Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.05.2019 în toate secţiunile
-
Buna ziua, dupa o lunga perioada de asteptare va prezint noua jucarie a familiei! Echipare Style, mai jos sunt optionalele , daca ar fi fost disponibil as fi luat si parbriz incalzit pentru protectia solara, la masinile din VAG care au clima pe 3 zone nu se poate pune folie AIR 80.... Jante aliaj Trinity 7J x 18" cu anvelope 235/55 R18 Masute rabatabile pe spatar scaune fata Sunset geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa Virtual Cockpit Duze stropitoare parbriz incalzite KESSY - sistem access keyless si sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului Elemente suplimentare protectie sasiu Driving Mode Selection si Hill Hold Control cu functie Offroad Incalzire stationara cu telecomanda Roata de rezerva de dimensiuni reduse Tapiterie textil / piele Volan sport multifunctional (comenzi audio si padele selectare trepte de viteza cutie DSG) imbracat in piele incl. pachet sumar piele (schimbator de viteze, maneta frana de mana) Parking Assistant asistent parcare laterala, parcare cu fata si garare Pregatire telefon Premium cu Bluetooth, modul SIM cu hotspot WLAN LTE si DAB receptie audio digitala Lane assistant si Blind spot detection Travel assistant si traffic sign recognition Intelligent Light Assistant activare/dezactivare automata a luminilor de drum Area View si pachet LED exterior Family Pack contine: cos de gunoi, parasolar geamuri spate, sigurante copii usi spate actionabile electric Sound System Canton Sistem de navigatie Columbus MIB cu afisaj color, touch-screen, unitate DVD si 2 x SD card slot, harti Europa incluse si functie Smartlink Pedalier sport SKODA Connect Care Connect (1 an) Infotainment Online (1 an). Cand am timp voi pune si poze mai calitative..12 points
-
A fost o vacanta prea frumoasa ca sa ramana asa .... azi dimineata la scanarea periodica cu VCDS am gasit o eroare pe Engine.......cand am vazut linia aia rosie aprinsa trebuie sa recunosc ca am ramas blocat mai multe secunde cu multe scenarii in cap .... ce poate sa fie ????? Pana la urma , am tras aer in piept si am dat click ............. moment in care am luat pozitia de mai jos alte cateva secunde .... Eroarea nu era chiar necunoscuta pentru mine , eram bine documentat inca de la achizitia tiguanului de problema CFFB-ului privind acest EGR . In istoricul masinii nu apare schimbat , asa ca nu stiu daca sa ma consider norocos sau ghinionist ca mie mi-a picat la ~90.000 km . Avand in vedere toate topicurile de pe forumuri , unii au avut mai mare ghinion decat mine si le-au picat la 30... 50....70k km dar sunt si altii la care nu au picat nici la 200+ km . Acum nu poti sa o dai vina pe puteri divine..... dar sunt multumit ca am dat de eroare din timp si nu s-a manifestat cu Limp Mode asa cum am citit la altii. Chiar daca aparent nu sunt simptome in afara de eroarea de mai sus ( care dupa stergere nu a mai aparut) nu vreau sa risc deloc , daca crapa..........risc sa raman cu masina in drum si nu am loc in imaginatie pentru un asemenea scenariu. Asa ca la cateva ore dupa depistarea erorii am intrat in posesia noului EGR . Am mers pe cel OE ! nu incape in vorba ! majoritatea celor AM au feedbackuri negative iar multe persoane care au schimbat acest EGR cu o piesa AM s-au plans de foarte multe probleme dupa montare . In poza de mai sus sunt si bucsele de la punte multumesc lui Catalin @EEXCALADE pentru sugestie , ca deh....daca tot dam puntea jos , facem si lucrari de mententanta ......... .....daca ar fi doar puntea ........ EGR-ul la Tiguan 4motion presupune demontarea "jugului" , casetei de directie , DPF , Toba intermediara , demontare volan din pedalier .....si multe altele .....o treaba banala de 27 pagini ca procedura si vreo 10 garnituri +altele trebuie comandate de noi ca nu se pot refolosi ( urmeaza sa le iau si pe acestea) . Chiar nu ma simt confortabil sa circul cu ea asa , chiar daca dupa parerea altora este doar "inceput de sfarsit" sau ca "mai merge" , de ce sa risc? Avand in vedere ca in luna mai am planuiti ~3000km , no chance in hell..... Saptamana viitoare este programata de urgenta la transplant de plamani , ca a fumat prea mult Dieselgate fara filtru Operatia este in data de 7 mai.....fix in ziua cand implineste 1 an de la achizitie2 points
