Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.05.2019 în toate secţiunile
-
Va salut. Zilele trecute, mi-a trecut prin cap ca nu ar fi rau sa schimb vechiul meu B6, cu ceva mai nou. Pein urmare, sambata, insotit de un prieten am zis sa merg sa vad 2-3 masini pe care le vazusem pe net. Am vazut doar una, pe care am si cumparat-o. Masina este un B8 HL din luna 10/2015 cu 159000 km. Unii or zice ca sunt multi, pe mine nu ma intereseaza. Vechiul Passat l-am luat cu 190k, l-am vandut cu 260k si mergea impecabil. In fine, asta este alta discutie. Sa revenim la oile noastre. Dupa cum am zis masina este un Passat 2.0 DSG, cu 190 caluti. Sper ca nu ponei. Aceva dotari, ar fi putut sa aiba si mai multe. Printre ele: ACC, Discover PRO, oglinzi rabatabile, haion electric, faruri led High, alcantara, keyles go, senzori fata/spate, camera spate, Bord Virtual Cokpit, priza 220 si or mai fi si altele, sau nu. Pretul a fost 17750. Mi-ar fi placut sa aiba si camera frontala, dar asta este. Probabil se poate face retrofit, om vedea.8 points
-
Ca sa nu lungesc povestea si sa dau direct spoiler : a iesit totul OK cu EGR ! A fost montat si functioneaza mirific in acest moment ! Operatia a durat 10 ore !!! in doi oameni ( eu +mecanic) si ocazional ajutor suplimentar pentru ridicarea diferitelor piese. Cu procedura ELSA in mana am pornit la dezasamblat : Am incercat sa respect cat se poate de mult procedura si ordinea de dezasamblare/asamblare : Am dat jos tot ce scrie in procedura ELSA inclusiv DPF , singurul lucru care nu l-am dat jos este caseta de directie deoarece am realizat ca este destul loc de manevra si fara , in schimb am dat si jos si planetara dreapta . Dupa 4 ore de dezasamblare am ajuns in sfarsit la EGR : EGR nou Montat are terminatia codului DQ si este produs in 08.10.2018 : cod de piesa 03L 131 512 DQ adica este de ultima fitza cum se zice.. .. Au urmat alte 6 ore de asamblare conform procedurii cu schimbatul tuturor garniturilor si piulitelor necesare : La sfarsit am schimbat si tot antigelul din sistem si am iesit la teste cu masina. Pot sa zic decat WOW ! O sa detaliez si "disectia EGR-ului" , problema lui a fost identificata si nu se rezolva cu o simpla curatare ! Ramane sa detaliez ulterior care a fost problema acestuia ! Fara placebo si alte exagerari ,azi am facut 400 km si vreau sa zic ca masina trage WOW ! Trage cum ar trebui sa traga cei 140 armasari ! Este clar ca inainte era o problema ! ? . . . . . Sa nu uitam de "post credit scenes " , dupa un film bun apar cateva secvente extra : Cred ca nu mai sunt necesare cuvinte , va dati seama de unde e namolul si iarba ........... nu se mai termina !5 points
-
Drumurile in Finlanda, mai ales la nord de Rovaniemi, sunt "extrem" de drepte si foarte putin circulate. Uneori chiar obositoare . Noroc cu renii care te tin cu ochii in patru .... Am vazut intr-un loc ca asflatul se largeste foarte mult - la vreo 6 benzi pentru vreo 2 km. am impresia ca folosesc pe post de pista de aterizare (cred ....) pentru avione de mici dimensiuni. Te mai opresti in cate o parcare, faci o pauza si ... te algei si cu afine3 points
-
9 tuneluri ... probabil 2-3 ani / tunel la cum se misca totul la noi poate creste speranta de viata si apucam si noi sa circulam pe ea merg tot timpul pe Valea Oltului dar nu am avut norocul sa intalnesc pana acum ursi , reptile si broaste decat la volan3 points
-
Imi fac, de ce nu - este o masina care imi place extrem de mult. Insa nu prea sunt multe de facut - interior recaro nu stiu (inca) daca vreau, pe partea de sunet este ce trebuie, soft moderat are, tempomat, si toate accesoriile de interior "normale" - plafoniera w8, trimuri, jaluzea spate etc. Am un carlig de remorca nemontat de 1.5 ani... Are pe ea toate aditiile OE "necesare". Ultima aditie este a doua lampa in porbagaj - simteam nevoia de lumina ok - legata in paralel cu cealalta, si bineinteles, acelas model *chiar daca nu prea o vede nimeni) Farurile sunt Depo - cu bec normal H7. Foarte multumit de ele, de aproape doi ani - si schimba lookul masinii. Daca era 4mo nu as fi avut ce sa imi mai doresc. Si chiar si asa, fwd, combinatia motor-caroserie-dotari este de o versatilitate (pentru mine cel putin) perfecta. Chiar daca suna "sentimental" este masina de care nu ma vad despartindu-ma.3 points
