Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.05.2019 în toate secţiunile
-
Cum perioada aglomerata "fuse si se duse", ieri ne-am petrecut ziua impreuna . Rezultatul este, pentru mine cel putin, absolut . @cristi511 A trecut un an, dar it's finally here . Upgrade frane fata-spate la setup-ul OEM Ateca Cupra Performance: - etriere fata BBK Audi TT-RS, 4-pistoane - discuri Audi TT-RS 370mm perforate - placute Endless MX-72 Endurance - etriere spate Golf 7R - discuri Golf 7R 310mm ventilate - placute ATE CeramiX - conducte frana metalice HEL - lichid frana Motul RBF660 Etriele au fost revopsite in culoarea Arnavi Gold si aplicate stickere .:R - pentru un aspect cat mai apropiat de ce ar fi putut sa fie OEM (culoarea mai putin ). Discurile, din pacate, au stat o perioada in magazie si, desi le-am impachetat si depozitat astfel incat sa evit, pe cat posibil, umiditatea, tot s-a format un strat subtire de rugina pe suprafata lor... Acum mergem tiptil ca sa le curatam si formam ca la carte . Rezultatul: Cu ocazia asta, desi neplanificat si fortat de forma spitelor, am montat si flanse distantiere de 20mm - fata si 28mm - spate, cu dubla-prindere (atat pentru siguranta, cat si pentru a pastra antifurtul rotilor). Rotile sunt acum perfect la linie cu partea superioara a aripii, iar dinamica s-a schimbat putin in bine. Per total, o zi foarte productiva!12 points
-
6 points
-
Ca sa nu lungesc povestea si sa dau direct spoiler : a iesit totul OK cu EGR ! A fost montat si functioneaza mirific in acest moment ! Operatia a durat 10 ore !!! in doi oameni ( eu +mecanic) si ocazional ajutor suplimentar pentru ridicarea diferitelor piese. Cu procedura ELSA in mana am pornit la dezasamblat : Am incercat sa respect cat se poate de mult procedura si ordinea de dezasamblare/asamblare : Am dat jos tot ce scrie in procedura ELSA inclusiv DPF , singurul lucru care nu l-am dat jos este caseta de directie deoarece am realizat ca este destul loc de manevra si fara , in schimb am dat si jos si planetara dreapta . Dupa 4 ore de dezasamblare am ajuns in sfarsit la EGR : EGR nou Montat are terminatia codului DQ si este produs in 08.10.2018 : cod de piesa 03L 131 512 DQ adica este de ultima fitza cum se zice.. .. Au urmat alte 6 ore de asamblare conform procedurii cu schimbatul tuturor garniturilor si piulitelor necesare : La sfarsit am schimbat si tot antigelul din sistem si am iesit la teste cu masina. Pot sa zic decat WOW ! O sa detaliez si "disectia EGR-ului" , problema lui a fost identificata si nu se rezolva cu o simpla curatare ! Ramane sa detaliez ulterior care a fost problema acestuia ! Fara placebo si alte exagerari ,azi am facut 400 km si vreau sa zic ca masina trage WOW ! Trage cum ar trebui sa traga cei 140 armasari ! Este clar ca inainte era o problema ! ? . . . . . Sa nu uitam de "post credit scenes " , dupa un film bun apar cateva secvente extra : Cred ca nu mai sunt necesare cuvinte , va dati seama de unde e namolul si iarba ........... nu se mai termina !6 points
-
Sa mai stergem praful pe aici, Intre timp, din cauza ruginii la aripa dreapta, am optat pentru schimbarea acesteia. Foarte inselatoare vopseaua umflata, DOAR umflata: nici nu ma gandeam ca daca apas cu degetul pe ea, trec in partea cealalta ? Negasind in culoare si in stare buna, am gasit una impecabila la dez si am dus-o la vopsit. Daca tot a trebuit bara fata demontata, am dus-o la vopsit deoarece sub farul dreapta era lacul putin sarit si avea urme de pietricele. Cu ocazia asta am vopsit si fusta de la bara, urmand celelalte elemente: fusta spate si bandourile si pragurile de