Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.05.2019 în toate secţiunile
-
După atâta ploaie, cu gândul la căldură, la soare și la atatea chestii de făcut, m-am trezit devreme azi, deja pe la 7.30 terminasem Golful pe exterior . Apoi a urmat Tiguanul, le-am făcut și interiorul și puțin dresing de cauciuc si plastic. Printre picături, am tuns și gazonul, am măturat și spălat prin curte și le-am băgat sub acoperiș, până la mini-întâlnirea vwforum Galați:D . Apoi în drum spre casă, puțină latură artistică M-am hotărât să vând jantele de vară (sunt la rubrica de vânzări) și să le inlocuiesc cu altele. Weekend frumos tuturor!4 points
-
3 points
-
Update de vara. Masina continua sa mearga linistita, se apropie de 19.000km parcursi intr-un an si jumatate. Pentru ca am luat masina “pe rosu”, cand mai avea 15km range, m-am oprit pentru o alimentare la PBN, fiind fix in drumul meu. Se vede ca nu merg eu cu masina, consumul aratand cam asa Asa ca incarcarea arata cifre promitatoare si, desi nu aveam nevoie, am zis sa o incarc full doar ca sa vad cat arata range maxim asa ca, la 25 de minute dupa ce am pus masina la incarcat, arata asa Putin prea optimist rezultatul dar dragut de vazut mai ales ca range-ul declarat este de 160km (si astia NEDC...). De acolo am plecat la spalatorie, pentru ca a trecut mai mult de o luna de la ultima spalare si, cu ajutorul copilului, lucrul asta se vedea unde, dupa 2-3 km, am ajuns cu un range ceva mai realistic de 173km...3 points
-
In Finlanda zona lacurilor este superba si prea putin se poate descrie din imagini... Case dragute, retrase avand cutia postala la drum Ai insa si alte repere de vizitat Ruinele castelului Raseborg (langa Helsinki) - https://en.wikipedia.org/wiki/Raseborg_Castle sau biserica de lemn din Kerimaki http://visitsavonlinna.fi/en/products/kerimaki-church/3 points
-
2 points
-
Am revenit cu poze asa cum am promis desi tot nu se vede foarte clar ca reflecta parbrizul.(poate fac intr-o zi mai inorata). Si tot azi am luat masina de la atelier unde a stat pentru protectie ceramica, folie faruri, hidratare chedere. Efectul este wow, nu a aratat asa nici cand am ridicato din showroom, pozele deformeaza mult dar in realitate chiar e wow.2 points
-
Nu se poate ! Nu te-ai uitat unde trebuie. Mai cauta. NU MAI FABULA !!! Intra lumea si citeste aberatiile scrise de tine si le ia de bune ! Cu pompele de apa ai dreptate. Alea sunt din ce in ce mai proaste dar cureaua de distributie NU cedeaza inainte de termenul dat de producator decat daca se gripeaza o rola sau chiar pompa de apa !!! Altfel nu cedeaza. Iar pe raft chiar nu se poate deterioara, stand ! Astea sunt legende urbane de care sunt satul, legendele mecanicilor plapumari care vor sa sperie lumea ca sa vina mai des in service sa aiba pe cine jecmani ! Stop !2 points
-
de sarbatori am facut niste km cu busul - si mi-a parut ca se cam incalzeau rotile spate. Etrierii stiam ca sunt schimbati de fostul proprietar - asa ca am cautat urmatorul vinovat - cablurile de frana de mana... gripate aproape complet... asa ca we asta l-eam schimbat - ocazie cu care am constatat ca la t4 exista "nativ" arcurile pe care unii le adaugam la etrieri, pentru revenirea franei de mana.2 points
-
