Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.05.2019 în toate secţiunile
-
Doamne ce tâmpit sunt ???. Se vede că eram praștie de oboseală, că am uitat esențialul, să închid hayonul! Multumesc pentru sugrstie @dionescux și @ShadoWzZ! Victorie! ? Ziua 5 - aproape de montaj Azi am început aplicarea foliei buretate negre, pe podea și în hayon. A fost ceva de muncă, de masurat, tăiat, lipit, calculat, etc. Am crezut că va fi mai ușor, dar nu a fost așa, decât pe podeaua din portbagaj,, unde am avut de decupat doar o gaură. Datorită diferitelor forme, unghiuri și suprafețe lipitul a fost anevoios, Totodată am decupat cele câteva zeci de găuri și găurele de la diverse cleme și prinderi. Am măsurat, aplicat, tăiat, probat si în final lipit folia, pe bucăți mai mari sau mici, în funcție de posibilități. Am refolosit de asemenea, majoritatea resturilor. Am încercat să punem și plafonul, dar cele 4 cleme de susținere au refuzat să iasă, întregi. Așa că mâine trebuie să le cumpăr. Sper să le găsesc rapid, pentru că de tavan, depinde restul asamblării . Am reușit să mai așez doar pasla de sub mocheta, mâine continui cu ansamblarea pieselor scoase.4 points
-
O sa las urmatorul post aici deoarece in aria de Tiguan 5n&5n2 nu este topic deschis specific pentru EGR , aceasta piesa fiind comuna in multe modele VW , tot face parte din scopul acestui topic . Masina in cauza -> Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 2013 - CFFB cu aprox 90.000km . M-a lovit si pe mine vestita problema cu vestita eroare : 4891 - EGR Valve (N18) P0403 00 [032] - Malfunction. Dar m-a "lovit" mai bland in sensul ca nu s-a manifestat cu LIMP MODE , am descoperit eroarea la o scanare de rutina . Avand in vedere tot ce citisem inca de cand am cumparat masina , solutia nu era decat una singura : schimbarea unitatii cu una OE ! Iata cum am procedat : Piesele necesare pentru aceasta operatie : - EGR - OE recomandat 100% 03L 131 512 DQ ! - Garniturile si piluitele necesare date la schimb! -Antigel +apa distilata (recomandat sa se schimbe tot , la scoaterea EGR oricum curge o cantitate considerabila) - Suruburile noi de punte pentru modelele 4Motion acolo unde se da puntea jos pentru montare EGR - Suruburile de punte sunt trecute ca unica folosinta , acestea se lungesc la prina strangere. - 10 ore de manopera in service x 2 persoane pentru schimbarea acestuia ( pentru 4motion) Sa incepem : 1) Eroarea in cauza : 2) Am comandat piesa noua OE cu terminatie cod DQ (ultima revizie) 03L 131 512 DQ 3) Am comandat toate garniturile si cele necesare conform procedurii ELSA ( toate sunt date spre schimbat de VW deoarece sunt de unica folosinta) : 4) Am urmat strangerea tuturor suruburilor la specificatia lor din ELSA . Strangerea prea tare a piulitelor sau a suruburilor in aluminiu are consecinte destul de grave atunci cand temperatura este mare in acel loc ! Nu va jucati cu acestea , o dinamometrica de precizie mica este 70 RON in magazine ..... daca mecanicul nu are asa ceva e simlu....schimbati mecanicul.... 