Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.04.2019 în toate secţiunile

  1. Un traseu corespunzător prin Vamă. Sau cum sa rămâi aproape înzăpezit la 22°C cu bonus o ploaie rapidă de vară pe coborâre ? Vamă....adică Vama Buzăului-spre Tabla Buții - si apoi cu ieșire mai jos de Cheia. Video...1440p. Mai urmează ⚙
    5 points
  2. @detinator....e o rapandula de camera ieftina, nici nu stiu daca se mai gasesc asa ceva pe piata, au aparut milioane de modele mult mai performante care le ia ochii clientilor...da pe net si vezi daca mai gasesti si unde modelul acela. Cat depre incidente, afla ca Politia chiar tine cont de ele...unul ma tamponat si a fugit, m-am luat dupa el dar a trecut pe rosu intr-o intersectie la risc...si l-am lasat in plata Domnului, am sunat la 112, am comunicat incidentul si m-au indreptat spre circa de Politie rutiera din zona respectiva unde le-am aratat filmarea politistilor, si pe baza filmarii au contatat numarul masinii contraveniente. L-au citat pe conducator la Politie, a foat amendat si i--au suspendat permisul si mi-a inmanat asigurarea. Alt incident, am gasit masina zgariata intr-o parcare...am sunat la 112 si la fel m-au redirectionat la o circa de politie rutiera zonala unde pe baza probei video au citat contravenientul....la fel, permis suspendat si amendat, NU a vrut sa-mi dea asigurarea! Cu asta am ajuns in instante....ghici ce...procurorul a tinut cont de filmare si la pus sa platesca tot, daune materiale, daune morale, avocat...tot! Deci contrar legii se tine cont de fimarile din trafic!
    3 points
  3. Nu chiar....uneori sunt și copilot ?
    3 points
  4. Zilele trecute am bifat ceva cu multi de 3. Azi a fost o zi a suferintei dar am bifat prima mea operatiune : 2 spalari, 2 decontaminari si o aplicare de Fusso Coat. Vreo 8-9 ore in total, cu o mica pauza.. Incepator fiind, ma declar multumit de rezultat, desi sunt rupt de oboseala Ma asteptam ca masina sa fie mult mai contaminata.
    3 points
  5. Azi am montat accesoriile pe care le-am cumparat
    2 points
  6. Din fericire colegul ne arata altceva... Nu l-am vazut ca se plange ca a dus-o in limite si din filmuletele lui observ ca nu exagereaza cu nimic... Nu as vrea sa intram in polemici dar se pare ca se descurca foarte bine cu masina care o are la ce face... Cand veti vedea ca se plange ca a spart baia sau bara...atunci puteti spune ca i-a intrecut limitele...dar pana atunci...putem doar presupune...
    2 points
  7. @Rave urmatorul retrofit e un rezervor de 70l. Stau cam mult la coada la pompa.
    2 points
  8. Si o coborâre pentru care asistentul își merită toți banii. La fel si stabilizarea video a lui s10 ?
    2 points
  9. Gata, ne pregătim de Paște. Iepurașul a venit cu un mic cadou, deja: Dupa ce trec sărbătorile urmează sa desfac fața de ușă și să îl montez. Vechiul meu aparat de spalat cu presiune Karcher k2.300 a cedat azi, după 6-7 ani de folosire. Încă pornește, dar i-a cedat pompa cred, că nu mai trage apa. O să incerc să îl repar, dar deocamdată l-am inlocuit cu un alt Karcher, modelul K3 Full Control, care în teorie e puțin mai puternic. În realitate cred că e la fel, în schimb îmi dă o senzație de plastic ieftin, deși la 560 de lei nu e chiar ieftin... în fine, deja l-am pus la treabă, dar m-a prins noaptea. Acum că le-am spălat și am intrat în casă, văd că s-a dat o informare meteo începând cu noaptea de Înviere ?. Teoretic sunt ferit, că mașinile sunt sub acoperiș, dar vom vedea ce va fi. Gata, stingem luminile și îl așteptăm pe iepuraș. ? Sărbători fericite tuturor!
    2 points
  10. @alec Să știi că nu este greu să faci un ulei care nu ,,se pierde" și care se aude frumos motorul. Sunt destui producători ,,exotici" care vând așa zise uleiuri ultra performante fără nici un fel de aprobări sau norme. Millers nu este chiar un necunoscut, a reușit să stârnească interesul astfel încât au apărut și analize, care, surpriză, sunt departe de a fi excelente și nu justifică prețul cerut. Hai, înțeleg fobia achitării unei analize de ulei uzat datorită costului, dar aveți un parametru care nu vă costă nimic să îl urmăriți și anume temperatura uleiului. Dacă ai ști câte mituri au fost distruse de acest ,,detaliu" și uleiuri mult lăudate schimbate în regim de urgență. @Lyxi când îți faci rezervarea pentru cazare atunci când pleci în concediu bănuiesc că citești părerile celor care au fost cazați deja acolo. Dacă părerile sunt foarte împărțite, bănuiesc că eviți să te cazezi acolo și cauți o locație numai cu review-uri pozitive. Așa e și la uleiuri.
