Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.05.2019 în toate secţiunile
-
Kodiaq Sportline TDI 4x4 DSG MoonWhite cu urmatoarele optionale: - al treilea rand de locuri - camera video spate + pachet LED exterior (ACP) - driving mod selection + Hillhold + Offroad (era standard pana azi!) - duze incalzite (ACP) - family pack - faruri LEd cu AFS (rusinos ca nu sunt standard!) - instalatie spalare faruri - KESSY (ACP) - pregatire BT - rezerva dimensiuni reduse - scaune fata/spate incalzite (ACP) - senzori parcare fata/spate (ACP) - navigatie Amundsen -sound sistem Canton - virtual cockpit (ACP) Super multumit de alegerea facuta! O masina mare de familie fara rival in gama! Atuuri principale: spatiu, isonorizare, confort in rulare, materiale interior, ergonomie PS: de acum nu mai concept achizitia unei masini fara DSG sau Virtual Cockpit ... ?3 points
-
O să încep cu ce mi-a spus un vecin, că mi s-a părut amuzant: "nu o să îmi iau mașină din asta, că-s proaste, toatăziua stai și o demontezi!" ? Ziua 1: planul meu a fost să demontez cât mai multe și să rup cât mai puține cleme. La finalul zilei, mi-a reușit, cred că doar o clema am rupt. Bineînțeles că nimic nu a fost simplu sau ușor, deși operațiunea am mai făcut-o la Golf, iar la Tiguan am mai umblat. Prima zi s-a încheiat după 10 ore, de genuflexiuni, întinderi, tras, rupt buricele degetelor, frecat, șters, etc. Am început cu ce mai făcusem si anume scoaterea tuturor chestiilor din portbagaj. După ce am îndepărtat plastice și mocheta, am început să dezlipesc folia buretata pusă și folia Den braven (citisem pe câteva firumuri că e ok, dar nu este; din varii motive). M-am chinuit aproape o oră să îndepărtez bitumul si buretele lipit, cu un spaclu, cu degetele și cu carpe cu diluant. Într-un final, am reușit, dar m-a cam epuizat chestia asta și mă cam usturau buricele degetelor. Clemele sunt tari si trebuie tras destul de tare de ele, dar musai in sensul lor. Nu mai fac un tutorial pentru că există suficiente pe youtube sau diverse forumuri. Toate plasticele, la un moment dat, le-am curățat cu Mafra Pulimax și le-am băgat în casă curate. Pe unele dintre ele voi lipi folie insonorizanta, pe altele bandă anti-scartait, pe altele le voi lăsa in pace. Cel mai mult m-am chinuit la tavan, a fost o provocare în doi (m-a ajutat un prieten să îl scot, pentru că e aproape imposibil sa il scoți singur), dar chiar și așa, multitudinea de plastice, cleme, capace, torxuri, etc fac din scoaterea plafonului o operatie foarte complicată și riscantă. Sunt 4 cleme ce țin suportul de plastic al plafonierei și prinderea parasolarelor, foarte dure și nu sunt sigur, dacă nu cumva la scoarere, am craoar puțin prinderile de plastic. Scaunele au fost curățate cu Mafra 3 in 1 Leather, care în teorie le și hidrateaza. După ce le-am frecat și sters de m-au luat toate transpirațiile rezultatul a fost cel pe care mi-l doream mai de mult. Am scos și mocheta, am frecat-o corespunzător, dar apa a iesit la clatire mai degrabă curată spre surprinderea mea. Am atarnat-o la uscat, exact ca pe cea de la Golf. Mâine e ziua a doua, dar încă nu vă divulg ce vreau să fac. Pot să vă spun că ma așteaptă iar multe ore de muncă, dar sper ca la finalul acestei experiențe să merite efortul depus. PS: @Muale ai nimerit raspunsul "ghicitorii" de dimineață!2 points
-
@tetea Multumesc! Am ales diesel pentru cuplu si modul (mai omogen) in care lucreaza motorul 2.0TDI cu DSGul in 7 trepte fata de 2.0TSI. In plus mai am o Octavia3 Style din 2016 (Bella- sora mai mica a lui Kodi ? - vezi att) pe benzina cu motorul de 1.8TSI + cutie manuala... Nu am ales nici atunci combinatia TSI + DSG din aceleasi motive si unul in plus: Dry Clutch DSG (DQ200) @yanq Am modul Offroad (care acum e optional din pacate pe acest model) dar nu am verificat... Revin catre tine cand aflu.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
