Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.04.2019 în toate secţiunile
-
9 points
-
Nu lua in derâdere astfel de practici. Eu i-am recomandat unui prieten tot cu kodi sa îi facă încă de nou o sfințire. Nu a vrut sa asculte spunând că sunt prostii ce nu ajută la nimic si de atunci îi papă cu 1-2 litri mai mult la suta de km față de al meu. Cu doar 200 lei sfintire promotională ar fi economisit aprox 2000 lei/an numai din diferența de consum...8 points
-
7 points
-
Dupa aproximativ 1 an de cand m-am gandit sa schimb masina, dupa 6 luni de studiu si test drive pe la toate firmele(unde ma incadram ca bani), dupa 4 luni si 6 zile de asteptare pentru livrare "Silver Arrow" este AICI!!!! Octavia 1.5 TSI Manual echipare Style cu 12 optionale - Faruri LED fata - Stopuri spate LED - Oglinzi pliabile electric cu iluminare - Kessy - Hill hold control - Navi Amundsen - Smartlink+ - Skoda Connect - Comenzi vocale - Senzori de parcare - Spatar scaune spate in piele - Vopsea metalizata - Pachet drumuri grele Ieri, imediat dupa ce am ridicat masina am plecat la o tura de statiuni si am facut 100km, kilometrii in care masina m-a cucerit. Totul este la locul lui si bine gandit iar farurile bat excelent desi vazusem de pe forum ca sunt probleme cu ele(probabil le-au reglat din fabrica\service). Regimul 2\4 cilindrii e o placere de condus, doar daca satai cu ochii pe maxidot observi cand se face schimbul in rest este foarte lin, iar consumul decent(mai ales ca e in rodaj). Masina a primit deja cateva cadouri: presuri de cauciuc, suport tableta in tetiera, folie pe navigatie, breloc, protectii praguri, odorizan CWS, card SD 64GB(poze mai jos) Dupa febra sarbatorilor si cand se mai elibereaza service-ul sunt progamat la montat de: alarma viper, aparatori de noroi, camera trafic, protectie ceramica, folie faruri. Urmeaza comanda pe superskoda: protectie tunel spate, protectie incarcare portbagaj in culoarea caroseriei si inca sunt in dubii pentru bandouri, megaled portbagaj, telescop capota. Momentant am 3 mici probleme sa le zic asa ca nu imi dau seama unde gresesc: 1. Skoda connect nu reusesc sa il activez. Am facut cont, am bagat VIN, apare in aplicatie masina dar doar in modul GARAJ, atat, fara alte functii. (poza mai jos). Daca aveti un sfat va rog sa ma ajutati. 2. Am bagat pe cardul SD 4-5 foldere de muzica, fiecare folder cu 20-30 melodii. In laptop le arata asa cum le-am pus eu dar in masina arata care un folder pentru fiecare artist, adica zeci de foldere(poza mai jos). Ma gandesc acum sa ii dau formatare FAT32 poate le vede cum trebuie, o sa incerc..... Si.......cateva poze6 points
-
Merci Ideea era ca DQ250 tine spre 700Nm ajutata de un soft. DL382-7Q (cred ca asta ai) tine cel putin la fel (desi unele voci spun ca tine chiar mai mult fata de DQ250, la fel si DQ381) Nu zici rau cu focul, cat despre welcome back, nu stiu5 points
-
Te rog frumos sa lasi sfaturile astea puerile si sa citesti cu MARE ATENTIE ...de CE AM FACUT EU DECARBONIZAREA...restul e can-can si gargara ieftina. Daca tu esti toma necrediniosul, asta e alt poveste...la mine a mers si tinut perfect cu Check Engine. Sunt satul de buricii pamatului astia cu sfaturi...afla ca eu merg cu masina "mai sportiv" (daca se poate spune asa la 102CP) si schimb todeauna numai la 4000r/m....pentru ca aspirat! PS: Hai sa ne oprim aici cu aberatiile tehnice ca NU este aria tehnica....si evitam si penibilitatea si sanctionarea totodata! Multumesc anticipat! @horry_bv...multumesc frumos pentru apreciere, putini au "tupeul" sa mearga cu o masina veche sa faca ITP anual la RAR ca mine....astea se fac pe bani, pe bani multi. Din pacate toti au masini, dar ai dreaq de putini le si intretin cum trebuie!4 points
-
