Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.05.2019 în toate secţiunile

  1. O sa las asta si aici : Disectia detaliata a EGR-ului care a crapat si cele descoperite in interior
    4 points
  2. La ieșirea de azi ...( noroc ca uitasem trepiedul in masina ) cu copilotul ( singurul căruia ii place offroadul )
    3 points
  3. O sa las urmatorul post aici deoarece in aria de Tiguan 5n&5n2 nu este topic deschis specific pentru EGR , aceasta piesa fiind comuna in multe modele VW , tot face parte din scopul acestui topic . Masina in cauza -> Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 2013 - CFFB cu aprox 90.000km . M-a lovit si pe mine vestita problema cu vestita eroare : 4891 - EGR Valve (N18) P0403 00 [032] - Malfunction. Dar m-a "lovit" mai bland in sensul ca nu s-a manifestat cu LIMP MODE , am descoperit eroarea la o scanare de rutina . Avand in vedere tot ce citisem inca de cand am cumparat masina , solutia nu era decat una singura : schimbarea unitatii cu una OE ! Iata cum am procedat : Piesele necesare pentru aceasta operatie : - EGR - OE recomandat 100% 03L 131 512 DQ ! - Garniturile si piluitele necesare date la schimb! -Antigel +apa distilata (recomandat sa se schimbe tot , la scoaterea EGR oricum curge o cantitate considerabila) - Suruburile noi de punte pentru modelele 4Motion acolo unde se da puntea jos pentru montare EGR - Suruburile de punte sunt trecute ca unica folosinta , acestea se lungesc la prina strangere. - 10 ore de manopera in service x 2 persoane pentru schimbarea acestuia ( pentru 4motion) Sa incepem : 1) Eroarea in cauza : 2) Am comandat piesa noua OE cu terminatie cod DQ (ultima revizie) 03L 131 512 DQ 3) Am comandat toate garniturile si cele necesare conform procedurii ELSA ( toate sunt date spre schimbat de VW deoarece sunt de unica folosinta) : 4) Am urmat strangerea tuturor suruburilor la specificatia lor din ELSA . Strangerea prea tare a piulitelor sau a suruburilor in aluminiu are consecinte destul de grave atunci cand temperatura este mare in acel loc ! Nu va jucati cu acestea , o dinamometrica de precizie mica este 70 RON in magazine ..... daca mecanicul nu are asa ceva e simlu....schimbati mecanicul.... 5) Pentru Tiguan 4motion operatia de inlocuire EGR presupune dezasamblare majora a masinii pentru a avea acces la acesta : Punte , DPF, Caseta directie , planetara dreapta ...toate trebuie date jos. Pentru Tiguanul 4x2 este destul loc pentru scoaterea acestuia fara dezasamblarea puntii deoarece nu este diferentialul care obtureaza accesul. Asa arata la 4motion : Si uite asa am rezolvat problema ! Dupa schimbare masina trage mult mai bine ! Consumul a scazut vizibil ! Credeati ca e gata? Schimbat si atat? Hai sa vedem si de ce a crapat....ca sa nu mai existe nicim un dubiu pe viitor. Sa vedeti si voi de ce aceasta piesa este asa "speciala" si toata lumea spune ca trebuie schimbata si nu altceva.... Pe scurt : NU SE CURATA ! NU SE RECONDITIONEAZA! NU SE FACE UPDATE DE SOFT (pentru eroarea/problema de mai sus) NU EXISTA MOS CRACIUN ............... Confirm toate cele de mai sus ! Cu urmatoarele dovezi care sa sustina cele afirmate! Am deschis EGR sa aflu cauza de ce acesta a crapat , iar spre surprinderea mea nu a fost doar o singura cauza ! Am gasit 3 probleme de natura MECANICA care nu se puteau rezolva prin reconditionare , update de soft sau alte povesti spuse copiilor inainte de culcare. Asa se prezenta EGR in interior , relativ murdar dar nu critic ! Prima mentiune impotriva reconditionarii , odata deschis se rupe garnitura turnata OE si nu exista inlocuitor , montat inapoi fara etansare sigur nu va rezista. In filmul de mai jos am prezentat motivele din cauza carora EGR-ul a crapat impreuna cu ce am descoperit la dezasamblarea acestuia : Cauzele : 1) (principala cauza) Pistonul de la valva se misca cu ingreunare - rulmentul din capatul acestuia era si el blocat si a dus la deformarea pistonului iar din aceasta cauza bratul metalic actionat de motoras s-a friecat "fier pe fier" ceea ce a dus la suprafete cu uzura inegala si inevitabil la agatarea bratului in timpul cursei de Deschis/inchis : Chiar si cu lubrifiere , santurile metalice facute au fost prea adanci pentru a conta.....dupa cum se vede si in film , nu face mare diferenta. Pe langa asta , forta cu care se impinge