Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.05.2019 în toate secţiunile
-
3 points
-
Bine, eu nu inteleg de ce ti-ai face-o tu cu mana ta. Ti-ai luat cauciucuri cu franare clasa A pe ud, doar pentru a se comporta ca unele de clasa B deoarece tu ai dezactivat ABS-ul? De ce ai face asta? Ideea era sa ai o masina in stare cat mai buna, sa franeze in conditii optime pe o distanta cat mai scurta, etc. Nu?2 points
-
Nu stiu in ce situatii ai incercat franarea cu si fara ABS, dar imi vine greu sa cred ca fara ABS pe suprafețe mai putin aderente (cel putin asfalt umed) ai obtinut un spatiu de franare mai mic fara ABS decat cu... Stim cu totii ca fara ABS se blocheaza practic rotile in franare si astfel te duci târâș.2 points
-
A contat destul de mult acel A pe ud in alegerea anvelopelor, nu mi-e teama sa spun aici unde poate voi fi certat, ca eu nu folosesc ABS. E posibil sa fie si din cauza franelor mari pe fata, dar chiar si in situatii limita, masina a franat si s-a oprit mult mai bine fara. Da... stiu.. cine l-a inventat nu l-a inventat degeaba bla bla, dar atata timp cat eu am probat chestia asta, mi-o asum si punct. @mad_kat anvelopele au fost la momentul asta pentru mine, cea mai buna alegere calitate-pret-recomandari Revin cu impresii dupa montaj si indreptare jante. @TAZ844 si eu sunt tare curios si nerabdator pentru dyno, dar uite ca apar alte lucruri care isi merita mai bine banii, cel putin deocamdata. Weekendul trecut am facut un drum Bucuresti-Brasov si retur. La intoarcere mi s-a parut putin ca nu mai trage la fel masina, dar am dat-o pe seama caldurii. Apoi, ieri cand era racoare hai sa probez din nou. Nu mai rupea aderenta la fel in tr2. Ridic capota, gasesc imediat cauza. Prinderea facuta a fost strong, iar pe acolo probabil exista miscare. Am vorbit deja cu baiatul care s-a ocupat de traseu fmic/evacuare, dau un suc si o reparam. Nu-i voi mai monta prindere deloc, o las sa se miste cum vrea. A, trebuie sa rezolv si cu aerul conditionat. Dupa ce am lovit masina ultima data, nu a mai functionat. Astea sunt prioritatile.2 points
-
Multumesc RUD! Stiu, si mie imi place interiorul si ai dreptate, asa l-am tinut pana acum. Poate ca am sa iti urmez sfatul si dau jos husele alea2 points
-
2 points
-
1 point
-
Dupa multe amanari am reusit si eu sa fac operatiunea de spalare mai exigenta la iesirea din iarna. De obicei fac asta anual mai insistent. Am curatat si glisierele de la geamuri si am dat cu spray siliconic, ca sa mai usurez munca macaralelor. Am impresia ca macaralele actuale sunt de toata jena. Arata bine batranica. Spalarea s-a facut la OMV seflwash, cu galeata ca ciobanul (semn de interzis cu galeata la intrarea in boxa).1 point
-
Cam la fel, sincer Adica da, incarca mai tarziu dar totul e atat de smooth / liniar incat pur si simplu nu seamana cu un setup de tip "big turbo". Pentru o masina de daily este vis turbina asta. O recomand oricui vrea mai mult de 430-450CP fara complicatii. La 3500rpm am deja cuplul pe care-l aveam maxim la stage 21 point
-
