Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.04.2019 în toate secţiunile

  1. Esp fără Formula are TBN peste 8 și noul pachet de aditivare Infineum. Cei din domeniu spun că așa ar trebui să arate un ulei 504.00-507.00. Legat de temperaturile uleiului din timpul funcționării, ideal ar fi să stea cât mai mult timp sub 100 grade indiferent de regimul de exploatare. Creșterea temperaturii mult peste acest prag se poate traduce prin ulei uzat, contaminat, de calitate slabă. Bineînțeles, defecțiunile își pot aduce și ele contribuția la o temperatură în timpul funcționării mai mare. Temperatura uleiului în timpul funcționării la mașinile dopate suplimentar (cele cu Stage făcut) poate fi mai mare. Și aici încep alte discuții, dacă modificările sunt sau nu de calitate și dacă nu cumva trebuie ales alte tipuri de ulei. Cei care utilizați Total Quartz Ineo LL 5W30, v-aș fi recunoscător dacă ați monitoriza temperatura, mie îmi place foarte mult cum se păstrează în valorile optime.
    3 points
  2. Nu ai inteles formularea. Temperatura creste in timp. Mergi sustinut 1 ora si vezi ce temperatura ai. Nu e tot una sa mergi 5 minute sau 2 ore.
    2 points
  3. @mihai.onu94 ai un card de Petrom in plus? LE: sau ca sa citez niste clasici in viata: Me happy. Este dura pe denivelari, are nevoie de anvelope mai moi/aderente, materialele sunt mai slab calitativ fata de vechea octavia... dar motorasul si cutia sunt priceless
    2 points
  4. Am frunzarit topicul, si in mare am cam inteles cum e cu regenerarea la VAG ( VW in speta ). In mare... Ca fost posesor de Opel Astra J, tot cu DPF, tinut 3 ani si 100.000km, si la gama Opel, regenerarile se fac in functie anumiti parametri ( temperatura sistem racire, nivel combustibil, turatie, etc - adica un cumul de factori care trebuie intruniti pentru a porni regenerarea - cel putin in teorie, pentru ca in practica, regenerarea pornea si in alte conditii ). In acelasi stil de mers, la Opel aveam cam 1 regenerare la 1 plin ( 600-700km ) sau daca era exclusiv oras, pe la 300-400km. Ideea e ca la Opel, cand inceperea regenerarea o putem urmari dupa: 1) La Opel - Turatie crescuta la relati - spre 1000rpm 2) La Opel - Consum marit la relanti - in loc de 0,8-0,9L aveam 1,5-2,5L 3) In mers, la Opel, in frana de motor, consumul in timpul regenerarii este intre 0,9 si 2,0%, in mod normal consumul fiind 0%. La Passat am observat ca este 0% indiferent de regenerare sau nu. 4) La Opel, porneau anumiti consumatori cand pornea si regenerarea ( in speta incalzirea/dezaburirea luneta spate, inclusiv incalzire oglinzi ! - fapt ce a determinat multi posesori sa monteze un led in oglinda stanga, pentru a monitoriza regenerarile, avand in vedere ca nici la Opel acestea nu erau "anuntate" in bord de niciun martor. Cand erau anuntate, era nasol deja, adica "DPF full, continue driving" mesaj ce nu se stingea decat dupa efecturarea unei regenerari complete 5) La Opel o regenerare dura aprox 10-15min si cam tot atatia km Referitor la actualul Passat BiTDI 1) Turatia in regenerare am vazut ca este la fel, la aprox 1000rpm. Am auzit pe multi de cresterea turatiei ventilatoarelor pt racire, dar eu nu am simtit/vazut/auzit sa-mi porneasca vreun ventilator 2) Nu am observat o marire a consumul instant, de ex cand prin un semafor si masina e in regenerare. Poate nici nu am fost foarte atent, e drept. Am observat totusi ca start/stop se dezactiveaza automat cand masina isi face regenerarea 3) In mers, chiar si in regenere, consumul instant in frana de motor este 0... la Opel asa puteam urmari cand se termina regenerarea in mers de ex... 4) Nu stiu daca la Passat pornesc si alti consumatori in regenerare? Ar fi o posibilitate montarea a unui led in oglinda, legat la incalzirea in oglinzi, pentru a urmari mai atent regenerarile? 5) Am inteles ca la VW regenerarile sunt mult mai dese, gen 200-300km. Ca durata, teoretic ar trebui sa fie mai scurte, dar cel putin la mine ultima regenerare a durat lejer cam 15min... am avut noroc ca am observat-o la timp, si am iesit cu masina pe centura, unde am putut merge corespunzator pentru a efectua o regenerare corecta ( mutat cutia pe manual si tinuta turatia cat mai constant la aprox 2500rpm. Am inteles ca nici o turatie prea mare nu e ok, gen 3000-3500rpm?! ) 6) Totodata, ultima regenerare s-a facut cu rezervorul aproape de limita rezervei de combustibil ( sa fi avut un max 5-8L peste rezerva ).