    1 point
  11. Aș vrea să întreb colegii cu experiență, am citit multe păreri, pro și contra. Ce părere aveți despre castrol edge c3 5w40? Eventual analize făcute.
    1 point
  12. Fără supărare, la începutul cuvântului, sau în cazul cuvintelor compuse, se scrie cu î din i.
    1 point
  13. Si eu am valori mai mici cu ulei 2t monzol 5c. Sunet mai scazut la injectie.
    1 point
  14. Pana la log ai de verificat : axa came ,tacheti ,reglaje injectoare,pompa de medii ,tandem ....
    1 point
  15. Sunt sigur ca ai inteles intrebarea colegului, dar pentru cine nu isi gaseste umorul astazi, intreba daca mai vin si alte masini cu tine care sa te scoata din rahat daca ramai blocat. Bineinteles, exista mereu si cal sau tractor in satul vecin, ultima data am scos un b7 ramas pe camp la pescuit dupa o ploaie cu tractorul. Masina avea noroi si pe plafon, iar pe geamuri nu se mai vedea in interior, pt ca proprietarul era asa incapatanat ca a "scos-o" el din noroi timp de 2 ore. Ai o pasiune si iti face placere, asa ca explicatii de ce faci asta nu au sens.
    1 point
  16. Întra pe 46 și cauta în primele câmpuri... Pana în 13 parca... Nu le știu din memorie.
    1 point
  17. De acord, dar introduce un delay pe care nu-l ai tot timpul. In S e mult mai responsive cand vrei sa te bagi repede undeva. Banuiesc ca rau nu-i face sa mergi in S tot timpul, in cel mai rau caz creste putin consumul. Dar cum ziceam, daca ma tine la 7.7 mixt, e sub masina de dinainte si ma declar multumit. Prefer sa bage si 1L in plus, dar senzatia la condus e alta.
    1 point
  18. A fost o saptamana plina pt masina, inspirat de colegul @bgd_b92 am dat si eu comanda la beloud de material de izolare fonica, am luat pt usi si portbagaj ctk 1.8mm cu aluminiu plus pentru partea de plastic adica fata de usa de plastic ctk silent coat cred ca ii zice un burete de 4mm(cu ajutorul lui am scapat de 90% din greierasii de la fetele de usi unde atingeau partea metalica a usii). La mine nu e ca la golf si nu ai cum sa dai asa usor fata de usa metalica cu macara si geam jos , cel putin eu singur acasa nu aveam cum asa ca am izolat cum am mai vazut pe net. In afara de astea am mai dat jos carenajele de plastic si am pus si acolo pe partea de plastic tot cel de 1.8mm pt a mai diminua si din zgomotul la rulaj al anvelopelor si mai ales la mers pe ploaie. Una peste alta diferenta se simte, practic acum zgomotul de la 110kmh este la fel cu cel dinainte de la 80kmh, am masurat cu aceeasi aplicatie din ios decibel x acum nu stiu cat este de precisa , masurat cam in aceleasi conditii pe acelasi drum si aceeasi viteza deci indiferent de acuratete aplicatie scaderea este de aproape 4db. Si astazi impins de ploaia cu praf de zilele trecute mi-am facut curaj si am facut o spalare mai atenta plus o ceruire cu un produs nou pt mine cu review-uri bune pe clubdetailing.
    1 point
  19. Multumesc mult pentru aprecieri si pentru urari. Am luat masina miercuri, iar joi am plecat din tara, momentan sunt in vacanta in Grecia (Cupra e cuminte acasa), asa ca mare lucru nu pot spune (am mers 2 ore cu ea in total ). @motanelulNu stiu cine e baiatul din videoclip si nu pot spune ca ii aprob stilul, desi sunt de acord cu unele dintre observatiile lui. @lambda_dryver Stiu ca un stage 1 poate duce masina spre 400 CP, dar momentan tot ce-mi doresc este sa ma obisnuiesc cu ea (vine de pe un typer FN2 cu care am convietuit 8 ani, asa ca trecerea e destul de abrupta pentru mine). Dupa care, daca simt nevoia de mai mult, da, de ce nu. Voi reveni cu ceva impresii suplimentare si poze mai profi in mai, cand o sa apuc sa am parte cu adevarat de masina. Daca aveti vreun sfat/hint legat de Ateca in general, sau de Cupra in particular, v-as fi mai mult decat recunoscator, pentru ca tot ce stiu in prezent despre masina se bazeaza exclusiv pe ceea ce am citit pe forumuri si pe site-uri de specialitate in ultimele 2 luni.
