Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.05.2019 în toate secţiunile

  1. 7 points
  2. ~73.xyz km, in afara de concediul pana in Olanda/Franta nu am mai prea miscat, asteptam cu putin noroc o iesire in Septembrie spre Grossglockner si Stelvio... Facut a doua revizie/ungere/gresare la trapa A inceput sa faca fite climatronicul, pe partea copilotului nu tine tot timpul temperatura, insa nici o eroare vizibila cu OBD sau la reprezentanta, asteptam "sa se strice mai tare" Urmarit haotic forumul, am vazut cateva exemplare frumoase aparute pe aici, chiar frumoase frumoase Las un cadru, si am plecat, cu putin noroc revin prin Octombrie?!? Drumuri bune tuturor!
    5 points
  3. 1@Muale: așa mă gândeam și eu când am terminat dezechiparea. @ShadoWzZ, @TAZ844 cred că pe lângă curaj, sunt și puțin masochist, avand deja experiența cu Golful @Doomy: dezechiparea cred că a durat cam 4 ore cap la cap, 1 oră mi-a luat să curăț folia veche și restul timpului mi-a luat sa curăț fiecare piesă din plastic și curățarea scaunelor. În camera unde le-am depozitat miroase a curat și a "piele", inainte in Tiguan mirosea a tigara, cel care le-a deținut a fumat. @andrei0241: eu pusesem folia Den braven si o folie buretata deasupra acum mai bine de un an. A fost un test și aș putea spune acum, unul nereușit. Într-adevăr nu cred că voi rămâne cu greieri, întrucât am luat si 8m de bandă STP Anti squeak, pe care o să o aplic la îmbinările susceptibile de a crea greierasi. Ziua 2 - wiring and pain Am început de dimineață încrezător și cu planul de atac stabilit: trebuie trase toate cablurile pentru RVC si cablurile pentru subwoofer. A fost destul de dificil de tras cablu pentru alimentare de la baterie, dar... deasupra pedalei de ambreiaj, în spatele izolantului negru, găsiți un dop de cauciuc, prin care puteți trece o sârmă. Apoi cu ceva chin și noroc va ieși între baterie și oala amortizorului. Legati firul de sarma și apoi cu bandă izolatoare si trageti-l inapoi în compartiment. Apoi m-am apucat de tras firele pentru cameră. Mi-a luat ceva timp sa stabilesc traseul, apoi am apelat la sarma si am tras cele trei cabluri (12V, masă și comanda mers inapoi) prin garnitura neagră. După ce le-am scos am legat conectorul camerei cu bandă și l-am tras prin garnitura neagră. Ce chinuiala... am dat cu puțin spray WD40 să alunece o idee mai rapid și după ce am scos capătul am realizat că l-am băgat în sensul greșit ?. L-am tras afară și l-am mai chinuit o dată , in sensul corect de data aceasta! Am tras alimentarea camerei la panoul de siguranțe, am pus o siguranță de 10A, am legat masa la caroserie, comanda la firul de mers înapoi, apoi am scos navigația și am cuplat si mufa camerei. Am codat cu vcds la navigatie camera și cu mâna tremurânda am bagat in marche-arriere și... NIMIC! Am 12v la cameră, am 9v cand i-au contactul, am măsurat la firul de mers inapoi, totul este ok. Manerul funcționează, dar camera nu. Momentan am lăsat investigația așa, că am pierdut suficient timp. Totodată am legat firele la boxele spate pentru adaptorul high-low si le-am pozitionat pe traseu. Am inceput așezarea primului strat de izolare, folia bituminoasa de la CTK. După experiența cu Golful, îmi este mai ușor să aplic folia. Pot să spun ca la Tiguan față de Golf, antifonul este mult mai prezent, dar pare dat neglijent. Azi vreau să termin și sper să și pot, tot compartimentul de la podea până la tavan. A propos de tavan, am dat jos "izolatia" VW, un biet carton de maxim 1cm, lipit cu un mastic si după cum vedeți și în poze, nici bine nu e presat peste tot. Singurul dezavantaj este că trebuie sa scot hartia rămasă de peste tot, masticul îl las unde este (dacă după primul test nu iese ușor). La sfârșitul zilei nu am mai avut puterea nici să scriu rezumatul. Mă dor multe chestii, în special spatele în zona lombara și buricele degetelor împreună cu diversele zgaraieturi :D. Nu pot lucra cu mănuși, așa că diluantul face "minuni" în toate sensurile . Gata cu statul, lupta iar incepe! Ne vedem deseară!