5) Pentru Tiguan 4motion operatia de inlocuire EGR presupune dezasamblare majora a masinii pentru a avea acces la acesta : Punte , DPF, Caseta directie , planetara dreapta ...toate trebuie date jos. Pentru Tiguanul 4x2 este destul loc pentru scoaterea acestuia fara dezasamblarea puntii deoarece nu este diferentialul care obtureaza accesul. Asa arata la 4motion : Si uite asa am rezolvat problema ! Dupa schimbare masina trage mult mai bine ! Consumul a scazut vizibil ! Credeati ca e gata? Schimbat si atat? Hai sa vedem si de ce a crapat....ca sa nu mai existe nicim un dubiu pe viitor. Sa vedeti si voi de ce aceasta piesa este asa "speciala" si toata lumea spune ca trebuie schimbata si nu altceva.... Pe scurt : NU SE CURATA ! NU SE RECONDITIONEAZA! NU SE FACE UPDATE DE SOFT (pentru eroarea/problema de mai sus) NU EXISTA MOS CRACIUN ............... Confirm toate cele de mai sus ! Cu urmatoarele dovezi care sa sustina cele afirmate! Am deschis EGR sa aflu cauza de ce acesta a crapat , iar spre surprinderea mea nu a fost doar o singura cauza ! Am gasit 3 probleme de natura MECANICA care nu se puteau rezolva prin reconditionare , update de soft sau alte povesti spuse copiilor inainte de culcare. Asa se prezenta EGR in interior , relativ murdar dar nu critic ! Prima mentiune impotriva reconditionarii , odata deschis se rupe garnitura turnata OE si nu exista inlocuitor , montat inapoi fara etansare sigur nu va rezista. In filmul de mai jos am prezentat motivele din cauza carora EGR-ul a crapat impreuna cu ce am descoperit la dezasamblarea acestuia : Cauzele : 1) (principala cauza) Pistonul de la valva se misca cu ingreunare - rulmentul din capatul acestuia era si el blocat si a dus la deformarea pistonului iar din aceasta cauza bratul metalic actionat de motoras s-a friecat "fier pe fier" ceea ce a dus la suprafete cu uzura inegala si inevitabil la agatarea bratului in timpul cursei de Deschis/inchis : Chiar si cu lubrifiere , santurile metalice facute au fost prea adanci pentru a conta.....dupa cum se vede si in film , nu face mare diferenta. Pe langa asta , forta cu care se impinge pistonul in interior ( cel de la valva) este considerabil mai mare decat cea aplicata la EGR NOU , in interiorul acestuia nu se poate ajunge , este incapsulat in carcasa EGR-ului. 2) (cauza secundara) Clapeta interioara avea rulmentul de sus uzat semiblocat ( cel cu bratul de miscare) Asa cum se vede si in filmul de mai sus are pozitii in care agata destul de serios iar in partea bratului , rulmentul acestuia pare ca si-a dat " duhul". O-ringul acestuia pare complet distrus . Cea mai des intalnita cauza pentru aceasta este CALDURA EXCESIVA ! De unde caldura excesiva? Cine oare a fumat Dieselgate fara Filtru ? si arata asa in conditia in care masina mea a avut doar ~8000km softul Dieselgate pus..... 3) Pompa de vacum era si ea putin gripata , cu putin lubrifiant insa aceasta si-a dat drumul , dar solutia nu cred ca era pentru termen lung deoarece lubrifiantii care sunt folositi , se vor scurge din cauza temperaturii mari din acea zona , iar odata ce gravitatia isi face treaba , nu mai ramane deloc lubrifiant in interior. Cam acestea sunt cauzele descoperite de mine ! Putea sa fie totusi mai rau ! cum se putea mai rau ? .......... pe bune , putea sa fie mai rau ! Chiar si pe acest topic este pomenit de motorasul defect ! Unele EGR functionand o perioada lunga de timp cu problema blocarii pistonului , motorasul este fortat constant pana se rupe rotita de plastic care controleaza clapeta de recirculare. In cazul meu , problema fiind in faza incipienta , nu a fost fortat o perioada lunga de timp si arata intr-o stare foarte buna. De aici si eroarea P0403 .....Motorasul cand este fortat ca nu poate deschide /sau inchide valva corespunzator cedeaz din cauza cuplului solicitant prea mare si arunca LIMP MODE ! Aparent la mine valva ramanea pe deschis , ceea ce insemna ca motorul era