Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.05.2019 în toate secţiunile

  1. @Muale Da , mai putin noroi , de fapt noroiul a fost si cel care ne-a pus capac , o sa vezi mai jos. Am pierdut o parte din filmarile de dedesubt , am facut o gresala de incepator si am sters din gresala filmarile. Iar muzica a avut si ea rolul ei @deenman Nu e cu suparare , jantele au fost verificate in februarie anul asta cand au fost "dejantate" de anvelopele vechi , am reusit sa le verific goale si fara plumbi de echilibrare si au iesit foarte OK la test ! Iar la viteza mare nu simt absolut nici o vibratie , si aici ma refer la viteze chiar "mari" sa ramana doar asa ca termen. Am scapat de stresul cu indoitul jantelor , sa speram ca nu o sa intalneasca vreo groapa care sa indoaie janta cu talonul de 65...... ca daca va fi asa ceva , groapa aia va lua si articulatia dupa ea. @grp aici il am pe @Andrei_72 martor , cand am iesit pe asfalt am oprit special sa curat pietrele din anvelope si nu am gasit mare lucru. La mine e si un conflict de pasiuni in desfasurare , pe de-o parte sa fie masina curata interior/exterior iar pe de alta parte sa ma bag prin coclauri exact ca cele din imagini. Cateodata nu suport sa vad putin praf pe ea dar , deep down e sentimentul ala ca vrei sa te mai bagi pe ici pe colo....... Legat de dispozitivul ala de spalat pe dedesubt , il stiam deja , e tentant si e pe lista de "to do" cand ma mut la curte. Deocamdata ma descurc cu spalatoriile care spala sasiul. Si acum o mica detaliere a traseului : @mad_kat Traseul dorit sa il atingem a fost urmatorul : Urcare din Traisteni(calea Mocanitei) si urmat drumul catre Sacele , dar vremea nu a fost de partea noastra . Ploaia se oprise in dimineata cand noi am ajuns pe traseu , asa ca am dat de o portiune impracticabila undeva intre limita de judete . O portiune in care riscam destul de mult daca m-as fi bagat chiar si cu anvelopele miraculoase : Din cauza ploii erau siroaie de apa care curgeau de pe versant si drumul era intr-o continua miscare Asa ca la intoarcere am incercat si restul de "ramificatii" de drumuri pe care le-am putut gasi in timpul disponibil alocat pentru aceasta sesiune de explorare. Am reusit sa mai fac un film cu alte portiuni din acest traseu :
    4 points
  2. Azi am fost sa o vad. Miercuri " ii dau drumu" pe strada.
    3 points
  3. Salutare. Dupa o lunga asteptare a venit clipa intalnirii. Comandata in iunie 2018 a fost ridicata de la dealer in mai 2019. Pe scurt vorbim de ceea ce am visat eu si sotia de 2 ani incoace. Seat ateca xcellence 1.5tsi dsg 4drive lava blue si ceva extras. Pachet asistenta sofer 5 Beats sound Pachet depozitare(spatii sub scaunele fata si mufa 12v in portbagaj) Incalzire stationara Virtual cockpit Full link Pachet njoy xcellence(pachet iarna,park asist,alarma) Top view camera Portbagaj electric. Alcantara black. Pana acum am facut aproape 1000km 90%extraurban si sunt innebunit dupa masina. Avand in vedere ca vin de pe un leon reference 2008 cu 0 optiuni diferenta e imensa. Sunt o gramada de optiuni care iti fac viata usoara la volan...acc dsg light assist... Avand in vedere ca e prima masina cu dsg ca si impresii despre cutie as putea spune ca treapta 1 e folosita f f f putin si ma gandesc ca "patineaza" ambreiajul in tr2 intrand asa repede. In rest numai de bine. Stie cand sa dea inferioara, stie cand sa faca frana de motor etc. Motorul se muleaza la fix pe mine. Am trecut de perioada cand alergam masinile si le scoteam sufletul din ele. Si sunt sigur ca dupa rodaj daca voi avea nevoie de mai mult modul sport al dsg imi va satisface momentele de sportivitate. Culoarea din punctul meu de vedere e superba dar va trebui sa imi dublez numarul de vizite la spalatorie fata de cele facute cu leonul care era galben si nu se cunostea orice pe el. Pana acum am un consum pe termen lung de 7.5 dar am mers batraneste si f putin in oras. As mai avea multe de spus dar este timp.
    1 point
  4. Momentan nu am probleme cu murdaria pe bara si nici cu pietricelele. Dar e devreme sa ma pronunt. Datorita dorintei de a investi in motor si in alte chestiuni mecanice, renunt la ideea de arcuri HR pentru o vreme. Daca reusesc sa le iau si pe alea, atunci fericire maxima. M-am apucat de frane: Am luat furtun principal de vacuum pana la tulumba de frana (cel cu valva unisens) - 1J0 612 041 AJ (OE) 185 ron. + 3 ron colierul. Am luat si garnitura care intra in "brake booster" pe original. Sper sa fie ce trebuie: 861 612 175. 25 ron. Dupa ce schimb astea, vedem cum se schimba franarea. Daca e mult mai bine, lasam asa. Daca nu, schimb pompa centrala de frana sau brake booster-ul. Nici nu stiu cum ii spune in romana altfel decat "tulumba de frana". Ne citim dupa ce schimb furtunul de vacuum.
    1 point
  5. Frumos! Cu noroaiele iti dau dreptate - par genul ala pe care dupa ce realizezi ca nu mai poti urca, te opresti, si aluneci usor inapoi...