Data viitoare incearca sa faci doar asta, fara decarbonizarea minune, si vei ajunge la acelasi rezultat. Cat despre " am simtit diferentele ", odata i-am spus unuia de deochi, in gand, catelus cu parul cret..si ce crezi ? si el a simtit diferentele. Tind sa cred ca " unii oameni " se lasa prea usor indoctrinati si pacaliti de unele tehnici moderne, fara a avea o explicatie tehnica fondata...dar deh, vorba aia, la banii astia..macar te alegi cu iginiezarea ; dpdv psihologic a fost gandit super acest proces..pe principiul, hai sa oferim ceva la oameni ca sa nu creada ca noi luam banii aiurea. p.s : ai un motor lesinat de 102 cp, intr-adevar, insa printre cele mai fiabile aspirate, care nu sughita pe GPL ca e si in 8v..iar tu te plangi ca ai non stop check engine on, si ai gasit solutia minune..? tine`o tot asa.4 points
-
Explica-mi si mie, dpdv stiintific (sau macar la nivel teoretic) cum ajuta "decarbonizarea" asta sa scapi de amestecul sarac sau bogat in motor ca am tot cautat explicatii si nu gasesc unele logice. Iti da mai multa benzina? mai mult aer? Crede-ma, cand au aparut teparii cu decarbonizarile m-am gandit si eu sa fac. Am analizat bine si am ajuns la concluzia ca e teapa. Bani aruncati aiurea. Negreala care iese din filmuletele lor e de pe evacuari => nu te ajuta cu nimic, ba mai mult, neputand sa o scoti pe toata din rezonatoare o sa ramana acolo ca un fel de pasta si atractie pentru depuneri. Mai bine bagi benzina buna, schimbi la timp sondele Lambda, fisele si bujiile. In plus, daca ai benzinar si nu ai depuneri pe admisie, ce sa iti curete? Si daca ai, depunerile alea se duc prin pistoane, supape ( minunata zona in care se pot strica scaunele supapelor) etc... E drept, fiecare face ce vrea pe banii lui...2 points
-
2 points
-
2 points
-
Dupa aprox 6 saptamani de asteptare, azi a fost ziua cea mare. Comanda data pe 28.02, ajunsa la dealer pe 12.04 si ridicata azi 15.04. Dupa un an jumatate cu 1.4 cutie manuala, m-am hotarat sa o schimb cu 2.0 TSI 4x4 190CP DSG7 DQ381 echipare Style cu urmatoarele dotari: Adaptive Cruise Control + Front Assistant Airbag-uri laterale spate Blocuri optice spate TOP LED Conexiune USB pentru locurile din spate Driving Mode Selection Duze stropitoare parbriz incalzite Elemente suplimentare protectie sasiu Faruri cu tehnologie LED KESSY Oglinzi exterioare pliabile electric cu efect antiorbire Parbriz incalzit Pregatire telefon cu Bluetooth si comanda vocala Scaune fata / spate incalzite Senzori parcare fata/spate Bolero + Smartlink Virtual cockpit Volan incalzit multifunctional cu padele DSG Spatare scaune fata Stergator luneta Jante Trius 17 antracit (cu anvelope Dunlop Sport Maxx, DOT 2019, Made in Germany) Deocamdata am facut un drum de 250 km, DN + autostrada, masina s-a comportat excelent iar DSG-ul e wow. Nu am condus DSG decat la test drive si este uimitor ce plus de confort aduce iar combinatia cu ACC este excelenta. Incerc sa fac un rodaj cat mai eficient si in afara orasului pe cat posibil. Mi-am propus sa nu depasesc 2000 rpm pana la 1000 Km, dupa care incep sa cresc turatia progresiv. De cateva luni am tot cautat informatii despre aceasta configuratie si nu am gasit mare lucuru iar pe Youtube absolut nimic. De exemplu nu stiam ca 4x4 vine cu evacuare dubla iar rezervorul este de 55 litri. Totodata am ramas placut surprins de consumul pe autostrada. La 110 km/h aveam consum instant de 4.8/5.5 litri. Sincer, ma asteptam la mai mult fiind si 4x4. Consumul de azi a iesit la 5.9 cu o medie de 58 km/h, mers usor pe DN cu 70 - 80 km/h, pe autostrada 100 - 110 km/h si putin in oras la plecare si la sosire. Am urcat si cateva poze facute pe repezeala, vor urma si altele pe parcurs cu mai multe detalii.1 point
-
