Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.05.2019 în toate secţiunile

  1. @deenman: am avut Audi A4 și într-adevăr este o diferență destul de mare la capitolul antifonare. Dar și de preț. Pe de altă parte, la o ciocaneala în portierele a două Passat-uri B8, cel cu Dynaudio suna mult mai plin, deci izolarea tonică diferă și în funcție de varianta de echipare. @andrei.toledo: sunt aproape "sechestrat" acasă. De asta am venit luni, când încă eram încă la volan. Dar cum termin de pus măcar scaunul de la sofer, te mai sun o dată. Legat de nebuni, eu am mai spus-o, cred ca ne-am cam adunat pe vwforum ? @kef_petry: și eu sper. Aveam câțiva înainte, acum sper să scap definitiv de ei. Pe de altă parte, sper să nu îmi rămână multe șuruburi (conform legii lui Murphy:) ) Fără izolatia OEM: Cu tavanul izolat cu STP:
    5 points
  2. Update. 174k fara probleme, merge ca in prima zi când am cumpărat-o. Am schimbat stergatoarele, cel de pe spate se rupsese iar cele de pe fata erau pe ducă dar mai mergeau o perioada. Un lucru ciudat e ca am schimbat acum ceva timp lichidul de frână si acum îmi arata testerul ca am 2% apa. Il voi schimba luna viitoare din nou când fac distributia.
    1 point
  3. Ziua 4 - drumuri, coduri, forta zu După ce dimineața mi-am "făcut " drumurile, intr-un final m-am apucat de treabă. Am așezat al doilea strat la tavan, cel buretat și cu folie de aluminiu. Lipiciul este enervant de "lipicios", trebuie multă atenție la poziționare. O dată poziționată bucata de folie, merge ușor, dar până acolo, cu mâinile sus... e altă mancare de pește! După ce am terminat cu acest strat, am degresat si pus folia buretata pe tavanul de carton. Văzând cât spațiu este între plafon și distanțare de paslă, mi-a venit ideea să adaug încă un strat din buretele negru, exact între plafoniere și distantiere. Am măsurat de câteva ori până am stabilit poziția și am lipit si acest strat. După ce am făcut și asta, m-am "lipit" iar la câteva drumuri, iar cand am ajuns a inceput ploaia. Prima dată. Iar strânge tot, iar cară tot în casă sau prin mașină. După ce s-a oprit, am carat iar scule, folii, etc la mașină si m-am apucat de podea. Am reușit să termin partea soferului. Acum acord o atenție mai mare prinderilor sau orificiilor, traseelor de cablu, etc, astfel încât, pe cât posibil să izolez sursele de zgomot. Dintr-o dată ce credeți? Re-începe ploaia. Știam că e avertizare cod portocaliu, dar și ieri a fost cod galben și a plouat liniștit. Așa că am pus în mașină totul și m-am bagat în casă până se va opri. O ia și mai tare și ma gandeam că fiicamea era la concert, la forta zu. Când dupa juma de ora de diluviu îmi zice să mă duc sa o iau, pe străzi era dezastru. Bară la bară pe toate străzile și străduțele pe care le-am incercat. In intersecțiile mai joase, apa se scurgea în râuri de 20 pana la 45cm, câteva mașini blocate pe avarii, dar Golfuletului s-a descurcat. Mi-ar fi plăcut să am Tiguanul pe vrenea asta ? ... În sfârșit ajung in zona, dar ea era in direcția opusă celei in care ma deplasam. Polițiștii care dirijau circulatia m-au tot "împins " cu traficul, până cand am reușit undeva sa fac o întoarcere și să mă îndrept spre fiicamea și nevastă-mea. Bară la bară mă gandeam "@#$% concertu' ...". Taficul in zonă este blocat asa de joi, de când a inceput forta zu. ? Am ajuns acasă dupa o oră, in condițiile în care de obicei nu fac mai mult de 8-10 minute, dus-întors . Am măturat puțin apa de prin curte si m-am băgat în pat, la concertul forta zu, că mă udasem și nu mai aveam chef.. mi-am luat floricelele să mănânc dar.. Mai e și maine o zi! ?