inundat cu gazele recirculate fara sa fie controlate , fapt ce ducea la pierderea puterii si cresterea consumului . Motorasul a fost curatat si reconditionat apoi pus la "pastrare" ca nu se stie ....: Rezumatul celor scrise mai sus : Acest EGR NU SE REPARA sau RECONDITIONEAZA doar se schimba ! este cea mai buna optiune ! Repet si consecintele daca acesta nu este schimbat atunci cand apar primele probleme : - Colmatarea DPF - fapt ce o sa duca si la "craparea" acestuia si de acolo alta distractie alti bani . - Ramas cu masina in drum ( masina nu mai porneste din cauza valvei blocate) - Pierdut putere in accelerare (LIMP MODE) sa zicem intr-o depasire....unde chiar ai nevoie sa "bagi viteza" ca deh din sens opus vine doar un TIR sau doua.... pentru multi pare o joaca EGR AM sunt de foarte proasta calitate ! Problema principala a acestora vine direct de la Motoras , acesta este primul care crapa din cate citesc . Fiind LOW COST , nu se "intelege " bine cu ECM al masinii. In speranta ca m-am facut inteles ...3 points
-
3 points
-
O sa las asta si aici : Disectia detaliata a EGR-ului care a crapat si cele descoperite in interior2 points
-
2 points
-
Hmm.. referitor la camera ... cand ai incercat aveai haionul inchis? La mine nu merge camera cu portbagajul deschis ... apare doar o imagine neagra ...2 points
-
nu ar trebui sa montezi si barele transversale daca tot ai dat jos acum? just my 2cents . Oricum.....pe cat de mult ma tenteaza si pe mine sa fac asta , la fel ma descurajeaza.... cat efort a fost depus2 points
-
Ziua 4 - drumuri, coduri, forta zu După ce dimineața mi-am "făcut " drumurile, intr-un final m-am apucat de treabă. Am așezat al doilea strat la tavan, cel buretat și cu folie de aluminiu. Lipiciul este enervant de "lipicios", trebuie multă atenție la poziționare. O dată poziționată bucata de folie, merge ușor, dar până acolo, cu mâinile sus... e altă mancare de pește! După ce am terminat cu acest strat, am degresat si pus folia buretata pe tavanul de carton. Văzând cât spațiu este între plafon și distanțare de paslă, mi-a venit ideea să adaug încă un strat din buretele negru, exact între plafoniere și distantiere. Am măsurat de câteva ori până am stabilit poziția și am lipit si acest strat. După ce am făcut și asta, m-am "lipit" iar la câteva drumuri, iar cand am ajuns a inceput ploaia. Prima dată. Iar strânge tot, iar cară tot în casă sau prin mașină. După ce s-a oprit, am carat iar scule, folii, etc la mașină si m-am apucat de podea. Am reușit să termin partea soferului. Acum acord o atenție mai mare prinderilor sau orificiilor, traseelor de cablu, etc, astfel încât, pe cât posibil să izolez sursele de zgomot. Dintr-o dată ce credeți? Re-începe ploaia. Știam că e avertizare cod portocaliu, dar și ieri a fost cod galben și a plouat liniștit. Așa că am pus în mașină totul și m-am bagat în casă până se va opri. O ia și mai tare și ma gandeam că fiicamea era la concert, la forta zu. Când dupa juma de ora de diluviu îmi zice să mă duc sa o iau, pe străzi era dezastru. Bară la bară pe toate străzile și străduțele pe care le-am incercat. In intersecțiile mai joase, apa se scurgea în râuri de 20 pana la 45cm, câteva mașini blocate pe avarii, dar Golfuletului s-a descurcat. Mi-ar fi plăcut să am Tiguanul pe vrenea asta ? ... În sfârșit ajung in zona, dar ea era in direcția opusă celei in care ma deplasam. Polițiștii care dirijau circulatia m-au tot "împins " cu traficul, până cand am reușit undeva sa fac o întoarcere și să mă îndrept spre fiicamea și nevastă-mea. Bară la bară mă gandeam "@#$% concertu' ...". Taficul in zonă este blocat asa de joi, de când a inceput forta zu. ? Am ajuns acasă dupa o oră, in condițiile în care de obicei nu fac mai mult de 8-10 minute, dus-întors . Am măturat puțin apa de prin curte si m-am băgat în pat, la concertul forta zu, că mă udasem și nu mai aveam chef.. mi-am luat floricelele să mănânc dar.. Mai e și maine o zi! ?2 points