Salutare, Dupa informatiile primite de la unii colegi, si dupa cateva sapaturi pe forum, si pe "goagle", si dupa cateva discutii cu posesori de utilaje agricole cu BiTDI, din lista nu foarte lunga de optiuni, am ales pana la urma Passatul Variant BiTDI Masina are prima inmatriculare 10/2015, si avea 55.900km la bord cand am ridicat-o din Germania, de la dealer ( https://www.grafhardenberg.de/de/standorte/aach/ ) ( un dealer cu 15 locatii in zona de vest a Germaniei ). In urma discutiior si informatiilor primite, am verificat masina in reteaua VW, si toate detaliile specificate de neamt, au corespuns cu realitatea ( intrari service, verificari, km, inclusiv o aripa si o bara revopsite, tot in reteaua lor de service, care apareau in istoric ). Avand in vedere ca am platit masina fara sa o vad, decat in pozele de la mobile.de, am avut ceva emotii cand am ajuns acolo, dar ( cel putin pana acum, dupa aprox 1600km) sunt foarte multumit de achizitia facuta, iar starea si aspectul masinii depasesc asteptarile. Cum am mai exemplificat si aici, nu prea am avut mare tangenta cu VAG, cu plusurile si minusurile aferente. Ultima masina a fost un Opel Astra J 2.0CDTI 165cp/350nm automata ( resoftata cu un Stage 0 la 190cp/400nm ) de care am fost mai mult decat foarte multumit ( in 100.000km cat a fost la mine, nu am schimbat decat consumabile ) Asadar, sa revenim la dricul nostru, care e un Comfortline ( din cate am reusit sa-mi dau eu seama ) la care s-au adaugat aproape 1 pagina A4 de optionale, pe langa cele deja standard la BiTDI ( 4motion, DCC, DSG DQ500 ), printre cele mai importante: ACC ( cred ca pana la 160kmh, care oricum e arhisuficient... peste viteza asta oricum nu prea m-as increde foarte tare in electronica ), faruri LED High, Incalzire stationara ( Webasto ), Clima 3 zone, Scaune incalzite fata+spate, plafon panoramic, AID, Navigatie mare Discovery PRO ( parca ), multe airbaguri ( nu le-am numarat ), senzori si electronica ( lane assist, side assist, senzori ploaie, si multi altii pe care inca oricum nu cred ca i-am descoperit... ) volan incazit cu padele, oglinzi heliomate, WLAN, scaune comfort ( sofer ergo cu masaj ), directie activa ( dinamica? ) isofix, etc etc etc... Am primit de la dealer inclusiv bare pt acoperis, originale VW, cu huse ( as fi preferat un set de roti de iarna, dar asta ) Jante sunt pe 17" ( 215/55/17 ) la care cred ca o sa si raman ( desi initial am zis ca nu iau masina fara 18, dar avand in vedere ca si suspensia pare mai dura, am zis ca vor fi suficiente ). Anvelopele sunt ContiPremiumContact 5 SELF-SEAL...nu stiu ce... care nu ma incanta deloc ( cred ca sunt si cam vechi ), am comandat deja Michelin PS4. In rest, las cateva poze sa vorbeasca de la sine. Sunt cele de pe mobile.de, nu sunt mare fan sedinte foto, dar poate va primi cateva mai actuale, dupa ce va avea numere. Ce mi as fi dorit sa aibe si nu are? "Porcbagaj" ( sau haion ) cu actionare electrica si parbriz incalzit. Nu stiu ce inseamna astea ca retrofit...?! Ce mi as fi dorit sa nu aibe? Plafon panoramic si zeci de senzori ( cam multa electronica sincer, nici nu ma gandesc cand va incepe sa dea gherle ) Pret netto a fost 20.142eur si numerele de zoll pt 30 de zile cu asigurare 220eur. Multi au zis ca-s nebun sa dau atatia bani pe o masina de la finele lui 2015, dar avand in vedere km (reali... sper ) starea masinii si dotarile pe care le are, chiar a fost un pret foarte corect ( parerea mea ). Revizia la masina e facuta, ulei + filtre, placute si discuri fata ( sau doar placute? nu mai retin ), si revizie cutie + ulei diferential. Oricum la 60k ii voi schimba uleiul, si voi trece pe Mobil 1 ESP 0W30. Reviziile vor urma tot la 10.000km. Mai studiez si partea de revizii, filtru combustibil, etc... In rest... vor mai veni impresii si intrebari, ca vor fi cateva...1 point