la usi. Operatia a fost facuta profi, pregatirea si vopsirea fiind facuta de oameni dedicati si bine pregatiti. Insa, nu am putut sa ii las sa le demonteze ei Rezultatul: impresionant! culoarea LY9B a iesit super, vopseaua si lacul fiind coapte la cuptor. Diferente intre celelalte elemente de caroserie le voi retusa la un polish delicat, deoarece panza de paianjen este destula.. U.S. Style - Bixenon_black ? Pentru numarul de inmatriculare am optat pentru lipirea lui folosind banda dublu adeziva de la bison. Fratiso e cam gelos pentru ca nu am timp de el...4 points
-
@zidanne inca nu pot să mă las de "sportul" ăsta. Mai am de plată la casă ani buni ?. Norocul meu este că îmi place să conduc.2 points
-
Drumurile in Finlanda, mai ales la nord de Rovaniemi, sunt "extrem" de drepte si foarte putin circulate. Uneori chiar obositoare . Noroc cu renii care te tin cu ochii in patru .... Am vazut intr-un loc ca asflatul se largeste foarte mult - la vreo 6 benzi pentru vreo 2 km. am impresia ca folosesc pe post de pista de aterizare (cred ....) pentru avione de mici dimensiuni. Te mai opresti in cate o parcare, faci o pauza si ... te algei si cu afine2 points
-
2 points
-
Tot urmarind diverse tutoriale pe net am reusit sa aduc ecranul telefonului mobil pe displayul din Kodiaq prin mirror link (fara root si fara aplicatii platite). Pe mobilul cu android trebuie instalate 2 aplicatii, nu este necesara pornirea lor dupa instalare: - LG MirrorDrive_v1.2.1.2 https://m.apkpure.com/lg-mirrordrive/com.lge.mirrordrive/download/12102-APK?from=versions%2Fversion - RockScout din Play Store Dupa instalare conectati mobilul prin cablu la masina si realizati conexiunea prin mirror link ( nu Android Auto). Veti avea pe ecran "App-uri compatibile Mirror Link" printre care si cele 2 mentionate mai sus. Acum trebuie urmata intocmai o succesiune de apasari (va functiona doar daca respectati toti pasii): 1 - apasati pe RockScout si apoi dupa ce se deschide apasati pe Youtube 2 - Apasati butonul Back (sageata din coltul dreapta sus) 3 - Apasati pe LG MirrorDrive ( o sa dea o eroare pe care o ignorati) 4 - Apasati butonul Back (sageata din coltul dreapta sus) 5 - Apasati din nou pe LG MirrorDrive ( o sa dea aceeasi eroare pe care o ignorati) 6 - Apasati butonul Back (sageata din coltul dreapta sus) 7 - Apasati Butonul 1:1 ( pozitionat jos central) 8 - Apasati unde scrie Top Level (stanga sus) 9 - Apasati inca o data săgețica din coltul stanga sus ( nu pe iconița yt ! ) 10 - daca totul a decurs ok aveti ecranul telefonului pe display ?2 points
-
Incearca totusi sa te duci si la reprezentanta si sa discuti personal cu ei. Daca chiar le arati ca esti interesant de masina, vor mai scadea din pret. Cine stie cate mail-uri primesc ei pe zi cu intentii de cumparare care raman doar la stadiul de intrebare. In schimb, sa nu uitam ca skoda e la cautare in momentul de fata, iar reducerile vor fi pe masura.1 point
-
E vorba de 44.000 euro, care eu sper sa ajunga la 41.000. Pana la 50.000 euro sunt 9000 euro. Pretul masinii mele de acum, de care sunt foarte multumit ( mai putin spatiul, de aceea doresc Kodiaq) a fost 9000 euro, buyback, de la reprezentanat, in garantie...deci este o diferenta semnificativa de pret.... In 41-42.000 euro este inclus absolut tot ce se poate pune la Kodiak Scout, inclusiv incalzire stationara, trapa panoramica, portbagaj electric cu senzor deschidere cu piciorul etc, canton hifi, absolut toate sistemele de siguranta, virtual cockpit, suspensie adaptiva DCC, kessy, interior alcantara, scaune fata-spate incalzite, faruri LED adaptive, etc...Doar carlig