Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.05.2019 în toate secţiunile

  1. ..si o concluzie ⚙ Dupa ceva setari eu zic ca implementarea e aproape de perfectiune. Poti face absolut orice pe ecranul lui Columbus ca si cum ai fi direct pe mobil. Si asta fara root, crack, patch, aplicatii platite, etc..
    4 points
  2. mai mult ca sigur ca multi de pe aici isi intretin destul de corect masinile. daca ar functiona ( daca! da? ) care e problema ledului si faptul ca te avertizeaza cand incepe regenerarea? cu ce deranjeaza? cu ce incurca? poate nu toti isi cunosc asa bine masinile, sau poate ca nu toti pot fi atenti tot timpul la regenerari. dau un exemplu ( absurd poate pentru unii ): esti pe centura orasului si te duci catre casa. de la iesirea de pe centura pana acasa, mai ai aprox 5min de mers. regenerarea incepe fix cand iesi de pe centura ( sau apropare la iesire ). la avertizarea inceperii regenerarii, pentru o regenerare cat mai buna, mai dai o tura de centura, pentru a putea face o regenerarea ok presupun, nu? ( adica la turatie, viteza pentru racire motor/dpf, etc ) in loc sa mergi pana acasa, cand parchezi sa vezi totusi ca turatia la relanti e ridicata, consumul instantaneu a crescut cu 0,2-0,3% si sa S/S e dezactivat... ( repet, in mers nu toti pot urmari tot timpul, sa nu pot fi atenti la toate detaliile tot timpul... ) si, ca sa nu opresti motorul, ori ii faci regenerarea pe loc ( nu e indicat ) ori te mai misti cu masina pana se finalizarea regenerarea ( dar o regenerare urbana nu e tocmai una corect facuta, da? ). deci, teoretic, nu era mai bine sa stii din timp cand a inceput, incat se te poti "organiza"/orienta catre un traseu adecvat efecturarii regenerarii in conditii cat mai bune? aceasta... "carpeala" sau "romaneasca" cu ledul, parerea mea e ca ar fi trebuit implementata din fabrica, cu avertizarea inceperii si finalizarii regenerarii, gen martor galben pt regenereare si martor rosu cand chiar e o pb cu dpf-ul. dar nu cred ca s-au prea gandit nemtii ca TDI-urile lor vor imapanzi circulatia urbana de prin sud estul europei
    3 points
  3. Nu trebuie sa-ti bati capul cu regenerarile ,softurile au fost gandite si pentru drumuri scurte. Ai in bord martorul dpf care se aprinde cand isi rateaza mai mult de 4 regenerari . Iti pot povesti multe despre dpf ,dar iti spun doar din experienta de propietar de tdi cu dpf de peste 10 ani ca niciodata nu am vazut acel martor aprins ,desi am circulat ani buni pe distante scurte si foarte scurte fara sa duc grija dpf-ului . Intretine motorul si nici nu o sa stii ca ai dpf !
    2 points
  4. Nu e timp pierdut deloc,conteaza f mult sa monitorizezi direct activitatea regenerarii...ca doar nu stai cu vcds non stop in masina. Desigur intretinerea este cel mai important lucru!
