Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.05.2019 în toate secţiunile
-
Mint dealerii sau nu au fost informati. Motoarele, pentru a putea fi comercializate pe piata UE, trebuiau de mult omologate conform normelor wltp. 1.5 TSI a fost deja omologat, altfel nici macar o masina cu motor 1.5 TSI nu ar fi fost comercializata pe teritoriul UE dupa 1 sept 2018. Se vand mii de masini cu motoare 1.5 TSI in UE in fiecare luna, semn ca au fost de mult omologate. Adevaratul motiv este ca se sta mult la coada la aceste motoare, din cauza cererii f mari pe piata vest europeana. Lumea renunta la diesel si trece pe benzina, iar 1.5 tsi e f cautat pe piata europeana. Intai sunt indestulati ei, apoi ai nostri, de aceea se sta mult la coada in Romania. Daca comandati un diesel, veti vedea ca vine in 2 luni.5 points
-
3 points
-
Exact, nu?? - este a 3a masina pe benzina la mine, momentan nu am avut nici un diesel(mai am timp, nu se stie) - prefer finetea unui benzinar si urcarea acestuia in ture..sa zicem ca, conduc mai sportiv - pret de achizitie mai mare al unui diesel cu km putini si costurile de intretinere - prefer sa pun in rezervor 1,5-2l in plus la pompa cand vine vorba de motoare mici. - singurul meu regret este ca nu mi-am luat un motor mai mare dar aici intervenea statul Belgian..sunt foarte scumpe asigurarile aici, enorm de scumpe. se calculeaza in functie de kw. eu la 90kw am platit primul an de zile, 98e pe luna asigurare! si era cea mai slaba asigurare, nu te gandii la ceva extra. Acum anul 2 platesc 80e pe luna..3 points
-
Atâta fîss pt benzinare .. stați după ele până vă expiră buletinu. Treaba e foarte simplă. Toată lumea s-a panicat fix degeaba. Când se vor scoate din producție .. se vor scoate ambele.... și benzinarele și diesel-urile.... prin 2024. Mai exact toate mașinile cu ardere internă... si pe benzina si pe motorină. Se va merge in primul rand pe hibrid..... după .... pe full electric.... dar mai dureaza asta vreo 25 ani - infinit. Cei care v-ați comandat diesel (ca și mine) .. stați liniștiți ca nu veți muri cu ele de gât. (astea sunt doar visele unui brontozaur --- șeful de la volvo --- la care i-au pierit strămoșii din cauza unui meteorit). Bucurați-vă de CUPLU. Un fost - viitor posesor de passat DIESEL. PS. Revin cu poze cand ajunge. (estimare iulie 2019) passat r-line 2,0 TDI .. manual. 150 CP. full led. ... restul e poveste. (sper numai sa nu am atatea probleme ca si Cascadoru. ☺️)3 points
-
Buuun, am terminat si capitolul roti - suspensie. Montat cauciucuri noi, reglat suspensia (am mai ridicat putin spatele si cred ca am ajuns la forma perfecta), facut geometria. Am avut marele noroc de a nu fi nevoie sa indrept nici o janta, incredibil chiar, dar pare ca gropile se simt mult mai rau in capul meu decat lasa urme asupra masinii??. Am reparat si tubulatura filtru->turbina, totul merge foarte bine acum. Ce urmeaza: am rulmentul stanga-spate MORT, face o galagie incredibila. In acelasi timp, vreau sa schimb furtunul de la epurator. Sunt niste pierderi de ulei pe acolo si nu pot sa stau linistit. Abia dupa, in final, aer conditionat.2 points
-
Lansarea live pentru Skoda Citigo Iv si Skoda Superb III FL2 points
-