    4 points
  4. Buuun, am terminat si capitolul roti - suspensie. Montat cauciucuri noi, reglat suspensia (am mai ridicat putin spatele si cred ca am ajuns la forma perfecta), facut geometria. Am avut marele noroc de a nu fi nevoie sa indrept nici o janta, incredibil chiar, dar pare ca gropile se simt mult mai rau in capul meu decat lasa urme asupra masinii??. Am reparat si tubulatura filtru->turbina, totul merge foarte bine acum. Ce urmeaza: am rulmentul stanga-spate MORT, face o galagie incredibila. In acelasi timp, vreau sa schimb furtunul de la epurator. Sunt niste pierderi de ulei pe acolo si nu pot sa stau linistit. Abia dupa, in final, aer conditionat.
    4 points
  5. Tratati o ca pe o gluma. Asta se întâmplă când treci de audi la vw. Spor la treabă și ai grija cu spatele, sa te încălzești bine și nu forță că poți să ai dureri săptămâni bune. Acum doua luni au fost niste prieteni in vizita la noi. I am scos la o plimbare cu mașina și la un moment dat îmi ciocănește prietenul de pe locul din spate in plafon prin materialul de interior ce îl acoperă. Suna a carton și tabla goala. M am făcut că plouă, nu am mai zis nimic. El are audi, eu nu.
    3 points
  6. Ziua 3 - drumuri Azi, în pofida mai multor drumuri scurte dar dese, pe care le-am avut de făcut, am reușit să finalizez ce mi-am propus: - am curățat tot masticul rămas pe tavan ( cam o oră) - am terminat de izolat podeaua si portbagajul cu folie CTK (cam 4 ore și jumătate) - am terminat de izolat tavanul cu folie STP (cam 3 ore) Am ciocănit peste tot și pe unde am considerat că există posibilitatea să vibreze, am adăugat folie. Chiar și pe interiorul aripii stânga spate care poate vibra, care spre deosebire de cea din dreapta, care are rezervorul. Mâine mi-am propus sa termin cu folia buretata de lipit și pe cât posibil să încep și montarul inapoi al pieselor, astfel încât de duminică sau luni să continui si cu portierele. Cel tarziu miercuri aș vrea să finalizez toata operațiunea. Weekend plăcut tuturor!
    3 points
  7. Update 1. Am momtat folie antiamprenta de la Inno3d si e foarte ok cu toate ca mai raman cateva urme fine... 2. Am luat un covoras cauciucat pentru portbagajul restrans (randul 3 ridicat) de la Rigum care vine perfect pe contur si nu aluneca (vezi poze) 3. Consumul in oras variaza intre 9 si 12 l/100km iar la drum lung in jur de 7 l/100km mers lejer Muultumesc @ct_act!
    3 points
  8. ODO: 116.650km Masina a trecut printr-un overhaul mai maricel La revizia de acum 150km am gasit o bujie afumata si umeda. Le-am schimbat si am verificat dupa 2 zile, bujia din cyl4 era afumata. Verificat compresie, all OK. Schimbat bujiile intre ele si verificat dupa 2 zile, cea afumata era acum curata, cyl4 din nou afumat. Asa ca am comandat 4 injectoare noi si originale, ca sa stau linistit. Bonus: HPFP VIS cu interne STG2. Cu ocazia asta am facut si carbon-clean, era jale acolo Masina merge tipla acum. Injectoarele vechi pleaca azi in Germania la curatat, reconditionat si flow matching, dupa care vor intra la vanzare. Some pics: Aveau in jur de 25.000km bujiile
    2 points
  9. O să încep cu ce mi-a spus un vecin, că mi s-a părut amuzant: "nu o să îmi iau mașină din asta, că-s proaste, toatăziua stai și o demontezi!" ? Ziua 1: planul meu a fost să demontez cât mai multe și să rup cât mai puține cleme. La finalul zilei, mi-a reușit, cred că doar o clema am rupt. Bineînțeles că nimic nu a fost simplu sau ușor, deși operațiunea am mai făcut-o la Golf, iar la Tiguan am mai umblat. Prima zi s-a încheiat după 10 ore, de genuflexiuni, întinderi, tras, rupt buricele degetelor, frecat, șters, etc. Am început cu ce mai făcusem si anume scoaterea tuturor chestiilor din portbagaj. După ce am îndepărtat plastice și mocheta, am început să