Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.05.2019 în toate secţiunile

  1. A fost o vacanta prea frumoasa ca sa ramana asa .... azi dimineata la scanarea periodica cu VCDS am gasit o eroare pe Engine.......cand am vazut linia aia rosie aprinsa trebuie sa recunosc ca am ramas blocat mai multe secunde cu multe scenarii in cap .... ce poate sa fie ????? Pana la urma , am tras aer in piept si am dat click ............. moment in care am luat pozitia de mai jos alte cateva secunde .... Eroarea nu era chiar necunoscuta pentru mine , eram bine documentat inca de la achizitia tiguanului de problema CFFB-ului privind acest EGR . In istoricul masinii nu apare schimbat , asa ca nu stiu daca sa ma consider norocos sau ghinionist ca mie mi-a picat la ~90.000 km . Avand in vedere toate topicurile de pe forumuri , unii au avut mai mare ghinion decat mine si le-au picat la 30... 50....70k km dar sunt si altii la care nu au picat nici la 200+ km . Acum nu poti sa o dai vina pe puteri divine..... dar sunt multumit ca am dat de eroare din timp si nu s-a manifestat cu Limp Mode asa cum am citit la altii. Chiar daca aparent nu sunt simptome in afara de eroarea de mai sus ( care dupa stergere nu a mai aparut) nu vreau sa risc deloc , daca crapa..........risc sa raman cu masina in drum si nu am loc in imaginatie pentru un asemenea scenariu. Asa ca la cateva ore dupa depistarea erorii am intrat in posesia noului EGR . Am mers pe cel OE ! nu incape in vorba ! majoritatea celor AM au feedbackuri negative iar multe persoane care au schimbat acest EGR cu o piesa AM s-au plans de foarte multe probleme dupa montare . In poza de mai sus sunt si bucsele de la punte multumesc lui Catalin @EEXCALADE pentru sugestie , ca deh....daca tot dam puntea jos , facem si lucrari de mententanta ......... .....daca ar fi doar puntea ........ EGR-ul la Tiguan 4motion presupune demontarea "jugului" , casetei de directie , DPF , Toba intermediara , demontare volan din pedalier .....si multe altele .....o treaba banala de 27 pagini ca procedura si vreo 10 garnituri +altele trebuie comandate de noi ca nu se pot refolosi ( urmeaza sa le iau si pe acestea) . Chiar nu ma simt confortabil sa circul cu ea asa , chiar daca dupa parerea altora este doar "inceput de sfarsit" sau ca "mai merge" , de ce sa risc? Avand in vedere ca in luna mai am planuiti ~3000km , no chance in hell..... Saptamana viitoare este programata de urgenta la transplant de plamani , ca a fumat prea mult Dieselgate fara filtru Operatia este in data de 7 mai.....fix in ziua cand implineste 1 an de la achizitie
    5 points
  2. Cand stergi numarul nu mai sterge in forma cifrei ca se vede exact ce ai vrut sa ascunzi, nu ca ar conta. Sa-l plimbi sanatos! Ma bucur ca schimbi jantele, la cate modele reusite are Skoda, pe cele mai nasoale le pune pe Kodiaq.
    4 points
  3. A mai capatat folii ceramice llumar 5% adaugate peste sunset, AIR80 pe fata protectie full, llumar pff200 pe faruri si folie anti-amprenta lucioasa pentru Columbus de care sunt foarte multumit, recomand cu caldura!
