Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.05.2019 în toate secţiunile

  1. 5 points
  2. Vineri, după aproape o lună a sosit cartea de identitate iar începând de luni ma voi ocupa de înscriere. Nu am înțeles de ce a venit atât de greu, cartea fiind eliberată pe 18.04. Mai jos aveți poze cu cartea si certificatul de conformitate, pentru cine intereseaza detalii tehnice, cod motor, greutate, dimensiuni anvelope, etc. Sâmbătă am dat o fuga pana la Sibiu, traseul a fost A1 - Valea Oltului - Rasinari - Gura Râului - Păltiniș - Sibiu si retur. Cu 4 adulți și AC on, consumul a fost de 7.5 (poza mai jos). Cu ocazia asta am început să folosesc modul Sport atât la plecare cat si la întoarcere. Alta viata, schimba mult mai bine iar cand o calci motorul/toba scoate un sunet plăcut si in cateva secunde, fara efort, ajungi mult peste viteza legală. Dupa 2700 km ma declar super multumit, singurele puncte negative ar fi suspensia destul de rigida. Las si cateva poze de sâmbătă, m-am jucat putin cu filtrele, spre sa va placă. O săptămână ușoară va doresc! Poze part. 2
    5 points
  3. Inseamna ca voi lasa momentan asa jantele ...si vom vedea ce ne va mai rezerva viitorul. Dupa multe chinuri am terminat si cu relocarea senzorilor de parcare.
    3 points
  4. Nu schimbi nimic. Schimbi la 120.000 km ! NU AI TERMEN DE TIMP ! Doar de km ! Acela este termenul de schimbare a distributiei la masina ta. Sunt in aceeasi situatie cu tine : distributie schimbata in mai 2012 si am facut pana acum doar 50 de mii de km. Totul arata impecabil. Termenul de schimbare a distributiei este si la mine tot la 120.000km ! Ignora legendele urbane si respecta planul de servisare dat de producator ! Bafta !
    2 points
  5. Aveți dreptate amândoi: sunt și avantaje când stai la casă, că te poți desfășura lejer, dar în același timp, cum spune și @yang tot timpul îți găsești ceva de făcut . Nu aș mai da casa pentru apartament niciodată.
    2 points
  6. Update de vara. Masina continua sa mearga linistita, se apropie de 19.000km parcursi intr-un an si jumatate. Pentru ca am luat masina “pe rosu”, cand mai avea 15km range, m-am oprit pentru o alimentare la PBN, fiind fix in drumul meu. Se vede ca nu merg eu cu masina, consumul aratand cam asa Asa ca incarcarea arata cifre promitatoare si, desi nu aveam nevoie, am zis sa o incarc full doar ca sa vad cat arata range maxim asa ca, la 25 de minute dupa ce am pus masina la incarcat, arata asa Putin prea optimist rezultatul dar dragut de vazut mai ales ca range-ul declarat este de 160km (si astia NEDC...). De acolo am plecat la spalatorie, pentru ca a trecut mai mult de o luna de la ultima spalare si, cu ajutorul copilului, lucrul asta se vedea unde, dupa 2-3 km, am ajuns cu un range ceva mai realistic de 173km...
