Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.05.2019 în toate secţiunile

  1. 3 points
  2. Buna ziua! Pentru ca sunt nou aici, Inainte sa postez,intreb sau sa raspund am zis sa descriu in putine cuvinte masina pe care o am... Acum doua zile m-am decis sa schimb si eu un vechi Opel Astra H...si dupa doua zile am gasit pe net acest B8...R-Line din 2016 cu dotari aproape de maxim...motor de 1.6 cu 120 CP...cutie automata DSG cu 7 rapoarte...Pana acum sunt foarte multumit de ea...
    2 points
  3. Să mai stergem un pic praful dupa femeia de serviciu...
    2 points
  4. Felicitari pentru modul in care întreții masina! Good engine! Benzinarele din ziua de astazi ba au probleme cu lanțul, ba consuma ulei exagerat... Nu se mai fac tancuri cum era odata! Prea au devenit consumabile, la 3ani alta, daca ar fi dupa fabricanti!
    2 points
  5. Inseamna ca voi lasa momentan asa jantele ...si vom vedea ce ne va mai rezerva viitorul. Dupa multe chinuri am terminat si cu relocarea senzorilor de parcare.
    2 points
  6. Vreau o parere onesta. Sa vopsesc jantele negru lucios ? ?
    2 points
  7. Cum perioada aglomerata "fuse si se duse", ieri ne-am petrecut ziua impreuna . Rezultatul este, pentru mine cel putin, absolut . @cristi511 A trecut un an, dar it's finally here . Upgrade frane fata-spate la setup-ul OEM Ateca Cupra Performance: - etriere fata BBK Audi TT-RS, 4-pistoane - discuri Audi TT-RS 370mm perforate - placute Endless MX-72 Endurance - etriere spate Golf 7R - discuri Golf 7R 310mm ventilate - placute ATE CeramiX - conducte frana metalice HEL - lichid frana Motul RBF660 Etriele au fost revopsite in culoarea Arnavi Gold si aplicate stickere .:R - pentru un aspect cat mai apropiat de ce ar fi putut sa fie OEM (culoarea mai putin ). Discurile, din pacate, au stat o perioada in magazie si, desi le-am impachetat si depozitat astfel incat sa evit, pe cat posibil, umiditatea, tot s-a format un strat subtire de rugina pe suprafata lor... Acum mergem tiptil ca sa le curatam si formam ca la carte . Rezultatul: Cu ocazia asta, desi neplanificat si fortat de forma spitelor, am montat si flanse distantiere de 20mm - fata si 28mm - spate, cu dubla-prindere (atat pentru siguranta, cat si pentru a pastra antifurtul rotilor). Rotile sunt acum perfect la linie cu partea superioara a aripii, iar dinamica s-a schimbat putin in bine. Per total, o zi foarte productiva!
    2 points
  8. Dragilor am descalecat și aici, pentru ca vin de pe forumul aircooled, cu un proiect. Băiatul meu și a dorit un proiect cu o mașină... old... și dacă a apărut ocazia, am încercat sa salvez de la pieire un Derby
    1 point
  9. ~20.000 km ....atat am reusit sa fac cu Exploratorul in primul an impreuna , mult ...putin....nu prea conteaza , atata timp cat imi pune zambetul pe buze de fiecare data cand ma plimb cu el. Cu ocazia implinirii unui an impreuna m-am gandit sa ii fac si eu un moft exploratorului : Un set de distantiere de la Eibach de 12mm/roata cu tot cu prezoane corespunzatoare. Acum anvelopele stau fix la limita caroseriei , nici iesite nici in interior , exact cum trebuie. Au venit exact in ultimul moment si am apucat sa le montez ca sa ma bucur de ele intr-o excursie pe masura anvelopelor noi In aceasta excursie l-am avut copilot pe @Andrei_72 .......sa vada si el adevarata bestie care se ascunde in spatele Exploratorului. Povestea va continua dupa ce am timp sa editez si un video....
    1 point
  10. Ai de ales intre 3/5/10 minute sa faca filmarea la 30fps in mers iar pe timpul noptii am observat ca a facut filmare de 30 min. Eu o am setata acum la 3min si e ok. Poze mai clare fac maine pentru ca azi la prima ora am dus masina la tratament ceara si nu am mai avut timp de poze. Maine seara cred ca e gata masina si cand o iau fac poze mai detaliat.