-
La 210k se schimba tot kit-ul, role, pompa apa, curea, curea accesorii. Mergi linistit pana la termen.2 points
-
Off: @andrei0241 Ce parametrii ai verificat? Sunt curios si eu sa studiez si sa iau notite sa fac o comparatie: On: Ultimele 5-6 plinuri am bagat Lukoil Ecto98. In weekend evident. Acum am ratat weekendul si am bagat Socar 95. Cam evit Petromul in ultima vreme iar de OMV nu m-am atins inca (nici de Rompetrol) Masina a mers ok cu Luk si o sa mai bag avand in vedere ca este mai ieftina ca cea de 95 de la alte benzinarii2 points
-
Foarte frumoasa @b'Alex sa o stapanesti sanatos si drumuri bune sa ai! Din cate stiu motorul cu Stage 1 ajunge undeva intre 350-370 cai putere. Vad ca si tu ai Performance Package ca optiune pe masina. Mare grija cu placutele Originale deoarece sunt foarte dure eu le cataloghez ca placute de circuit si dupa ceva km o sa vezi ca iti sapă sanţ in discuri! Eu personal neducandu-mi masina pe circuit am optat pentru un set de placute aftermarket de la Brembo cod P85116 de care sunt foarte multumit cum se comporta si in acelasi timp sunt friendly si cu viata discurilor.2 points
-
Cu permisiunea moderatorilor, vreau sa incep o discutie pe tipuri de jante si anvelope specifice Passat B8. M-am uitat pe topicul din aria tehnica dar e prea general. Vin cu cateva informatii din erWin pentru Passat B8. Aici aveti pachete de jante si anvelope in functie de motorizare: Anvelope de vara recomandate de producator: Anvelope de iarna recomandate de producator: Specificatii jante 16 disponibile pe Passat B8: Specificatii jante 17 disponibile pe Passat B8: Cam atat. Daca doriti, mai caut si alte date specifice. Intrebarea mea este, as trece pe jante de 16'' pe timp de iarna dar nu o sa-si piarda din stabilitate? Nu o sa devina barca? Oricum, am observat ca diferenta de pret dintre 215/60 16'' si 215/55 17'' la anvelope e minora.. uneori insesizabila.1 point
-
1 point
-
Daca schimbi rama de la mansonul de piele merge cel de Kodiaq. Merge orice schimbator de DSG de la toate marcile grupului, inclusiv Porsche sau Bentley1 point
-
Bujiile se schimba la 60k. Am zis sa nu astept pana in ultimul moment.1 point
-
Salutari. Incerc sa activez Lane Assist pe un Passat GTE din 2017 cu Gen2 si nu reusesc sa ii dau de capat. Am urmat toate tutoriale dar nu reusesc sa fac optiunea sa apara in MIB. Am vazut ca colegul @BTeo a reusit sa il faca sa functioneze ... poate ma poate lumineaza si pe mine :D. Masina are ACC din fabrica deci optiunea ar trebui sa poate fi activata. Multumesc anticipat L-am rezolvat ... dupa ce am lasat masina inchisa vreo ora optiunea a aparut ...1 point
-
Ai un topic de referinta pentru mine. Deabia astept sa intru in posesia masinii pentru a face macar 50% din traseele facute de tine, inclusiv norvegia. Poate vrei sa ai o surioara mai mica companie la iesiri soft-mediu si ne punem de acord. Doar ca imi e frica de anvelopele de vara cu care va veni masina. Prin pietre etc etc. Tu ai cele antiperforare si iti asigura un plus de incredere cred. Nu ca nu as fi facut transalpina cu anvelope normale cu leonul inainte de asfaltare dar si dupa ce am terminat aventura am realizat cat de inconstient am fost. Dai inainte tot asa. Totul e la superlativ la ursulet si la traseele facute.1 point
-
Atentie la acest GTI adus din SUA - inundat https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-gti-ID7GxjQ6.html 3VW547AU1HM009655 https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ZcSrRgJ3Q7EJ:https://autoauctions.io/public/583819/2017-volkswagen-gti+&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=us1 point