-
Kodiaq Sportline TDI 4x4 DSG MoonWhite cu urmatoarele optionale: - al treilea rand de locuri - camera video spate + pachet LED exterior (ACP) - driving mod selection + Hillhold + Offroad (era standard pana azi!) - duze incalzite (ACP) - family pack - faruri LEd cu AFS (rusinos ca nu sunt standard!) - instalatie spalare faruri - KESSY (ACP) - pregatire BT - rezerva dimensiuni reduse - scaune fata/spate incalzite (ACP) - senzori parcare fata/spate (ACP) - navigatie Amundsen -sound sistem Canton - virtual cockpit (ACP) Super multumit de alegerea facuta! O masina mare de familie fara rival in gama! Atuuri principale: spatiu, isonorizare, confort in rulare, materiale interior, ergonomie PS: de acum nu mai concept achizitia unei masini fara DSG sau Virtual Cockpit ... ?1 point
-
Daca nu depasesti 190 km/h cu ele nici o problema. La noi daca vor incerca sa te amendeze (oricine...) spune-le ca suntem limitati la 130 km/h pe autostrazi, deci pas.1 point
-
Pffff... Unde asta? Sa ai oglinzi rabatabile.. Dar neactivate = nu exista. Ai... Sau nu ai. Ma îndoiesc sa ai dar sa nu fi văzut acest lucru pe buton.. Etc.1 point
-
1 point
-
Boon... de vreo 2 saptamani nu mai reusesc sa gasesc un vagaon de metrou fara una-doua bucati de scocs... am impresia ca in multe zone din Bucale, daca vecinu de la parter nu face dus, nu face toata scara... asa ca am luat cehoica la naveta... aer conditionat si filtrat (spre deosebire de nebunia din tunele... cred ca am plamanii mai negrii decat cei ai unui fumator), consum... decentel (12.x dimineata, 14-15 seara... cu varfuri de 16), lipsa bare de inox uleioase... timpul e cam la fel... me happy Am luat in calcul si varianta trotineta electrica dar e cam riscant... prea riscat si la 15% nu-mi scot banii in primul an. Ca sa ne mai dezmortim eu picioarele si "bestiuta" anvelopele, am dat o fuga pe Transbugegi (impreuna cu cumnatu' cu loganu megane). Drumul la dus a fost interesant, cu ceva averse ici-colo, in D cutia subtureaza uneori la inceput de rampa (tre sa ma obisnuiesc sa ii dau un bump in acceleratie) si in S e... cam prea bestiuta pentru conditiile de ieri. La dus. Am gasit un loc uscat pentru masinute (si noi) si am purces la "operatiunea gratarul" La intoarcere drumul a fost ceva mai liber, cel putin sus pe munte am gasit doar un singur sofer de duminica ce avea de gand sa ma lase fara frane... si am prins un curcubeu pe la Breaza. N-am fortat aproape deloc (drumul e foarte ingust, pe alocuri cu restrictii) in timpul coborarii si, cu toate acestea eram cu gura pana la urechi in curba 10 pe Paduchiosu' Am ajuns acasa dupa ceva ocolisuri cu un 7.x spre 8 si nitel. Dimineata ne-am imbarcat cu catel si purcel si am... purces la vot. Familionul a ramas in parc si eu m-am oprit la jet pentru o binemeritata curatare/"dezinsectare"... Cu doua fise si ceva rabdare am scos-o aproape curata (tre sa ajung pe la avia/bradi pentru ceva solutii de dezlipit maruntaie de insecte de pe vopsea). Planuri de viitor: apa, paie si bataie... si ceva mai mult M ca m-am cam lenevit de cand nu (prea) mai mestec in mamaliga.1 point