    2 points
  5. - Langa Salzburg - Werfen - Castelul Hohenwerfen - https://www.salzburg-burgen.at/en/hohenwerfen-castle/plan-visit/. Ar mai fi https://www.eisriesenwelt.at/ (din pacate noi nu am reusit sa ajungem la pestera desi ne-am programat de vreo 2 ori... dar au fost prea multe obiective pe traseu ... - tot langa Salzburg - merita vizitat - Berchtesgaden si Königsee. S-ar putea sa ai nevoie de cel putin 1/2 zi. Noi am mers pe varianta scurta de cateva ore dar cu siguranta ne vom intoarce... - daca esti prin zona pentru cazare - http://www.hotelamschloss.at/ in Goldegg. E o localitate retrasa. Noi am folosit-o ca punct de plecare spre Grossglockner si am avut timp dimineata sa facem o plimbare prin localitate. - pentru zona Grossglockner - https://www.pichlerhof-stall.at/ - tot asa retras dar foarte frumos.... am crezut ca am gresit drumul fiind tarziu in noapte.... Punct de plecare dar din celalalt sens - daca esti pe Grossglockener nu rata - Edelweissspitze - https://www.edelweissspitze.at/ - daca esti pe Grossglockener opreste si in Heiligenblut - vezi daca esti interesat de https://alpenpaesse.de/alpenpaesse/jaufen-pass-passo-di-monte-giovo + https://en.wikipedia.org/wiki/Timmelsjoch. Sunt cateva puncte de observare care merita.... Pentru cazare in zona iti recomand - https://schoenau-timmelsjoch.it/gasthof-schoenau/lage-aussicht/ - daca tot esti pe Stelvio incearca si Umbrail Pass. Noi nu am avut timp sa dam tura pe acolo ..... dar mai este timp . A doua oara am trecut pe Stelvio dupa-masa tarziu (pe la 18 eram in varf) si nu a fost aglomerat deloc. Am putut sa oprim pe traseu (nu numai in varf...) fara sa incurcam traficul. Noi l-am trecut de fiecare data dinspre Bormio, asa s-a nimerit. Cred nsa ca e OK oricare dintre sensuri. - poti incerca si pasul Livigno - https://it.wikipedia.org/wiki/Forcola_di_Livigno si mai departe spre pasul Bernina https://en.wikipedia.org/wiki/Bernina_Pass - NEAPARAT sa fie senin pe Stelvio si Grossglockner .... reconfigurezi daca este cazul ai o saptamana la dispozitie ... P.S. sa ai grija in septembrie cu vremea.... in 2017 pe Grossglockner a nins in 20 august. Nu mult, dar suficient cat sa imi dea emotii si sa fiu cu ochii pe webcam...
    2 points
  6. Poza cu rezultatul, altfel nu credem
    2 points
  7. Mai sunt 2 zile și câteva ore și se vor deschide precomenzile pentru noua generație de vehicule electrice VW I. D. Primul model va fi ID3 un model cu dimensiuni de Golf la exterior și de Passat la interior, datorita dispariției motorului termic și a noii platforme MEB. Tracțiune spate, urmata în viitor de 4x4. Mă aștept ca performantele sa fie peste e-Golf, se zvonesc 3 variante de baterie începând cu 48kw entry level(fata de 36 e-Golf). Dupa experienta placuta avuta cu eGolf la drive test de 24 h, astept cu mare interes aceasta lansare. Mă aștept la un preț mai mic, autonomie mai mare. Informațiile sunt puține, las un articol aici cu mențiunea ca totul este la nivel de speculație. https://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/97043/new-2019-volkswagen-id-hatch-teased-ahead-of-pre-order-date?amp=&__twitter_impression=true Sper ca miercuri sa avem o surpriza plăcută.
    1 point
  8. Salutare deschid acest topic cu masina achizitionat astazi este vorba de un Vw Passat B7. Initial vroiam Passat b8 am fost in proba cu un Passat B8 am ramas surprins impresionat de puterea motorului de 190 cp vanzatorul vroia 13.000 pret fix dar masina avea pe capota numeroase puncte de vopsea sarita de la pietricele, parbrizul crepat motorul la pornire facea un zgomot ciudat el mi-a spus ca este din cauza distributiei masina avand 150.xxx km si nu avea atatea dotari ca si passatul prezentat mai jos, asa ca am decis sa ma reorientez spre un model de passat putin mai vechi ca sa spun asa. Deci dupa cum spuneam o sa va prezint modelul achizitionat. Anul fabricatiei : 07.2014 Model: B7 Highline Motor : 2.0 TDI 140 Cp Km: 127.xxx Cutie de viteze : Manuala Dotari : -Faruri BI-Xenon -Carlig remorcare automat -Camera -Spalator faruri -Senzori de parcare fata/spate -Interior piele + alcantara -Tempomat -Senzori de ploaie -Start/stop automat - Keyless GO -Incalzire in scaune -Scaune electrice -Senzori presiune in anvelope -ABS -ESP -Portbagaj cu inchidere\deschidere din buton -Culoare : Maro Pretul : 11.800 euro Initial pretul a fost 12500 dar masina nu avea roti de iarna si navigatie astea fiind minusurile. Am negociat pretul pana la 11.800 mai jos nu vroia sa lase dar mi-a oferit 1 an garantie indiferent ce se strica la masina plus verificare noua facuta ieri. Ieri cand am fost in proba cu masina de la 140 km\h masina trepida i-am spus de aceasta trepidatie i-ar el ma informat ca masina statea din luna februarie,poate din cauza rotiilor care s-au dezechilibrat vibreaza si in bord o eroare de bec ars, a ramas ca astazi sa o duca in service si sa remedieze eroarea si problema trepidatiilor. In luna februarie au fost schimbate placutele si discurile fata spate uleiul si filtrele plus o verificare de la a - z in reprezentanta VW. La masina am primit toate hartiile cu toate reviziile facute la VW Germania de cand este masina. Astazi la ore 16.00 am fost sa ridic masina am primit garantia contractul de vanzare\cumparare si am plecat spre casa inainte de a ajunge acasa am intrat sa spal masina si cand am aprins farurile am vazut ca farul din partea soferului este putin mai albastrui fata de cel in partea pasagerului nu i0am dat importanta crezand ca o sa iti revina dupa ce se incalzesc. Am ajuns acasa am oprit masina dupa 20 de minute am pornito din nou si surpriza acceasi eroare in bord cu eroare bec ars pe partea stanga m-am uitat la far i-ar xenonul nu se aprinde. Luni urmeaza sa il sun sa ii comunic eroare deoarece el mi-a spus ca daca se strica ceva la masina pot mere in orice service si sa ii aduc factura si imi deconteaza, dar vreau sa il informez. Mai jos va las cateva poze
    1 point
  9. Buna ziua, dupa o lunga perioada de asteptare va prezint noua jucarie a familiei! Echipare Style, mai jos sunt optionalele , daca ar fi fost disponibil as fi luat si parbriz incalzit pentru protectia solara, la masinile din VAG care au clima pe 3 zone nu se poate pune folie AIR 80.... Jante aliaj Trinity 7J x 18" cu anvelope 235/55 R18 Masute rabatabile pe spatar scaune fata Sunset geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa Virtual Cockpit Duze stropitoare parbriz incalzite KESSY - sistem access keyless si sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului Elemente suplimentare protectie sasiu Driving Mode Selection si Hill Hold Control cu functie Offroad Incalzire stationara cu telecomanda Roata de rezerva de dimensiuni reduse Tapiterie textil / piele Volan sport multifunctional (comenzi audio si padele selectare trepte de viteza cutie DSG) imbracat in piele incl. pachet sumar piele (schimbator de viteze, maneta frana de mana) Parking Assistant asistent parcare laterala, parcare cu fata si garare Pregatire telefon Premium cu Bluetooth, modul SIM cu hotspot WLAN LTE si DAB receptie audio digitala Lane assistant si Blind spot detection Travel assistant si traffic sign recognition Intelligent Light Assistant activare/dezactivare automata a luminilor de drum Area View si pachet LED exterior Family Pack contine: cos de gunoi, parasolar geamuri spate, sigurante copii usi spate actionabile electric Sound System Canton Sistem de navigatie Columbus MIB cu afisaj color, touch-screen, unitate DVD si 2 x SD card slot, harti Europa incluse si functie Smartlink Pedalier sport SKODA Connect Care Connect (1 an) Infotainment Online (1 an). Cand am timp voi pune si poze mai calitative..
    1 point
  10. Nu omori nimic daca mergi in D. Nu protejezi nimic cu asta. Folclorul e mare.. asa ne place noua. Cunosc masini scoala de soferi cu 500k km pe bord.. dpf activ.. egr si toate cele functioneaza corect. Conteaza mult intretinerea .. calitate ulei/combustibil si o data la saptamana sa faci un drum exterior de 40.. 50km. Ledul ar fi o treaba buna.. camioanele mari te atentioneaza in bord prin mesaj cand regenereaza. La astea mici nu au considerat necesar.
    1 point
  11. Poti sa il pui pe Bugatti Chiron tot gunoi ramane , daca vrei ceva bun pui un standalone sau softezi masina . Ce face boxul ala poti face si tu cu 3 rezistente care costa 50 de bani buc.