de remorcare nu am selectat, in rest absolut tot.... Toate masinile enumerate de @cristi511, in echiparea aleasa de mine ajung lejer la 60.000 euro dupa discounturi...deci deja vorbim de 20.000 euro diferenta...Glc e sufocant de mic comparat cu kodiaq... L-am testat cand tatal meu dorea sa-si schimbe masina. Pana la urma si-a luat touareg( 2017),cu piele, trapa, rline...dar totusi arata demodat bordul comparativ cu skoda kodiaq, il conduc ocazional, stiu cum e, dar pica.GLE, iarasi sub 60.000 nicio sansa, nici macar masina de teste...x6 tot pe acolo, discovery nu imi place, x3 e iarasi prea mic si prea scump, dupa parerea mea. Am prieten bun la Audi . Am oferta pentru Q7, final de model, am ovtinut discount de 30%,dar echiparea echivalenta are pret de catalog de 97.000 euro, deci cu megareducerea tot pe la 68.000 euro iasa... Deci, da, suv nou, ca si Skoda Kodiaq Scout, echipat full full, de gabaritul interior ca la skoda, nu gasesti sub pretul de 41.000-42.000 euro niciunde. Este best buy. Nu are rost sa intram in detalii ca da, dar un x5 din 2016 ... Vreau garantie, vreau siguranta macar 4 ani....1 point
-
La pretul ala poti sa gasesti Mercedes GLC cu putin noroc , serios ca nu merita 50k Skoda1 point
-
1 point
-
Atat alarma cat si aparatorile au fost montate la reprezentanta. Cu aparatirile da, sa zicem ca arata mai bine fara dar avand in vedere ca masina e putin mai ridicata de la PDG arata putin mai bine ca una fara pdg si cu aparatori, iar ca utilitate clar merita pentru ca nu mai murdareste asa mult portierele + eventuale pietricele aruncate atat pe portiere cat si la cei din spate in parbriz. Am avut si la masina veche aparatori si eu le vad ca pe un avantaj. Daca vrem aspect punem suspensie sport si jante pe 18 :D.1 point
-
Service-ul auto lucrează mereu cu procedurile din elsa? Ori ai cerut tu? Presupun că au lucrat și cu cheie dinamometrica? Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri ?1 point
-
1 point
-
@ciolib la vechea 1Z3 aveam 120 de km doar naveta. De luni pana vineri. Plus munte/mare (dupa sezon) in weekend M-am lasat de sporturi extreme de ceva vreme1 point
-
Vorba romaneasca are multe intelesuri... Eu totusi sper sa gasesc o alta solutie pentru ca masina asta se muleaza perfect nevoilor mele. But you never know...1 point
-
1 point
-
You didn't get the idea... Muale se referea ca la ceva rau, se foloseste din cauza, daca e ceva de bun augur, se foloseste datorita. Din asta: Din pacate, datorita unor schimbari de plan, masina intra la vanzare. Ar trebui sa fie asa: Din pacate, din cauza unor schimbari de plan, masina intra la vanzare.1 point
-
Fa si tu un topic separat cu chestia astia. Cred ca vor fi mai multi interesati dar nu stiu daca ajung toti sa citeasca aici...1 point
-
30.000 o sa fie cu bateria de 45kWh. Dar asta nu e neaparat rau... Dupa ce iei in calcul si rabla iese la 20.000, asta in conditiile in care eu am dat 16.400 pe e-Up! cu baterie de 18kWh... E decent!1 point
-
1 point
-
Dar nu va obliga nimeni sa va puneti becuri in masini sau in oglinzi. Unele au deja beculete/leduri/sau ce or fi, pentru blind spot detection. Lucru pe care multi il gasesc util in trafic. Eh, acelasi lucru ar fi si cu LED-ul pentru regenerare, nimic mai mult. Eu prefer sa fac orice altceva decat sa stau tot timpul cu ochii atent pe turometru sau pe consumul instant sa vad daca se regenereaza sau nu. As prefera sa am un martor vizual care sa ma avertizeze de acest lucru, cand a inceput regenerarea. Dupa acees, stiu eu ce am de facut1 point
-
@VM din fisa care ai pustat-o Motul pare un ulei cu doar max. 5% esteri...deci e super hidrocracat (max. grupa 4)...1 point