pistonul in interior ( cel de la valva) este considerabil mai mare decat cea aplicata la EGR NOU , in interiorul acestuia nu se poate ajunge , este incapsulat in carcasa EGR-ului. 2) (cauza secundara) Clapeta interioara avea rulmentul de sus uzat semiblocat ( cel cu bratul de miscare) Asa cum se vede si in filmul de mai sus are pozitii in care agata destul de serios iar in partea bratului , rulmentul acestuia pare ca si-a dat " duhul". O-ringul acestuia pare complet distrus . Cea mai des intalnita cauza pentru aceasta este CALDURA EXCESIVA ! De unde caldura excesiva? Cine oare a fumat Dieselgate fara Filtru ? si arata asa in conditia in care masina mea a avut doar ~8000km softul Dieselgate pus..... 3) Pompa de vacum era si ea putin gripata , cu putin lubrifiant insa aceasta si-a dat drumul , dar solutia nu cred ca era pentru termen lung deoarece lubrifiantii care sunt folositi , se vor scurge din cauza temperaturii mari din acea zona , iar odata ce gravitatia isi face treaba , nu mai ramane deloc lubrifiant in interior. Cam acestea sunt cauzele descoperite de mine ! Putea sa fie totusi mai rau ! cum se putea mai rau ? .......... pe bune , putea sa fie mai rau ! Chiar si pe acest topic este pomenit de motorasul defect ! Unele EGR functionand o perioada lunga de timp cu problema blocarii pistonului , motorasul este fortat constant pana se rupe rotita de plastic care controleaza clapeta de recirculare. In cazul meu , problema fiind in faza incipienta , nu a fost fortat o perioada lunga de timp si arata intr-o stare foarte buna. De aici si eroarea P0403 .....Motorasul cand este fortat ca nu poate deschide /sau inchide valva corespunzator cedeaz din cauza cuplului solicitant prea mare si arunca LIMP MODE ! Aparent la mine valva ramanea pe deschis , ceea ce insemna ca motorul era inundat cu gazele recirculate fara sa fie controlate , fapt ce ducea la pierderea puterii si cresterea consumului . Motorasul a fost curatat si reconditionat apoi pus la "pastrare" ca nu se stie ....: Rezumatul celor scrise mai sus : Acest EGR NU SE REPARA sau RECONDITIONEAZA doar se schimba ! este cea mai buna optiune ! Repet si consecintele daca acesta nu este schimbat atunci cand apar primele probleme : - Colmatarea DPF - fapt ce o sa duca si la "craparea" acestuia si de acolo alta distractie alti bani . - Ramas cu masina in drum ( masina nu mai porneste din cauza valvei blocate) - Pierdut putere in accelerare (LIMP MODE) sa zicem intr-o depasire....unde chiar ai nevoie sa "bagi viteza" ca deh din sens opus vine doar un TIR sau doua.... pentru multi pare o joaca EGR AM sunt de foarte proasta calitate ! Problema principala a acestora vine direct de la Motoras , acesta este primul care crapa din cate citesc . Fiind LOW COST , nu se "intelege " bine cu ECM al masinii. In speranta ca m-am facut inteles ...
    3 points
  4. Si dupa 8 ore de download pe pc si aprox 40 min instalare in kodi avem si hartile noi. Au facut noul kit la limita. Pe un stick de 32 gb mai ramasese spatiu doar vreo 300 mb.
    3 points
  5. Ziua 5 - montaj, retușuri, cabluri Dragilor, chiar și eu abia aștept să reansamblez mașina . @Emy D: admit și eu că îți trebuie ceva curaj și o doză de nebunie să desfaci mașina, cum am făcut-o eu. Dar deja văd rezultatele pe măsură ce mai ansamblez ceva. Folia buretata se vinde la rola de 10m2 (10×1m) și e foarte ok. Am vrut să o iau si pentru Golf, dar la momentul respectiv nu era pe stoc pe nicăieri si am mers pe cea cu aluminiu. @TAZ844, @Muale, @Doomy, @CristianH așa este, mașinuța nu va pleca de la mine cel puțin in urmatorii 5-6 ani, poate chiar mai mult. Legat de înălțare, pot spune că deja am depășit, sper, acest moment. Azi am continuat cu mici "detalii" mancatoare de timp. Am probat subwoiferul, luând comanda (remote) de la plusul prizei din portbagaj. Dar măsurînd am observat că dupa ce îi iau contactul, din 12V rămân 8.6V, chiar dacă stația nu pornește. Și pentru că uneori basul e deranjant pentru soția mea, am rezolvat montand un comutator in consola. Si pentru a îmi veni ușor, dacă vreodata mai trebuie să scot consola, i-am pus si mufa rapidă. Apoi am montat și conectori rapizi, pentru luminile de la picioare, de sub scaune. Aici chiar sunt utili, daca voi mai scoate scaunele. Totodată am schimbat și doua leduri albastre care se