    1 point
  11. Da, este si acel montaj care taie alimentarea daca scade sub 11,5V. Dupa experienta celor de la bluelens 5 zile rezista lejer fara sa intre in protectie dar se recomanda la 5 zile o pornire de motor. Montajul 100 lei dar daca nu mai ai garantie se poate face acasa fara cunostinte in domeniu. Eu am fost obligat sa montez in service autorizat R.A.R Distanta sa zic 20-30m dar oricum functioneaza transferul doar cu contactul pus. Pe mobil, in aplicatie poti vedea atat in timp real cat si tot ce a filmat ea atat in 30fps de pe traseu cat si ce s-a intamplat peste noapte. Ai totul in arhiva. Cand se umple cardul, adica dupa aproximativ 5 zile(card de 32gb) se sterge prima filmare facuta, si tot asa. Are protectie la suprascriere daca sesizeaza soc. Raport calitate pret foarte ok! Nu pot sa pun pe forum o filmare ca ma limiteaza marimea...... Poza din trafic dar micsorata foarte foarte mult pentru forum. Rezolutia 19xx/18xx(nu mai stiu datele exacte) dar se vede impecabil pe un tv de 140cm diagonala, fara sa sacadeze sau sa se vada pixelat.
    1 point
  12. Exact @powershot ai punctat foarte bine. Am verificat sa fie oprita! In rest 232 de km de la ultima regenerare, 100% oras si drumuri scurte, SS off. Am scris mai sus ca folosesc aplicatia Vagdpf pe care o recomand cu incredere.
    1 point
  13. Ala cu consumul mare de ulei e EA888, asta e EA113. Oricum intrebarea e tardiva acum, sunt extrem de putini cei care iti spun toate problemle masinii la vanzare.
    1 point
  14. Aseara am avut regenerare. Oglinda era rece asa ca nu stiu ce sa zic. Cod motor DCXA
    1 point
  15. Ai lant pe axe si curea pe vilbrochen in sus si asta inseamna o posibilitate mult mai mica sa indoi supapele in caz ca distributia se rupe.La cele de 1.6/1.4 exista o curelusa firava supusa unor mari presiuni din cauza pinionului care leaga distributia de vilbrochen si tot greul la accelerari pica pe dintii axei de evacuare de unde si atatea motoare distruse din cauza acestei greseli de proiectare intentionate zic eu.
    1 point
  16. Evacuarea e stock cum s-ar zice, nu se aude nimic. Nu ma intereseaza sa atrag atentia. Chiar daca ajung la modificari mai semnificative, voi merge pe un still sleeper. Diverter Valve-ul este un fel de BOV dar e recirculator, l-am schimbat cu ultima versiune oem noua. Nu am vrut Forge ca asta inseamna intretinere in plus si momentan la cati cai am pentru primul target o sa tina foarte bine. Filtru ulei OEM cel mai voluminos si ulei pana acum am folosit Liqui Moly 5w40 leichtlauf high tech dar nu am fost foarte multumit de ultimul lot asa ca acum am pus. Motul X-clean 5w40. Uleiul il schimb intre 5000-7500 km. Multumesc frumos Petry, motivul principal pentru care am ales VAG a fost motorul asta. Si ca sa radem putin asta are si lant si curea la distributie :)))
    1 point
  17. Azi, noi imbunatatiri, camera de supraveghere video 24/7 dedicata pentru Octavia 3, incorporata in carcasa senzorului de ploaie/lumina. Foarte multumit de rezultat!
    1 point
  18. Prin anii 2000 bateam si eu tara in lung si in lat, cate 60-80k km pe an... cativa ani buni... acum am ajuns la o medie de aprox 30k, si va zic sincer, ca oricat de mult imi place sa conduc, m-am cam saturat... si in ultima vreme chiar am avut masini cat de cat decente... 150, 190 si acum 240cp Si eu am oscilat intre Superb si Passat, dar am ales Passatul pana la urma.
    1 point
  19. Deocamdată mai lupt cu rugina. I am pregătit niște jante de Logan pe care le am făcut 8,5j. Încă se dezbate problema culorii
    1 point
  20. Codari pentru Tiguan AD1 cu VCDS (si OBDeleven) Nota 1: NU incercati codarile decat daca ati mai lucrat cu VCDS - Riscul e sa stricati codarea modulelor si sa nu mai mearga diverse functii. Nota 2: Unele denumiri ale functiilor sau pasilor pot avea mici modificari Necesar: VCDS si computer ( Eu folosesc 18.9) sau OBDELEVEN Experienta cu VCDS/OBDeleven Testate de mine Adaugare 10 culori pe AID si Infotainment Change color of multimedia and active info display [VN]_Interior_light_2nd_generation: [LO]_Instrumententafelbeleuchtung mehrfarbig: [VN]_active [VN]_Interior_light_lamp_configuration: [LO]_Ambient_Farbliste_HMI: [VN]_active [VN]_Ambience_lightning_color_listr Ambientelicht Farbliste You can make your own list, it is RGB in dec format [LO]_Rotwert Farbe 1:217 [LO]_Gruenwert Farbe 1:221 [LO]_Blauwert Farbe 1:235 [LO]_Rotwert Farbe 2:169 [LO]_Gruenwert Farbe 2:169 [LO]_Blauwert Farbe 2:169 [LO]_Rotwert Farbe 3:253 [LO]_Gruenwert Farbe 3:108 [LO]_Blauwert Farbe 3:55 [LO]_Rotwert Farbe 4:242 [LO]_Gruenwert Farbe 4:0 [LO]_Blauwert Farbe 4:40 [LO]_Rotwert Farbe 5:254 [LO]_Gruenwert Farbe 5:88 [LO]_Blauwert Farbe 5:240 [LO]_Rotwert Farbe 6:124 [LO]_Gruenwert Farbe 6:63 [LO]_Blauwert Farbe 6:190 [LO]_Rotwert Farbe 7:0 [LO]_Gruenwert Farbe 7:102 [LO]_Blauwert Farbe 7:255 [LO]_Rotwert Farbe 8:0 [LO]_Gruenwert Farbe 8:204 [LO]_Blauwert Farbe 8:255 [LO]_Rotwert Farbe 9:0 [LO]_Gruenwert Farbe 9:204 [LO]_Blauwert Farbe 9:0 [LO]_Rotwert Farbe 10:136 [LO]_Gruenwert Farbe 10:255 [LO]_Blauwert Farbe 10:57 Add Gold Dots Interface on AID (between 2 big instruments) These instructions are using OBDEleven but can also be achieved using VCDS as well. Go to Module 17 - Dash Board (Instruments) In Adaptation search for Display depiction Within this there are 4 Versions available. Pick Version 3 for Gold Dots skin The default is Version 1 and as far as I can tell Version 2 is identical. Version 4 is a minimalistic version of V1 and V2 Direct Acceleration - Throttle response With this mod, you can change the behaviour of the accelerator. Option B provides a more linear acceleration without sudden deliveries. 