dezlipesc folia buretata pusă și folia Den braven (citisem pe câteva firumuri că e ok, dar nu este; din varii motive). M-am chinuit aproape o oră să îndepărtez bitumul si buretele lipit, cu un spaclu, cu degetele și cu carpe cu diluant. Într-un final, am reușit, dar m-a cam epuizat chestia asta și mă cam usturau buricele degetelor. Clemele sunt tari si trebuie tras destul de tare de ele, dar musai in sensul lor. Nu mai fac un tutorial pentru că există suficiente pe youtube sau diverse forumuri. Toate plasticele, la un moment dat, le-am curățat cu Mafra Pulimax și le-am băgat în casă curate. Pe unele dintre ele voi lipi folie insonorizanta, pe altele bandă anti-scartait, pe altele le voi lăsa in pace. Cel mai mult m-am chinuit la tavan, a fost o provocare în doi (m-a ajutat un prieten să îl scot, pentru că e aproape imposibil sa il scoți singur), dar chiar și așa, multitudinea de plastice, cleme, capace, torxuri, etc fac din scoaterea plafonului o operatie foarte complicată și riscantă. Sunt 4 cleme ce țin suportul de plastic al plafonierei și prinderea parasolarelor, foarte dure și nu sunt sigur, dacă nu cumva la scoarere, am craoar puțin prinderile de plastic. Scaunele au fost curățate cu Mafra 3 in 1 Leather, care în teorie le și hidrateaza. După ce le-am frecat și sters de m-au luat toate transpirațiile rezultatul a fost cel pe care mi-l doream mai de mult. Am scos și mocheta, am frecat-o corespunzător, dar apa a iesit la clatire mai degrabă curată spre surprinderea mea. Am atarnat-o la uscat, exact ca pe cea de la Golf. Mâine e ziua a doua, dar încă nu vă divulg ce vreau să fac. Pot să vă spun că ma așteaptă iar multe ore de muncă, dar sper ca la finalul acestei experiențe să merite efortul depus. PS: @Muale ai nimerit raspunsul "ghicitorii" de dimineață!
    2 points
  10. Acum inteleg de ce nu ai mai trecut pe la hala Oi fi eu nebun , dar nici tu nu esti departe !
    1 point
  11. Pentru tura de Grossglockner si Stelvio merita sa ai anvelope de iarna, sau macar huse antiderapante. Saptamana trecuta m-am intors dintr-o tura via Hintertux respectiv zone apropiate de Grossglockner, nu ma asteptam sa prind ninsori la peste 1500m. Pe Stelvio am fost tot intr-un Septembrie si erau 0 grade, riscant in caz de precipitatii. Legat de schimbare, e cumva AR Q4?
    1 point
  12. Nu ziceai intr-un post anterior ca a mai fost schimbata distributia o data?
    1 point
  13. @4ddy23 ne-am apucat de ea pe la 14:00, la 21:00 am pornit masina
    1 point
  14. Cu vcds nu, cu odis, vcp da
    1 point
  15. Rotile ca rotile, insa etrierii aia fata sunt impresionanti! Btw - tu scut n-ai?
    1 point
  16. @CiprianCernat pe masinile noastre trebuie sa intri pe Advanced Measuring Values, din cauza protocolului de comunicatie UDS https://forums.ross-tech.com/showthread.php?1905-UDS-Vs-non-UDS
    1 point
  17. Multumesc ptr raspunsuri !Am trecut si eu in ultimul timp prin cateva tg auto.Ultimul vizitat a fost cel de la Cluj,care mi-a lasat un gust amar.Credeam ca nitel mai sus,la Zalau,o sa fiu poate mai norocos.Se pare ca ,mai bine nu,din spusele dvs.Am fost si prin tara pe la cativa proprietari de masini.Oameni cu,care vb la tlf si incerci sa ii faci sa inteleaga,chiar ii rogi sa nu te puna pe drumuri aiurea, sa ajungi la o masina ,la care sa descoperi ca sunt probleme.Ma pricep la masini,dar sunt sigur ca pot fi si eu fentat,dar daca tot vb la tlf si chiar ii rog sa nu ma puna pe drum aiurea,de ce oare o fac?Multi cred ca nu o sa le descoperi problemele avute la masini,si joaca la 2 capete.Pacat! Ptr mine de fiecare data inseamna bani si timp pierdut. Apropo,nu v-am zis.Eu caut un touran cu 7 locuri,motor 1,9 cu 105 cai,asa sa nu para cumva ca nu stiu ce masina scumpa sau pretentioasa mi-asi dori. Sanatate tuturor !
