Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.05.2019 în toate secţiunile
-
5 points
-
Tot urmarind diverse tutoriale pe net am reusit sa aduc ecranul telefonului mobil pe displayul din Kodiaq prin mirror link (fara root si fara aplicatii platite). Pe mobilul cu android trebuie instalate 2 aplicatii, nu este necesara pornirea lor dupa instalare: - LG MirrorDrive_v1.2.1.2 https://m.apkpure.com/lg-mirrordrive/com.lge.mirrordrive/download/12102-APK?from=versions%2Fversion - RockScout din Play Store Dupa instalare conectati mobilul prin cablu la masina si realizati conexiunea prin mirror link ( nu Android Auto). Veti avea pe ecran "App-uri compatibile Mirror Link" printre care si cele 2 mentionate mai sus. Acum trebuie urmata intocmai o succesiune de apasari (va functiona doar daca respectati toti pasii): 1 - apasati pe RockScout si apoi dupa ce se deschide apasati pe Youtube 2 - Apasati butonul Back (sageata din coltul dreapta sus) 3 - Apasati pe LG MirrorDrive ( o sa dea o eroare pe care o ignorati) 4 - Apasati butonul Back (sageata din coltul dreapta sus) 5 - Apasati din nou pe LG MirrorDrive ( o sa dea aceeasi eroare pe care o ignorati) 6 - Apasati butonul Back (sageata din coltul dreapta sus) 7 - Apasati Butonul 1:1 ( pozitionat jos central) 8 - Apasati unde scrie Top Level (stanga sus) 9 - Apasati inca o data săgețica din coltul stanga sus ( nu pe iconița yt ! ) 10 - daca totul a decurs ok aveti ecranul telefonului pe display ?3 points
-
2 points
-
se schimba. in ani de zile imbatraneste cauciucul se inmoaie si de asta face balansul ala. In cazul de agravare cloncane la plecari de pe loc. Azi am schimbat si eu tamponul la masina din semnatura, alta viata. Am vazut inca de cand am cumparat masina balansul cam mare la pornire. La mine cloncanea uneori in marsarier. E posibil sa se fi miscat ceva la tampoane in procesul de reconditionare a motorului, daca motorul a fost scos afara din tampoiane si tampoanele imbatranite...acest deranj nu ii convine. Oricum , din ce observ eu in video , motorul are un balans la relanti fata-spate...cauciuc moale tampon antibalans de obicei sau joc in suruburile de prindere. Trebuie verificat sub masina.2 points
-
2 points
-
La o mașina cu aproximativ 130k km eu zic ca un bec ars e consumabil...nu prea intra in nici o garanție... Sa o conduci sănătos.2 points
-
de multi ani nu mai apar aceste info in cartea de service, de aici si intrebarea cea mai comuna de pe forum, "la cat se schimba distributia?"2 points
-
Pai asa am facut si m-am luat dupa unu altul ,ba mai rau am luat pompa de apa de unu singur acum o saptamana si la service nu mai vor sa imi dea garantie cu piesa mea ..fuckkk asa e cand nu cunosti ,o sa o mai tin atunci. Ma speriasem ca am 5 ani deja la masina ,ms pt raspunsuri2 points
-
Am citit topicul "ulei de cutie" care a fost inchis. Vin cu o informatie f necesara a fi stiuta: toate cutiile manuale de viteza de VW incepand din 1995 incoace merg cu ulei sintetic 75W90 API GL 4.Norma care se gaseste la dealer este G50 75W90 API GL 4. Informatia capitala este ca trebuie folosit doar ulei cu norma GL 4 si nu GL5 la care cantitatea de aditivi antifrecare pe baza de sulf este dubla si produce coroziunea chimica a sincroanelor din cutie ( evident coroziune chimica este si cand masina sta in garaj). Eu am schimbat uleiul la cutie de vreo cateva ori in cateva mii de km tocmai ptr ca prima data am bagat 75W90 API GL5 nestiind ce fac.Dupa un search amanuntit am gasit problema si am revenit la ulei de cutie MOTUL GEAR 300, 75W90 API GL 4 full sintetic facut in Franta.Sunt deosebit de multumit de shifting si la cald si la f frig. Concluzie: sa fie sintetic 75W90 si mai ales API GL 4 si nu GL 5. Scuze daca am deranjat pe cineva cu deschiderea acestui nou topic. Sarbatori fericite la toata lumea!!!1 point
