Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.05.2019 în toate secţiunile
-
Salut! Dupa despartirea de masina visurilor mele (Golf V) , am ramas fan grupului Vag si am achizitionat un Passat B6 HL 2008 , 2.0 BKP, DSG Nu am o lista cu toate dotarile, dar cele mai importante ar fi : - cutie DSG (eram anti cutii automate, dar aceasta cutie m-a cucerit dupa cativa km ) - faruri bixenon adaptive - spalator faruri - tapiserie piele + alcantara - incalzire scaune fata si bancheta spate - navigatie aftermarket cu camera spate - autohold - volan cu comenzi - webasto cu telecomanda La momentul achizitiei avea 175.000 km de care sunt foarte sigur ca sunt reali , conform cartii service, facturi, ITP uri. Masina a fost cumparata de noua din RO. Nu am apucat sa-i fac poze "artistice" :4 points
-
Va salut. Zilele trecute, mi-a trecut prin cap ca nu ar fi rau sa schimb vechiul meu B6, cu ceva mai nou. Pein urmare, sambata, insotit de un prieten am zis sa merg sa vad 2-3 masini pe care le vazusem pe net. Am vazut doar una, pe care am si cumparat-o. Masina este un B8 HL din luna 10/2015 cu 159000 km. Unii or zice ca sunt multi, pe mine nu ma intereseaza. Vechiul Passat l-am luat cu 190k, l-am vandut cu 260k si mergea impecabil. In fine, asta este alta discutie. Sa revenim la oile noastre. Dupa cum am zis masina este un Passat 2.0 DSG, cu 190 caluti. Sper ca nu ponei. Aceva dotari, ar fi putut sa aiba si mai multe. Printre ele: ACC, Discover PRO, oglinzi rabatabile, haion electric, faruri led High, alcantara, keyles go, senzori fata/spate, camera spate, Bord Virtual Cokpit, priza 220 si or mai fi si altele, sau nu. Pretul a fost 17750. Mi-ar fi placut sa aiba si camera frontala, dar asta este. Probabil se poate face retrofit, om vedea.3 points
-
Salut tuturor "Raul "a fost facut . Azi am platit avansul . Vor fi cateva luni de asteptare. Masina este cea prezentata cu o pagina in urma cu toate dotarile si cu aprox 900 euro mai putin fata de oferta initiala ?. Eu consider ca este pentru nevoile mele . Unele sfaturi le-am ascultat si am modificat la altele nu. Voi vedea ce am facut bine si ce nu. Multumesc pentru sfaturi , timpul acordat si rabdarea la tot felul de intreabari mai mult sau mai putin ciudate. Voi ajuta si eu daca pot si stiu . O zi faina !3 points
-
Dc are burta masina? nu prea face miscare? Probabil racordul,ca altceva pe acolo e destul de solid, numa asa ca o fi fost mai mare bordura decat in "declaratie"2 points
-
Salutare, Daca tot cam bate vantu pe topicurile de Arteon, hai sa prezentam unul. Deci: Arteon RLine, 2.0TDI, DSG, 190CP, 4M, tumeric yellow, asteptat cam 4 luni dupa el, a venit in sfarsit saptamana trecuta. Luat de la Tess Brasov, totul a mers perfect (mai putin cele 4 luni, dar asta nu e din vina lor) Vin de pe o Mazda 6 2.2d 175CP Revolution Top din 2016 deci or sa existe destule comparatii cu ea. Mazda era f. buna, dar Arteon-ul a venit cu un look mult mai fain, mai agresiv si ceva dotari mai multe/actuale. Dotari in plus fata de RLine standard: - blocare electronica a diferentialului - car-net - scaun cu masaj (mare fass, nu e nimic special) - jante 19, pachet acustic, pachet ambient - trapa - toate assist-urile posibile - active info display, Discover Pro (cel mare) - Dynaudio Am facut vreo 500 km doar pana acum, dar pot sa-mi fac deja o parere, cu bune si rele. Sa incepem cu partile bune: - 4M e mai mult decat OK, mi-era teama ca fiind un Haldex nu o sa aiba cine stie ce performante fata de un 4x4 permanent. Dar, chiar se simte, isi face treaba foarte bine. Mazda era doar front drive deci diferenta e destul de mare. - motorul + cutia... aici e o discutie mai lunga, DSG-ul e putin diferit fata de o automata clasica. Merge nemaipomenit din 3 in 4, 5, 6, 7, cand anticipeaza ce vei face. Nu merge asa de bine daca o iei din 3 in 2 brusc sau la