    1 point
  4. Eu ii dau dreptate - putin confort - cat am stat si eu la volan , am simtit confort , dar a fost putin ptr ca a trebuit sa ma dau jos - putina tehnologie - aici chiar are dreptate , orice avion de dupa 2010 are mai multa tehnologie decat masina asta ... jenant - putin off-road - sunt absolut convins ca cei care i-au dat masina sa o testeze l-au lasat doar putin de tot sa iasa de sosea in off-road , poate chiar deloc Prin urmare , deoarece putini o pastreaza , nici dl Mihai Iancu si nici eu nu am pastrat masina ... eu am predat cheile , m-am urcat in 7P si m-am dus acasa Asa ca 7P e mult peste - confort cat am chef , ca e a mea si pot sta la volan cat vreau eu , off road la maxim , ma duc la pescuit si sta masina scoasa de pe asfalt toata ziua , etc Acum depinde daca vi de la mercedes sau daca vii de la mercedes ... ca nu e tot aia
    1 point
  5. Claxonul nu e activ by default decat cu contactul pus. Intr-o zi am apasat disperat pe claxon vazand in parcare cum vine cineva spre mine. M-am gandit ca trebuie sa se poata activa cumva... se poate: Am vazut candva un filmulet cu un staging (sweep) la ledurile de pe butonul de ventilatie, la pornire se aprindeau toate pana la capat si retur. Din pacate oricat am cautat nu am mai gasit, poate stie cineva cum se face?
    1 point
  6. @mihai.iancu atunci nu inteleg cum poti face afirmația ca este un pas involutiv fata de 7P, CR7 depășește cu mult toate aspectele generației anterioare. In ceea ce privește diferențialul blocat si cutia de transfer cu reductor acestea erau opțiuni pe generația trecută si reprezentau tehnologii foarte vechi moștenite de la 7L.
    1 point
  7. Calitativ, primim cat platim.Pe bani putini primim putina calitate.Nu exista ieftin si bun.In Romania este recomandat sa cumperi o masina SH, fie de la o cunostinta in care ai incredere sau reprezentante ori dealeri auto in genul Welt Auto care iti ofera la un pret ceva mai scump, un produs in care poti sa ai incredere, avand un trecut cunoscut.Masini de calitate poti sa gasesti pe situri dedicate vanzarilor auto, de la persoane fizice care isi vand masina, foarte bine intretinuta, cu un istoric usor de verificat.Din targul auto, mai ales de la samsari, nu mi-as cumpara masina.
    1 point
  8. Retrofitul este gata, a fost mai usor decât ma asteptam si mult mai usor fata de retrofitul RNS850. Recomand sa folosiți cablajul de la kufatec intrucat este de foarte buna calitate chiar daca aceasta calitate vine la un pret, 149eur+transport. Gasiti pe eBay kitul fara cablaj pr la 500eur, dar mare atenție de cele mai multe ori trebuie schimbată unitatea BCM2.
    1 point
  9. Compara piata cu ce gasesti aici, dupa cum vezi majoritatea sunt trecute de 250.000km, alea cu sub 150.000km au pret pe masura. https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/auto/gebrauchtwagenboerse?NO_OF_SEATS_FROM=6&NO_OF_SEATS_TO=9&CAR_MODEL%2FMODEL=1709&CAR_MODEL%2FMAKE=1065&sort=3 https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-autos/seite:2/vw-touran-7-sitzer/k0c216 Decat o teapa de 4000-6000euro in targ cu masina din 2006 si 180.000km mai bine iti cumperi o masina cu 3000euro cu 280.000km iar de diferenta o pui la punct. Exemplu, doar ca nu cred sa aiba km aia: https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/vw-touran-312628714/ Uite asta arata ok, dar este euro 3, atentie la norma euro: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/vw-touran-7-sitzer-1-9-tdi-dsg-tuev-04-2021-anhaengerkupplung/1098145545-216-1298 Iti recomand daca vrei sa iei masina de afara, sa o cumperi cu tuv-ul facut.
    1 point
  10. Jesus..! Atata munca! Esti tare curajos! Sper sa nu ramai cu greierasi! Spor in continuare!
    1 point
  11. Tratati o ca pe o gluma. Asta se întâmplă când treci de audi la vw. Spor la treabă și ai grija cu spatele, sa te încălzești bine și nu forță că poți să ai dureri săptămâni bune. Acum doua luni au fost niste prieteni in vizita la noi. I am scos la o plimbare cu mașina și la un moment dat îmi ciocănește prietenul de pe locul din spate in plafon prin materialul de interior ce îl acoperă. Suna a carton și tabla goala. M am făcut că plouă, nu am mai zis nimic. El are audi, eu nu.