-
Gata si rodajul, s-a incheiat concediul cu 1585 de km din fata blocului inapoi in fata blocului. In total masina are 1750km. Concluzii dupa 1 saptamana de hoinarit prin tara: - motor excelent, se descurca bine la accelerari chiar daca pleci cu turatia din 2 cilindrii - am condus pana in 3000 ture si chiar se infige bine, dar cel mai probabil in 4000-4500 unde imi place mie o sa fie o adevarata incantare - consum surprinzator de mic. Pe vechiul 1.6 aspirat in aceleasi conditii aceam undeva la 6.5 - 6.8. Chiar azi am verificat Braila - Constanta, drum pe care il fac foarte des si am scos 5.5l/100km cu pilot pe 110km/h, drum care cu 1.6 in aceleasi conditii scoteam cu 1L in plus. Nu e diferenta mare dar cand te gandesti ca ai 60CP in plus da, e ceva. - PDG se descurca excelent atat pe curbe acolo unde imi era frica sa nu topaie cat si pe drum forestier fara sa imi fie frica sa agat ceva pe dedesubt. - navigatia face toti banii impreuna cu skoda connect, a stiut orice punct de pe traseu pe care l-am cautat(chiar si monumente mici pe care nu dai 2 bani) sau adresa(chiar si o casa pe un deal din inima bucovinei, strada fara asfalt) - farurile cu LED surprinzatoare si 10 clase mai sus ca vechile xenoane. - portbagaj enorm in care de data aceasta au incaput toate bagajele, nu am mai pus cate ceva pe bancheta din spate. In alta ordine de idei joi masina este programata pentru alarma si protectii norori iar vineri este progranata pentru protectie ceramica cariserie si folie pe faruri.3 points
-
Dar nu va obliga nimeni sa va puneti becuri in masini sau in oglinzi. Unele au deja beculete/leduri/sau ce or fi, pentru blind spot detection. Lucru pe care multi il gasesc util in trafic. Eh, acelasi lucru ar fi si cu LED-ul pentru regenerare, nimic mai mult. Eu prefer sa fac orice altceva decat sa stau tot timpul cu ochii atent pe turometru sau pe consumul instant sa vad daca se regenereaza sau nu. As prefera sa am un martor vizual care sa ma avertizeze de acest lucru, cand a inceput regenerarea. Dupa acees, stiu eu ce am de facut2 points
-
2 points
-
Salut! Dupa despartirea de masina visurilor mele (Golf V) , am ramas fan grupului Vag si am achizitionat un Passat B6 HL 2008 , 2.0 BKP, DSG Nu am o lista cu toate dotarile, dar cele mai importante ar fi : - cutie DSG (eram anti cutii automate, dar aceasta cutie m-a cucerit dupa cativa km ) - faruri bixenon adaptive - spalator faruri - tapiserie piele + alcantara - incalzire scaune fata si bancheta spate - navigatie aftermarket cu camera spate - autohold - volan cu comenzi - webasto cu telecomanda La momentul achizitiei avea 175.000 km de care sunt foarte sigur ca sunt reali , conform cartii service, facturi, ITP uri. Masina a fost cumparata de noua din RO. Nu am apucat sa-i fac poze "artistice" :1 point
-
Sa ai grija, de altfel ca pentru orice iesire, sa ai un card suplimentar (cu bani pe el evident ... ). Eu in Norvegia la o benzinarie automata am platit cu cardul de EUR, suma de 520 NOK (vreo 65 EUR) si seara cand am verificat pe internet banking m-am trezit cu 520 EUR blocati ?. Evident am sunat instant la banca dar pana una alta au trecut 2 zile...1 point
-
Da..ai demontat ceva ?. Bine ca ai rezolvat-o. Acum stai fara nici un stres. Felicitari ptr decizia luata: inlocuire vs curatare.1 point
-
1 point
-