    2 points
  7. So... am stat putin in cumpana daca sa ii fac sau nu topic celui mai nou membru al familiei... dificultati tehnice: vreme urata, lipsa poze (am avut vreo doua tentative de a iesi la fotoshuting ne... materializate), lipsa timp darr... sa incepem: Skoda Octavia 3 "Bestiuta" Style DSG 2.0 TSI 190CP Velvet Red Cum batranica O2.5 a inceput de prin vara sa vorbeasca de pensionare si plimbat nepotii (momental doar unu') pana la gradi si inapoi am inceput demersurile pentru o masina noua (dupa ultimele experiente sh-ul era aproape exclus). Bineinteles ca ne-am trezit la spartul targului (vezi @valyemil81 cu O3.5 la 16k si nitel) am... cam ratat majoritatea ofertelor bune asa ca am mers pe la reprezentante pentru o masina "pe comanda" (cam tot ce am gasit erau mai mult sau mai putin submotorizate si... majoritar diesel). Cu un buget relativ mic dar cu dorinte mari (benzina, in niciun caz hibrid, DSG/EDC/PowerShift in baie de ulei, in niciun caz manuala/CVT, interior deschis (bej/crem), spatiu interior cel putin la fel ca la O2.5 (nota bene .5=FL), de preferat sedan-hatch - in niciun caz drick (sau break, cum ii se mai spune in popor) relativ usor de parcat pe locurile inguste/scurte de prin Bucuresti si imprejurimi) am purces la discutii cu agentii de vanzari. In final am redus lista la vreo 4-5: Superb 3 Ambition, Octavia 3.5 Style++, Megane Sedan/Talisman si Honda Civic Sedan. Bineinteles eram in perioada cu omologarile WLTP asa ca la Superb aveam doar diesel, motoarele interesante de pe Megane au sublimat subit dar a ramas in carti daca reuseam un pret corect, Honda Civic a picat din motive de CVT si pe la Talisman preturile erau o leaca cam prea sus. Dupa o noua runda de testdrive si ceva documentare (forumuri - never renoro, documente de la producatori - am gasit 3 pdf-uri de la Getrag legate de 7DCT300 care nu prea se pupau intre ele... detalii ar zice unii) am decis ca pana la urma 2.0 TSI 140kW (190CP - EA888Rev3 B) si DSG 7 (DQ380) o sa ne castige portofelele. Cum Superbul 3 venea doar in varianta R (282 CP si Haldex) am purces la discutii cu dealerii Skoda pentru una bucata O3.5 (era deja inceput de decembrie 2018). Fastforward pana in 19 ianuarie 2019 (parca) semnam actele la Avia Pantelimon pentru una bucata Octavia 3 FL Style 2.0 TSI DSG7 FWD cu ceva imbunatatiri: PSC Adaptive Cruise Control si Front Assist PE4 Airbaguri laterale Spate 4ZG Banda decorativa crom 8SP Blocuri optice spate top led $07 Clever pack PKR USB locuri spate PFC Driving mode selection 1SL Elemente suplimentare de protectie sasiu PK9 Faruri LED adaptive cu instalatie splalare PJU Jante aliaj 16" PDE KESSY PW4 Oglinzi pliabile electric, antiorbire si iluminare spatiu de intrare in masina PH5 Parbriz incalzit RAC Bolero MIB 2.5 9JB Scrumiera (vine cu USB) 7X1 Senzori spate 9WT Smartlink 9S0 Virtual cockpit PL7 Volan incalzit (comenzi radio, telefon si padele dsg) PWL Blind spot detection Pe 19 februarie 2019 a intrat in productie si pe 7 martie am vazut-o cam asa: Asta era intr-o joi, pe seara. Bineintels ca din varii motive (rca/casco/pregatire) masina mi-a fost livrata luni... am ratat un weekend foarte frumos... dar compensat in urmatorul: Primul drum a fost din Pantelimon in Militauri via Piata Victoriei pe la 4:30PM. Am avut timp suficient sa ma obisnuiesc cu lipsa pedalei din stanga. Si cu majoritatea functiilor noi Bineinteles ca in aceeasi seara am scos-o la o plimbare nocturna unde am testat si farurile. Si bineinteles ca 3 zile mai tarziu eram la Avia Pantelimon pentru reglaj. Prima mie de km a fost asa... de cunoastere (intre mine si masina si, bineinteles, intre componentele masinii), cutia si motorul invatand sa lucreze impreuna. Dupa care lucrurile au intrat pe fagasul normal. Mai putin una bucata surub slabit (undeva in zona plafonierei) care m-a trimis iar la Avia Pantelimon. Meanwhile am reusit sa montez si camera adusa de plutasi pe la la inceputul lunii martie: Si era cat pe ce sa dau de o dauna total-partiala: Dupa vreo 2000 de km pe plaiurile mioritice ma declar multumit de alegera facuta (incluzand si compromisurile). Combinatia cutia si motor "e ceea ce trebuie" pe drumurile nationale cu o singura banda (pline de camioane ce se taraie cu 70), cand e nevoie de economie un 6.2 (extra) se poate obtine doar din acceleratie. Pe de alta parte este foarte usor de pierdut permisul pe drum drept (un mic imbold il acceleratie arunca acul aproape instant de la 50-60 in la 120 in S). In oras, consumul sta pe la 10-12-14-15 ( daca drumul e mai scurt de 10km (fara SS, in functie de ora) si scade spre 8-9 daca drumul e mai lung/liber. Mixtul e pe la 8 dar distractia e nepretuita. Momentan, pentru spalare exterioara doua fise la Selfjetul de la OMW fac minuni (impreuna cu solutiile pentru jante/scos petele de insecte de la reprezentanta) si interiorul se aspira usor cand ajung pe la tara (cealalta tara, nu cea de la porumb). Tre sa mai cumpar unu-doua bidoane de lichid de parbriz de la ei. La 8 lei 3l e greu de gasit ceva mai bun. Ce n-am gasit inca e solutie de protectie/tratament piele. Dar mai insistam la etaj poate se deschide la parter =)). *Disclaimer: in timp o sa mai adaug poze/filmulete la postarea initiala. ** Batrana O2.5 era pregatita de maritis pana soata s-a decis ca... ar vrea si ea masina ei luni s-a dus sa monteze rotile de iarna. Luni ce vine ma duc la constatare la CASCO :))) Noi sa fim sanatosi.
