Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.04.2019 în toate secţiunile
-
Atât bara față cât și bara spate sunt intacte...deci fără evenimente.? Pentru mine traseele de genul acesta sunt o formă de relaxare aș zice 75% și adrenalină 25%. Trasee în mare parte cunoscute deja (am peste 16.000 km făcuți în 10 ani cu kingquad-ul...si nu pe asfalt). Daca ar fi să ne raportam la riscuri cred că șansele mai mari sunt să fii spulberat nevinovat de un teribilist pe șosea decât să pățești ceva pe forestiere. Bineînțeles că aici rolul șoferului e determinant. Dacă nu îți cunoști masina și nu te simți stăpân pe situație în contextele menționate nu ai ce căuta cu ea pe astfel de trasee. Si nu e cazul să cocoloșim atât de mult kodiaq-ul. Nu e făcut din carton. Dacă nu rezistă măcar la atât nu ar fi intrat în producție.5 points
-
3 points
-
@Trofin Liviu Acel ulei pus de tine este varianta noua ( cu X3 in specificatii ). Cea veche era doar M1 ESP 0W40. Eu l-am pus pentru ca respecta normele impuse de Opel ( Dexos2 si ACEA C3 pentru diesel si DPF ). Nu m-as risca sa-l bag in Passat. Voi merge pe ce este aprobat, si anume ESP 0W30.3 points
-
Da, ore de functionare, valabil si la masinile noastre. Cand stai blocat in coloane prin Bucuresti, Valea Prahovei etc. cu motorul pornit si faci 3-4 km intr-o ora nu se mai uzeaza uleiul?! Sunt multe masini care vad exclusiv trafic de oras cu lunile, mai ales la orele de foc, si ajung sa faca sub 15.000 km pe an dar cu multe ore de functionare la activ. Sau iarna cand stai cu motorul pornit si astepti sa se dezghete masina cate 20-30 minute, unde nu misti roata nici macar 1 metru...3 points
-
Corect ce scrie @liviu.. Eu asa m-am si orientat la schimb...pana in 300h de functionare ale motoruluitimp in care am facut 7500km. La fel voi face si pe viitor. Probabil la 15.000km o sa am deja 2 schimburi la activ dar cand circuli in Bucuresti nu ai ce face. Stiu unii vor spune ca sunt bani aruncati ca uleiul este LL etc.3 points
-
Am auzit un punct de vedere de la un inginer si este unul destul de corect. Nu conteaza numarul de km ,conteaza orele de functionare.Poti face 30000 in mai putine ore fata de 15000.3 points
-
Salutare lume si bine v-am gasit! Dupa 12 ani de japoneze, am intrat si eu in randul posesorilor de VAG, din cauza (sau datorita ) Cuprei. Daca acum 2 luni nu stiam cum sa fac sa ajung mai repede la drive test cu noul Type R, iar de noul brand al celor de la Seat nici macar nu auzisem, astazi sunt extrem de fericitul posesor al unui exemplar de Cupra. Nu o sa intru acum in detalii, pentru ca scriu foarte pe fuga (e rosie, e dotata cam cu tot ce se poate, exceptand scaunele scoica), dar promit sa revin cu informatii si ceva poze cat de repede. Asfalt uscat sa avem!2 points
-
Off Topic: Intr-un an de zile am facut 12.500km si un total de 500h de functionare al motorului. Voi schimba tot pana in 300h indiferent de ce spune CB sau altii. Nu am bani sa iau alta masina zilnic si prefer sa arunc pe partea de ulei 300lei in plus anual pentru un schimb suplimentar decat ulterior pe alte si s-o protejez cat mai bine. Concluzionand ma pregatesc pentru un viitor schimb. Daca voi trece pe electric (trotineta) atunci sigur intervalul exprimat in km si luni/ani se va mari . On: La ultima vizita in service la verificarea uleiului mecanicul a decis sa complecteze si a pus 300ml. Asta dupa 5.000km de la schimb. Masina nu a cerut prin CB nimic iar eu la verificarea uleiului nu constatasem ca ar fi scazut nivelul. De la inceputul schimbului de ulei acesta a fost pus pana la jumatatea jojei ca si nivel. Uleiul actual este Rowe Hightec Multi Synt DPF 5w30 cu norma 504/5072 points