-
Am fost plecat de langa masina pentru ceva vreme ....insa la intoarcere am recuperat . Iesit in offroad un pic (nu prea e offroad adevarat cu noroaie ...aici imi e dor rau de Romania , libertatea de a merge pe orice drum nu o ai aici , totul e ingradit ) , nu prea se inteleg gradele pantelor din poze si nici nu am avut chef sa ma dau jos sa fac poze (oricum nu s-ar fi inteles cine stie ce ) Intre timp mi-au ajuns si completarea de la sistemul audio, inaltele si mediile de sus , precum si micul procesor de sunet .Am tapitat si cutia de la subwoofer ... In poza in care masina e suspendata de roata spate eram insotit de o Navara cu Bfgoodrich AT , mi s-a parut ca s-a chinuit mai mult ca mine ( cu toate ca e mai usurel ) @Doomy Pot sa lansez dog chalenge (recunosc , am trisat un pic ) ? Ca pe aia cu berea am trecut--o amandoi Am schimbat si bujiile , erau NGK , am pus tot NGK , culoarea celor pe care le-am dat jos era ...ca la carte !1 point
-
Daca stii ca 5f-ul din anunt e o masina ok(pt ca pare cam ieftina la banii aia ) atunci merita efortul din mai multe puncte de vedere plusuri pt 5f: fiabilitatea in primul rand e mult mai crescuta, gandeste-te doar ca daca 1p-ul mananca ulei costa cam 2000euro reparatia. are injectie direct si indirecta, deci face mult mai greu depuneri pe supape sau poate chiar deloc materiale mai calitative in interior infotaimentul situat ok (mie nu imi place deloc cum e la 1p, radio jos si clima sus) generatia noua de motoare consuma mai putin, dar nu cred sa fie diferenta prea mare are lsd si 1p-ul nu stiu daca are Imi place si cupra 1p, dar daca ai posibilitatea sa treci la 5f, eu zic ca merita.1 point
-
Vezi pe butonul de dezaburire...daca are poz de pliere/depliere..1 point
-
Florin71... folosesc de mulți ani uleiul VW. Nu am ce-i reproșa, poate ca e mai scump decât unele1 point
-
@deenman: am avut Audi A4 și într-adevăr este o diferență destul de mare la capitolul antifonare. Dar și de preț. Pe de altă parte, la o ciocaneala în portierele a două Passat-uri B8, cel cu Dynaudio suna mult mai plin, deci izolarea tonică diferă și în funcție de varianta de echipare. @andrei.toledo: sunt aproape "sechestrat" acasă. De asta am venit luni, când încă eram încă la volan. Dar cum termin de pus măcar scaunul de la sofer, te mai sun o dată. Legat de nebuni, eu am mai spus-o, cred ca ne-am cam adunat pe vwforum ? @kef_petry: și eu sper. Aveam câțiva înainte, acum sper să scap definitiv de ei. Pe de altă parte, sper să nu îmi rămână multe șuruburi (conform legii lui Murphy:) ) Fără izolatia OEM: Cu tavanul izolat cu STP:1 point
-
1@Muale: așa mă gândeam și eu când am terminat dezechiparea. @ShadoWzZ, @TAZ844 cred că pe lângă curaj, sunt și puțin masochist, avand deja experiența cu Golful @Doomy: dezechiparea cred că a durat cam 4 ore cap la cap, 1 oră mi-a luat să curăț folia veche și restul timpului mi-a luat sa curăț fiecare piesă din plastic și curățarea scaunelor. În camera unde le-am depozitat miroase a curat și a "piele", inainte in Tiguan mirosea a tigara, cel care le-a deținut a fumat. @andrei0241: eu pusesem folia Den braven si o folie buretata deasupra acum mai bine de un an. A fost un test și aș putea spune acum, unul nereușit. Într-adevăr nu cred că voi rămâne cu greieri, întrucât am luat si 8m de bandă STP Anti squeak, pe care o să o aplic la îmbinările susceptibile de a crea greierasi. Ziua 2 - wiring and pain