-
Urmeaza si clean look, dar la spate prima miscare va fi cu stopurile pe led, apoi eleronul de R si clean look. Din pacate se strecoara si intretinere, cu suficiente cheltuieli prin "to do list", plus alte cheltuieli curente, ca altfel mai micsoram din lista dorintelor. Cred ca e momentul sa reactualizez si lista "facute si de facut" Interior: inlocuit RCD310c u RNS 510 - rezolvat montat folie geamuri - rezolvat iluminat led-uri albe interior - rezolvat montat volan cu comenzi R-line - rezolvat footlights spate - rezolvat schimbat becuri footlights cu leduri albastre - rezolvat ornamente pedale R-line look - rezolvat ornamente praguri uși - rezolvat covorase textil vara - rezolvat covorase cauciuc iarna - rezolvat tava plastic portbagaj - rezolvat interior R-line (scaune + fete de usi) - rezolvat lumini in portiere - rezolvat cruise control / tempomat - rezolvat 90% subwoofer portbagaj - urmeaza, as vrea sa merg pe o incinta ascunsa sau in lateral sa nu impiedice ridicarea politei insonorizare interior - urmeaza manere usi fata iluminate (posibil si a celor din spate) - urmeaza Exterior: bara spate R-line - rezolvat bara fata R-line - rezolvat bandouri usi R-line - rezolvat evazari aripi R-line - rezolvat revopsit usi fata+spate, aripi fata, capota, tavan, bara fata, bara spate - rezolvat retrofit faruri xenon - rezolvat 90%, mai trebuie inca o ultima codare la modulul AFS (pe care trebuie sa il cumpar a 4-a oara) jante 18" Vancouver OEM vara - rezolvat tips-uri Inox - rezolvat ornament cromat hayon - rezolvat leduri pentru lumini de mers inapoi - rezolvat leduri la numar fara eroare - rezolvat stopuri LED - urmeaza clean look hayon - urmeaza bandouri protectie portiere - am renuntat la aceasta idee folie neagra pe plafon + capace oglinzi + ornamente inox grile - urmeaza camera mers inapoi OEM - urmeaza folie incolora pentru protectie capota, bara fata, faruri - urmeaza anvelope vara 235/55 in loc de 235/50 - urmeaza Resoftare: urmeaza, dar va ramane pe ultimul loc in aceasta lista si la propriu si la figurat.1 point
-
Daca tot vrei sa incepi sa arati ca fratele mai mare , poti sa incepi prin eliminarea emblemelor de pe haion.....clean look ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Arata bine configuratia, merita! Iti zic eu cum sa faci rost de 1000 de euro pentru DCC, iti iei 2.0 TSI 190 CP si ai rezolvat problema Peste ani de zile cand o sa vrei sa o vinzi s-ar putea sa te avantajeze ca este pe benzina si mai bine dotata decat diesel P.S. eu inainte sa dau comanda am cerut oferte de la 3 dealeri din Bucuresti, 1 din Constanta si 1 din Valcea iar ofertele cu discount au fost identice. In concluzie am luat din Bucuresti de la dealer-ul la care mi-am intretinut inainte Passat-ul.1 point
-
Da, un plus contact, prin ceva rezistente, pt a regla intensitatea care ți-o dorești. Nu recomand asa ceva, dar faci cum îți place tie1 point
-
Nasol... Pretul piesei il stiu de la un fost coleg, cu o octavie, caruia, dupa ce i-am citit eroarea - la el manifestandu-se cu limp - i-am cautat si piesa. Apoi m-am uitat sa vad cum se schimba. Greu, nu chiar cum spui tu (si am gasit si eu pe net apoi) la tiguan, de demontezi jumatate de compartiment motor Macar te-a "anuntat" civilizat, fara limpuri si oprit motor... edit: skoda avea aproape 200k in ecu - ca pe bord 100 si un pic ... La citirea erorii i-am facut si "bucuria" asta ...1 point
-
Astazi am prins o regenerare, si de curiozitate am deschis geamul sa verific oglinda, am ramas surprins sa constat ca era fierbinte. La sfarsitul regenerarii se racise iar.1 point
-