30 000 euro pentru o baterie de 58 Kwh. SUPER ! Mai multe detalii : https://www.volkswagen.ro/id-hub/id-family/id Alte mai multe detalii : https://0-100.ro/2019/05/08/volkswagen-id-3-mai-aproape-de-productie-poate-fi-rezervat-online-precum-tesla-are-trasaturi-de-bmw-i3/?fbclid=IwAR3_KQhGNGsU8oTrYBfKAXIytLcttF2HLIu5POjWdO7Ysb4SJ3jbVkSOQAs1 point
-
1 point
-
@b34life Nu este nici o minune in noua fisa tehnica. Este cea de pe site-ul oficial. @valyemil81 Ai dreptate au ceva si cele mentionate de tine dar pana la 914 cat are Millers Oils EE Longlife este cale lunga. Ce nu imi place la el si motivul pentru care nu l-am pus in motor este TBN 6,5 si TAN 2,31 fata de TBN 8,61 si TAN 1,48 la Mobil ESP. Cu toate astea parca l-as incerca o tura. @enescuus Pai cam asa stau treburile in realitate cu Motul 100% sintetic. Ma enerveaza rau simplul fapt ca mint cu nerusinare. Daca spuneau ca este un hidrocracat de cea mai buna calitate si vezi doamne ca au pus si esteri si sa vezi ce nebunie de ulei au scos ei atunci era totul ok. Dar sa il dai ca sintetic 100% atunci cand chiar nu este cazul pentru mine este prea mult. Majoritatea uleiurilor sintetice bune au pana la 50% ulei hidrocracat dar pana la 95% in cazul asta nu este frumos din partea lor.1 point
-
1 point
-
Mie, sincer sa fiu, nu prea imi place... Imi place cum arata, atat interior cat si exterior, dar se conduce putin ciudat si greoi (pe parte de directie), motorul nu isi prea arata puterea si spatiul, si mai ales portbagajul, este foarte mic. Asta in comparatie directa cu e-Up!-ul meu care totusi costa 50% din pretul unui i3, are portbagajul mai mare si pare (desi stiu ca nu este) mai sprinten pe accelerare.1 point
-
Referitor la regenerare,mie unu mi se pare destul de simplu sa observi acest lucru.In primul rand mie imi sta turata la ralanti pe la ~1100rpm si ca sa fiu sigur ca,chiar este in regenerare deschid geamul si ating oglinda,foarte simplu.Mai bine prefer asa decat sa-mi trag becuri prin masina.?1 point
-
Asta e conceptul care a fost prezentat acum ceva ani dar masina de serie nu o sa difere foarte mult... Alte faruri, jante mai mici, stopuri mai normale, d-astea...1 point
-
Eu patesc mereu cand e tensiune pe boltul respectiv. Daca trag frana de mana cu masina in n si apoi pun in park, boltul nu e tensionat si nu mai face.1 point
-
1 point
-
Salut tuturor "Raul "a fost facut . Azi am platit avansul . Vor fi cateva luni de asteptare. Masina este cea prezentata cu o pagina in urma cu toate dotarile si cu aprox 900 euro mai putin fata de oferta initiala ?. Eu consider ca este pentru nevoile mele . Unele sfaturi le-am ascultat si am modificat la altele nu. Voi vedea ce am facut bine si ce nu. Multumesc pentru sfaturi , timpul acordat si rabdarea la tot felul de intreabari mai mult sau mai putin ciudate. Voi ajuta si eu daca pot si stiu . O zi faina !1 point
-
1 point
-
1 point
-
Traseul facut de noi in 2013 (27 iulie - 18 august) Cluj - Varsovia - Riga - Helsinki - Kuus_Hukkala - Oulu - Rovaniemi - NordKapp - Tromso - Bodo - Trondheim - Geiranger - Bergen - Oslo - Stockholm - Goteborg - Malmo - Billund (Legoland .... pe vremea cand juniorul meu avea 11 ani) - Linz - Cluj In principiu cate o noapte in fiecare locatie din lista de mai sus cu exceptia - Helsinski (2 nopti), Oslo (2 nopti), Stockholm (2 nopti), Malmo (2 nopti).... Traseul total 12190 km Pentru cazare noi am facut rezervarea din timp pentru toate locatiile. In martie aveam 90% din rezervari facute (booking.com, accorhotels.com, scandichotels.com). Am mers pe aceasta varianta ca sa fim siguri. Pana la plecare am mai facut mici modificari .... Am facut rezervare chiar si la unele ferry -Talin-Helsinki si Moskenes-Bodo. Pentru ferry de la Moskenes a fost super OK pentru ca la coada de rezervare am fost 2 masini si noi am intrat primii si apoi restul masinilor in limita capacitatii.... La NordKapp am stat aici - https://www.booking.com/hotel/no/nordkapp-caravan-og-camping.ro.html - foarte OK. Am zis sa prindem noaptea (de fapt nu a fost noapte deloc) la Capul Nord. E soare bine la 22:44 - prima poza Apusul de soare la NordKapp (00:19) - a doua poza, Noaptea la NordKapp (00:56) - a treia poza Rasaritul (2:20) - a patra poza Renii sunt un pericol chiar si la 3 noaptea cand am mers la culcare .... -1 point
