Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.05.2019 în toate secţiunile
-
Salutare. Dupa o lunga asteptare a venit clipa intalnirii. Comandata in iunie 2018 a fost ridicata de la dealer in mai 2019. Pe scurt vorbim de ceea ce am visat eu si sotia de 2 ani incoace. Seat ateca xcellence 1.5tsi dsg 4drive lava blue si ceva extras. Pachet asistenta sofer 5 Beats sound Pachet depozitare(spatii sub scaunele fata si mufa 12v in portbagaj) Incalzire stationara Virtual cockpit Full link Pachet njoy xcellence(pachet iarna,park asist,alarma) Top view camera Portbagaj electric. Alcantara black. Pana acum am facut aproape 1000km 90%extraurban si sunt innebunit dupa masina. Avand in vedere ca vin de pe un leon reference 2008 cu 0 optiuni diferenta e imensa. Sunt o gramada de optiuni care iti fac viata usoara la volan...acc dsg light assist... Avand in vedere ca e prima masina cu dsg ca si impresii despre cutie as putea spune ca treapta 1 e folosita f f f putin si ma gandesc ca "patineaza" ambreiajul in tr2 intrand asa repede. In rest numai de bine. Stie cand sa dea inferioara, stie cand sa faca frana de motor etc. Motorul se muleaza la fix pe mine. Am trecut de perioada cand alergam masinile si le scoteam sufletul din ele. Si sunt sigur ca dupa rodaj daca voi avea nevoie de mai mult modul sport al dsg imi va satisface momentele de sportivitate. Culoarea din punctul meu de vedere e superba dar va trebui sa imi dublez numarul de vizite la spalatorie fata de cele facute cu leonul care era galben si nu se cunostea orice pe el. Pana acum am un consum pe termen lung de 7.5 dar am mers batraneste si f putin in oras. As mai avea multe de spus dar este timp.6 points
-
@Muale Da , mai putin noroi , de fapt noroiul a fost si cel care ne-a pus capac , o sa vezi mai jos. Am pierdut o parte din filmarile de dedesubt , am facut o gresala de incepator si am sters din gresala filmarile. Iar muzica a avut si ea rolul ei @deenman Nu e cu suparare , jantele au fost verificate in februarie anul asta cand au fost "dejantate" de anvelopele vechi , am reusit sa le verific goale si fara plumbi de echilibrare si au iesit foarte OK la test ! Iar la viteza mare nu simt absolut nici o vibratie , si aici ma refer la viteze chiar "mari" sa ramana doar asa ca termen. Am scapat de stresul cu indoitul jantelor , sa speram ca nu o sa intalneasca vreo groapa care sa indoaie janta cu talonul de 65...... ca daca va fi asa ceva , groapa aia va lua si articulatia dupa ea. @grp aici il am pe @Andrei_72 martor , cand am iesit pe asfalt am oprit special sa curat pietrele din anvelope si nu am gasit mare lucru. La mine e si un conflict de pasiuni in desfasurare , pe de-o parte sa fie masina curata interior/exterior iar pe de alta parte sa ma bag prin coclauri exact ca cele din imagini. Cateodata nu suport sa vad putin praf pe ea dar , deep down e sentimentul ala ca vrei sa te mai bagi pe ici pe colo....... Legat de dispozitivul ala de spalat pe dedesubt , il stiam deja , e tentant si e pe lista de "to do" cand ma mut la curte. Deocamdata ma descurc cu spalatoriile care spala sasiul. Si acum o mica detaliere a traseului : @mad_kat Traseul dorit sa il atingem a fost urmatorul : Urcare din Traisteni(calea Mocanitei) si urmat drumul catre Sacele , dar vremea nu a fost de partea noastra . Ploaia se oprise in dimineata cand noi am ajuns pe traseu , asa ca am dat de o portiune impracticabila undeva intre limita de judete . O portiune in care riscam destul de mult daca m-as fi bagat chiar si cu anvelopele miraculoase : Din cauza ploii erau siroaie de apa care curgeau de pe versant si drumul era intr-o continua miscare Asa ca la intoarcere am incercat si restul de "ramificatii" de drumuri pe care le-am putut gasi in timpul disponibil alocat pentru aceasta sesiune de explorare. Am reusit sa mai fac un film cu alte portiuni din acest traseu :2 points