plecarile din loc. In D de ex masina e destul de lenta, cel putin la o apasare echivalenta pe pedala ca la mazda. Ca sa intri repede in coloana, etc, trebuie sa o accelerezi mai tare (si atunci e putin mai violenta) sau sa stai in S, chestie care o fac tot mai des. La Mazda acceleratia era putin mai liniara, nu avea decat D. La DSG, D-ul e grandpa mode, iar S-ul e ceea ce trebuie, putin peste ce putea Mazda. - interiorul da o senzatie mai premium decat Mazda, chiar daca nici ea nu arata rau. Mazda pare putin mai tinereasca, pe cand Arteonul poate fi si el tineresc, dar impresia generala e mai de executive. Interiorul negru, cu trapa panoramica si luminile ambientale arata foarte bine. Pe Mazda am avut pielea alba, care s-a pastrat in 3 ani mai bine decat am crezut, deci nici cu ea nu mi-ar fi rusine. Cred ca cea mai buna (si plastica) comparatie intre astea doua, e ca Mazda era o studenta, pe cand Arteon-ul e o tipa la 35+, stilata si rafinata. De ceva timp, prefer varianta doi, nu ma mai incanta asa mult prima varianta - sistemele de siguranta si asistenta sunt ceva mai evoluate, din ce-am vazut pana acum isi fac treaba bine, inclusiv partea de virat. In oras sunt probabil inutile (ma bucuram ca o sa mearga traffic jam-ul), dar se pare ca-s mai mult gandite pentru autostrazi si ambuteiaje. In oras nu prea vede liniile de pe jos (de fapt in majoritatea cazurile nici nu prea sunt), deci nu merg activat traffic assist-ul. - si Mazda avea led adaptativ, dar asta are niste faruri mult mai puternice, bat mai bine, per global se vede mult mai ok. - spatiul interior e mult mai mare ca la mazda, cel putin in spate + portbagaj. In spate cel putin, o persoana mai mica de inaltime poate sa stea cu picioarele complet intinse, e greu de descris cat spatiu e. La fel ca in Superb. Si cele nu asa de bune: - imi pare putin rau ca nu am pus keyless entry (era scump si venea doar la pachet cu o alarma inutila) sau haionul electric (care e destul de greu). Obisnuit de la Mazda sa plec si masina sa se incuie singura (sau sa vin si sa intru direct in ea), cam uit acum ca trebuie sa umblu cu cheia. - stergatoarele de parbriz sunt destul de rahitice si au o zona in mijlocul parbrizului in partea de jos unde nu reusesc sa spele/stearga - vizibilitatea in spate e destul de redusa, a trebuit sa scot tetiera centrala ca sa vad ceva. Oglinzile germane sunt mai mici decat cele japoneze, n-am inteles de ce... - cam atat la rele deocamdata, inca n-am avut timp sa observ prea multe. A venit cu rotile de 19 de vara si acum e incaltata cu roti de iarna luate de mine. Ce-as mai vrea sa fac... sa montez o camera video (o am deja), dar trebuie sa descopar pe unde pot sa trag fire pana la blocul de sigurante (sfaturile sunt binevenite) + as vrea sa-i iau acel device pt VCDS, dar pentru asta trebuie sa mai citesc pe aici. O singura poza deocamdata, urmeaza altele, dar pe vremea asta urata nici nu-ti vine sa faci poze1 point
-
Buna ziua, dupa o lunga perioada de asteptare va prezint noua jucarie a familiei! Echipare Style, mai jos sunt optionalele , daca ar fi fost disponibil as fi luat si parbriz incalzit pentru protectia solara, la masinile din VAG care au clima pe 3 zone nu se poate pune folie AIR 80.... Jante aliaj Trinity 7J x 18" cu anvelope 235/55 R18 Masute rabatabile pe spatar scaune fata Sunset geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa Virtual Cockpit Duze stropitoare parbriz incalzite KESSY - sistem access keyless si sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului Elemente suplimentare protectie sasiu Driving Mode Selection si Hill Hold Control cu functie Offroad Incalzire stationara cu telecomanda Roata de rezerva de dimensiuni reduse Tapiterie textil / piele Volan sport multifunctional (comenzi audio si padele selectare trepte de viteza cutie DSG) imbracat in