    1 point
  18. Da,se poate face,modificand eepromul calculatorului din usa.
    1 point
  19. Da. Sunt 3 moduri. Pe langa cel de mai sus mai avem asa:
    1 point
  20. Superb 3 facelift
    1 point
  21. Arata bine sportline si negrul pe grila față! Sa te bucuri de ea!
    1 point
  22. Salutare am fost la parcul auto de unde am achizitionat masina de acolo ma trimis in service la service am dat talonul baiatul a comandat xenon nou, a 2 zi am fost pentru montaj si cam atat, xenon de la OSRAM. Nu inteleg rautatea ( ca sa zic asa ) colegilor care au dat downvote daca pe hartie scrie clar ce acopera garantia asa ca nu vad de ce as scoate eu bani din buzunar. Drumuri bune !
    1 point
  23. @mihai_tmn Farurile sunt omologate, deci nu sunt probleme dpdv legal. nu au nevoie de spalator de far intrucat sunt sub 35W si au motor intern pt reglaj. Garantia este internationala Osram 2 ani de zile. Tocmai ce am discutat cu ei problema condensului si au zis ca e normal ca in perioada asta sa mai apara, iar daca sesizez o agravare sau orice problema care sa duca la nefunctionarea normala a farului sa ii contactez iar acesta va fi schimbat. Revin pe duminica - luni cu un alt filmulet din afara orasului. o sa am vreo 700 de km de facut pe noapte si o sa pot filma cum se vad. Pana atunci, numai bine!
    1 point
  24. Those wheels tho... O frumusete de proiect!
    1 point
  25. Masinile bune nu se gasesc in targul auto. Alea bune sunt exagerat de rare, sau se vand mult prea repede ca sa ai timp sa le gasesti. Targul auto e piata samsarilor unde isi fac veacul si se cunosc intre ei. E periculos pentru ca stau acolo mult, discuta intre ei, si invata unul de la altul metode de fraierit cumparatorul. Nu recomand deloc achizitia unei masini din targ.
    1 point
  26. Daca sunt seriosi samsarii din Zalau :).
    1 point
  27. Scrie in orice configurator de ulei de la comercianti, doar sa iti treci , modelul, anul si motorizarea.
    1 point
  28. Centurile au bucata aceea de textil ca sa nu se loveasca marginea de plastic a cataramei de stalpi si sa faca zgomot. La sofer nu e necesar deoarece soferul poarta mereu centura si cea centrala din spate nu are ce sa loveasca si sa faca zgomot; de aici diferenta...
    1 point
  29. Subscriu.Si eu am folosit la fosta masina, cel putin 8 ani, Mobil 1 0W40 New Life si a fost super.
    1 point
  30. Si eu am ocolit rivanolul, dar probabil urmatorul schimb cu asta il fac, in Germania e 67 euro, ceea ce inseamna chiar mai scump ca in Ro: https://www.amazon.de/RAVENOL-5W-30-Vollsynthetisches-Motoröl-geeignet/dp/B00EWJUGWW/ si spre deosebire de Castrol, la rivanol chiar scrie Vollsynthetisches
    1 point
  31. Puteai sa mergi pe Shell ECT C2/C3 sau AV-L 0w-30. E acelasi cu Vapsoil.
    1 point
  32. Am luat deja Mobil1 ESP 0W30. Urmeaza la inceput de Iunie sa fac revizia completa.
    1 point
  33. Pot sa-ti spun ca mai repede am vazut echipaje anuntate pe Waze decat pe statie, de asta am si renuntat la statie. In plus, e liniste in masina, nu mai aud tot felul de injuraturi si alte discutii "filozofice" Si sincer sa fiu, mai este vorba si de comoditate. Mi-era cam greu sa montez antena, statie, cabluri.... In concluzie, prefer Waze.
    1 point
  34. Si asa m-ai facut sa deschid un topic de Seat Ma gandeam ca e vreun wrong post, si nu intelegeam cum a scapat moderarii ?