Si iata cum suntem noi oamenii, cu cat avem mai multe cu atat cautam nod in papura, incep si eu a scrie aici despre masina din anul de gratie 2018. Skoda karoq 1.5 tsi dsg act (si restul combinatiilor de litere). Masina e un adevarat avion plin de tehnologie ( fata de cealalta , un opel corsa doar cu motor si roti) Dar iata ca are si niste vicii de fabricatie daca le pot spune asa. - lipsa amortizor capota motor. - ornamente cromate de pe volan care lucesc si cand ai soare din lateral si deranjeaza la condus. - ornamente negru lucios de langa schimbatorul de viteze care se zgarie f usor. - mocheta care se scamoseaza f usor. - senzori laterali care mai dau rateuri cateodata. - ornamente cromate geamuri care se pateaza la spalare. - fete de usi cu prea mult plastic. - fate usi spate fara partea superioara din poliuretan si fara banda luminoasa(ca pe fata). - cotiera care mai scartaie cateodata. - la kick down are lag cam mare. Cred ca e din soft?! - schimba din 1 in 2 cam repede. Tot soft?! - balama usa cu 2 pozitii de deschidere. Pt 2019 va fi cu 3. - unele modele fara varioflex nu au cotiera spate. - ventilatia la prima [cenzurat] e cam zgomotoasa. - suspensie spate pe punte. Pe viitor cred ca va fi un avantaj. Mai putine piese de schimbat. - consum cam mare in oras fata de cel declarat. - faruri si proiectoare care aburesc mai ales pe timp rece. Se puteau asambla intr-un mediu mai uscat. - rezervor cam mic 55l. In rest doar lucruri bune: O gramada de spatii de depozitare. Garda la sol destul de mare Portbagaj mare Spatiu interior generos Aspect de nota 10 Simply clever Etc Poate ca unele chestii vor putea fi remediare pe parcurs dar sa asteptam sa iasa din garantie. In rest; sa ne iubim masinile asa cum sunt si sa avem grija de ele ca si ele sa aiba grija de noi.1 point
-
Foarte fain interiorul - e pacat sa tii huse pe el. Cand se murdareste il cureti si gata, mai bine te bucuri tu de el decat altcineva peste cine stie cati ani...1 point
-
Ieri, am facut schimb de roti cu batranica (nexen hd+ 4218 vs continental premium contact 5 fr 1218). Concluzia: daca as fii (fiu, fi+i, parca) dealer skoda as duce la reciclat nexenuile si as pune niste anvelope decente pe masini. Gurile de canal nu mai sunt inamicul nr 1. Denivelarile se transforma dintr-o oscilatie intretinuta in bum! bâc! Liniste. Liniiile de tramvai nu mai muta pietrele la rinichi. Me happy! Planuri de 2020: 225 40 R18 moi.1 point
-
Niciun update momentan, mecanicul meu lucrează în timpul liber la mașină, dar prea mult n-ar mai trebui să dureze. Fingers crossed să nu apară complicații. Mda am sunat acum, motorul merge ok dar curge returul la un injector, am postat mai multe pe topicul dedicat ... ... poate se rezolvă totuși1 point
-
Scaneaza cu o interfata originala , trompeta aia cu care ai scanat nu te ajuta si pune apoi scanul complet , pare o problema de boost .Posteaza in topicul dedicat https://vwforum.ro/topic/124137-scanarea-cu-vcds-erori-aparute/page/477/#comments1 point
-
Nu ai cum sa nu iti dai seama de diferente in ceea ce priveste duritatea suspensie intre Sport si Confort daca ai DCC. O simti instant... chiar si pe drum bun. O spun ca un fact, nu ca un repros.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut! golf 6 1.4 tsi 122cp 2012 cod motor caxa 110.000km Folosesc LIQUI MOLY 5W-30 TOP TEC 4200 LONGLIFE III (20e per litru) Absolut nici o problema, foarte multumit1 point
-
