Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.05.2019 în toate secţiunile

  1. Am profitat de zilele astea libere și am dat o fuga sa vedem Marea Neagra!
    3 points
  2. Foarte frumoasa @b'Alex sa o stapanesti sanatos si drumuri bune sa ai! Din cate stiu motorul cu Stage 1 ajunge undeva intre 350-370 cai putere. Vad ca si tu ai Performance Package ca optiune pe masina. Mare grija cu placutele Originale deoarece sunt foarte dure eu le cataloghez ca placute de circuit si dupa ceva km o sa vezi ca iti sapă sanţ in discuri! Eu personal neducandu-mi masina pe circuit am optat pentru un set de placute aftermarket de la Brembo cod P85116 de care sunt foarte multumit cum se comporta si in acelasi timp sunt friendly si cu viata discurilor.
    3 points
  3. Noutati de primavara: 1. Am schimbat anvelopele de pe fata cu Michelin Pilot Sport 4 225/40ZR18 IMG_3655 by toni.pieleanu, on Flickr 2. Am schimbat bujiile cu NGK 94833 (la ~52k km), iar bobinele au fost unse cu vaselina siliconica conform manualului IMG_3675 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_3678 by toni.pieleanu, on Flickr 3. Am curatat climatizarea cu solutia Wynns Airco Fresh IMG_3748 by toni.pieleanu, on Flickr 4. Am schimbat uleiul, tot cu Mobil1 0W40 FS, filtru de ulei MANN HU7013 (model nou) si buson pentru baie OE - am facut doar vreo 5k km de la schimbul anterior IMG_3758 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_3759 by toni.pieleanu, on Flickr 5. Am curatat putin interiorul IMG_3750 by toni.pieleanu, on Flickr 6. Pe timpul iernii am schimbat claxonul de joasa frecventa, a murit subit. L-am luat OE - 5Q0951221, nu se gaseste aftermarket din cate am inteles. Este facut de FIAMM.
    2 points
  4. Dupa aproximativ 1 an de cand m-am gandit sa schimb masina, dupa 6 luni de studiu si test drive pe la toate firmele(unde ma incadram ca bani), dupa 4 luni si 6 zile de asteptare pentru livrare "Silver Arrow" este AICI!!!! Octavia 1.5 TSI Manual echipare Style cu 12 optionale - Faruri LED fata - Stopuri spate LED - Oglinzi pliabile electric cu iluminare - Kessy - Hill hold control - Navi Amundsen - Smartlink+ - Skoda Connect - Comenzi vocale - Senzori de parcare - Spatar scaune spate in piele - Vopsea metalizata - Pachet drumuri grele Ieri, imediat dupa ce am ridicat masina am plecat la o tura de statiuni si am facut 100km, kilometrii in care masina m-a cucerit. Totul este la locul lui si bine gandit iar farurile bat excelent desi vazusem de pe forum ca sunt probleme cu ele(probabil le-au reglat din fabrica\service). Regimul 2\4 cilindrii e o placere de condus, doar daca satai cu ochii pe maxidot observi cand se face schimbul in rest este foarte lin, iar consumul decent(mai ales ca e in rodaj). Masina a primit deja cateva cadouri: presuri de cauciuc, suport tableta in tetiera, folie pe navigatie, breloc, protectii praguri, odorizan CWS, card SD 64GB(poze mai jos) Dupa febra sarbatorilor si cand se mai elibereaza service-ul sunt progamat la montat de: alarma viper, aparatori de noroi, camera trafic, protectie ceramica, folie faruri. Urmeaza comanda pe superskoda: protectie tunel spate, protectie incarcare portbagaj in culoarea caroseriei si inca sunt in dubii pentru bandouri, megaled portbagaj, telescop capota. Momentant am 3 mici probleme sa le zic asa ca nu imi dau seama unde gresesc: 1. Skoda connect nu reusesc sa il activez. Am facut cont, am bagat VIN, apare in aplicatie masina dar doar in modul GARAJ, atat, fara alte functii. (poza mai jos). Daca aveti un sfat va rog sa ma ajutati. 2. Am bagat pe cardul SD 4-5 foldere de muzica, fiecare folder cu 20-30 melodii. In laptop le arata asa cum le-am pus eu dar in masina arata care un folder pentru fiecare artist, adica zeci de foldere(poza mai jos). Ma gandesc acum sa ii dau formatare FAT32 poate le vede cum trebuie, o sa incerc..... Si.......cateva poze
    1 point
  5. Am masurat si am curent in priza. Probabil s-a lasat fundul prizei si nu mai face contact. Cred ca trebuie sa desfac priza sau cu un carlig sa incerc s-o trag in sus.
    1 point
  6. Piesa OE este cu totul altceva fata de aceea OEM sau AM. Cum poti sa vrei Lemforder cand diferenta intre ele este de 50Lei si iei o bucsa de prima echipare. Si asa se schimba greu, trebuie sa faci geometrie, de ce sa pui ceva ieftin care trebuie schimbat dupa 2 ani?