1. Module 44 - Power Steering - Security Code (Code 19249) 2. Adaptation 3. Select - switching driving profile Choices: A - Gradual, controlled by time B - Directly controlled threshold value Lock car with engine running This function is enabled via an adaptation channel change as follows: For older BCMs, IDE05142-ENG115754-Access control-Funk bei Klemme 15 ein > active For newer BCMs ENG141651-ENG115754-ZV allgemein-Funk bei Klemme 15 ein > active ( Potrivit pt Tiguan AD1) Dynamic start-up assistant ( Only DSG) Adaptation of the dynamic start-up assistant In the brake electronics control unit, you have the option of adjusting the dynamic approach assistants on the VW Tiguan 2 AD and installed automatic transmission (dual-clutch transmission). The starting behavior can thus be changed accordingly. As the factory-delivered dynamic starting assistant with the setting normally relatively late releases the brake, each time a significant jerking is noticeable, which causes an overall poor starting behavior of the vehicle. If you change the setting to early, it will keep the start assistant (and thus the braking intervention) of the approach assistant minimized and you will not feel annoying anymore and will be able to drive gently - as it should. The following coding is to be used: Select STG 03 (brake electronics) STG adaptation -> function 10 Select dynamic approach assistant Adjust value accordingly (default value: normal) Early brake releases quickly and hardly requires any gas (starting jerking is no longer noticeable) Normal factory standard (noticeable jerk at start up) Late brake releases late and only with a relatively large amount of gas (strong jerking during acceleration) start-up) I prefer the early brake release, feels smoother than in normal mode Automatic Window Closing in Rain Go into Module 09 Central Electronics, Go into Security, use 3134 as the security code. Select Adaptations, and then ZV Komfort Select Regenschliessen_ain_aus, toggle to Active. The default is "not active" Then select Regenschliessen_art, toggle to Active. The default is "not active" Finally select Menusteuerung Regenschliessen, toggle to Active. The default is "not active" This enables Automatic closing in rain as a menu option under Window Operation Adjusting Cornering Fog Light Sensitivity (Speed Threshold) Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Security Code 31347 Adaptation (3) Static cornering light lower speed threshold New Value=0 (4) Static cornering light upper speed threshold New Value=50 Keep air-recirculation memory setting after contact off 08 Auto HVAC Long coding Byte 4 Bit 4-5 use drop down box and select “10 Recirculation Air settings (after ignition cycle) stored Enable/Disable Daytime Running Lights in Discovery Head Unit Go into Module 09 Central Electronics Select Adaptations, then Aussenlicht Front SelectTagfahrlicht Aktivierung durch BAP oder Bedienfolge moeglich Set value to Active. The default is "not active" Click on accept, and enter 31347 as the security code. From the Discovery head unit, select Car, then Setup Select Light, and you should see Daytime Running Light as an option Note, with this change, you turn on the DRL from the Discovery Media, not from the light switch. The light switch can be set to 0 and the DRL will still be controlled from the head unit. Adaptive Lane Guidance Go into Module A5 Front Sensors Driver Assistance System Select Coding, and change Point of Intervention to Early (Setting Via Menu) Click on "Accept", and use 20103 as the security access code. This enables Adaptive Lane Guidance as a menu option under Driver Assistance - Lane Assist. I have tested the difference between lane assist and ALG. LA bounces between the lane markings whereas ALG will more or less keep it in the centre. If you start drifting it will nudge it back. This works only above 65 kph. The AID will show when it is working. It works quite well with ACC. Enable Refuel Quantity as Driving Data Option in AID Go into Module 17 Instruments Coding, select Byte 10 and activate Bit 4. The number is from 5 to 5 litres ( 10,15,20,25,etc) Changing "blink" number on comfort blinkers: Module 09 -> Security Access -> Adaptation -> select "Turn Signal Controls-Komfortblinken Blinkzykien" -> change between 1 and 5 Once the adjustment has been made, the menu item Factory setting -> Light must be executed in the vehicle settings Dashboard Interface for GTI/R on AID Go to Instruments (17) - Adaptation - Tube_version (all the way at the bottom on the list) Variant_2 is the default Variant_3 is the GTI Variant_4 is the R Lap Timer and Gauge Test/ Needle Sweep (Staging) Go to 17 Instrument Staging Coding - Long Coding helper Check Byte1 Bit0 for Gauge Test/Needle Sweep (Staging) Check Byte1 Bit3 for Lap Timer Driving School mode Controller 5F- Infotainment 10- Adaptations Select Vehicle function list CAN-Driving_school (it's about 40% down the channel list) - change to “Available” Select Vehicle menu operation-menu_ display_ driving_ school (it's about 75% down the channel list) - change to “activated” Select Vehicle menu operation-menu _display _driving _school _over _threshold _high (it's about 75% down the channel list) - change to “activated” Driving School Mode can be accessed as follows: Press "CAR" Press "view" on the bottom LHS of the screen Select "driving data" option from the list Repeatedly press either the "<" or ">" symbols until the "Driving school mode" screen appears.. You might try resetting the MIB unit - with the unit switched-on, press the ON/OFF button until the MIB switches off and keep holding the button down until it switches on again. Keep Heated Seats settings after contact off In the climate control unit you have the option of the VW Tiguan II AD to save the last set seat heating level. Thus, after restarting the vehicle, the previously set level is automatically reset. The following coding is to be used: Select STG 08 (climate) STG adaptation -> function 10 Channel Storing the seat heating level Select driver Adjust value to active (default value: not active) Select channel storage of passenger seat heating level Adjust value to active (default value: not active) Automatic closing, locking, locking the vehicle (merge, dar nu l-am lasat activ) In the control unit of the access and start authorization, you have the option on the VW Tiguan 2 AD if the KESSY system is installed to have the vehicle locked automatically as soon as you leave it with the key. Unfortunately, the function of the outside mirror overlap is not activated and must be done manually if necessary via the key. The following coding is to be used: Select STG 05 (access / start authorization) STG access authorization -> function 16 Deposit login code 20103 STG Long Coding -> Function 07 Bye 2 Activate bit 4 STG adaptation -> function 10 Select channel byte1 - passive_exit_door_slam_lock Deactivation of the warning tones / beeps with the tailgate control installed In the tailgate control unit, you have the option to deactivate the warning tone / signal tone when closing the tailgate of the VW Tiguan 2 AD. The following coding is to be used: Select STG 6D (tailgate) STG access authorization -> function 16 Enter code: 12345 STG adaptation -> function 10 Enable Channel (6) Equip Activate Sounds Set channel to inactive Deactivation of the message / continuous tone at ignition on In the dash panel insert (KI), you have the option to deactivate the message on ignition on the VW Tiguan 2 AD. Thus we deactivated the annoying continuous tone with switched on ignition and opened driver's door. The following coding is to be used: Select STG 17 (dash panel insert) STG adaptation -> function 10 Ignition active message; trigger change to "no display" (default value: driver's door) Netestate inca de mine Deactivate Seat Belt reminder in the Virtual Cockpit In the dash panel insert (KI), you have the option of the new VW Tiguan 2 AD disable the Seat belt reminder with installed Virtual Cockpit or Active Info Display (AID) and the conventional instrument cluster with hardware Skalenu. The visual and acoustic display in the instrument cluster or in the virtual cockpit is switched off. The following coding is to be used: Select STG 17 (dash panel insert) STG coding -> function 07 Byte 0 Disable bit 2 Enable Rear DRL This works on the LED Lights that come with the NZ R-Lines, not sure if it works with any other type of rear lights. Central Electronic (09) - Adaptation - Leuchte16BLK SLB35BLK SL KC9 - Lichtfunktion B 16 - Change to Tagfahrlicht (Original Value: Parklicht rechts) Central Electronic (09) - Adaptation - Leuchte17TFL R BLK SRB3TFL R BLK SR KC3 - Lichtfunktion B 17 - Change to Tagfahrlicht (Original Value: Parklicht links (beidseitiges Parklicht aktiviert li & re)) Central Electronic (09) - Adaptation - Leuchte23SL HLC10 - Lichtfunktion B 23 - Change to Tagfahrlicht (Original Value: Parklicht links (beidseitiges Parklicht aktiviert li & re)) Central Electronic (09) - Adaptation - Leuchte24SL HRA65 - Lichtfunktion B 24 - Change to Tagfahrlicht (Original Value: Parklicht rechts) There is