-
2 points
-
Ba te trimite si mult mai devreme pe interval flexibil daca e cazul, nu doar la 25k.2 points
-
Atat pentru motor, cat si pentru restul componentelor adiacente, turbina, DPF ( regenerari ) am folosit un ulei bun, si schimbat des. adica max 10.000km. Multi au zis ca sunt bani aruncati. Dar e ca la igiena corporala, una e sa te speli pe dinti in fieare zi, alta e sa te speli la 3 zile Inteleg si rationamentul cu intretinerea LL, dar clar nu este valabila decat in tarile cu apa calda, autostrazi, etc.2 points
-
Nu confundați temperatura uleiului cu cea a antigelului. Dpmdv, e normal ca uleiul să sară de 100*C în anumite condiții. Important e să își mențină calitățile și la temperaturi mai mari. Am 2 analize restante cu Fuchs, n-am apucat să le trimit. Dacă vrea cineva din București să își analizeze uleiul uzat și vrea să ne combinăm la un transport, îl aștept cu un mesaj. Intenționez să le trimit în max 2 săptămâni la Blackstone. Recipientele se pot cere gratuit de la ei.2 points
-
Am schimbat și eu recent fuchs după 5000km crezând ca e uleiul slab. În oraș dacă sunt peste 25 de grade afara îmi ajungea și la 100 de grade. Mers pe autostrada 120-130 ajunge la 105-107. La viteza de peste 150 pana în 180 se duce la 112-115 grade. Am pus Ravenol vmp si o și nici o schimbare. Termostatul funcționează bine din cate am verificat cu vcds. Acum nu știu sa zic dacă e mult sau e ok. Mașina are soft de putere.2 points
-
Am modificat niste logo-uri pentru Composition Media pentru urmatoarele posturi de Radio : - KISS FM - PRO FM - RADIO21 - RADIOZU - VIBE FM Mai jos exista pasii urmati 1. Se apasa butonul Radio Stanga Sus apoi se selecteaza din partea dreapta jos SETUP 2. Conform pozei 2 va duceti pe butonul Station Logos 3. Selectati postul dorit care sa ii adaugati Logo-ul in cazul de fata Radio Zu ( poza 3) 4. Alegeti locul de stocare unde aveti logo-urile in cazul de fata SD1 (poza 4) 5 Navigati in interiorul SD-Cardului unde puneti logo-urile (poza 5) 6. Alegti logo-ul pentru postul dorit (poza 6) 7. Final-ul Logo-urile sunt la dimensiunea de 400px by 240px sub formatul PNG (merge si JPG) dar am ales PNG. In atachament gasiti variant PNG. Poate reusim sa strangem mai multe logo-uri ale posturilor preferate ca sa poata beneficia fiecare de poza pentru postul dorit. In limita timpului disponibil o sa incerc sa mai adaug si alte posturi de radio. Sau daca aveti voi va rog sa le postati. PNG.zip1 point
-
Eu am și o Skoda 2.0 TDI pd și am norma 505.01 și cei de la reprezentanta mi au zis ca in 504-507 este inclusă și norma 505.011 point
-
Boon, niu update: Cum azi a fost ultima zi libera inainte de minivacanta de 1 Mai, am zis sa purcedem spre Sighisoara. So, lasam puradelul la socrii (cu tot cu scaun si un bucata metru cub de jucarii), imbarcam una bucata pereche prieteni si punem cap compas Valea Plangerii (via RBC ca deh, se aprinsese becul)... Trei isteti s-au pupat pe la Campina... 1km de coada, cu masina de pompieri blocand B1... Nu scapam bine de asta ca Waze urla tare la mine ca de ce n-am facut stanga si mai pune 2 ore la ETA. 3km mai incolo (pana in Comarnic) ne infigem intr-o coada ce parea a se termina pe la Predeal... Wilkomen to Valea Plangerii. Cum stateam noi in coada, incepem sa o intrebam pe Gabriela (de la waze) despre alternative. 5 minute mai tarziu faceam cale intoarsa si dupa o scurta trecere prin Urziceni, Slobozia si Tandarei, trecem Dunarea la Harsova si... țuști pana la Constanta pe DN2A (oooo DA!!!!!!!) Bagam repede un Giros la Nikos cateva poze pe faleza (si niste Cola Zero cu piersica - gust de fruty fresh) si o luam inapoi pe A2. Pe la 4444 de km am reusit si o poza (copilotul nu eu) O scurta oprire pentru niste benzina premium de 95 (pret de autostrada) si, dupa ce reimbarcam puradelul, ajungem acasa aproape intregi. PS v-am zis ca iubesc Dobrogea?1 point