-
Imi fac, de ce nu - este o masina care imi place extrem de mult. Insa nu prea sunt multe de facut - interior recaro nu stiu (inca) daca vreau, pe partea de sunet este ce trebuie, soft moderat are, tempomat, si toate accesoriile de interior "normale" - plafoniera w8, trimuri, jaluzea spate etc. Am un carlig de remorca nemontat de 1.5 ani... Are pe ea toate aditiile OE "necesare". Ultima aditie este a doua lampa in porbagaj - simteam nevoia de lumina ok - legata in paralel cu cealalta, si bineinteles, acelas model *chiar daca nu prea o vede nimeni) Farurile sunt Depo - cu bec normal H7. Foarte multumit de ele, de aproape doi ani - si schimba lookul masinii. Daca era 4mo nu as fi avut ce sa imi mai doresc. Si chiar si asa, fwd, combinatia motor-caroserie-dotari este de o versatilitate (pentru mine cel putin) perfecta. Chiar daca suna "sentimental" este masina de care nu ma vad despartindu-ma.1 point
-
Gata si rodajul, s-a incheiat concediul cu 1585 de km din fata blocului inapoi in fata blocului. In total masina are 1750km. Concluzii dupa 1 saptamana de hoinarit prin tara: - motor excelent, se descurca bine la accelerari chiar daca pleci cu turatia din 2 cilindrii - am condus pana in 3000 ture si chiar se infige bine, dar cel mai probabil in 4000-4500 unde imi place mie o sa fie o adevarata incantare - consum surprinzator de mic. Pe vechiul 1.6 aspirat in aceleasi conditii aceam undeva la 6.5 - 6.8. Chiar azi am verificat Braila - Constanta, drum pe care il fac foarte des si am scos 5.5l/100km cu pilot pe 110km/h, drum care cu 1.6 in aceleasi conditii scoteam cu 1L in plus. Nu e diferenta mare dar cand te gandesti ca ai 60CP in plus da, e ceva. - PDG se descurca excelent atat pe curbe acolo unde imi era frica sa nu topaie cat si pe drum forestier fara sa imi fie frica sa agat ceva pe dedesubt. - navigatia face toti banii impreuna cu skoda connect, a stiut orice punct de pe traseu pe care l-am cautat(chiar si monumente mici pe care nu dai 2 bani) sau adresa(chiar si o casa pe un deal din inima bucovinei, strada fara asfalt) - farurile cu LED surprinzatoare si 10 clase mai sus ca vechile xenoane. - portbagaj enorm in care de data aceasta au incaput toate bagajele, nu am mai pus cate ceva pe bancheta din spate. In alta ordine de idei joi masina este programata pentru alarma si protectii norori iar vineri este progranata pentru protectie ceramica cariserie si folie pe faruri.1 point
-
M-am uitat eu in cartea service, care e cea originala, in lb germana, si nu este specificat absolut nimic de distributie La fel cum nu e specificat absolut nimic referitor la ulei ( decat norma 504 si 507, dar acestea sunt specificate in cartea masinii nu in cartea service! ), nimic despre bujii, etc...1 point
-
De ce omori cutia? Ce pateste daca merge la 1750-2000rpm, in loc de 1100-1200rpm, sau daca schimba mai sus decat softul lesinat gandit pt D?1 point
-
Timp pierdut inutil . Intretineti masina corespunzator si enjoy ...1 point
-
Dar de ce poze cand se poate si un video ? L-am tinut ieri pe YT ore intregi pe drum. Merge perfect. Un mic dezavantaj ar fi ca fiind conectat prin mirror link nu mai poti folosi displayul telefonului (prin Android Auto poti folosi si telefonul chiar daca e conectat la masina). Da, poti. Fie prin procedura de mai sus ai acces prin mirrorlink la Youtube sau la Playerul Video din telefon ( sau orice alta aplicatie cu continut video), fie activezi cu obdeleven video in motion/mirror link in motion si iti pui continut video pe stick/sdcard ( in acest caz trebuie sa ai fisierele video la rezolutia maxima suportata de sistemul multimedia al masinii - care nu e foarte mare).1 point