option in there to adjust the brightness as well however I haven't changed this setting as it will potentially make the park lights too bright at night time. Enable Dynamic Road Sign Display Go into Module 5F Information Electronics Select Adaptations, then Vehicle_Functions_List_BAP_Gen2 Select menu_display_road_sign_identification_0x21, and set to Enabled Select Adaptions, Vehicle_Function_Adaptations_Gen2-menu Select menu_display_road_sign_identification, set to Enabled Select Coding, and then select Byte 24, activate Bit 6 Go into Module A5 - Front Sensor Driver Assistance Select Coding, and then select Byte 16, activate Bit 4 Go into Module 17 Instruments Select Coding, then Byte 5, active bit 2 Go back into Module A5 - Front Sensor Driver Assistance Select Adaptations, then Road sign detection fusion mode, and change to Road Sign Detection. The original is Road Sign Fusion Reboot the infotainment unit Easy Entry/Easy Exit function Also if anyone is interested I found that if you have electronic seats: Seat Adjustment Driver Side (36) - Coding - Easy_Entry_front - Change to Active Haldex All-Wheel-Drive Adjust Traction Reports indicate that changing this setting to ‘Increased Traction’ improves the handling and makes the car feel like a permanent AWD system. Select AWD Control Unit Adaptation Logic Choose from ‘Standard, Increased Traction, Less Noise’ Closing Windows When Ignition Off Allows you to operate all windows after the ignition has been switched off and doors opened. Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation (13) – Zugangskontrolle 2 released trailing FH cancel at Tueroeffnen Value = Aktif Display of the fan speed in the AUTO mode of the air conditioning system (la mine nu gasesc Bit 6) In the climate control unit, you have the option of the VW Tiguan 2 AD to enable the display of the fan speed in AUTO mode. After activation, the current blower level in AUTO mode is displayed using the LED display. (By default, the LED indicator is only displayed when manually setting the fan speed) The following coding is to be used: Select STG 08 (climate) STG Long Coding -> Function 07 Byte 11 Bit 6 - Activate Blower Status Display in AUTO-mode active Deactivation of the warning message Switch on dipped beam In the onboard power supply control unit, you have the option to deactivate the warning message / dialog for reminding the Taillight on the VW Tiguan 2 AD. The following coding is to be used: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter release code 31347 STG adaptation -> function 10 Select Driving Light_Note_Config Adjust value to inactive Customize the launch logo in Discover Pro With the VW Tiguan 2 AD and the built-in navigation system Discover Pro you have the possibility to customize the start logo. The boot logo or welcome logo is displayed when the navigation system starts and displayed as R / Hybrid model depending on the setting. The following coding is to be used: Select STG 5F (Infotainment) STG Long Coding -> Function 07 Byte 18 Adjust value accordingly 00 = highline 01 = Hybrid (enable bit 0) 04 = BlueMotion (activate bit 2) 06 = R-Line (activate bit 1, 2) 07 = R (activate bit 0, 1, 2) Sunroof (SAD) - panoramic roof Activate comfort opening via key In the onboard power supply control unit you have the option of the VW Tiguan 2 AD the possibility of the built-in panoramic glass roof (sunroof - SAD) automatically when you press and hold the remote control on the unlock button in addition to the opening windows open. When locking the vehicle, the panoramic sunroof is closed together with the windows. Should the convenience function of opening and closing be deactivated during a service action by the dealer, this can be restored. The following coding is to be used: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter access code 31347 STG adaptation -> function 10 Select channel (10) access control 2-SAD Comfort Close Set value to active Channel (11) access control 2-SAD Open comfort Set value to active Delayed response of the headlamp cleaning system for the front washing system In the on-board power supply control unit, you have the option of extending the delay time on the VW Tiguan 2 AD to activate the headlight cleaning system. Thus, the front washing system of the headlight is activated later and thus wiping water saved. The following coding is to be used: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter release code 31347 STG adaptation -> function 10 (2) Windshield Wiper SRA Select delay time Adjust value as required Default value: 0 ms Example value : 1500 ms Video in Motion a) din ce am gasit, nevoie de un nou dispozitiv , numit VCP ( asemanator cu VCDS) pentru a putea fi schimbata viteza la care sa se dezactiveeze VIM ( default e la 3km/h) b) o posibilitate pentru a aveau VIM e sa folositi Mirrorlink si tutorialul de aici Enjoy si spor la codari! @vdragos ar merge postul sa fie sticky.