piele incl. pachet sumar piele (schimbator de viteze, maneta frana de mana) Parking Assistant asistent parcare laterala, parcare cu fata si garare Pregatire telefon Premium cu Bluetooth, modul SIM cu hotspot WLAN LTE si DAB receptie audio digitala Lane assistant si Blind spot detection Travel assistant si traffic sign recognition Intelligent Light Assistant activare/dezactivare automata a luminilor de drum Area View si pachet LED exterior Family Pack contine: cos de gunoi, parasolar geamuri spate, sigurante copii usi spate actionabile electric Sound System Canton Sistem de navigatie Columbus MIB cu afisaj color, touch-screen, unitate DVD si 2 x SD card slot, harti Europa incluse si functie Smartlink Pedalier sport SKODA Connect Care Connect (1 an) Infotainment Online (1 an). Cand am timp voi pune si poze mai calitative..1 point
-
Imi fac, de ce nu - este o masina care imi place extrem de mult. Insa nu prea sunt multe de facut - interior recaro nu stiu (inca) daca vreau, pe partea de sunet este ce trebuie, soft moderat are, tempomat, si toate accesoriile de interior "normale" - plafoniera w8, trimuri, jaluzea spate etc. Am un carlig de remorca nemontat de 1.5 ani... Are pe ea toate aditiile OE "necesare". Ultima aditie este a doua lampa in porbagaj - simteam nevoia de lumina ok - legata in paralel cu cealalta, si bineinteles, acelas model *chiar daca nu prea o vede nimeni) Farurile sunt Depo - cu bec normal H7. Foarte multumit de ele, de aproape doi ani - si schimba lookul masinii. Daca era 4mo nu as fi avut ce sa imi mai doresc. Si chiar si asa, fwd, combinatia motor-caroserie-dotari este de o versatilitate (pentru mine cel putin) perfecta. Chiar daca suna "sentimental" este masina de care nu ma vad despartindu-ma.1 point
-
Multitronic ESTE o cutie CVT, nu se bazeaza pe acelasi principiu (care este ala?).1 point
-
@b34life Foarte buna alegerea . Eu am 3000 km cu el si chiar inca sunt impresionat de ce poate. Urmatorul ulei va fi Millers dar asta asa doar sa vad daca aditivarea lor cu Molibden este vreo minune. Raport calitate pret Mobil ESP este perfect din punctul meu de vedere. In alta ordine de idei Tocmai am primit de la Motul noul MSDS pentru SPECIFIC 504 00 507 00 5W30 - 59100 Vedeti atasamentul. Conform descrierii lor ar trebui sa fie citez : 100% Synthetic VOLKSWAGEN gasoline and diesel engine oil approved with VW 504 00 & 507 00. Specially designed for VAG group recent cars (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA & SEAT) fitted with EURO IV and EURO V engines requiring low SAPS oil. Fully backwards compatible to 501 01, 502 00, 503 01, 505 00, 506 00 and 506 01. Voi ce parere aveti ? 18755-63629-16188-018355.pdf1 point
-
1 point
-
1 point
-
As fi vrut sa spun ca all is well insa, de vreo luna si ceva - de cand i-am lasat masina sotiei pentru niste drumuri, si (fapt de apreciat) de cand a recunoscut ca a dat cu burta masinii de un trotuar mai inalt pe care credea ca il poate escalada - a inceput sa se auda din ce in ce mai tare evacuarea. Deja are tonalitate de evacuare sport, si se aude turbina la schimbarile de viteza - gen sunet de BOV. Banuiesc ca s-a impins cumva evacuarea si posibil deteriorat ori toba centrala ori racordul flexibil, ca daca era finala cred ca se auzea altfel. In weekend trebuie sa investighez - pana nu incep sa pierd piese Oricum - m-am apucat sa caut inaltatoare de PDG de octavia tour...1 point
-
in mod normal cu un bec de 20w..... ca sa fie si consumator. Cu multimetrul nu e elocvent1 point
-
:Aerofan - nu sunt probleme cu benzinariile. Acolo se traieste din turism ... Eu nu am avut nici un fel de emotie din acest punct de vedere cand am fost acolo, desi inainte mi-am pus si eu aceasta intrebare . E bine insa sa ai cardul la tine si sa uiti de cash.... Multe dintre benzinarii sunt automatizate. Cat priveste cazarile, mancarea etc. depinde foarte mult de asteptarile fiecaruia. Noua ne-a luat 4 ani pana ne-am hotarat sa o comitem .... tocmai ca sa ne tihneasca ! Pentru noi a fost cel mai lung, cel mai frumos, cel mai costisitor, dar si cel mai drag concediu!!1 point