Din lipsa de ocupatie, astazi m-am hotarat sa curat filtrul de aer K&N L-am montat la 80.000km, pe la ~90.000km l-am suflat o data cu compresorul, de curiozitate Astazi, dupa 30.000km l-am curatat corespunzator, desii producatorul recomanda acest proces la 50.000 mile Proaspat scos din carcasa: Pata neagra e fix acolo de unde trage aer din exterior Dupa curatare: Dupa ce am dat cu spray-ul de ulei: Si un mic bonus va prezint brelocul meu - da, chiar un golf 6 coupe?2 points
-
Kodiaq Sportline TDI 4x4 DSG MoonWhite cu urmatoarele optionale: - al treilea rand de locuri - camera video spate + pachet LED exterior (ACP) - driving mod selection + Hillhold + Offroad (era standard pana azi!) - duze incalzite (ACP) - family pack - faruri LEd cu AFS (rusinos ca nu sunt standard!) - instalatie spalare faruri - KESSY (ACP) - pregatire BT - rezerva dimensiuni reduse - scaune fata/spate incalzite (ACP) - senzori parcare fata/spate (ACP) - navigatie Amundsen -sound sistem Canton - virtual cockpit (ACP) Super multumit de alegerea facuta! O masina mare de familie fara rival in gama! Atuuri principale: spatiu, isonorizare, confort in rulare, materiale interior, ergonomie PS: de acum nu mai concept achizitia unei masini fara DSG sau Virtual Cockpit ... ?1 point
-
Salutare am fost la parcul auto de unde am achizitionat masina de acolo ma trimis in service la service am dat talonul baiatul a comandat xenon nou, a 2 zi am fost pentru montaj si cam atat, xenon de la OSRAM. Nu inteleg rautatea ( ca sa zic asa ) colegilor care au dat downvote daca pe hartie scrie clar ce acopera garantia asa ca nu vad de ce as scoate eu bani din buzunar. Drumuri bune !1 point
-
Citeste cu atentie pagina si gasesti toata informatia de care ai nevoie1 point
-
Dupa aproape 5 saptamani si aproape 4000km, deja n-am mai imprietenit. Am inceput sa-mi dau seama ca totusi merge BINE. Zgomotul motorului in habitaclu mi se pare totusi destul de mare, pentru o masina "premium" wannabe/sort of... Imi place ca urca pana aproape de 5000rpm, si pana acolo trage continuu Am facut RAR-ul, urmeaza sa o si inmatriculez Consumul mediu pentru "oras" ( adica oras+centura orasului pe care o folosesc destul de des ) este undeva intre 8,5 si 10%, depinzand de ore, zone, trafic, etc. Multumit de acest aspect. Strict oras, cred ca ar sta undeva la 12-13%. Afara la stilul meu am vazut ca ia undeva in jur de 7%, plus minus, mers normal ( pt mine ). Mers la consum nu am testat inca, si nici nu cred cam de gand. Desi neamtul a zis ca revizia e facuta, si apar toate in "cartea de service", voi face o revizie generala la 60k ( motor, cutie, halex, diferentiale, etc ), undeva la inceput de iunie, sa stau linistit, dupa care urmeaza vizita la bunii mei prieteni A TEAM PERFORMANCE1 point
-
scoate Zalau din orice calcul , acolo se fac masini din bucati si nu te duce sa le vezi daca nu te pricepi foarte bine la masini , arata toate ca noi1 point
-
Dupa ceva joacă cu obd-ul am reusit sa activez meniul "Automat" la Iluminarea ambientală ce asociaza culorile cu Driving Mode. Insa nu functioneaza in sensul ca pe Auto sta pe o singura culoare (nu e cea presetata pe manual) si nu se schimba la comutarea in diferite moduri. Am folosit partial setarile de la un Golf dar nu se potrivesc cele asociate culorilor. Cred ca daca as avea acces la setarile unui kodi la care e functionala din fabrica s-ar putea face 100% functionala si pe my2018.1 point
-
RAVENOL VMP SAE 5W-30 USVO cu norma 504/507 are un TBN de doar 6,6, lucru care m-a facut sa il ocolesc. Conform fisei MSDS nu imi dai seama ce baza are de fapt si de drept. vmp sds.pdf1 point
-
