Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.04.2019 în toate secţiunile

  1. Am profitat de vacanta prelungita primita de Pastele catolic ....am inceput cu o spalare corecta si un strat protector de la Simoniz(ieftin si ff bun ) O cafea corecta la Cars and coffe , pe urma un pic de offroad local pentru plimbat Noah .Fiind mai multe zile libere am purces spre sud , autostrazi bune ..km trec fara efort..Prima oprire a fost Bristol , pe urma Weston super mare unde am mers LEGAL pe plaja , am cautat un loc mai retras ...foarte fain sa te plimbi pe nisip , prima oara cnd merg asa mult ! Am trecut prin defileul din Mendip Hills unde am urcat pe o "poteca"pietruita pana sus , prima oara cand folosesc reductorul pentru mai mult timp. A urmat un drum un pic mai lung mai spre sud...stradute mici , caldura si gelato . Cu fiecare km pe care il fac ma indragostesc si mai mult de Touareg , este superb sa ai o masina cu care te poti baga peste tot , care poate sa care caine , familie bagaje fara discutii , care sa mearga pe autostrada km buni fara sa te oboseasca (autonomie oferita de un rezervor plin este de 700-750 km la un mers mixt) , sa stii ca te poti baza pe ea mereu . La revenirea acasa a implinit 230 000km .
    7 points
  2. De ce faci asa ceva din moment ce nu are nici un efect benefic dovedit dpdv mecanic? Adica, e cea mai proasta metoda de a curata admisia unui motor. Hai ca la evacuare nu mai conteaza daca se desprind bucati de depuneri (ca sunt aruncate pe evacuare) dar la admisie daca pleaca o bucata de depunere prin supape cum o sa fie?
    2 points
  3. Revizia la cutie e facuta, cel putin pe hartie si in istoric. Am sa incerc sa verific daca se pune pb sa nu fi fost facuta decat scriptic, nu este nicio pb in a rezolva-o la 60k. Jumatatea de masura, este arhisuficienta, crede-ma. Stage 1 BiTDI merge in 290-300cp si 580-600nm, depinzand de "furnizor", asa ca 260-270cp si 550-560nm vor fi mai mult decat e nevoie... repet, nu caut putere si cuplu, caut o optimizare de calitate.
    2 points
  4. 2.5l benzina e destul de fiabil si fara probleme majore iar cele 2.2l diesel au avut ceva probleme cu saibele de la injectoare si sorbul din baia de ulei dar cele mai noi de 2015-2016 ar fi cu problema rezolvata. Marele avantaj al modelului CX-5 2018 fata de cel precedent e insonorizarea mai buna si se apropie de un Audi A4 din 2016. Cred ca Mazda CX-5 are cam cea mai buna insonorizare ca si masina non-premium din clasa in care face parte. Fa-ti un calcul estimativ pe 4-5 ani si vezi cam cum te incadrezi cu bugetul. Daca te incadrezi in buget, Toureg. La performante dinamice nu exista niciun capitol la care CX-5 sa castige (nici macar pe franare):
    2 points
  5. Nu lua in derâdere astfel de practici. Eu i-am recomandat unui prieten tot cu kodi sa îi facă încă de nou o sfințire. Nu a vrut sa asculte spunând că sunt prostii ce nu ajută la nimic si de atunci îi papă cu 1-2 litri mai mult la suta de km față de al meu. Cu doar 200 lei sfintire promotională ar fi economisit aprox 2000 lei/an numai din diferența de consum...
    1 point
  6. Hai ca vad ca am starnit o miscare similara cu IceBucket Challange , daca o ridicai din perna nu trecea si sticla de vin?
    1 point
  7. Cresterea aia de pret mentionata de mine a fost in perioada martie 2017 - ianuarie 2018. Prima indexare de pret a avut loc prin mai 2017 (asta am suportat'o integral) , iar ce'a de'a doua in ianuarie 2018 (p'asta am evitat'o, intrucat intervenise dupa ce masina mea fusese deja trimisa in tara).
