Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.05.2019 în toate secţiunile
-
In curand pe marile ecrane : Va urma si o detaliere , dar timpul nu este de partea mea.10 points
-
Revin cu impresii dupa 1600 km. Se pare intradevar ca este greu sa fii obiectiv cand vine vorba de zgomote produse de motor. Nu am precizat ca masina statuse vreo 5 luni pe loc. Concluzia acum este ca imi place cum merge, cum trage, cum se aude motorul cu Mobil 1 ESP. Am revenit, sa nu ramana scrisa doar prima impresie.3 points
-
Unde e butonul de like? a iesit foarte bine ! arata mult mai bine noua folie !2 points
-
In bord are 210 000 acum. In 2015 avea 136 000, am găsit o factura pierdută pe sub suportul de kit de reparare a roții in portbagaj, mașina fiind de fabricație 2009. Mașina a fost in St. Johann in Tirol, zona muntoasă, ma gândesc ca s-a mers foarte subturat cu ea din cauza zăpezii și de acolo acei ml. Doar o părere ??♂️2 points
-
Salutare, Deoarece sunt inca foarte putine site-uri unde sunt puse codari functionale, adaug mai jos ce am testat pe Arteon-ul meu: Tema GTI pe AID (320km/h, cifre viteza si rpm luminate mai mult atunci cand acul este in dreptul lor) Dash Board (17) -> Adaption -> Tube_version -> Variant 4 (Default for me was Variant_2) Daca vreti sa adaugati si puncte care au efect de animatie pe AID: Module 17 dash board Adaptation Display depiction Modifica in 3 (default e 1) HighBeam Assist (trecere automata pe faza lunga atunci cand din fata nu vin alte masini): Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation 1. Fernlicht_assistent – Menuesteuerung Fernlichtassistent – Change to ‘Present’ -> sunt pe la ENG141650 2. Fernlicht_assistent – Erweiterte_Frenlichtsteuerung – Change to ‘AFS, FLA, Fernlicht ueber AFS’ Enter Coding Byte 2 – Tick Bit 0 and Bit 1 Select Control Unit Front Sensor Driver Assist System (A5) Enter Coding Byte 21 – Tick Bit 5 Reboot Headunit. Option will now appear under ‘Light Settings’ and pushing the high beam stalk forward will reveal the symbol with an ‘A’ within it. Hill stat assist Select STG 03 (brake electronics) STG adaptation -> function 10 Select hill-start assist adjust value accordingly - eu am pus early la mine - plecarea parca este mult mai lina acum(abia ating pedala). Confirmare armare/dezarmare cu claxon: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter release code 31347 STG adaptation -> function 10 · (1) Rückmeldungssignale-Akustische Rückmeldung entriegeln auswählen· Value to yes · (2) Rückmeldungssignale-Akustische Rückmeldung verriegeln auswählen· Value to yes · (8)-Rückmeldungssignale-Akustische Rückmeldung global · Adjust Value on active Adjust Value to active activare functie din interfata multimediei: (7)-Rückmeldungssignale-Menuesteuerung akustische Rückmeldung Adjust Value on active If desired, the duration of the acoustic feedback can be shortened: (3)-Rückmeldungssignale-Dauer der akustischen Rückmeldung vom Einfachhorn Adjust value to short Start-up assist Select STG 03 (brake electronics) STG adaptation -> function 10 Select dynamic approach assistant Berganfahrassistent auswählen Adjust value accordingly (early = ideal) Modificare numar semnalizari comfort: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter release code 31347 STG adaptation -> function 10 (2) Turn signal control - Komfortblinken Blinkzyklen auswählen Adjust value as required Default value: 3 After adjustment, the menu item Factory setting -> Light must be executed in the vehicle settings Automatic lock la iesirea din masina cu cheia in buzunar: Select STG 05 (access / start authorization) STG access authorization -> function 16 Deposit login code 20103 STG Long Coding -> Function 07 Bye 2 Activate bit 4 STG adaptation -> function 10 Select channel byte1 - passive_exit_door_slam_lock Kanal byte1 - passive_exit_door_slam_lock auswählen Set value to active ATENTIE: nu lasati motorul pornit sau contactul pus si iesiti din masina cu cheia in buzunar. By default, buoanele de pe telecomanda nu functioneaza cand contactul este pus !!!!! Masina se va bloca si, daca nu aveti urmatorul mod facut, o sa va chinuiti cum m-am chinuit si eu la Victoriei cu sarma bagata pe langa cheder sa lasati un geam jos a.i. sa puteti deschide masina din interior. Locking/Unlocking a keyless-access equipped car while engine running using remote: 09 - Central Electronics 16 – Security Access (use 31347 code) 10 – Adaptation: (1) Access control-Funk bei Klemme 15 ein change to: "active" (factory state "inactive") Memorie incalzire scaune