Am început de dimineață încrezător și cu planul de atac stabilit: trebuie trase toate cablurile pentru RVC si cablurile pentru subwoofer. A fost destul de dificil de tras cablu pentru alimentare de la baterie, dar... deasupra pedalei de ambreiaj, în spatele izolantului negru, găsiți un dop de cauciuc, prin care puteți trece o sârmă. Apoi cu ceva chin și noroc va ieși între baterie și oala amortizorului. Legati firul de sarma și apoi cu bandă izolatoare si trageti-l inapoi în compartiment. Apoi m-am apucat de tras firele pentru cameră. Mi-a luat ceva timp sa stabilesc traseul, apoi am apelat la sarma si am tras cele trei cabluri (12V, masă și comanda mers inapoi) prin garnitura neagră. După ce le-am scos am legat conectorul camerei cu bandă și l-am tras prin garnitura neagră. Ce chinuiala... am dat cu puțin spray WD40 să alunece o idee mai rapid și după ce am scos capătul am realizat că l-am băgat în sensul greșit ?. L-am tras afară și l-am mai chinuit o dată , in sensul corect de data aceasta! Am tras alimentarea camerei la panoul de siguranțe, am pus o siguranță de 10A, am legat masa la caroserie, comanda la firul de mers înapoi, apoi am scos navigația și am cuplat si mufa camerei. Am codat cu vcds la navigatie camera și cu mâna tremurânda am bagat in marche-arriere și... NIMIC! Am 12v la cameră, am 9v cand i-au contactul, am măsurat la firul de mers inapoi, totul este ok. Manerul funcționează, dar camera nu. Momentan am lăsat investigația așa, că am pierdut suficient timp. Totodată am legat firele la boxele spate pentru adaptorul high-low si le-am pozitionat pe traseu. Am inceput așezarea primului strat de izolare, folia bituminoasa de la CTK. După experiența cu Golful, îmi este mai ușor să aplic folia. Pot să spun ca la Tiguan față de Golf, antifonul este mult mai prezent, dar pare dat neglijent. Azi vreau să termin și sper să și pot, tot compartimentul de la podea până la tavan. A propos de tavan, am dat jos "izolatia" VW, un biet carton de maxim 1cm, lipit cu un mastic si după cum vedeți și în poze, nici bine nu e presat peste tot. Singurul dezavantaj este că trebuie sa scot hartia rămasă de peste tot, masticul îl las unde este (dacă după primul test nu iese ușor). La sfârșitul zilei nu am mai avut puterea nici să scriu rezumatul. Mă dor multe chestii, în special spatele în zona lombara și buricele degetelor împreună cu diversele zgaraieturi :D. Nu pot lucra cu mănuși, așa că diluantul face "minuni" în toate sensurile . Gata cu statul, lupta iar incepe! Ne vedem deseară!1 point
-
Buuun, am terminat si capitolul roti - suspensie. Montat cauciucuri noi, reglat suspensia (am mai ridicat putin spatele si cred ca am ajuns la forma perfecta), facut geometria. Am avut marele noroc de a nu fi nevoie sa indrept nici o janta, incredibil chiar, dar pare ca gropile se simt mult mai rau in capul meu decat lasa urme asupra masinii??. Am reparat si tubulatura filtru->turbina, totul merge foarte bine acum. Ce urmeaza: am rulmentul stanga-spate MORT, face o galagie incredibila. In acelasi timp, vreau sa schimb furtunul de la epurator. Sunt niste pierderi de ulei pe acolo si nu pot sa stau linistit. Abia dupa, in final, aer conditionat.1 point
-
Mai bine dai mai mult pe LED-uri de marca gen Philips de la emag sau echivalente decat chinezarii care tin o saptamana. Cat despre protectii, nu stiu de ce ar fi mai frumos un capac de plastic negru dacat o placa de inox cum vine din fabrica.1 point
-