-
Daca cenusa a apucat sa se intareasca,se transforma in ceva compact rosu-caramiziu... Daca motorina injectata ajunge in dpf dar nu arde,datorita intreruperii managementului initiat de ecu,se combina cu cenusa(praf) si se intareste in canale atunci cand temperatura ajunge la din nou 700 °C. Problema aceasta am vazut-o la zeci de filtre...in acest caz canalele nu pot fi curatate,daca cenusa este in stare de praf,atunci chiar un jet puternic de aer o elimina,la fel si funinginea poate fi curatata cu temerarura si presiune. Solutiile chimice distrug platina si restul metalelor care ajuta la oxidare...deci evitati solutiile chimice.1 point
-
unul la masa, unul la 12V, unul la iluminare si unul la modulul de ABS, in pinul corespunzator.1 point
-
felicitari pentru masina si felul cum o intretii. o masina de 16 ani, pe care o intretii ca pe una noua, cu folii pe faruri si cosmetizari. Felicitari!1 point
-
1 point
-
Faina masina. Daca ar fi fost sa ma inscriu la ceva nou, aceeasi alegere cred ca as fi facut-o si eu ( Octavia - dar combi - 2.0TSI 4x4 DSG ).1 point
-
@zidanne mulțumesc, m-am liniștit acum ? @Darboare filtru de particule (GPF), cam tot ce este fabricat începând cu 01.09.2018 ar trebui să aibă filtru de particule. Din cate am înțeles, este un pic diferit cu regenerarea față de diesel. Nu stiu încă mai multe detalii, în manual nu am găsit mare lucru. Am aproape 1500 km, nu am observat ceva legat de regenerare pana acum. Consumul in cei aproape 1500 km este 7.8, majoritatea km făcuți in afară orașului. Continui cu rodajul, am început să schimb aproape de 3000 rpm. Dupa 2000 km voi schimba la 3500 rpm si tot asa la fiecare 500 km făcuți mai urc in ture cate 500 rpm. Voi reveni cu mai multe detalii despre comportamentul mașinii dupa ce voi termina cu rodajul. Câteva poze din weekend-ul trecut:1 point
-
1 point
-
A fost nevoie de reductor , nu urca decât ff turata și chinuita altfel , chiar dacă nu se vede in poze e foarte înclinată (pozele mint când e vorba de offroad ) . Autonomia de speriat in bine sau in rău ? Rezervorul ...100declarati , 108la pompa de la gol absolut . Profit de reply și urc și o poza cu unul din amp-uri montant ...e cel de bass , săptămâna asta urmează cel pentru difuri .1 point
-
1 point
-
Scan... ..colegu ...AUTOSCAN. Cu autocaru,e altceva...muta autocaru! Da.Autoscan.Adica o scanare completa ptr a te ajuta sa codezi corect adresa 16.1 point
-
1 point
-
3333.0 ;)) 3333.3 era deja 4 cand am vazut ;)) Ganduri se viitor: need an ODB111 point
-
Este cu siguranta, eu am modelul acesta din 2016 si sunt foarte mulțumit.1 point
-
1 point
-
Cand i-am spus meseriașului meu de la vulcanizare ca vreau all season mi-a zis ca nimeni nu pune pentru ca urcă consumul cu 1l/100 km. ?. Ceea ce m-a convins sa comand Goodyear vector 4seasons g2. Am vazut un test la clubul automobil elvețian ca au rezistența la uzură peste concurența.1 point
-
Din analiza foto si eu sunt de parere ca a existat o agresiune asupra flancului anvelopei inainte de incidentul la care faci referire. Sunt o multime de cauze care pot provoca asa ceva, insasi datul jos de pe o bordura, mers pe sina de tramvai, de ex. Cred ca a fost si umflatura pe flanc dar n-ai avut cum s-o vezi pentru ca era pe interior. Dupa parerea mea anvelopa a actionat foarte bine, n-a facut explozie si ai reusit sa mentii masina pe traiectorie. Un cauciuc prost, slabit pe flanc, ar fi explodat si atunci chiar ai fi depins de noroc (cum mai vezi pe la stiri accidente cu masini care deviaza brusc pe contrasens sau in decor si apoi operatorul se opreste cu camera pe janta cu problema, care are cauciucul lipsa sau este franjurat).1 point
-