dupa repornire: Select STG 08 (climate) STG adaptation -> function 10 Channel Storing the seat heating level Select driver Kanal Speicherung der Sitzheizungsstufe Fahrer auswählen Adjust value to active (default value: not active) Selecting the memory of the seat heating level Passenger Kanal Speicherung der Sitzheizungsstufe Beifahrer auswählen Adjust value to active Modificare durata spalare faruri: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter release code 31347 STG adaptation -> function 10 (2) Windshield Wiper SRA Select delay time Adjust value as required Default value: 0 ms Sample value : 1500 ms Lumini de zi active doar cand comutatorul este pe auto: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter access code 31347 STG adaptation -> function 10 Channel (9) - Select daytime running light only in switch position Auto Kanal (9) - Tagfahrlicht nur in Schalterstellung Auto auswählen Set value to active Lumini de zi activate de pe interfata multimediei: Select STG 09 (Cent. Elect.) Select STG 16 (Security Access) Enter Code 31347 click "Do it!" tab Select STG 10 (Adaption) -Select (2)-Daytime Running Lights- Tagfahrlicht Aktivierung durch BAP oder Bedienfolge möglich DLA - Activare lumini dinamice ( masina trece automat pe faza lunga cand nu sunt masini din sensul opus - daca incep sa apara masini, aceasta izoleaza partial locul unde sunt masinile si trece farul partial pe faza scurta). Am incercat pe masina mea - functioneza dar cred ca nu sunt reglate corect farurile. Cateodata, cei din fata imi dau flash-uri... Daca pana acum toate codarile de mai sus se puteau face cu orice fel de interfata minim 17.8.1, pentru acest mod aveti nevoie de vag-hex v2 NEAPARAT - NU EXISTA CLONE, chiar daca scriu pe ele ca sunt hex v2 - puteti face acest mod doar cu interfata originala! Va recomand pe colegul @Al Bundy. Dupa fiecare codare alegeti optiunea de reset ! intrati pe stg 09 security access 31347 tot pe la eng141650 cautati Erweiterte Fernlichtsteuerung. Modificati in AFS;FLA; Fernlicht (GLW:MDF) Menuesteuerung Fernlichtassistent: present Menuesteuerung Fernlichtassistent werkseinstellung: present Ar trebui sa aveti in meniul multimedia, sub light - Dynamic light assist - nu il bifati inca fiindca o sa va dea eroare. Dati factory reset pentru lights. Intrati pe A5 long coding byte21: bit 5-7 : 40 Dynamicher Lichtassistent (DLA) byte19: bit 0-3 : 00 byte19: bit 4-7 : 30 armati masina si lasati-o 5 minute fara sa ii faceti nimic. intrati pe 4B: setati Byte 10: bit 6 on - mdf_activation masina da erori de lumine - stergeti toate erorile - daca nu merge, iesiti si reintrati pe 4B. dupa ce le stergeti, intrati in Basic settings si faceti Headlights adjustment (Start - o sa scrie ca nu ruleaza, dati stop). Apoi faceti save position (este urmatoarea optiune de la Basic settings; la fel, dati start, o sa zica ca nu ruleaza si apoi dati stop). Stergeti din nou toate erorile(daca au reaparut). teoretic, acum, pe lumini Auto, impingerea manetei in fata ar trebui sa activeze DLA ! La mine a mers - pe unele forumuri scrie ca, daca sunt erori in 4B ar trebui setata valoarea pentru byte 08 = 03, byte 09=10, byte 10 dezactivat bit 5(all weather lights) si byte 11 activare bit 2.1 point
-
1 point
-
Legat de discutia cu ABS o sa inchei prin a va spune experienta mea, simpla de altfel. Cu ABS, singur in masina, mi s-a franat in fata la o trecere de pietoni si m-am dus sanie, am lovit masina. Dupa ce l-am dezactivat, mi s-a intamplat sa fiu ATENTIE cu masina plina, 5 oameni, sa fac o depasire si masina din fata celei depasite sa se hotarasca brusc sa franeze si faca stanga. Frana de la ~80km/h si masina s-a oprit perfect, fiind toata lumea in siguranta. Dupa aceasta faza am zis ca nu mai vreau sa activez abs. As dori sa mai continue discutia cel care a testat cu/fara abs, cel care are modificari asemanatoare cu ale mele la sistemul de franare, cel care a facut in viata reala aceste lucruri. Logica si teoria nu au mereu legatura cu ce se intampla in realitate. Nu vreau sa par ingamfat, nu-mi sta in caracter, dar sunt unii oameni (nu neaparat aici pe forum, nu atac pe nimeni) care cunosc tot, dar nu au desfacut un surub la masina pe care o detin. Aerul a inceput sa nu mai mearga dupa ce am lovit masina. Fiind dreapta fata, presupun eu ca e atinsa vreo conducta si a scapat tot freonul. Inainte sa o lovesc mergea perfect, era abia schimbat radiatorul de clima si incarcat cu freon.1 point
-
Ai o siguranta arsa care alimenteaza can-ul.Verifica sigurantele din compartimentul motor.1 point