    1 point
  12. Sunt gunoaie box-urile indiferent cine le vinde si cat cat costa
    1 point
  13. După o scurtă plimbare până la Băile Herculane, am ascultat un radio cu nume interesant!
    1 point
  14. In completarea tutorialului de mai sus am omis sa mentionez ce trebuie facut pentru a avea si butoanele "back", "home", "recent app" pe displayul din masina. Pentru asta trebuie sa instalati pe mobil apk-ul "Smart Touch Pro" ( il gasiti pe apkmania versiunea 3.0.8). Dupa instalare îi dati permisiunile necesare pe mobil, precum si in Settings/ Accesibility/ Installed services/Smart Touch Pro/ "On". Apoi configurati aplicatia pe mobil dupa bunul plac: marime bulinuța, transparenta, ce butoane sa afiseze la apasare (puneti minim - Back, Home, Recent App...etc) Si cu asta eu zic ca e o experienta aproape completa cu telefonul pe displayul multimedia din masina. Atat timp cat nu deconectati mobilul de la usb puteti naviga fara probleme prin meniul masinii si apoi sa reveniti la cel al telefonului apasand butonul Smartlink. M-am jucat inclusiv Asphalt 9 pe Columbus ?
    1 point
  15. Salutare, aveți idee care e faza cu Golful la 11900 euro de la Rabla? E un model special ptr Rabla având în vedere că motorul de 1.0 85 cp nu se poate alege în mod normal?
    1 point
  16. Puteai trage de motor manual inainte/inapoi asta fiind cea mai buna metoda de a depista daca tamponul antibalans este uzat si nu , numai.Un mecanic profi' iti semnala ca ai tampoanele uzate dar traim in romania si deja am spus tot.
    1 point
  17. Pai cam da, de asta te intrebasem de cod, deoarece , la astea mai noi, chiar daca sunt HL, nu suporta CCS.
    1 point
  18. Timp pierdut inutil . Intretineti masina corespunzator si enjoy ...
    1 point
  19. Incep baietii sa monteze leduri ....ma bucur sincer! Pai no,acum ajung unii sa creada ca in timpul regenerarii unii consumatori sunt porniti...e un pas inainte. ?
    1 point
  20. Cuplezi dezaburirea luneta. In actl moment auzi un clik. Releul il vezi daca deschizi spatiul de depozitare sofer sub bord. E un releu mic.
    1 point
  21. CE cod are calc de coloana? ca nu vad in poze.
    1 point
  22. Pai asta am zis.Eroare pe Ecu in caz ca nu era firul alb negru de ccs.De verificat se verifica pe 01 Ecu,pe 16 St whell, in blocurile de masura.
    1 point
  23. Cand am luat BiTDI-ul din Germania, si cunoscand oarecum faptul ca TDI-urile mai mananca ulei, dealerul de la care am luat-o fiind dealer VAG, inclusiv retea de service, am zis sa cumpar si eu 1L de ulei sa am pe drum. Ceva Mobil 1 5W30. Cand mi-a cerut 32EUR pe un bidon de 1L am crezut initial ca vrea sa mi vanda unul la 5L ( am luat 1L sa am pe drum, daca va fi cazul, oricum )... O fi Germania sau Austria tari cu apa calda, dar se pare ca nu am fost singurul care a dat atata pe 1L de ulei ( fie el Castrol, Mobil1, etc ). Scuze pentru offtopic! dar se pare ca pretul unui L de ulei chiar e peste 30eur afara la reprezentate. Aviz amatorilor!
    1 point
  24. Azi mi-am facut de treaba intrucat imi doream de mult asa ceva: tempomat/cruise control. Am gasit un grup de manete la dezmembrari, cu garantie, de pe un Tiguan 2014 pe cre le-am achizitionat si azi m-am apucat de treaba. Demontarea airbagului mi-a luat cel mai mult, intraucat spre deosebire de Audi, unde ai 2 torxuri, VW prefera sa puna sarme. Apoi dupa airbag, a urmat volanul, capacele, suruburi, spira si in sfarsitul grupul de manete, pentru ca spre deosebire de Golf 5, nu se schimba doar maneta de semnalizare. Pe de lta parte, nemaiscotand si calculatorul de volan, nu a mai necesitat nici adaptarea directiei, Dupa cum spuneam, am demotat, apoi am montat la loc in ordine inversa, dupa care am pus VCDS-ul si am codat corespunzator si surpriza: nu merge cruise control. Merg toate functiile manetelor, le-am verificat, mai putin partea de cruise control. Nici martorul in bord nu se aprinde, cand trec din OFF in On. Am cerut ajutor si pe topicul dedicat aici, sper sa ii dea cineva de cap. Rezultatul final: Tot azi dimineanta am fost pana la Dedeman in cautare de ceva scule si cand m-am intors unde parcasem am gasit o surpriza . A fost un fel de preview la ceea ce as vrea sa ajung din anumite puncte de vedere Stopurile pe led, plafonul si oglinzile negre le am si eu in plan. Savannah sau Mallory, arata super frumos si cred ca schimba tinuta de drum cu latimea cauciucului de 255 in loc de 235. Dar, inaltimea anvelopei la care se pierd cm fata de jantele pe 18", nu mai zic de cele pe 16" si starea drumurilor de la noi, ma descurajeaza sa trec la acest pas. Si nu o data am avut ocazia sa le cumpar. In fine, deocamdata am mai reusit sa fac inca o modificare "nereusita" . Weekend placut tuturor!