-
Traseul facut de noi in 2013 (27 iulie - 18 august) Cluj - Varsovia - Riga - Helsinki - Kuus_Hukkala - Oulu - Rovaniemi - NordKapp - Tromso - Bodo - Trondheim - Geiranger - Bergen - Oslo - Stockholm - Goteborg - Malmo - Billund (Legoland .... pe vremea cand juniorul meu avea 11 ani) - Linz - Cluj In principiu cate o noapte in fiecare locatie din lista de mai sus cu exceptia - Helsinski (2 nopti), Oslo (2 nopti), Stockholm (2 nopti), Malmo (2 nopti).... Traseul total 12190 km Pentru cazare noi am facut rezervarea din timp pentru toate locatiile. In martie aveam 90% din rezervari facute (booking.com, accorhotels.com, scandichotels.com). Am mers pe aceasta varianta ca sa fim siguri. Pana la plecare am mai facut mici modificari .... Am facut rezervare chiar si la unele ferry -Talin-Helsinki si Moskenes-Bodo. Pentru ferry de la Moskenes a fost super OK pentru ca la coada de rezervare am fost 2 masini si noi am intrat primii si apoi restul masinilor in limita capacitatii.... La NordKapp am stat aici - https://www.booking.com/hotel/no/nordkapp-caravan-og-camping.ro.html - foarte OK. Am zis sa prindem noaptea (de fapt nu a fost noapte deloc) la Capul Nord. E soare bine la 22:44 - prima poza Apusul de soare la NordKapp (00:19) - a doua poza, Noaptea la NordKapp (00:56) - a treia poza Rasaritul (2:20) - a patra poza Renii sunt un pericol chiar si la 3 noaptea cand am mers la culcare .... -1 point
-
Asa se aude, eu as fi mulțumit la 30k, cu prima de stat înseamnă 20k. Cu economia de combustibil costurile de operare ar fi printre cele mai mici. Doar ca încep sa ma îndoiesc, observ ca e-Golf a fost scumpit la 40k preț de pornire. Sau poate e doar o strategie, sa zică ca e cu 30%mai ieftina?1 point
-
1 point
-
Da roata jos, scoate mufa, acționează frana de mana și verifica voltajul cu un multimetru. Ai nevoie de încă o persoană să te ajute.1 point
-
M-am uitat eu in cartea service, care e cea originala, in lb germana, si nu este specificat absolut nimic de distributie La fel cum nu e specificat absolut nimic referitor la ulei ( decat norma 504 si 507, dar acestea sunt specificate in cartea masinii nu in cartea service! ), nimic despre bujii, etc...1 point
-
1 point
-
Bujiile se schimba la 60k. Am zis sa nu astept pana in ultimul moment.1 point
-
Dupa mult timp mai revin cu o traznaie! Syncro! Sau de fapt, 4 motion, avand motorul si cutie de golf. Panuiesc sa ma mut "la tara" , am 2 km de la principala pana sus la teren drumul e cat de cat bun , dar fiind de piatra pierd aderenta cu platforma dupa mine. Daca e incarcata doar duba, reusesc sa urc , dar daca mai trag ceva dupa mine pur si simplu se opreste sapand in pietris, imi trebuie si tractiune spate! Am vrut sa incerc electric, dar m-am razgandit, ajunge un motor, e suficient cel de acum, dar trebuie sa am si pe spate tractiune. Zilele astea ma apuc de treaba, in mare am piesele, dar trebuie sa refac evacuarea , cardanul custom, nu merg flansele de cauciuc de pe golf pe cardanul t4, la fel si diferentialul spate va fi tot golf 4 , in felul asta scap si de vasco cuplaj , va fi haldexul hidraulic de la golf etc dar mai bine dau detalii dupa ce reusesc sa mai fac cate ceva pe la ea1 point
-
Cel mai recomandat e uleiul de origine, ce pune producatorul, restul ne dam cu parerea, e ca la fotbal, toti se pricep in fata tv-ului. Ce ai pus pana acum la revizie si nu mai mult de 15k. prea multa teorie pentru nimic.1 point
-
1 point
-
1 point
-