arsesera. Când am montat mocheta mi-am dat seama de ceea ce zice și @Muale și anume că s-a schimbat înălțimea. Puțin, pentru că am fost moderat și pentru că am pierdut mult timp la măsurat, decupat și lipit. Și dacă o să faceți și voi izolarea fonică, va sfătuiesc să "pierdeti" timpul pentru asta! A urmat consola centrala și cotiera, unde am decupat și montat și switch-ul pentru inchiderea stației. Aici s-a cunoscut acea înălțare, am avut nevoie de ceva timp să o fixez pe poziție. Apoi am schimbat pedalele, cu cele de GTI pe care le luasem de pe ebay.de, pentru că mă enerva că tot cadea acoperitoarea de la accelerație, de la setul luat de pe Aliexpress. După am montat pragurile față, care s-au poziționat mult mai fest decât de obicei și asta sigur din cauza inaltarii. Deși nu am izolat usile, muzica sună mai bine, chiar fără subwoofer. Ce mă enervează deocamdată este că merg cu volumil stației la minim pentru subwoofer și gain-ul din adaptorul high-low tot la minim, dacă maresc puțin volumul stației și apoi cel general, stația intră în protecție. O să rămână la temă de casă, poate cu o stație care să preia semnal în locul adaptorului high-low se ca rezolva. Am comandat și cele 4 cleme pentru tavan, care evident că nu vin decât pe original si vor ajunge în 3-4 zile, așa că montajul final îl voi dace atunci. PS: până acum nu mi-au ramas suruburi în plus ? (v-am spus că le-am pus în pungulite când le-am scos, dar am uitat sa scriu pe pungi de unde erau, așa că mă bazez oe memoria mea fotografică și pe ligica bunului simț:D )
    2 points
  6. Sunt curios cate suruburi raman de rezerva
    2 points
  7. Am cumpărat masina astăzi! Am fost cu ea la test, sa verificat filtru de particule totul pare ok, mașina are full service la skoda, rezivi facute la 15.000, la skoda la reprezenta masina in luna februarie figurează fix cu 270.000 km. Zile astea o sa fac si o prezentare
    2 points
  8. Am rezolvat cu senzorul... fara a da jos galeria de admisie. Mai jos poze cu etapele de executie - eliberare presiune din hpfp, demontat suportul pt joja de ulei , achizitie tubulara de 27, desfacut mufa senzor, apoi cheie clichet cu prelungitor , o carpa sub senzor sa nu curga benzina peste tot. Asta e rezolvarea pentru erorile 00135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low si P0087 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Eu initial cumparasem senzorul nou de presiune ultima revizie - 06J906051D (sau g247) pentru a functiona corespunzator cu supapa de rs4 dar pt tfsi-urile mai vechi de 2007 inclusiv acesta nu citeste si nu reda ECU-ului informatiile corecte. M-am tot documentat si cam astea ar fi urmatoarele concluzii: dupa ce l-am montat pe cel vechi 06H906051 , masina si-a revenit instant, a disparut si eroarea, facut log-uri , totul e ok, fara malfunction pe engine.
    2 points
  9. Diesel de generatie noua (fiabilitate slaba pt ca are multe dotari si device-uri moderne) care a trait o viata intr-un oras foarte aglomerat. Si in mod sigur a avut si unele tamponari. Indiferent cat ar fi pretul, eu spun 100% nu. E suficient sa o cumperi, si sa fie incarcat filtru de particule 80-90% si s-a dus naibii pretul bun, ramai cu masina uzata pe toate partile.
    2 points
  10. Doamne ce tâmpit sunt ???. Se vede că eram praștie de oboseală, că am uitat esențialul, să închid hayonul! Multumesc pentru sugrstie @dionescux și @ShadoWzZ! Victorie! ? Ziua 5 - aproape de montaj Azi am început aplicarea foliei buretate negre, pe podea și în hayon. A fost ceva de muncă, de masurat, tăiat, lipit, calculat, etc. Am crezut că va fi mai ușor, dar nu a fost așa, decât pe podeaua din portbagaj,, unde am avut de decupat doar o gaură. Datorită diferitelor forme, unghiuri și suprafețe lipitul a fost anevoios, Totodată am decupat cele câteva zeci de găuri și găurele de la diverse cleme și prinderi. Am măsurat, aplicat, tăiat, probat si în final lipit folia, pe bucăți mai mari sau mici, în funcție de posibilități. Am refolosit de asemenea, majoritatea resturilor. Am încercat să punem și plafonul, dar cele 4 cleme de susținere au refuzat să iasă, întregi. Așa că mâine trebuie să le cumpăr. Sper să le găsesc rapid, pentru că de tavan, depinde restul asamblării . Am reușit să mai așez doar pasla de sub mocheta, mâine continui cu ansamblarea pieselor scoase.
