Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.04.2019 în toate secţiunile
-
Salutare lume si bine v-am gasit! Dupa 12 ani de japoneze, am intrat si eu in randul posesorilor de VAG, din cauza (sau datorita ) Cuprei. Daca acum 2 luni nu stiam cum sa fac sa ajung mai repede la drive test cu noul Type R, iar de noul brand al celor de la Seat nici macar nu auzisem, astazi sunt extrem de fericitul posesor al unui exemplar de Cupra. Nu o sa intru acum in detalii, pentru ca scriu foarte pe fuga (e rosie, e dotata cam cu tot ce se poate, exceptand scaunele scoica), dar promit sa revin cu informatii si ceva poze cat de repede. Asfalt uscat sa avem!9 points
-
Dupa aproximativ 1 an de cand m-am gandit sa schimb masina, dupa 6 luni de studiu si test drive pe la toate firmele(unde ma incadram ca bani), dupa 4 luni si 6 zile de asteptare pentru livrare "Silver Arrow" este AICI!!!! Octavia 1.5 TSI Manual echipare Style cu 12 optionale - Faruri LED fata - Stopuri spate LED - Oglinzi pliabile electric cu iluminare - Kessy - Hill hold control - Navi Amundsen - Smartlink+ - Skoda Connect - Comenzi vocale - Senzori de parcare - Spatar scaune spate in piele - Vopsea metalizata - Pachet drumuri grele Ieri, imediat dupa ce am ridicat masina am plecat la o tura de statiuni si am facut 100km, kilometrii in care masina m-a cucerit. Totul este la locul lui si bine gandit iar farurile bat excelent desi vazusem de pe forum ca sunt probleme cu ele(probabil le-au reglat din fabrica\service). Regimul 2\4 cilindrii e o placere de condus, doar daca satai cu ochii pe maxidot observi cand se face schimbul in rest este foarte lin, iar consumul decent(mai ales ca e in rodaj). Masina a primit deja cateva cadouri: presuri de cauciuc, suport tableta in tetiera, folie pe navigatie, breloc, protectii praguri, odorizan CWS, card SD 64GB(poze mai jos) Dupa febra sarbatorilor si cand se mai elibereaza service-ul sunt progamat la montat de: alarma viper, aparatori de noroi, camera trafic, protectie ceramica, folie faruri. Urmeaza comanda pe superskoda: protectie tunel spate, protectie incarcare portbagaj in culoarea caroseriei si inca sunt in dubii pentru bandouri, megaled portbagaj, telescop capota. Momentant am 3 mici probleme sa le zic asa ca nu imi dau seama unde gresesc: 1. Skoda connect nu reusesc sa il activez. Am facut cont, am bagat VIN, apare in aplicatie masina dar doar in modul GARAJ, atat, fara alte functii. (poza mai jos). Daca aveti un sfat va rog sa ma ajutati. 2. Am bagat pe cardul SD 4-5 foldere de muzica, fiecare folder cu 20-30 melodii. In laptop le arata asa cum le-am pus eu dar in masina arata care un folder pentru fiecare artist, adica zeci de foldere(poza mai jos). Ma gandesc acum sa ii dau formatare FAT32 poate le vede cum trebuie, o sa incerc..... Si.......cateva poze3 points
-
3 points
-
Nu am nimic cu tine, dar sincer mi se pare ca dai foarte multe sfaturi proaste aici pe forum si le zici si de parca ar fi adevaruri universale. Ai facut masuratori, ai date clare cu privire la ce spui sau doar ti se pare tie ca o curatarea ajuta la plecare de pe loc ? Logic vorbind, un DPF colamatat este mai restrictiv la turatii inalte (volum de gaze mai mare) decat la cele joase.3 points
-
3 points
-
Ateca merge mai departe: 20 050km Intrucat urmeaza cateva drumuri, iar revizia de 2 ani va fi in ianuarie, azi am mai facut un schimb intermediar de ulei si filtre (Castrol Edge 5W30 LL, filtru ulei original Vw, filtru aer MAN C 27 009 si filtru polen MAN FP 26 009) Ultimul schimb fusese acum 11 000 km, iar computerul de bord indica 19 000 pana la urmatorul, deci drumurile majoritar extraurbane nu reduc intervalul de schimb ulei Cam asa aratau filtrele de aer, cel din habitaclu era ticsit de praf, cel de aer doar murdar, insa nu suprasaturat Intre timp am achizitionat si o camera Blueskysea B1W + filtru CPL. La prima vedere filmeaza decent, o sa o montez temporar si o voi proba zilele urmatoare, dupa ce va sosi si modulul de alimentare ii stabilesc "locul de munca"2 points