    1 point
  21. Cand am spus casco dublu te asigur ca asa este. Am solicitat simulari si detalieri concrete inainte sa decid. In vest asa este, te plimbi liber. Dar daca vrei sa faci incognito un Istanbul de week-end hotarandu-te vineri dupa amiaza...nu mai ține. Iar vamesii turci sunt din alta lume. La una din iesiri nu ma lasa sa trec pentru ca nu o aveam pe "Smaranda Braescu" in masina, si nici nu aveam imputernicire din partea ei ( respectiva distinsa doamna fiind strada unde isi avea sediul social firma de leasing)...
    1 point
  22. Conteaza ff mult motorina. Un ulei prost eu cred ca se vede după 5k de km
    1 point
  23. Nu ai prins mai degraba o motorina mai proasta cumva? Eu mai degraba aud motorul mai zgomotos de la motorina mai proasta decat de la ulei. Motor identic.
    1 point
  24. M-am referit la faptul ca in modul Sport, turatia urca si scade ca la cutie normala, nu ramane constanta ca in modul Drive. Adica in loc sa mute lantul de pe cele 2 conuri cu angrenaje in mod constant (cum face in Drive), il muta in "trepte". La fel se intampla si in modul manual.
    1 point
  25. Atat alarma cat si aparatorile au fost montate la reprezentanta. Cu aparatirile da, sa zicem ca arata mai bine fara dar avand in vedere ca masina e putin mai ridicata de la PDG arata putin mai bine ca una fara pdg si cu aparatori, iar ca utilitate clar merita pentru ca nu mai murdareste asa mult portierele + eventuale pietricele aruncate atat pe portiere cat si la cei din spate in parbriz. Am avut si la masina veche aparatori si eu le vad ca pe un avantaj. Daca vrem aspect punem suspensie sport si jante pe 18 :D.
    1 point
  26. Sa mai stergem praful pe aici, Intre timp, din cauza ruginii la aripa dreapta, am optat pentru schimbarea acesteia. Foarte inselatoare vopseaua umflata, DOAR umflata: nici nu ma gandeam ca daca apas cu degetul pe ea, trec in partea cealalta ? Negasind in culoare si in stare buna, am gasit una impecabila la dez si am dus-o la vopsit. Daca tot a trebuit bara fata demontata, am dus-o la vopsit deoarece sub farul dreapta era lacul putin sarit si avea urme de pietricele. Cu ocazia asta am vopsit si fusta de la bara, urmand celelalte elemente: fusta spate si bandourile si pragurile de la usi. Operatia a fost facuta profi, pregatirea si vopsirea fiind facuta de oameni dedicati si bine pregatiti. Insa, nu am putut sa ii las sa le demonteze ei Rezultatul: impresionant! culoarea LY9B a iesit super, vopseaua si lacul fiind coapte la cuptor. Diferente intre celelalte elemente de caroserie le voi retusa la un polish delicat, deoarece panza de paianjen este destula.. U.S. Style - Bixenon_black ? Pentru numarul de inmatriculare am optat pentru lipirea lui folosind banda dublu adeziva de la bison. Fratiso e cam gelos pentru ca nu am timp de el...
    1 point
  27. Drumurile in Finlanda, mai ales la nord de Rovaniemi, sunt "extrem" de drepte si foarte putin circulate. Uneori chiar obositoare . Noroc cu renii care te tin cu ochii in patru .... Am vazut intr-un loc ca asflatul se largeste foarte mult - la vreo 6 benzi pentru vreo 2 km. am impresia ca folosesc pe post de pista de aterizare (cred ....) pentru avione de mici dimensiuni. Te mai opresti in cate o parcare, faci o pauza si ... te algei si cu afine
    1 point
  28. Pentru EA888 Gen3 a aparut un nou model de filtru de ulei de la MANN. Pana acum avea codul HU 6002z si a fost inlocuit cu HU 6013. Modelul anterior era vizual indentic cu cel OE, inclusiv marcajul cu sigla MANN si locul de fabricatie (Cehia). Cel nou are hartia diferita si are mai putin pliuri, deci suprafata filtranta mai mica, dar este intarita pe interior si este produs in Germania. Sunt curios daca si reperul OE a suferit aceleasi schimbari. A mai cumparat cineva filtru de ulei OE in ultimele 6 luni? Eu l-am luat anul trecut pe cel OE. Poze comparative cu filtrul OE (in stanga, Mann in dreapta): IMG_3751 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_3752 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_3756 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_3754 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_3755 by toni.pieleanu, on Flickr
    1 point
  29. Masina pregatita de rodaj, maine plecam la drum si am facut rutele pe laptop in Skoda Connect iar la pornirea masinii toate rutele au fost incarcate in navigatia masinii. Simply clever, nu pierzi 1h in masina sa aranjezi toate rutele, faci comod pe laptop in casa. Ne asteapta aproximativ 2000km
    1 point
  30. De cand asteptam momentul asta: jantele de S-line Nu le-am putut monta pana acum deoarece aratau deplorabil, si doar doua anvelope erau noi. Le-am dus la reconditionat profi (sablat+vopsit in camp electrostatic), am mai bagat putin mana in buzunar si pentru doua anvelope noi BF goodrich and voila! Ca feeling, demarajul este mai putin nervos, datorat greutatii jantelor: jantele pe 16'' cu anvelope hankook aveau 17kg, iar jantele pe 17'' cu anvelope bf goodrich au 21kg, respectiv 22kg cu cele doua anvelope i-link, no name...montate pe spate. Daca tot nu se mai opresc ploile astea, am trecut din nou la presurile de cauciuc Pozele spun totul ?
