor scrise mai sus : Acest EGR NU SE REPARA sau RECONDITIONEAZA doar se schimba ! este cea mai buna optiune ! Repet si consecintele daca acesta nu este schimbat atunci cand apar primele probleme : - Colmatarea DPF - fapt ce o sa duca si la "craparea" acestuia si de acolo alta distractie alti bani . - Ramas cu masina in drum ( masina nu mai porneste din cauza valvei blocate) - Pierdut putere in accelerare (LIMP MODE) sa zicem intr-o depasire....unde chiar ai nevoie sa "bagi viteza" ca deh din sens opus vine doar un TIR sau doua.... pentru multi pare o joaca EGR AM sunt de foarte proasta calitate ! Problema principala a acestora vine direct de la Motoras , acesta este primul care crapa din cate citesc . Fiind LOW COST , nu se "intelege " bine cu ECM al masinii. In speranta ca m-am facut inteles ...
    2 points
  6. Kodiaq Sportline TDI 4x4 DSG MoonWhite cu urmatoarele optionale: - al treilea rand de locuri - camera video spate + pachet LED exterior (ACP) - driving mod selection + Hillhold + Offroad (era standard pana azi!) - duze incalzite (ACP) - family pack - faruri LEd cu AFS (rusinos ca nu sunt standard!) - instalatie spalare faruri - KESSY (ACP) - pregatire BT - rezerva dimensiuni reduse - scaune fata/spate incalzite (ACP) - senzori parcare fata/spate (ACP) - navigatie Amundsen -sound sistem Canton - virtual cockpit (ACP) Super multumit de alegerea facuta! O masina mare de familie fara rival in gama! Atuuri principale: spatiu, isonorizare, confort in rulare, materiale interior, ergonomie PS: de acum nu mai concept achizitia unei masini fara DSG sau Virtual Cockpit ... ?
    1 point
  7. Retrofit la difuzorul de bitdi ( care mi se pare ca e defapt completarea kit-ului de Rline pe spate, asa cum are si Passat/Golf Rline, indiferent de cilindree). Daca e cineva interesat, pot da mai multe detalii.
    1 point
  8. @EEXCALADE: am văzut pe schema de pe RNS un AMP. La el te referi? Eu citisem de soluția cu priza de 12V aici pe forum și având-o la îndemână, am folosit-o. Ziua 7 - mulțumit, obosit, frustrat Azi m-am apucat să montez ceea ce pot, pânăvin clemele și am început cu hayonul. Și aici am adăugat materiale, pe tablă folie anti-vibrații și pe părțile din plastic, folie buretata. Chiar dacă sunt multe striații, am stat cu foarfecul la decupat, ca să intre fokia cat mai bine. Mâinevoi adaugă folie buretata și celorlalte elemente rămase. Hayonul se închide mai "înfundat" față de cum era până acum. Am continuat cu montarea pragurilor din fața și din spate și a piselor ce vin în lateralele banchetei spate, acestora din urmă le-am aplucat de asemenea puțină folie buretata, pe lângă ceea ce a pus VW din fabrică. Apoi m-am apucat de ușile din spate. Nu am găsit nici un videoclip în care cineva să scoată față de ușă internă, dar am zis că poate seamănă cu cea de Golf 5 cât de cât. Am scos toate suruburile care o prind de ușă și pe cele care țin incuietoarea, fața de ușă s-a mișcat, dar nu a ieșit. Am mai întrebat un prieten, m-a intrebat daca am scos manerul?! Ba mai mult, dacă l-am scos înainte de a scoate suruburile de la broasca?! Nu-l scosesem.Am mai căutat pe net, am mai dat câteva mesaje, câteva telefoane, nimic. M-am frustrat! Am plecat și am facut altceva o vreme, am mai căutat pe net. Tot nimic. M-am întors la mașină, am studiat puțin deschizătura, am vazut ca pot baga mâna suficient cat să așez ofolie și apoi să o întind. Tare aș fi vrut sa o dau jos de tot și să pit