Bine v-am regasit! Dupa o scurta aventura, in afara VAG, cu o masina de oras, venise momentul sa renunt la sh-uri si sa iau o masina noua. O sa va scutesc de toata polologhia referitoare la cum am ajuns la aceasta alegere si trec direct la subiect. Noua jucarie de oras este(drum roll...): Avem aici una bucata e-Up! gata sa bazaie pe strazile minunatului nostru oras. Masina a fost luata din stoc si din dotari ies in evidenta (mai ales pe chichineata asta ): - scaune incalzite (standard) - parbriz incalzit electric (standard) - senzor lumina/ploaie (standard) - climatronic (standard) - city brake (standard) - rear view camera (optional) - senzori de parcare spate (optional) - volan multifunctional (optional) si cel mai important: - priza combinata AC/DC (nu formatia ) care permite incarcarea rapida la statiile care au asa ceva (optional) Pe langa astea, din lista de optionale, au mai fost bifate si praguri metalice cu logo, covorase si (parca dar s-ar putea sa confund cu alta masina din stoc pe care voiam sa o iau) Volkswagen e-sound (adica sunet de motor). Asa ca prime impresii (masina am ridicat-o ieri )... este absolut genial motorul electric si cum se misca masina cu el. Si cel si cel mai tare imi place ca in B - masina are P, R, N, D si B (in loc de S) care este modul de regenerare maxima a puterii la franare - in B masina se conduce cu o singura pedala! Franeaza singura atat de tare incat la mers normal nu am nevoie sa apas frana si pot sa o controlez doar apasand sau nu acceleratia. Am nevoie de frana doar cand vreau sa opresc masina. Este absolut genial sa mergi asa! Ca dezavantaje pot sa enumer doar cele strict ale masinii, caracteristice si celor pe benzina, lipsa iluninarii butoanelor de la geamuri, care nu au nici functia auto, lipsa unei cotiere din lista de optionale... d-astea.1 point
-
Buna ziua! Pentru ca sunt nou aici, Inainte sa postez,intreb sau sa raspund am zis sa descriu in putine cuvinte masina pe care o am... Acum doua zile m-am decis sa schimb si eu un vechi Opel Astra H...si dupa doua zile am gasit pe net acest B8...R-Line din 2016 cu dotari aproape de maxim...motor de 1.6 cu 120 CP...cutie automata DSG cu 7 rapoarte...Pana acum sunt foarte multumit de ea...1 point
-
Cu prima ocazie o sa incerc sa vad ce îmi spune. Update ul il fac pe cont propriu de aici: https://webspecial.volkswagen.de/vwinfotainment/int/en/index/downloads/maps-download#/1 point
-
1 point
-
1 point
-
In afara de locațiile din orașe am avut câteva locuri de cazare pitorești în zona lacurilor din Finlanda - https://www.booking.com/hotel/fi/kuus-hukkala.en-gb.html?sid=e478291a3a15d51d162dd02df73b460c;dcid=2 Noi am ales optiunea de cabanuta (2adulti+2 copii - chiar daca era un singur copil ) cu toate facilitatile la dispozitie. Inital am crezut ca am gresit drumul... sau cazarea... Ne si vedeam dormind intr-o baraca ... Conditiile au fost insa excelente si locatia de vis. E un fe lde camping cu diverse solutii de cazare pentru toate buzunarele. In Finlanda nu lipseste sauna chiar si in aceasta zona.. Am mai vazut astfel de optiuni de cazare. 2. La Rovaniemi - pentru ca aveam varsta potrivita (cei mici si cei mari ...) am ales o noapte aici https://www.booking.com/hotel/fi/santa-claus-holiday-village.en-gb.html?sid=5f3016fa5286f5b3c3ebcf3dd386442a;dcid=2. Eu unul am profitat de sauna privata ... pe care o aveam in cabana. Am dat o tura sa vedem si crescatoria de caini Husky am vazut "unde ajung" scrisorile pentru Mos Craciun . 3. La Capul Nord asa cum am mai scris am ales https://www.booking.com/hotel/no/nordkapp-caravan-og-camping.en-gb.html?sid=e478291a3a15d51d162dd02df73b460c;dcid=2 Conditii foarte bune cu tot ce iti trebuie pentru o astfel de vacanta .1 point