Eu spre deosebire de cei de mai sus am motor pe benzina 1.4 TSI iar cel mai mare consum a fost in oras in decembrie de 11.45 litri/100 km (vreo 500 km numai in oras, calculati cu spritmonitor) iar in afara orasului am avut si sub 5L/100km. Ma asteptam ca masinile voastre diesel sa consume mai putin Am gasit si niste poze cu consumul de asta vara (din concediu)1 point
-
Sa reluam topicul. Am echilibrat dinamic ansamblul arbore cotit cu volant, placa de presiune, fulie. Dezechilibru initial 43g, final 1g. S-a rezolvat prin firma Motordoctor din Timisoara care au trimis in Ungaria. Pret 100 euro + tva.1 point
-
Da,în cheie este o baterie.si aia se poate încarcă. Asa mi s-a spus,la început nu am crezut dar cand am văzut că funcționează...restul nu m-a mai interesat. Si ii suficient sa iti încarci bateria jumătate sau o ora pe zi. Eu conduc 3-4 ore zilnic,asa ca este eficient.1 point
-
9Salutare băieți. Am avut si eu probleme cu bateria de la cheie,am tot schimbat-o o dată pe săptămână. Masina o am din 2016,am fost la vw sa vad care ii problema si m-au lămurit. Sub clima,în fața schimbatorului este un compartiment. Acolo este locul ideal pentru a fi ținută cheia,pentru că dedesubt este un încărcător prin inducție,iar bateria de la cheie se încarcă. De mai bine de un an și jumătate nu am schimbat bateria.1 point
-
Salutare ! Am vazut la cineva un passat B8 cumparat de curand cu faruri tip LED. Mi se pare ca lumineaza mult peste Xenon. Am vazut pe piata diferite tipuri de becuri H7 LED. Ma refer la acestea: http://www.auto-lighting.co.uk/product-eng-5763-H4-H7-H8-H9-H11-HB3-HB4-LED-Headlight-Bulbs-KIT-3000lm-Lumen-with-CREE-XML-chips.html sau http://www.aliexpress.com/item/Car-Headlight-LED-H7-72W-Lamp-Fog-Lamp-6600-LM-Car-h7-HeadLamps-White-6000K-FOR/32516690450.html?spm=2114.30010308.3.149.ZtS6yd&ws_ab_test=searchweb201556_6,searchweb201644_3_505_506_503_504_10032_10020_9905_502_10001_10002_10017_10005_10006_10003_10021_10004_10022_10018_10019,searchweb201560_2,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_-1&btsid=ce447fc2-1007-44bc-b262-6dce74afabca Ce parere aveti ??? Haideti sa studiem impreuna, sunt mai bune decat xenoanele? Se apropie de luminile passatului b8? Multumesc!1 point
-
Ce sa faca....de unde le scoteti mah manca-v-as??? ??? Pei futunul ala intre pe admisie intradevar, dar duce pana la clapeta de acceleratie...si asta e benzinar, NU diesel sa aibe admisia imputita. NU mai cititi toate tampeniile de pe internet si va uitati in gurile la toti neavenitii. Afla de la baiatu' ca la masina mea are efect... Hai sa-ti spun cum a stat treaba la mine. Eu am benzinar, am si GPL pe motor este foarte greu sa gasesti amestecul perfect benzina aer si GPL aer...mai totul este nou pe el si aici ma refer la senzori smd....NU scapam de Check Engine din bord prin 2017....il stingeam si reaparea la cca 2-3 saptamani. Anul trecut inainte sa plec in Grecia i-am facut o Decarbonizare si de atunci, sa mai aprins fix de 4 ori. Dupa Decarbonizare (eu am cel mai lesinat motor, 102CP) chiar se simte ca trage mai bine si motorul merge mai rotund. Asta simiti cand ai o caroserie de 1,5 tone si un motor lesinat de 102CP....abia atunci vezi diferentele. Dupa efectuarea operatiunii se impune a se merge turat (4500-5000r/m) 40-50Km cu masina....eu am facut-o de fiecare data pe A2. Daca ma crezi bine, daca nu iara bine...e asta am facut-o pentru masina mea ca am vazut ca e benefic si scap de amestecul sarac sau bogat in motor si de japita aia de Check Engine din bord. Acum stau linistit!-1 points
-
-1 points
-
Trimite.l... am vaz spalat la 50 grame si se simtea diferenta. Eu am 45 grame.. adica 65 % si cred ca il spal. O sa simti diferenta la plecarea de pe loc.. consum.-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00