-
1 point
-
Eu voi ramane pe 17, pentru ca BiTDI si pentru ca nu pot pune pe 16 Pana la urmatorul sezon rece, mai vad, daca iau si jante, sau doar anvelope...1 point
-
Eu am trecut pe jante pe 16 in iarna. Jante Rial si cauciucuri Michelin Alpin 6. Au fost ok, nu am sesizat probleme, dimpotriva suspensia era mai putin zgomotoasa, denivelarile nu se simteau asa tare ca cele originale pe 17 Soho.1 point
-
Calculatorul tine cont cat de cat si te trimite cu 2-3000km inainte de cei 30.000km. Daca treci pe interval fix, adica 15.000km, nu se mai modifica nimic. Asta doar la modelele mai noi...1 point
-
1 point
-
Cred ca temperatura nu e un parametru relevant in primul rand din cauza variatiilor mari de temperatura ambianta, asa cum se si vede din postarile anterioare, avem ierni cu -20 si veri cu +40 Ar fi excelent daca am pune mana de la mana si sa mai facem din cand in cand cate o analiza a uleiului uzat, asa cum fac unii prin America si nu numai. Nu stiu ce laboratoare avem in Ro, dar in America am vazut ca fac si interpretari ale rezultatelor comparand cu analiza anterioara (ceva gen "a crescut cantitatea de sulf fata de analiza de anul trecut etc")1 point
-
Pe net sunt liste cu motoarele așa zis ,,oil killere" care fie că funcționează la temperaturi ridicate, fie contaminează excesiv. În cazul primelor, clar, temperatura nu mai reprezintă un criteriu de calitate.1 point
-
Nu cred ca temperatura uleiului reflecta calitatea lui, depinde de f. multi factori externi, termostat viteza de deplasare, temperatura mediului, regimul de turatie. Ideea e cat de bine isi pastreaza proprietatile de ungere. Mobil 1 ESP Formula 5W-30, punctul sau de aprindere e 254, vascozitatea la inalta turatie 150 gr. e la 3,58 cu viscozitatea cinematică 100 C, 12.1 nu vad de unde se deduce ca la 120 de grade temp. ar fi slab calitativ, cat testele de fabrica se fac de la 100 gr. ca etalon de pornire. Se exagereaza fara nici o baza reala.1 point
-
@liviu. Temperatura uleiului am spus că este doar un parametru, ca să tragi concluzia că un ulei este de calitate, o analiză de uzuri este sacră. Din câte am vorbit cu cei care au analizat Castrol pe îndelete, când este proaspăt, se ține destul de bine. Numai că are un punct, în general în jurul a 5000 km, când se întâmplă ceva cu el. Pare a fi un ulei fragil care își pierde destul de repede proprietățile chiar dacă este adus din Germania. Cam la fel pățeau toate uleiurile care respectau norma 504.00-507.00 când a apărut. Interesant este de văzut când au fost aduse la zi ultima oară rețetele.1 point
-
1 point
-
2006 - cumparat masina 07.2010 reincarcat inslatia de AC fara nicio reparatie 03.2011 / 73.000 km schimbat frei-ul de la alternator (incepuse sa huruie cand miscam volanul) 05.2011 / 74.500 km reincarcat instalatia AC fara nicio reparatie (nu au detectat nici o neetanseitate). 07.2011 / 75.500 km schimbat un o-ring la o imbinare (pe unde pierdea lichid de racire instalatia de aer conditionat). 06.2012 / 86.000 km schimbat bucsele de la bara stabilizatoare (febi germany 14718 / 1JO 411 314 T) 09.2013 / 99.000 km schimbat buton reglaj oglinzi (s-a rupt) ~ 240 lei 09.2013 / 99.000 km schimbat contact frana ~ 30 de lei 2017 130.000 schimbat bucsele de la bascula. 