    1 point
  12. Ziua 3 - drumuri Azi, în pofida mai multor drumuri scurte dar dese, pe care le-am avut de făcut, am reușit să finalizez ce mi-am propus: - am curățat tot masticul rămas pe tavan ( cam o oră) - am terminat de izolat podeaua si portbagajul cu folie CTK (cam 4 ore și jumătate) - am terminat de izolat tavanul cu folie STP (cam 3 ore) Am ciocănit peste tot și pe unde am considerat că există posibilitatea să vibreze, am adăugat folie. Chiar și pe interiorul aripii stânga spate care poate vibra, care spre deosebire de cea din dreapta, care are rezervorul. Mâine mi-am propus sa termin cu folia buretata de lipit și pe cât posibil să încep și montarul inapoi al pieselor, astfel încât de duminică sau luni să continui si cu portierele. Cel tarziu miercuri aș vrea să finalizez toata operațiunea. Weekend plăcut tuturor!
    1 point
  13. Bateria din e-Up!, la fel ca cele ale tuturor masinilor electrice, este formata din mai multe module, care se potrivesc si de la alte masini si care se pot schimba individual. Nu va ganditi la “bateria” masinii ca fiind un AAA foarte mare, ci ca la o cutie mare plina cu multe AAA-uri. Si uite ca deja a fost lansat Citigo iV, sora Up!-ului, cu baterie de 36kWh fata de cei 18kWh ai e-Up!-ului si care, avand in vedere ca e aceeasi masina pana la urma, s-ar potrivi pe e-Up! si i-ar dubla range-ul...
    1 point
  14. @florin71 eu zic că da. Nu omv are preturi diferite fata de mol, Rompetrol, socar, ci petromul e mereu cel mai ieftin de pe piata. Încearcă 2-3 pliniri de maxxmotion și te convingi singur daca sunt diferente sau nu. Dar nu 10 litri peste ce mai ai tu in rezervor că asta e fix degeaba.
    1 point
  15. Mi-am facut un soft pentru benzina de 100 de la revo (aveam in rezervor benzina de 100 de la petrom) si in loguri aveam timing retardation de 2.8 grade la > 5500 ture. Evident nu am alte loguri cu acelasi soft si alta benzina de 100 deci take this as you will.
    1 point
  16. 1 point
  17. 1@Muale: așa mă gândeam și eu când am terminat dezechiparea. @ShadoWzZ, @TAZ844 cred că pe lângă curaj, sunt și puțin masochist, avand deja experiența cu Golful @Doomy: dezechiparea cred că a durat cam 4 ore cap la cap, 1 oră mi-a luat să curăț folia veche și restul timpului mi-a luat sa curăț fiecare piesă din plastic și curățarea scaunelor. În camera unde le-am depozitat miroase a curat și a "piele", inainte in Tiguan mirosea a tigara, cel care le-a deținut a fumat. @andrei0241: eu pusesem folia Den braven si o folie buretata deasupra acum mai bine de un an. A fost un test și aș putea spune acum, unul nereușit. Într-adevăr nu cred că voi rămâne cu greieri, întrucât am luat si 8m de bandă STP Anti squeak, pe care o să o aplic la îmbinările susceptibile de a crea greierasi. Ziua 2 - wiring and pain Am început de dimineață încrezător și cu planul de atac stabilit: trebuie trase toate cablurile pentru RVC si cablurile pentru subwoofer. A fost destul de dificil de tras cablu pentru alimentare de la baterie, dar... deasupra pedalei de ambreiaj, în spatele izolantului negru, găsiți un dop de cauciuc, prin care puteți trece o sârmă. Apoi cu ceva chin și noroc va ieși între baterie și oala amortizorului. Legati firul de sarma și apoi cu bandă izolatoare si trageti-l inapoi în compartiment. Apoi m-am apucat de tras firele pentru cameră. Mi-a luat ceva timp sa stabilesc traseul, apoi am apelat la sarma si am tras cele trei cabluri (12V, masă și comanda mers inapoi) prin garnitura neagră. După ce le-am scos am legat conectorul camerei cu bandă și l-am tras prin garnitura neagră. Ce chinuiala... am dat cu puțin spray WD40 să alunece o idee mai rapid și după ce am scos capătul am realizat că l-am băgat în sensul greșit ?. L-am tras afară și l-am mai chinuit o dată , in sensul corect de data aceasta! Am tras alimentarea camerei la panoul de siguranțe, am pus o siguranță de 10A, am legat masa la caroserie, comanda la firul de mers înapoi, apoi am scos navigația și am cuplat si mufa camerei. Am codat cu vcds la navigatie camera și cu mâna tremurânda am bagat in marche-arriere și... NIMIC! Am 12v la cameră, am 9v cand i-au contactul, am măsurat la firul de mers inapoi, totul este ok. Manerul funcționează, dar camera nu. Momentan am lăsat investigația așa, că am pierdut suficient timp. Totodată am legat firele la boxele spate pentru adaptorul high-low si le-am pozitionat pe traseu. Am inceput așezarea primului strat de izolare, folia bituminoasa de la CTK. După experiența cu Golful, îmi este mai ușor să aplic folia. Pot să spun ca la Tiguan față de Golf, antifonul este mult mai prezent, dar pare dat neglijent. Azi vreau să termin și sper să și pot, tot compartimentul de la podea până la tavan. A propos de tavan, am dat jos "izolatia" VW, un biet carton de maxim 1cm, lipit cu un mastic si după cum vedeți și în poze, nici bine nu e presat peste tot. Singurul dezavantaj este că trebuie sa scot hartia rămasă de peste tot, masticul îl las unde este (dacă după primul test nu iese ușor). La sfârșitul zilei nu am mai avut puterea nici să scriu rezumatul. Mă dor multe chestii, în special spatele în zona lombara și buricele degetelor împreună cu diversele zgaraieturi :D. Nu pot lucra cu mănuși, așa că diluantul face "minuni" în toate sensurile . Gata cu statul, lupta iar incepe! Ne vedem deseară!