-
"am mers impreuna cu un prieten care are 2.2 tdi,dar mercedes,dupa 200 km mers in spatele lui cu aceiasi incarcatura ,4 pers el ,4 pers la mine in masina,la destinatie ,el 5.1 consum eu 4.4 consum,ambii cu aer cond pornit" Dar la greutatea celor doua masini te-ai gandit ...vb si de rezistenta la impact, sau la confort si tinuta de drum, sau la faptul ca are automata, dar la faptul ca el are o rezerva de putere pe care tu nu o ai. Am si eu un Missan Micra de 1.4 si scot consum de 3.8 la drum intins...deci v-am facut pe toti1 point
-
1 point
-
Dar de ce poze cand se poate si un video ? L-am tinut ieri pe YT ore intregi pe drum. Merge perfect. Un mic dezavantaj ar fi ca fiind conectat prin mirror link nu mai poti folosi displayul telefonului (prin Android Auto poti folosi si telefonul chiar daca e conectat la masina). Da, poti. Fie prin procedura de mai sus ai acces prin mirrorlink la Youtube sau la Playerul Video din telefon ( sau orice alta aplicatie cu continut video), fie activezi cu obdeleven video in motion/mirror link in motion si iti pui continut video pe stick/sdcard ( in acest caz trebuie sa ai fisierele video la rezolutia maxima suportata de sistemul multimedia al masinii - care nu e foarte mare).1 point
-
Eu DSG'ul il vad util doar in aglomeratie/oras, odata iesit in afara orasului cutia manuala te tine mai conectat la trafic si drum. Cat despre benzina, am folosit Petrom 99 (alimentat Cta, realimentat Bran). Dupa cei 1030km facuti, mai aveam ~270km autonomie Pe bucati, la dus, avand A2 si A1 mers la limita legala si traversare Bucuresti, ajunsesem in Moieciu cu 8.4. Plimbarile prin zona si returul insa le'am facut in modul "relaxare", pe A2 nu prea am depasit 120, iar coborarea de la munte facuse oricum ca la Bucuresti sa ajung cu 4.8% Moieciu de Sus - Constanta via Targoviste Per total, sunt foarte multumit de consum (fata de ~13% cat as fi avut la cealalta masina in conditiile date)1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@roby79 tu vrei sa obții miracole de la uleiul asta, ceea ce nu se va întâmpla. Nu îți va rezolva nici spanul, nici dpf-ul. Incepe cu 3 ml la 1 litru de motorină și poți creste până la 5 ml. Daca observi că începi să pierzi din putere, scazi din doza. Am mers ani de zile cu proporția asta, adică 5 ml/1 litru motorină și a fost ok. Dar de aproape un an a trebuit să reduc doza fiindcă pierdeam din putere fiindcă rețetă motorinei s-a mai schimbat, in special cantitatea de biodiesel adăugat (și biodieselul are rol de lubrifiere ca și 2t-ul).1 point
-
1 point
-
Da, poate pierde pe acolo. Trebuie inlocuite suruburile, pusa o pasta autoblocanta mai sus decat e pusa cea de fabrica si apoi stranse corespunzator.1 point
-
1 point
-
Buzau dupa 2 zile de ploaie înghețată. Rezultatul intre 1-2 cm strat de gheață pe intreaga masina. Dupa 40 min de vebasto ( care mi-a permis sa deschid masina) dar care nu a topit absolut deloc gheata de pe geamuri...si-au facut treaba celelalte sisteme de incalzire. Si un fapt foarte interesat...pe camera frontala nu se formeaza gheata. Efectiv gheata s-a format doar in jurul ei. Nu stiu daca este tratata in vreun fel ( intrucat de aburit se abureste uneori) sau are vreun sistem de incalzire ca la duze ...1 point
-
Bucuresti - Thassos, 2 adulți + 2 copii in scaune isofix, bagaje pana la tavan, AC, așteptare in cozi la pod Giurgiu, vama BG/GR (total cam 45min pe loc) cu motor și AC pornit, Consum mediu: 7.8l/100km1 point
-