pune mai mta folie acolo.. Asta este, dacă voi găsi cum se face sau îmi va spune cineva mai în amănunt, voi redesface și voi face treaba cum mi-am dorit-o. Până atunci, pe fața exterioara mai exista încă o bucata de 30x20cm, în plus față de izolația de fabrică. Apoi m-am concentrat pe ce aveam la dispoziție și am adăugat folie STP pe fața de ușă internă dar si pe cea din plastic. În plus, pe cea din plastic, am aplicat și folie buretata pe unde am crezut de cuviință. Din când în când, ciocaneam fața, să văd unde ar mai putea vibra. Înainte de a mă apuca, aveam o zornaiala de undeva din portiera spate stânga, care acum a dispărut, deci am rezolvat. Am reușit să termin ambele portiere spate și primul lucru pe care l-am făcut, a fost să verific ușile. Se inchid corect, se luminează ceea ce trebuie, nu am rămas cu suruburi, dar cel mai important, s-a schimbat sunetul când se inchid! Așa că m-am băgat în mașină, am inchis ușile si am pornit muzica. Acum chiar se aude basul în mașină, fără subwoofer ! Olee! Abia aștept să vină clemele și să montez totul la loc și să fac din nou proba! În încheiere am schimbat oglinda dreaptă, care fusese achiziționata de vreo doi ani și pe care am uitat să o montez când am schimbat interiorul de R. Oglinda mea, fusese lovită de fostul proprietar și pe lângă faptul că șuiera la viteze mari, avea si o roată dintata ruptă si se mișca. În plus nici nu cobora, atunci când dădeam cu spatele. Când să infiletez șurubul de strângere, am constatat că după un punct se rotește greu și după deloc, dar oglinda nu era încă fixată. Cel care mi-a vandut-o, a "uitat" să specifice acest "mic" amănunt, ca filetul nu mai e cum trebuie... Cu 3 saibe am rezolvat, oglinda e strânsă corespunzător. Sper să nu fie și rabatabila, nu doar încălzită și reglabila electric, mâine dimineață am să o probez complet. Mâine termin de izolat ușile față, celelalte plastice și vreau să cuplez și iluminarea de la mânere. Fețele astea de uși au venit cu iluminare, eu am luat ledurile și mâine incerc să le fac funcționale. Am cam obosit, mai e ceva de lucru la mașină și incep să mă frustreze micile chestii care nu îmi ies. Singurul motiv care îmi dă putere și plăcere să continui, este că mașica va fi la final, așa cum mi-am dorit-o.
    1 point
  9. Update: Stage 1 la TCM(mai jos fisa dyno), multumesc @voinea Sticker Brutal Stacs Sticker vwforum
    1 point
  10. Salut! Acum am vazut si eu golfu..imi place asa mult ca, cand ma uit la poze imi vine in gand un singur lucru: SLEEPER. marfa combinatia si cu portbagaju sus 10/10
    1 point
  11. Merci de info baieti! E bine daca se pot scoate usor dar le-am vazut utilitatea din prima zi cand am adus-o acasa si fata mea cea mare a scapat usa la deschidere intr-un gard de beton ... Fara acel plastic s-ar fi julit muchia usii mai mult ca sigur. O sa pun muzica si pe un card nou de 32gb sau 64gb si vedem daca mai face fite de citire. Am uitat sa mentionez farurile si proiectoarele cornering cu led care fac o lumina alba, curata, intensa si precisa ca delimitare! Bravo Skoda si rusinica PoRo ca nu le-ai lasat in standard pe Sportline ca in vest! Lumini mai bune am vazut doar pe Benzurile noi cu matrix led... Numai bine!
    1 point
  12. RNS510 are iesire (+)pentru remote .
    1 point
  13. Eu am pentru masina un bosch vechi de cel pitin 10 ani, merge ok si acum. Nu trebuie lasate iarna afara, ramane apa in ele, ingheata, se dilata si sparge pompa.