    1 point
  31. @nemtzalau din prima seara discurile au devenit negre in urma unor franari violente si cresterea temperaturii (partea de extremitati). Pentru iarna voi merge pe 16''. Nu stiu daca v-am povestit cu scartaitul gen caruta, dar am scapat de el weekendul trecut. Am schimbat flansele de la amortizoarele fata, care erau OE, cu unele de la Lemforder, fabricate in Germania. S-a facut liniste, pot sa trec linistit pe drum fara ca oamenii sa intoarca privirea. Initial am crezut ca intorc dupa "Audi", dar dupa scartait intorceau Am ramas surprins sa gasesc toate inscriptiile pe noile flanse la fel ca pe cele oe, doar sigla audi si codul oe sterse... Urmeaza ceva buuunnn, stay on stage
    1 point
  32. Later edit la postul de mai sus: Am vorbit in sfarsit cu un rus care a demonstrat cum se face (confirmat de el ca merge pe jetta si golf, cel putin in screenshoturi hardware-ul era 5k0 si 1k0) si cu un baiat de pe forumurile de tiguan, (intre timp am mai gasit un rus care face cu ODIS acelasi lucru), care au fost amabili sa isi piarda timpul cu mine, toata informatia contopita la final e cam asa: Pentru scurtarea timpului cand apesi pe telecomanda si trebuie sa tii apasat ca sa se inchida oglinzile/ridice geamurile si etc se procedeaza in felul urmator: Cu vcp se merge cum am descris mai sus la adresa 1120 afisand o lungime de 8 bytes si se modifica primii 3 bytes (adica adresele 1120, 1121 si 1122 caci o adresa = 1 byte), cu valoarea dorita*. Ce inseamna valoarea dorita: valoarea in secunde, tradus in hexa. Exemplu: default e 14 (numar hexa) care tradus in decimal este 20 care tradus in contextul nostru = 2,0 secunde. Eu spre exemplu o sa doresc sa-mi pun minimul, care este 0,5 secunde adica voi inlocui in cei 3 bytes cu 05. cei 8 bytes for arata default ceva de genul 1414 14XX XXXX XXXX, unde X nu ne intereseaza si nu umblam. dupa ce voi pune valoarea ce o doresc eu va arata asa: 0505 05XX XXXX XXXX Pentru cei mai necunoscatori, in contextul nostru 1 byte = un grup de 2 "caractere", faceti abstractie de spatiere, in contextul de mai sus, bytii sunt grupati 2 cate 2 Atentie, folositi un convertor dec-hexa pt cand vreti sa puneti timpul dorit (https://www.rapidtables.com/convert/number/decimal-to-hex.html) daca e o valoare cu o singura cifra, se adauga un zero in fata pentru ca sa fie spatiul umplut complet. ex: nu puneti 01 daca vreti o secunda, ca o sa inteleaga 0,1 secunde, 1 secunda = A in hexa, fiind o singura cifra, se adauga 0 deci 0A = o secunda... etc si tot asa mai departe sursele: http://forum.golf6.pl/post42918.html https://www.drive2.ru/l/7490825/ https://www.drive2.ru/l/453032326822101843/ Sanatate la neam !