    1 point
  8. Dragilor am descalecat și aici, pentru ca vin de pe forumul aircooled, cu un proiect. Băiatul meu și a dorit un proiect cu o mașină... old... și dacă a apărut ocazia, am încercat sa salvez de la pieire un Derby
    1 point
  9. Lasa jantele asa... Ale mele-s negre si vreau sa le fac un gri cam asa cum sunt ale tale, dar glossy Arata excelent cu bara de Clubsport
    1 point
  10. @skaCapacul e 06K 103 485 C - in jur de 50 lei. In alta ordine de idei, am inceput modificarile, momentan cu un set de lampi la picioare pentru zona pasagerilor din spate. Fix asa am facut si la golf, de la niste lampi a pornit totul Am efectuat si revizia cu piese originale, eram curios sa vad ce vine si am constatat ca filtrul de ulei e UFI, aer - Mann, polen - Valeo, ulei - Hengs si combustibil - Mann. Nu cred ca merita diferenta de bani facand o comparatie cu piesele fara cutie VW.
    1 point
  11. Nu am desfacut-o eu, am fost cu ea la un Diesel Service Continental, banuiesc ca nu imi luau bani pentru pompa de transfer si ma lasau sa plec cu pompa de inalte fara sa schimb nimic in ea, era interesul lor sa imi ia banii nu ?
    1 point
  12. Sunt dou tipuri de sisteme, 1. cu doua pompe (alimentare si inalta), 2. cu trei pompe (alimentare, transfer lipita pe cea de inalta). In ambele cazuri pompa de inlate nu lucreaza daca presiunea din circuitul de alimentare nu are minim 4 bari. Poate gresesc, dar se pare ca vinovata de producerea spanului este pompa de transfer, cel putin in cazul meu aceea a avut probleme, la pompa de inalta am schimbat doar doua garnituri. Cred ca de aceea unele ,masini merg sute de mii de km fara span iar altele au probleme dupa o suta de mii. Eu nu cred ca cei fara probleme au alimentat tot timpul numai motorina buna. Si da indiferent ce operatiune se face la sistemul de alimentare, acesta trebuie amorsat, OBLIGATORIU, de altfel testerele chiar informeaza asupra faptului ca daca inlocuiesti filtru sau regulatorul activezi o singura data, iar pentru rampa injectoare etc, activezi de doua ori, modulul de amorsare a injectiei. (Asta pentru Liviu.B, care avea nelamuriri) Eu am schimbat pompa de inalte iar noul model de pompa vine fara pompa de transfer, de aceea masina imi intra in avarie si nu stiam de ce. Asadar acum trebuie sa gasesc si sa inlocuiesc pompa din rezervor astfel incat sa am presiune de 5 bari.
    1 point
  13. Va rog sa va scrieti motorizarea, cutia si tractiunea cand postati consumuri.
    1 point
  14. Ecranul de pe olx. Da, trebuie schimbata si rama. Vanzarea va fi peste ceva timp, sub nici o forma acum ca am facut-o mai ... deosebita. ?
    1 point
  15. Cea mai buna alegere! Jante de tabla am avut ruginite in cativa ani de folosire pe timp de iarna, jante de aliaj inca nu (folosite tot pe timp de iarna)
    1 point
  16. citat : NU MAI FABULA !!! Intra lumea si citeste aberatiile scrise de tine si le ia de bune ! ....pe curelele de distributie sunt stantate data de productie iar pe cutie data de expirare ...de ce ?