    1 point
  14. Update 1 - Ma apropi de 1000km rulati si sunt in continuare foarte multumit de alegerea facuta! Recomand acest model celor cu familii extinse! 2 - Ce-mi place la masina: - directia adaptiva - cursa scurta de bracare la viteze mici si grad de asistare reglabil din selectarea modului de conducere - suspensia standard de pe Sportline - bine setata, fara zgomote, masina sta bine pe drum si nu se inclina prea mult pe viraje (ramane de vazut comportamentul in offroad) - combinatia motor TDI + DSG - cuplu disponibil jos si omogen, schimbari line de treapta, cutie automata silentioasa in functionare, putere motor suficienta - scaunele sport cu alcantara - suport lateral bun, confortabile, nu se incing sub tine - virtual cockpit - luminos, lizibil, customizabil, rezotutie ok, grafica buna, delay mic la randarea miscarii - sistem autohold - foarte util in rampa/panta, activeaza frana de mana automat la oprire - sistem ACC - lucreaza foarte frumos doar ca nu mai pot face depasiri "la aspiratie" cu el activ - sistem front assist - util ca sistem de siguranta activa ... a intrat deja de cateva ori in actiune desi nu era un pericol iminent de impact - sistemul audio Canton se aude chiar bine (dupa cateva modificari prin setari) cu suficient bass si inalte clare - navigatia Amundsen - ergonomica si rapida in utilizare, rezolutie buna, grafica clara, Carplay si AA merg brici 3 - Ce-mi palce mai putin la masina (entuziasmul nu elimina ratiunea ?) : - sistemul de prindere al numarului pe spate care zdrangane enervand la fiecare utilizare a haionului sau cand volumul audio trece de 50% - chederele usilor foarte tari ce nu permit o inchidere usoara ... sper sa se mai lase in timp - sistemul start-stop enervant rau - daca uit sa-l dezactivez la plecare intra in actiune mult prea repede cand masina inca se deplaseaza usor si se reactiveaza automat daca aleg modul Eco chiar daca l-am oprit initial ? - cititorul de carduri refuza cateodata citirea cardului de 16gb (ceva mai vechi intradevar) lucru care nu s-a intamplat pe Bolero in Octavia - tensiune permanenta in prizele auto (la fel ca la Octavia) ce ma obliga se pornesc/opresc camera video manual dupa fiecare drum Va urma... PS: mai pun cateva poze dupa o spalare terapeutica ?
    1 point
  15. Nu ai scos capacul care trebuie. ceea ce vezi tu negru este motorasul de reglare al farurilor. Scoate celalalt capac.
    1 point
  16. Salut Am schimbat la golf 6 amortizoare spate, bilete antiruliu fata/spate si flanasa amortizoare fata. S-a schimbat tinuta la drum dar nu in bine. Daca inainte era o placere sa conduc, acum ma termina, simt toate denivelarile, ma zdruncina incontinuu. Nu stiu care ar putea fi cauza ... banuiesc ca de la amortizoare dar nu sunt sigur. Am pus amortizoare KYB. Daca se poate un sfat.. ce ar trebui sa fac, ce sa schimb ca sa imbunatatesc confortul ... pe mine ma intereseaza sa fie cat mai confortabila suspensia. Multumesc
    1 point
  17. Golf VII 2015 2.0 TDI 150 CP Euro 6 Nu sunt colegi pe forum care folosesc Motul Specific 5w30 cu norma 504.00-507.00 care sa ne ajute cu cateva review-uri realiste ???
    1 point
  18. salutare, tatonez cu achizitia unui B8 sau golf 7, ambele variant din germania si am o singura nelamurire (ma rog sunt mai multe dar nu vrea sa pornesc inca un versus intre acestea), la B8 de ce la unele modele nu mai exista butonul de ESP off langa schimbator. Intre 2 modele vizualizare, bag de seama de existenta butonului doar pe variantele 4motion. Daca este asa, care este logica?