    1 point
  8. Merci Ideea era ca DQ250 tine spre 700Nm ajutata de un soft. DL382-7Q (cred ca asta ai) tine cel putin la fel (desi unele voci spun ca tine chiar mai mult fata de DQ250, la fel si DQ381) Nu zici rau cu focul, cat despre welcome back, nu stiu
    1 point
  9. Pai te si avertieaza cand intrii pe configurator : "Oferta comerciala este in curs de actualizare din cauza trecerii la Procedura de Testare a Vehiculelor Ușoare Armonizatã la Nivel Mondial (WLTP), procedura caracteristica intregii industrii auto la nivel european. Modelele si motorizarile vor fi deschise treptat, in configurator, de indata ce procesul de omologare pentru acestea se va fi finalizat. Pentru mai multe informatii privind oferta comerciala, va rugam sa va adresati unuia dintre distribuitorii autorizati Volkswagen."" Indexarea de pret o au toate marcile , sa zicem in medie 300E pe model, dar totusi si mie cresterile mi se par foarte mari. Acum 4 ani puteai sa iti iei o Octavia Ambition la aproximativ 16.000 E Tva inclus (cu dotari de bun simt) iar acum iti iei Fabia de banii aia (motorizare / putere si dotari similare). Putina exagerata comparatia dar +/- 1000 E tot pe acolo.
    1 point
  10. Anual este cel putin o indexare de pret in gama VAG (uneori chiar doua), inclusiv la Seat (asteptand 10 luni pentru Ateca) am observat o crestere a pretului de aproape 2000 euro la o masina de 27 000 euro. Acum Ateca Xcellence porneste de la 26 100 euro, pe cand in 2017 cand am plasat comanda incepea de la sub 24 000 euro, deci cu optionale diferenta totala acum ar fi si mai mare, ca nici astea nu au ramas la acelasi pret Posibilitatea de configurare face insa ca pentru multi tot VAG'urile sa fie mai atragatoare, la asiatice ai doar nivele de dotari, vrei dotarea X, faci upgrade al nivelului de dotare. Probabil daca am face o analiza si la alti producatori, nici la ei preturile nu au ramas pe loc
    1 point
  11. Si asta, la revanzare, eu zic ca poate conta daca ai intreg istoricul de service. Adica eu unul nu as cumpara niciodata o masina fara istoric de service. Legat de culanta, asa e. Dar cand esti patit, stii vorba aia, sufli si in iaurt la urmatoarea,
    1 point
  12. Un mic update la 2600km: Consumul sta la 7.7 mediu, condus exclusiv in Sport. D-ul la masina asta e doar de croaziera, nu poti face nimic in oras daca vrei sa ... te bagi. In Sport in schimb e alta masina, relativ sprintena pentru greutatea ei. Am montat o camera video de unul singur de la A la Z, cablu ascuns, legata la sigurante, daca e cineva interesat de ce piese trebuie, cum se face, doar intrebati. Un avantaj foarte mare al culorii astea e ca tine la tavaleala, nu prea se vede mizeria pe ea fata de alte culori mai pretentioase, rosu/negru. Asta in afara de o gramada de capete care se intorc dupa ea I-am facut toate tweaks de care am avut 'nevoie', in afara de cel pentru dezactivare Start/Stop. E urmatorul pe lista, nu stiu cine a inventat sistemul asta absolut tampit si inutil. Sau de ce nu ramane OFF daca-l opresc din buton, la urmatoarea pornire e activ iar. Economia de carburant cu el e insignifianta si introduce o gramada de probleme, baterie mai complexa + ca dai si bani pe el degeaba. Au disparut intre timp si greierasii din portiera dreapta si de la centura de siguranta a soferului, dar in caz ca mai apar, sunt pregatit cu benzi, materiale izolante pentru usa, etc. In rest... drumuri bune
    1 point
  13. Niște lucruri mai complicate.... Adică, în zonele immo sunt mai multe lucruri, nu doar vin-ul. Când se adaptează componentele... Nu cum faci tu, de vrei sa cumperi kit pornire, atunci trebuie lucrate toate acestea. La BMW e doar cu Vin, când virginizezi componente.... Ceasuri, etc... Ștergi vin și astfel le virginizezi, ca să le poți monta/coda, etc
    1 point
  14. A mea la 650Nm merge fara probleme. Nu stiu ce sunt unii asa panicati cu cutiile... Sa o stapanesti sanatos! (noua masina)
    1 point
  15. Inainte de dieselpurge aveam cu ~0.1 mai mult respectiv mai putin pe fiecare valoare. @Emy D nu a zis nimeni ca sunt super bune, dar nici de speriat. Sunt in limite, dar trebuie atentie pentru orice simptom poate aparea din directia aia. Nu am stiut ca te gasesc in zona, dadeam semn cu cea mai mare placere!