-
1 point
-
Vreun produs recent aparut ce merita mentionat? Eu inca mai am mai bine de jumatate de flacon de Abro Clear View, de care's multumit, iar alternativa a fost Aquapel, care insa e la alt pret.1 point
-
S-a rezolvat prin update de soft la ceasurile de bord. Problema exista doar la Passat B8 fabricate pana in august 2016.1 point
-
Buna ziua! Pentru ca sunt nou aici, Inainte sa postez,intreb sau sa raspund am zis sa descriu in putine cuvinte masina pe care o am... Acum doua zile m-am decis sa schimb si eu un vechi Opel Astra H...si dupa doua zile am gasit pe net acest B8...R-Line din 2016 cu dotari aproape de maxim...motor de 1.6 cu 120 CP...cutie automata DSG cu 7 rapoarte...Pana acum sunt foarte multumit de ea...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu am mai postat de ceva vreme cu privire la mașina. Timp scurt, bebe, probleme de sănătate. Mașina a primit schimbul de ulei Liqui Moly, schimbat garnituri injectoare și capacele care vin la injectoare, discuri și plăcute noi pe spate. Asta pe partea tehnică. Ca modificari aduse: Volan 3 spițe cu padele retapitat, selector viteze de pe A7, eleron copie ABT portbagaj, debadged siglă spate(avea cromul sărit), anvelope 255/35/19 noi, modul bluetooth audio streaming, buton joystick și volum in negru lucios, siguranțe etrieri fata ATE cu tăbliță mai mare și colantat cu text. Urmează vopsire trimuri și consola in piano black. Mi-ar placea centuri de culoarea roșie. Și pentru liniștea mea, un retrofit la pompa CP3.1 point
-
Jantele sunt Fox Racing FX004 Super Silver 16" si au fost achizitionate de noi in vara anului 2018 impreuna cu cauciucurile Michelin Energy Saver + Cand am vazut cum vin jantele pe masina mi-a parut rau ca nu am luat pe 17, dar sper ca la anul sa vina si unele pe 17.1 point
-
~20.000 km ....atat am reusit sa fac cu Exploratorul in primul an impreuna , mult ...putin....nu prea conteaza , atata timp cat imi pune zambetul pe buze de fiecare data cand ma plimb cu el. Cu ocazia implinirii unui an impreuna m-am gandit sa ii fac si eu un moft exploratorului : Un set de distantiere de la Eibach de 12mm/roata cu tot cu prezoane corespunzatoare. Acum anvelopele stau fix la limita caroseriei , nici iesite nici in interior , exact cum trebuie. Au venit exact in ultimul moment si am apucat sa le montez ca sa ma bucur de ele intr-o excursie pe masura anvelopelor noi In aceasta excursie l-am avut copilot pe @Andrei_72 .......sa vada si el adevarata bestie care se ascunde in spatele Exploratorului. Povestea va continua dupa ce am timp sa editez si un video....1 point
-
Nu trebuie sa-ti bati capul cu regenerarile ,softurile au fost gandite si pentru drumuri scurte. Ai in bord martorul dpf care se aprinde cand isi rateaza mai mult de 4 regenerari . Iti pot povesti multe despre dpf ,dar iti spun doar din experienta de propietar de tdi cu dpf de peste 10 ani ca niciodata nu am vazut acel martor aprins ,desi am circulat ani buni pe distante scurte si foarte scurte fara sa duc grija dpf-ului . Intretine motorul si nici nu o sa stii ca ai dpf !1 point
-
Buna ziua, poate ca repet informarea, astazi am aflat de la un coleg despre un site unde, pe baza VIN-ului, poti vedea dotarile masinii, schemele explodate ale sistemelor, coduri pt diverse piese de schimb. Sper sa va fie util! https://volkswagen.catalogs-parts.com/#{client:1;page:models;lang:en;region:rdw}1 point
-
Asta l-am comandat si eu de pe Emag.. si chiar da rezultate bune! Sunt surprins de el.. nu ma asteptam sa fie asa bun! Recomand!1 point
-
1 point
-
Imi cer scuze, mi-au ramas in cap valorile mici de HTHS de la 5w30 de la motul, 3.1 respectiv 3.5, unele motoare merg foarte bine cu uleiuri mai putin vascoase la 150grade, un exemplu ar fi motoarele Ford. Treaba e ca la Vw se aud tachetii instant daca bagi un ulei mai subtire, in special la diesel, respectiv ALH. Recomandarea mea este un ulei 5w40 mai vascos. Valori HTHS: https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/68453/original/Specific_913D_5W-30_(GB).pdf?1380211890 https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/54/original/8100_X-clean_5W-30_(GB).pdf?14181428061 point
-
Va salut stimați colegi de forum si trafic ?. A facut cineva schimbare la becurile xenon de O III ? Ma refer d3s 35w cu d3s 55w ? Am impresia noaptea mai ales cand ploua ca nu prea se vede bine...am făcut pe un Mondeo schimbarea si este diferenta mare ...ca intre amurg si ziuă. Am gasit xenoane d3s 55w doar pe china...-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00