    2 points
  11. Am fost plecat de langa masina pentru ceva vreme ....insa la intoarcere am recuperat . Iesit in offroad un pic (nu prea e offroad adevarat cu noroaie ...aici imi e dor rau de Romania , libertatea de a merge pe orice drum nu o ai aici , totul e ingradit ) , nu prea se inteleg gradele pantelor din poze si nici nu am avut chef sa ma dau jos sa fac poze (oricum nu s-ar fi inteles cine stie ce ) Intre timp mi-au ajuns si completarea de la sistemul audio, inaltele si mediile de sus , precum si micul procesor de sunet .Am tapitat si cutia de la subwoofer ... In poza in care masina e suspendata de roata spate eram insotit de o Navara cu Bfgoodrich AT , mi s-a parut ca s-a chinuit mai mult ca mine ( cu toate ca e mai usurel ) @Doomy Pot sa lansez dog chalenge (recunosc , am trisat un pic ) ? Ca pe aia cu berea am trecut--o amandoi Am schimbat si bujiile , erau NGK , am pus tot NGK , culoarea celor pe care le-am dat jos era ...ca la carte !
    2 points
  12. Vai de capul meu cata imbarligaciune e pe acolo. Unde e capsula de vacuum si clapeta de pe vremuri ? Foarte faina autopsia! Nu pot sa nu ma gandesc la doua cuvinte - de fapt patru: "Bad" "Design" "EGR" "Off" ... Acum, ecologistii sa atace!
    1 point
  13. @Encvw, servetele sunt W5 din Lidl - servetele umede pentru ochelari. Led-urile din prima poza au venit in kit cu tot cu cabluri. Le-am schimbat cu cele originale ca sa fiu sigur ca nu se incalzesc (ca sunt made in China) si pe masina am pastrat doar cablurile cu care a venit kit-ul. Mai pun si cateva poze interior - exterior. Pielea e Alcantara. Sincer, inca e mic tare bebe si partea buna e ca am suficient spatiu sa pun si landou si carucior si bagaje dar cand va creste, sigur o sa pun o protectie la scaune. Nici nu vreau sa ma gandesc ca va scapa ceva un suc sau mancare pe scaune Imi place ACC. Atunci cand e foarte aglomerat si se merge cu 60-80 km/h il cam folosesc si impreuna cu Lane Assist, fac echipa buna dar sunt mereu activ ca nu am incredere deplina in sisteme. Chiar si cu follow-to-stop, stau si eu cu piciorul pe frana ca sa fiu sigur ca opreste.
    1 point
  14. +1 si eu astept cu nerabdare rezultatul ? La cata munca a intrat in masina asta nu cred-ca o mai vinzi vreodata
    1 point
  15. Mai sterg putin praful:D Totul ok cu masina, am revenit la cutia de aer stock (o aveam pe cea de RS7) si se pare ca fara soft facut, MAF-ul da ceva erori din cauza volumului prea mare de aer, deci ramane pe stock pana la un stage1 care nu va veni anul asta .. (inca n-am idee cand.. deocamdata sunt f multumit de puterea stock a masinii). Am avut o intamplare nefericita, s-a stricat un senzor de nivel (cantar) s-a gripat mai exact, este o buba comuna si foarte des intalnita la toate masinile din gama vag (echipate cu xenon / led si/sau suspensie reglabila). L-am inlocuit cu unul nou OEM si totul merge perfect acum (e amuzant ca acel senzor costa ~600 lei.. si nu conteaza daca e Audi A7 sau Skoda fabia sau alte masini ieftine ce il au echipat ) . Miercuri o duc la revizie pentru cutia tiptronic, la service Faur (autorizat si dedicat ZF). Sper sa iasa treaba buna Va incant cu 2 poze de pe instagram-ul masinii (nu, nu am prea mult timp liber, e doar o pasiune) cat si cu senzorul nou (poate are cineva nevoie).
    1 point
  16. De prin ultima perioada: Bujii NGK mai reci cu o unitate decat cele recomandate stoc; Evacuarea pregatita pentru legatura; Toate furtunele de apa (pentru ac) Suspensia Koni sport fixa -35 dar reglabila pe duritate.
    1 point
  17. Eu tot astept momentul de asamblare. Stau ca pe ace sa vad daca totul se potriveste inapoi ca nou Dar si rezultatul final , daca o sa se simta asa mare diferenta
    1 point
  18. In principiu, cand functia start-stop nu mai functioneaza, e semn ca bateria e pe duca deci trebuie sa te gandesti la schimbarea ei. Pana atunci nu trebule sa-ti faci probleme.