-
~20.000 km ....atat am reusit sa fac cu Exploratorul in primul an impreuna , mult ...putin....nu prea conteaza , atata timp cat imi pune zambetul pe buze de fiecare data cand ma plimb cu el. Cu ocazia implinirii unui an impreuna m-am gandit sa ii fac si eu un moft exploratorului : Un set de distantiere de la Eibach de 12mm/roata cu tot cu prezoane corespunzatoare. Acum anvelopele stau fix la limita caroseriei , nici iesite nici in interior , exact cum trebuie. Au venit exact in ultimul moment si am apucat sa le montez ca sa ma bucur de ele intr-o excursie pe masura anvelopelor noi In aceasta excursie l-am avut copilot pe @Andrei_72 .......sa vada si el adevarata bestie care se ascunde in spatele Exploratorului. Povestea va continua dupa ce am timp sa editez si un video....1 point
-
Da.oricum sunt multumit de rezultat au disparut zgarieturile fine si hologramele plus are un luciu ?? Cu masina de polishat burete 3M si pasta Menzerna dupaia am curatat rezidurile de pasta cu solutie Riwax rx201 point
-
1 point
-
1 point
-
Exact @powershot ai punctat foarte bine. Am verificat sa fie oprita! In rest 232 de km de la ultima regenerare, 100% oras si drumuri scurte, SS off. Am scris mai sus ca folosesc aplicatia Vagdpf pe care o recomand cu incredere.1 point
-
Du te cu masina la un elevator, ridica masina si curata bucsele mari de la bascula ( cele dinspre spate) cu o carpa inmuiat in spirt, dupa care baga cu o surubelnita dreapta mica vsselina de frane ( eu am pus de la ATE) in santurile alea doua. Pui un strat, bagi surubelnita si impingi vaselina dupa care pui vaselina pana la fata santului. încearcă sa bagi cat poti si pe sus, pe deasupra. Dupa asta, bagi un levier intre bascula si punte si misti in sus si in jos si gata..... Nu trebuie vaselina speciala ( aia e tot vaselina de frane dar cu lithiu si are corespundent pe after market multe alte vaseline specifice franelor. Nu da cu spay cu vaselina....este foarte confortabil dar....foarte inutil. Succes.scapi de asta doar inlocuindu le cu unele cu F in coada altfel, ori ce faci, zgomotele revin dupa un timp.1 point
-
Dar cine crezi ca sta cu ochii tot pe turometru ca doara nu-i bomba cu ceas.?Dar da metoda cu un bec aprins probabil este mai comoda.Fiecare alege cum crede de cuviinta.?1 point
-
30.000 o sa fie cu bateria de 45kWh. Dar asta nu e neaparat rau... Dupa ce iei in calcul si rabla iese la 20.000, asta in conditiile in care eu am dat 16.400 pe e-Up! cu baterie de 18kWh... E decent!1 point
-
Drumurile in Finlanda, mai ales la nord de Rovaniemi, sunt "extrem" de drepte si foarte putin circulate. Uneori chiar obositoare . Noroc cu renii care te tin cu ochii in patru .... Am vazut intr-un loc ca asflatul se largeste foarte mult - la vreo 6 benzi pentru vreo 2 km. am impresia ca folosesc pe post de pista de aterizare (cred ....) pentru avione de mici dimensiuni. Te mai opresti in cate o parcare, faci o pauza si ... te algei si cu afine1 point
-
Sa ai grija, de altfel ca pentru orice iesire, sa ai un card suplimentar (cu bani pe el evident ... ). Eu in Norvegia la o benzinarie automata am platit cu cardul de EUR, suma de 520 NOK (vreo 65 EUR) si seara cand am verificat pe internet banking m-am trezit cu 520 EUR blocati ?. Evident am sunat instant la banca dar pana una alta au trecut 2 zile...1 point
