Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.04.2019 în toate secţiunile
-
Multumesc ! Sper sa mearga linkul urmator : https://photos.google.com/share/AF1QipOb1l9iHSi4rebd7I_7bAjTYO4fMVcPV-ALinvd6O8xeVOr7-Z8oPt_iSRAI9UKog?key=NURheF9vOWRNWUpSZ19DNlNiaGxPR0FTcExydEVn Nu am mai facut poze si cu evacuarea. Este un downpipe dedicat de S3 ( 76 ) care continua cu o intermediara tot pe 76 asezata inainte de puntea spate , dupa care se reduce la 63 si urmeaza inca o intermediara la care au fost sudate tips-urile vechi. Astfel , acum evacuarea are 2 intermediare pentru a reduce zgomotul , lucru care s-a si intamplat. Daca vor fi persoane interesate sa se apuce de proiect ii voi ajuta cu sfaturi dar nu imi cereti sa postez aici pe forum. Am facut o postare in care am cerut ajutorul legat la codarea pompei de abs si mi-a fost stearsa.Dupa lungi cautari am gasit raspunsurile cerute pe care sunt dispus sa le impart celor interesati.6 points
-
Salutare, Dupa informatiile primite de la unii colegi, si dupa cateva sapaturi pe forum, si pe "goagle", si dupa cateva discutii cu posesori de utilaje agricole cu BiTDI, din lista nu foarte lunga de optiuni, am ales pana la urma Passatul Variant BiTDI Masina are prima inmatriculare 10/2015, si avea 55.900km la bord cand am ridicat-o din Germania, de la dealer ( https://www.grafhardenberg.de/de/standorte/aach/ ) ( un dealer cu 15 locatii in zona de vest a Germaniei ). In urma discutiior si informatiilor primite, am verificat masina in reteaua VW, si toate detaliile specificate de neamt, au corespuns cu realitatea ( intrari service, verificari, km, inclusiv o aripa si o bara revopsite, tot in reteaua lor de service, care apareau in istoric ). Avand in vedere ca am platit masina fara sa o vad, decat in pozele de la mobile.de, am avut ceva emotii cand am ajuns acolo, dar ( cel putin pana acum, dupa aprox 1600km) sunt foarte multumit de achizitia facuta, iar starea si aspectul masinii depasesc asteptarile. Cum am mai exemplificat si aici, nu prea am avut mare tangenta cu VAG, cu plusurile si minusurile aferente. Ultima masina a fost un Opel Astra J 2.0CDTI 165cp/350nm automata ( resoftata cu un Stage 0 la 190cp/400nm ) de care am fost mai mult decat foarte multumit ( in 100.000km cat a fost la mine, nu am schimbat decat consumabile ) Asadar, sa revenim la dricul nostru, care e un Comfortline ( din cate am reusit sa-mi dau eu seama ) la care s-au adaugat aproape 1 pagina A4 de optionale, pe langa cele deja standard la BiTDI ( 4motion, DCC, DSG DQ500 ), printre cele mai importante: ACC ( cred ca pana la 160kmh, care oricum e arhisuficient... peste viteza asta oricum nu prea m-as increde foarte tare in electronica ), faruri LED High, Incalzire stationara ( Webasto ), Clima 3 zone, Scaune incalzite fata+spate, plafon panoramic, AID, Navigatie mare Discovery PRO ( parca ), multe airbaguri ( nu le-am numarat ), senzori si electronica ( lane assist, side assist, senzori ploaie, si multi altii pe care inca oricum nu cred ca i-am descoperit... ) volan incazit cu padele, oglinzi heliomate, WLAN, scaune comfort ( sofer ergo cu masaj ), directie activa ( dinamica? ) isofix, etc etc etc... Am primit de la dealer inclusiv bare pt acoperis, originale VW, cu huse ( as fi preferat un set de roti de iarna, dar asta ) Jante sunt pe 17" ( 215/55/17 ) la care cred ca o sa si raman ( desi initial am zis ca nu iau masina fara 18, dar avand in vedere ca si suspensia pare mai dura, am zis ca vor fi suficiente ). Anvelopele sunt ContiPremiumContact 5 SELF-SEAL...nu stiu ce... care nu ma incanta deloc ( cred ca sunt si cam vechi ), am comandat deja Michelin PS4. In rest, las cateva poze sa vorbeasca de la sine. Sunt cele de pe mobile.de, nu sunt mare fan sedinte foto, dar poate va primi cateva mai actuale, dupa ce va avea numere. Ce mi as fi dorit sa aibe si nu are? "Porcbagaj" ( sau haion ) cu actionare electrica si parbriz incalzit. Nu stiu ce inseamna astea ca retrofit...?! Ce mi as fi dorit sa nu aibe? Plafon panoramic si zeci de senzori ( cam multa electronica