    1 point
  17. 1 point
  18. In Finlanda zona lacurilor este superba si prea putin se poate descrie din imagini... Case dragute, retrase avand cutia postala la drum Ai insa si alte repere de vizitat Ruinele castelului Raseborg (langa Helsinki) - https://en.wikipedia.org/wiki/Raseborg_Castle sau biserica de lemn din Kerimaki http://visitsavonlinna.fi/en/products/kerimaki-church/
    1 point
  19. In afara de locațiile din orașe am avut câteva locuri de cazare pitorești în zona lacurilor din Finlanda - https://www.booking.com/hotel/fi/kuus-hukkala.en-gb.html?sid=e478291a3a15d51d162dd02df73b460c;dcid=2 Noi am ales optiunea de cabanuta (2adulti+2 copii - chiar daca era un singur copil ) cu toate facilitatile la dispozitie. Inital am crezut ca am gresit drumul... sau cazarea... Ne si vedeam dormind intr-o baraca ... Conditiile au fost insa excelente si locatia de vis. E un fe lde camping cu diverse solutii de cazare pentru toate buzunarele. In Finlanda nu lipseste sauna chiar si in aceasta zona.. Am mai vazut astfel de optiuni de cazare. 2. La Rovaniemi - pentru ca aveam varsta potrivita (cei mici si cei mari ...) am ales o noapte aici https://www.booking.com/hotel/fi/santa-claus-holiday-village.en-gb.html?sid=5f3016fa5286f5b3c3ebcf3dd386442a;dcid=2. Eu unul am profitat de sauna privata ... pe care o aveam in cabana. Am dat o tura sa vedem si crescatoria de caini Husky am vazut "unde ajung" scrisorile pentru Mos Craciun . 3. La Capul Nord asa cum am mai scris am ales https://www.booking.com/hotel/no/nordkapp-caravan-og-camping.en-gb.html?sid=e478291a3a15d51d162dd02df73b460c;dcid=2 Conditii foarte bune cu tot ce iti trebuie pentru o astfel de vacanta .
    1 point
  20. da, incearca vmp, sau chiar vsw! turatii mari la benzinar sunt peste 5000rpm.
    1 point
  21. Orice ulei 5W30 este mai subtire la cald decat orice ulei 5W40 (are vascozitate mai mica). 5W30 este pentru masinile noi cu motoare turbo. Pentru tine care ai motor simplu, aspirat, uzat, baga ulei sintetic de calitate 5W40.
    1 point
  22. Un set de segmenti iti trebuie tie nu alt ulei
    1 point
  23. Vreau o parere onesta. Sa vopsesc jantele negru lucios ? ?
    1 point
  24. Deocamdată mai lupt cu rugina. I am pregătit niște jante de Logan pe care le am făcut 8,5j. Încă se dezbate problema culorii
    1 point
  25. Noutati de primavara: 1. Am schimbat anvelopele de pe fata cu Michelin Pilot Sport 4 225/40ZR18 IMG_3655 by toni.pieleanu, on Flickr 2. Am schimbat bujiile cu NGK 94833 (la ~52k km), iar bobinele au fost unse cu vaselina siliconica conform manualului IMG_3675 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_3678 by toni.pieleanu, on Flickr 3. Am curatat climatizarea cu solutia Wynns Airco Fresh IMG_3748 by toni.pieleanu, on Flickr 4. Am schimbat uleiul, tot cu Mobil1 0W40 FS, filtru de ulei MANN HU7013 (model nou) si buson pentru baie OE - am facut doar vreo 5k km de la schimbul anterior IMG_3758 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_3759 by toni.pieleanu, on Flickr 5. Am curatat putin interiorul IMG_3750 by toni.pieleanu, on Flickr 6. Pe timpul iernii am schimbat claxonul de joasa frecventa, a murit subit. L-am luat OE - 5Q0951221, nu se gaseste aftermarket din cate am inteles. Este facut de FIAMM.
    1 point
  26. Preturile umflate de pe configurator nu au nici o legatura cu preturile pe care le primesti cand te duci la dealer. La dealer sunt preturile mai mici. Mai primesti actiune smart -1500 euro, actiune Remat - 1400 euro, reducere dealer -600 euro, oferta rabla -800 euro. Daca chiar vrei sa cumperi, te deplasezi la dealer.