    1 point
  16. Partea cu flasurile nu este in realitate. Se intampla din cauza camerei cu care filmeaza el. Ceea ce este in filmulet: se aprind toate 4 stopuri cand pune frana. In mod normal se aprind doar cele de pe exterior. Am pus link cu video daca vrei sa codezi si tu.
    1 point
  17. Fu 12 O poza si cu interiorul Si sa nu creada lumea ca am luat-o sa trag remorcute dupa mine, adevaratul motiv pentru care am tinut neaparat sa am carlig:
    1 point
  18. Multumesc ! Sper sa mearga linkul urmator : https://photos.google.com/share/AF1QipOb1l9iHSi4rebd7I_7bAjTYO4fMVcPV-ALinvd6O8xeVOr7-Z8oPt_iSRAI9UKog?key=NURheF9vOWRNWUpSZ19DNlNiaGxPR0FTcExydEVn Nu am mai facut poze si cu evacuarea. Este un downpipe dedicat de S3 ( 76 ) care continua cu o intermediara tot pe 76 asezata inainte de puntea spate , dupa care se reduce la 63 si urmeaza inca o intermediara la care au fost sudate tips-urile vechi. Astfel , acum evacuarea are 2 intermediare pentru a reduce zgomotul , lucru care s-a si intamplat. Daca vor fi persoane interesate sa se apuce de proiect ii voi ajuta cu sfaturi dar nu imi cereti sa postez aici pe forum. Am facut o postare in care am cerut ajutorul legat la codarea pompei de abs si mi-a fost stearsa.Dupa lungi cautari am gasit raspunsurile cerute pe care sunt dispus sa le impart celor interesati.
    1 point
  19. Nu am mai postat de mult timp pe acest topic. Intre timp au mai survenit destule modificari , cea mai importanta fiind conversia la Quattro/4Motion Haldex. Masina donatoare a fost un Audi A3 8P 2.0 TFSI quattro , adus personal din Anglia de pe care am luat toate piesele necesare. Mai am mici reglaje de facut la asezarea cardanului dar deja am mai bine de o luna de cand circul cu masina si totul este ok , inclusiv indicatorul de benzina S-au schimbat si discuri + placute fata spate , la ambreiaj am trecut la masa simpla + disc cu pucuri de kevlar dar as dori sa trec inapoi la masa dubla + un kit care sa tina. Ce kituri recomandati care sa vina bolt-on cu volant originala cu masa dubla ? Am foarte multe poze cu conversia dar majoritatea sunt in telefon.Le voi descarca si voi face un colaj daca vor fi interesati.
    1 point
  20. Cum o dai....iese la fel
    1 point
  21. Mda, nu avem prea multa imaginatie in familie...
    1 point
  22. Da,type 1 sau se schimba si spira in cazul in care pui calc coloana type 2.
    1 point
  23. Pe mijloc la motoras este o gaura si iti trebuie un imbus de 4 cred , sau 5
    1 point
  24. Dupa ce am inceput cu Uniroyal si ma hotarasem apoi la Dunlop BlueResponse ?, o sa merg totusi pe HANKOOK Ventus Prime 3 K125 . Am citit ceva pareri si in teste au iesit foarte bine (chiar daca nu sunt anvelope Premium).
    1 point
  25. @CristiALF: parca esti Batman sau Spiderman, father by day, boy racer by night. Pune o finala sau un catback decent si ai terminat povestea. Sub 3000rpm o sa se auda putin mai tare decat stock iar peste o sa se auda just right. Lasa prostiile cu valve, tevi si alte nebunii, alea sunt pentru cei care vor sa trezeasca jumatate de oras cand ies la o tura la 2-3 dimineata - ceea ce nu cred ca este cazul la tine.
    1 point
  26. Marea majoritate a aditivilor din comerț conțin formule utilizate și de rafinării, de regulă BASF, Afton Chemicals, Lubrizol. Inclusiv aditivul de care pomenești este realizat pe o formulă de la BASF care lucrează și cu Rompetrol. Îți spun chestiile astea ca să știi la ce să te aștepți. Să pui cu carburant extra aditivat s-ar putea să fie prea mult.