    1 point
  19. @Muale: Am pus ambele folii și în față, sub buretele ala gros, negru, atât la pasager cât și la șofer. Deși buretele ăla din fabrică are cred 2cm, am pus folie anti-vibrație dedesubt și apoi folie buretată, dar asta din burete doar 20cm, că este redundantă. Am de gănd să adaug un subwoofer în mașină, deci orice vibrație se va auzi urât. Azi, sper să găsesc clemele de la tavan și să mă apropii de final cu montajul interior, să pot desface ușile și să fac izolarea fonică și în/pe ele. O săptămână ușoară tuturor!
    1 point
  20. O sa incerc astazi sa il duc la o verificare ma interesează foarte mult motorul si cutia, dpf ul e piese de schimb parerea mea. Nu e secret nici pretul 13.000,masina are foarte multe dotari.
    1 point
  21. Cod produs 02E398029B
    1 point
  22. Pffff... Unde asta? Sa ai oglinzi rabatabile.. Dar neactivate = nu exista. Ai... Sau nu ai. Ma îndoiesc sa ai dar sa nu fi văzut acest lucru pe buton.. Etc.
    1 point
  23. Cu motorul pornit, se poate măsură. E aproape - 3...ideal între - 1.5 și - 2.5
    1 point
  24. Boon... de vreo 2 saptamani nu mai reusesc sa gasesc un vagaon de metrou fara una-doua bucati de scocs... am impresia ca in multe zone din Bucale, daca vecinu de la parter nu face dus, nu face toata scara... asa ca am luat cehoica la naveta... aer conditionat si filtrat (spre deosebire de nebunia din tunele... cred ca am plamanii mai negrii decat cei ai unui fumator), consum... decentel (12.x dimineata, 14-15 seara... cu varfuri de 16), lipsa bare de inox uleioase... timpul e cam la fel... me happy Am luat in calcul si varianta trotineta electrica dar e cam riscant... prea riscat si la 15% nu-mi scot banii in primul an. Ca sa ne mai dezmortim eu picioarele si "bestiuta" anvelopele, am dat o fuga pe Transbugegi (impreuna cu cumnatu' cu loganu megane). Drumul la dus a fost interesant, cu ceva averse ici-colo, in D cutia subtureaza uneori la inceput de rampa (tre sa ma obisnuiesc sa ii dau un bump in acceleratie) si in S e... cam prea bestiuta pentru conditiile de ieri. La dus. Am gasit un loc uscat pentru masinute (si noi) si am purces la "operatiunea gratarul" La intoarcere drumul a fost ceva mai liber, cel putin sus pe munte am gasit doar un singur sofer de duminica ce avea de gand sa ma lase fara frane... si am prins un curcubeu pe la Breaza. N-am fortat aproape deloc (drumul e foarte ingust, pe alocuri cu restrictii) in timpul coborarii si, cu toate acestea eram cu gura pana la urechi in curba 10 pe Paduchiosu' Am ajuns acasa dupa ceva ocolisuri cu un 7.x spre 8 si nitel. Dimineata ne-am imbarcat cu catel si purcel si am... purces la vot. Familionul a ramas in parc si eu m-am oprit la jet pentru o binemeritata curatare/"dezinsectare"... Cu doua fise si ceva rabdare am scos-o aproape curata (tre sa ajung pe la avia/bradi pentru ceva solutii de dezlipit maruntaie de insecte de pe vopsea). Planuri de viitor: apa, paie si bataie... si ceva mai mult M ca m-am cam lenevit de cand nu (prea) mai mestec in mamaliga.
    1 point
  25. Ok.Din gama 5W30, uleiul VW ma atrage cel mai mult.Mi-ar fi placut sa existe un ulei VW si 0W40.
    1 point
  26. Iarbă, forestiere si Kodiaq ?
    1 point
  27. @mihai.iancu nu a zis nimeni ca te lauzi, dar daca nu ai facut testdrive cu modelul anterior cum poti face o comparație adecvată, in ceea ce privește modul lowrange niciunul dintre modelele premium enumerate de tine nu are aceasta funcție. Touaregul nu se bazează pe Soft, ca si Q7 are un diferential central torsen configurat in mod permanent 38/62 tracțiune raportata la punți iar aceasta poatw varia pana la 2/98 sau invers depinzând de condițiile de aderentă. Sunt de acord cu tine, diferențialul blocat si funcția data de cutia de transfer prin lowrange nu se poate compara cu orice altceva dar trebuie si menționat un lucru, touareg este un suv, condus in proporție foart mare pe drum si nu in offroad extrem. de restul ce ne mai poti spune, sistemul de infotainment cum ti s-a parut, direcția spate? Ai întâlnit asa ceva pe X3 sau X5? Răspunsul motorului ajutat de compresorul electric cum a fost?