    1 point
  20. Episod nou: (ca-i Pastele, nu de alta - adica postez pe aici din Paste in Craciun) Am comandat 2 lip-uri de Cupra pt. un amic la A4 B7 si pt. Skoda: Am stiut ca lip-ul de Cupra nu e facut pt. Fabia Mk3 dar zic ca arata bine, ramane de vazut daca il pastrez sau nu Am ramas pe idea de jante pe 15' sa le tine pt. iarna si caut model gen ABT Sportsline pt. vara (si da, am comandat capace jante noi cu logo-ul negru) La Golf s-a facut revizia si cam tot ce s-a gasit cu pitici pe diagnoza (oglinda dreapta circuit intrerupt la incalzire, fulie+ambreiaj nou compresor AC, senzor temp.apa) si am optat pt. un touchscreen universal 2DIN, spre surprinderea mea merge ok, gaseste unele posturi mai greu dar sunetul e ok si pe partea de media,bluetooth isi face treaba: Cam atat cu Paste Update, nu uitati sa dati like si subscribe la canal Pana la epidodul urmator: drumuri bune!
    1 point
  21. Te rog frumos sa lasi sfaturile astea puerile si sa citesti cu MARE ATENTIE ...de CE AM FACUT EU DECARBONIZAREA...restul e can-can si gargara ieftina. Daca tu esti toma necrediniosul, asta e alt poveste...la mine a mers si tinut perfect cu Check Engine. Sunt satul de buricii pamatului astia cu sfaturi...afla ca eu merg cu masina "mai sportiv" (daca se poate spune asa la 102CP) si schimb todeauna numai la 4000r/m....pentru ca aspirat! PS: Hai sa ne oprim aici cu aberatiile tehnice ca NU este aria tehnica....si evitam si penibilitatea si sanctionarea totodata! Multumesc anticipat! @horry_bv...multumesc frumos pentru apreciere, putini au "tupeul" sa mearga cu o masina veche sa faca ITP anual la RAR ca mine....astea se fac pe bani, pe bani multi. Din pacate toti au masini, dar ai dreaq de putini le si intretin cum trebuie!
    1 point
  22. Ce sa faca....de unde le scoteti mah manca-v-as??? ??? Pei futunul ala intre pe admisie intradevar, dar duce pana la clapeta de acceleratie...si asta e benzinar, NU diesel sa aibe admisia imputita. NU mai cititi toate tampeniile de pe internet si va uitati in gurile la toti neavenitii. Afla de la baiatu' ca la masina mea are efect... Hai sa-ti spun cum a stat treaba la mine. Eu am benzinar, am si GPL pe motor este foarte greu sa gasesti amestecul perfect benzina aer si GPL aer...mai totul este nou pe el si aici ma refer la senzori smd....NU scapam de Check Engine din bord prin 2017....il stingeam si reaparea la cca 2-3 saptamani. Anul trecut inainte sa plec in Grecia i-am facut o Decarbonizare si de atunci, sa mai aprins fix de 4 ori. Dupa Decarbonizare (eu am cel mai lesinat motor, 102CP) chiar se simte ca trage mai bine si motorul merge mai rotund. Asta simiti cand ai o caroserie de 1,5 tone si un motor lesinat de 102CP....abia atunci vezi diferentele. Dupa efectuarea operatiunii se impune a se merge turat (4500-5000r/m) 40-50Km cu masina....eu am facut-o de fiecare data pe A2. Daca ma crezi bine, daca nu iara bine...e asta am facut-o pentru masina mea ca am vazut ca e benefic si scap de amestecul sarac sau bogat in motor si de japita aia de Check Engine din bord. Acum stau linistit!
    1 point
  23. imi place ca majoritatea vb din auzite....am mers cu 17/18 pe drumurile din RO ani buni ....FARA PROBLEME ....nu va mai pronuntati fara sa cunoasteti ....
    1 point
  24. @detinator eu am zis strict de partea de lubrifiere, mai departe, la fel ca și aditivii din motorina premium, și biodieselul are plusurile și minusurile lui. L-am menționat pt că afectează cantitatea de 2t folosita.
    1 point
  25. @roby79 2t-ul nu iti va rezolva problemele cu spanul de la pompa de inalte daca acesta a inceput sa apara si ar fi bine sa rezolvi problema inainte sa devina prea costisitoare. Daca totul e in regula, 2t-ul prin ungerea suplimentara pe care o aduce, mareste viata pompei dar nu va rezolva problema in sine.