-
Daca te gandesti sa treci prin zona fiordului Geiranger cea mai spectaculoasa optiune este cu ferry spre/de la Hellesylt Noi am mers si pana la ghetarul Briksdal - https://en.nordfjord.no/things-to-do/briksdal-glacier-p835883 Ajungi doar la (spre ) baza lui sau biserica din Borgund - https://www.visitnorway.com/listings/borgund-stave-church/10521/ daca esti prin zona poate fi interesant tunelul Laerdal de 24.5 km care este cel mai lung tunel rutier din lume - https://en.wikipedia.org/wiki/Lærdal_Tunnel stai linistit e gratis sau tunelul circular din Lavisberget ... doar ca sa cam da peste cap GPS-ul sa fi pregatit pentru treceri cu ferry in Norvegia (daca nu vrei sa ocolesti).... Noi le-am pierdut sirul la un moment dat....au ramas doar taxele in jur de 15 EUR/trecere1 point
-
Traseul facut de noi in 2013 (27 iulie - 18 august) Cluj - Varsovia - Riga - Helsinki - Kuus_Hukkala - Oulu - Rovaniemi - NordKapp - Tromso - Bodo - Trondheim - Geiranger - Bergen - Oslo - Stockholm - Goteborg - Malmo - Billund (Legoland .... pe vremea cand juniorul meu avea 11 ani) - Linz - Cluj In principiu cate o noapte in fiecare locatie din lista de mai sus cu exceptia - Helsinski (2 nopti), Oslo (2 nopti), Stockholm (2 nopti), Malmo (2 nopti).... Traseul total 12190 km Pentru cazare noi am facut rezervarea din timp pentru toate locatiile. In martie aveam 90% din rezervari facute (booking.com, accorhotels.com, scandichotels.com). Am mers pe aceasta varianta ca sa fim siguri. Pana la plecare am mai facut mici modificari .... Am facut rezervare chiar si la unele ferry -Talin-Helsinki si Moskenes-Bodo. Pentru ferry de la Moskenes a fost super OK pentru ca la coada de rezervare am fost 2 masini si noi am intrat primii si apoi restul masinilor in limita capacitatii.... La NordKapp am stat aici - https://www.booking.com/hotel/no/nordkapp-caravan-og-camping.ro.html - foarte OK. Am zis sa prindem noaptea (de fapt nu a fost noapte deloc) la Capul Nord. E soare bine la 22:44 - prima poza Apusul de soare la NordKapp (00:19) - a doua poza, Noaptea la NordKapp (00:56) - a treia poza Rasaritul (2:20) - a patra poza Renii sunt un pericol chiar si la 3 noaptea cand am mers la culcare .... -1 point
-
termenul ti l da constructorul masinii sau producatorul de curele... la o cautare pe google am vazut ca epdm este un material iesit pe piata in 1963,nu stiu de cand se foloseste si la curelele de distributie1 point
-
Cauciucul din cureaua de distribuție la acest timp poate să nu fie luat în calcul. Au trecut vremurile când era majoritar. Acum sunt rețete mult mai bine puse la punct.1 point
-
Timp pierdut inutil . Intretineti masina corespunzator si enjoy ...1 point
-
@cascadoru Masina mea face la fel , in mare parte pana merg cu ea putin apoi se mai atenueaza din zgomot , la mine se aude stanga fata si pare ca si dreapta spate , e break a mea , eu deja nu mai sunt deranjat de zgomot , mai ales ca unii il au de cand au luat masina noua , adica eu am luat-o sh si incerc sa cred ca trebuie sa fie ceva normal :))))1 point
-
Urmareste topicul ca ai toate informatiile aici: Range-ul iarna e 80-90km. Dar asta inseamna sa ai masina 100% incarcata (ultimele procente sunt mai lente) si nimeni nu coboara sub 10km. Deci range real iarna 65-70km. Unde vrei sa mergi cu masina asta cu 4 adulti?1 point
-