    1 point
  35. Saptamana trecuta am bagat un drum pana in Oradea si locatii apropiate cu un total de ~1900km facuti , totul bine ! Trage de rupe ! Egr se vede ca e nou ! Am prins vreme destul de urata si nu prea am avut timp de poze . Una mica din Oradea: Iar astazi am avut un drum de ~870km Buc->Turda si retur in Buc , 6 ore dus de condus pe noapte si 7 ore intors de condus zi/seara . Not bad dar asta nu imi bate recordul de ~1100km intr-o singura zi in romanica acum doi ani am facut Buc->Timisoara-> Buc same day Oricum , o placere sa fie condusa ! La intoarcere am oprit in Sighisoara pentru un fast food rapid : apoi pe drum cateva poze mai artistice : Iar la intoarcere pe DN1 m-am bucurat ca aveam pantaloni maro pe mine cand a lovit un fulger pe drum in fata masinii : Abea astept sa vad ce va urma.....
    1 point
  36. Am inlocuit acum 2 zile ambreiajele DSG . Desigur ca acele clank-uri au disparut . aveam problema de la downshift 3-2 si cel mai rau din 2-1 . Cand mut levierul prin P-R-N-D ABSOLUT nimic nu se mai simte , mici smucituri doar daca stai super atent , dar am inteles ca sunt nomale. Treaba s-a efectuat la AutoClub Timisoara si distractia a costat in jur de 3500 lei. In interiorul cutiei nu stiu ce se intampla defapt de se auzea asta , probabil ca ambreiajele erau uzate ,in special cel mare care se ocupa de vitezele 1-3-5, iar presiunea hidraulica era necesara puternica pentru a cupla si tot odata furcile , nu imi pot explica in mare . Pe scurt aceasta e rezolvarea enervantului (clank}. La 200.000 de km cred ca e de ajuns viata unui ambreiaj DSG. Tin sa va multumesc ca din citirea acestui topic m-am lamurit cu problema de mai sus .
    1 point
  37. Te rog frumos sa lasi sfaturile astea puerile si sa citesti cu MARE ATENTIE ...de CE AM FACUT EU DECARBONIZAREA...restul e can-can si gargara ieftina. Daca tu esti toma necrediniosul, asta e alt poveste...la mine a mers si tinut perfect cu Check Engine. Sunt satul de buricii pamatului astia cu sfaturi...afla ca eu merg cu masina "mai sportiv" (daca se poate spune asa la 102CP) si schimb todeauna numai la 4000r/m....pentru ca aspirat! PS: Hai sa ne oprim aici cu aberatiile tehnice ca NU este aria tehnica....si evitam si penibilitatea si sanctionarea totodata! Multumesc anticipat! @horry_bv...multumesc frumos pentru apreciere, putini au "tupeul" sa mearga cu o masina veche sa faca ITP anual la RAR ca mine....astea se fac pe bani, pe bani multi. Din pacate toti au masini, dar ai dreaq de putini le si intretin cum trebuie!
    1 point
  38. Explica-mi si mie, dpdv stiintific (sau macar la nivel teoretic) cum ajuta "decarbonizarea" asta sa scapi de amestecul sarac sau bogat in motor ca am tot cautat explicatii si nu gasesc unele logice. Iti da mai multa benzina? mai mult aer? Crede-ma, cand au aparut teparii cu decarbonizarile m-am gandit si eu sa fac. Am analizat bine si am ajuns la concluzia ca e teapa. Bani aruncati aiurea. Negreala care iese din filmuletele lor e de pe evacuari => nu te ajuta cu nimic, ba mai mult, neputand sa o scoti pe toata din rezonatoare o sa ramana acolo ca un fel de pasta si atractie pentru depuneri. Mai bine bagi benzina buna, schimbi la timp sondele Lambda, fisele si bujiile. In plus, daca ai benzinar si nu ai depuneri pe admisie, ce sa iti curete? Si daca ai, depunerile alea se duc prin pistoane, supape ( minunata zona in care se pot strica scaunele supapelor) etc... E drept, fiecare face ce vrea pe banii lui...
    1 point
  39. De ce faci asa ceva din moment ce nu are nici un efect benefic dovedit dpdv mecanic? Adica, e cea mai proasta metoda de a curata admisia unui motor. Hai ca la evacuare nu mai conteaza daca se desprind bucati de depuneri (ca sunt aruncate pe evacuare) dar la admisie daca pleaca o bucata de depunere prin supape cum o sa fie?