2018 135.000 prima eroare la motor in 12 ani. Am schimbat supapa EGR (avea membrana sparta) 2018 135.000 schimbat o bucsa la electromotor (nu revenea rotita de pe volant de fiecare data cand pornea motorul si caraia jumatate de secunda). 2018 138.000 schimbat: articulația cu bila de lângă caseta de direcție stânga + cap bara dr (burduf spart) 2019 144.000 trebuie sa schimb: flanse amortizoare fata, bucse bara stabilizatoare, intrerupator frana din nou Nu am nici o certitudine - dar pare ca turbina la rece a inceput sa scoata un sunet ciudat (nu a vazut un mecanic sau inginer masina sa spuna ceva obiectiv). Dar o sa intreb daca se poate verifica.1 point
-
Temperatura în timpul funcționării. ? Dacă nu ai posibilitatea să o urmărești în bord fie te chinui cu vcds-ul, fie, mai elegant cu ajutorul unui gadget direct pe telefon.1 point
-
@alec Să știi că nu este greu să faci un ulei care nu ,,se pierde" și care se aude frumos motorul. Sunt destui producători ,,exotici" care vând așa zise uleiuri ultra performante fără nici un fel de aprobări sau norme. Millers nu este chiar un necunoscut, a reușit să stârnească interesul astfel încât au apărut și analize, care, surpriză, sunt departe de a fi excelente și nu justifică prețul cerut. Hai, înțeleg fobia achitării unei analize de ulei uzat datorită costului, dar aveți un parametru care nu vă costă nimic să îl urmăriți și anume temperatura uleiului. Dacă ai ști câte mituri au fost distruse de acest ,,detaliu" și uleiuri mult lăudate schimbate în regim de urgență. @Lyxi când îți faci rezervarea pentru cazare atunci când pleci în concediu bănuiesc că citești părerile celor care au fost cazați deja acolo. Dacă părerile sunt foarte împărțite, bănuiesc că eviți să te cazezi acolo și cauți o locație numai cu review-uri pozitive. Așa e și la uleiuri.1 point
-
@_R_A_D_U : Am mers pana la urma pe B1W, luata din tara. Cele in jurul piciorului oglinzii erau mai scumpe (de la BlueLens, cele la 349 si 429 nu sunt in stoc, doar cea duala, la 499) si nici nu prea ofera posibilitate de reglare, iar optiunile de GPS sau display nu ma interesau 70 pro ar castiga daca ar fi camera de filmat si atat, A119 insa parca e mai potrivita ca si camera de trafic1 point
-
Din fericire colegul ne arata altceva... Nu l-am vazut ca se plange ca a dus-o in limite si din filmuletele lui observ ca nu exagereaza cu nimic... Nu as vrea sa intram in polemici dar se pare ca se descurca foarte bine cu masina care o are la ce face... Cand veti vedea ca se plange ca a spart baia sau bara...atunci puteti spune ca i-a intrecut limitele...dar pana atunci...putem doar presupune...1 point
-
La fel am montat şi eu A118. Ce mă frapează că s-a ajuns cu apeluri la 112 pentru o amărâtă de zgârietură... https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/sanatate/campanie-de-informare-despre-112-peste-jumatate-dintre-apeluri-in-2018-nu-au-fost-de-competenta-serviciului-1109951 "Serviciul 112 este foarte bine cunoscut in randul populatiei, care stie la ce este util, dar, in acelasi timp, datele statistice privind situatia apelurilor reflecta gradul de educatie si comportamentul cetatenilor acestei tari."1 point
-
E clar ca testezi masina la limita ei..mai ales la limita anvelopelor de strada. Kodiak nu e masina pt pasionati de asa offroad. Nu era mai eficient si fara asa emotii o masina ieftina pregatita de offroad? Sau tocmai adrenalina suplimentara e ce trebuie .1 point
-