    1 point
  27. Ohooooo sa o stapanesti sanatos!!! Nu o sa poti sa nu depasesti 2000rpm... @Rave ce sa iti fac bre daca ai vrut logan?
    1 point
  28. Eu am reusit recent , dar cumva fortat de imprejurari sa scot un consum "ideal" dar nu "perfect". Am avut de facut un drum Iasi - Cornu Luncii si inapoi, ~ 260 de km si am fost foarte curios de consum, resetand consumul la iesirea din Iasi (dupa ce aveam un pic masina incalzita). Consumul a fost de 5.1 L /100 de Km, mergand cu viteza a 3-a in 60 km/h (conditii meteo nefavorabile, zapda pe asfalt) si a-4-a 80 km/h. Tot timpul sunt atent la duratii, niciodata sa nu cobor sub 1900 sau 2000 rot /min (adica sa nu merg subturat) Multumit cumva (nu asta e ideea) dar totusi, pana la 4 % din carte pentru exterior?!!! (vb de 25% IN PLUS la consum). Cum se poate atinge? Detin si un logan, dar acolo lucrurile stau incredibil de bine. In carte spune 5.6 % in exterior (1.4 MPI), eu scot 5.8 l/100 (real) Cum pot minti atat de mult cei de la VW? (n-am accelerat in forata, am folosit si tempoman, n-au fost dealuri, greutate undeva la 3 persoane cu tot cu sofer)
    1 point
  29. Discutiile despre socurile in motor mi-au adus aminte de mesajul urmator
    1 point
  30. Nu vreau sa poluez topicul initiatorului dar @voinea de ce este acel gol de cuplu in softul original, ce ar putea explica acest fapt? Este un expected behavior, ceva ce producatorul si-a propus?
    1 point
  31. ? Asa deci, pana la 4000 ture conduci un GTD, dupa 4000 conduci un GTI.
    1 point
  32. In weekend am fost in vizita la specialistii care aduc cai putere - TCM Tuning. Vizita a fost mai degraba de placere si control decat pentru a cauta putere in plus. Rezultatul 233cp si 366Nm -> 13 cai si 16 Nm in plus, doar pentru ca am dat buna-ziua, e o treaba ? Untitled by toni.pieleanu, on Flickr Untitled by toni.pieleanu, on Flickr Untitled by toni.pieleanu, on Flickr
    1 point
  33. De cateva saptamani merg cu toba de Clubsport S ? care intregeste ansamblul arcuri si distantiere, facand masina sa arate si sa sune asa cum trebuie un GTI. Motivul schimbarii au fost doua ? Ornamente mai mari, 95mm vs 80mm stock, si sunet mai pronuntat datorita constructiei aproape free-flow. Teava are aceeasi sectiune ca cea originala, deci este plug-and-play. Se taie toba veche, sunt marcaje pe teava cu locul exact, si se pune toba noua cu o cupla cu pereti dubli - tot reper OE. Sunetul mi se pare exact cum trebuie. La mers normal este la fel ca inainte, adica nu se aude mai nimic, decat sound-aktuator. La accelerari cu pedala peste 40% incepe sa se auda sunetul mai gros pe care sound-aktuatorul nu va reproduce niciodata. In anumite conditii (gen ESP/TCS activ) face si DSG-like farts. IMG_2910 by toni.pieleanu, on Flickr O filmare cu calitate buna gasiti aici, comparativ cu un Remus. In afara de DSG farts, cam ala este sunetul scos de toba. Apropo de distantiere (si arcuri), cand vad asa ceva pe strada ma felicit pentru alegerea lor. De ce VW, de ceeeeee? ? IMG_2912 by toni.pieleanu, on Flickr
    1 point
  34. Chiar nu e scumpa finala, la Forester2007 toba finala, simpla, pe original e 2000 ron. Deci la tine e pret de somon de crescatorie, nu salbatic
    1 point
  35. Finala de GTI Clubsport S a ajuns ? urmeaza montajul cat de curand. Tipsuri mai mari si ceva sunet in plus ? IMG_2862 by toni.pieleanu, on Flickr
    1 point
  36. @deenman: am folosit pasta de cupra la Leon-ul anterior aproape 10 ani fara probleme. Parerile sunt impartite din cauza ca pasta/vaselina scade frecarea iar cuplul aplicat poate fi mai mare la un prezon uns decat la unul uscat. Eu le strang la cuplu cu cheia dinamometrica si chiar daca cuplul este mai mare cu 10-15% (din cauza pastei) nu e o problema. Un surub M14 din otel 8.8 tine 140Nm fara probleme, pe urma incepe sa se alungeasca iar ruperea intervine la cuplu mult mai mare. Pot sa apara probleme daca le dai cu pasta si le strangi cu pistolul pneumatic la maxim (vulcanizare style) sau cu teava pe post de prelungitor (vulcanizare style 2) @teologul: plasticele le-am curatat pentru aspect, bineinteles. In spatele lor nu cred ca e mare lucru, masina nu a mers prin namoale si nici nu a stat sub copaci. O sa verific la toamna sau anul viitor. Stiu ce am scos de la masina anterioara, 3 pumni de pamant. Legat de prezoane, am scris mai sus de ce nu cred ca este o problema in cazul meu. Fiecare judeca in cazul lui.