    1 point
  25. atunci putem pune un led in paralel pe alimentarea lunetei si avem martor dpf . de unde am putea lega ledul in bord pe la sigurante ,ca nu as trage un fir de la luneta ?
    1 point
  26. Am garantie la absolut tot neamtul respecta asta. Drumuri bune colegu !!!
    1 point
  27. Astazi am prins o regenerare, si de curiozitate am deschis geamul sa verific oglinda, am ramas surprins sa constat ca era fierbinte. La sfarsitul regenerarii se racise iar.
    1 point
  28. Dar a meritat urcarea, o imagine cat 1000 cuvinte, in frumoasa Bucovina.
    1 point
  29. Tot urmarind diverse tutoriale pe net am reusit sa aduc ecranul telefonului mobil pe displayul din Kodiaq prin mirror link (fara root si fara aplicatii platite). Pe mobilul cu android trebuie instalate 2 aplicatii, nu este necesara pornirea lor dupa instalare: - LG MirrorDrive_v1.2.1.2 https://m.apkpure.com/lg-mirrordrive/com.lge.mirrordrive/download/12102-APK?from=versions%2Fversion - RockScout din Play Store Dupa instalare conectati mobilul prin cablu la masina si realizati conexiunea prin mirror link ( nu Android Auto). Veti avea pe ecran "App-uri compatibile Mirror Link" printre care si cele 2 mentionate mai sus. Acum trebuie urmata intocmai o succesiune de apasari (va functiona doar daca respectati toti pasii): 1 - apasati pe RockScout si apoi dupa ce se deschide apasati pe Youtube 2 - Apasati butonul Back (sageata din coltul dreapta sus) 3 - Apasati pe LG MirrorDrive ( o sa dea o eroare pe care o ignorati) 4 - Apasati butonul Back (sageata din coltul dreapta sus) 5 - Apasati din nou pe LG MirrorDrive ( o sa dea aceeasi eroare pe care o ignorati) 6 - Apasati butonul Back (sageata din coltul dreapta sus) 7 - Apasati Butonul 1:1 ( pozitionat jos central) 8 - Apasati unde scrie Top Level (stanga sus) 9 - Apasati inca o data săgețica din coltul stanga sus ( nu pe iconița yt ! ) 10 - daca totul a decurs ok aveti ecranul telefonului pe display ?
    1 point
  30. M-am trezit ca difuzoarele de pe ambele usi din spate nu se mai aud. Nu am am umblat la absolut nimic. Nu era normal sa am reglaj pentru fade si pt spate? Pentru ca am doar balans stanga dreapta. Am incercat si cu revenire la setarile din fabrica. Este destul de complicat din ce am vazut pe youtube de desfacut Media Composition, in acelasi timp, e greu de crezut ca s-au ars ambele difuzoare spate.
    1 point
  31. Am vorbit telefonic cu proprietarul parcului auto un pret telefonic mi sa spus 11.000 urmeaza maine sa merg sa fac proba si sa vad un ultim pret. Am cautat si B8 dar la un pret de 12000 faruri clasice km pe la 150.000 si nici atatea dotari ca si b7 de mai sus
    1 point
  32. 0,6-0,8 e mid saps, la fel si C3. alege vmp si revino cu impresii. nici esp nu e rau.
    1 point
  33. Xtremist,nube marketing,dupa cum ai costatat și tu. 3% inseamna 30ml de apa in instalație, suficient cat sa inceapa sa rugineasca piesele,nu neaparat sa iti fiarba lichidul in cazul in care nu conduci sportiv. Fapt constatat chiar de tine, lichid maroniu adica cu rugina. Ideal e sa nu vezi deloc diferenta de culoare. Cand este,deja e prea tarziu si deja sistemul de franare prezinta o mica uzura. Dupa cum ii ziceam si la maicamea: masina nu se repara cand cazi din ea la propriu ci preventiv, chiar daca nu pare la prima vedere, e mai ieftina varianta a 2-a.