Exact asa era intrbarea In cazul acesta iti admir curajul si probabil iti cunosti foarte bine masina si stii care ii sunt limitele. Felicitari !!1 point
-
Sunt sigur ca ai inteles intrebarea colegului, dar pentru cine nu isi gaseste umorul astazi, intreba daca mai vin si alte masini cu tine care sa te scoata din rahat daca ramai blocat. Bineinteles, exista mereu si cal sau tractor in satul vecin, ultima data am scos un b7 ramas pe camp la pescuit dupa o ploaie cu tractorul. Masina avea noroi si pe plafon, iar pe geamuri nu se mai vedea in interior, pt ca proprietarul era asa incapatanat ca a "scos-o" el din noroi timp de 2 ore. Ai o pasiune si iti face placere, asa ca explicatii de ce faci asta nu au sens.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Jag sincer parerea mea este ca povestesti lemne .... Dupa logica ta si a marmotei care invelea staniol acum trebuia sa ai 0w20 in motor1 point
-
Ia vezi ce trebuie sa respecte un ulei pentru a indeplini 507.00 in materie de vascozitati si in special din ce motiv.Iar sa recomanzi 507.00 la un motor proiectat sa mearga cu A3/B4 este o prostie .1 point
-
Am rezolvat-o singur pana la urma, scriu aici solutia pentru ca sigur mai sunt si alti colegi care s-au lovit sau se vor lovi de treaba asta. Semnalul de REM nu se poate lua din spatele RNS'ului, sau cel putin nu fara alte modificari (codari, tras fire si populat pini, etc). Cel mai simplu eu am gasit un fir in blocul de lumini, l-am verificat cu un creion de tensiune, nu stiu exact de la ce e, un fir gri cu maro, cert este ca sub'ul primeste tensiune pana scot cheia din contact, ceea ce doream de la bun inceput. Case solved, se poate inchide. Multumesc!1 point
-
https://www.my-gti.com/529/volkswagen-rns-510-pin-assignments Pin 10, conector 4. Totuşi, nu se poate să nu ai în portbagaj vreun fir cu plus pe contact. Cu un multimetru îl găseşti repede.1 point
-
1 point
-
@Rapier: ai webasto pe masina din semnatura (Audi A4 B6 1.9 tdi AVF)? Intreb pt ca si eu intentionez sa-mi instalez acest sistem si as avea nevoie de cateva sfaturi, avand in vedere ca in aria dedicata nu prea exista informatii.1 point
-
Semnalizare cu stopul si semnalul propriu-zis este caracteristica pt US..si la noi practic ar fi semnal cu rosu si galben in acelasi timp, care nu e legal. Stop si cu cel de pe haion este ce are Passat b7 cu led si din fabrica. Eu am activat, fara probleme si nu vad de ce ar fi probleme cu politia/itp. https://youtu.be/8SLunpagR581 point
-
Aici e o contradicție: se duce mai repede = consum mai mare fac ceva km în plus = consum mai mic.1 point
-
Un link cu cateva codari, dar cu mentiunea ca au fost facute pe GTI US: https://docs.google.com/document/d/151DX1D0BEs76UfUpJbBAVJ8OhuhEoRPrmxFsUrKiVm0/pub Ce mi s-a parut mie interesant, legat de Kessy: Automatically lock when key is outside the car and doors are closed 05 - Acc/Start Auth. Coding - 07 Long Coding Helper Go to Byte 2 (remember the first byte is 0) Enable Bit 4 "Locking for door slamming active" Practic s-ar putea anula nevoia de a mai atinge manerul.1 point
-
Pe buton scrie "Auto Hold", cel putin asa e la Golf 7. Cand e activat, mentine presiunea in instalatia de franare si apare (P) cu verde. Daca desfaci centura sau deschizi usa, atunci trage frana de mana si (P) devine rosu.* *Partea asta cu tras automat frana de mana se intampla intr-adevar doar daca este AH-ul activat.1 point
-
Problema ca in Gl nu prea e nimeni. Daca e cineva mai priceput pe forum am fi dipusi sa-l trimitem1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00