Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.05.2019 în toate secţiunile

  1. 4 points
  2. Referitor la utilizarea camerelor auto in Austria: am fost in concediu acolo saptamana trecuta. Sincer am uitat sa o dau jos (am zis ca sa fiu sigur); am mers cu ea si m-a oprit Politia la un filtru de rutina. Cerut acte, uitat in masina (general) si cerut sa vada extinctor si vesta reflectorizanta. Nu au zis/mentionat nimic despre camera (care era foarte vizibila pe parbriz, cablu atarnat ostentativ, etc ?
    3 points
  3. Hai ca mi-am adus aminte de aventura din 2013 In drum spre Nordkapp poate faci un ocol .... Bodo - Moskenes cu feribotul si apoi insulele Lofoten (primele 4 poze). Merita!!! Sa ne aducem aminte de Drumul Atlanticului unde am intalnit singura masina cu numere de Romania din Scandinavia (urmatoarele 2 poze) Banuiesc ca te-ai gandit la Geiranger (noi am facut mers si cu ferry Geiranger - Hellesylt - merita!!!)
    2 points
  4. @pronetnu cred ca e cazul de polemici aici, discutiile se poarta civilizat perfect de acord si cu sesizarile tale, se aprinde ledul la 2min de casa, sau chiar in fata blocului... dar se aprinde totusi un martor care te avertizeaza ceva! poate nu esti atent, poate vorbesti la telefon, poate... sansa sa vezi un led aprins e mai mare decat a observa o turatie la relanti cu 100rpm mai mare ( poate cu timpul inveti si aceste lucruri, si pentru multi dintre voi poate e o rutina deja sa le urmariti ) dar ganditi va ca multi proaspeti posesori de TDI-uri ( sau de masini cu DPF-uri ) nu sunt obisnuiti cu "regenerarile" nu cred ca aceste idei sau sugestii sunt obligatorii pentru cineva, dar daca ar functiona, de ce nu? parerea mea e ca mai bine previi, decat sa "tratezi". unii spuneau si ca in regenerare, in D schimba mai sus. eu unul de exemplu n-am cum sa observ aceste lucruri, pentru ca tin cutia in S tot timpul, tocmai pentru a nu-mi omori motorul/egrul/dpful/la 1100rpm in treapta 4-5-6-7...
    2 points
  5. Păi dacă văd că a început regenerarea nu mai intru printre blocuri, în parcarea aglomerată de la mol (și subterană), pe bac, garaj, ori altă situație, merg lejer pe drum lung, liber (cât se poate) până își face de cap. Sigur nu poți întotdeauna dar când se poate de ce nu.
    2 points
  6. A venit si prima modificare: Jante Brescia 19" 20190505_165454.ico 20190505_165425 (2).ico
    2 points
  7. Mai sunt 2 zile și câteva ore și se vor deschide precomenzile pentru noua generație de vehicule electrice VW I. D. Primul model va fi ID3 un model cu dimensiuni de Golf la exterior și de Passat la interior, datorita dispariției motorului termic și a noii platforme MEB. Tracțiune spate, urmata în viitor de 4x4. Mă aștept ca performantele sa fie peste e-Golf, se zvonesc 3 variante de baterie începând cu 48kw entry level(fata de 36 e-Golf). Dupa experienta placuta avuta cu eGolf la drive test de 24 h, astept cu mare interes aceasta lansare. Mă aștept la un preț mai mic, autonomie mai mare. Informațiile sunt puține, las un articol aici cu mențiunea ca totul este la nivel de speculație. https://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/97043/new-2019-volkswagen-id-hatch-teased-ahead-of-pre-order-date?amp=&__twitter_impression=true Sper ca miercuri sa avem o surpriza plăcută.
    1 point
  8. Pai daca ai mers in spatele lui, normal ca ai avut consum mai mic, tu nu stii cum functioneaza aerodinamica? Ia sa mergi tu in fata si sa mearga el cu mercedesul in spatele tau si zi-mi dupa aia ce consum scoti tu si cat scoate el.
    1 point
  9. scoti mufa si alimenteaza direct motorasul.
    1 point
  10. Verifica toate oringurile de la injectoare, s-au mai bine schimbă-le, găsești set pt fiecare...
    1 point
  11. ...dar foarte rar plesneste inainte de termen
    1 point
  12. nu am pus nici un aditiv ,doar uleiul si cutia schimba foarte bine.Cred ca se pune aditiv la cutiile foarte uzate.
    1 point
  13. Nu omori nimic daca mergi in D. Nu protejezi nimic cu asta. Folclorul e mare.. asa ne place noua. Cunosc masini scoala de soferi cu 500k km pe bord.. dpf activ.. egr si toate cele functioneaza corect. Conteaza mult intretinerea .. calitate ulei/combustibil si o data la saptamana sa faci un drum exterior de 40.. 50km. Ledul ar fi o treaba buna.. camioanele mari te atentioneaza in bord prin mesaj cand regenereaza. La astea mici nu au considerat necesar.
