Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.04.2019 în toate secţiunile
-
Salutare lume si bine v-am gasit! Dupa 12 ani de japoneze, am intrat si eu in randul posesorilor de VAG, din cauza (sau datorita ) Cuprei. Daca acum 2 luni nu stiam cum sa fac sa ajung mai repede la drive test cu noul Type R, iar de noul brand al celor de la Seat nici macar nu auzisem, astazi sunt extrem de fericitul posesor al unui exemplar de Cupra. Nu o sa intru acum in detalii, pentru ca scriu foarte pe fuga (e rosie, e dotata cam cu tot ce se poate, exceptand scaunele scoica), dar promit sa revin cu informatii si ceva poze cat de repede. Asfalt uscat sa avem!4 points
-
Zilele trecute am bifat ceva cu multi de 3. Azi a fost o zi a suferintei dar am bifat prima mea operatiune : 2 spalari, 2 decontaminari si o aplicare de Fusso Coat. Vreo 8-9 ore in total, cu o mica pauza.. Incepator fiind, ma declar multumit de rezultat, desi sunt rupt de oboseala Ma asteptam ca masina sa fie mult mai contaminata.4 points
-
Dupa aproximativ 1 an de cand m-am gandit sa schimb masina, dupa 6 luni de studiu si test drive pe la toate firmele(unde ma incadram ca bani), dupa 4 luni si 6 zile de asteptare pentru livrare "Silver Arrow" este AICI!!!! Octavia 1.5 TSI Manual echipare Style cu 12 optionale - Faruri LED fata - Stopuri spate LED - Oglinzi pliabile electric cu iluminare - Kessy - Hill hold control - Navi Amundsen - Smartlink+ - Skoda Connect - Comenzi vocale - Senzori de parcare - Spatar scaune spate in piele - Vopsea metalizata - Pachet drumuri grele Ieri, imediat dupa ce am ridicat masina am plecat la o tura de statiuni si am facut 100km, kilometrii in care masina m-a cucerit. Totul este la locul lui si bine gandit iar farurile bat excelent desi vazusem de pe forum ca sunt probleme cu ele(probabil le-au reglat din fabrica\service). Regimul 2\4 cilindrii e o placere de condus, doar daca satai cu ochii pe maxidot observi cand se face schimbul in rest este foarte lin, iar consumul decent(mai ales ca e in rodaj). Masina a primit deja cateva cadouri: presuri de cauciuc, suport tableta in tetiera, folie pe navigatie, breloc, protectii praguri, odorizan CWS, card SD 64GB(poze mai jos) Dupa febra sarbatorilor si cand se mai elibereaza service-ul sunt progamat la montat de: alarma viper, aparatori de noroi, camera trafic, protectie ceramica, folie faruri. Urmeaza comanda pe superskoda: protectie tunel spate, protectie incarcare portbagaj in culoarea caroseriei si inca sunt in dubii pentru bandouri, megaled portbagaj, telescop capota. Momentant am 3 mici probleme sa le zic asa ca nu imi dau seama unde gresesc: 1. Skoda connect nu reusesc sa il activez. Am facut cont, am bagat VIN, apare in aplicatie masina dar doar in modul GARAJ, atat, fara alte functii. (poza mai jos). Daca aveti un sfat va rog sa ma ajutati. 2. Am bagat pe cardul SD 4-5 foldere de muzica, fiecare folder cu 20-30 melodii. In laptop le arata asa cum le-am pus eu dar in masina arata care un folder pentru fiecare artist, adica zeci de foldere(poza mai jos). Ma gandesc acum sa ii dau formatare FAT32 poate le vede cum trebuie, o sa incerc..... Si.......cateva poze1 point
-