    2 points
  5. Temperatura în timpul funcționării. ? Dacă nu ai posibilitatea să o urmărești în bord fie te chinui cu vcds-ul, fie, mai elegant cu ajutorul unui gadget direct pe telefon.
    2 points
  6. Dupa aproximativ 1 an de cand m-am gandit sa schimb masina, dupa 6 luni de studiu si test drive pe la toate firmele(unde ma incadram ca bani), dupa 4 luni si 6 zile de asteptare pentru livrare "Silver Arrow" este AICI!!!! Octavia 1.5 TSI Manual echipare Style cu 12 optionale - Faruri LED fata - Stopuri spate LED - Oglinzi pliabile electric cu iluminare - Kessy - Hill hold control - Navi Amundsen - Smartlink+ - Skoda Connect - Comenzi vocale - Senzori de parcare - Spatar scaune spate in piele - Vopsea metalizata - Pachet drumuri grele Ieri, imediat dupa ce am ridicat masina am plecat la o tura de statiuni si am facut 100km, kilometrii in care masina m-a cucerit. Totul este la locul lui si bine gandit iar farurile bat excelent desi vazusem de pe forum ca sunt probleme cu ele(probabil le-au reglat din fabrica\service). Regimul 2\4 cilindrii e o placere de condus, doar daca satai cu ochii pe maxidot observi cand se face schimbul in rest este foarte lin, iar consumul decent(mai ales ca e in rodaj). Masina a primit deja cateva cadouri: presuri de cauciuc, suport tableta in tetiera, folie pe navigatie, breloc, protectii praguri, odorizan CWS, card SD 64GB(poze mai jos) Dupa febra sarbatorilor si cand se mai elibereaza service-ul sunt progamat la montat de: alarma viper, aparatori de noroi, camera trafic, protectie ceramica, folie faruri. Urmeaza comanda pe superskoda: protectie tunel spate, protectie incarcare portbagaj in culoarea caroseriei si inca sunt in dubii pentru bandouri, megaled portbagaj, telescop capota. Momentant am 3 mici probleme sa le zic asa ca nu imi dau seama unde gresesc: 1. Skoda connect nu reusesc sa il activez. Am facut cont, am bagat VIN, apare in aplicatie masina dar doar in modul GARAJ, atat, fara alte functii. (poza mai jos). Daca aveti un sfat va rog sa ma ajutati. 2. Am bagat pe cardul SD 4-5 foldere de muzica, fiecare folder cu 20-30 melodii. In laptop le arata asa cum le-am pus eu dar in masina arata care un folder pentru fiecare artist, adica zeci de foldere(poza mai jos). Ma gandesc acum sa ii dau formatare FAT32 poate le vede cum trebuie, o sa incerc..... Si.......cateva poze
    1 point
  7. Salutare lume si bine v-am gasit! Dupa 12 ani de japoneze, am intrat si eu in randul posesorilor de VAG, din cauza (sau datorita ) Cuprei. Daca acum 2 luni nu stiam cum sa fac sa ajung mai repede la drive test cu noul Type R, iar de noul brand al celor de la Seat nici macar nu auzisem, astazi sunt extrem de fericitul posesor al unui exemplar de Cupra. Nu o sa intru acum in detalii, pentru ca scriu foarte pe fuga (e rosie, e dotata cam cu tot ce se poate, exceptand scaunele scoica), dar promit sa revin cu informatii si ceva poze cat de repede. Asfalt uscat sa avem!
    1 point
  8. Nu cred ca temperatura uleiului reflecta calitatea lui, depinde de f. multi factori externi, termostat viteza de deplasare, temperatura mediului, regimul de turatie. Ideea e cat de bine isi pastreaza proprietatile de ungere. Mobil 1 ESP Formula 5W-30, punctul sau de aprindere e 254, vascozitatea la inalta turatie 150 gr. e la 3,58 cu viscozitatea cinematică 100 C, 12.1 nu vad de unde se deduce ca la 120 de grade temp. ar fi slab calitativ, cat testele de fabrica se fac de la 100 gr. ca etalon de pornire. Se exagereaza fara nici o baza reala.