ODO: 116.650km Masina a trecut printr-un overhaul mai maricel La revizia de acum 150km am gasit o bujie afumata si umeda. Le-am schimbat si am verificat dupa 2 zile, bujia din cyl4 era afumata. Verificat compresie, all OK. Schimbat bujiile intre ele si verificat dupa 2 zile, cea afumata era acum curata, cyl4 din nou afumat. Asa ca am comandat 4 injectoare noi si originale, ca sa stau linistit. Bonus: HPFP VIS cu interne STG2. Cu ocazia asta am facut si carbon-clean, era jale acolo Masina merge tipla acum. Injectoarele vechi pleaca azi in Germania la curatat, reconditionat si flow matching, dupa care vor intra la vanzare. Some pics: Aveau in jur de 25.000km bujiile1 point
-
Nu retin, asa ca intreb: folia Den Braven fusese montata de tine? Misto ca ai deja acea pasla pe podea. E lipita sau o poti scoate sa dublezi izolatia? LE: greieri nu prea au cum sa apara daca pune si niste banda panzata pe clipsuri la montare (eu asa am procedat la a mea la fetele de usa si panourile stau mai bine fixate decat inainte)1 point
-
Am stat si m-am uitat minute bune la poze si nu imi vine sa cred cat a fost de munca pentru tot ! Mare curaj ! Sper sa nu ramai cu greieri dupa aceasta operatie !1 point
-
1 point
-
daca e debifat si tot asa face.... vezi daca unitatea ta are ceva optiuni legate de setarile butoanelor masinii.1 point
-
Atentie la spray-urile care curata carburatoare, sunt asa de puternice ca in timp strica orice plastic pe care ajung, de evitat acestea, va bucurati astazi, dar peste scurt timp nu mai este buna piesa curatata (o multime de cazuri de EGR curatate asa la care s-a dus membrana in cateva luni, doar de la vaporii spray-ului).1 point
-
Nu stiu daca m-ar lasa inima sa desfac asa golful, chiar daca...la final probabil va fi de 2x mai ok decat initial...din absolut toate punctele de vedere.1 point
-
@blaga alexandru CVT (Continuously Variable Transmission ) Gasesti detalii pe google1 point
-
Ca spray recomand spray pt curatat carburatoare si clapete de acceleratie. Au putere de dizolvare a gumelor mult mai puternica decat spray-urile de curatat frana, astfel incat suprafata nu mai trebuie frecata. Desi solutiile de la firmele de top sunt scumpe, peste 50 lei spray-ul, am gasit pe un site de vanzari arhicunoscut la noi, cu doar 15 lei de la Mannol, denumirea Carburetor Cleaner. Nu am diesel, am benzina, insa tot la fel se murdareste de la gazele egr-ului iar sprayul si-a facut treaba excelent.1 point
-
Ti-au spus si colegii mai sus si am scris si eu cum se comporta o cutie multitronic, nu e suficient ? Este multitronic, VAG nu are cutii in 7 trepte cu convertizor iar DSG/S-tronic nu s-a pus pe masina ta.1 point
-
Si eu as completa sa nu confudam WLTP cu emisiile si consumul real. WLTP este doar un nou standard de testare a motorului care ar trebui sa fie mai aprope de realitate decat vechiul NEDC. Cosumul real si emisiile depind mult de utilizator si de modul cum e exploatata masina. Scopul NEDC/WLTP este menit sa permita o comparatie obiectiva intre diversele motorizari ale producatorilor.1 point
-
Centurile au bucata aceea de textil ca sa nu se loveasca marginea de plastic a cataramei de stalpi si sa faca zgomot. La sofer nu e necesar deoarece soferul poarta mereu centura si cea centrala din spate nu are ce sa loveasca si sa faca zgomot; de aici diferenta...1 point
-
Eu cred ca este exact invers, Led urile nu degaja atata caldura ca un halogen si de aici si condensul.1 point
-