Stiu clar acest lucru , nu sunt tuta ,insa nu o fac pentru cel ce a postat o fac pentru a regasi informatia cel ce cauta .Asa as fi vrut sa gasesc si eu intrabare si raspuns dar din pacate se pun intrebari de cei in cauza rezolva si nu mai intereseaza pe nimeni sa complecteze si ramane asa in pom toata discutia.Ceri ajutor insa nu oferi dar il astepti ca un disperat1 point
-
salut... m-am decis sa imi cumpar un touareg v6 diesel. dotari super... pret accesibil 34000euro negociabil. problema 120000 km. ce probleme ar putea aparea la o astfel de masina. masina este adusa recent din germania. nu as vrea sa o cumpar si dupa vreo 2 luni sa imi dau cu ceva in cap. la un test drive masina se comporta bine.1 point
-
Nu cred ca se poate face cumva vreo comparatie oricat de mica ar fi ea cu 1.4mpi cu 80cp si acest diesel CR cu 90cp. Avem 230Nm la diesel care este CR (rampa comuna) si multi dintre voi stiti prea bine ce inseamna acest lucru, asadar fata de 132 Nm la 1.4mpi, si la ce turatii se ating aceste valori, si cu ce consumuri si cate si mai cate diferente enorme. Asa ca oricat de offtopic ar fi mesajele noastre aici totusi haideti sa nu mai facem comparatii aberante. ... Revenind la subiect consider ca pentru cineva care isi doreste un diesel chiar putintel mai economic, si in plus mai economic mai ales la pretul de vanzare fiind cu aprox 700 euro mai ieftin decat cel de 105cp, iar daca este vorba de un credit diferenta este per total de peste 1000 de euro cu tot cu dobanda, cred ca este o alternativa demna de luat in calcul. Va rog mult sa nu revenim la povestea cu cei 50-60 cp de pe fabie sau polo sau 80 pe golf insuficienti, ... nu inteleg de ce nu putem sa vedem dincolo de "lungimea" sculei (scuzati expresia) mai exact aici dincolo de marimea hergheliei de sub capota. Si sa va dau 4 exemple concrete, 4 accidente recente din care 3 grave cu cunoscuti de ai mei. In toate accidentele fiind implicate masini VW, Seat, Skoda cu 1.9tdi trei dintre ele si unul de 2.0tdi. Toate cele 4 cu peste 100 de cp, in toate cele 4 cazuri cauza a fost VITEZA. 1. un accident soldat cu moartea sotiei (copilul nou nascut in scaun isofix a supravietuit dar tatal va trebui sa ii explice toata viata de ce el nu a cunoscut-o niciodata pe mama) conducea cu aprox 120-130km/h in afara localitatii noaptea pe drumul moldovei. 2. un accident in vestul tarii unde o skoda octavia 2.0tdi s-a facut aproape acordeaon in jurul unui copac intr-un sant din cauza competitie cu un necunoscut. Din fericire nimeni nu a murit dar masina a ajuns la dauna totala si cei doi soferul si pasagerul s-au ales cu traume pe viata. 3. un accident in afara localitatii unde din cauza vitezei excesive a pierd controlul directiei a intrat pe acostament si apoi s-a rasturnat dar pentru ca a avut centura soferul a supravietuit, masina dauna totala era de nerecunoscut. 4. altcineva de curand intr-un rond in bucuresti a pierdut directia si a facut un usor accident ( explicatia soferului : fuge domle spatele masinii este instabila in curbe Seat Leon 1.9tdi 105cp) si acum eu va intreb pe voi ce masina este stabila in sensul giratoriu la vreo 60km/h daca nu chiar 70 ??? Cate exemple trebuie sa mai dam ca sa incetam cu discutiile de motoare suficiente sau nu, stiu pe cineva de aici de pe forum care are Skoda Octavia 2 cu 1.4mpi este sofer profesionist cu peste 2.000.000km si are si rulota care incarcata are peste 1tona si