Si nici nu a inceput weekend-ul ? De Canton inca nu sunt satisfacut..trebuie sa ma mai joc la reglaje. Flac-urile nu le citeste ? mi-am imprumutat temporar cardul sd din Jetta unde aveam diverse si se pare ca acest format nu-i place desi in manual e si el mentionat. Trebuie sa mai descopar de ce uneori e in a 6 a la 1300 turatii iar alteori se tureaza in a 3 a pana la 2500 si nu trece in treapta superioara... Lane Assist chiar functioneaza cand sunt marcaje. Aleator chiar si cu marcaj doar central insa corecteaza doar pe stanga...daca deviaza spre margine ajungi in sant. De asemenea e putin derutata cand exista ambele marcaje dar banda e prea ingusta ( e precizat deja in manual ca trebuie sa aiba o anumita latime minima deci e normal) Tetierele de la sleep pack sunt interesante dar ma asteptam sa fie mai ferme cand sunt rabatate.1 point
-
- airbag ul merge - calculator coloana Type 2, la masina ta - lista completa a calculatoarelor de coloana, o gasesti aici http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Steering_Wheel_Control_Module_Versions1 point
-
revin cu rezolvarea care sta cam asa: ax came uzat in dreptul pistonului nr 3, schimbat ax came, cuzineti,garnitura pompa tandem, tacheti hidraulici, simering ax came, garnitura capac motor, distributie , pompa apa, curea accesorii, ulei si filtru ulei, total 1750 piesele care sunt din gama medie. succes0 points
-
Pe caietul de service al masinii, pe prima pagina acolo unde este lipita eticheta aia mare cu diverse serii, in dreapta jos trebuie sa iti apara QG0 (interval fix), sau QG1 (interval flexibil) Am atasat o poza cu respectiva specificatie. Daca ai QG1, teoretic (pt ca in Romania doar teoretic se poate aplica asta) poti sa schimbi la 30.000. daca ai QG0 schimbi la maxim 15.000km. O masina care are QG0 poate sa foloseasca si ea la fel de bine un ulei Long Life cu mentiunea ca este indicat a fi schimbat in intervalul 10.000-15.000km. Invers nu merge.. In general mai toate service-urile de reprezentanta lucreaza cu uleiuri tip LL pt. toate masinile la momentul actual. Care protejaza mai bine si care e mai cu mot..e o discutie care poate devenni foarte lunga pt ca opiniile vor fi mereu diferite. Opinia mea este ca daca uleiul se schimba in la 10.000 - 15.000km atata timp cat e un ulei de marca decenta, protejaza la fel de bine indiferent ca e sau nu LL. Teoretic un ulei LL creeat spre a putea fi folosit 30.000km, se presupune ca isi pierde mai greu proprietatile in timp decat unul non LL. Dupa cum am mai spus, eu am experimentat multe uleiuri pe diferite motoare si nu am avut niciodata probleme cu vreun motor din cauza uleiului. Din cauza asta am si renuntat demult sa-mi mai bat capul. Urmaresc doar 3-4 aspecte cand schimb un ulei: sa fie marca cunoscuta, sa fie de origine controlata (nu proveniente dubioase), sa respecte norma impusa de fabricant pt tipul de motor in cauza si sa-l schimb la maxim 15.000km. Pt motoarele TSI eu as merge pe uleiuri 5w30 in orice anotimp. Iar pt masinile cu multi km (peste 150.000) m-as orienta catre un 5w40 care sa respecte norma impusa-1 points
-
Nu e bun filtru ala. Purflux il face. Cel putin in vechiul TDI PD motorul se comporta foarte urat cu filtru purflux. L-am schimbat dupa 2000km am pus filtru Mahle uleiul a ramas acelasi si pornirea a revenit la normal. Cica suprafata filtranta este mai mare la acel filtru Purflux in zig-zag dar parerea mea este ca uleiul curge mai greu prin el decat printr-un filtru obisnuit, iar in timp asta poate dauna.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Va salut stimați colegi de forum si trafic ?. A facut cineva schimbare la becurile xenon de O III ? Ma refer d3s 35w cu d3s 55w ? Am impresia noaptea mai ales cand ploua ca nu prea se vede bine...am făcut pe un Mondeo schimbarea si este diferenta mare ...ca intre amurg si ziuă. Am gasit xenoane d3s 55w doar pe china...-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00