    1 point
  26. @cascadoru, @Andrei1980 - am fost la service si aveti dreptate, este sunetul specific angrenarii curelei de distributie in rola de tensionare a curelei. Am dat comanda deja de toate piesele necesare pentru schimbarea acestora. Multumesc! Atasez cateva informatii utile specifice acestei probleme ea288_zahnriemen_spannrolle_pruefen.pdf
    1 point
  27. E secret? Scrie aici...
    1 point
  28. Am un Passat B6 combi si mai ales cand pornesc AC ul, in primele 3 minute miroase urat, dar si daca folosesc doar aer rece/cald fara AC miroase. Am schimbat filtrul de polen si nimic. Am cumparat un spray cu spuma si furtunas pentru a igieniza instalatia, dar nu gasesc evaporatorul.. Ce pasi as putea urma sa scap de miros? In alta ordine de idei, ventilatorul aerotermei scoate un sunet ciudat.. cu ce il pot unge/gresa? Multumesc!
    1 point
  29. Servetele umede, ramane mat, frumos, nu scartaie nimic se evapora instant.
    0 points
  30. Millers Oil http://www.millersoils.co.uk/products/0/572 Modelul acesta: CFS 5w40 NT + este un ulei fabulos comparat cu : Castrol EDGE 5w30 , Edge 5w40, Aral 431 (care nici nu mai exista si care era super bun), Motul 5w40 X-Cess (slab ulei) si Liqui Moly 5w40 care a fost praf...Ca sa precizez, pe AHF Millers nu se pierde. Efectiv completare in 10000 km sa ajunga sus pe joja unde era cand a fost turnat au fost 200-300 ml, la motor de 189000 km, cu soft schimbat si care vede forja la drum lung la greu. Scump Millers, dar vine la 5 l, Nanodrive -ul respectiv se vede, ungerea se face foarte bine, consumul de ulei, a scazut de la 2-3 l cu Motul Xcess intre schimburi la 200-300 ml completare din bidonul de 5 l ...M-a dat pe spate....NU are nici o norma specificata VW, scrie doar ca este peste toate normele tuturor producatorilor...S-a si vazut asta la mine...
    0 points
  31. E clar ca testezi masina la limita ei..mai ales la limita anvelopelor de strada. Kodiak nu e masina pt pasionati de asa offroad. Nu era mai eficient si fara asa emotii o masina ieftina pregatita de offroad? Sau tocmai adrenalina suplimentara e ce trebuie .
    0 points
  32. La schimbul anterior am folosit vmp, dupa 11000km motorul suna la fel de frumos, nu a consumat ulei(cffb, crlb).
    0 points
  33. Ai făcut test drive? Daca nu avea numere/asigurare macar in parcare. Istoric online ai verificat? Daca cel care se ocupa de mașina avea liber de ce nu ai cerut alt agent de vânzări sa ti arate informațiile despre mașina?
    -1 points
  34. Si nu era mai bine sa iei un raport DNA inainte sa mergi acolo? si chiar daca mergeai pe la ei, aveai raportul si confruntai cu istoricul online. Daca insistai iti arata unul din colegii lui istoricul masinii. Cand am fost sa cumpar masina de la reprezentanta prin DVA, mi s-a prezentat masina, mi s-a raspuns la o serie de intrebari (cine a fost proprietar, cati au fost, istoric online complet, reparatii, schimburi de piese pe casco (ex parbriz schimbat, de ce, cand cum). Apoi am trecut la verificarea masinii, vizual (scurgeri, vopsea, uzura interior exterior, data fabricatiei pe faruri, geamuri, anvelope) apoi test drive. Dupa ce am constatat in ce stare este si ce urmeaza sa schimb (costuri dupa achizitie) am chemat mecanicul sef din reprezentanta cu agentul de vanzari, le-am zis de ce are nevoia masina in viitorul apropiat si asa am negociat la pret 800euro din pretul initial+ o revizie completa gratis. Prima cerinta in cap de lista a mea, mai ales ca luam masina de la reprezentanta, era ca masina sa aiba 1 singur proprietar, persoana fizica, nu firma, nu leasing operational si te sfatuiesc sa faci cam la fel.
    -1 points
  35. Pai ei merg pe ideea ca cineva tot va cumpara masina respectiva. Si ce e mai nasol, ca nu exista un sistem de rating strict, sa le dai rating negativ peste negativ, sa mearga si niste controale peste ei. De la 2013 la 2016 sunt 3 ani diferenta, asa ca oricat de superb ar fi superbul, e o mica mare diferenta de vechime + garantia de 3 ani.
    -1 points
  36. mai degraba presiunea ar trebui sa spuna ceva.
    -1 points
  37. -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!