    1 point
  33. Salutare tuturor, Nu e vcds dar m-am gandit sa impart cunostintele poate mai ajuta pe cineva. Cei care au oglinzi rabatabile electric (generatia 3 - MAX3 ma refer care nu se poate face din vcds), se poate face sa se rabateze automat cand blochezi masina din telecomanda (tinand apasat 2 secunde pe lock, ca pentru geamuri dar cu timpul mai scurt) si sa se deblocheze automat la: optiunea 1 - deschidere usa SAU optiunea 2 - pornire motor. Treaba se face din VCP (vag can pro), se editeaza eepromul (softul) calculatorului de usa de la sofer (vorbesc de masini LHD, nu RHD - anglia). Dupa ce am cutreierat internetul am gasit pe la germani un tutorial in care explica exact la ce adresa sa mergi si ce byte sa editezi dar am descoperit ca mai nou au integrat in VCP treaba asta apasand doar pe niste butoane. Din meniul principal se merge la "Guided functions" -> "Convenience" din meniul din dreapta -> ultima optiune (auto folding mirrors sau nu mai stiu cum ii zice, e destul de evident din titlu ce face). Te intreaba apoi ce varianta alegi (cu usa sau cu motoru), apoi te intreaba comunicatia (pentru gen3 NU UDS, ci cealalta, ceva cu TP20 parca, nu mai tin minte ce zice. e a doua varianta). si click si gata oglinzi rabatabile din telecomanda. varianta manuala la treaba de sus in caz ca ceva nu merge este sa mergi la adresa 42 (usa sofer) -> login -> cod 04354 -> inapoi -> up/download -> se introduce in casutele de sus codul de login de mai devreme, length 48 bytes si adresele cu modificarile: 189 (0xBD), 206 (0xCE) and 223 (0xDF) si se da "Write". Nu sfatuiesc sa incercati pentru calculatoare gen4 se modifica din vcds asa: modul 42 -> security (se baga codul afisat in popup) -> adaptation -> aici ai 2 optiuni: (2)-System_Parameter_14-System Parameter Byte1, change E0 to E5 - open with ignition SAU (2)-System_Parameter_14-System Parameter Byte1,change E0 to E9 - open with door pentru gen3 ATENTIE !!!!! - daca da eroare codul de login (04354) in VCP fie la metoda manuala descrisa mai sus fie incercand din guided functions ESTE DIN CAUZA CABLULUI ptc e o chinezarie. trebuie cablu original cu licenta originala. ca sa va dati seama daca e original ori verificati licenta ori vedeti ca la login o sa apara popup cu codul de securitate daca e originala Bonus: am gasit pe niste forumuri poloneze si cum se face scurtarea timpului de apasare pe telecomanda pentru rabatarea oglinzilor (se poate scurta pana la limita de 0.5 secunde adica aproape instant) Tot in VCP, in bcm(09), login -> codul de securitate afisat (42013 ar trebui sa fie) -> se citesc adresele 1120, 1121 si 1122 (lungime de 8 bytes la fiecare) si se modifica continutul cu durata dorita (spre exemplu 08 inseamna 0,8 secunde, adresa 1120 ar arata dupa modificare asa: 0808 08FF FFFF 0000). din pacate, nu stiu exact cum trebuie modificate si celelalte 2 adrese INCA, voi afla in scurt timp si completez aici pentru ca inca nu sunt sigur ce byte trebuie schimbat. Daca exista oameni care se pricep la asta pe-aici as da 2 beri numai sa desluseasca cineva ce si cum. In rest, sanatate ! PS: nu stiu cum sa fac sa vada si alte categorii postul asta ptc metoda descrisa mai sus nu tine de golf ci de orice masina VAG ce are calculatoare cu oglinzi rabatabile electric, deci ar putea ajuta pe mai multi Disclaimer: nu imi asum raspunderea pentru nimic de mai sus faceti pe pielea voastra
    1 point
  34. da, incearca vmp, sau chiar vsw! turatii mari la benzinar sunt peste 5000rpm.
    0 points
  35. Orice ulei 5W30 este mai subtire la cald decat orice ulei 5W40 (are vascozitate mai mica). 5W30 este pentru masinile noi cu motoare turbo. Pentru tine care ai motor simplu, aspirat, uzat, baga ulei sintetic de calitate 5W40.
    0 points
  36. Un set de segmenti iti trebuie tie nu alt ulei
    0 points
  37. Dar cine crezi ca sta cu ochii tot pe turometru ca doara nu-i bomba cu ceas.?Dar da metoda cu un bec aprins probabil este mai comoda.Fiecare alege cum crede de cuviinta.?
    0 points
  38. off: esti un membru activ pe forum si trebuie sa intelegi ca o suspendare comform regulamentului nu se reclama cu parasirea comunitatii. nu asa se obtine progres. on: interesant comparativul rotilor, astept si eu 225 la vara sa vad daca se confirma. 30k km in putin peste 1 an este reclama pe roti pt viabilitatea motorului moc pe benzina in clasa medie. ?
    -1 points
  39. Am schimbat kit-ul impreuna cu distributia cand am achizitionat-o, de atunci am facut 35-40 de mii km. Cam dupa acest interval daca nu ma insel se schimba din nou kit-ul de ambreiaj, cu toate astea ambreiajul este jos, adica nu am semne ca se duce, nu miroase.
    -1 points
  40. Foarte faina. Vezi ca motorul asta suporta f bine resoftarea, daca nu ai facut-o deja. La OBDeleven ai nevoie sa cumperi credite sau ai alta solutie?
    -1 points
  41. Vezi ca faci topicul asta ghiveci si ti-o iei de la vre-un moderator. ?
    -1 points
  42. 19.700 km Cred că merg la RAR sa o trec utilitara in talon . Glumeam cu soția la ieșire că trebuie să lăsăm copilul la București pentru că nu vom avea loc. Din fericire a rămas loc suficient, am rabatat doar 2/3 din banchetă .
    -1 points
  43. Pai ESP asta înseamnă: emission system protection
    -1 points
  44. Motorul asta 1.8T din generatia EA113 ce consum de ulei are ? A trebuit sa completezi intre reveizii ?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!