-
De presiunea diferentiala ai auzit ? Dupa spalare are valori f mici .. chiar si cu dpf inainte de regenerare. Scriu pe tel .. nu am rabdarea si timpul sa iti enumar aici. Crezi ce vrei.2 points
-
Curatarea unui filtru DPF presupune si alte operatiuni de service asociate care nu sunt usoare si nici macar ieftine. Vor trebui schimbate garnituri, coliere, probabil se vor taia suruburi sau se vor schimba chiar suporti de la teava de evacuare cu DPF si catalizator, coliere intre teava de evacuare de mai inainte si partea finala de evacuare (ruginite), se extrag sondele de temperatura, sonda lambda si in functie de vechimea masinii si km s-ar putea sa nu se mai poata pune inapoi pur si simplu. Adaugam o gramada de suruburi care trebuie schimbate... In functie de masina este nevoie si de geometrie roti dupa aceasta operatie. Nu va bagati la curatare DPF daca masina nu are probleme, aveti exemplul lui @EEXCALADE, are in intretinere taxiuri cu peste 500.000Km care evolueaza fara probleme si fara interventii, trebuie doar motorul sa functioneze corespunzator.2 points
-
25 Aprilie 2018......primii kilometrii cu Albastrica. Un an mai tarziu 12500 km (am mai tras 2 curbe de volan si s-a schimbat la 12501) facuti impreuna. ? ? ? Excluzand ratele pe care nu le-am luat in calcul acest prim an a adus un cost total de exploatare de 10.000lei (carburant, asigurari, vizite la service, roti de iarna, roata de vara, cosmetica si ce-o mai fi fost). Ca este mult ca este putin nu stiu. Eu sunt multumit de achizitie. Ca si un detaliu statistic un consum intre 8.13-8.42% per total si cam 6.000lei cheltuiti doar pe carburant (1033 litri). Restul de 4.000lei pe ce-a mai ramas De cand au umblat astia si au bagat noul Skoda Connect aceasta aplicatie sucks. La mine sta o vesnicie daca dau sa vad datele de la alimentari, la refresh nu mai zic ca nu le gandeste. Pacat. Mai pateste cineva asa sau poate e ceva doar legat de aplicatia instalata la mine/telefon sau alte cauze? Sa trecem mai departe. Ce-am mai facut in acest timp: Am fost iar in service pentru scartaitul de pe spate+spate. Ca si ceilalti colegi @razvan.ac @SKDam primit o gresare prin partile esentiale. Pentru zgomotul reclamat pe spate nu au gasit sursa (pentru ca este punte)> am mers in test, zdanganit, hatait etc si nimic...ca pacientul care merge la dentist ca-l doare o masea dar cand ajunge acolo nu mai are nicio durere. Cel care s-a ocupat de masina mi-a recomandat sa vad daca acest lucru se intampla cumva cand trag frana de mana pentru ca este posibil ca aceasta sa fie susra zgomotului reclamat pentru ca s-ar torsiona cumva caroseria. Am facut acest test si surprinzator cand o las in viteza nu face dar cand trag si frana de mana in momentul in care ies din masina scartaie. Tot cu aceasta ocazie am cerut si- verificare de sezon la care s-a descoperit ca usa stanga spate nu se inchidea corespunzator (eu nu am sesizat nimic). drept urmare s-a purces la ciocaneala, tras, ridicat de usa pana a fost cum ar fi trebuit sa fie). Inainte de aceasta vizita am fost is pe la vecinul celor de la Avia... @Al Bundy care m-a ajutat cu ascunsul cablului de la dashcam. Prima vizita la el dar totul a fost impecabil ca la fiecare. acum sa nu se supere ca l-am postat in timpul muncii sale Iar in final arata cam asa Inainte de aceasta operatiune am trecut si de la bocanci la adidasi si am schimbat anvelopele de iarna cu cele de vara. La scanarea celor de la AutoSoft a reiesit ca profilul anvelopelor fata s-a deteriorat mai mult le exterior datorita unei geometrii defectuoase, presiunii incorecte sau infiptul prea tare in curbe. Am facut o verificare de geometrie si a iesit in parametrii deci tind sa cred ca ultima varianta aia cu curbele :)). Adancimea profilului cand le-am cumparat a fost de aprox. 8.5mm iar acum pe centru erau pe la 7-7.5mm iar pe exterior (doar cele de pe fata) pe la 6mm Alte nimicuri: - vizita la baietii de la cuabur.ro (am dat jos folia de pe faruri si proiectoare, curatat bancheta spate ca piciul e pici si mai varsa una alta, diminuat zgarietura de pe aripa spate si alte nimicuri) - aceeasi aripa stanga spate a mai primit o stersatura de la cineva care desigur nu a avut bunul simt sa semnaleze acest lucru - i hate this kind of people Cam atat pe aici. Pana la urmatoarele relatari toate cele bune si sa ne priasca mielul, iedul, curcanul, puiul porcul sau ce-o servi fiecare de Pasti2 points