-
https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-328-ID7GxkWO.html?requestFromAd=1&track[message_sent]=1&id_at=16110617 WBA3G7C54FK296708 Nu are neaparat legatura cu masinile din grupul VAG, dar atentie la DOM Automobile. https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:hJWWKlT9sdAJ:https://poctra.com/2015-BMW-328-XI/id-AvoSh1qHxtFSMkff/HOUSTON-TX+&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=us Masina inundata din Houston, probabil de la fostele inundatii.1 point
-
Le-am folosit ceva vreme pe Leon si am fost f multumit de ele. Aderenta buna pe uscat si ud, f ok la zgomot de asemeni. Nu stau rau nici la uzura.1 point
-
Noutati de primavara: 1. Am schimbat anvelopele de pe fata cu Michelin Pilot Sport 4 225/40ZR18 IMG_3655 by toni.pieleanu, on Flickr 2. Am schimbat bujiile cu NGK 94833 (la ~52k km), iar bobinele au fost unse cu vaselina siliconica conform manualului IMG_3675 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_3678 by toni.pieleanu, on Flickr 3. Am curatat climatizarea cu solutia Wynns Airco Fresh IMG_3748 by toni.pieleanu, on Flickr 4. Am schimbat uleiul, tot cu Mobil1 0W40 FS, filtru de ulei MANN HU7013 (model nou) si buson pentru baie OE - am facut doar vreo 5k km de la schimbul anterior IMG_3758 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_3759 by toni.pieleanu, on Flickr 5. Am curatat putin interiorul IMG_3750 by toni.pieleanu, on Flickr 6. Pe timpul iernii am schimbat claxonul de joasa frecventa, a murit subit. L-am luat OE - 5Q0951221, nu se gaseste aftermarket din cate am inteles. Este facut de FIAMM.1 point
-
1 point
-
Nu din balama reglezi, ci din piesa de pe stâlpul caroseriei. Slăbești cele doua șuruburi și o duci putin în interior. Atenție sa stea ușa la linie1 point
-
1 point
-
Episod nou: (ca-i Pastele, nu de alta - adica postez pe aici din Paste in Craciun) Am comandat 2 lip-uri de Cupra pt. un amic la A4 B7 si pt. Skoda: Am stiut ca lip-ul de Cupra nu e facut pt. Fabia Mk3 dar zic ca arata bine, ramane de vazut daca il pastrez sau nu Am ramas pe idea de jante pe 15' sa le tine pt. iarna si caut model gen ABT Sportsline pt. vara (si da, am comandat capace jante noi cu logo-ul negru) La Golf s-a facut revizia si cam tot ce s-a gasit cu pitici pe diagnoza (oglinda dreapta circuit intrerupt la incalzire, fulie+ambreiaj nou compresor AC, senzor temp.apa) si am optat pt. un touchscreen universal 2DIN, spre surprinderea mea merge ok, gaseste unele posturi mai greu dar sunetul e ok si pe partea de media,bluetooth isi face treaba: Cam atat cu Paste Update, nu uitati sa dati like si subscribe la canal Pana la epidodul urmator: drumuri bune!1 point
-
1 point
-
Eu o sa merg pe Fuchs 5w30 C3 la 24 euro (4 litri) = 110 ron. Schimburi la sub 10.000km de cativa ani incoace.1 point
-
@ska, da numai pe 5w30, puține pe 0w30. Numai că un ulei ca să respecte norma 504.00-507.00 trebuie să aibă vâscozitatea la 100 în zona superioară a unui W30 iar vâscozitatea la 150 grade (hths) mai mare de 3,5. Aditivarea este una specială astfel încât nu trebuie să îți faci griji. Au trecut niște ani de când a fost elaborată norma 504.00-507.00 astfel încât a devenit una (poate cea mai) performantă. Singurele griji rămân locul de unde faci achiziția și intervalul de schimb care trebuie drastic diminuat dacă mergi preponderent urban.1 point
-
Salut. Oare luminile ambientale din spate se aprind din butonul de pozitie? Daca da, spune mi te rog unde te ai legat cu plafoniera spate. Sau ai tras fir de la plafoniera fata? Ms1 point
-
Nimeni nu poate să își asume un răspuns la această întrebare (și nici nu are vreo importanță juridică, contractuală). Teoretic se poate strica distribuția, practic te va mai ține lejer 30k de km. Am schimbat eu distribuția la mine în aceleași condiții ca la tine. Era impecabilă, se cunoștea scrisul pe ea, jocul la role eara aproape ca la cele noi și foarte curat înăuntru. Nu aș mai face acest lucru dacă aș putea. Gândește-te că dacă aveai mașina în garanție, cei de la reprezentanță nu ți-ar schimba distribuția până la numărul de km corespunzători.1 point