-
1 point
-
1 point
-
bună ziua colegi.Postez aici despre biodisel ce am citit scris de un coleg de pe un alt forum despre biodisel Avantajele utilizarii combustibilului bio-diesel Utilizarea combustibilului bio-diesel drept combustibil pentru motoarele cu ardere interna prezinta o serie de avantaje: - principalul avantaj, conform specialistilor, il reprezinta reducerea poluarii; - este biodegradabil intrand in ciclul de descompunere naturala. In plus producand biodiesel micsoram importul de benzina si diesel care de pe zi ce trece este tot mai scump si facilitam totodata si agricultura; - este simplu de utilizat, netoxic si nu emana in procesul de ardere gaze ce contin noxe periculoase cum ar fi NOx sau Sox; - este simplu de utilizat, netoxic si nu emana in procesul de ardere gaze ce contin noxe periculoase cum ar fi NOx sau Sox; - este mai ieftin decat motorina, nu trebuie facute modificari la motor, reduce emisia de dioxid de carbon cu 80% si pe cea de monoxid de carbon cu 50%, ” Combustibil 'verde' - Prezinta o serie de beneficii de natura economica: - pretul unui litru de biodiesel este sub cel al motorinei; - fermierii, profitand de cererea mai mare, pot obtine preturi mai bune pe culturile de soia, floarea-soarelui sau rapita; fermierii mai mari isi pot face din plante propriul biodiesel, reducandu-si astfel considerabil costurile de productie. Daca un fermier isi face singur biodiesel, in mai putin de un an recupereaza cheltuielile. - avand in vedere profitabilitatea in crestere a acestor culturi, se estimeaza o majorare a suprafetelor cultivate, ceea ce va duce la echilibrarea productiilor; - biodiesel este mai bun pentru mediu deoarece este fabricat din materie prima reciclata si are emisii poluante reduse comparativ cu motorinele extrase din petrol. Este mai putin toxic decat sarea si se biodegradeaza la fel de repede ca zaharul; - producand biodiesel micsoram importul de benzina si diesel care de pe zi ce trece este tot mai scump si facilitam totodata si agricultura; - aceasta optiune este ideala in agricultura cind toate lucrarile se efectueaza primavara.vara si toamna cind temperaturile sint inca favorabile; - uleiul vegetal presat la rece este agreat ca sibiocombustibil in CE prin Directiva 2003/30/EC din 8 mai 2003. (L123, volumul 46) - uleiul vegetal din presarea la rece nu este clasificat ca lichid inflamabil si in consecinta poate fi depozitat si transportat fara autorizare intrucat este in clasa “0” de pericol ca si apa sau solutiile apoase - nu este supus taxelor, accizelor pentru ca nu polueaza mediul (prin lipsa sulfului, fosforului si a neutrabilitatii ecologice privind bioxidul de carbon din gazele de ardere) - are aceiasi putere calorica ca si motorina, si arderea este completa - pretul de cost aproape 1,5 – 2 ori mai mic ca al motorinei - nu se plateste nici o taxa-nici TVA- cand se proceseaza din productia proprie (se achita TVA doar pe contravaloarea procesarii)* *in cazul producatorilor agricoli - in timpul admisiei in motor “unge” interiorul cilindrului (se schimba sunetul dieselului) - permite recuperarea fostele terenuri industriale, imbibate cu diferiti poluanti. Pentru a le face reutilizabile, in aceste zone se cultiva plante care absorb si tolereaza diferitii contaminanti, iar procesul poarta numele de bioremediere. In cele mai multe cazuri aceste culturi trebuie distruse dupa ce procesul s-a incheiat, dar o initiativa a Universitatii de Stat din Michigan va testa fezabilitatea cresterii pe aceste terenuri