-
In urma cu un an am vb cu cineva care lucreaza in Anglia .. curata dpf si cat. In Germania la felmi sa spus. Telefonic am vb cu dnu de la Odorhei .. aceasi chestie mi.a zis. Si personal .. am avut clienti care tin la masina .. nu doar talpa si restul nu conteaza. Au curatat dpf cand nu era colmatat oil ash suta la suta. Toti au dat acelasi feedbak .. motorul e mai sprinten in ture joase si consum scazut. Chiar si sunetul se schimba. Nu te oblig sa crezi ce spun eu ..doar am dat un sfat bun. Vad ca pe aici toti se bazeaza doar pe ce aud/citesc. Incearca si te vei lamuri.2 points
-
2 points
-
Salutare, Dupa informatiile primite de la unii colegi, si dupa cateva sapaturi pe forum, si pe "goagle", si dupa cateva discutii cu posesori de utilaje agricole cu BiTDI, din lista nu foarte lunga de optiuni, am ales pana la urma Passatul Variant BiTDI Masina are prima inmatriculare 10/2015, si avea 55.900km la bord cand am ridicat-o din Germania, de la dealer ( https://www.grafhardenberg.de/de/standorte/aach/ ) ( un dealer cu 15 locatii in zona de vest a Germaniei ). In urma discutiior si informatiilor primite, am verificat masina in reteaua VW, si toate detaliile specificate de neamt, au corespuns cu realitatea ( intrari service, verificari, km, inclusiv o aripa si o bara revopsite, tot in reteaua lor de service, care apareau in istoric ). Avand in vedere ca am platit masina fara sa o vad, decat in pozele de la mobile.de, am avut ceva emotii cand am ajuns acolo, dar ( cel putin pana acum, dupa aprox 1600km) sunt foarte multumit de achizitia facuta, iar starea si aspectul masinii depasesc asteptarile. Cum am mai exemplificat si aici, nu prea am avut mare tangenta cu VAG, cu plusurile si minusurile aferente. Ultima masina a fost un Opel Astra J 2.0CDTI 165cp/350nm automata ( resoftata cu un Stage 0 la 190cp/400nm ) de care am fost mai mult decat foarte multumit ( in 100.000km cat a fost la mine, nu am schimbat decat consumabile ) Asadar, sa revenim la dricul nostru, care e un Comfortline ( din cate am reusit sa-mi dau eu seama ) la care s-au adaugat aproape 1 pagina A4 de optionale, pe langa cele deja standard la BiTDI ( 4motion, DCC, DSG DQ500 ), printre cele mai importante: ACC ( cred ca pana la 160kmh, care oricum e arhisuficient... peste viteza asta oricum nu prea m-as increde foarte tare in electronica ), faruri LED High, Incalzire stationara ( Webasto ), Clima 3 zone, Scaune incalzite fata+spate, plafon panoramic, AID, Navigatie mare Discovery PRO ( parca ), multe airbaguri ( nu le-am numarat ), senzori si electronica ( lane assist, side assist, senzori ploaie, si multi altii pe care inca oricum nu cred ca i-am descoperit... ) volan incazit cu padele, oglinzi heliomate, WLAN, scaune comfort ( sofer ergo cu masaj ), directie activa ( dinamica? ) isofix, etc etc etc... Am primit de la dealer inclusiv bare pt acoperis, originale VW, cu huse ( as fi preferat un set de roti de iarna, dar asta ) Jante sunt pe 17" ( 215/55/17 ) la care cred ca o sa si raman ( desi initial am zis ca nu iau masina fara 18, dar avand in vedere ca si suspensia pare mai dura, am zis ca vor fi suficiente ). Anvelopele sunt ContiPremiumContact 5 SELF-SEAL...nu stiu ce... care nu ma incanta deloc ( cred ca sunt si cam vechi ), am comandat deja Michelin PS4. In rest, las cateva poze sa vorbeasca de la sine. Sunt cele de pe mobile.de, nu sunt mare fan sedinte foto, dar poate va primi cateva mai actuale, dupa ce va avea numere. Ce mi as fi dorit sa aibe si nu are? "Porcbagaj" ( sau haion ) cu