- Langa Salzburg - Werfen - Castelul Hohenwerfen - https://www.salzburg-burgen.at/en/hohenwerfen-castle/plan-visit/. Ar mai fi https://www.eisriesenwelt.at/ (din pacate noi nu am reusit sa ajungem la pestera desi ne-am programat de vreo 2 ori... dar au fost prea multe obiective pe traseu ... - tot langa Salzburg - merita vizitat - Berchtesgaden si Königsee. S-ar putea sa ai nevoie de cel putin 1/2 zi. Noi am mers pe varianta scurta de cateva ore dar cu siguranta ne vom intoarce... - daca esti prin zona pentru cazare - http://www.hotelamschloss.at/ in Goldegg. E o localitate retrasa. Noi am folosit-o ca punct de plecare spre Grossglockner si am avut timp dimineata sa facem o plimbare prin localitate. - pentru zona Grossglockner - https://www.pichlerhof-stall.at/ - tot asa retras dar foarte frumos.... am crezut ca am gresit drumul fiind tarziu in noapte.... Punct de plecare dar din celalalt sens - daca esti pe Grossglockener nu rata - Edelweissspitze - https://www.edelweissspitze.at/ - daca esti pe Grossglockener opreste si in Heiligenblut - vezi daca esti interesat de https://alpenpaesse.de/alpenpaesse/jaufen-pass-passo-di-monte-giovo + https://en.wikipedia.org/wiki/Timmelsjoch. Sunt cateva puncte de observare care merita.... Pentru cazare in zona iti recomand - https://schoenau-timmelsjoch.it/gasthof-schoenau/lage-aussicht/ - daca tot esti pe Stelvio incearca si Umbrail Pass. Noi nu am avut timp sa dam tura pe acolo ..... dar mai este timp . A doua oara am trecut pe Stelvio dupa-masa tarziu (pe la 18 eram in varf) si nu a fost aglomerat deloc. Am putut sa oprim pe traseu (nu numai in varf...) fara sa incurcam traficul. Noi l-am trecut de fiecare data dinspre Bormio, asa s-a nimerit. Cred nsa ca e OK oricare dintre sensuri. - poti incerca si pasul Livigno - https://it.wikipedia.org/wiki/Forcola_di_Livigno si mai departe spre pasul Bernina https://en.wikipedia.org/wiki/Bernina_Pass - NEAPARAT sa fie senin pe Stelvio si Grossglockner .... reconfigurezi daca este cazul ai o saptamana la dispozitie ... P.S. sa ai grija in septembrie cu vremea.... in 2017 pe Grossglockner a nins in 20 august. Nu mult, dar suficient cat sa imi dea emotii si sa fiu cu ochii pe webcam...1 point
-
Merci Ideea era ca DQ250 tine spre 700Nm ajutata de un soft. DL382-7Q (cred ca asta ai) tine cel putin la fel (desi unele voci spun ca tine chiar mai mult fata de DQ250, la fel si DQ381) Nu zici rau cu focul, cat despre welcome back, nu stiu1 point
-
A mea la 650Nm merge fara probleme. Nu stiu ce sunt unii asa panicati cu cutiile... Sa o stapanesti sanatos! (noua masina)1 point
-
Si la mine se aude la denivelarile de la trecerile de pietoni si cand se balanseaza masina cu ambele roti mai mult, mai ales in modul confort. Zgomotul nu se aude intodeauna. Dupa 3 serviceuri (inclusiv reprezentanta) care au spus ca masina nu are nimic am decis sa comand si sa schimb eu bucsele. Am comandat: 5Q0407183F (desi la modelul meu recomandau cu E in coada, cu F in coada sunt pentru R sau sportclub dar din ce am vazut in videouri se potrivesc) pe original 140 lei bucata 5Q0407182 - Lemforder 44 lei/buc G052150A2 - lythium grease 38 de lei parca Dureaza pana imi ajung iar dupa ce am sa le schimb o sa revin cu impresii.1 point
-