    3 points
  4. Buna ziua, dupa o lunga perioada de asteptare va prezint noua jucarie a familiei! Echipare Style, mai jos sunt optionalele , daca ar fi fost disponibil as fi luat si parbriz incalzit pentru protectia solara, la masinile din VAG care au clima pe 3 zone nu se poate pune folie AIR 80.... Jante aliaj Trinity 7J x 18" cu anvelope 235/55 R18 Masute rabatabile pe spatar scaune fata Sunset geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa Virtual Cockpit Duze stropitoare parbriz incalzite KESSY - sistem access keyless si sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului Elemente suplimentare protectie sasiu Driving Mode Selection si Hill Hold Control cu functie Offroad Incalzire stationara cu telecomanda Roata de rezerva de dimensiuni reduse Tapiterie textil / piele Volan sport multifunctional (comenzi audio si padele selectare trepte de viteza cutie DSG) imbracat in piele incl. pachet sumar piele (schimbator de viteze, maneta frana de mana) Parking Assistant asistent parcare laterala, parcare cu fata si garare Pregatire telefon Premium cu Bluetooth, modul SIM cu hotspot WLAN LTE si DAB receptie audio digitala Lane assistant si Blind spot detection Travel assistant si traffic sign recognition Intelligent Light Assistant activare/dezactivare automata a luminilor de drum Area View si pachet LED exterior Family Pack contine: cos de gunoi, parasolar geamuri spate, sigurante copii usi spate actionabile electric Sound System Canton Sistem de navigatie Columbus MIB cu afisaj color, touch-screen, unitate DVD si 2 x SD card slot, harti Europa incluse si functie Smartlink Pedalier sport SKODA Connect Care Connect (1 an) Infotainment Online (1 an). Cand am timp voi pune si poze mai calitative..
    2 points
  5. In ultima drumeție am depășit borna de 225.000 km în liniște și fără nici o problemă. Când îți fac fetele program in Constanța! Cu munții înzăpeziți in oglindă! La zidurile cetății din Alba Iulia.
    2 points
  6. Pentru ca probabil nu ai 1.9 TDI BXE
    2 points
  7. Azi a aparut si prima "eroare" Dupa care am alimentat cu ceva bun...... 730km cu primul plin si autonomie 720 cu urmatorul Si cateva poze prin prin natura
    2 points
  8. Salutare deschid acest topic cu masina achizitionat astazi este vorba de un Vw Passat B7. Initial vroiam Passat b8 am fost in proba cu un Passat B8 am ramas surprins impresionat de puterea motorului de 190 cp vanzatorul vroia 13.000 pret fix dar masina avea pe capota numeroase puncte de vopsea sarita de la pietricele, parbrizul crepat motorul la pornire facea un zgomot ciudat el mi-a spus ca este din cauza distributiei masina avand 150.xxx km si nu avea atatea dotari ca si passatul prezentat mai jos, asa ca am decis sa ma reorientez spre un model de passat putin mai vechi ca sa spun asa. Deci dupa cum spuneam o sa va prezint modelul achizitionat. Anul fabricatiei : 07.2014 Model: B7 Highline Motor : 2.0 TDI 140 Cp Km: 127.xxx Cutie de viteze : Manuala Dotari : -Faruri BI-Xenon -Carlig remorcare automat -Camera -Spalator faruri -Senzori de parcare fata/spate -Interior piele + alcantara -Tempomat -Senzori de ploaie -Start/stop automat - Keyless GO -Incalzire in scaune -Scaune electrice -Senzori presiune in anvelope -ABS -ESP -Portbagaj cu inchidere\deschidere din buton -Culoare : Maro Pretul : 11.800 euro Initial pretul a fost 12500 dar masina nu avea roti de iarna si navigatie astea fiind minusurile. Am negociat pretul pana la 11.800 mai jos nu vroia sa lase dar mi-a oferit 1 an garantie indiferent ce se strica la masina plus verificare noua facuta ieri. Ieri cand am fost in proba cu masina de la 140 km\h masina trepida i-am spus de aceasta trepidatie i-ar el ma informat ca masina statea din luna februarie,poate din cauza rotiilor care s-au dezechilibrat vibreaza si in bord o eroare de bec ars, a ramas ca astazi sa o duca in service si sa remedieze eroarea si problema trepidatiilor. In luna februarie au fost schimbate placutele