revin cu impresii dupa 3300 km: -directia foarte precisa, stabilitate in curbe , pe autostrada nu este teama de a intra prea tare in curbe chiar si la viteze mari -trebuie neaparat sa fac si o intermediara pe traseul de evacuare, cu cele doua finale in oras nu se simte zgomotul, dar pe autostrada la viteza constanta dupa un timp devine suparator -consumul calculat de mine este undeva pe la 7,3 (5 persoane cu bagaje de cel putin 50kg/fiecare) , la dus am mers intre 120-140kmh, la intoarcere 110-120 si s-a simtit diferenta, cred ca se poate scoate si 6,5 daca se urmareste un consum bun, evident, cu accelerari cat mai lente si un condus foarte lejer -sunt foarte mutumit de antifonarea masinii, la capitolul asta nu simt nevoia sa mai fac ceva mici ajustari ce trebuie facute : - la timonerie, intra bine in viteze, dar am lungit prea mult tija, are cursa destul de lunga, 2-3 cm se mai poate scurta - oglinda stanga imi coboara in mers,(de la vibratii) nu are niciun sistem de reglaj, misc eu de sticla dar se tot deplaseaza (momentan am pus o bucatica de hartie intre sticla si rama, in felul asta nu mai coboara) -trebuie sa reglez/inlocuiesc rolele de la usa culisanta, uneori trebuie trantita usa sa se inchida bine -un burduf de planetara ( era nou, dar baietii la service l-au ciupit cand au inlocuit pivotii, pierde vaselina) -am adaptat frana de mana de la golf ca sa pot monta consola sa se potriveasca si carcasa de la timoneria de golf, intre aceasta si consola de t4 voi face o completare in care voi monta statia radio, un woofer pentru istalatia de sunet, tot pe acolo vor trece si cateva cabluri, am montat manometrul de presiune turbo, urmeaza cel de presiune ulei si voltmetru (le luasem la pachet) -cand voi avea timp ii fac si mocheta, -trebuie sa-I termin si instalatia de clima, urmeaza sa-mi gasesc partea de relee din spatele panoului de comanda, nu mi-a mers clima, poate ceva nu era bine legat, dar am incercat pe direct cu ventilatoarele pornite si compresorul alimentat raceste bine, deci si-a pastrat freonul -se poate dormi bine si pe banchetele de caravelle, rabatate spre fata si cu un placaj de 45 cm intre ele se formeaza o platform destul de plana, cu o saltea este excelent -aripile trebuie evazate f putin, poate reusesc sa le roluiesc cumva, imi freaca cauciucul in aripa, doar cand intru tare in curbe -la primavara, aripile fata noi, si o revopsire, sunt mici pete care trebuie rezolvate inainte sa se extinda Sunt multumit de masina, a fost mai mult de lucru decat m-am gandit initial, daca nu ar fi satisfactia ca am facut totul singur la ea, as spune ca nu merita atata munca, dar acum ca le-am facut, sper sa am grija de ea, sa nu imi fac din nou de lucru. Urmeaza ITP-ul foarte curand, sper sa se rezolve usor ;) Uitasem, trebuie sa rezolv si cu ambreiajul, la sarcina patineaza, dar pana nu se uzeaza incat sa nu mai fie folosibil nu-l schimb, probabil la anul !1 point
-
La sfarsitul saptamanii urmatoare planuiesc sa plec in Alpi, pe Matterhorn Sper sa nu am probleme cu masina, vor fi destule urcusuri si coborasuri, sper ca pana atunci sa rezolv cu clima, maine sau vineri ajunge si modulul de clima Am facut legaturile intre instalatia de clima t4 si cea de golf4( 3 conducte de sertizat, sudat) ramane adaptarea instalatiei electrice de t4 la ventilatoarele de golf, am observat ca ventilatoarele merg doar pe puterea maxima, nu stiu daca la t4 au intrare de 2 trepte, sau pt prima pozitie trec doar prin rezistente.. intre timp am terminat si evacuarea din inox, un cot dupa turbina de 60, flexibil, apoi teava de 70mm pana la doua tobe sport finale,, nu mai pun nicio intermediara, e destul de silentioasa asa, desi tobele sunt direct flow, ma mir cum reusesc sa reduca sunetul , vad prin ele intrarea care vine din fata, inainte sa le pun, era ca o benzinara cu toba sport, dar de la 2000 rpm in sus intra totul in rezonanta fiind deranjant cu erorile inca nu am rezolvat, am cautat si pe forum, si pe google pe cineva din cj , si n-am reusit ..1 point