    1 point
  34. Pune 1 poza cu hartiile de la itp/tuv cu sistemul de franare sa vedem aceleasi valori in acesti 5 ani. Lichidul de frana datorita substantelor din compozita sa, are proprietati higroscopice. Asta înseamna ca preia umezeala din mediul înconjurator - mai ales prin peretii furtunelor din cauciuc -. Rezultatul este o crestere a cantitatii de apa în lichid, ceea ce duce la scaderea punctului de fierbere. Cand cantitatea de apa în lichid atinge 3,5%, este atins si asa numitul punct de fierbere "umed". Acesta este momentul cand lichidul de frana trebuie schimbat. Exista aparat care masoara cantitatea de "umezeala" din lichidul de frana, asta daca sunteti sceptici ca trebuie schimbat la 2 ani.
    1 point
  35. Nu am mai scris de mult in acest topic insa acuma o sa il continui cu al 3-lea VW care imi ajunge pe mana, dupa ce am vandut Golf-ul V Variant ce m-a deservit timp de 5 ani absolut exemplar. Cochetam de la inceputul anului sa schimb masina si de prin martie am inceput cautarile. Masina 2012 minim ca an de fabricatie. Am mers pe Golf 6 Match sau Style (hatch sau variant) sau Golf 7 (variant). Cautam variant pentru ca am vazut ce inseamna sa ai break. Golf-ul 7 variant nu mi se pare deloc frumos, mai ales spatele insa ma consolam ca e masina mai noua si e break si bla bla. Ca design, 5-ul si 6-le mi se par de 100.000 de ori mai sportive si mai faine. Golf 6 variant daca era sa fie, stiam clar ce iau, si ca as fi super multumit, chiar daca era vorba de acceasi masina ca si 5-ul, dar nu m-ar fi deranjat. Iar 6-le hatch il luam in considerare doar daca gasesc unul bine dotat, in stare buna pentru ca isi pastreaza mai bine valoarea la revanzare. Deci cumva aveam eu cateva argumente in capul meu cu privire la fiecare model in parte si am zis, care e sa apara primul si imi convine, il iau. Si dupa 1 luna si ceva de umblaturi si vizite si nervi am luat Golf-ul din poze Daca ar fi fost argintiu, era perfect. Dar ma consolez ca macar nu e neagra si dupa 1 luna de folosit masina, sa zicem ca e acceptabila culoarea asta la partea de praf. Vorbim asadar despre un Golf 6 echipare Match, fabricat in mai 2012, motor 2.0 TDI 140 CP M6. Dotari: senzori fata-spate, spalatoare faruri, faruri ceata, jante aliaj aferente echiparii Match, carlig remorcare, geamuri spate fumurii, interior Match, volan piele cu comenzi, pilot automat, dublu climatronic + incalzire scaune fata, RCD 310, sistem Start-Stop (o cretinatate), senzor ploaie, senzor lumina, oglinda interioara heliomata, lumini ambientale, roata de rezerva normala cu tot setul de pana aferent. In mare cam asta ar fi cu dotarile, poate am mai omis ceva, dar suntem pe forum de VW, deci cunoscatori suntem mare parte dintre noi deci povestile lungi nu isi au rostul. Masina am luat-o la 220.000 de km, carte service verificata, istoricul la dealer 100% garantat, TUV inca valabil. Distributia schimbata de neamt pe la 208.000 cu tot cu filtre + ulei, discuri noi, placute noi pe masina. Am primit toate actele, inclusiv rechemarea pt dieselgate de anul trecut, cand a fost masina programata la dealerul din Germania. Masina de privat. Intre timp am reusit sa rezolv cu RAR-ul, ca mi-a venit si mie randul in perioada asta horror....cine a trecut prin programari si asteptari dupa RAR stie cum e in prezent. Astept sa imi vina randul acuma la numerele finale pe la mijlocul lui mai. Deocamdata sa zicem ca sunt multumit de masina. La partea de motorizare, nu discutam, pentru ca Passat-ul avut si Golf-ul Variant au fost cu motorul de 1.9 TDI, cu 101 respectiv 105 CP. La 140 de cai parca altfel stam Minusuri pana acuma pt Golf 6: 1. Usi care scartaie pe cheder. Boala la Golf 6 hatch si Golf 7 din ce am tot citit pe forumurile straineze. Chedere prost proiectate + faptul ca s-a renuntat la un rand de chedere pe usi (bravo VW). Rezolvarea, destul de simpla, am descoperit-o pe vwvortex parca si am detaliat-o intr-un topic aici pe forum la sectiunea Golf-ului 6. 