si discurile fata spate uleiul si filtrele plus o verificare de la a - z in reprezentanta VW. La masina am primit toate hartiile cu toate reviziile facute la VW Germania de cand este masina. Astazi la ore 16.00 am fost sa ridic masina am primit garantia contractul de vanzare\cumparare si am plecat spre casa inainte de a ajunge acasa am intrat sa spal masina si cand am aprins farurile am vazut ca farul din partea soferului este putin mai albastrui fata de cel in partea pasagerului nu i0am dat importanta crezand ca o sa iti revina dupa ce se incalzesc. Am ajuns acasa am oprit masina dupa 20 de minute am pornito din nou si surpriza acceasi eroare in bord cu eroare bec ars pe partea stanga m-am uitat la far i-ar xenonul nu se aprinde. Luni urmeaza sa il sun sa ii comunic eroare deoarece el mi-a spus ca daca se strica ceva la masina pot mere in orice service si sa ii aduc factura si imi deconteaza, dar vreau sa il informez. Mai jos va las cateva poze
    1 point
  9. Salutare lume si bine v-am gasit! Dupa 12 ani de japoneze, am intrat si eu in randul posesorilor de VAG, din cauza (sau datorita ) Cuprei. Daca acum 2 luni nu stiam cum sa fac sa ajung mai repede la drive test cu noul Type R, iar de noul brand al celor de la Seat nici macar nu auzisem, astazi sunt extrem de fericitul posesor al unui exemplar de Cupra. Nu o sa intru acum in detalii, pentru ca scriu foarte pe fuga (e rosie, e dotata cam cu tot ce se poate, exceptand scaunele scoica), dar promit sa revin cu informatii si ceva poze cat de repede. Asfalt uscat sa avem!
    1 point
  10. Dar a meritat urcarea, o imagine cat 1000 cuvinte, in frumoasa Bucovina.
    1 point
  11. @bogdan_, ACC foloseste camera din sigla VW. E posibil sa nu ai camera care trebuie. Vezi poza atasata.
    1 point
  12. @grp iti las pe prv costurile , eroarea este de natura electrica si bineinteles ca m-am consultat cu Catalin inainte de decizie , oricum ce se scrie pe forum de eroarea P0403 este clar , nebun sa fii sa nu crezi cele recomandate mai ales de la altii care au patit acelasi lucru. Avand in vedere costul de manopera curatare/schimbare este acelasi si presupune atat de multe , prefer sa fie dat in scopul schimbarii , cu sansa de rezolvare 100% .
    1 point
  13. Din pacate P0403 necesita inlocuire egr (varianta cea mai buna pe termen lung )
    1 point
  14. Tot urmarind diverse tutoriale pe net am reusit sa aduc ecranul telefonului mobil pe displayul din Kodiaq prin mirror link (fara root si fara aplicatii platite). Pe mobilul cu android trebuie instalate 2 aplicatii, nu este necesara pornirea lor dupa instalare: - LG MirrorDrive_v1.2.1.2 https://m.apkpure.com/lg-mirrordrive/com.lge.mirrordrive/download/12102-APK?from=versions%2Fversion - RockScout din Play Store Dupa instalare conectati mobilul prin cablu la masina si realizati conexiunea prin mirror link ( nu Android Auto). Veti avea pe ecran "App-uri compatibile Mirror Link" printre care si cele 2 mentionate mai sus. Acum trebuie urmata intocmai o succesiune de apasari (va functiona doar daca respectati toti pasii): 1 - apasati pe RockScout si apoi dupa ce se deschide apasati pe Youtube 2 - Apasati butonul Back (sageata din coltul dreapta sus) 3 - Apasati pe LG MirrorDrive ( o sa dea o eroare pe care o ignorati) 4 - Apasati butonul Back (sageata din coltul dreapta sus) 5 - Apasati din nou pe LG MirrorDrive ( o sa dea aceeasi eroare pe care o ignorati) 6 - Apasati butonul Back (sageata din coltul dreapta sus) 7 - Apasati Butonul 1:1 ( pozitionat jos central) 8 - Apasati unde scrie Top Level (stanga sus) 9 - Apasati inca o data săgețica din coltul stanga sus ( nu pe iconița yt ! ) 10 - daca totul a decurs ok aveti ecranul telefonului pe display ?
    1 point
  15. Doar hardware, din păcate nu merge cu vcds ul
    1 point
  16. Am trecut de curand de 400 000 km cu axul cu came din fabrica, masina luata de noua si rulata doar in Romania. Numai Castrol 5W40 a vazut masina la fiecare 15K km.