-
Am rezolvat cu limitarea din soft, imediat ce am montat MAF-ul pe admisie s-a schimbat situatia, dupa un puf de fum totul a revenit la normal, nu stiu daca face chiar 150 cai , dar in orice caz masina trage foarte liniar, doar dupa 140kmh mi-a intrat in limp mode, dar banuiesc ca e foarte normal cu harta stock Inainte sa fac un log sa-l trimit lui Voinea, trebuie sa schimb un suport motor pe partea cutiei, sunt sigur ca din cauza lui e problema, efectiv de la cuplu la a 1-a si 2-a imi rasuceste motorul incat imi bate ritmic undeva, asa ca nu pot sa-I dau blana nici la a 3-a ca-mi freaca undeva. Pe partea cu motorul tamponul e nou ,iar cel de jos dintre cutie si motor cred ca va trebui sa-l refac, poate umpluta bucsa din jug, ca are mult joc acolo in bucsa aceea Pe majoritatea caroseriilor motorul sta in balans doar in cele 2 tampoane de sus, al meu partea de jos tinde sa se rasuceasca in fata , trebuie sa-l trag in spate de jos ca sa dea bine la planetare, deci tamponul de jos mereu va fi tensionat spre fata Aveam jantele de 17 cand am facut testul , probabil cu cele de 15 trage mult mai bine, am masurat diferenta intre cele de 15 si 17 este de minimum 10 cm la o turatie a rotii. Cam asta e nou, intre timp echipez interiorul cat se poate ca sa folosesc masina, inca bordul e vraiste, iar cand se poate trebuie facut climatronicul si evacuarea1 point
-
poate ca voi nu veti vedea schimbari, dar pentru mine faptul ca am scos masina din curte e un mare pas inainte nu stiam cum va functiona cutia, daca debitul pompei de la pedala de ambreiaj de t4 se va pupa cu debitul necesar rulmentului de presiune de golf, daca va debraia corect, daca spatiul ramas planetarelor e sufficient la denivelari si curbe( bracaj maxim), daca etajarea cutiei de golf ar fi o problema pentru o masina mai grea ca t4 etc testul a fost facut cu bordul vraiste, fara manete de semnalizare, fara aripi fata, bara ,masca si faruri, drumul destul de rau, de la pietris la gropi de tot felul, asfalt peticit etc prima impresia de cum am ridicat ambreiajul sa ies din curte, a fost ca masina pleaca de pe loc foarte usor, cursa pedalei este corecta, nu e nevoie sa turez mult , nu trepideaza, nu agata, ceea ce m-a bucurat enorm, apoi ajungand pana in treapta a 3-a , ca rapoartele se potrivesc si plecarea de pe loc e una normala, totul functioneaza cursiv, directia servo parca mai silentioasa si usoara, fara acel moment neplacut la capat de cursa al volanului desi nu m-a interesat acum suspensia, s-a simtit mult mai ferma, fara balans si sunete caudate (pivotii cumparati dar inca neschimbati) dar fara sa scuture, oricum urmeaza sa observ asta pe viitor, nu in 10 minute de viraje si frecat masina pe stradute motorul clar mai silentios in interior decat 1.9 abl, nu stiu daca incercarea de a o antifona cat mai bine da rezultate, sau simplu fapt ca e un motor mai performant cuplu se simte foarte bine la plecarea de pe loc, practic fara niciun efort, insa odata ce creste turatia de la relanti totul e foarte lin si pasnic , silentios debitmetrul nu e legat la admisie, atarna undeva (cu mufa bagata sau cu ea scoasa nicio diferenta) evacuarea dupa turbina e cea stock de t4 mai ingusta decat cea de arl( urmeaza sa fie refacuta la un diametru corect,( care sa fie?)) iar softul e cel stock, fara sa se tina cont de noua turbina mai mare ca si comparatie, cu aceste minusuri, masina trage cam la fel ca si abl-ul, dar mult mai silentios si constant, nu e nevoie sa urc in ture ca sa am putere , e prezenta inca de la inceput nu am vazut pic de fum dupa mine , desi ma asteptam sa fie mult cu harta nepotrivita la turbina mai mare urmeaza neaparat sa introduc debitmetrul pe admisie, acum am filtru sport(chinezarie provizorie si horcaie admisia fara carcasa de filtru) sa