    1 point
  14. mai mult ca sigur ca multi de pe aici isi intretin destul de corect masinile. daca ar functiona ( daca! da? ) care e problema ledului si faptul ca te avertizeaza cand incepe regenerarea? cu ce deranjeaza? cu ce incurca? poate nu toti isi cunosc asa bine masinile, sau poate ca nu toti pot fi atenti tot timpul la regenerari. dau un exemplu ( absurd poate pentru unii ): esti pe centura orasului si te duci catre casa. de la iesirea de pe centura pana acasa, mai ai aprox 5min de mers. regenerarea incepe fix cand iesi de pe centura ( sau apropare la iesire ). la avertizarea inceperii regenerarii, pentru o regenerare cat mai buna, mai dai o tura de centura, pentru a putea face o regenerarea ok presupun, nu? ( adica la turatie, viteza pentru racire motor/dpf, etc ) in loc sa mergi pana acasa, cand parchezi sa vezi totusi ca turatia la relanti e ridicata, consumul instantaneu a crescut cu 0,2-0,3% si sa S/S e dezactivat... ( repet, in mers nu toti pot urmari tot timpul, sa nu pot fi atenti la toate detaliile tot timpul... ) si, ca sa nu opresti motorul, ori ii faci regenerarea pe loc ( nu e indicat ) ori te mai misti cu masina pana se finalizarea regenerarea ( dar o regenerare urbana nu e tocmai una corect facuta, da? ). deci, teoretic, nu era mai bine sa stii din timp cand a inceput, incat se te poti "organiza"/orienta catre un traseu adecvat efecturarii regenerarii in conditii cat mai bune? aceasta... "carpeala" sau "romaneasca" cu ledul, parerea mea e ca ar fi trebuit implementata din fabrica, cu avertizarea inceperii si finalizarii regenerarii, gen martor galben pt regenereare si martor rosu cand chiar e o pb cu dpf-ul. dar nu cred ca s-au prea gandit nemtii ca TDI-urile lor vor imapanzi circulatia urbana de prin sud estul europei
    1 point
  15. bucsele de la brațele spate, ai niște brațe in forma de S. Ridică mașina pe elevator și verifică cu levierul brațele. Trage ușor de ele, daca ai joc e din bucse. Sa verifici și bieletele antiruliu spate și bucsele mari de la puntea spate. Senzația aia am avut o și eu, dar am schimbat și arcuri și bucse ( toate 16 pe spate).
    1 point
  16. Intotdeauna cum stai in masina, nu cum te uiti la ea.
    1 point
  17. Stanga cum stai in masina sau cum stai in fata masinii?
    1 point
  18. @florinpbv , avand in vedere ca in trecut m-am ars , nu mai exista alta varianta acum . @mad_kat intr-adevar un deranj , dar bine ca nu m-a luat direct cu oprit motor si limpmode , daca Exploratorul a fost baiat "fin" cu mine si mi-a dat doar instintare in " scris " fara sa trimita recuperatorii dupa mine.... am zis sa fiu si eu baiat "fin" si sa ii dau ce e mai bun. @Muale o sa vina si pozele ( ca deh , rar vezi post de la mine fara poze ) iar cu piesa veche planuiesc sa imi bag nasul si sa fac o "disectie" completa sa vedem si noi care a fost cauza. @yanq Nu este specifica doar Tiguanului sau doar pentru VW , o cautare pe google cu textul : EGR P0403 va arata ca problema este destul de raspandita si la Ford, Mercedes, Mitsubishi ,Toyota........adica toti Problema cu dezasamblatul asta mult este strict pentru 4motion , la cele 4x2 este destul spatiu pentru operatie fara "dezasamblare" . Mai multe detalii gasiti aici : Ca sa nu continuam discutia tehnica pe topic , putem sa o continuam in topicul de mai sus , chiar daca e de passat , P0403 este general valabila , daca mai vreti alte informatii imi puteti da PM. Urmeaza sa detaliez "operatia" de inlocuire .
    1 point
  19. La o mașina cu aproximativ 130k km eu zic ca un bec ars e consumabil...nu prea intra in nici o garanție... Sa o conduci sănătos.
    1 point
  20. Au fost demontate bratele? Au fost montate corect la loc? Demonteaza bratele, actioneaza maneta de stergatoare si cand se opreste ansamblul, moteaza bratele.