actionare electrica si parbriz incalzit. Nu stiu ce inseamna astea ca retrofit...?! Ce mi as fi dorit sa nu aibe? Plafon panoramic si zeci de senzori ( cam multa electronica sincer, nici nu ma gandesc cand va incepe sa dea gherle ) Pret netto a fost 20.142eur si numerele de zoll pt 30 de zile cu asigurare 220eur. Multi au zis ca-s nebun sa dau atatia bani pe o masina de la finele lui 2015, dar avand in vedere km (reali... sper ) starea masinii si dotarile pe care le are, chiar a fost un pret foarte corect ( parerea mea ). Revizia la masina e facuta, ulei + filtre, placute si discuri fata ( sau doar placute? nu mai retin ), si revizie cutie + ulei diferential. Oricum la 60k ii voi schimba uleiul, si voi trece pe Mobil 1 ESP 0W30. Reviziile vor urma tot la 10.000km. Mai studiez si partea de revizii, filtru combustibil, etc... In rest... vor mai veni impresii si intrebari, ca vor fi cateva...1 point
-
Tizule nu baga in seama haterii , e bine si cu pragul murdar si cu scaun asortat!1 point
-
1 point
-
De aseara, golful nu mai zace singur in parcare ; unde's doi puterea creste1 point
-
Faina masina , sa te plimbe fara probleme ....o intrebare ..dc ai fi vrut-o fara panoramic ?1 point
-
Din tot ce-a zis colegul mai sus trebuie ssa retineti doar ca DCC merita pus pe masina, diferentele intre modurile de condus chiar se simt. Restul sunt detalii tehnice mai putin importante pentru fundul nostru, principalul beneficiar :).1 point
-
Pozele sunt din vara lui 2018 si e "lucrarea" facuta in vara lui 2016. Deci, dupa 2 ani, treaba arata foarte bine (unde se vede siliconul ala rosu, nu am stiut eu sa tai/decupez prea bine). In prezent, nu stiu cum se mai prezinta situatia, dar o voi verifica zilele acestea.1 point
-
Daca cenusa a apucat sa se intareasca,se transforma in ceva compact rosu-caramiziu... Daca motorina injectata ajunge in dpf dar nu arde,datorita intreruperii managementului initiat de ecu,se combina cu cenusa(praf) si se intareste in canale atunci cand temperatura ajunge la din nou 700 °C. Problema aceasta am vazut-o la zeci de filtre...in acest caz canalele nu pot fi curatate,daca cenusa este in stare de praf,atunci chiar un jet puternic de aer o elimina,la fel si funinginea poate fi curatata cu temerarura si presiune. Solutiile chimice distrug platina si restul metalelor care ajuta la oxidare...deci evitati solutiile chimice.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Te rog frumos sa lasi sfaturile astea puerile si sa citesti cu MARE ATENTIE ...de CE AM FACUT EU DECARBONIZAREA...restul e can-can si gargara ieftina. Daca tu esti toma necrediniosul, asta e alt poveste...la mine a mers si tinut perfect cu Check Engine. Sunt satul de buricii pamatului astia cu sfaturi...afla ca eu merg cu masina "mai sportiv" (daca se poate spune asa la 102CP) si schimb todeauna numai la 4000r/m....pentru ca aspirat! PS: Hai sa ne oprim aici cu aberatiile tehnice ca NU este aria tehnica....si evitam si penibilitatea si sanctionarea totodata! Multumesc anticipat! @horry_bv...multumesc frumos pentru apreciere, putini au "tupeul" sa mearga cu o masina veche sa faca ITP anual la RAR ca mine....astea se fac pe bani, pe bani multi. Din pacate toti au masini, dar ai dreaq de putini le si intretin cum trebuie!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pana la acea data sunt immo 4,dupa...sunt immo 4c. Pot apărea probleme la adaptarea acestora, dacă nu sunt aceleași nivel de securitate. Unele se pot rezolva, altele nu.1 point
-
Si eu la fel. Am avut trapa la cele 2 Skode Superb comandate din 2009 in prezent si n-am avut nici o problema. Si nimic nu poate compensa cu senzatia de spatiu si lumina care inunda habitaclul.1 point
-
1 point
-
Si mie mi-a recomandat un mecanic (destul de bun) sa nu-l schimb ca mai rau fac; indiferent de ce scrie la carte.1 point
-
Și eu am dat comanda in Martie și aștept sa vina prin Iunie mașina comandata aproximativ in aceiași configurație . Și chiar m-a gândeam sa comand separat codița , ? dar dacă vine Bonus e bine . Felicitări pentru achiziție și mulțiiiii km fără probleme ?0 points