    1 point
  28. Ziua 4 - drumuri, coduri, forta zu După ce dimineața mi-am "făcut " drumurile, intr-un final m-am apucat de treabă. Am așezat al doilea strat la tavan, cel buretat și cu folie de aluminiu. Lipiciul este enervant de "lipicios", trebuie multă atenție la poziționare. O dată poziționată bucata de folie, merge ușor, dar până acolo, cu mâinile sus... e altă mancare de pește! După ce am terminat cu acest strat, am degresat si pus folia buretata pe tavanul de carton. Văzând cât spațiu este între plafon și distanțare de paslă, mi-a venit ideea să adaug încă un strat din buretele negru, exact între plafoniere și distantiere. Am măsurat de câteva ori până am stabilit poziția și am lipit si acest strat. După ce am făcut și asta, m-am "lipit" iar la câteva drumuri, iar cand am ajuns a inceput ploaia. Prima dată. Iar strânge tot, iar cară tot în casă sau prin mașină. După ce s-a oprit, am carat iar scule, folii, etc la mașină si m-am apucat de podea. Am reușit să termin partea soferului. Acum acord o atenție mai mare prinderilor sau orificiilor, traseelor de cablu, etc, astfel încât, pe cât posibil să izolez sursele de zgomot. Dintr-o dată ce credeți? Re-începe ploaia. Știam că e avertizare cod portocaliu, dar și ieri a fost cod galben și a plouat liniștit. Așa că am pus în mașină totul și m-am bagat în casă până se va opri. O ia și mai tare și ma gandeam că fiicamea era la concert, la forta zu. Când dupa juma de ora de diluviu îmi zice să mă duc sa o iau, pe străzi era dezastru. Bară la bară pe toate străzile și străduțele pe care le-am incercat. In intersecțiile mai joase, apa se scurgea în râuri de 20 pana la 45cm, câteva mașini blocate pe avarii, dar Golfuletului s-a descurcat. Mi-ar fi plăcut să am Tiguanul pe vrenea asta ? ... În sfârșit ajung in zona, dar ea era in direcția opusă celei in care ma deplasam. Polițiștii care dirijau circulatia m-au tot "împins " cu traficul, până cand am reușit undeva sa fac o întoarcere și să mă îndrept spre fiicamea și nevastă-mea. Bară la bară mă gandeam "@#$% concertu' ...". Taficul in zonă este blocat asa de joi, de când a inceput forta zu. ? Am ajuns acasă dupa o oră, in condițiile în care de obicei nu fac mai mult de 8-10 minute, dus-întors . Am măturat puțin apa de prin curte si m-am băgat în pat, la concertul forta zu, că mă udasem și nu mai aveam chef.. mi-am luat floricelele să mănânc dar.. Mai e și maine o zi! ?
    1 point
  29. @deenman: am avut Audi A4 și într-adevăr este o diferență destul de mare la capitolul antifonare. Dar și de preț. Pe de altă parte, la o ciocaneala în portierele a două Passat-uri B8, cel cu Dynaudio suna mult mai plin, deci izolarea tonică diferă și în funcție de varianta de echipare. @andrei.toledo: sunt aproape "sechestrat" acasă. De asta am venit luni, când încă eram încă la volan. Dar cum termin de pus măcar scaunul de la sofer, te mai sun o dată. Legat de nebuni, eu am mai spus-o, cred ca ne-am cam adunat pe vwforum ? @kef_petry: și eu sper. Aveam câțiva înainte, acum sper să scap definitiv de ei. Pe de altă parte, sper să nu îmi rămână multe șuruburi (conform legii lui Murphy:) ) Fără izolatia OEM: Cu tavanul izolat cu STP:
    1 point
  30. Detin un passat b8 2.0 diesel 150 cp dsg , la fel , suspensie fff zgomotoasa inca de la 0 km . Exista vreo rezolvare ?? Si la mine se aud tot felul de zgomote cand e pornit motorul si suspectez volant , am sa merg la service sa fac o verificare , dar sigur imi vor spune ca nu are nimic . Asta e raspunsul lor general cred , pana iese din garantie . Mentionez ca masina are 22.000 km si un an vechime . Urmatoarea masina clar nu va mai fii VW , consider ca sunt de calitate f slaba si service ul lasa de dorit !
    1 point
  31. Ziua 3 - drumuri Azi, în pofida mai multor drumuri scurte dar dese, pe care le-am avut de făcut, am reușit să finalizez ce mi-am propus: - am curățat tot masticul rămas pe tavan ( cam o oră) - am terminat de izolat podeaua si portbagajul cu folie CTK (cam 4 ore și jumătate) - am terminat de izolat tavanul cu folie STP (cam 3 ore) Am ciocănit peste tot și pe unde am considerat că există posibilitatea să vibreze, am adăugat folie. Chiar și pe interiorul aripii stânga spate care poate vibra, care spre deosebire de cea din dreapta, care are rezervorul. Mâine mi-am propus sa termin cu folia buretata de lipit și pe cât posibil să încep și montarul inapoi al pieselor, astfel încât de duminică sau luni să continui si cu portierele. Cel tarziu miercuri aș vrea să finalizez toata operațiunea. Weekend plăcut tuturor!