a unor plante care produc biodiesel, relateazaRenewableEnergyAccess. Un profesor de la universitatea din Michigan, impreuna cu organizatia nonprofit NextEnergy si sponsorizat deDaimlerChrysler va examina posibilitatea cresterii unor culturi de soia, floarea soarelui, rapita sau porumb in zonele poluate - cunoscute si ca terenuri maronii -, precum si cea a bioremedierii cu aceste plante. In prezent, proiectul este doar o parcela de un hectar situata in statul Oklahoma din SUA intr-o fosta zona de deversare a deseurilor industriale. Pentru inceput, grupul de cercetatori condus de Thelen va studia daca culturile crescute in terenurile poluate produc recolte destul de bogate pentru a fi viabile economic in productia de biodiesel. De asemenea, un alt obiectiv este bioremediereaterenurilor maronii. Daca aceste plante extrag toxinele din sol si in acelasi timp isi pastreaza calitatea pentru productia de biodiesel, echipa va incerca diferite soiuri pentru a obtine randamente maxime. Se spera ca de indata ce guvernul va standardiza combustibilul B20 - un amestec de 80% motorina si 20% biodiesel - va putea sa recomande cele mai bune soiuri de cultura. 1.5 Dezavantajele utilizarii combustibilului bio-diesel Biodiesel-ul prezinta si unele dezavantaje: - poate fi considerat ca un diluant mai slab care corodeaza produsele metalice si nemetalice. Din acest motiv este nevoie inlocuirea tuturor garniturilor de caucuic din pompa de injectie cu materialul numit Viton care rezista la biodiesel. De asemenea este necesara schimbarea mai deasa a filtrelor de ulei si combustibil din cauza inbicsirii premature cauzate de efectul de corodare. - diferenta de pret intre diesel-ul fosil si biodiesel nu este asa de mare (marile companii petroliere cumpara en-gros instalatiile de fabricat biodiesel ca sa-si poata impune politica proprie). - folosirea biodieselului poate duce la deteriorarea sistemului de alimentare cu combustibil. - nu se va putea produce acasa deoarece al doilea produs folosit la fabricare si anume metanolul e pus pe lista sustantelor periculoase si interzise ( in primul rind datorita toxicitatii si in aldoilea rand faptului ca se foloseste la fabricarea drogurilor artificiale). - are vascozitatea de 10 ori mai mare ca motorina - are punctul de inflamabilitate ridicat (intre 270s si 321s grade celsius) comparativ cu motorina (55s-70s grade celsius) - nu se pastreaza pentru utilizare mai mult de 6-8 luni - nu se poate folosi ca si combustibil direct ci numai dupa montarea unui CONVERTOR care corecteaza vascozitatea si asigura comutarea pe ulei cand parametrii acestuia sunt similari cu cei ai motorinei1 point
-
1 point
-
Ințeleg că ai ajuns și tu la concluzia că oricâte îmbunătățiri îi vei aduce Tiguan-ului tot nu va arăta frumos ca un Kodiaq. Evident, glumesc! ?1 point
-
Arata foarte bine cu jantele astea ! Dar, schimba si tu husele alea roz de pe scaune ca strica tot interiorul...1 point
-
Pentru ca incep sa miros a mos si eu :)))) Am zis ca pot accepta mica duritate care venea odata cu coborarea .. dar nu.1 point
-
Cu parere de rau pentru aspectul masinii am revenit la arcurile OE ale masinii. Arcurile cumparate din catalogul vw sunt puse la vanzare aici.1 point
-