fac resoftarea egr off, decat, abs si airbag off, evacuarea, si sa termin cu climatronicul am reusit sa fac cumva legaturile la conductele de apa (aeroterme) nu stiu inca daca sunt facute corect ca si traseu,(sunt calde furtunele pe intreaga instalatie) insa am incercat sa le inghesui cat mai bine, compact, si culmea, am o gramada de loc in compartimentul motor( fata de colegul "noobsound" cu al lui t4 2.5 150 , la care nu am reusit sa urmaresc tot traseul cautand cu mana, vizual nici atat) la finisaje e inca foarte mult de lucru, la interior ma refer, ca la exterior mai mult decat tinichigeria + vopsit nu am de gand sa-I fac voi incerca sa fac un fel de consola pentru schimbator, ceva sa maschez zona de timonerie de golf (care e in interior) dar asta deja e lux, las pe cand am terminat cu aspectele mai importante din pacate intru in criza de timp, nu mai pot aloca timp masinii, scurtez pe cat se poate conversia cat sa fie masina functionala, apoi printre "randuri" strang ce e necesar si fac ce a ramas cand pot per total, sunt foarte multumit de ce am facut, insa e inca mult de lucru! cateva poze, ca sa va faceti o idee in ce hal e :))1 point
-
Merci, probabil luni! Desi a trecut destul de mult timp de cand m-am apucat de masina, treburile au mers incet, chiar foarte incet, primul impediment fiind lipsa pieselor necesare( o buna parte din ele second - aeroterme, instalatii electrice etc) dar si multele ajustari pe care a trebuit sa le refac. Daca ar fi sa reiau experienta aceasta, probabil as merge pe motorul AFN, mult mai simplu si usor de adaptat pe o cutie de t4 Problemele au tinut in primul rand de "adaptarea" pozitiei motorului la caroseria de t4, suportii motorului, tot felul de masuratori , ultima chestie de care m-am lovit a fost grosimea axului planetar la cele de golf, sunt mult mai groase, si-mi freca in bratul superior, apoi cand am montat noile telescoape si ele mai "grase" imi frecau tot in planetare, apoi cand in sfarsit am gasit pozitia de compromise imi atingeau tot ele, planetarele in bieleta antiruliu, cu astea a fost mai simplu pentru ca le-am scurtat cu vreo 3-4 cm, in felul asta bara stabilizatoare a coborat si s-a departat , din fericire are cursa destul de lunga si am avut spatiu pentru asta Daca n-as fi facut asta din pasiune probabil o lasam balta, (mi-a trecut prin cap) dar nu vreau sa ma innec ca tiganul la mal, mai ales ca acum motorul e pe pozitii, planetarele montate , traseul de intercooler e facut, instalatia de vacum la fel. Inca la partea de dubluclimatronic sunt in urma rau, desi aerotermele sunt montate, imi lipseste o conducta de freon de la mijlocul masinii spre fata, tubulaturile de antigel in fata nu stiu sa le leg,(acum e pe direct radiator-motor fara aeroterme)va trebui sa casc ochii la un t4 cu instalatia completa ca sa-mi dau seama care unde vine, apoi sa adaptez asta la motorul de golf Nu am inca unitatea de control al climei, nici ventilatorul de la aeroterma din fata (asa am cumparat-o, cu actuatori dar fara ventilator) aveti cumva idee de la ce aeroterma sa iau acel motoras, poate e la fel pe vreo alta aeroterma, cel putin de pe aeroterma simpla fara clima nu se potriveste. Sper ca in curand sa fac cateva manevre cu ea, deocamdata nu se poate, nu am montat bordul, nu am filtru de aer(imi trebuie carcasa de 2.5 ca sa pot monta debitmetrul de golf in ea), scaunele si panourile interioare (asta-I simplu). Am tot cautat pe net ceas de presiune turbo, sa fie fara vacum si cu gradatie de 2 bari . Nu stiu de ce sunt toate cu vacum, (n-am ce face cu gradatia aceea pe diesel)eu nu vreau sa montez de fita, ci pentru ca sa pot monitoriza mereu presiunea, intentionez sa pun si un ceas pentru instalatia de vacum, (nu pe admisie), si un voltmetru digital, toate mici si discrete Sper ca prin resoftare sa se poata scoate citirea de abs si airbag, sa nu-mi mai apara pe cluster, odata cu asta cred ca fac si immo off(am doar o cheie de la golf) Am decupat si desprins din sudura elementele de caroserie ce trebuie schimbate, saptamana urmatoare trebuie sa continui cu tinichigeria. Cam atat la update, sper macar ca ce am terminat nu mai trebuie refacut in vreun fel, pentru ca incep sa ma cam satur (mai ales si pentru ca lucrez singur la masina) Weekend placut si masini fara probleme :icon_thumleft:!1 point