    1 point
  17. Tu vrei sa iei o masina veche. Motorul respectiv a fost printre cele mai fiabile 1.9 TDI. A fost.. Tu trebuie sa verifici starea actuala a masinii, ca teoretic e fiabil motorul, dar practic masina poate fi buna de Remat.
    1 point
  18. 1K0 941 274 C - senzor reglare spate 1K0 941 273 N - senzor reglare fata Iti recomand sa iti cumperi de pe aliexpress senzorul la un pret foarte bun. Sunt piese OEM produse in China pentru gama lor de modele. Multe cunostinte si-au comandat diversi senzori OEM si nu au fost probleme, inclusiv eu goarna la masina din semnatura. https://www.aliexpress.com/item/Car-Headlight-Level-Sensor-1K0941274C-For-Audi-A3-A6-for-VW-Caddy-EOS-Golf-Touran-Jetta/32971484811.html - un link pt senzorul reglare spate de care ai nevoie.
    1 point
  19. Diferenta dintre uleiul scos din cutie si cel nou, deschis la culoare. L-am schimbat in final, a intrat cred ca vreo 1.7-1.8litri, facut o tura dupa prima umplere si completat din nou cu 30ml pana la baza filetului, a curs putin cand a ajuns la baza filetului surubului de sus de umplere, strans suruburile la 30Nm. Am pus G052512A2, schimba bine cutia.
    1 point
  20. Cred ca e invers. Cel cu Formula e varianta veche.
    1 point
  21. Am luat astazi 1l de ulei pentru completare. Am gasit la raft "varianta noua"(bidonul din stanga) de la Mobil 1 ESP FORMULA 5w30.
    1 point
  22. Ai lock- unlock in aplicatie ?
    1 point
  23. O navă spațială cu adevărat. Să o stăpâniți sănătoși, drumuri bune și fără probleme!
    1 point
  24. 1 point
  25. din ce inteleg doar greseaza niste bucse. revin cu info dupa 8 mai cand ajung la reprezentanta.
    1 point
  26. Foarte frumoasa @b'Alex sa o stapanesti sanatos si drumuri bune sa ai! Din cate stiu motorul cu Stage 1 ajunge undeva intre 350-370 cai putere. Vad ca si tu ai Performance Package ca optiune pe masina. Mare grija cu placutele Originale deoarece sunt foarte dure eu le cataloghez ca placute de circuit si dupa ceva km o sa vezi ca iti sapă sanţ in discuri! Eu personal neducandu-mi masina pe circuit am optat pentru un set de placute aftermarket de la Brembo cod P85116 de care sunt foarte multumit cum se comporta si in acelasi timp sunt friendly si cu viata discurilor.
    1 point
  27. Pentru EA888 Gen3 a aparut un nou model de filtru de ulei de la MANN. Pana acum avea codul HU 6002z si a fost inlocuit cu HU 6013. Modelul anterior era vizual indentic cu cel OE, inclusiv marcajul cu sigla MANN si locul de fabricatie (Cehia). Cel nou are hartia diferita si are mai putin pliuri, deci suprafata filtranta mai mica, dar este intarita pe interior si este produs in Germania. Sunt curios daca si reperul OE a suferit aceleasi schimbari. A mai cumparat cineva filtru de ulei OE in ultimele 6 luni? Eu l-am luat anul trecut pe cel OE. Poze comparative cu filtrul OE (in stanga, Mann in dreapta): IMG_3751 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_3752 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_3756 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_3754 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_3755 by toni.pieleanu, on Flickr
    1 point
  28. Consum pe pilot in drum drept, 110kmh, 2 cilindrii, treapta 6 si consum mediu Constanta - Braila. Extraordinar de incantat
    1 point
  29. Data viitoare incearca sa faci doar asta, fara decarbonizarea minune, si vei ajunge la acelasi rezultat. Cat despre " am simtit diferentele ", odata i-am spus unuia de deochi, in gand, catelus cu parul cret..si ce crezi ? si el a simtit diferentele. Tind sa cred ca " unii oameni " se lasa prea usor indoctrinati si pacaliti de unele tehnici moderne, fara a avea o explicatie tehnica fondata...dar deh, vorba aia, la banii astia..macar te alegi cu iginiezarea ; dpdv psihologic a fost gandit super acest proces..pe principiul, hai sa oferim ceva la oameni ca sa nu creada ca noi luam banii aiurea. p.s : ai un motor lesinat de 102 cp, intr-adevar, insa printre cele mai fiabile aspirate, care nu sughita pe GPL ca e si in 8v..iar tu te plangi ca ai non stop check engine on, si ai gasit solutia minune..? tine`o tot asa.