    1 point
  9. Mobil 1 esp (fara formula) e varianta mai noua si mai imbunatatita fata de esp formula.
    1 point
  10. Ce bine ca azi nu prea a fost trafic nici in Bucuresti sau prin imprejurimi ;)) Am reusit o medie decenta, zic
    1 point
  11. @alec Să știi că nu este greu să faci un ulei care nu ,,se pierde" și care se aude frumos motorul. Sunt destui producători ,,exotici" care vând așa zise uleiuri ultra performante fără nici un fel de aprobări sau norme. Millers nu este chiar un necunoscut, a reușit să stârnească interesul astfel încât au apărut și analize, care, surpriză, sunt departe de a fi excelente și nu justifică prețul cerut. Hai, înțeleg fobia achitării unei analize de ulei uzat datorită costului, dar aveți un parametru care nu vă costă nimic să îl urmăriți și anume temperatura uleiului. Dacă ai ști câte mituri au fost distruse de acest ,,detaliu" și uleiuri mult lăudate schimbate în regim de urgență. @Lyxi când îți faci rezervarea pentru cazare atunci când pleci în concediu bănuiesc că citești părerile celor care au fost cazați deja acolo. Dacă părerile sunt foarte împărțite, bănuiesc că eviți să te cazezi acolo și cauți o locație numai cu review-uri pozitive. Așa e și la uleiuri.
    1 point
  12. Din actiune nu-ti schimba toata distributia. E in functie de ce ai deja.. ori iti schimba intinzatorul, ori cureaua. Depinde ce se gaseste in prezent pe masina ta. Restul pieselor le lasa la fel. Eu am preferat sa schimb tot. Oricum nu am garantie. Vezi documentul atasat. ea288_zahnriemen_spannrolle_pruefen.pdf
    1 point
  13. Cica nu merge asa. Cei de la VW iti activeaza doar daca cumperi de la ei. I-am intrebat ca daca aduc volanul care trebuie (3-400 lei pe OLX) fac doar montaj/activare si au zis pas, asta in Cluj
    1 point
  14. Si eu am valori mai mici cu ulei 2t monzol 5c. Sunet mai scazut la injectie.
    1 point
  15. Sunt sigur ca ai inteles intrebarea colegului, dar pentru cine nu isi gaseste umorul astazi, intreba daca mai vin si alte masini cu tine care sa te scoata din rahat daca ramai blocat. Bineinteles, exista mereu si cal sau tractor in satul vecin, ultima data am scos un b7 ramas pe camp la pescuit dupa o ploaie cu tractorul. Masina avea noroi si pe plafon, iar pe geamuri nu se mai vedea in interior, pt ca proprietarul era asa incapatanat ca a "scos-o" el din noroi timp de 2 ore. Ai o pasiune si iti face placere, asa ca explicatii de ce faci asta nu au sens.
    1 point
  16. Un traseu corespunzător prin Vamă. Sau cum sa rămâi aproape înzăpezit la 22°C cu bonus o ploaie rapidă de vară pe coborâre ? Vamă....adică Vama Buzăului-spre Tabla Buții - si apoi cu ieșire mai jos de Cheia. Video...1440p. Mai urmează ⚙
    1 point
  17. Zilele trecute am bifat ceva cu multi de 3. Azi a fost o zi a suferintei dar am bifat prima mea operatiune : 2 spalari, 2 decontaminari si o aplicare de Fusso Coat. Vreo 8-9 ore in total, cu o mica pauza.. Incepator fiind, ma declar multumit de rezultat, desi sunt rupt de oboseala Ma asteptam ca masina sa fie mult mai contaminata.
    1 point
  18. Ai ochiul format Vali, păcat...eu vroiam sa va atrag atentia in alta parte:) Mai sta nespalata si cate 2 luni , mai nou. Tot Tuning e si ala...DE TATA ! @TheRipper multumesc!
    1 point
  19. 0.9 mg/str e suficient cat sa simti. Banuiesc ca sunt intreruperi ale injectoarelor. In principiu sunt aceleasi produse poate cu ceva mai multa atentie pt cele care pleaca spre VAG, in rest nimic diferit. Raspuns al producatorului Continental: "the injectors 03L130277B and A2C59513554 are absolutely identical just with another part number on it and without any differences in quality or functionality. The independent aftermarket has to use other part numbers than the OE manufacturers. The specs, technical figures and dimensions are exactly the same, so it is very likely that the mistake rises from wrong handling of the injector. " Se aplica si pt Bosch. Doar pt 3 minute de masaj eu zic sa le lasi asa.
    1 point
  20. @calin.g Mobil Esp fără Formula este mai bun. @MyKe Rowe este un mic producător Neamț care are o fabrică foarte șmecheră. Pe forumurile germane este foarte apreciat, eu am avut 5 schimburi cu el și am făcut și o analiză pe care am postat-o pe topicul dedicat. @ska dacă cauți în paginile din urmă vezi că este postată lista Erwin de câteva ori cu uleiurile aprobate 504.00-507.00 (e sub forma unui link și descarci un pdf). Alege de acolo în funcție de preferințele tale. Dacă vrei consiliere pentru motorul tău intră pe www.oil-club.de , cred că sunt topic-uri deschise pentru motorizarea ta sau poți să deschizi tu unul, acceptă și în engleză. Cred că e cel mai ok așa.