face concedii in lung si in lat in tara si in afara si nu s-a plans o secunda de motor... Cautati oamenii de genul acesta, avem ce invata de la ei. Nu suta in 9,2 sec face diferenta fata de 11,5 sau 14 ci capul si mintea soferului. Cati dintre noi nu ne-am nascut in batrana Dacia care ne-a carat cu amaratii ei de vreo 50cp cu acea cutie cu doar 4trepte, era un vis cine avea cu 5trepte si nu a mai murit nimeni cu cai putini. Si acuma cu 5trepte nu mai suntem multumiti si vrem cu 6-7 ... Cu totii ne grabim catre ceva anume, dar nimeni nu stie catre ce ... e trist ... adrenalina ? pai o data de doua ori adrenalina si a treia oara in copac si jumatate din familie moarta sau mai rau familia unui nevinovat participant la trafic decedata in intregime. Habar nu avem ce se intampla in jurul nostru, am 26 de ani si o biata Solenza care a suportat cu stoicism acest Bucuresti infect si cei 75cp mi s-au parut suficienti pentru tara asta si pentru ce se intampla in jurul nostru. Si da stiu cum e sa accelereze un tir pe care il depasesti si sa nu mai ai rezerve, iti iei marje si renunti la depasire in conditii de siguranta, dar asta nu mi s-a intamplat f des. De cele mai multe ori insa a trebuit sa reduc drastic viteza ca sa las pe unii si altii fata sa depaseasca pentru ca s-au bazat pe cei 100 si ceva de cai si ... nu au fost de ajuns. De curand aproape ca am fost aruncat in sant pe centura bucurestiului de un nenorocit cu un Audi deci avea lejer peste 100cp. A fortat a depasit tirul, l-am vazut am franat, am redus drastic am muscat din sant in dreapta ca sa nu intre in mine si nici macar nu a incetinit ca sa vada daca nu am sarit in sant. Cat timp trebuie sa treaca pana cand intelegem cu adevarat ca mai bine 10-15 minute in plus pana la destinatie decat sa nu mai ajungem deloc, ce pret are viata noastra ??? ... ce il costa pe cel din lista de mai sus sa ridice 5mm piciorul de pe acceleratie si poate ca astazi sotia lui ar fi fost in viata si copilul lui ar fi avut mama ? Sincer va spun ca sunt ingrozit de ce se intampla in jurul nostru. Zilnic indiferent de distanta evit posibile accidente si ma intreb oare nimeni nu mai pune nici un pret pe VIATA ? Cam atat a fost OFF TOPIC-ul meu. Am deschis acest Topic in ideea ca eram interesat de un consum mic, un pret mai mic per total cu peste 1000 euro fata de dieselul clasic si ideea de diesel motor mai durabil sa ii zicem, dar de aici si pana la a spune ca este un motor insuficient si la a-l compara cu 1.4mpi ... cred ca cine face o astfel de comparatie este un posibil numar in lista de accidente de mai sus. Va multumesc pentru rabdarea cu care ati citit acest post.1 point
-
0 points
-
0 points
-
Stiti voi treaba aia cand acasa te dor toate si cand ajungi la medic de frica pleci pe picioare? Eeee exact asa am patit eu cu suspensia zgomotoasa. Nici cel mai mic scart nu a dat la constatare. TPI-ul respectiv nu apare pe VIN-ul meu. Am rezolvat doar TPI-ul pentru conductele de AC. Daca a fost cineva si a rezolvat suspensia fata (nu la Golf 7) la Passat B8 va rog sa detalieze un pic ce si cum.0 points
-
no shit?! si termenul ala ti-l da cine? ca eu pe cureaua ce tocmai am schimbat-o nu era scris ati observat ca de 1-2 ani a inceput lumea sa se planga ca le plesneste cureaua, ia ghici de ce - noul material se numeste EDPM si este un tip de cauciuc sintetic-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00