L-am luat din Selgros? cu 45 lei. Am completat cu 100ml doar, mai mult pentru linistea mea. Azi am facut aprox. 600km in regim de autostrada si am vrut sa fie totul ok. Zicea un baiat pe youtube ca uleiurile formulate pentru "reducerea consumului" ar avea un HTHS mai mic. Daca am gasit fisele tehnice bune, atunci varianta ESP FORMULA Emission System Protection ar avea HTHS 3.68, si cel cu eticheta noua 3.6, iar vascozitatea la 100° ar fi scazut de la 12,1 la 11,6; repet, nu sunt sigur de date.1 point
-
Cea mai bună decizie! Eu am 147.000km , tot CFFB. Nu a fost schimbat...doamne'ajuta1 point
-
@grp iti las pe prv costurile , eroarea este de natura electrica si bineinteles ca m-am consultat cu Catalin inainte de decizie , oricum ce se scrie pe forum de eroarea P0403 este clar , nebun sa fii sa nu crezi cele recomandate mai ales de la altii care au patit acelasi lucru. Avand in vedere costul de manopera curatare/schimbare este acelasi si presupune atat de multe , prefer sa fie dat in scopul schimbarii , cu sansa de rezolvare 100% .1 point
-
1 point
-
Am acest motor pe o Skoda Octavia. Masina are momentan o saptamana si 800 km parcursi si pana acum pot spune urmatoarele lucruri despre el: - este foarte vioi, trage foarte bine si nu iti da senzatia de submotorizare - trecerea de la vechea masina (un Golf 6 2.0 TDI) a fost foarte OK, nu ma asteptam, la test-drive am fost total surprins. - este silentios pentru 3 cilindri, vibratii se simt doar la oprire / pornire - consumul extraurban mi se pare decent (de ex: Buc - CT mers constant cu 120 km/h am avut un consum mediu de 5,3 L/100), urban nu ma pot pronunta momentan. - se incalzeste foarte repede si pastreaza temperatura mult timp dupa oprire - este genial in combinatie cu cutia DSG Sunt foarte multumit de motor, cum spunea cineva mai sus, e greu pana treci de bariera psihologica a unui motor de 1 L si 3 cilindri. Daca nu sti ce motor este sub capota cand conduci, n-ai zice ca este de 1 L. Personal nu cred ca merita diferenta de ~2000 Euro pentru motorul de 1.5 TSI. Stiu ca are filtru de particule (GPF), sunt curios la ce interval intra in regenerare, este cineva care ne poate spune? O sa revin cu mai multe impresii.1 point
-
1 point
-
Jary, distributia se schimba la KM nu la varsta ( ani ). Schimb-o la 210.000 km cum spune producatorul si nu te lua dupa legendele urbane din service-urile de cartier. NU conteaza varsta, doar km conteaza ! Deci nu e timpul sa o schimbi, mai ai destul de mers, mai exact 67.000 km.1 point
-
nu trece la 5w-40. vsw ar trebui sa fie cea mai buna varianta, asa cum ai remarcat si tu. urmatorul ar fi vmp.1 point
-
La 210k se schimba tot kit-ul, role, pompa apa, curea, curea accesorii. Mergi linistit pana la termen.1 point
-
Bujiile se schimba la 60k. Am zis sa nu astept pana in ultimul moment.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Astept impresii peste 2.5 ani, cand micutul 1.0 TSI va avea 200.000 km. Pentru un rulaj asa mare, de 80.000 km/an, consider (eu) 1.0 tsi total neinspirat.1 point
-
@FeryGL poți să folosești liniștit, formula achiziționată de Metabond pentru Megasel provine de la același producător care livrează aditivi pentru majoritatea producătorilor români de carburant.1 point
-
@FeryGL Nu mai postez pe topicul acesta pentru că atunci când am făcut-o a ieșit prost. Cu niște ore bune de documentare, încercări, monitorizări poți găsi soluții care să îmbunătățească semnificativ comportamentul mașinii, să obții mai puține depuneri, să consumi mai puțin.1 point
-