Nu facem versus, ideea e ca da, am ajuns la un fel de gti 4motion, adica exact ce imi doream. @quattro3001: ce masina ai de nu esti multumit si ce te nemultumeste mai exact? Stiu foarte bine ca MRC face softuri foarte bune, pentru cazul meu insa, am considerat ca nu e cea mai buna varianta (momentan cel putin). Plus ca eu am specificat ca nu sunt interesat in a stoarce ultima picatura din masina. Si chestia cu “scump”...nu stiu, nici pana azi nu stiu cat m-ar fi costat exact, dupa incercari nereusite anul trecut in a-l contacta oficial si ne-oficial, de-abia acum am reusit asa..prin cineva cu multe insistente (prea multe chiar..). Mie nu imi place sa lucrez asa, suportul pentru mine e foarte important. Merci @Ice_2k1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut. Am tot cautat dar nu am gasit problema mea.Usa pasagerului se deschide doar din exterior . Butonul de blocare al usii se ridica daca actionez manerul din interior dar usa nu se deschide.Am umblat la fata de usa sa prind geamul in macara dar atat. Nu am desfacut altceva . Aveti idee de la ce poate fi?1 point
-
No, avand in vedere ca in luna ianuarie am incheiat capitolul "My Black Beast" si mi-am luat la revedere de la bunul prieten, Golf 4, care m-a purtat 12 ani fara probleme pe drumurile patriei, am inceput cautarile pentru un nou bun prieten. Am decis sa raman in familia VW si am inceput cautarile pentru un MK6. Nu mi-a placut nimic din ce am gasit pe mobile si am decis sa mai storc putin buzunarele si sa incep cautarile pentru un MK7. Asa ca am facut o lista de MUST-HAVE si am pus urmatoarele: kilometri pana in 100.000, hatchback, xenon, senzori fata-spate, kessy, webasto si culoarea limestone grey (mi-am dorit mult culoarea asta pentru ca mi s-a parut foarte rezistenta la praf si mizerie ... si asa si este) Si surpriza!! Dupa doua zile de cautari pe mobile.de l-am gasit. Am sunat, am cerut seria de sasiu si am verificat-o atat in reprezentanta cat si pe autodna si istoricul din cartea service batea perfect atat cu istoricul de la reprezentanta cat si cu raportul autodna. Am trimis pe cineva si a inspectat-o vizual si i-a dat o cheie ... apoi am trimis platforma si a ridicat-o. Asa ca va prezint inlocuitorul mai tanar -> Golf 7 fabricatie 09.2013, cod motor CRBC (150HP), LimeStone Grey Metallic Dotarile sunt cele din MUST-HAVE plus cateva care probabil sunt standard pe HighLine: - jante Dijon 17" cu cauciucuri Continental AllSeason; - Composition Media MIB1; - Bluetooth premium, USB, SD Card; - geamuri ionizate spate si luneta; - lumini ambientale la picioare, in trimurile fata si in manere. Ce mi-ar fi placut mult sa aiba si nu are sunt oglinzile rabatabile electric si tempomat cu comenzi pe volan (dar aici il astept pe colegul @lambda_dryver sa treaca la volanul de R si sa vad ce planuri are cu volanul vechi ?) Alte planuri chiar nu am ... momentan. Am cautat-o cu tot ce mi-am dorit astfel incat sa nu mai incep alte modificari si schimbari. I-am facut o revizie de ulei si toate filtrele (filtre OEM si ulei Mobil 1 ESP 5W-30), i-am schimbat placutele de frana pe spate (am mers tot pe OEM) si i-am pus presuri de cauciuc fata-spate (tot OEM). In viitorul foarte apropiat ii voi schimba si cauciucurile fata pentru ca sunt cele originale din 2013 si cel mai probabil voi merge tot pe Continental AllSeason. Pe 8 Aprilie am programarea la R.A.R. dupa care ii voi pune numerele finale pastrete de la fostul golf. Si o poza cu kilometri lu frati'su mai mare ... sa vedem care bate primu 100k ?0 points
-
Aici trebuie sa te contrazic. Indiferent ca e in D sau S, cutia simuleaza schimbarea treptelor. Comportamentul descris de tine apare la un kick-down sau accelerare brusca: turatia ramane constanta, viteza creste, si asta pana cand misti piciorul pe acceleratie.0 points
-
0 points
-
-1 points
-
E..hai sa nu comparam blind spot detection cu un led AM pus in oglinda. Fiecare face insa cum vrea. Spor.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00