Centurile au bucata aceea de textil ca sa nu se loveasca marginea de plastic a cataramei de stalpi si sa faca zgomot. La sofer nu e necesar deoarece soferul poarta mereu centura si cea centrala din spate nu are ce sa loveasca si sa faca zgomot; de aici diferenta...1 point
-
- 03L130235P (cu O-ring verde - WHT005301) - s-a montat pe VW pana in 31.12.2011, apoi a fost eliminat codul in 01.01.2013 si inlocuit cu 03L130235AF, se mai gasesc ca piese de schimb doar oring-urile verzi. - 03L130235AF (cu O-ring orange - WHT006492) - s-a montat pe VW din 01.01.2012.1 point
-
Ieri, am facut schimb de roti cu batranica (nexen hd+ 4218 vs continental premium contact 5 fr 1218). Concluzia: daca as fii (fiu, fi+i, parca) dealer skoda as duce la reciclat nexenuile si as pune niste anvelope decente pe masini. Gurile de canal nu mai sunt inamicul nr 1. Denivelarile se transforma dintr-o oscilatie intretinuta in bum! bâc! Liniste. Liniiile de tramvai nu mai muta pietrele la rinichi. Me happy! Planuri de 2020: 225 40 R18 moi.1 point
-
Am masurat si am curent in priza. Probabil s-a lasat fundul prizei si nu mai face contact. Cred ca trebuie sa desfac priza sau cu un carlig sa incerc s-o trag in sus.1 point
-
1 point
-
In loc de introducere... Acestea sunt Prapastiile Zarnestilor, chei spectaculoase in Piatra Craiului. Se ajunge usor cu masina din Zarnesti si traseul duce pri. chei la cabana Curmatura, 2-3 ore. Noi am parcurs doar jumatate de traseu, asta e limita la 4 ani dar ne antrenam de zor. Cat am mers noi drumul e usor, am inteles ca urma si o zona de urcus. Pe drum, minuni in toate directiile, auras, corbi, pitigoi si...capre negre. Vreo 3 am vazut, sus pe stanca, minunat. Drumuri bune!1 point
-
Dupa o desulfatare/regenerare care a durat vreo 60 ore bateria si-a revenit, din 680A a ajuns la 570A ceea ce este normal avand in vedere ca are aproape 5 ani. Codarea bateriei pentru modelul meu de masina se face din ramura 19 - CAN Gateway (varianta UDS), de aici si lipsa de acces la ramura 61 - Battery Regulation. Pentru codarea bateriei, sunt mai multe variante. Le gasiti aici:1 point
-
salut.pentru pornire ca sa stea pe bujii cand este caldut si cald poti scoate firul de la sonda de apa care este montata in capul chiuloasei opus distributiei unde se monteaza furtunul care pleaca cu apa calda la radiatorul de incalzire sau sa montezi o rezistenta pe fir ca sa pacalesti releul de bujii ca motorul este rece si sa stea pe bujii,iar jante in principal se potrivesc de la mercedes cu diametrul de dispunere a gaurilor 5x112 gaura centrala de 67 mm si et intre 25 si 48 iar latime merge intre 6j si 10j.dar daca cauti vei gasi si pe remorci jante care potrivesc perfect pe t31 point
-
In privinta cumpararii unui senzor original sau nu eu am ales varianta a doua , de ce? nu am schimbat bidonul , iar 60 de ron pentru un senzor mi se pare exagerat . Daca vrei sa schimbi bidonul cu unul de 5 l merita cumparat unul cu senzor , scapi de o parte a lucrului . Daca ai bafta sa ai trase firele pana la bidon si sa fie doar senzorul de bai te-ai scos :flower: , scapi de mesteritul la computer.-1 points
-
Ms pt sugestii, la saibe m-am gandit si eu, dar dupa sunt sigur ca nu etanseaza corect, si ma trezesc cu apa in haion. Dar cum spui tu ar putea sa mearga, pt ca efectiv in partea de sus e iesit in exterior, suspectez ca la passat haionul e la unghi mai drept.-1 points
-
