Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.05.2019 în toate secţiunile

  1. Cum perioada aglomerata "fuse si se duse", ieri ne-am petrecut ziua impreuna . Rezultatul este, pentru mine cel putin, absolut . @cristi511 A trecut un an, dar it's finally here . Upgrade frane fata-spate la setup-ul OEM Ateca Cupra Performance: - etriere fata BBK Audi TT-RS, 4-pistoane - discuri Audi TT-RS 370mm perforate - placute Endless MX-72 Endurance - etriere spate Golf 7R - discuri Golf 7R 310mm ventilate - placute ATE CeramiX - conducte frana metalice HEL - lichid frana Motul RBF660 Etriele au fost revopsite in culoarea Arnavi Gold si aplicate stickere .:R - pentru un aspect cat mai apropiat de ce ar fi putut sa fie OEM (culoarea mai putin ). Discurile, din pacate, au stat o perioada in magazie si, desi le-am impachetat si depozitat astfel incat sa evit, pe cat posibil, umiditatea, tot s-a format un strat subtire de rugina pe suprafata lor... Acum mergem tiptil ca sa le curatam si formam ca la carte . Rezultatul: Cu ocazia asta, desi neplanificat si fortat de forma spitelor, am montat si flanse distantiere de 20mm - fata si 28mm - spate, cu dubla-prindere (atat pentru siguranta, cat si pentru a pastra antifurtul rotilor). Rotile sunt acum perfect la linie cu partea superioara a aripii, iar dinamica s-a schimbat putin in bine. Per total, o zi foarte productiva!
    6 points
  2. Cand am spus casco dublu te asigur ca asa este. Am solicitat simulari si detalieri concrete inainte sa decid. In vest asa este, te plimbi liber. Dar daca vrei sa faci incognito un Istanbul de week-end hotarandu-te vineri dupa amiaza...nu mai ține. Iar vamesii turci sunt din alta lume. La una din iesiri nu ma lasa sa trec pentru ca nu o aveam pe "Smaranda Braescu" in masina, si nici nu aveam imputernicire din partea ei ( respectiva distinsa doamna fiind strada unde isi avea sediul social firma de leasing)...
    5 points
  3. Proiectul a demarat acum doi ani în urma. În clipa asta ne apropiem de final cu sudurile la caroserie
    3 points
  4. @Dinca Razvan Ce motor ai? Asta cu zgomotul consider ca e o treaba destul de subiectiva.
    3 points
  5. Pe langa repozitionarea senzorilor am pus si emblemele laterale cu negru in loc de gri cum este la gtd.
    3 points
  6. Vreau o parere onesta. Sa vopsesc jantele negru lucios ? ?
    2 points
  7. Du te cu masina la un elevator, ridica masina si curata bucsele mari de la bascula ( cele dinspre spate) cu o carpa inmuiat in spirt, dupa care baga cu o surubelnita dreapta mica vsselina de frane ( eu am pus de la ATE) in santurile alea doua. Pui un strat, bagi surubelnita si impingi vaselina dupa care pui vaselina pana la fata santului. încearcă sa bagi cat poti si pe sus, pe deasupra. Dupa asta, bagi un levier intre bascula si punte si misti in sus si in jos si gata..... Nu trebuie vaselina speciala ( aia e tot vaselina de frane dar cu lithiu si are corespundent pe after market multe alte vaseline specifice franelor. Nu da cu spay cu vaselina....este foarte confortabil dar....foarte inutil. Succes.scapi de asta doar inlocuindu le cu unele cu F in coada altfel, ori ce faci, zgomotele revin dupa un timp.
    2 points
  8. @yanqConfirm si sustin din proprie experienta cele argumentate de tine mai sus! Este evident ca sunt costuri operationale mult mai mari in varianta leasing persoana fizica decat varianta cu credit. Esti client captiv pe 3-5 ani! Never again! @DDoc: E normal sa cauti cea mai buna oferta cand achizitionezi orice produs daca lucrezi din greu pentru banii aia, mai ales cand cumperi o masina! Asa ca nu accepta sub nici o forma discount ZERO din partea dealerului... are marja destula pt a o imparti cu tine. Eu am negociat bine oferta inainte de a da avansul si impreuna cu pachete de la importator, discountul generos de la dealer si accesoriile cadou am obtinut o reducere totala cu 2 cifre (%)! PS: luni am fost anuntat ca Skodiaq-ul e in vama si sper sa-l ridic zilele astea de la dealer... Fix 3 luni de la comanda!