    1 point
  6. Un an de zile pentru o masina? Cat pentru un rinichi........ Multi km fara probleme. Faina.
    1 point
  7. Legat de discutia cu ABS o sa inchei prin a va spune experienta mea, simpla de altfel. Cu ABS, singur in masina, mi s-a franat in fata la o trecere de pietoni si m-am dus sanie, am lovit masina. Dupa ce l-am dezactivat, mi s-a intamplat sa fiu ATENTIE cu masina plina, 5 oameni, sa fac o depasire si masina din fata celei depasite sa se hotarasca brusc sa franeze si faca stanga. Frana de la ~80km/h si masina s-a oprit perfect, fiind toata lumea in siguranta. Dupa aceasta faza am zis ca nu mai vreau sa activez abs. As dori sa mai continue discutia cel care a testat cu/fara abs, cel care are modificari asemanatoare cu ale mele la sistemul de franare, cel care a facut in viata reala aceste lucruri. Logica si teoria nu au mereu legatura cu ce se intampla in realitate. Nu vreau sa par ingamfat, nu-mi sta in caracter, dar sunt unii oameni (nu neaparat aici pe forum, nu atac pe nimeni) care cunosc tot, dar nu au desfacut un surub la masina pe care o detin. Aerul a inceput sa nu mai mearga dupa ce am lovit masina. Fiind dreapta fata, presupun eu ca e atinsa vreo conducta si a scapat tot freonul. Inainte sa o lovesc mergea perfect, era abia schimbat radiatorul de clima si incarcat cu freon.
    1 point
  8. Revin cu impresii dupa 1600 km. Se pare intradevar ca este greu sa fii obiectiv cand vine vorba de zgomote produse de motor. Nu am precizat ca masina statuse vreo 5 luni pe loc. Concluzia acum este ca imi place cum merge, cum trage, cum se aude motorul cu Mobil 1 ESP. Am revenit, sa nu ramana scrisa doar prima impresie.
    1 point
  9. 1 point
  10. Am revenit cu poze asa cum am promis desi tot nu se vede foarte clar ca reflecta parbrizul.(poate fac intr-o zi mai inorata). Si tot azi am luat masina de la atelier unde a stat pentru protectie ceramica, folie faruri, hidratare chedere. Efectul este wow, nu a aratat asa nici cand am ridicato din showroom, pozele deformeaza mult dar in realitate chiar e wow.
    1 point
  11. Vreau o parere onesta. Sa vopsesc jantele negru lucios ? ?
    1 point
  12. 1 point
  13. Daca spuneai ca vrei sa pui jante de 19" , pe Primul tau VW... Golf 7, aveai 2000 likeuri si niciun downvote, asa eu zic sa mergi repede la popa sa ti iei sticker de masina sfintita si sa nu depasesti 40km/h, in oras. Bafta.
    1 point
  14. Indiferent de log-uri sau temperaturi sau celule infundate sau nu, eu sunt de parere ca intercoolerul la masinile astea e subdimensionat. Deci, daca ai cel mai mic motiv, fa upgrade si sunt sigur ca nu o sa regreti.
    1 point
  15. Pentru ca m-am saturat sa aud tacanitul injectoarelor dimineata ma pregatesc pentru urmatorul plin cu : 8379 LM Super Diesel Additiv - Pentru cresterea cifrei cetanice si lubrifiere 5512 LM Diesel Schmier Additiv - Cresterea gradului de lubrifiere a motorinei
    1 point
  16. Revin OT pisica este ok, chiar de la 2-3 zile a inceput sa mearga prin casa. On topic: alaltaieri m-a lasat blocatorul de la volan, norocul meu a fost ca eram cu masina la garaj, el mergea greu de cateva zile. Am reusit sa-l scot de acolo, daca nu se roteste cheia nu ai cum sa scoti butucul, l-am desfacut si inauntru am gasit 2 bucatele de aluminiu ce blocau mecanismul, am incercat sa-l refac dar nici-o sansa. Asa ca am plecat cu amsina pornind cu surubelnita si ieri am luat un blocator nou, vreo 460 lei.
    1 point
  17. Daca realizezi ca e in regenerare .. nu sta pe loc. Nu e indicat. Reg se face incet.. temp mare sub capota.. postinjectia e mare .. ca sa tina dpf un 700 grade.
    0 points
  18. Golf 7.5 1.5 TSI 130CP DSG Bluemotion Nu smuceste la plecarea de pe loc, nici la cuplareaa ACT intre 2/4 cilindri, nici la pornire/oprire motor din mers (microhibrid Coasting 2.0) La manevere de parcare in locuri foarte stranse totusi e mai bine cu Autohold-ul scos si actionand doar frana, avansul facandu-se fara apasarea pedalei de acceleratie (creeping). DSG7-le de pe aceasta masina e o placere. Nu e 100% perfect, dar nici nu are cum pentru ca nu e cuplat direct la creierul soferului. Impreuna cu ACC sa vezi cum schimba vitezele, accelereaza si franeaza singura, opreste/potneste cilindrii sau tot motorul dupa caz fara sa deranjeze de niciun fel. Am prins o discutie intre doi samsari si spuneau ca automatele se vand cel mai usor. Si ca citez: "DSG este mama si tatal cutiilor de viteze automate".
    -1 points
  19. Salut vecine!! ? Cand o sa te vad o sa fac si eu repede o pozica!!
    -1 points
  20. Nu e chiar foarte grea dar oricum mai grea decat se lauda Audi la lansarea modelului :P Oricum nu conteaza prea mult, vorba aia ‘sanatoasa’ sa fie.
    -1 points
  21. Vit a3a la 2100 ture minim. Asa am obs ca se descarca rapid. Bine .. acuma cel mai repede descarca pe autostrada .. la 130... 140km/h. Nu uita sa pui mana pe oglinzi sa vezi daca sint fierbinti .. in timpul regenerarii. ??????
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!