    1 point
  27. Masina ta nu are G85 sus, la manete - deci, nu ai ce face cu el. Poti cumpara ceasuri minidot, cu calculator de bord - sunt si asa, nu numai maxidot
    1 point
  28. Wunder-baum Black Classic, the best. Nu este nici exagerat de puternic si are un miros placut, Tine aproximativ 3 saptamani. Am avut california scents aproape toate mirosurile (printre cele mai durabile guma turbo si cherry) Paloma, nu prea m-a satisfacut calitatea mirosului.... Vorbesc doar de produse solide, de cele lichide m-am ferit de frica sa nu curga pe plastice ca efectul lor este iremediabil.
    1 point
  29. Am incercat și eu să aflu dacă sunt diferențe la suspensie la diferitele versiuni de Kodiaq. Cei de la reprezentanța locală spun ca singura diferență o reprezinta DCC (optional). Până la urmă pare cea mai simplă variantă. Mai ales că la toate versiunile lista de echipamente suplimentare e lungă, unele adaugă greutate mare. Cred că de aici apar diferențe la percepția suspensiei. Plus dimensiunile jantelor - de la 17 la 20.
    0 points
  30. Ce sa faca....de unde le scoteti mah manca-v-as??? ??? Pei futunul ala intre pe admisie intradevar, dar duce pana la clapeta de acceleratie...si asta e benzinar, NU diesel sa aibe admisia imputita. NU mai cititi toate tampeniile de pe internet si va uitati in gurile la toti neavenitii. Afla de la baiatu' ca la masina mea are efect... Hai sa-ti spun cum a stat treaba la mine. Eu am benzinar, am si GPL pe motor este foarte greu sa gasesti amestecul perfect benzina aer si GPL aer...mai totul este nou pe el si aici ma refer la senzori smd....NU scapam de Check Engine din bord prin 2017....il stingeam si reaparea la cca 2-3 saptamani. Anul trecut inainte sa plec in Grecia i-am facut o Decarbonizare si de atunci, sa mai aprins fix de 4 ori. Dupa Decarbonizare (eu am cel mai lesinat motor, 102CP) chiar se simte ca trage mai bine si motorul merge mai rotund. Asta simiti cand ai o caroserie de 1,5 tone si un motor lesinat de 102CP....abia atunci vezi diferentele. Dupa efectuarea operatiunii se impune a se merge turat (4500-5000r/m) 40-50Km cu masina....eu am facut-o de fiecare data pe A2. Daca ma crezi bine, daca nu iara bine...e asta am facut-o pentru masina mea ca am vazut ca e benefic si scap de amestecul sarac sau bogat in motor si de japita aia de Check Engine din bord. Acum stau linistit!
    0 points
  31. In momentul de fata toate statiile din tara, care efectueaza ITP , au primit scrisoare oficiala: toate masinile mai vechi de 12 ani vor avea ITP valabil pentru 1 an de zile. PS: In 26 Ianuarie am fost de l-am facut si eu, iar valabilitatea este pe 1 an. O zi faina.
    -1 points
  32. Merci mult detinator ,ar mai fi fost si varianta de ulei Mobil 1 Esp ,masina merge numai in oras si doar la 3-4 luni vede si autostrada, regenerarile sunt dese ,si nu stiu daca ar trebui sa pun si Archoil ca deja uleiurile au aditivi lor si sa nu fac mai rau decat bine.
    -1 points
  33. Uite aici, nevasta. 90% ținută în București pe trasee f aglomerate - dar eu am jante șmechere :)))) aceeași viteza medie de deplasare dar diferență de 1litru. Vând jante ultra cu 1500 de euro/bucata :))))) Referitor la quattro. La b9 este ultra. In plus fata de torsen are o unitate ultra care acționează pe unor senzori. Aceasta unitate se poate rezuma la niste discuri de ambreiaj. Nu exista 0% pe spate ci minim 4% iar aceasta valoare poate urca până la 75%. Am citit un test și după parcurgerea unui traseu de 200 de km de drum național (nu autostradă) mașina a avut 52% din timp puterea dusa majoritar pe spate și 48% din distanță majoritar pe față.
    -1 points
  34. Cauta pe net .. e si pe olx. De la cei din Odorhei .. am setat multe dupa curatare. E ok.
    -1 points
  35. Deci.. aceeasi marie.. da cu alta palarie... zic ei. Problema e calitatea fabricatiei. Continental are multe fabrici in China .. dar si Romania. Deci calitatea .. e cu semnul intrebarii.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!