    1 point
  37. Era mai frumos cu suportul, nu incomodeaza cu nimic, capacul de janta nu e o alegere potrivita, mie nu imi place deloc, nu e locul lui acolo, dar fiecare cu placerea lui.
    1 point
  38. Deoarece in mod cert nu era cazul utilizarii acelui suport am decis sa il scot. Pentru al scoate trebuie introdusa o surubelnita subtire in cantul lateral al suportului si desfacut fortat. Il veti strica mai mult sau mai putin, dar asta e. Dupa aceea veti observa 2 suruburi torx care dupa ce le veti desuruba se poate scoate suportul, dar sa nu il trageti tare deoarece au ramas firele prinse in conexiunile din spatele bordului. Pentru a le scoate trebuie sa dati jos torpedoul Dupa ce dati torpedoul jos puteti demufa firele kitului de telefon Eu pentru a masca acea gaura am achizionat de pe aliexpres capace de jante cu diametrul de 56mm carora , pentru a nu se zgaria, le-am dat 3 straturi de lac spray 4pcs 65mm Alloy Wheel Centre Hub Caps For VW Passat new Passat Magotan Sagitar CC Tiguan Touran Golf 6 Sunny Scirocco http://s.aliexpress.com/q22mMnyM (from AliExpress Android), care binenteles ca vin dupa circa 4-5-6 saptamani Deoarece pt largirea gaurii din bord nu puteam folosi o carota de lemn am cumparat un spiral de 4mm pt lemn si am gaurit bordul in cerc din aproape in aproape, finisand cercul rezultat cu bormasina cu smirghel.
    0 points
  39. Vezi ca ai probleme cu bateria .. ti se aprinde martorul intermitent .. nu stiu daca are legatura cu fenomenul ..
    -1 points
  40. Am scos 3.9/100km Cluj-Napoca - Oradea vama. Consumul a fost de la pornire, vara, mers pe timp de noapte ~4 dimineata, condus destul de constant 80-100-120 cu front assist. Am scos 4.3/100km Cluj-Napoca - Botosani, mers pe timp de iarna,zapada, ceata... la fel, destul de constant. Consumul a fost de la pornire. 2.0 Tdi 140 cp, DSG cu coasting function, bluemotion.
    -1 points
  41. no shit?! si termenul ala ti-l da cine? ca eu pe cureaua ce tocmai am schimbat-o nu era scris ati observat ca de 1-2 ani a inceput lumea sa se planga ca le plesneste cureaua, ia ghici de ce - noul material se numeste EDPM si este un tip de cauciuc sintetic
    -1 points
  42. Nu se poate ! Nu te-ai uitat unde trebuie. Mai cauta. NU MAI FABULA !!! Intra lumea si citeste aberatiile scrise de tine si le ia de bune ! Cu pompele de apa ai dreptate. Alea sunt din ce in ce mai proaste dar cureaua de distributie NU cedeaza inainte de termenul dat de producator decat daca se gripeaza o rola sau chiar pompa de apa !!! Altfel nu cedeaza. Iar pe raft chiar nu se poate deterioara, stand ! Astea sunt legende urbane de care sunt satul, legendele mecanicilor plapumari care vor sa sperie lumea ca sa vina mai des in service sa aiba pe cine jecmani ! Stop !
    -1 points
  43. Nu cred ca necesita pe partea de joasa presiune 5 bari.. doar cu modificari de soft cred ca merge.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!