    1 point
  30. Explica-mi si mie, dpdv stiintific (sau macar la nivel teoretic) cum ajuta "decarbonizarea" asta sa scapi de amestecul sarac sau bogat in motor ca am tot cautat explicatii si nu gasesc unele logice. Iti da mai multa benzina? mai mult aer? Crede-ma, cand au aparut teparii cu decarbonizarile m-am gandit si eu sa fac. Am analizat bine si am ajuns la concluzia ca e teapa. Bani aruncati aiurea. Negreala care iese din filmuletele lor e de pe evacuari => nu te ajuta cu nimic, ba mai mult, neputand sa o scoti pe toata din rezonatoare o sa ramana acolo ca un fel de pasta si atractie pentru depuneri. Mai bine bagi benzina buna, schimbi la timp sondele Lambda, fisele si bujiile. In plus, daca ai benzinar si nu ai depuneri pe admisie, ce sa iti curete? Si daca ai, depunerile alea se duc prin pistoane, supape ( minunata zona in care se pot strica scaunele supapelor) etc... E drept, fiecare face ce vrea pe banii lui...
    1 point
  31. Trebuie doar un pic de simt de anticipatie. Sau poti sa ii dai din padele kickdown.
    1 point
  32. @corad0 - mersi :). E destul de agila masina, mult mai agila fata de 3.0tdi anterior, senzatia e cu totul alta, aia era ca o locomotiva asta se simte mai mult ca un tren de mare viteza, nu stiu cat am nimerit-o cu comparatia asta, dar ideea este ca asta se simte mai usoara si chiar daca nu trage ca o locomotiva compenseaza cu sunetul si turatia, clar e mai rapida decat 3.0tdi care avea un stage 1 totusi, pe cel stock il mananca la micul dejun :). @bubu182 - stiu de APR, ca si costuri tot pe acolo sunt, cca 6-700Eur daca imi amintesc bine, o sa ii contactez si pe ei. Intre timp iar mi-am dat de lucru, ma apucasem ieri sa schimb uleiul la motor si aveam oricum un pitic cu garnitura de la mufa cutiei pe unde intra cablajul, era murdar pe acolo asa ca, desi nu era programata, am dat drumul uleiului, am dat jos si mecatronicul pentru a schimba garnitura dintre el si cutie, schimb si garnitura de la mufa. Folosesc un kit de service pentru cutie de la ZF, il am ramas de la Allroad la care nu am mai apucat sa il folosesc asa ca pica tocmai bine. Era neumblat la cutie, uleiul original de fabrica, nu arata rau si nu mirosea a ars, dar clar are destule impuritati adunate pe magneti.
    1 point
  33. Nu inteleg nevoia de explicatii..mai ales ca e un tuning practic inutil. Nu aduce nimic benefic. Mai frumos poate erau sa fie inlaturate pleoapele, infoliate oglinzile, plafonul. Personal, mi se pare mult alb, prea mult alb. Passat-ul b7 nu da bine pe alb, de asta sunt si f putine in culoarea asta. Parerea mea.