@florin71 stii tu ceva, dar nu e chiar asa. Baza la omv-petrom e toata adusa din Romania, dar difera cantitatea de aditiv adaugat la diverse sortimente. Petrom standart are cel mai putin aditiv, apoi urmeaza petrom premium si omv standart care au aceeasi cantitate de aditiv (iar cum baza e aceeasi, inseamna ca cele 2 sortimente sunt identice) iar in final, omv maxxmotion care are cel mai mult aditiv. Poti sa intri pe site-urile celor 2 lanturi, dai la preturi live si o sa vezi ca la amandoi apare scris un sortiment drept "omv standart/petrom premium" si inca un sortiment care e maxxmotion la omv sau petrom standart. Deci economia ta, defapt nu a fost economie, pentru ca ai luat de la petrom mai scump in loc sa iei de la omv. Incearca 2-3 plinuri de omv maxxmotion si vezi daca iti place. Si ca idee, nu mai exista motorina aditivata sau neaditivata, ci doar cantitatea de aditiv difera, la toate lanturile. Pentru cine cauta motorina fara biodiesel, efix s de la rompetrol e singurul sortiment care se mai vinde fara biodiesel (are scris pe eticheta de la pompa B0 )1 point
-
Iti dai seama ca se vinde rivanolul la dublu pret in RO fata de DE ,imediat zic nemtii... gata e contrafacut la noi luam din RO ca e ce trebuie nu trompete precum Castrol si Mobil1 point
-
Atâta fîss pt benzinare .. stați după ele până vă expiră buletinu. Treaba e foarte simplă. Toată lumea s-a panicat fix degeaba. Când se vor scoate din producție .. se vor scoate ambele.... și benzinarele și diesel-urile.... prin 2024. Mai exact toate mașinile cu ardere internă... si pe benzina si pe motorină. Se va merge in primul rand pe hibrid..... după .... pe full electric.... dar mai dureaza asta vreo 25 ani - infinit. Cei care v-ați comandat diesel (ca și mine) .. stați liniștiți ca nu veți muri cu ele de gât. (astea sunt doar visele unui brontozaur --- șeful de la volvo --- la care i-au pierit strămoșii din cauza unui meteorit). Bucurați-vă de CUPLU. Un fost - viitor posesor de passat DIESEL. PS. Revin cu poze cand ajunge. (estimare iulie 2019) passat r-line 2,0 TDI .. manual. 150 CP. full led. ... restul e poveste. (sper numai sa nu am atatea probleme ca si Cascadoru. ☺️)1 point
-
Eu cred ca este exact invers, Led urile nu degaja atata caldura ca un halogen si de aici si condensul.1 point
-
@yanq Pe modul OffRoad culoarea default este... portocaliu! Desi nu apare pe displayul navigatiei ca mod de rulare, se activeaza profilul de culoare la apasarea butonului OffRoad de pe consola centrala.1 point
-
In urmatoarele saptamani planuiesc sa fac un tutorial complet pentru curatarea si mentenanta trapei . Voi detalia atunci metodele si solutiile folosite . Unelta mentionata de tine este pentru trapa de Audi Q5 si Q7 care au sinele putin diferite de cele VW .1 point
-
Am avut experiente foarte bune cu Mobil1. Momentan raman pe acesta. In plus, am siguranta ca de unde il cumpar ( si la un pret foarte bun ), e si original.1 point
-
1.5 TSI respecta normele wltp, atat cu cutie manuala cat si cu automata. Pe configuratorul Volkwswagen se poate comanda atat in varianta de 150 CP cat si in cea de 130 CP, spre exemplu. Ba mai mult, pe Golf vad ca 1.5 TSI 130 CP are emisii mai mici decat 1.0 TSI 115 CP.? Din cate am inteles, 2.0 TSI nu respecta normele wltp daca e pus cu cutie manuala, motiv ptr care se poate comanda doar cu cutie automata.1 point
-
La Passatul meu nu am facut niciodata. Acum trebuie sa astept sa ajunga Muale prin Sighisoara cu trusa de scule1 point
-
@xdx Incerc sa tin chederele la trapa "lubrifiate" cat de mult posibil . Fac lunar operatia de curatare si mentenanta special sa elimin acele zgomote de "cauciuc flexat" . Daca o las neglijata se aud si la mine zgomotele . Oricum regula de baza in folosirea trapei : atunci cand faci "offroad" sau "alte activitati de flexare" , trapa sa fie inchisa pentru a evita stresul "balamalelor" , am citit asta si pe alte forumuri . Daca nu ies de pe asfalt operatia de lubrifiere tine intre 2-3 luni . In caz contrar ~1 luna . Daca tu auzi zgomotele , nu strica o curatare si o lubrifiere.1 point
-
1 point
-
scoate-i pe cei vechi din mufa si populeaza cu cei din cablajul pentru retrofit.1 point
-
si cele originale, la octavia 3, etc.... unde au banda led, aburesc. Deci, nu mai este o panica, in ziua de azi.... Si Touareg-ul, etc.1 point
-
Ca sa o luam altfel - Mananca Motul-ul? Se aude urat? Dureaza mult pana urca in motor la pornirile la rece? Daca nu, lasa-l pe acesta, si nu te mai agita.1 point
-