    1 point
  18. A mea are din fabrica, asa ca daca ai drum pe aici te las sa te joci cu ea.
    1 point
  19. Dupa aproape 5 saptamani si aproape 4000km, deja n-am mai imprietenit. Am inceput sa-mi dau seama ca totusi merge BINE. Zgomotul motorului in habitaclu mi se pare totusi destul de mare, pentru o masina "premium" wannabe/sort of... Imi place ca urca pana aproape de 5000rpm, si pana acolo trage continuu Am facut RAR-ul, urmeaza sa o si inmatriculez Consumul mediu pentru "oras" ( adica oras+centura orasului pe care o folosesc destul de des ) este undeva intre 8,5 si 10%, depinzand de ore, zone, trafic, etc. Multumit de acest aspect. Strict oras, cred ca ar sta undeva la 12-13%. Afara la stilul meu am vazut ca ia undeva in jur de 7%, plus minus, mers normal ( pt mine ). Mers la consum nu am testat inca, si nici nu cred cam de gand. Desi neamtul a zis ca revizia e facuta, si apar toate in "cartea de service", voi face o revizie generala la 60k ( motor, cutie, halex, diferentiale, etc ), undeva la inceput de iunie, sa stau linistit, dupa care urmeaza vizita la bunii mei prieteni A TEAM PERFORMANCE
    1 point
  20. scoate Zalau din orice calcul , acolo se fac masini din bucati si nu te duce sa le vezi daca nu te pricepi foarte bine la masini , arata toate ca noi
    1 point
  21. Daca sunt seriosi samsarii din Zalau :).
    1 point
  22. Cand i-am spus meseriașului meu de la vulcanizare ca vreau all season mi-a zis ca nimeni nu pune pentru ca urcă consumul cu 1l/100 km. ?. Ceea ce m-a convins sa comand Goodyear vector 4seasons g2. Am vazut un test la clubul automobil elvețian ca au rezistența la uzură peste concurența.
    1 point
  23. Si pentru colegii care puneau problema camerelor din Bulgaria am dovada ca ele functioneaza. Lesin de ras....aveti grija mare la camere si la viteza.
    1 point
  24. Multumesc! Eu fac in jur de 10000 km anual si conform testelor ar avea durabilitate intre 35-40k in functie de stilul de condus. Daca ma tin 4 sezoane eu sunt foarte happy. Dupa 2 ani intentionez sa le inversez fata-spate pentru eficienta mai mare.
    1 point
  25. Dupa 10 ani in care am fost pro pentru anvelope dedicate iarna/vara, am decis achizitionarea unui set nou de Continental AllseasonContact si pot sa spun ca e cea mai buna decizie luata in materie. Dupa ce am vizualizat tot felul de teste de specialitate si review-uri, Continental a castigat. Eram nehotarat intre Crossclimate si AllseasonContact. In viata reala, zilele trecute am avut ocazia sa le testez pe ceva drumuri comunale acoperite cu gheata/zapada neatinse de autoritati cu materiale antiderapante si sunt foarte multumit. Am reusit sa urc fara emotie o panta destul de serioasa acoperita cu zapada, cred ca aprox 300 ml avea dealul respectiv. Tinuta exemplara pe zapada la viteza de 40-50 km/h. Am prins si o portiune de polei-sticla efectiv pe jos de cativa km si cu grija, am trecut si de acest obstacol, frana fiind o gluma mai mult. Ma rog, am oprit mai greu insa am plecat de pe loc neasteptat de bine. In concluzie cred ca este peste orice anvelopa de iarna midle price, chiar sa afirm ca nu am simtit nici o diferenta fata de cele de sezonul trecut Conti TS860 tot noi, ca si comportament pe zapada cel putin.