Din banii plătiți pe un aditiv original Vw îmi cumpăr ingredientele din care îmi fac o formulă cu care aditivez multe sute de litri de carburant. Aditivii gen pui un flacon din când în când nu sunt eficienți și nici economici.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@SSorin Am vrut să îmi cer scuze dar am fost blocat! Mi le cer acum și sper să le accepți! Am fost indus în eroare de faptul că ai spus că miroase/conține kerosen. Îmi pare rău că nu ai fost satisfăcut de produs, știu că scrie că face multe în descriere, că vânzătorul îndrugă bălării dar mie chiar mi-a dat randament. Îl socotesc indispensabil pentru cei care au filtru de particule și pentru cei care folosesc ulei 2t. Am ajuns la concluzia asta cu multă greutate, după ce am intrat în posesia unor studii, am făcut conexiuni cu alte cercetări în domeniu, am făcut experimente și mi-am transformat mașina în cobai. Cine are de gând să sape în posturile mele vechi, va vedea momentul în care m-am decis să îl testez și am avut multe semne de întrebare la vremea aceea.1 point
-
Deci nu ai folosit! Atunci de ce îți place să faci astfel de afirmații? Forumul este un loc unde trebuie să ne ajutăm unii pe alții, să aflăm ce îmbunătățiri se mai pot aduce, nicidecum ceea ce ai făcut tu acum! Însă m-ai ajutat să iau o decizie. Voi abandona acest forum, voi răspunde mesajelor private, voi ține legătura cu prietenii pe care mi i-am făcut aici și asta a fost! O seară bună!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Rețetă de Super Diesel Additive: 2 părți de din ăsta și o parte din ăsta. Am băgat și merge mișto!1 point
-
Detinator, ia uita-te mai bine in cartea service si vei gasi toate informatiile necesare legate de distributie ! In orice an , la orice model din grupul VAG !0 points
-
0 points
-
M-am uitat in posturi mai vechi si am vazut ca intradevar la mine la Golf 4 din 2000, nu se incuia masina daca aveai orice usa deschisa sau hayon , nu numai usa soferului. Acum masina se incuie chiar daca am usa dreapta fata, usile spate sau hayon deschise. Deci nu functioneaza normal .0 points
-
Pentru că s-au schimbat niște lucruri, 2t-ul reprezintă o adaptare la o situație, numai că momentan nu mai e cazul. Întâmplător am un prieten care are motor ca al tău și la doza aia nu simți nimic iar dacă o crești s-ar putea să obții niște corecții mai măricele și un sunet contrar a ce am discutat pe aici. Dacă vrei să insiști optează pentru Mol, Lukoil standard pentru că au densitatea un pic mai scăzute și diluează în prealabil cu câteva zeci de ml de aditiv de la Liqui Moly (Schmier, SDA, Speed Diesel, SP), îl face foarte subțire și asigura un amestec optim. Anul trecut puteai să faci plinul și îl turnai simplu acasă, anul acesta nu mai vrea. Mai crește un pic și doza pentru că nu are efect. Dacă după 2-3 încercări nu ai rezultate care să te mulțumească, nu mai risipi uleiul și ai răbdare până la iarnă.-1 points
-
Iarna, motorina extra are prostul obicei de a genera corecții mai mari. Oricum iarna în general sunt mai mari.-1 points
-
Foarte frumoasa @b'Alex sa o stapanesti sanatos si drumuri bune sa ai! Din cate stiu motorul cu Stage 1 ajunge undeva intre 350-370 cai putere. Vad ca si tu ai Performance Package ca optiune pe masina. Mare grija cu placutele Originale deoarece sunt foarte dure eu le cataloghez ca placute de circuit si dupa ceva km o sa vezi ca iti sapă sanţ in discuri! Eu personal neducandu-mi masina pe circuit am optat pentru un set de placute aftermarket de la Brembo cod P85116 de care sunt foarte multumit cum se comporta si in acelasi timp sunt friendly si cu viata discurilor.-1 points
-
SKA, frunzareste cartea service a masinii. Acolo vei gasi informatia corecta. Multe dintre informatiile de pe forumuri sunt eronate. Exista indivizi care recomanda inlocuirea distributiei la 60.000 km sau 4 ani ca la Logan. Banuiesc ca nici la tine nu exista limita de timp , doar de km, insa nu stiu sa iti spun limita exacta de km. Banuiesc tot 210.000 km dar cel mai bine consulta cum ti-am spus manualul service al masinii sau daca nu ai intreaba la reprezentanta-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00