    1 point
  7. de curand a primit si revizia ...filtre Mahle si ulei original 5w-40....
    1 point
  8. După o tură pe autobahn am verificat uleiul. Spre surpriza mea nivelul uleiului pare neschimbat. Nu același lucru pot să spun despre lichidul de răcire. Urmează programare la Delcar
    1 point
  9. Ridici masina si tragi de telescop stanga/dreapta respectiv inainte/inapoi.
    1 point
  10. O sa verific, multumesc de info.....
    1 point
  11. norul de nisip saharian + negru = love ... cu allseasonurile am mai experimentat daca tot s-a facut cald - sunt surprinzator de ok, cel putin la nivelul celor de vara pe care le-am avut. Parca sub uniroyalurile de pe bora... Studiem, si concluzionam prin iunie - iulie. dar, revenind, in vacanta am plecat cu busul, din nevoie de spatiu, carat biciclete etc
    1 point
  12. Nu kyb/monroe. Da sachs sau bilstein. Daca poti cumpara sachs performance urmatoarele dupa cele normale, sunt mai calitative.
    1 point
  13. Eu si mai bulanos cu Rombat. A crapat dupa cateva zile de la iesirea din garantie
    1 point
  14. Pentru cei carora nu le functioneaza webasto si care s-au saturat de problemele de nefunctionare a acestuia, va sfatuiesc sa il anulati de tot, cum de altfel am procedat si eu,si sa va montati incalzire auxiliara electrica, mai exact cea de pe Golf 5. Eu am facut acest lucru si nu imi pare rau deloc, dupa pornirea motorului in aproximativ 2-3 minute se simte cum baga aer cald. Aveti nevoie de o rezistenta PTC cu seria 1K0 963 235 E, cablajele de plus si de masa, mufa cu doua cabluri subtiri cu care va legati la can gateway si o siguranta de 100 amperi, dupa care codare pe can si e gata. Va rog sa ma credeti ca, chiar merita si e totul plug&play Instalatia o luati de pe golf 5 diesel si neaparat PTC sa fie cel cu seria de mai sus. Pentru alte informatii va stau la dispozitie. Succes!
    1 point
  15. Sau si mai simplu le urci pe facebook ( cu vizualizare "only me") si apoi le salvezi de acolo si le urci apoi pe forum.
    0 points
  16. eu când schimb la a mea il dau jos pe la busonul de golire si apoi scot filtrul de ulei si de acolo scot de prin oficicii cu pompa de ulei cat mai mult ulei,cand completez cu ulei intra4.2-4,3 litri.Il tin nivelul pe maxim.
    0 points
  17. Inițial așa am zis și eu. Dacă am rezultate le împărtășesc cu voi, dacă o dau in bara o să vă cer ajutorul!
    -1 points
  18. Revin cu impresii despre Adizol. Țin să precizez că nu am de-a face cu comercializarea acestui produs. Nici măcar nu pot spune că sunt mulțumit pentru că pe de o parte sunt foarte încântat pe de altă parte mă neliniștesc niște chestii. Sunt foarte încântat că mașina trage foarte bine. O face arderea mai bună dar trage de rupe. Nu exagerez, are putere semnificativ crescută în zona 1500-2000 de ture. Se tureaza mult mai ușor! Nu pot spune despre economie pentru că chiar o fugăresc. Pentru că mașina o am din noiembrie pot spune că și vremea caldă are un rol. Deci nu mă pronunț legat de consum. Partea cu lubrifierea... m-am plâns în aria dedicată de ronțăit de injectoare, de zgomote la rece. Oarecum am reușit să le ameliorez cu Liqui Moly Diesel Schmier Additive. Inițial am crezut că le rezolv cu Adizol și tot alimentând am ajuns să am în rezervor doar motorină curată și Adizol. Mașina a revenit la vechile obiceiuri și este la fel de zgomotoasă ca atunci când alimentam cu motorină simplă (în weekend pun Ecto de la LUKOIL). Am vorbit cu cei care îl comercializează și în mail mi-au scris: Am reusit sa vb cu Valeriy Maximenko care, după ce i-am prezentat problema, mi-a comunicat următoarele: 1. După 1000 km parcursi ar fi trebuit ca efectul lubrifierii să apară. 2. Poate dl Trofin nu a dozat corect 1 ml/ 50 litri motorină? 3. Maximenko mai afirmă ca doazajul de 2 ml T-6/ 100 litri motorină este mai cu seama prevăzut pentru motorina de proastă calitate asa cum e in Ucraina, în timp ce în România unde motorina este calitativă el îi recomandă dlui Trofin sa practice dozajul de 0,9 ml/ 50 litri sau 18 ml/ o tonă motorină. 4. Maximenko mai sustine ca pentru lubrifierea injectoarelor nu mai are nevoie de nimic în plus. T-6 îi este suficient cu vârf și îndesat. Am inceput sa monitorizez cu VCDS-ul injectoarele, încărcarea DPF-ului. Îmi place la nebunie cum trage, dacă nu ar ronțăi injectoarele în sarcină aș fi super fericit. Încă o dată vă rog să îmi spuneți ce să mai monitorizez. Dacă subiectul prezintă interes poate un moderator îmi pune posturile intr-un topic separat. Weekend-ul viitor pun iar VCDS-ul pun și printuri să vedem dacă sunt diferențe.