    1 point
  19. salut dar pana acum nam avut problema asta,nu se auzea nimic cand opream motorul,dupa ce opresc motorul si ma duc si pun mana la EGR acolo se simte vibratile si acele batai care dupa cateva secunde se opresc,si de cand a inceput acel zgomot apare cate o data martorul acela cu spirala galbena,si nu se mai tureaza si scoate fum atunci cand e martorul acela aprins,dar dupa ce dispare martorul masina merge foarte bine.
    1 point
  20. @mad_kat: măcar de ar fi singurul, dar nu e.. de când am tot desfacut mașinile, mi-am afus aminte de Peugeotul meu 405, fabricat în 1991, cu carburator. Pe vremea aceea, producătorii foloseau la interior 100 de șuruburi și două cleme, acum folosesc 90 de vleme din care 30 sunt de pkastic sau de unică folosință și 10 șuruburi. Sincer nu îmi aduc aminte de greieri la mașină aia, deși i-am schimbat interiorul complet cu vinilin în două culori. E interesant că vw ne vinde "bad design" la prețuri destul de mari...
    1 point
  21. presiunea mai mica ajuta pe genul asta de teren. tocmai asta spuneam, pentru utilizare mixta, gumele astea sunt tot ce iti trebuie.
    1 point
  22. Injectia directa (sau FSI la VW) are bune si rele... Am vazut d-astea de pe la primele FSI-uri (sau similare de la alte marci) In continuare imi place de mor GTI-ul asta!
    1 point
  23. Ziua 5 - montaj, retușuri, cabluri Dragilor, chiar și eu abia aștept să reansamblez mașina . @Emy D: admit și eu că îți trebuie ceva curaj și o doză de nebunie să desfaci mașina, cum am făcut-o eu. Dar deja văd rezultatele pe măsură ce mai ansamblez ceva. Folia buretata se vinde la rola de 10m2 (10×1m) și e foarte ok. Am vrut să o iau si pentru Golf, dar la momentul respectiv nu era pe stoc pe nicăieri si am mers pe cea cu aluminiu. @TAZ844, @Muale, @Doomy, @CristianH așa este, mașinuța nu va pleca de la mine cel puțin in urmatorii 5-6 ani, poate chiar mai mult. Legat de înălțare, pot spune că deja am depășit, sper, acest moment. Azi am continuat cu mici "detalii" mancatoare de timp. Am probat subwoiferul, luând comanda (remote) de la plusul prizei din portbagaj. Dar măsurînd am observat că dupa ce îi iau contactul, din 12V rămân 8.6V, chiar dacă stația nu pornește. Și pentru că uneori basul e deranjant pentru soția mea, am rezolvat montand un comutator in consola. Si pentru a îmi veni ușor, dacă vreodata mai trebuie să scot consola, i-am pus si mufa rapidă. Apoi am montat și conectori rapizi, pentru luminile de la picioare, de sub scaune. Aici chiar sunt utili, daca voi mai scoate scaunele. Totodată am schimbat și doua leduri albastre care se arsesera. Când am montat mocheta mi-am dat seama de ceea ce zice și @Muale și anume că s-a schimbat înălțimea. Puțin, pentru că am fost moderat și pentru că am pierdut mult timp la măsurat, decupat și lipit. Și dacă o să faceți și voi izolarea fonică, va sfătuiesc să "pierdeti" timpul pentru asta! A urmat consola centrala și cotiera, unde am decupat și montat și switch-ul pentru inchiderea stației. Aici s-a cunoscut acea înălțare, am avut nevoie de ceva timp să o fixez pe poziție. Apoi am schimbat pedalele, cu cele de GTI pe care le luasem de pe ebay.de, pentru că mă enerva că tot cadea acoperitoarea de la accelerație, de la setul luat de pe Aliexpress. După am montat pragurile față, care s-au poziționat mult mai fest decât de obicei și asta sigur din cauza inaltarii. Deși nu am izolat usile, muzica sună mai bine, chiar fără subwoofer. Ce mă enervează deocamdată este că merg cu volumil stației la minim pentru subwoofer și gain-ul din adaptorul high-low tot la minim, dacă maresc puțin volumul stației și apoi cel general, stația intră în protecție. O să rămână la temă de casă, poate cu o stație care să preia semnal în locul adaptorului high-low se ca rezolva. Am comandat și cele 4 cleme pentru tavan, care evident că nu vin decât pe original si vor ajunge în 3-4 zile, așa că montajul final îl voi dace atunci. PS: până acum nu mi-au ramas suruburi în plus ? (v-am spus că le-am pus în pungulite când le-am scos, dar am uitat sa scriu pe pungi de unde erau, așa că mă bazez oe memoria mea fotografică și pe ligica bunului simț:D )