    1 point
  21. SKA, frunzareste cartea service a masinii. Acolo vei gasi informatia corecta. Multe dintre informatiile de pe forumuri sunt eronate. Exista indivizi care recomanda inlocuirea distributiei la 60.000 km sau 4 ani ca la Logan. Banuiesc ca nici la tine nu exista limita de timp , doar de km, insa nu stiu sa iti spun limita exacta de km. Banuiesc tot 210.000 km dar cel mai bine consulta cum ti-am spus manualul service al masinii sau daca nu ai intreaba la reprezentanta
    1 point
  22. Diferenta dintre uleiul scos din cutie si cel nou, deschis la culoare. L-am schimbat in final, a intrat cred ca vreo 1.7-1.8litri, facut o tura dupa prima umplere si completat din nou cu 30ml pana la baza filetului, a curs putin cand a ajuns la baza filetului surubului de sus de umplere, strans suruburile la 30Nm. Am pus G052512A2, schimba bine cutia.
    1 point
  23. Foarte frumoasa @b'Alex sa o stapanesti sanatos si drumuri bune sa ai! Din cate stiu motorul cu Stage 1 ajunge undeva intre 350-370 cai putere. Vad ca si tu ai Performance Package ca optiune pe masina. Mare grija cu placutele Originale deoarece sunt foarte dure eu le cataloghez ca placute de circuit si dupa ceva km o sa vezi ca iti sapă sanţ in discuri! Eu personal neducandu-mi masina pe circuit am optat pentru un set de placute aftermarket de la Brembo cod P85116 de care sunt foarte multumit cum se comporta si in acelasi timp sunt friendly si cu viata discurilor.
    1 point
  24. “If you don’t look back at your car after you park it... you bought the wrong car”
    1 point
  25. @@Bucluc NU pune inaltatoarele OE pe amortizoare si arcuri vechi ca vei inrautiati situatia , o sa fie mult mai moale si instabila masina. Daca vrei sa pui inaltatoarele , le pui pe arcuri si amortizoare noi. Eu am pus pe G5 amortizoare Heavy Duty cu arcuri PDG si inaltatoare otel de flanse . Amortizoarele Heavy Duty sunt mai mult spre "Sport" ca duritate doar ca sunt mai lungi si permit o cursa mai mare a bratului. In orice caz nu poti avea masina Inalta cu suspensie PDG si sa pastrezi confortul de acum ......ori una ori alta . Acum depinde de tine cat vrei sa sacrifici.
    1 point
  26. Fii serios:| Arata extrem de urat!
    1 point
  27. Ideea este că omenirea nu stă în loc, se vindecă diverse cancere și nu se poate găsi leac la un injector? ?
    -1 points
  28. Ce spun este doar părerea mea. Injectoarele acestea sunt foarte sensibile la calitatea motorinei și mai ales a aditivilor folosiți în ea. Am ajuns la concluzia că ei sunt prea agresivi cu injectoarele mai ales în cantități mari precum motorinele extra. Am remarcat nu doar la mașina mea apariția ronțăitului când alimentam cu motorină superioară. Da, trăgea mai bine, mașina devenea mai fâșneață dar auzeam acele păcănituri care spuneau că nu este în regulă. Dacă puneam diagnoza la relanti, corecțiile erau ok dar am fost la mecanicii mei și mi-au demonstrat că nu este așa. Am discutat cu un coleg de pe forum compoziția unui aditiv des folosit în motorină la noi în țară și mi-a spus: nu ai vrea să bagi așa ceva în mașina ta.! Eu, nu, că să vezi... Am vorbit cu un specialist și mi-a confirmat că o cantitate mai mare este foarte agresivă. Apoi am aflat că într-o motorină superioară se bagă de 3 ori cantitatea recomandată de producătorul formulei de aditivi. Și am aflat și motivul : motorina cu biodiesel face mașina mai bleagă, trebuie un booster care să contracareze efectul. Și uite că se mai distruge un mit, acela că motorina nu este aditivată suficient. Din contră. Nu mai vorbim de biodieselul din motorină. Are și el partea lui de vină. Și iar ajung la vorba colegului de forum care a spus că nu se poate face nimic pentru prelungirea vieții injectoarelor. Sunt agresate tot timpul și este o chestiune de timp până crapă.
    -1 points
  29. Când vei face trecerea la Petrom simplă vei simți că nu mai trage atât de bine dar o vei simți mai liniștită. Personal prefer parametri mai buni decât ,,senzații tari". Oricum, pentru deplasări obișnuite e suficient.
    -1 points
  30. @dolmarfan ți-am spus că dacă faci diagnoză zi de zi vei avea mereu alte valori. Dacă nu ai bătaie de injector, dacă nu tremură, merge în trei, pornește greu, stai potolit și pregătește-te de sărbători. Dacă e să cadă elementul piezzo, ăla nu te anunță.
    -1 points
  31. Ai două posibilități, să zapaceasca ceva ECU sau chiar el să o ia razna ori uzură la injectoare. Date jos, trimise la verificat, și luat fiecare parametru la puricat. Poți să ai surprize de la Egr, dpf etc. Nu se schimbă injectoarele până nu ești 100% sigur că ele sunt problema.