-
Cum windy zicea (ca s-a inselat ca de obicei e partea a doua) ca in weekend o sa ploua in .ro, am decis sa migram peste uichend la vecinii bulgari. Mai precis, Veliko Tarnovo. Am luat-o din loc pe la 8:30... La 10 deja cumparam vigneta (online n-a mers), la 10 si nitel ma oprea militia la iesire din Ruse pentru ca n-aveam bnvigneta. Sau ca voiau 5€. Dar n-aveau POS. Si nici eu cash. Dupa indelungi discutii cum ca eu am chitante valide, dar invalide pentru ca n-apare in sistem, bajetii m-au rugat/fortat sa mergem la benzinaria de unde am cumparat vigneta... Ei m-ar lasa sa plec dar sigur ma opresc colegii din VT... Da-i si conduce vreo 20 de minute pana aproape de granita. Anyway, ma lasa sa ma car, deja plin de draci, ca se ocupa ei... Si ca nu mai e nicio problema. Morala: daca vrei bgvigneta, doar online sau la OMV/Lukoil. Ajungem la VT cam... tarziu si, bineinteles, toate locurile de parcare erau luate. Dam doua-trei ture de oras cautand o parcare... A patra oara a fost cu noroc, am gasit ceva on vale, vreo 3 leva toata ziua. Bineinteles ca toate restaurantele erau full asa ca am bagat o inghetata. Pe seara am decis sa o intindem spre casa... Singurul eveniment notabil a fost o alarma de low fuel... Am ajuns in Bucuresti pe vapori. cc @ska va trebui da vad ce e cu PS-urile alea. Parca merge putin confort extra.2 points
-
2 points
-
Un an de zile pentru o masina? Cat pentru un rinichi........ Multi km fara probleme. Faina.2 points
-
Frumoasă. Bine ai venit in clubul posesorilor de Ateca.1 point
-
Ia uite ce am gasit eu pentru plimbarile tale in natura sau mai bine spus, dupa plimbarile tale in natura.1 point
-
1 point
-
Sa va plimbe fara probleme! Cred ca e singura Lava Blue din oras, dealerul din oras o livrase in Buc pe cea pe care'au comandat'o ei1 point
-
Daca folosesti facebook urca-le în el ( cu vizualizare "only me" sa nu ti le vada si altii) si apoi da-le save in telefon din facebook si le ai gata convertite la o dimensiune foarte mica si calitate buna.1 point
-
Revin cu rezolvarea! Dupa schimbarea o-ringurilor la injectoare, schimbare filtru motorina + curatare mufe injectoare, am fost sa iau masina de la service. Facea in continuare. Am mai mers cateva zile in stilul acesta, insa de data aceasta am "avut noroc" de erori care sa clarifice situatia : IN MODLUL ”ENGINE”: Control Module Part Number: 038 906 019 EP Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000AG 1442 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 00028 Additional Info: WVWZZZ3BZ2P013109 VWZ7Z0A3668212 3 Faults Found: 16989 - Internal Control Module: ROM Error P0605 - 35-00 - - 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-00 - - 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 35-10 - - - Intermittent ---------------------------------------------- Prin urmare am schimbat senzorul G28 si toate lucrurile s-au lamurit! Daca mai are cineva problema similara pe viitor recomand si http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16705/P0321/000801 Care prezinta exact eroarea cu simptomele de rigoare. EDIT : Senzorul luat este OE, mi s-a recomandat sa nu folosesc Aftermarket.1 point
-
Să o stăpânești sănătos! Lungă așteptarea, dar măcar a meritat. Faina tare culoarea. Dsg-ul e cel vechi cu 6 trepte sau o data cu 1.5 tsi au băgat și nouă cutia cu 7 trepte?1 point
-
Noroiul ca noroiul, dar ai vazut cate pietricele avea drumul . Lasand glumea la o parte, eu nu as avea inima sa o bag pe unde te bagi tu, dar poate asta e si scopul masinii, sa o bagi pe unde mergi tu si nu pe sosea pe unde mergem majoritatea cealalta.1 point