    1 point
  24. Verificat de mine , cand am facut schimbul prima data la 26500 km ,uleiul original din fabrica ... s-a prezentat foarte bine , ca si culoare si consistenta ...sunt multumit !!! Ciudat e ca la schimb , acum , a trebuit sa pun tot bidonul de 4 litri , ca sa am pe joja , pe mijloc , masura ! Cred ca il voi lasa maxim 15.000 km ! CASTROL EDGE Professional Titanium FST LongLife III, 5W30
    1 point
  25. Am vazut azi jucaria asta prin CT, sare in ochi de la o posta si arata si mai bine “pe viu” decat in poze! ?
    1 point
  26. Ma amuza ce abordari au unii, nu prea ati folosit taxi-uri in alte capitale ale lumii nu? Masina fiind taxi este servisata mult mai des, verificata mult mai bine decat alte masini rulate in alte conditii (fiindca asa impune legea etc) Motoarele acelea sunt FOARTE fiabile, duc 500k km lejer servisate ok (si sigur a fost servisat ok, vezi pct 1) DPF se poate curata profesional, la un service dedicat (cu aparatura in acest sens), care scoate un dpf minim 99% ca nou cu garantie minim 12 luni (daca nu e topit, si sigur e ok daca merge bine masina la o prima vedere), cost aprox 800 lei cu tot cu montat demontat etc. Cutia DSG de pe aceste modele este una foarte fiabila daca este servisata la timp (si probabil a fost, vezi pct 1), sansa sa aiba probleme pe mecatronic sunt mici. Cat despre ambreiaje, daca inca nu au fost schimbate pana acum, probabil vor trebui schimbate in urmatorii 50 000km, dar nu este un capat de drum, e o procedura standard, odata cu ea se face si revizia de ulei + filtru. Dar e posibil sa fi fost deja schimbate, fiind taxi rulat mult in oras. Franele si suspensia sunt consumabile si e normal sa trebuiasca schimbate la un moment dat, dar ma indoiesc ca ti-o da cu ele facute varza, totusi masina aia cara oameni si nu oi, trebuie sa le ofere un confort. Interiorul si uzura din interior, ati fi surprinsi cat de bine arata unele taxi-uri la 350k+ km. In cel mai rau caz se cumpara niste protectii de pedale noi (aliexpress, 50 lei), se retapiteaza volanul si iese ca unul nou din fabrica (250 lei ~ ), se mai schimba 1-2 butoane tocite sau zgariate (50-150 lei.. se gasesc si noi si sh destule). Un detailing ca la carte interior / exterior si ar trebui sa fie OK pe partea asta de aspect. Daca ai acces la un istoric complet al masinii si gasesti toate servisarile facute ok, poate si unele lucruri ca ambreiajele + volant schimbate .. cu atat mai bine. Verificata masina pe diagnoza, mers cu ea si facute diverse teste. Daca totul e ok din cele de mai sus, eu as lua-o la banii aia. Nu inteleg ce se sperie unii asa de kilometraj, in conditiile in care 50% din masinile aduse din afara se invart in jurul acelui kilometraj (nu si in bord evident). @Dtc2010 sunt curios ce decizie ai luat / iei cu masina, daca o cumperi sa ii faci o prezentare te rog in aria corespunzatoare (masina mea)
    1 point
  27. La ieșirea de azi ...( noroc ca uitasem trepiedul in masina ) cu copilotul ( singurul căruia ii place offroadul )
    1 point
  28. @Muale metroul nu prea are frana regenerativa. Doar saboti. Am făcut mentenanță la niste CISCO-uri printr-o stație de metrou. Schimbam sursele la 3 săptămâni din cauza prafului metalic. Apoi gurile de ventilație sunt langa bulevarde importante...