    1 point
  26. daca e vorba de fiabilitate la ceva abia lansat , o sa te anuntam peste un an ~ doi , daca ai rabdare sau daca aveti rabdare , inteleg ca sunteti mai multi
    1 point
  27. La mine intr-un final eroarea s-a dovedit a fi din alta parte. Dupa povestea de mai sus mi s-a intamplat iar, am schimbat pedala cu totul, same shit. Intr-un final am ajuns la un electrician bun care s-a dus direct la sursa problemei. A desfacut cutia de la ecu (sub parbriz) si acolo a descoperit un contact oxidat. Cineva umblase anterior acolo, n-a pus toate suruburile capacului la loc (unul era extrem de greu de pus si nu l-a mai pus deloc, probabil pe principiul merge si-asa) si in timp intrase umezeala inauntru.
    1 point
  28. vw e in stare sa scoata un motor perfect testat?
    0 points
  29. De gasit..... gasea A3/B4 daca cauta
    0 points
  30. Verifica manunchiul de fire care trec intre plafon si haion cu haionul deschis. Acolo se intrerup firele si de asta nu mai merge
    -1 points
  31. Am si eu o curiozitate, cu toate ca nu am fost deloc atras pana acum de modificari exterioare, gen jante si altele, ce parere aveti de Charleston R18 225 40 18 cu drop de -1.5 din arcuri de tdi gt sau cu drop de -3? Si legat de jante, mi se pare oarecum ciudat sa nu poti omologa 18 inch pe tdi/tsi insa pe gti/gtd poti vorbim de golf 5, este acelasi sasiu. Charleston-urile sunt jante oe de fabrica puse din 2006 pana in 2009 pe gti/gtd golf 5, de asta au si latimea asa mica 7.5j. chiar nu se poate face nimic in privinta omologarii? nu vreau sa raman descoperit....sau sa circul ilegal.
    -1 points
  32. Cred ca era prea dimineata, am scris de drop 1.5 sau 3cm din arcuri, 18 cu drop, de 17 nu sunt interesat, din cauza caroseriei golful e foarte penalizat la latimea jantelor, ai variante destul de limitate, spre ex cu 17 inch si 8.5j atingeam in draci cu suspensia standard.
    -1 points
  33. Carligu si antena fac tot, impreuna cu jantele astea. Eram la Suceava si m-am intors la B si le-am gasit la cineva pe la jumatatea drumului, intr-un loc uitat de lume. Originale Ronal, 7.5 j, et 51 made in Cehia. Daca nu dau masina (big if) comand anvelope noi alea de le ai si tu si o serie de alte modificari. Pe bancheta spate am rotile de iarna pe 15, trecerea de la R15 la R18 este amuzanta. Consum Suceava- Bucuresti, 4.6 % viteza medie 68 km/h. Sa vina dislike-urile.
    -1 points
  34. suvul ma asteapta, un duster, am facut doar un mic artificiu ca sa o dau mai repede. Ce conteaza pt cumparatori, jantele, nr de km pe bord.
    -1 points
  35. Am revenit si cu pozele cu interiorul: Bonus si una din compartimentul motor:
    -1 points
  36. Te rog frumos sa lasi sfaturile astea puerile si sa citesti cu MARE ATENTIE ...de CE AM FACUT EU DECARBONIZAREA...restul e can-can si gargara ieftina. Daca tu esti toma necrediniosul, asta e alt poveste...la mine a mers si tinut perfect cu Check Engine. Sunt satul de buricii pamatului astia cu sfaturi...afla ca eu merg cu masina "mai sportiv" (daca se poate spune asa la 102CP) si schimb todeauna numai la 4000r/m....pentru ca aspirat! PS: Hai sa ne oprim aici cu aberatiile tehnice ca NU este aria tehnica....si evitam si penibilitatea si sanctionarea totodata! Multumesc anticipat! @horry_bv...multumesc frumos pentru apreciere, putini au "tupeul" sa mearga cu o masina veche sa faca ITP anual la RAR ca mine....astea se fac pe bani, pe bani multi. Din pacate toti au masini, dar ai dreaq de putini le si intretin cum trebuie!
    -1 points
  37. SKA, Multumesc frumos, Din pacate nu am facut poze.. Downpipe-ul este de la BOSAL si diametrul interior masurat este de 2.25" la prinderea pe catalizator. A costat vreo 500 ron tot ce am luat pentru a il inlocuii (Downpipe, garnituri, suruburi, piulite, conector si substanta de etansare).
    -1 points
  38. La pagina 31 din manualul de intretinere ai gasit 507.00 ?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!