    1 point
  32. Dupa aproape 5 saptamani si aproape 4000km, deja n-am mai imprietenit. Am inceput sa-mi dau seama ca totusi merge BINE. Zgomotul motorului in habitaclu mi se pare totusi destul de mare, pentru o masina "premium" wannabe/sort of... Imi place ca urca pana aproape de 5000rpm, si pana acolo trage continuu Am facut RAR-ul, urmeaza sa o si inmatriculez Consumul mediu pentru "oras" ( adica oras+centura orasului pe care o folosesc destul de des ) este undeva intre 8,5 si 10%, depinzand de ore, zone, trafic, etc. Multumit de acest aspect. Strict oras, cred ca ar sta undeva la 12-13%. Afara la stilul meu am vazut ca ia undeva in jur de 7%, plus minus, mers normal ( pt mine ). Mers la consum nu am testat inca, si nici nu cred cam de gand. Desi neamtul a zis ca revizia e facuta, si apar toate in "cartea de service", voi face o revizie generala la 60k ( motor, cutie, halex, diferentiale, etc ), undeva la inceput de iunie, sa stau linistit, dupa care urmeaza vizita la bunii mei prieteni A TEAM PERFORMANCE
    1 point
  33. Ce inteebare...?Cine își ia mașină ieftină, și-o caută cu lumânarea cum se zice. Eu tocmai mi-am luat un Passat E5 din Germania, mai scump sau egal cu prețurile din piață și nu cu multe dotări și tot are destule bube. Nu vreau să mă gândesc ce e prin piață...Am fost și în piețe (sunt două acum) și într-adevăr am găsit două mașini care puteau fi verificate. În rest, mai bine nu.
    1 point
  34. scoate Zalau din orice calcul , acolo se fac masini din bucati si nu te duce sa le vezi daca nu te pricepi foarte bine la masini , arata toate ca noi
    1 point
  35. ODO: 116.650km Masina a trecut printr-un overhaul mai maricel La revizia de acum 150km am gasit o bujie afumata si umeda. Le-am schimbat si am verificat dupa 2 zile, bujia din cyl4 era afumata. Verificat compresie, all OK. Schimbat bujiile intre ele si verificat dupa 2 zile, cea afumata era acum curata, cyl4 din nou afumat. Asa ca am comandat 4 injectoare noi si originale, ca sa stau linistit. Bonus: HPFP VIS cu interne STG2. Cu ocazia asta am facut si carbon-clean, era jale acolo Masina merge tipla acum. Injectoarele vechi pleaca azi in Germania la curatat, reconditionat si flow matching, dupa care vor intra la vanzare. Some pics: Aveau in jur de 25.000km bujiile
    1 point
  36. 1 point
  37. 66.xyz km Incepem cu punctele rele: trebuie schimbat o folie La schi a fost deschis portbagajul cu o casca de schi pe partea de polita, nu eram la masina, rezultatul probabil inca un punct pentru un eventual dosar casco, solutia pe moment....e romaneasca In rest am reconditionat setul de jante achizitionate anul trecut, setul de 18 Cassiopeea a fost vandut, am ramas cu un set de vara, vor intra de vanzare pneurile vechi (R18 225/50 Bridgestone, vara, DOT 5016 , 4/5mm "carne), daca sunt pe forum doritori, cu drag PM, las cateva catre cu jantele, facut pana la urma un "negru perlat" Acestea le-am incaltat cu Dunlop Sport Maxx RT225/45 R19 96W DOT 0819, Made in Germany. Din pacate nu am fost atent la aspectul capacelelor centrale, acestea mai trebuie sa le achizitionez, las cadre pe fuga, vor urma dupa ce pun capacelele, ma zgarie acuma cum arata fara Iarna: VS: ^^ Vara: Urmeaza un concediu de Olanda si Franta, estimez ~4500/5000 km, poate pana atunci apuc sa pun si capacelele si sa mai aduc cateva cadre, pe moment inca 2019 nu isi va schimba propietarul
    1 point
  38. Si crezi tu ca daca aia de la fabrica zic ca filtrul de polen se schimba la 60k sau la 30k, regula e valabila si in Romania... Aia e regula valabila in tarile cu apa calda, unde masina se spala de 2 ori pe an si atunci din plictiseala. Da-l de curiozitate afara si vezi cum arata.