    1 point
  29. Discutia despre staging la clima o gasiti pe pagina 29.
    1 point
  30. O sa las asta si aici : Disectia detaliata a EGR-ului care a crapat si cele descoperite in interior
    1 point
  31. Tre sa apara .. nu is nici astea ozeneuri. Pe ebay gasesti si placa electronica cu motorasul de la egr. Nu mai am lincul sa il postez.. mi.l trimisese cineva din Spania.
    1 point
  32. Merci @16MAW Dap, am avut Op5 si acum Op6T, foarte multumit (insa ma bate gandu la un Huawei P30pro... pentru performantele camerei.. ?️‍?️ )
    1 point
  33. Un mic update, paote ajuta pe cienva. Am incercat Bosch aero, cele mai ieftine stergatoare din auchan (no name), Valeo si Alca. Raman la alca.. tin mai mult si costa foarte putin. Sa dai 135 pe bosch aerotwin si sa tina un senzon... nu! Am luat alca din dedeman. Am trecut toamna si urmeaza iarna..vedem daca reusesc sa ies din iarna cu ele intregi.
    1 point
  34. 311 000km. In weekend am mers Buc- Valea Ph- Bv- Tusnad si retur pe Cheia (drum foarte curat) A3- Buc. consum 5%, vreme buna, duminica dimineata erau -17 grade si am pornit dupa 4-5 chei din cauza ca am releul de operare bujii defect (in curs de remediere/inlocuire). Deci am pornit la -17 grade fara bujii, buna masina. PT cine nu stie inca, masina a intrat la vanzare:
    -1 points
  35. Ai dreptate, oricum nu sunt tampit sa tin cu dintii de 100-200E. Momentan ma folosesc de masina, chiar maine plec intr-o delegatie in tara pe 2 saptamani (1500km) deci nu am nici un motiv urgent sa scap de ea. + ca cu cat o tin mai mult, cu atat am timp sa strang mai multi bani pt noua achizitie, si asa, impozitul e platit pe tot anul, asigurarea pana in august/ rovinieta pana in august 2017, itp pana in decembrie 2017. Nu cere bani, motorina este gratis la mine.
    -1 points
  36. Am fost si i-am tras o spalare, insa motivul pt care am mers a fost sa spal cu spuma activa+ jet rotile de iarna, care au intrat la depozitat, pe balcon inchis, la 1.5 bar, in suport de roti cu husa peste ele, la umbra. Este vorba de jante R15 de passat b5.5 cu anvelope nokian wr d3 dot 2013 (ian). Chiar si dupa 4 ierni folosite destul de des, anvelopele inca mai au marcajul de 6 mm insa putin sters, eu estimez un 5.5 mm ramas dupa 4 ierni cu ele, cumparate de noi. S-au comportat foarte bine, am reusit sa ies din zapezi mari, pe burta. Cat despre jantele de 18, nu erau in plan, insa ca si marea majoritate de aici, simteam nevoia de o schimbare, daca masina nu pot sa o schimb rapid, am schimbat jantele. Deci, @mad_kat sunt suficient de mari acum jantele, sau trebuiau mai mari? Trebuie sa recunosc, ca nu ma asteptam sa dea asa de bine pe masina, combinatie de culori diamond cut/cu gri si gri-ul masinii , plus elementele de negru se potrivesc perfect. Pacat ca este doar un tdi defapt, iar jantele sunt GTI. Am ajuns la 312500km, fara probleme.