sincer, nici nu ma gandesc cand va incepe sa dea gherle ) Pret netto a fost 20.142eur si numerele de zoll pt 30 de zile cu asigurare 220eur. Multi au zis ca-s nebun sa dau atatia bani pe o masina de la finele lui 2015, dar avand in vedere km (reali... sper ) starea masinii si dotarile pe care le are, chiar a fost un pret foarte corect ( parerea mea ). Revizia la masina e facuta, ulei + filtre, placute si discuri fata ( sau doar placute? nu mai retin ), si revizie cutie + ulei diferential. Oricum la 60k ii voi schimba uleiul, si voi trece pe Mobil 1 ESP 0W30. Reviziile vor urma tot la 10.000km. Mai studiez si partea de revizii, filtru combustibil, etc... In rest... vor mai veni impresii si intrebari, ca vor fi cateva...4 points
-
Nu am mai postat de mult timp pe acest topic. Intre timp au mai survenit destule modificari , cea mai importanta fiind conversia la Quattro/4Motion Haldex. Masina donatoare a fost un Audi A3 8P 2.0 TFSI quattro , adus personal din Anglia de pe care am luat toate piesele necesare. Mai am mici reglaje de facut la asezarea cardanului dar deja am mai bine de o luna de cand circul cu masina si totul este ok , inclusiv indicatorul de benzina S-au schimbat si discuri + placute fata spate , la ambreiaj am trecut la masa simpla + disc cu pucuri de kevlar dar as dori sa trec inapoi la masa dubla + un kit care sa tina. Ce kituri recomandati care sa vina bolt-on cu volant originala cu masa dubla ? Am foarte multe poze cu conversia dar majoritatea sunt in telefon.Le voi descarca si voi face un colaj daca vor fi interesati.4 points
-
Au mai trebuit sudați 2 suporți pentru susținerea rulmentului intermediar de la cardan. Se pot comanda noi de la magazinul de piese auto. Nu a fost nevoie sa ii tai de pe caroseria de A3 . Edit : nu este primul Cupra 4x4 din Romania. Mai știu eu cel puțin două.3 points
-
Am facut drumul Bucuresti-Sibiu si retur, iar acolo o mica urcare spre Paltinis pe care am facut-o din pacate pe ploaie. As fi vrut sa merg mai tare pe curbe, dar nu m-au lasat cauciucurile si cuplu. 650 km cu un plin, mers deloc la consum cu depasiri de fiecare data cand am avut ocazia. La dus am mers impreuna cu un prieten cu CLA45AMG si, el mergand in fata, a ramas foarte surprins de “cat de repede vine golful dupa el in depasiri”. Ceea ce mi-a uns sufletul Masina imi place la nebunie, merge foarte bine, parca abia astept fiecare mic drum cu ea. Urmeaza si un dyno, ca sa vedem si cifre, dar pana atunci am dat banii pe care ii aveam pentru asta pe o bara fata pe care nu puteam s-o ratez. Sa schimb in sfarsit mizeria de bara AM pe care o am pe masina. Inainte sa plec la drum, am bagat un bidon de Liqui Moly Diesel Purge pe injectoare si am alimentat cu motorina buna. Cand m-am intors, astea erau valorile injectoarelor. Sunt in limite, nu arata niciun semn de oboseala, ba chiar mi s-a zis la drumul asta ca fumul in forja pe care il dau e foarte putin. Totusi, le voi tine sub supraveghere si le voi masura periodic.3 points
-
Pai da, sunt o mie de tipuri de jante AM, dar as lua ceva cat de cat brand mai cunoscut daca ar fi (Borbet, Oz, Ronal, etc). OE cred ca doar Dartford/Sebring imi surad momentan (si care sa fie si pe dimensiunea mea), nici nu le stiu pe toate evident. Talladega sunt de G6/Jetta, nici gand sa imi pun asa ceva, nu imi plac oricum. In weekend am vazut niste Dartford-uri, dar 850 EUR pentru niste SH-uri (chiar daca in stare buna), mi se pare mult in conditiile in care imi iau jante noi AM de acesti bani (sau chiar mai putin). Sunt f f scumpe jantele OE SH de VW, mai scumpe decat cele de Audi, Mercedes sau BMW2 points
-
2 points
-
A mea la 650Nm merge fara probleme. Nu stiu ce sunt unii asa panicati cu cutiile... Sa o stapanesti sanatos! (noua masina)1 point
-
Am incercat eu azi dimineata si nu am simtit nici o diferenta din pacate. Se comporta exact la fel.1 point
-
Breaking News... Pregatiri, pregatiri...de primavara, de Paste. -Spalare interior; exterior; motor; tornador; roti smd. -Decarbonizare. -Igienizare clima. -Colantare. Urmeaza altele...STAY TUNED!1 point