Salut, cred ca ai vazut deja postarea din hai hui prin Europa. Am facut in 2018 Stelvio+ Grossglockner. Ca sa fiu sigur ca nu prind aglomeratie pe Stelvio am pornit dimineata de la cazare (6 am) iar la ora 9 eram deja sus. Iti recomand sa faci traseul dinspre N spre S, atentie la biciclisti, mai ales in tuneluri, ca intri de la lumina la intuneri si nu poarta echipament reflectorizant. Traseul pe care l-am urmat este acesta: https://www.google.com/maps/dir/Viena/Innsbruck/Decathlon+Bolzano+Bozen/Saltaus/Aprica,+Provincia+Sondrio,+Italia/Magera/Lienz/Bruck+an+der+Großglocknerstraße/Viena/@46.3883262,10.5916319,9.04z/data=!3m1!5s0x47829c2dbcb700d7:0xbfc71daeadf775e0!4m56!4m55!1m5!1m1!1s0x476d079e5136ca9f:0xfdc2e58a51a25b46!2m2!1d16.3738189!2d48.2081743!1m5!1m1!1s0x479d6ecfe1f8ca73:0x9d201c7d281d9b0d!2m2!1d11.4041024!2d47.2692124!1m5!1m1!1s0x47829c2da0f18f0f:0x2d1ef49ee377e5c7!2m2!1d11.3355786!2d46.4862674!1m5!1m1!1s0x4782ba10a03dc487:0xdf973c8ef05e4297!2m2!1d11.1987327!2d46.729525!1m5!1m1!1s0x4783bc3ca559246f:0x5db2964cda7c8224!2m2!1d10.1523763!2d46.1539586!1m5!1m1!1s0x47795ce708682efd:0xc1b32f0154324945!2m2!1d12.5163398!2d45.7760274!1m5!1m1!1s0x47775df33af9ab35:0xabab5e14dd85353b!2m2!1d12.76272!2d46.82769!1m5!1m1!1s0x47771c1bc1e18773:0x40097572de66410!2m2!1d12.8248556!2d47.2873025!1m5!1m1!1s0x476d079e5136ca9f:0xfdc2e58a51a25b46!2m2!1d16.3738189!2d48.2081743!3e0 Cu mentiunea ca de la Merano am luat spre Stelvio Pass si am coborat spre Aprica, un drum foarte ingust, virajat, care mi-a pus un zambet tamp pe fata. Aprica a fost mai solicitant de condus decat Stelvio. Nu inteleg de ce nu ma lasa sa pun traseul prin pasul Stelvio, banuiesc ca este inchis circulatiei. Aici ai un mini album de poze : https://www.flickr.com/photos/133753033@N08/with/30876402088/ Pentru cazare am folosit airbnb, a fost cel mai convenabil. Desi dupa Stelvio am zis ca nu o sa ne mai impresioneze nimic in materie de peisaje, am ramas cu gura cascata la drumul dinspre Venetia spre Lienz-Grossglockner, pur si simplu vezi niste munti imensi in stanga si dreapta aer curat, drumuri bune, si oameni fericiti, zambitori.1 point
-
1 point
-
Sharan 11.2013, dsg 177 cai, 123mii km,Match++ 7 locuri, 2 locuri cu booster xenon(cu afs cornering),sign assist,lane assist, park assist(senzori 360 gr, parcheaza singura),keyless entry/go, webasto programabil,oglinzi rabatabil electric,carlig electric, usi electrice,hayon electric.climatronic si pt locurile din spate.privacy glass, bluetooth premium. Set jante 18 Toulon de vara si 16 de iarna. Trapa panoramica si ceva poze1 point
-
0 points
-
Iti sugerez daca ai timp si cineva care sa te duca sa mergi prin 1-2 targuri in orasele importante din tara, e o diferenta de la cer la pamant la preturi si poti vedea in realitate masina. In fond sa zicem ca gasesti niste masini pe autovit din Iasi/ Cluj/ Buc. Pleci sa le vezi iar dimineanta in ziua respectiva te opresti si in targul auto. Eu de ex am analizat 2 luni pe internet, preturile, modelele, am fost in Cj/Buc sa probez masini de pe autovit, multe fiind cu probleme nedescrise de prop/poze. Am ajuns sa probez in targul auto vreo 40 de masini si am ales de acolo pana la urma. + ca preturile din targ erau mai ieftine cu cel putin 300-400 euro decat preturile de pe autovit/tocmai/mercador/auto.ro. Succes!-1 points
-
Cu gandirea asta, iti da 3 chei si mai cloneaza 1 si tot intra in masina.-1 points
-
Scuze, dar ce este aceasta strutocamila? golf cat? si ce e cu motorizarea aia?farurile?volanul? euro 5? http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/vw/model/golf/vhc:car,pgn:19,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:vw,mdl:golf,frn:2004-01,prx:5001,ful:diesel,ger:manual_gear,pwn:74,pwx:88,dmg:false/pg:vipcar/188143912.html-1 points
-
Nu mai faceti misto, golf 6 neavariat, diesel din 2009 la pretul acela? 4700 Euro?-1 points