A fost o saptamana plina pt masina, inspirat de colegul @bgd_b92 am dat si eu comanda la beloud de material de izolare fonica, am luat pt usi si portbagaj ctk 1.8mm cu aluminiu plus pentru partea de plastic adica fata de usa de plastic ctk silent coat cred ca ii zice un burete de 4mm(cu ajutorul lui am scapat de 90% din greierasii de la fetele de usi unde atingeau partea metalica a usii). La mine nu e ca la golf si nu ai cum sa dai asa usor fata de usa metalica cu macara si geam jos , cel putin eu singur acasa nu aveam cum asa ca am izolat cum am mai vazut pe net. In afara de astea am mai dat jos carenajele de plastic si am pus si acolo pe partea de plastic tot cel de 1.8mm pt a mai diminua si din zgomotul la rulaj al anvelopelor si mai ales la mers pe ploaie. Una peste alta diferenta se simte, practic acum zgomotul de la 110kmh este la fel cu cel dinainte de la 80kmh, am masurat cu aceeasi aplicatie din ios decibel x acum nu stiu cat este de precisa , masurat cam in aceleasi conditii pe acelasi drum si aceeasi viteza deci indiferent de acuratete aplicatie scaderea este de aproape 4db. Si astazi impins de ploaia cu praf de zilele trecute mi-am facut curaj si am facut o spalare mai atenta plus o ceruire cu un produs nou pt mine cu review-uri bune pe clubdetailing.1 point
-
Gata, ne pregătim de Paște. Iepurașul a venit cu un mic cadou, deja: Dupa ce trec sărbătorile urmează sa desfac fața de ușă și să îl montez. Vechiul meu aparat de spalat cu presiune Karcher k2.300 a cedat azi, după 6-7 ani de folosire. Încă pornește, dar i-a cedat pompa cred, că nu mai trage apa. O să incerc să îl repar, dar deocamdată l-am inlocuit cu un alt Karcher, modelul K3 Full Control, care în teorie e puțin mai puternic. În realitate cred că e la fel, în schimb îmi dă o senzație de plastic ieftin, deși la 560 de lei nu e chiar ieftin... în fine, deja l-am pus la treabă, dar m-a prins noaptea. Acum că le-am spălat și am intrat în casă, văd că s-a dat o informare meteo începând cu noaptea de Înviere ?. Teoretic sunt ferit, că mașinile sunt sub acoperiș, dar vom vedea ce va fi. Gata, stingem luminile și îl așteptăm pe iepuraș. ? Sărbători fericite tuturor!1 point
-
Episod nou: (ca-i Pastele, nu de alta - adica postez pe aici din Paste in Craciun) Am comandat 2 lip-uri de Cupra pt. un amic la A4 B7 si pt. Skoda: Am stiut ca lip-ul de Cupra nu e facut pt. Fabia Mk3 dar zic ca arata bine, ramane de vazut daca il pastrez sau nu Am ramas pe idea de jante pe 15' sa le tine pt. iarna si caut model gen ABT Sportsline pt. vara (si da, am comandat capace jante noi cu logo-ul negru) La Golf s-a facut revizia si cam tot ce s-a gasit cu pitici pe diagnoza (oglinda dreapta circuit intrerupt la incalzire, fulie+ambreiaj nou compresor AC, senzor temp.apa) si am optat pt. un touchscreen universal 2DIN, spre surprinderea mea merge ok, gaseste unele posturi mai greu dar sunetul e ok si pe partea de media,bluetooth isi face treaba: Cam atat cu Paste Update, nu uitati sa dati like si subscribe la canal Pana la epidodul urmator: drumuri bune!1 point
-
Acum...analizand situatia practic si nu pe presupuneri...se pare ca Michelin nu sunt singurele care aduna pietre. La Goodyear Vector 4seasons se intampla acelasi lucru...si se pare ca trebuie sa pun si eu scula de extras in portbagaj1 point
-
1 point
-
Ateca merge mai departe: 20 050km Intrucat urmeaza cateva drumuri, iar revizia de 2 ani va fi in ianuarie, azi am mai facut un schimb intermediar de ulei si filtre (Castrol Edge 5W30 LL, filtru ulei original Vw, filtru aer MAN C 27 009 si filtru polen MAN FP 26 009) Ultimul schimb fusese acum 11 000 km, iar computerul de bord indica 19 000 pana la urmatorul, deci drumurile majoritar extraurbane nu reduc intervalul de schimb ulei Cam asa aratau filtrele de aer, cel din habitaclu era ticsit de praf, cel de aer doar murdar, insa nu suprasaturat Intre timp am achizitionat si o camera Blueskysea B1W + filtru CPL. La prima vedere filmeaza decent, o sa o montez temporar si o voi proba zilele urmatoare, dupa ce va sosi si modulul de alimentare ii stabilesc "locul de munca"1 point