    -1 points
  19. Am folosit eu de la Liqui Moly Dpf Protector. S-a schimbat sunetul motorului și parcă mergea mai nașpa. Am văzut că a făcut regenerare destul de repede dar am citit că nu ajută la eliminarea cenușii de ulei. La jumătatea rezervorului am completat cu motorină bună și și-a schimbat sunetul în mai bine. Regenerarea văd că o face în weekend când ies afară din oraș. Nu cred că are rost să îl mai folosesc.
    -1 points
  20. @Laurentiu M ciudat mod de a decide o achiziție, și concluzia ta ulterioară este bineînțeles la fel. Folosirea aditivilor reprezintă o metodă de prevenire, bineînțeles că nenea mecanicu, chiar dacă are clienți de nu face față o să îți spună că să nu care cumva să bagi, lasă, ce dacă te milogești și tu pentru a-ti face loc în programul lui foarte încărcat! Al meu mecanic îmi vine să dau cu el de pământ când am aflat că bagă la mașina lui ulei 2 t în motorină și mie îmi îndruga povești că face și drege și să nu care cumva să mă gândesc!
    -1 points
  21. @EEXCALADE Între 2004 și 2008 am avut o Solenza diesel. Săraca nu a văzut benzinăria decât de două ori în perioada aceasta pentru că băgam de unde nimereream. Atunci foloseam cu înverșunare Metabond recomandat la vremea aceea de un prieten, profesor la o facultate de profil auto (atunci chiar era bun). În fine, am dat rezervorul jos pentru că tot găseam filtrul plin cu mizerie și am muncit degeaba pentru că mare lucru nu am găsit. Am vândut mașina unei doamne cu 140000 km parcurși, care a încăput pe mâna unor mecanici care au convins-o că tot ceea ce îi făcusem eu era greșit. Doi ani mai târziu, deși alimentase doar de la benzinărie, a rămas în concediu cu mașina pe dreapta. Mizerie multă în rezervor, filtrul era înfundat, rezervorul a trebuit dat jos și curățat. A vorbit tanti cu mine, a început să pună Metabond, am învățat-o să schimbe singura filtrul de motorina pentru a face operațiunea cât mai des și merge și în ziua de azi cu mențiunea că mașina arată groaznic din cauza ruginii. Nu am mai ținut legătura cu tanti, doar o văd prin trafic. Din păcate nu pot da exemplu cu o mașină mai de Doamne ajută, a fost singurul meu diesel până la actuala. Am avut doar benzinare și la ele nu am băgat decât în ulei. Aditivii sunt pentru prevenție, nu prea am auzit să trateze ceva. Și uleiul 2t intră tot la solutii de prevenție, deși corectează deviațiile la injectoare, nu sunt dovezi că ar repara injectoare defecte
    -1 points
  22. Cred că am făcut 7000 km de când folosesc aditivul de care vorbeam cu câteva posturi mai sus și 5000 km de când adaug și ulei 2t. Mașina merge atât de frumos încât chiar nu mai ai ce să îi ceri.
    -1 points
  23. Rețetă de Super Diesel Additive: 2 părți de din ăsta și o parte din ăsta. Am băgat și merge mișto!
    -1 points
  24. @SSorin Te rog frumos, îmi spui și mie ce culoare are Adizol? Și a ce miroase?
    -1 points
  25. Puteai să dai un răspuns în două cuvinte. Era suficient.
    -1 points
  26. Off Topic: Intr-un an de zile am facut 12.500km si un total de 500h de functionare al motorului. Voi schimba tot pana in 300h indiferent de ce spune CB sau altii. Nu am bani sa iau alta masina zilnic si prefer sa arunc pe partea de ulei 300lei in plus anual pentru un schimb suplimentar decat ulterior pe alte si s-o protejez cat mai bine. Concluzionand ma pregatesc pentru un viitor schimb. Daca voi trece pe electric (trotineta) atunci sigur intervalul exprimat in km si luni/ani se va mari . On: La ultima vizita in service la verificarea uleiului mecanicul a decis sa complecteze si a pus 300ml. Asta dupa 5.000km de la schimb. Masina nu a cerut prin CB nimic iar eu la verificarea uleiului nu constatasem ca ar fi scazut nivelul. De la inceputul schimbului de ulei acesta a fost pus pana la jumatatea jojei ca si nivel. Uleiul actual este Rowe Hightec Multi Synt DPF 5w30 cu norma 504/507
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!