Ceva mai tarziu decat trebuia dar masina silentioasa a devenit si mai silentioasa. M-am uitat ochiometric pe la frane, daca tot am avut ocazia, si uzura este minima desi masina are aproape 20.000km si merge 90% urban, unde frana este folosita mult mai des. Abia asa se vede care este raportul de folosire a franei clasice fata de cea regenerativa. Pana si marginea discurilor abia se simte la mana... Si aici vedem perfect cum se imbina trecutul si viitorul, cel putin tehnologic vorbind1 point
-
Frumoasa combinatie, sa o folosesti cu placerea si entuziasmul de acum, tot timpul!1 point
-
Daca lumineaza precum in clip, nu ar trebui sa iti para rau ca nu ai xenon oem ?1 point
-
1 point
-
Pot sa-ti spun ca mai repede am vazut echipaje anuntate pe Waze decat pe statie, de asta am si renuntat la statie. In plus, e liniste in masina, nu mai aud tot felul de injuraturi si alte discutii "filozofice" Si sincer sa fiu, mai este vorba si de comoditate. Mi-era cam greu sa montez antena, statie, cabluri.... In concluzie, prefer Waze.1 point
-
@SSorin @DragosR va descurcati doar cu waze si la echipajele de politie in masini nemarcate si la cele in miscare? cele marcate si in stationare apar imediat pe waze, dar pt cele nemarcate si in miscare nu ma pot incredere in waze.1 point
-
Va salut, As vrea sa schimb Castrol-ul pentru Ravenol VMP USVO 5w30 intrun motor de 2.0 tdi 110cp 200000km. Ce parere aveti despre acest ulei? Multumesc,1 point
-
Vit a3a la 2100 ture minim. Asa am obs ca se descarca rapid. Bine .. acuma cel mai repede descarca pe autostrada .. la 130... 140km/h. Nu uita sa pui mana pe oglinzi sa vezi daca sint fierbinti .. in timpul regenerarii. ??????1 point
-
Nu mai vorbiti prostii. Nu mai folositi termenul "regenerare" pentru ca nu exista regenerare la o masina pe benzina cu motorul de 1,4 TSI; 1,2 TSI. Exista regenerare filtru particule DPF la masinile diesel. La masinile noi pe benzina 1 TSI; 1,5 TSI care au filtru de particule GPF nu stiu daca exista sau nu regenerare GPF, dar la 1,4 TSI sigur nu exista si nu poate exista. Ca masina sta mai turata, ca are consumul instantaneu mai mare, etc. etc. sunt alte cauze, dar exclus regenerare ca nu este diesel. Poate sta turata din cauza "Load Management" adica prea multi consumatori electrici (sau baterie slaba) si alternatorul are nevoie de o turatie mai mare sa incarce bateria, sau ca sa se incalzeasca catalizatorul pentru ca sonda lambda are nevoie de o anumita temperatura ca sa functioneze.1 point
-
In curand pe marile ecrane : Va urma si o detaliere , dar timpul nu este de partea mea.1 point
-
@Qu477R0, nu este asa cum consideri tu. Nu gasesc un material mai cuprinzator acum, dar citeste-l pe cel care-l atasez, asa cum este el. ICCT-briefing_VW-fixes_USvEU_20171214.pdf1 point
-
1 point
-
Din cunostintele mele de pe oilclub.de urmatoarele uleiuri au o cantitate apreciabila de Molibden: Mobil1 ESP (83), Fanfaro 6719, Ravenol VMP USVO (94) si RedLine Euro Series (128). dei cel mai tare ar fi Redline din punctul asta de vedere.1 point
-
Si eu la fel. Am avut trapa la cele 2 Skode Superb comandate din 2009 in prezent si n-am avut nici o problema. Si nimic nu poate compensa cu senzatia de spatiu si lumina care inunda habitaclul.1 point
-
Si eu am ocolit rivanolul, dar probabil urmatorul schimb cu asta il fac, in Germania e 67 euro, ceea ce inseamna chiar mai scump ca in Ro: https://www.amazon.de/RAVENOL-5W-30-Vollsynthetisches-Motoröl-geeignet/dp/B00EWJUGWW/ si spre deosebire de Castrol, la rivanol chiar scrie Vollsynthetisches0 points
-
-1 points
-
S a mai discutat de multe ori!castrol e bun daca il iei din germania sa stii ca nu e falsificat!!in rest eu folosesc ravenol vmp 5w30 si am trecut la ravenol wiv lll 5w30!sunt bune amandoua cu conditia sa nu fie contrafacute!-1 points
-
Pune alt regulator sau curata.l Posibil sa fi adunat span. Incearca .. e varianta cea mai eftina.-1 points
-
Se pare ca uleiul Castrol vandut la noi cu eticheta Full Synthetic e vandut in Germania ca Semi-Sintetic Un ulei care se pare ca ar fi cu adevarat facut cu uleiuri Categoria 5 PAO ar fi uleiul de la Ravenol cu "tehnologia" USVO https://www.emag.ro/ulei-motor-ravenol-vmp-usvo-5w30-5l-ravvmpusvo5l/pd/DH0GVZBBM/ https://www.ravenol.de/fileadmin/content/documents/pdfs/USVO_Newsletter_GB.pdf Informatiile le-am strans dupa ce m-am uitat la tipu asta pe youtube:-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00