-
Da, si pentru reducerea zgomotului merita sa platesti o diferenta consistenta. :) Thats right folks! Eu inca sunt putin nostalgic ca nu am mai asteptat sa mai strang niste bani sa-mi iau un polo 2010 +, dotari medium, benzina sau motorina.-1 points
-
Parerea mea, mi se pare mare pretul la acei bani poti cumpara passat 2009 (nu cel cu probleme) 2.0 cu dotari destule (comenzi volan,scaune incalzite) si daca cauti bine si km sub 200 000, trebuie doar sa ai rabdare si sa cauti atent cu verificarea km la cineva. De ce nu as da in momentul de fata 7500 euro pe un golf 5 (fie el si 2009) pentru ca e un model invechit deja si astea se devalorizeaza cel mai repede, observa scaderea dramatica a pretului de cand a iesit golf 7. Si inca ceva, preturile pe autovit sunt cu 100-500 euro mai mari decat pretul din targ sau irl. Cu alte cuvinte gasesti golf 5 variant 2007/2008 si la 5500E :). Gaseste asa ceva cu km reali si ai facut cea mai bun afacere: http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C31830263.html Cat despre masini de la cunostinte, sunt destui oameni care au masini, dar nu le schimba la timp consumabilele pt ca nu se manifesta, in sensul ca nu toti sunt asa de atenti cu masina precum unii de aici, sunt persoane care nu aud ca bate motorul, ca le bate o bucsa, ca au probleme cu un rulment, etc. Sau sunt persoane care nici macar nu verifica nivelul de ulei intre schimburi, daca nu ii atentioneaza pe bord, da-i sa mearga. Si apropo cunostinta are masina de noua? este masina facuta pt Romania? sau este cumpara tot de dincolo, verifica km.-1 points
-
Rave, de ce esti ironic? sunt masini dintr-o clasa diferita, si ca pret. De ce ai vrea sa dai 7500 E pe un golf 5 iesit in 2003/2004 ca model cand ai putea sa-ti iei un Passat? in fond vrea combi, deci nu vad problema. Daca voia un hatchback intelegeam, ii recomandam eventual un golf 6, dar asa? care este logica? Ce spuneam 5500 E golf V variant 2008 e cel mai mic pret online, dar si printre cele mai slabe afaceri. De la 5500E la 7500E e o mare diferenta. Cu 2000E ii schimbi de la filtre/bucse/supensie/jante/volane/dotari/ambreiaje si ce mai vrei tu.-1 points
-
De aici de pe forum si-a luat acum 1 an jumatate cu 9000E + Passat 2009 euro 5 combi, 2.0 140 CP, comenzi volan, cutie manuala, 137 000km reali verificati, ca dotari normale dublu climatronic, scaune incalzite, interfata cred ca doar RCD. Nu vad de ce acum dupa 1 an jumatate nu ai avea cum sa gasesti o masina decenta cu pana in 180 000km. Este strict ce as face eu, uite eu mi-am luat golf 5. cu 260 000km pt ca doar atat mi-a permis bugetul. Eu sunt impotriva golfului din cauza modelului invechit, da anul este bun este o masina relativ noua, dar nu ca model, iar asta va conta cand el o va scoate la revanzare cu 200 000km real.Trebuie sa te gandesti si asa, pt ca nu traiesti o viata cu o masina (nu cu modelele astea). In plus ce tinuta la drum are passatul si ce tinuta are golful, clase diferite.-1 points
-
Nu cumperi masina diesel ce a rulat in Bucuresti, Cea mai mare uzura la masinile diesel o fac pornirile/oprilile dese si distantele scurte. exact regimul pe care-l intalnesti in Bucuresti. Orienteaza-te spre o alta masina.-1 points
-
Conteaza ff mult motorina. Un ulei prost eu cred ca se vede după 5k de km-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00