    -1 points
  32. Nu este nici o regenerare, din cauza frigului, dai drumul la căldură și ECU mărește turația de relanti. Așa face și a mea, așa fac toate câte le-am văzut. Mirosul înțepător este din cauza aditivilor din motorină. Pentru prima dată, iarna asta, la sfatul birocraților care conduc lumea, nu se scoate biodieselul. Prin urmare temperatura de filtrabilitate a scăzut la - 20 de grade (cei care lucrează în domeniu susțin că în realitate este - 15). Se aditivează mult mai mult și rezultatul este un miros urât, înțepător. Eu tot pe asta dau vina pentru corecțiile mari.
    -1 points
  33. Iernile trecute cu motorină fără biodiesel, cu un pic de ulei 2t mergea de vis, regenera rar. Acum nici nu mai am vreo rețetă. Pur și simplu bag motorina despre care cred că e cea mai puțin aditivată. Pe dpf am sesizat presiunea diferențiala crescută dar regenerarea văd că se face la aceiași kilometri.
    -1 points
  34. Pentru că e ca și cum ai avea șocul tras.
    -1 points
  35. Eu m-am liniștit mult cu aceste valori la injectoare după ce prietenii mei mecanici au început să facă servisarea unei flote în care multe motoare sunt 1.6 tdi. Am văzut mașini cu kilometraje impresionante (Vw Caddy mai ales). Am dat și eu o mână de ajutor la resetarea intervalului de service și am aruncat o privire și la valori. Măricele la multe din ele. Cică au fost schimbate câteva injectoare dar pentru că au crăpat subit. Cred că se exagerează prea mult cu aceste valori, trebuie să recunosc că și eu mi-am făcut un milion de griji și am stresat destulă lume cu chestia asta.
    -1 points
  36. Cuplezi dezaburirea luneta. In actl moment auzi un clik. Releul il vezi daca deschizi spatiul de depozitare sofer sub bord. E un releu mic.
    -1 points
  37. Prezoane: Instructiunile se bat cap in cap, la Audi scrie ca se pot unge, la Passat ca nu se pot. - instructiuni Audi: - Optimol TA paste - G052109A2 - prezoane. If slightly corroded wheel bolts are re-installed on the vehicle, clean the threads and area of the convex seats of the wheel bolts, and grease the sliding surfaces using Optimol TA paste -G 052 109 A2 - as follows (all vehicles except RS 2 and RS 4, type 8D): A - One-piece wheel bolt. Lightly grease thread -2- and convex seat -1-. B - Two-piece wheel bolt. Lightly grease thread -3-, and area between bolt head contact surface -6- and back of convex washer -5-. Do not apply grease to the convex surface -4- that bears against the wheel rim. - instructiuni VW: - Never treat wheel securing bolts with lubricant or corrosion protection materials!
    -1 points
  38. Total de acord. Daca iti cunosti masina iti dai seama, mai ales in oras, cand face regenerare. La drum intins, sincer nu ma intereseaza cand isi face. Motorina si ulei de calitate, revizii la timp...si in rest sosele/autostrazi.
    -1 points
  39. Sunt bucsele care se prind de caroserie in drept la scaun .....scaunele din fata.
    -1 points
  40. Nu trebuie sa-ti bati capul cu regenerarile ,softurile au fost gandite si pentru drumuri scurte. Ai in bord martorul dpf care se aprinde cand isi rateaza mai mult de 4 regenerari . Iti pot povesti multe despre dpf ,dar iti spun doar din experienta de propietar de tdi cu dpf de peste 10 ani ca niciodata nu am vazut acel martor aprins ,desi am circulat ani buni pe distante scurte si foarte scurte fara sa duc grija dpf-ului . Intretine motorul si nici nu o sa stii ca ai dpf !
    -1 points
  41. OT: Nu vreau sa intru in polemica "ledului". Fiecare monteaza ce vrea pe masina. @ska situatia descrisa de tine este una ideala...dar ce faci cand ledul se aprinde chiar in fata blocului? Sau la numai 2 min de casa? Nu tot iti reconsideri pozitia si continui sa finalizezi regenerarea? Eu unul ma opresc aici cu aprecierile pro vs lipsa ledului. Drumuri bune tuturor.
    -1 points
  42. da, si acum plezneste direct, nu se mai observa crapaturile de uzura ca inainte - motoarele sunt cu interferenta, nush ce e mai ieftin o disctibutie schimbata mai devreme sau niste valve strambe (si tot ce inseamna inlocuirea lor) @zipp depinde de om si cati bani vrea sa cheltuie, si chiar daca elicea nu mai e din plastic rulmentul nu e invincibil
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!