-
Am incercat și eu să aflu dacă sunt diferențe la suspensie la diferitele versiuni de Kodiaq. Cei de la reprezentanța locală spun ca singura diferență o reprezinta DCC (optional). Până la urmă pare cea mai simplă variantă. Mai ales că la toate versiunile lista de echipamente suplimentare e lungă, unele adaugă greutate mare. Cred că de aici apar diferențe la percepția suspensiei. Plus dimensiunile jantelor - de la 17 la 20.0 points
-
Merci Ideea era ca DQ250 tine spre 700Nm ajutata de un soft. DL382-7Q (cred ca asta ai) tine cel putin la fel (desi unele voci spun ca tine chiar mai mult fata de DQ250, la fel si DQ381) Nu zici rau cu focul, cat despre welcome back, nu stiu0 points
-
Intrebare de ce ai schimbat uleiul la cutie ? La cutiile de viteza manuale nu se schimba uleiul . La DSG da la 60 de mii dar la manuala......-1 points
-
e ca si cum compari un apartament de lux cu o garsoniera cocheta intr-un bloc nou Touareg-1 points
-
2.5l benzina e destul de fiabil si fara probleme majore iar cele 2.2l diesel au avut ceva probleme cu saibele de la injectoare si sorbul din baia de ulei dar cele mai noi de 2015-2016 ar fi cu problema rezolvata. Marele avantaj al modelului CX-5 2018 fata de cel precedent e insonorizarea mai buna si se apropie de un Audi A4 din 2016. Cred ca Mazda CX-5 are cam cea mai buna insonorizare ca si masina non-premium din clasa in care face parte. Fa-ti un calcul estimativ pe 4-5 ani si vezi cam cum te incadrezi cu bugetul. Daca te incadrezi in buget, Toureg. La performante dinamice nu exista niciun capitol la care CX-5 sa castige (nici macar pe franare):-1 points
-
E clar ca toate costurile sunt "aruncate" pe cumparator. Adaptarea la o norma de poluare noua implica bani cheltuiti. Masina in sine nu e mai performanta , dimpotriva. Eu cel putin ma gandeam sa cumpar acum o masina noua (chiar o Skoda Fabia automata, deci m-a nimerit topicul la fix ) dar urmarind cum se duc preturile am fost "nevoit" sa iau altceva. Pe langa indexari de preturi si trecerea la WLTP . preturile au mai sarit si de cat s-au bagat (pe gat) ca standard niste dotari considerate optionale in trecut : start&stop , Frana de stationare electronica, front assist, airbag genunchi etc. Unora poate nu le erau asa de folos sau se puteau lipsi de ele, dar daca asta este trendul..ce sa faci .-1 points
-
-1 points
-
Preturile umflate de pe configurator nu au nici o legatura cu preturile pe care le primesti cand te duci la dealer. La dealer sunt preturile mai mici. Mai primesti actiune smart -1500 euro, actiune Remat - 1400 euro, reducere dealer -600 euro, oferta rabla -800 euro. Daca chiar vrei sa cumperi, te deplasezi la dealer.-1 points
-
Pasul 1 rezolvat. Am montat ieri anvelopele. Alta viata, alta liniste, alt feeling. N-am avut ce sa testez de ele, astept un drum mai lung sa mi fac o impresie despre "cat de bune sunt". Acum multi ani tangenta mea cu Michelin a fost cu Primacy HP, care au fost anvelope corecte. Dar am trecut la GY Eagle F1 Assymetric 2 ( si ulterior 3 ) si au fost mult peste Michelin. As fi luat si acum Assymentric 5, dar nu se gasesc inca in dimensiunea 215/55/17 ( sau n-am gasit eu ) Pasul 2 rezolvat. Astept sa vina azi/maine si janta, sa rezolv si cu rezerva. Voi mai avea nevoie de suportul pt scule, din polistiren, cel care intra in interiorul anvelopei. Pasul 3 rezolvat. Au sosit azi si presurile, si tava de porcbagaj. Par intradevar foarte calitative, si se potrivesc la fix! Multumesc @andrei0241-1 points
-
Trimite.l... am vaz spalat la 50 grame si se simtea diferenta. Eu am 45 grame.. adica 65 % si cred ca il spal. O sa simti diferenta la plecarea de pe loc.. consum.-1 points
-
Panoramicul se poate sparge (si nusht daca se gaseste sticla AM), poate curge, necesita revizii-1 points
-
Eu as merge pe webasto.. xenonul cand e drumul umed/ploua e cam enervant.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00