-
Diferenta de 2 ani este nesemnificativa , ambele sunt masini second Eu nu vad niciun avantaj la CX-5 , e tare plicitisitoare masina asta ca model pana in 2018 Motorul mai mic nu e un avantaj , e doar o economie1 point
-
Salutare! Am gasit pe un forum de UK lista cu modificarile MY20 aduse pe Kodiaq incepand cu saptamana 28 de productie. Mie singura mai de interes mi se pare cheia cu senzol de miscare (Kessy)! Numai bine! Product Changes Kodiaq EN Translation.pdf1 point
-
Merci, din pacate nu am reusit sa pun masina mea ca si referinta , nu cred ca se poate..1 point
-
@valyemil81 eu am doar o urma de scut asa ca mai intra praf ;)) mult, ca locuiesc in sahara de vest (as vrea eu). Am trecut prin siajul unor TIR-uri in weekend si cumva apa a trecut printre chederul de la capota si far (dreapta) si aparusera cateva pete. Daca tot eram cu microfibra in mana am zis sa fac o inspectie mai detaliata... Si da EA888/189/288 au acelasi bloc motor (nu gasesc acum link-ul) deci e cam (la fel de) inghesuit ;)) @cristi511 @andrey2003 se pare ca aveti dreptate e DQ380 si nu DQ381. @cristi511 poti corecta primul post, multumesc?1 point
-
Pentru dilemele de pagina trecuta: A4 are 4m permanent (torsen 60/40) doar pe 3.0 TDI. Restul au "Ultra" care este in fapt foarte asemanator cu Haldex-ul.1 point
-
1 point
-
Primele aduc a stea mercedes iar al doilea set seamana a BBS ch pe un golf 3. No offence! Primele par solide, de zici ca vei face doar offroad cu ele, al doilea set, par prea slim, de stat in ambuteiaj in mamaia, vara! Subscriu la ce a zis cineva mai sus, se poate mai bine de atat! Daca e de ales strict intre cele doua, votez pentru primele.1 point
-
Din fericire noi nu lucram după cum credem, ci dupa documentație. Eu ma retrag aici....tu fa asa cum îți vine ție sa crezi......1 point
-
@Doomy - da, am momente in care imi vine sa fac asta - am cateva tiguanuri salvate la favorite, insa sunt si momente in care imi place mult brutalitatea Rextonului. L-am scos azi la o plimbare pe campuri, pe sleauri, araturi si minimlastini, si s-a descurcat admirabil. Cu tot cu reductorul pe care a trebuit sa il cuplez pe niste noroaie in care nu ma ajutau deloc gumele. Daca tot veni vorba - uite piertricelele pe care le culeg si eu - si dupa discutiile de aici, m-am oprit imediat ce am iesit pe asfalt, si dupa vreo 300m de mers usor apoi. 90% din pietricele se dusesera - dimensiunile sunt cele din poza. Nu e asa tragic. Sper sa nu te superi ca ti-am poluat topicul cu un dinozaur innoroit Am pus sa se vada pe talonul gumelor adancimea noroaielor prin care am intrat.1 point
-
@mike77, pe ce parte l-ai gasit spart? Este reperul 5 asa cum ti-a indicat @MyKe, dar pentru cod actualizat trebuie sa specifici partea. In afara de reperul 5, capacele, reperele 25, poate chiar si 13, le ai? Au rolul de a impiedica intrarea apei in sasiu, rol foarte important, mai ales in anotimpul rece si umed.1 point
-
Selecta companie ai avut ptr acest drum, RS4 ala e un vis de'al meu (si va ramane, n'am timp de o asemenea masina)1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vineri mi-am luat liber si... am purces spre Dubova. A fost pentru prima data cand am traversat Dealul Negru fara urma de incordare. Cutia in S, asigurare, talpa si de la capat. Ne-am oprit in Targu Jiu pentru pauza de intins picioarele prin parcul Coloanei Infinitului. Pe serpentinele dintre Ramnicu Valcea si Horezu ne-am jucat putin (din nou modul S e pentru motorasul asta cam ceea ce e luna pentru varcolaci) si m-am ales cu un ranjet. De Joker. Bineinteles ca, ajuns in Tg Jiu, am facut toate pozele posibile mai putin cele cu masina (more luck next time). Apoi am purces la o pizza cu ceapa (sau praz)... cea mai tare din parcare. In za end am decis sa facem cale intoarsa... pe Dragasani. Drum de beton (Bâc! Bâc! Bâc!) putin mancat de carii (dar fara gauri/cratere) asa ca am lasat-o mai moale. Daca mai era ceva slabit... gaseam se auzea sigur. Ajunsi in Pitesti, a plouat sanatos pe A1 (ce bun e ACC) si ne-am oprit la jet pentru o baita binemeritata. Normal ca am ratat si poza de la 3000. Poate la 3333 (daca nu-l ratez si pe asta). Ieri am curatat putin motorul si am observat o brida de plastic slabita. And za final result: Me happy!!!1 point