    2 points
  9. Dragilor am descalecat și aici, pentru ca vin de pe forumul aircooled, cu un proiect. Băiatul meu și a dorit un proiect cu o mașină... old... și dacă a apărut ocazia, am încercat sa salvez de la pieire un Derby
    1 point
  10. Myauto.pro accesorii oem.
    1 point
  11. 1.8T astea de 150cp cred ca au fost cele mai reusite si fiabile motoarea VW... am avut si eu o Octavia1 acelasi motor... pe vremea aia, anii 2000, era racheta mi-a placut enorma masina... vad ca o intretii serios. felicitari!
    1 point
  12. Am mai schimbat cate ceva din ce aveam pe lista si cred ca acum am pregatit masina pentru remapare. Sa vedem Am schimbat: Filtru Uscator AC Cealalta conducta AC de inalta presiune. Acum teoretic am rezolvat cu pierderile de freon.(Vedem in timp) Downpipe Diverter Valve Ulei+Filtre
    1 point
  13. Din vechea mașina am păstrat doar forma
    1 point
  14. Conteaza ff mult motorina. Un ulei prost eu cred ca se vede după 5k de km
    1 point
  15. Nu ai prins mai degraba o motorina mai proasta cumva? Eu mai degraba aud motorul mai zgomotos de la motorina mai proasta decat de la ulei. Motor identic.
    1 point
  16. Pai daca esti atat de hotarat si oricum iei masina in leasing, mai conteaza aia 2-3.000 de euro la o masina oricum scumpa?! Aparent esti hotarat pe model comparativ cu orice altceva e pe piata asa ca oricum o sa il cumperi. Nu-ti mai bate capul si bucura-te de masina, nu plange niste bani pe care in primul rand nu o sa-i simti ( vorbim de o diferenta infima la rata) si pe care oricum o sa-i faci repejor ( dsca nu ai avea o situatie financiara decenta nu cred ca te-ai arunca la o masina de peste 40.000 de euro). Nu lasa deranjul asta sa strice bucuria de a lua o masina asa cum vrei!
    1 point
  17. La pretul ala poti sa gasesti Mercedes GLC cu putin noroc , serios ca nu merita 50k Skoda
    1 point
  18. @Muale nici una nici alta , 130 km zilnic este numai naveta , sunt zile când fac 200 km altele când fac 400 sau mai mult. Asta de luni până sâmbătă, duminica mai dau o fugă până la munte ?
    1 point
  19. Si de ce nu e-tron sau vision iV ? Stau si ma gandesc cat ai fi stat in priza la 70k/an ?
    1 point
  20. În general la motorină se produce parafină la sita din rezervor. Greu de crezut totuși că a trecut de filtru.
    1 point
  21. De acord, dar introduce un delay pe care nu-l ai tot timpul. In S e mult mai responsive cand vrei sa te bagi repede undeva. Banuiesc ca rau nu-i face sa mergi in S tot timpul, in cel mai rau caz creste putin consumul. Dar cum ziceam, daca ma tine la 7.7 mixt, e sub masina de dinainte si ma declar multumit. Prefer sa bage si 1L in plus, dar senzatia la condus e alta.
    1 point
  22. Salut, A luat cineva si produsul "Service" odata cu masina? Merita? Cat din costul unei revizii (manopera+ consumabile) e acoperit de acest produs .... e 205 euro / an (17,14 * 12) Multumesc
    1 point
  23. Si cam asa a evoluat masina timp de un an de cand o am
    1 point
  24. O intalnire restransa si un scurt photoshoot cu mai multi prieteni
    1 point
  25. http://bateriiauto-moto.ro/0,50,baterie-12v-70ah-fulmen-standard-fc700-x(380-lei-fara-baterie-uzata-la-schimb).html De asta ce zici?
    -1 points
  26. Eu nu am zis nimic, nu cunosc nici o firma, incerc doar sa-mi dau seama daca merita diferenta intre un rombat si o baterie mai scumpa.