    1 point
  40. Va salut, Noul meu superb, primit miercuri 24.03.2019: 3V33ND20 Superb Ambition 1.5 TSI DSG , 150 CP/ 110 KW, DSG, Cutie automata de viteze Dotari optionale: $01 PN0 ***Cleverpack Ambition*** contine faruri Bi-Xenon cu functie Adaptive Frontlight System, control dinamic al unghiului de iluminare, instalatie spalare faruri cu verificare nivel lichid pentru spalare, Day Light cu tehnologie LED PLI Adaptive Cruise Control (viteza maxima 160 km/h) si Front Assistant KA2 Camera video spate $03 Cod intern CleverBonus PFC Driving Mode Selection si Dynamic Chassis Control 9T1 Duze stropitoare parbriz incalzite PJ2 Jante aliaj Stratos 7Jx17" cu anvelope 215/55 R17 PK8 KESSY - sistem de access in masina si pornire/oprire motor fara cheie PNE Pachet LED exterior (blocuri optice spate LED extins, iluminare placuta numar) PKV Parbriz incalzit 1PE Prezoane antifurt 4A3 Scaune fata incalzite cu reglaj termic separat RA3 Sound System Canton 4KF Sunset PLE Volan multifunctional imbracat in piele (comenzi radio, telefon si padele selectare trepte de viteza cutie DSG)
    1 point
  41. liviu,fara suparare,mergi la service,forumurile sunt pt oameni carora nu li se pare halucinant ce se intampla sub capota cand se invarte motorul! si ca sa iti raspund la ultima intrebare,si sa incheiem cu off topicul: cand lasi masina sa curga liber ea consuma 0,5-0,7 litri/ora,consumul de relanti. daca rulezi cu 70 la ora,de exemplu, atunci faci 100 km intr o ora si jumatate,cu un consumul aferent unei ore si jumatate de mers la relanti! consumul total raportat la distanta parcursa iti da ..media de consum!
    1 point
  42. @mihai.onu94 @AzoiteiAndrei @CosminB WVWZZZ9CZXM954963.1.pdf WVWZZZ9CZXM954963.2.pdf WVWZZZ3CZ9P073305.1.pdf WVWZZZ3CZ9P073305.2.pdf WVWZZZ1KZBP034076.1.pdf WVWZZZ1KZBP034076.2.pdf
    1 point
  43. Nu. Si chiar am mai scris asta. Daca ai grija ce motorina bagi, adica numai Euro 5, nu ai. Sau cel putin nu am avut eu pana acum. Am 9000 de km.
    1 point
  44. alea sunt sa activezi plierea.... daca zice de monificarea b 08 din 90 in 95
    0 points
  45. Revizia la cutie e facuta, cel putin pe hartie si in istoric. Am sa incerc sa verific daca se pune pb sa nu fi fost facuta decat scriptic, nu este nicio pb in a rezolva-o la 60k. Jumatatea de masura, este arhisuficienta, crede-ma. Stage 1 BiTDI merge in 290-300cp si 580-600nm, depinzand de "furnizor", asa ca 260-270cp si 550-560nm vor fi mai mult decat e nevoie... repet, nu caut putere si cuplu, caut o optimizare de calitate.
    0 points
  46. De lasat flush-ul sau aditivii in pace. Nu e deloc recomandat folosirea lor Mai bine un ulei de calitate
    -1 points
  47. Pare a fi de la solutie de etansat radiatorul care se pune in antigel.Ma refer la solutia lichida care se gaseste in comert De la solutie de flush, nu infunzi nimic.Nu se pietrifica !
    -1 points
  48. Panoramicul se poate sparge (si nusht daca se gaseste sticla AM), poate curge, necesita revizii
    -1 points
  49. Salut, Pentru farurile bixenon de tipul acesta, se poate face ceva pentru aprinderea luminilor de zi tip U. Multumesc, Insert other media
    -1 points
  50. RAVENOL VMP SAE 5W-30 USVO cu norma 504/507 are un TBN de doar 6,6, lucru care m-a facut sa il ocolesc. Conform fisei MSDS nu imi dai seama ce baza are de fapt si de drept. vmp sds.pdf
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!