    -1 points
  37. Uita-te la un video cu golf 5 drive thru, filmat cu camera lipita de parbriz si sa se vada scaunele si pasagerii. Cand merg prin Buc cu jantele de 18 se zdruncina de zici ca-i propulseaza pe luna. Asa e si cu astea, daca cu alea de 15 puteam sa iau un speed bump cu 40-50km/h daca iau un speed bump cu astea, risti sa-ti pierzi caseta de directie pe drum. E ca si cum ai merge cu jante imbracate cu lemne. Uita-te de la minutul 3:00 cand incepe sa mearga prin Bucuresti, uita-te ce hopuri face masina cu jante pe 18, crede-ma ca nu-s comode ca alea la Logan. Apoi daca va ziceam ca sunt jante Atlanda ma credeati? arata ca un tractor, e prea inalta, ii trebuie niste arcuri -60, si niste frane mai mari, si sa vopsesc aparatorile la discuri in argintiu, sa vopsesc etrierii in verde, si sa fac o spalare motor cu furtun si perie, si niste stopuri led de alea de se ard odata la 2 luni, si un volan complet de golf 7 cu comenzi. A, si folii, apoi pot sa fiu acceptat de baietii veseli, nu? Ultima modificare, venita dupa jante, ii da 0.5 cai in plus, capace ventile roti cu indicator colorat presiune.
    -1 points
  38. 312.000km, spalat, miscarea de duminica, ma intreceam la peco cu un nene cu sandero stepway, da cand am scos produsele (artileria grea- vreo 12 tuburi) s-a dat batut.
    -1 points
  39. Stanga fata, + aripa noua stanga fata (din cauza ruginei amandoua, la usa coltul era indoit si ruginit - problema de la gheata, iar aripa nu s-a mai putut salva, asa ca am luat aripa noua.
    -1 points
  40. Pai din moment ce usa stanga fata si aripa sunt vopsite normal ca e alta nuanta, e vorba de lac nou vs lac vechi matuit si inchis la culoare din cauza razelor soarelui, in plus uita-te ce lumina era pe cer cand s-au facut pozele, am poze mai vechi, uita-te si la alea, pe alta lumina, mareste poza.
    -1 points
  41. exact, se demonteaza si se monteaza usor, am telefon de 6.5 inch cam cat un aparat multimedia, pt navigatie.
    -1 points
  42. Masina nu se mai afla in posesia mea, s-a vandut. II urez drumuri bune noului proprietar. Se poate inchide topicul, o sa-l dau linkul noului proprietar si daca doreste el sa continue sa o faca aici. Pt carcotasi, s-a vandut cu 312.000 km in bord, la pretul de 4400E.
    -1 points
  43. E din 2012, pe final de an. Pe talon oricum e 2013 dupa inmatriculare. 135.000km nu sunt chiar de neglijat, nu sunt multi, dar nici putini. eu zic sa mai incerci sa iei ceva cu km mai putini, sub 80.000km. Poate mai lasi la echipare/dotari iei un confortline cu xenon dar cu km mai putini. In general cred ca break-urile sunt mai ieftine, e o varianta si asta. Bugetul este bun pentru Golf, ia in considerare si 1.4 tsi 125/140/150CP.
    -1 points
  44. Da avans 10.000euro si pt restul credit si iei masina noua. De ce sa te complici cu masina cu 200.000km? aia ii faci in 10 ani+.
    -1 points
  45. Poti pune linistit Ravenol DCT/DSG in cutie. (si) Ravenol produce pe original pt. VW. Il folosesc si nu am ce reprosa.
    -1 points
  46. Poate asa a cerut el, sa faca un soft mai agresiv pentru ca a considerat ca cei 25 CP promisi nu merita 600 e. Stiind de minunatia asta de motor CAXA eu nu as fi avut curajul sa pun sarcina extra pe capul pistoanelor si pe segmenti, dar fiecare e liber sa faca ce vrea.
    -1 points
  47. De prin China adunate. Organizator cotiera si ornamente aluminiu între ceasuri (aici sunt in dubiu dacă îmi place sau nu), cert este ca arata mai bine in realitate.
    -1 points
  48. Si cateva clip-uri video din weekend. Pentru calitate maxima selectati 1080p60 in yt
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!