    -1 points
  27. Am nevoie de 2 buc. rulmenti spate, o fi compatibili astia?: http://www.epiesa.ro/set-rulment-roata-vw-golf-v-1k1-1-9-tdi-snr-r154-54/17484/10679/item-2136577/
    -1 points
  28. A primit o spalare cu spuma/decontaminare/spalare cu sampon, un usor polish cu pasta 3m la turatii scazute (doar in unele locuri unde aveam mici zgarieturi)- non profi. Si apoi o ceruire totala cu ceara solida, facuta tot de mine. Pata neagra de sub emglema spate haion este ex rugina tratata cu o solutie speciala dupa ce a fost curatat pana la tabla.
    -1 points
  29. Sa spun toata povestioara. Dupa cum bine stiti de pe topic, am avut unele probleme cu etrierii spate dupa ce am cumparat masina, si am circulat o perioada de cateva luni asa, rotile se incingeau, ceea ce a dus la moartea rulmentilor (nu ca ei ar fi fost noi cand am luat masina). Acum dupa ce am schimbat suspensia toata, bucsa cu bucsa, masina sta tank, insa cand greutatea apasa pe puntea spate la urcare rampa, sau cand virez si se lasa pe o parte, se aude zgomotul tipic de huruit rulment (doar ca se aude dinspre puntea spate, ca si cum ar fi sub masina- eu l-am mai auzit slabut uneori si am intrepretat ca ar fi din anvelope/altceva). Ca sa fiu sigur ca asta e buba, Alin a fost binevoitor si mi-a facut si o verificare cu masina pe elevator si mi-a confirmat/m-a informat ca sunt rulmentii spate dusi. Dupa schimbarea rulmentilor am sa repet si geometria spate (gratuit -multumesc Alin).
    -1 points
  30. Mi-a ajuns emblema cu dispozitivul de inchidere haion, acu problema e ca asta are semnul in profil, pe cand aia de pe masina este plata. Am un retinere ca-i de passat si nu se potriveste pe golf. Codurile de pe ea sunt: 3C5 827 468 D 3C5 827 469 C
    -1 points
  31. 50 Ron pentru ca are o mica fisura in partea stanga., produsa in 2007 (e ori de pe golf 5 ori de pe passat b6). Nu am timp sa o montez azi ca plec maine dimineata intr-o delegatie lunga, si fac bagaje. Apropo eu am schimbat emblema si din cauza ca cea veche nu functioneaza cum trebuie: 1. nu revine mereu in pozitia verticala, pentru ca e veche si are arcul slabit (asta "noua" sare la loc cand o lasi). 2. uneori este nevoie sa efectuez 2 apasari pe emblema sa pot deschide portbagajul, iar in urma discutiilor pe forum am dedus ca trebuie schimbata emblema ca n-am ce sa-i fac.
    -1 points
  32. Ca si discuri inca nu am pus, sunt plecat in delegatie. Luna iulie dupa ce intra finantele, am sa iau si rulmenti si discuri/placute, probabil am sa aleg ceva clasic din trw/ate/textar, orice as alege o sa iau pereche, daca iau discuri trw si placutele o sa fie trw (culisele/garniturile de la etrieri le-am schimbat deja). Partea buna e ca daca schimb si rulmentii cu tot cu butuc atunci elimin din start orice problema de vibratii/ovalizari. Si ca o picanterie, consum pe ruta Bucuresti- Buzau- Faurei (150km) azi dimineata, mers foarte legal, drum drept fara vant, jante 17, 1 persoana si bagaje, motorina maxx de la Petrom:
    -1 points
  33. Prea ca la tara, pt ca automobile/incompatibilitate:
    -1 points
  34. Well, nu ca ar fi o mare paguba, vanzatorul se jura ca e pentru golf 5, nu-mi bat capu, o sa vad cata mizerie se aduna in plus pe langa el, daca sta asa. Daca nu-mi place il reconditionez pe cel vechi si il pun la loc. Ma gandeam sa-l polishez pe cel vechi, pana ajunge sa se vada aluminiul/metalul aka sa nu mai aiba scris pe el VW (nu am cum sa-l fac negru pt ca am masina gri, si ar arata ca naiba). https://www.flickr.com/photos/133753033@N08/
    -1 points
  35. E subtire la motorizare, mai pui 1500 si ai alte optiuni mai agere, 1,6 la 110 CR e mare diferenta.
    -1 points
  36. -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!