-
As vrea eu sa fiu la etapa cu testul, deocamdata mai sunt multe de facut, in utlima vreme inamicul a fost ploaia, scoate scule, strange-le si tot asa Am montat panoul cu masuta, a fost nevoie sa sudez piciorul si o traversa de care se prind balamalele de la masa, ca sa fie prinsa ca pe modelele multivan In ceea ce priveste performanta, intai trebuie sa ma asigur ca nu freaca nimic la planetare (de jug),este destul de inghesuiala acolo, din fericire in jurul motorului insa va fi suficient sa trec cu tuburile de admisie, intercooler ,conductele de racire si tot ce mai vine pe acolo. cam asa arata spatiul "marit" ca sa incapa motorul in pozitie verticala, am izolat ce a ramas descoperit cu materialul de la golf, dupa cum am mai spus, sunt doua straturi de izolatie in compartimentul motorului, suprapuse.1 point
-
Am facut distributia, apoi m-am apucat de instalatia electrica.. Pentru ca golful are instalatia foarte intortocheata, a trebuit sa tai si sa cositoresc o gramada de fire, ca sa le trec prin acelas loc ca si instalatia existenta pe t4, oricum, mai este mult de munca.. Am adaptat si pedala de acceleratie de golf, (prima mea sudura)I-am facut niste urechi de prindere, ca sa nu fac nimic permanent acolo, incet, dar progresez,1 point
-
Eu le-as lua numai pentru momentul cand trebuie sa completez cu lichid de parbriz ...si acel opritor "ma obstructioneaza" :)). Montajul am vazut ca e ff usor si nici nu costa mult.1 point
-
In Carrefour Cta azi SFE'ul de 750ml fusese la reducere - 34 ron (zic fusese ca pretul inca era, produsele se cumparasera)0 points
-
Am fost la service. Incep sa-mi pierd increderea in ei. Nu le mergea testerul VW, asa ca u pus un tester universal, sau ceva de genul, explicandu-mi ca codurile de eroare sunt aceleasi. Nu a aparut decat o eroare: selectorul nu are comunicare cu TCM(calculatorul cutiei ar fi asta). Au luat la verificat diode si alte circuite sa vada daca nu e vreun contact imperfect, etc. La primele verificate era totul ok. Apoi au luat pauza de masa si m-au trimis catre treburile mele, caci oricum nu prea puteam sa mai zabovesc pe acolo. A ramas sa ia tot circuitul de la selector la calculatorul cutiei sa vada daca e vreo problema. Si apoi sa desfaca calculatorul sa vada daca e ars(asa s-au exprimat). La finalul zilei inca nu gasisera problema si vor continua luni. Habar nu am daca s-au ocupat temeinic azi, caci la ora 13 pareau cam in asteptarea weekend-ului. Cam asta e povestea de azi, nimic clar.0 points
-
-1 points
-
Bucuresti Baia Mare 7 0re jumate, 83 km/h vit medie pe 600 km, bagaje de 130kg + 2 persoane consum final 5.8%.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Baia mare - Viena, a fost ploaie și cod galben de vânt, am făcut febră de la ținut volanul sa nu sufle cotetul de carton de pe autostrada. Partea anosta a fost că din 660 km sunt vreo 550km de autobanda, foarte plictisitoare. Ținând cont de cele 150kg de bagaje, vânt din față și jante pe 18 eu sunt declarat mulțumit de reușită.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Eu as merge pe webasto.. xenonul cand e drumul umed/ploua e cam enervant.-1 points
-
Castrol (0W30) a facut depuneri pana in 100.000km. Motiv pentru care si eu vreau sa schimb cu Mobil 1, si in plus Porsche il foloseste inclusiv la Macan 2.0tfsi.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00