    1 point
  21. Daca esti Euro5 da, gandeste-te ca la Euro 6 regenereaza la aprox 200 km urban.
    1 point
  22. mai degraba presiunea ar trebui sa spuna ceva.
    0 points
  23. Consumul mediu pe ultimii 3500km este 6.6 l iar orele de functionare sunt 98. Din astia cam 1300km sunt extraurban. Merg calm, fluent, subturat ca un taximetrist pe ultima picatura de rezerva de gaz. Daca voiam sa scot si ultima picatura din masina sa i ajung pe astia cu hibridele, lasam ss activat si dadeam afara bancheta spate, roata de rezerva, mai usuram si eu din greutate.
    -1 points
  24. Omv 100 de cand am luat masina in 85-90% din timp. Insa sa stii ca uneori merge bine, alteori nu prea, cred ca variaza putin si calitatea benzinei. Alimentez dintr un singur loc in oras. Nu poti avea control asupra combustibulului, uneori e bun, alteori nu. Am prins si 95 care mergea mai bine decat 100, o singura data. Pana acum am alimentat aprox 1000litri.
    -1 points
  25. Consum azi pe traficul asta minunat ( strazi unde se merge cu 2km/h) am fost si blocat, asta este consumul fara sa ajung la 4 benzi (soseaua Buc - Magurele). La destinatie la munca, am ajuns cu 7.3 l si media a urcat la 18km/h. Am mai parcurs 4-5 km din Alexandriei pana in Magurele. Condus prudent, conduceti cu grija.
    -1 points
  26. Sunt prea multi factori care conteaza, insa un lucru este cert, cand iti cumperi masini cu 200-300cp nu te intereseaza consumul, sau in mod cert nu este pe lista de preocupari.
    -1 points
  27. Si diferenta de 10.000euro mi-o dai tu? ca atunci iau cupra.
    -1 points
  28. Pentru 1.9 TDI BXE ce recomandati? POLYTRON FULLSYNTETIC 5W-40 sau Ravenol VMO 5W-40? Pana acum cred ca am vreo 5 schimburi cu ravenol si am fost multumit. Mi s-a recomandat Polytron si nu stiu ce sa fac.. Am vazut multi experti pe aici Multam! LE : "Multumesc" celui care a dat downvote, la mai multe!
    -1 points
  29. Millers Oil http://www.millersoils.co.uk/products/0/572 Modelul acesta: CFS 5w40 NT + este un ulei fabulos comparat cu : Castrol EDGE 5w30 , Edge 5w40, Aral 431 (care nici nu mai exista si care era super bun), Motul 5w40 X-Cess (slab ulei) si Liqui Moly 5w40 care a fost praf...Ca sa precizez, pe AHF Millers nu se pierde. Efectiv completare in 10000 km sa ajunga sus pe joja unde era cand a fost turnat au fost 200-300 ml, la motor de 189000 km, cu soft schimbat si care vede forja la drum lung la greu. Scump Millers, dar vine la 5 l, Nanodrive -ul respectiv se vede, ungerea se face foarte bine, consumul de ulei, a scazut de la 2-3 l cu Motul Xcess intre schimburi la 200-300 ml completare din bidonul de 5 l ...M-a dat pe spate....NU are nici o norma specificata VW, scrie doar ca este peste toate normele tuturor producatorilor...S-a si vazut asta la mine...
    -1 points
  30. Pai si ce imi spune temperatura in privinta calitatii?
    -1 points
  31. Da,foarte importanta presiunea uleiului la cald(temperatura agent racire cel putin 90gradea Celsius).tata are un cazan japonez fabricat in 2004 si ultimul schimb de ulei făcut cu Castrol la cald in ralanti presiunea era aproape 0bari,pe indicator.Am schimbat uleiul cu Valvoline si situatia s-a imbunatatit putin,dupa care fratele meu A verificat radiatorul de ulei si a schimbat nust ce valva.Situatia este acum Ok.O sa vad cum pot sa pun si eu un manometru mecanic sa urmăresc presiunea.La Vw nemti au pus termoflot fata de radiator de ulei la Mitsubishi care e si de teren si daca te bagi prin noroie ciuciu racire,prost proiectare ascult ea japoneze,in veci nu dau bani pe produse auto de acolo.
    -1 points
  32. Regenerarile dese la Vw apar de la softul dieselgate .. parcurs mult oras... probleme motor... consum ulei. Treaba cu ledul care avertizeaza regenerarea o studiez si eu. Nu am observat nici un consumator care cupleaza pe regenerare. Ventilatorul ... e singurul semn.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!