2. Lipsa grilei pentru ventilarea indirecta. Probabil au scos-o pt ca pe Golf 5 cu timpul zdranganea. Erau solutii si pt aia. Dar ma rog, din nou, niste costuri de productie mai putine. Imi lipseste si personal mi se parea geniala. 3. Panoul de la climatronic. Absolut cretin. Unu la mana, ca s-au eliminat acele ecranase cu temperatura, si din pozitia soferului, de la o anumita temperatura in sus nu mai vezi ce led e aprins. Iar butonul ala pentru ventilator, cu + si -, mi se pare extrem de nenatural. De cand ii lumea, fie la un AC simplu sau climatronic, ventilatorul se regla rotind. Simplu ! Nu e de mirare ca de la Golf 7 s-a revenit la sistemul vechi, intuitiv dupa mine. Si cel mai probabil, in curand schimb si eu panoul ala de clima. Ce am descris mai sus nu e nimic nou, stiam de ele, nu e ca si cum acuma am VW pt prima data si sunt extrem de surprins si descopar America. Doar ca venind de pe Golf 5, la anumite capitole Golf-ul 6 mi se pare o involutie. Si niste poze, care sunt din ziua in care am luat masina. O sa revin cu altele mai proaspete, dupa ce am si numerele finale
    -1 points
  36. Eu te-as contrazice putin - sa-ti dau un contra-exemplu: lichidul de racire al motorului este 50% apa si restul antigel, deci jumatate din el este APA!!! Si circula prin blocul de fonta al motorului. De ce, dupa acelasi interval de timp (adica aproape 9 ani, ca nu l-am schimbat niciodata) este la fel ca in prima zi? Are aceeasi culoare roz si e curat, fara rugina... De nu este tot maroniu? Asta deoarece antigelul, asemenea lichidului de frana, contine si inhibitori de rugina. Explicatia este insa ca lichidul de frana este mai agresiv fata de componentele din cauciuc din instalatia de franare ( furtune hidraulice si garnituri) si, incalzindu-se si mai tare decat lichidul de racire al motorului, ataca cauciucul, devenind cafeniu in timp. Insa si lichidul nou are aceeasi actiune agresiva fata de cauciuc. Eu nu zic acum ca nu e bine sa-l schimbi preventiv mai des, cum zice la carte, adica la 2 ani. Poti sa-l schimbi si anual, ca va fi si mai bine! El absoarbe apa cel mai mult in prima perioada, apoi din ce in ce mai putin. Iar daca o sa va uitati prin statistici, o sa constatati ca 99% din accidente au drept cauza imprudenta soferului, nicidecum apa din lichidul de frana... Pana la max 2% apa in lichidul de frana este admis. Crezi ca 1 procent in plus face o mare diferenta? Nicidecum, practica a demonstrat-o in nenumarate randuri!
    -1 points
  37. Nici unul, ai filtru de particule (dpf) si nu este recomandata folosirea unui ulei 2T, indiferent daca are sau nu are continut scazut de sulf. Initial folosirea uleiului 2T aducea in principiu un singur beneficiu mare si lat, diminua zgomotul motorului. Unii aveau impresia ca urca mai repede in ture, dar astea sunt fabule, nu exista asa ceva. Motoarele CR (printre care si CBAB) au oricum un zgomot mult diminuat fata de vechile PD/pompa rotativa, deci folosirea 2T nu ti-ar aduce beneficii exagerate, chiar daca nu ai avea DPF. Mai sunt oameni care cica baga 2T, dar baga si motorina mai scumpa, sau aditivi, si apoi au impresia ca uleiul 2T le-a salvat injectoarele de la moarte.