    1 point
  34. off-topic: nu e ca si cum ai avea perdea de noroi pe luneta si alegi sa mergi asa. Nici eu nu folosesc stergatorul spate decat cand e absolut necesar pentru ca altfel se murdareste haionul :P
    1 point
  35. Personal nu folosesc spalatorul spate, de fapt nici stergatorul nu il folosesc decat in cazuri extreme. Prefer sa fie luneta murdara uniform. :)
    1 point
  36. Parca s-a mai discutat pe undeva si concluzia era ca filtrul e incorporat in pompa de combustibil, de fapt e o sita, si nu se curata/schimba. Daca are altcineva alte informatii, rugam sa se exprime. :)
    1 point
  37. @distrugatorul 36.000 km, am masina fix din 28 Februarie. A fost masina mea de serviciu de la 0 km si a fost rulata 95% extraurban. Acum am cumparat-o de la companie si de luna asta este masina personala, Nu mai fac atatia km pe viitor ! :) Ma gandesc sa o vand la anul pe vremea asta si s-o schimb pe o O3 doar pentru spatiu (are nevasta-mea un pitic pe creier), DAR MA MAI GANDESC....
    1 point
  38. Ce sa faca....de unde le scoteti mah manca-v-as??? ??? Pei futunul ala intre pe admisie intradevar, dar duce pana la clapeta de acceleratie...si asta e benzinar, NU diesel sa aibe admisia imputita. NU mai cititi toate tampeniile de pe internet si va uitati in gurile la toti neavenitii. Afla de la baiatu' ca la masina mea are efect... Hai sa-ti spun cum a stat treaba la mine. Eu am benzinar, am si GPL pe motor este foarte greu sa gasesti amestecul perfect benzina aer si GPL aer...mai totul este nou pe el si aici ma refer la senzori smd....NU scapam de Check Engine din bord prin 2017....il stingeam si reaparea la cca 2-3 saptamani. Anul trecut inainte sa plec in Grecia i-am facut o Decarbonizare si de atunci, sa mai aprins fix de 4 ori. Dupa Decarbonizare (eu am cel mai lesinat motor, 102CP) chiar se simte ca trage mai bine si motorul merge mai rotund. Asta simiti cand ai o caroserie de 1,5 tone si un motor lesinat de 102CP....abia atunci vezi diferentele. Dupa efectuarea operatiunii se impune a se merge turat (4500-5000r/m) 40-50Km cu masina....eu am facut-o de fiecare data pe A2. Daca ma crezi bine, daca nu iara bine...e asta am facut-o pentru masina mea ca am vazut ca e benefic si scap de amestecul sarac sau bogat in motor si de japita aia de Check Engine din bord. Acum stau linistit!
    0 points
  39. Merci Ideea era ca DQ250 tine spre 700Nm ajutata de un soft. DL382-7Q (cred ca asta ai) tine cel putin la fel (desi unele voci spun ca tine chiar mai mult fata de DQ250, la fel si DQ381) Nu zici rau cu focul, cat despre welcome back, nu stiu
    -1 points
  40. Welcome cu downvote Astia suntem ?
    -1 points
  41. Te rog frumos sa lasi sfaturile astea puerile si sa citesti cu MARE ATENTIE ...de CE AM FACUT EU DECARBONIZAREA...restul e can-can si gargara ieftina. Daca tu esti toma necrediniosul, asta e alt poveste...la mine a mers si tinut perfect cu Check Engine. Sunt satul de buricii pamatului astia cu sfaturi...afla ca eu merg cu masina "mai sportiv" (daca se poate spune asa la 102CP) si schimb todeauna numai la 4000r/m....pentru ca aspirat! PS: Hai sa ne oprim aici cu aberatiile tehnice ca NU este aria tehnica....si evitam si penibilitatea si sanctionarea totodata! Multumesc anticipat! @horry_bv...multumesc frumos pentru apreciere, putini au "tupeul" sa mearga cu o masina veche sa faca ITP anual la RAR ca mine....astea se fac pe bani, pe bani multi. Din pacate toti au masini, dar ai dreaq de putini le si intretin cum trebuie!
    -1 points
  42. E f interesanta formularea de pe noul bidon: "Maintains fuel economy", deci mentine, nu imbunatateste nimic, nu protejeaza nimic Pe cel vechi se faceau niste afirmatii: "Emission system protection" (protejeaza sistemul de emisii)
    -1 points
  43. Vezi jante de Ateca, arata bine si pe Kodi.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!