-
1 point
-
Multumesc pt urari. De ce nu? Pentru ca e o posibila sursa de zgomot si probleme ( scurgeri ). Am un coleg cu un Golf 7, tot cu panoramic, si desi nu are zgomote, tot plafonul e murdar de la scurgeri. Si are reviziile facute la trapa. Si nu e singurul care s-a plans de acestea probleme ( zgomot si scurgeri ). Nu am fost mare fan trapa, dar acum asta e, ma voi obisnui. N am incotro. Cat despre spart, nici nu m am gandit sincer oricum am casco la masina. Dorm linistit.1 point
-
Din Ungaria cred ca toate vin (sau majoritatea). Eu nu am avut probleme, a intrat foarte putin plumb. In rest sunt multumit . Revin cu feedback dupa mai multi km.1 point
-
1 point
-
Ne spui daca apare ceva, deocamdata am citit de probleme la echilibrat sau zgomote intermitente in rulare (ca si cum ar fi un petec pe undeva).1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu cred că este baza acumulatorului fisurata( face așa doar după ce se fluidizează uleiul din mecatronic...după ce se încălzește) eu am mers așa vre o 10 mii...până m am ddocumentat și am aflat care este problema...dar nu recomand. ...sunt șanse să te lase în drum...... Și este normal sa arate pompa că eroare...pentru că ea muncește în continuu că să facă presiunea necesară pentru schimbarea vitezelor și nu reușește datorită fisurii din baza acumulatorului. Sper sa ne tii la curent cu evoluția. O zi bună1 point
-
1 point
-
Uitați cum arată o curea de distribuție de pe o Octavia 2. Este cureaua originală pusa de fabrica. Mașina este fabricata in 2007 deci în carte scrie că se schimbă la 150.000km. Proprietarul a schimbato la 148.9xx km Și eu am tot o Octavia 2 1.9 tdi și încă n-am schimbat distributia... Mașina este din 2008,deci tot la 150.000km scrie in carte că trebuie schimbată,nu zice nimic de limita de ani. Mașina mea are acum 123.7xx km. Nici eu nu știu ce să fac... Să o schimb sau sa mai stau până la 150.000km?1 point
-
Asa cum spune si titlul, m-am confruntat cu urmatoarea problema: caldura doar pe partea soferului si rece/caldut pe partea pasagerului (Golf Sportsvan 2015 2.0TDI). Dupa un drum de 1100km, in care pasagerul a mers cu caciula in cap si imbracat pana in dinti, am concluzionat ca trebuie facut ceva. Pe VCDS nu exista nicio eroare, adaptarea voletilor (clapetelor) se facea corect, in blocurile de masura totul era ok dar temperaturile aratau cam asa: Testul l-am facut cu ventilatia la 2, directionarea aerului la piept si clima pe “HI”. Am concluzionat ca trebuie sa dau jos schimbatorul de caldura (caloriferul). Pe partea soferului, catre consola centrala, in dreptul pedalei de acceleratie este un surub ce se desface cu un torx de 25, apoi se scoate toata placa de plastic si se poate vedea schimbatorul de caldura (caloriferul). Are o prindere cu o brida de plastic care se prinde cu un surub cu cap de cheie 5.5 !!! Tevile acestuia se cupleaza, la 10cm de acesta, in alte tevi cu oring si o prindere metalica ce se poate desface tot cu o cheie de 5.5. Pentru a putea scoate afara schimbatorul de caldura, trebuie dat jos airbagul de genunchi si tubularura de picioare de pe partea soferului, inclusiv toata placa de sub volan. Inainte de desfacerea conductelor trebuie dat drumul la antigel, sa nu curga in masina. Eu am ales sa desfac furtunul de la pompa auxiliara de incalzire ce este pozitionata in zona busonul baii de ulei. De aici sunt doua optiuni, ori