    -1 points
  38. Daca motorina a evoluat si a devenit motorina fara sulf, cum crezi ca e ok sa bagi ulei cu continut scazut de suft in motorina? Si aici vorbim strict de motoarele cu filtru de particule. Daca ai probleme cu pompa de inalte, fa upgrade la cp3 sau vinde masina. Daca ai probleme cu injectoarele, remediaza problema, nu o amana cu niste ml de ulei 2T, se repara, se schimba. Daca vrei ca motorul sa fie mai silentios, cumpara-ti o masina electrica. Mie unul, nu-mi plac improvizatiile, si nici amanarea problemelor prin mijloace ieftine. Aici ma refer strict la cei care folosesc ulei 2T in motorizari pentru care nu este facut sa functioneze asa. Nu am nimic impotriva cu cei care folosesc 2T in rotativa sau pompe duze). Daca te deranjeaza asa de tare zgomotul motorului, inseamna ca nu este masina potrivita pentru tine. Sunt oameni noi pe forum care vin si citesc postarile de aici, din gre seala scapa o ratie x3 decat normala de ulei 2T in motorina, si apoi au probleme cu motorizarile CR, nu este bine.
    -1 points
  39. Eu sunt unul din cei care bagă la mașină Euro V. Săptămâna aceasta voi împlini 40000 km de când bag ulei 2 timpi. Bine, eu bag și Adizol. Dacă uleiul l-am băgat mai mult de nevoie că aveam buba la un injector, cu Adizolul mi-am transformat mașina în cobai pentru a vedea dacă într-adevăr face o ardere curată. Îmi stău mărturie postările de pe topicul despre aditivi făcut atunci când am început să îl folosesc. De-a lungul timpului am avut susținători dar și potrivnici. Încă nu este timpul să trag o concluzie dar continui. Așa cum am promis de la început, voi informa dacă vor apărea probleme și voi solicita și ajutorul. Dacă mașina am cumpărat-o exclusiv din considerente practice și financiare însă nu mi-a plăcut niciodată să o conduc, de când folosesc mixul acesta a început să îmi placă. Trage bine, este elastică, silențioasă, consumă mai puțin. Chiar dacă este posibil ca povestea frumoasă să ia sfârșit îmi asum riscul. Dacă regret ceva este faptul că nu am știut de acest cocktail, l-aș fi băgat de la prima alimentare.
    -1 points
  40. Știu dar erau sărbătorile și m-am jucat puțin. O să refac experimentul cu ars motorină combinat cu cocktailul meu. Arde superb dar filmarea lasă de dorit!
    -1 points
  41. Am vrut să le scot dar mecanicul meu (coleg de experimente) nu a fost de acord. În schimb și le-a scos pe ale lui (Skoda Octavia 2.0 tdi cr), inclusiv injectoare și arătau foarte bine! Off topic: mereu nevastă-mea îmi spune să nu îmi mai pierd timpul pe forum și să dau la toți explicații detaliate despre ce și cum stă treaba. Să pună mâna să citească, să petreacă nopțile documentându-se, să facă experimente, să petreacă ore întregi la telefon discutând cu oameni care au habar de treaba asta! Cred că ar fi cazul să o ascult!
    -1 points
  42. Cum este 1.0 la VAG ca zgomot in functionare? Pana acum am condus L3 de la Toyota si Opel si nu m'as impaca cu sunetul acela.
    -1 points
  43. @Alexcl Salut , nu stiu cat consuma berlina deoarece am breck , dar consumul e ff ok la breck , acum mai nou in oras dupa ce ajunge apa la temperatura merg pe sport si consumul nu sare de 7 , dar nu fac raliuri doar merg mai turat sa nu infund toate cele in oras , la drum mers usurel am si 4.6 consum , de ma dau la ea un 5.5 am observat ca o stabilizez acum mai nou
    -1 points
  44. Ai lock- unlock in aplicatie ?
    -1 points
  45. SKA, frunzareste cartea service a masinii. Acolo vei gasi informatia corecta. Multe dintre informatiile de pe forumuri sunt eronate. Exista indivizi care recomanda inlocuirea distributiei la 60.000 km sau 4 ani ca la Logan. Banuiesc ca nici la tine nu exista limita de timp , doar de km, insa nu stiu sa iti spun limita exacta de km. Banuiesc tot 210.000 km dar cel mai bine consulta cum ti-am spus manualul service al masinii sau daca nu ai intreaba la reprezentanta
    -1 points
  46. Total de acord. Daca iti cunosti masina iti dai seama, mai ales in oras, cand face regenerare. La drum intins, sincer nu ma intereseaza cand isi face. Motorina si ulei de calitate, revizii la timp...si in rest sosele/autostrazi.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!