-
Ce bine mai arata cu folia negra , abia astept sa ii pun si eu, doar ca deocamdata bugetul a mers in alta parte. In alta ordine de idei, sealant pentru folie?! Nu e un efect placebo mai mult? Ma gandesc ca folia totusi nu e ca lacul...1 point
-
Am o intrebare, dar sa nu se lase cu suparat. Stiu de cand ai masina, insa ai verificat vreodata daca jantele sunt perfect drepte? Eu am sesizat o imbunatatire in rulaj la viteza de autostrada dupa ce am intreptat 3 jante. Desigur un talon de 40 fata de unul de 60+ va avea mai mult de suferit la gropi.1 point
-
1 point
-
Revin cu impresii dupa 1600 km. Se pare intradevar ca este greu sa fii obiectiv cand vine vorba de zgomote produse de motor. Nu am precizat ca masina statuse vreo 5 luni pe loc. Concluzia acum este ca imi place cum merge, cum trage, cum se aude motorul cu Mobil 1 ESP. Am revenit, sa nu ramana scrisa doar prima impresie.1 point
-
Am inlocuit si eu tot kit-ul de distributie + curea si intinzator accesorii, la CC-ul din semnatura la la fel pierdea antigel pe la pompa. Masina are 103.000 si pierdea tot mai mult am avut sa-i bag si 1l la 2 zile. Toata treaba piese + manopera a costat 2783lei la reprezentanta Vw din Sibiu. Am uitat sa-i intreb pe baietii de acolo cati km ma tine kit-ul asta? ! Stie cineva?1 point
-
Nu am mai postat de ceva vreme cu privire la mașina. Timp scurt, bebe, probleme de sănătate. Mașina a primit schimbul de ulei Liqui Moly, schimbat garnituri injectoare și capacele care vin la injectoare, discuri și plăcute noi pe spate. Asta pe partea tehnică. Ca modificari aduse: Volan 3 spițe cu padele retapitat, selector viteze de pe A7, eleron copie ABT portbagaj, debadged siglă spate(avea cromul sărit), anvelope 255/35/19 noi, modul bluetooth audio streaming, buton joystick și volum in negru lucios, siguranțe etrieri fata ATE cu tăbliță mai mare și colantat cu text. Urmează vopsire trimuri și consola in piano black. Mi-ar placea centuri de culoarea roșie. Și pentru liniștea mea, un retrofit la pompa CP3.1 point
-
1 point
-
Ce merge asta in ALH e ce trebuie, ulei de regim sever, rezistent.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mersi frumos @GTD si @mihai.onu94 Acum sunt lamurit si o raman pe 5w40. Primul schimb a fost cu Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 de care nu am fost incantat, pe urma am trecut pe Castrol Edge Profesional 5W30 LL luat din reprezentanta ( cel cu sigla VW ) si iar nemultumit. Am mers pe 5W30 LL luat din reprezentanta la recomandarea unui amic care baga de ani buni in b5.5 lui si am zis sa-i dau o sansa, considerand de bune cele spune pe site-urile producatorilor. Acum am comandat Motul Specific 5W40 cu norma specifica pentru PD + un engine flush de la Liqui Moly. ( LM Motor Clean). Sper sa fie mai bine decat cu pocnitoarea de Castrol. De Ravenol am tot auzit pareri pro si contra ( am citit si sectiunea lor de pe forum), in schimb la Motul numai de bine, mai ales din parte comunitatii Ford din Romania. Zi faina sa aveti baieti.0 points
-
@dumix nu te lua dupa configuratoarele de ulei pentru ca uneori fac niste recomandari fara noima. La masina din semnatura, norma necesara e 505.00 cu 5w40. Mai toate configuratoarele imi recomanda 5w30, iar mai nou chiar 0w30, in conditiile in care motorul e euro 3 si fara dpf. Motorul tau din cate stiu eu e fara dpf, deci ai nevoie de 5w40.0 points
-
La 5w30 treci cand iti urasti axa cu came , sunt pd cu dpf care asta cer din pacate ,din acest motiv vezi pe configuratoare ambele vascozitati dar cel mai bun la un pd este 5w40 505.01 personal nu iti recomand ravenol imho e un gunoi si scump pe deasupra, un blender de doi bani0 points
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00