-
1 point
-
O navă spațială cu adevărat. Să o stăpâniți sănătoși, drumuri bune și fără probleme!0 points
-
Astazi alimentand la pompa Petrom ca nu aveam ce face pana la plin, am citit ce scrie sub fiecare sortiment de combustibil. La petrom standard aveau 0% biodiesel si rezista pana la -20 grade, iar la petrom + aveau 6% biodiesel si rezista pana la -25 grade, la cea + mai spuneau ca are aditivi omv petrom. Daca ar fi sa calculam procentual 6% biodiesel inseamna 3 litri la 50 litri (1 plin). Stie cineva in ce consta acest biodiesel si cat de mult ajuta iarna? Putem presupune ca este similar uleiului 2T pe care-l folosim in anotimpul rece? noi punem 200ml la 50 litri, iar la pompa iti baga 3 litri la 50 litri.-1 points
-
Ma intereseaza mai mult aspectul de lubrifiere in plus pe care il ofera, mai mult decat partea cu inghetul. E destul de greu sa-ti inghete rezervorul plin, eu mereu pe toata perioada anului am plinul facut (fac drumuri foarte lungi, oras foarte putin).-1 points
-
-1 points
-
Deci nu ai folosit! Atunci de ce îți place să faci astfel de afirmații? Forumul este un loc unde trebuie să ne ajutăm unii pe alții, să aflăm ce îmbunătățiri se mai pot aduce, nicidecum ceea ce ai făcut tu acum! Însă m-ai ajutat să iau o decizie. Voi abandona acest forum, voi răspunde mesajelor private, voi ține legătura cu prietenii pe care mi i-am făcut aici și asta a fost! O seară bună!-1 points
-
@SSorin Am vrut să îmi cer scuze dar am fost blocat! Mi le cer acum și sper să le accepți! Am fost indus în eroare de faptul că ai spus că miroase/conține kerosen. Îmi pare rău că nu ai fost satisfăcut de produs, știu că scrie că face multe în descriere, că vânzătorul îndrugă bălării dar mie chiar mi-a dat randament. Îl socotesc indispensabil pentru cei care au filtru de particule și pentru cei care folosesc ulei 2t. Am ajuns la concluzia asta cu multă greutate, după ce am intrat în posesia unor studii, am făcut conexiuni cu alte cercetări în domeniu, am făcut experimente și mi-am transformat mașina în cobai. Cine are de gând să sape în posturile mele vechi, va vedea momentul în care m-am decis să îl testez și am avut multe semne de întrebare la vremea aceea.-1 points
-
Din banii plătiți pe un aditiv original Vw îmi cumpăr ingredientele din care îmi fac o formulă cu care aditivez multe sute de litri de carburant. Aditivii gen pui un flacon din când în când nu sunt eficienți și nici economici.-1 points
-
@FeryGL Nu mai postez pe topicul acesta pentru că atunci când am făcut-o a ieșit prost. Cu niște ore bune de documentare, încercări, monitorizări poți găsi soluții care să îmbunătățească semnificativ comportamentul mașinii, să obții mai puține depuneri, să consumi mai puțin.-1 points
-
@FeryGL poți să folosești liniștit, formula achiziționată de Metabond pentru Megasel provine de la același producător care livrează aditivi pentru majoritatea producătorilor români de carburant.-1 points
-
Marea majoritate a aditivilor din comerț conțin formule utilizate și de rafinării, de regulă BASF, Afton Chemicals, Lubrizol. Inclusiv aditivul de care pomenești este realizat pe o formulă de la BASF care lucrează și cu Rompetrol. Îți spun chestiile astea ca să știi la ce să te aștepți. Să pui cu carburant extra aditivat s-ar putea să fie prea mult.-1 points
-
Am băgat si eu un plin de la mol evo 100 sa vad ce diferenta este fata de cea de 95.-1 points
-
Merci Ideea era ca DQ250 tine spre 700Nm ajutata de un soft. DL382-7Q (cred ca asta ai) tine cel putin la fel (desi unele voci spun ca tine chiar mai mult fata de DQ250, la fel si DQ381) Nu zici rau cu focul, cat despre welcome back, nu stiu-1 points
-
-1 points
-
Poti pune linistit Ravenol DCT/DSG in cutie. (si) Ravenol produce pe original pt. VW. Il folosesc si nu am ce reprosa.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00