schimbati caloriferul cu totul (cod piesa 5Q0819031A fabricat de DENSO) sau incercati sa-l curatati. Personal am ales sa il curat si dupa 2 ore de clatit cu apa fierbinte si diverse solutii am reusit sa-l reabilitez. Schimbatorul de caldura: Se pune totul la loc in ordine inversa, se toarna antigel G13 si se face proba. Rezultatul, in aceleasi conditii, clima pe HI, viteza 2, la piept: Cautand informatii pe net despre problema mea, am descoperita ca pe forumurile de afara multa lume se vaita de lipsa caldurii pe partea dreapta la Golf 7. Mai mult, am aflat ca in vasul de expansiune se afla un saculet cu Silicat (silicagel). Nu cunosc rolul lui dar majoritatea s-au trezit cu el spart si cu silicatul imprastiat prin instalatia de racire asa ca, odata cu golirea antigelului, am extras si acest saculet din vasul de expansiune. Va doresc spor la treaba !1 point
-
Daca esti absolut sigur ca ai Km reali, dupa manualul oficial VW mai poti merge 80.000 Km. Este limita de Km nu de ani. Sau vezi topicul de distributie 1,6 TDI:1 point
-
Tot OT: Care sa fie? Din 01./03./05./10./2017, alege. Imi trebuie adresa de mail, ca aici nu-l pot posta. @jag daca scrie 98/95, atunci 98 sa fie. Eu am min.95, deci 95 sa fie. Asa cum am mai scris, am platit destul pe benzina 98+ si nu am constatat nici o diferenta la distanta/consum. DAR e vorba de motorul meu. Altii sa testeze si ei, bineinteles daca vor. Benzina care iese din rafinarii are cifra octanica 95 sigur, rompetrol are 96(un pic de metanol in plus, daca ne luam dupa specificatiile de livrare). Problema care se pune: cat de curate sunt rezervoarele benzinariilor, sunt curatate periodic?1 point
-
Confirm si eu constatarea lui @Alunakis. In iarna trecuta, din motive de masina noua - hai sa avem grija maxima de ea, am zis sa merg numai pe benzina 98+ Petrom si Rompetrol. In vacantele din aceasta vara, cand am facut peste 6000 km, satul de pretul exagerat al benzinei premium, am zis sa incerc si cu Rompetrol 95. Absolut nicio diferenta sesizabila fata de 98, si am experimentat asta cu masina plina pe toate tipurile de trasee, viteze si conditii meteo: autostrada, munte, oras, etc. Concluzia mea: raman la Rompetrol 95 pentru 1.4 TSI CZDA. Manualul tehnic are dreptate.1 point
-
Salut, Bănuiesc că sunt în aceeași situație: Sunetul pare să provină din zona curelei de accesorii și nu a distribuției. Face la rece, dar și la cald. A apărut abia după 35.000 km. Am lăsat-o la constatare la PBN, așteptăm răspuns și soluție, revin cu feedback.1 point
-
O intrebare mai ciudata. G6 1.6tdi cayc 2012. Am pocnit-o in fata ( ), am dus-o la service si cei de acolo imi zic ca trebuie schimbate, printre altele, raditorul de clima, radiatorul apa si radiatorul intercooler. Nu e unul si acelasi radiator?1 point
-
e ca si cum compari un apartament de lux cu o garsoniera cocheta intr-un bloc nou Touareg0 points
-
Am ridicat masina azi de la service. La prima vedere vopsitul pare impecabil, vreau sa o spal ca sa vad diferenta si o sa pun poze "inainte/dupa". Coincidenta sau nu, cand am luat masina, am observat martorul de motor aprins in bord (cel cu gazele/sonda/etc). Am fost la ei, i-am intrebat daca au umblat si pe la motor, raspunsul a fost unul negativ. Am masina din 2012 si e prima data cand se aprinde acel martor, ultima alimentare a fost la Petrom Baneasa. Mi-a citit eroarea cu testerul, "amestec bogat", a dat din umeri si a anulat-o... Momentan nu a mai aparut, dar sa vedem cum evolueaza...a naibii coincidenta. :dry:-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00