1.5 TSI respecta normele wltp, atat cu cutie manuala cat si cu automata. Pe configuratorul Volkwswagen se poate comanda atat in varianta de 150 CP cat si in cea de 130 CP, spre exemplu. Ba mai mult, pe Golf vad ca 1.5 TSI 130 CP are emisii mai mici decat 1.0 TSI 115 CP.? Din cate am inteles, 2.0 TSI nu respecta normele wltp daca e pus cu cutie manuala, motiv ptr care se poate comanda doar cu cutie automata.1 point
-
- 03L130235P (cu O-ring verde - WHT005301) - s-a montat pe VW pana in 31.12.2011, apoi a fost eliminat codul in 01.01.2013 si inlocuit cu 03L130235AF, se mai gasesc ca piese de schimb doar oring-urile verzi. - 03L130235AF (cu O-ring orange - WHT006492) - s-a montat pe VW din 01.01.2012.1 point
-
Reperul de care spui ca ai nevoie, daca ai CAYC, este: - 03L130235AF - conducta de retur (include O-ring-uri (orange) injectoare) - pret dealer 408Lei cu discount 20% masini mai vechi de 4 ani, ~445Lei la magazinele online.1 point
-
Un an de zile pentru o masina? Cat pentru un rinichi........ Multi km fara probleme. Faina.1 point
-
1 point
-
Pai daca ai mers in spatele lui, normal ca ai avut consum mai mic, tu nu stii cum functioneaza aerodinamica? Ia sa mergi tu in fata si sa mearga el cu mercedesul in spatele tau si zi-mi dupa aia ce consum scoti tu si cat scoate el.1 point
-
Am garantie la absolut tot neamtul respecta asta. Drumuri bune colegu !!!1 point
-
Asta cu uleiul chiar nu stiu ce sa zic... Majoritatea uleiurilor Castrol de la noi sunt stifturi. Mai nou am vazut ca si Motul face diferente intre productia din Franta (mai buna) si cea din Italia (praf)... deci este discutabil. Mai repede ma uit la proprietatile uleiului (coeficient de vascozitate la diferite temperaturi, gradul de volatilitate, rezistenta peliculei la temperaturi ridicate). Din tot ce am citit, in afara de uleiurile "speciale" de la Motul V300 care au o baza speciala, un 0w40 este cel mai bun din punct de vedere calitate/pret/disponibilitate, iar cel de la Liqui Moly pare a fi de incredere.-1 points
-
Scrie in orice configurator de ulei de la comercianti, doar sa iti treci , modelul, anul si motorizarea.-1 points
-
Salut sunt nou pe acest sait,am si eu o problema cu EGR, de la un timp cum opresc motorul se aude la EGR cum ar lucra ceva mecanic in interior un fel de tacanit,dar nu dureaza mult dupa cateva secunde se poreste acel zgomot.in timpu functionari numi dau seama daca se aude acel zgomot,am scos si mufa de la EGR si tot asa face dupa ce opresc motorul.un sfat de ce poate sa fie cauza si daca ce poate remedia,am facut si un test cu vag com si am urmatoare erori.un sfat si ce reprezinta acele erori multumesc.Scan-WVWZZZ3CZ7E039563-20190523-0938-294640km-183080mi.txt-1 points
-
Mai bine dai mai mult pe LED-uri de marca gen Philips de la emag sau echivalente decat chinezarii care tin o saptamana. Cat despre protectii, nu stiu de ce ar fi mai frumos un capac de plastic negru dacat o placa de inox cum vine din fabrica.-1 points
-
@V.M. fisa postata de tine nu e de la VMP USVO ci de la formula veche, fara USVO, din 2015. Uite o fisa mai noua (2019): https://www.ravenol.de/uploads/tx_ravenol/pdf-print/RAVENOL_VMP_SAE_5W30_1.pdf Se vad diferente la vascozitate, densitate, iar in data-sheet ul postat de tine nu am gasit nivelul de SAPS deloc. in cea noua zic asa: "MID SAPS = reduced Sulphated ash, Phosphor and Sulfur" si "Sulphated ash %wt. 0,7"-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00