Ce vreme schimbatoare, acum is 37-38 grade acum ploua de rupe si-s 20 grade afara. Daca tot am prins experienta cu demontatul haionului si a emblemei, am zis ca dau iar tot jos si verific si incuietoarea. Asa ca azi am demontat tot jos, am desfacut bucatele incuietoarea, am curatat cu spray/suflat cu aer/uns cu spray siliconic tot si pus la loc. Se simte o imbunatatire clara (nu stiu de ce nu am facut asta mai devreme). Am verificat si starea telescoapelor haion/ opritorii de cauciuc care se pot regla cand trantesti haionul cat si cuiul de jos din bara. Sa va spun drept, nu reusesc sa inchid haionul 1 data din 10. Imi fac cu ochiul o pereche de jante Ronal pe 18, dar cu suspensia stock spun pas. km: 281.000, am facut plin cu Omw MaxxMotion 100, sa vedem cum merge.-1 points
-
-1 points
-
Am posibilitatea sa schimb jantele actuale cu jante Atlanta R16 cu anvelope vara dimensiunea standard pt golf 2014/2012 in stare foarte buna. Sa le las pe cele actuale sau sa fac schimbul? Sunt jantele pe care le are Doomy pe masina lui, cele cu tenta gri pe interior.] Problema jantelor diamond cut se stie, si or sa ajunga vai de ele, e greu sa gasesti la bucata daca le julesti/distrugi, singurul motiv pt care as trece la 16 ar fi un mic plus la confort/gropi dar cel mai important ar fi ca actualele jante sunt destul de grele si se simte la acceleratie.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Nu stiu sa-ti raspund cu exactitate, ambalajele nu le-am pastrat iar factura e jos in masina. Era ceva firma cu B cred, nici prea scumpi nici cei mai ieftin, fata ~ 410 ron bucata si spate ~ 310ron bucata.-1 points
-
M-am intors si de la mare, primii 20km din autostrada A2 - varza, drumul de dale din localitatea Corbu pana pe plaja este comparabil ca si calitate. M-am distrat copios, la 140-150km/h se aude usor motorul dar predominant vantul, in rest nimic daca drumul e bun, in sfarsit e cum voiam. Si daca colegii de pe forum posteaza probleme, ca am inteles ca e saptamana problemelor, sa postez si eu una mica, imi fac zgomot unitatea/grupul supape vacum- cod 6q0906625. Dupa ce se incinge intens motorul, uneori incepe sa-mi faca un zgomot, care se aude tare cu geamul jos la relanti, am ridicat capota si l-am localizat. Am inteles ca e responsabil de controlul turbinei si al egr-ului, insa eu accelerez fara probleme de la 120->160-170km/h. Sunt un om foarte norocos, asta zice toata lumea, la plecare vineri am prins 2 accidente pe centura, am stat 1 ora, la intoarcere azi am prins accident in zona fetesti si am pierdut inca 1 ora. Superb.-1 points
-
Intr-adevar 1L/1000km e foarte mult. Daca tii mortis la LL atunci Ravenol VMP USVO 5w30 e un ulei de top, peste cele enumerate de tine. Totusi in locul tau as trece pe Ravenol VST 5w40, care e aproape la fel de fluid la rece ca un 5w30, macar un schimb, sa vad ce se intampla, personal am o repulsie totala fata de Castrol. P.S. Sper ca nu te astepti sa schimbi uleiul mai rar de 12 luni/8000km daca mergi in mare parte in oras sau drumuri scurte si sa nu te astepti sa gasesti uleiuri miraculoase cu care sa dispara consumul de ulei.-1 points
-
Da, suportii motor erau uzati si trebuiau schimbati. La fel cum se intampla si cu filtrele si uleiul la un numar de kilometrii si cu multe alte piese. Nu vad legatura dintre suporti si modificarile facute ? Tubulatura aia are o pozitie diferita fata de cea originala in urma modificarilor, n-am prevazut ca se va rupe si e singurul lucru pe care sa zicem ca l-am facut prost. Nu vad ce nu ar putea fi ok in rest.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00