-
G060726A2 se comercializeaza si acum si nu exista schimbare de cod in altceva, asta vrea sa spuna @lupo_bv.1 point
-
Wow, interesant. O sa incerc eu saptamana viitoare si va spun ce si cum. Sincer, pe forumul Skoda Karoq in UK problema se rezolva cu update de soft. nimeni nu a mentionat ceva de aerisire.1 point
-
Acopera dar am ales eu sa n-o bag pana la capat, pentru ca mi s-a parut ca intra prea mult sub bara si nu se mai vede Altfel, iti zic sigur ca se potriveste perfect astfel incat sa nu se vada ca este ceva in neregula acolo, dar ma rog, chestie de gust pana la urma.1 point
-
Nu surubul a cedat.. ci filetul deteriorat in aluminiu. Ai avut ghinionul sa dai peste un Dorel. Sa nu crede.ti ca daca e reprezentanta .. au doar meseriasi Mesia. Meseriasii buni nu stau mult in reprezentante.1 point
-
Aha.nu stiam exact referitor la biodiesel.doar ca tre sa fie sulf cat mai mult pt ungere.1 point
-
M-am apucat recent să bag în motorina Adizol produs în Ucraina. Se vinde pe emag dar am făcut comanda pe site la ei pentru că este mai ieftin. Se folosește în doze infime gen 1ml pentru 50 litri. Pe prospect scrie că face multe... Ar fi bine să fie măcar 50% adevărat. Nu am făcut decât câteva sute de kilometri și prima impresie este că am în rezervor o motorină de calitate. Nu este placebo, mașina chiar reacționează la chestia asta transparentă care miroase a oțet. Am folosit acum o luna Super Diesel Additiv de la Liqui Moly și mi-a plăcut foarte mult cum a mers mașina. Parcă am băgat din nou aditiv de la Liqui Moly. Ei zic că în 2500 km își instalează complet efectul. Am băgat și în ulei, încă nu mă pot pronunța. Cât despre despre economie nu am sesizat nici o îmbunătățire. Mai aștept, oricum, ceva, ceva tot face pentru că îmi place cum merge.-1 points
-
Dacă este ce trebuie este corect. Ai văzut vreodată cum aditiveaza un tanc de carburant? Toarnă dintr-o sticluță...cred că tot proporția aia o au și la rafinărie. Pe vremuri când făceau rost ai mei de benzina de la camioanele Carpați/Bucegi tot cu mililitrii puneau tetraetil de plumb pentru că benzina era de 75 octane. Și mergea foarte bine. Deocamdată sunt încă în teste, nu mă pot pronunța în totalitate. Nu știu nici efectele pe termen lung, ajută, strică... Deocamdată pot spune că merge mișto, lucru confirmat și de soție iar asta înseamnă mult. Vă rog să îmi spuneți și mie ce parametri trebuie să verific cu VCDS-ul pentru a monitoriza dacă chiar își face treaba sau nu! Pe mine partea de lubrifiere a injecției și curățenia pe care o promit m-au făcut să îmi iau inima în dinți și să încerc.-1 points
-
Se poate duce chiulasa la un centru de reconditionat chiulase si se pune pe un sdv si se testeaza sub presiune-1 points
-
mergi inapoi la service-ul care ti-a schimbat uleiul din cutia de viteze automata sa iti faca o constatare la masina. Poate depisteaza pe unde ai exact pierderea de antigel.-1 points
-
Se pare ca pentru unii a functionat. Si dat fiind ca nu e greu de verificat o poate incerca oricine are probleme.-1 points
-
-1 points
-
Salutare, Imi puteti da o idee de unde as putea cumpara mai ieftin/inlocui husa de la schimbatorul de viteze si rama din jurul acesteia pentru o Octavia 3 2016? Colegul care a avut masina inainte a confundat sertarul de depozitare din consola cu scrumiera si arata jalnic? La reprezentanta mi-au dat niste preturi de cazi pe spate: cca 600 de lei ambele repere.-1 points
-
Tre sa apara .. nu is nici astea ozeneuri. Pe ebay gasesti si placa electronica cu motorasul de la egr. Nu mai am lincul sa il postez.. mi.l trimisese cineva din Spania.-1 points
-
Statile cu franciza .. e posibil sa aibe orice combustibil. Marea problema o vad in biodiesel .. care e bun pt alh.uri. La cele cu dpf .. mai ales cr dpf.. nu e ok.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00