    1 point
  39. E o insula... Pana la urm unde ai putea pleca cu masina?:)
    1 point
  40. Buna ziua, Am si eu o problema cu un Passat 2.0 TDI din 2006. Mai exact, pierde ulei prin partea superioara, se vede in poze mai exact pe unde. Aveti idee pe unde pierde si de ce? Cum se repara? Cand am completat uleiul, cred ca am pus cam mult, peste nivel. E posibil ca asta sa fie cauza? Pozele sunt aici: https://picasaweb.google.com/114559294348694124969/PassatB6
    0 points
  41. Ma amuza ce abordari au unii, nu prea ati folosit taxi-uri in alte capitale ale lumii nu? Masina fiind taxi este servisata mult mai des, verificata mult mai bine decat alte masini rulate in alte conditii (fiindca asa impune legea etc) Motoarele acelea sunt FOARTE fiabile, duc 500k km lejer servisate ok (si sigur a fost servisat ok, vezi pct 1) DPF se poate curata profesional, la un service dedicat (cu aparatura in acest sens), care scoate un dpf minim 99% ca nou cu garantie minim 12 luni (daca nu e topit, si sigur e ok daca merge bine masina la o prima vedere), cost aprox 800 lei cu tot cu montat demontat etc. Cutia DSG de pe aceste modele este una foarte fiabila daca este servisata la timp (si probabil a fost, vezi pct 1), sansa sa aiba probleme pe mecatronic sunt mici. Cat despre ambreiaje, daca inca nu au fost schimbate pana acum, probabil vor trebui schimbate in urmatorii 50 000km, dar nu este un capat de drum, e o procedura standard, odata cu ea se face si revizia de ulei + filtru. Dar e posibil sa fi fost deja schimbate, fiind taxi rulat mult in oras. Franele si suspensia sunt consumabile si e normal sa trebuiasca schimbate la un moment dat, dar ma indoiesc ca ti-o da cu ele facute varza, totusi masina aia cara oameni si nu oi, trebuie sa le ofere un confort. Interiorul si uzura din interior, ati fi surprinsi cat de bine arata unele taxi-uri la 350k+ km. In cel mai rau caz se cumpara niste protectii de pedale noi (aliexpress, 50 lei), se retapiteaza volanul si iese ca unul nou din fabrica (250 lei ~ ), se mai schimba 1-2 butoane tocite sau zgariate (50-150 lei.. se gasesc si noi si sh destule). Un detailing ca la carte interior / exterior si ar trebui sa fie OK pe partea asta de aspect. Daca ai acces la un istoric complet al masinii si gasesti toate servisarile facute ok, poate si unele lucruri ca ambreiajele + volant schimbate .. cu atat mai bine. Verificata masina pe diagnoza, mers cu ea si facute diverse teste. Daca totul e ok din cele de mai sus, eu as lua-o la banii aia. Nu inteleg ce se sperie unii asa de kilometraj, in conditiile in care 50% din masinile aduse din afara se invart in jurul acelui kilometraj (nu si in bord evident). @Dtc2010 sunt curios ce decizie ai luat / iei cu masina, daca o cumperi sa ii faci o prezentare te rog in aria corespunzatoare (masina mea)
    0 points
  42. Eu am 20.000 de km cu masina si nu am probleme de genul asta nu am schimbat nimica la masina . Raceste foarte bine este tinut climatronicul pe 22 de grade si mediu la setari daca pun pe strong devine deranjant . Revizie si schimb ulei arata peste 10.000 de km sau 260 de zile nu merg mai devreme sa fac revizia . Nu vad ce marketing ar face producatorul in conditiile in care ai garantie 4 ani sau 120 .000 de km . Mai toti producatorii seriosi au trecut la revizii de 2 ani ,marketing fac reprezentantele sa te duci mai des la ei . @ Eto ai schimbat filtru marge mai bine clima acuma ?
    -1 points
  43. :offtopic: @ AdiG sa te citez "Da, mie mi s-a aprins beculetul :) "service in 3000 km" dupa 23.000 km in timp de doi ani fara 3 luni. Ulei Mobil 0W30 SHC formula LD long life, 506.01, QG1 setat. Cum spuneam in topicul cu pricina, sint multumit ca exploatarea masinii se incadreaza in norma de timp de folosire a uleiului (daca mesajul ar fi aparut dupa 11.000 km in doi ani de exemplu ar fi insemnat ca m-am hazardat la un ulei LL, nu? Daca mesajul apare ca urmare a scaderii parametrilor uleiului sub limite si ca timp si nr. de km este mult sub/peste termenul recomandat, inseamna ca trebuie schimbata tactica - alt ulei, alte termene). Eu cred ca desi se poate duce uleiul pana la 50.000 km, o cifra mai de bun simt, pe care eu o iau in considerare este 30.000km (in Romania 20.000-25.000). Sistemul QG1 functioneaza." Care este motivul de schimbi acuma mai des uleiul la un an ? Ai avut probleme cu uleiul LL ?
    -1 points
  44. @Muale metroul nu prea are frana regenerativa. Doar saboti. Am făcut mentenanță la niste CISCO-uri printr-o stație de metrou. Schimbam sursele la 3 săptămâni din cauza prafului metalic. Apoi gurile de ventilație sunt langa bulevarde importante...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!