Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.04.2019 în toate secţiunile
-
Nu am mai postat de mult timp pe acest topic. Intre timp au mai survenit destule modificari , cea mai importanta fiind conversia la Quattro/4Motion Haldex. Masina donatoare a fost un Audi A3 8P 2.0 TFSI quattro , adus personal din Anglia de pe care am luat toate piesele necesare. Mai am mici reglaje de facut la asezarea cardanului dar deja am mai bine de o luna de cand circul cu masina si totul este ok , inclusiv indicatorul de benzina S-au schimbat si discuri + placute fata spate , la ambreiaj am trecut la masa simpla + disc cu pucuri de kevlar dar as dori sa trec inapoi la masa dubla + un kit care sa tina. Ce kituri recomandati care sa vina bolt-on cu volant originala cu masa dubla ? Am foarte multe poze cu conversia dar majoritatea sunt in telefon.Le voi descarca si voi face un colaj daca vor fi interesati.13 points
-
Vineri mi-am luat liber si... am purces spre Dubova. A fost pentru prima data cand am traversat Dealul Negru fara urma de incordare. Cutia in S, asigurare, talpa si de la capat. Ne-am oprit in Targu Jiu pentru pauza de intins picioarele prin parcul Coloanei Infinitului. Pe serpentinele dintre Ramnicu Valcea si Horezu ne-am jucat putin (din nou modul S e pentru motorasul asta cam ceea ce e luna pentru varcolaci) si m-am ales cu un ranjet. De Joker. Bineinteles ca, ajuns in Tg Jiu, am facut toate pozele posibile mai putin cele cu masina (more luck next time). Apoi am purces la o pizza cu ceapa (sau praz)... cea mai tare din parcare. In za end am decis sa facem cale intoarsa... pe Dragasani. Drum de beton (Bâc! Bâc! Bâc!) putin mancat de carii (dar fara gauri/cratere) asa ca am lasat-o mai moale. Daca mai era ceva slabit... gaseam se auzea sigur. Ajunsi in Pitesti, a plouat sanatos pe A1 (ce bun e ACC) si ne-am oprit la jet pentru o baita binemeritata. Normal ca am ratat si poza de la 3000. Poate la 3333 (daca nu-l ratez si pe asta). Ieri am curatat putin motorul si am observat o brida de plastic slabita. And za final result: Me happy!!!5 points
-
Multumesc ! Sper sa mearga linkul urmator : https://photos.google.com/share/AF1QipOb1l9iHSi4rebd7I_7bAjTYO4fMVcPV-ALinvd6O8xeVOr7-Z8oPt_iSRAI9UKog?key=NURheF9vOWRNWUpSZ19DNlNiaGxPR0FTcExydEVn Nu am mai facut poze si cu evacuarea. Este un downpipe dedicat de S3 ( 76 ) care continua cu o intermediara tot pe 76 asezata inainte de puntea spate , dupa care se reduce la 63 si urmeaza inca o intermediara la care au fost sudate tips-urile vechi. Astfel , acum evacuarea are 2 intermediare pentru a reduce zgomotul , lucru care s-a si intamplat. Daca vor fi persoane interesate sa se apuce de proiect ii voi ajuta cu sfaturi dar nu imi cereti sa postez aici pe forum. Am facut o postare in care am cerut ajutorul legat la codarea pompei de abs si mi-a fost stearsa.Dupa lungi cautari am gasit raspunsurile cerute pe care sunt dispus sa le impart celor interesati.3 points
-
Am facut drumul Bucuresti-Sibiu si retur, iar acolo o mica urcare spre Paltinis pe care am facut-o din pacate pe ploaie. As fi vrut sa merg mai tare pe curbe, dar nu m-au lasat cauciucurile si cuplu. 650 km cu un plin, mers deloc la consum cu depasiri de fiecare data cand am avut ocazia. La dus am mers impreuna cu un prieten cu CLA45AMG si, el mergand in fata, a ramas foarte surprins de “cat de repede vine golful dupa el in depasiri”. Ceea ce mi-a uns sufletul Masina imi place la nebunie, merge foarte bine, parca abia astept fiecare mic drum cu ea. Urmeaza si un dyno, ca sa vedem si cifre, dar pana atunci am dat banii pe care ii aveam pentru asta pe o bara fata pe care nu puteam s-o ratez. Sa schimb in sfarsit mizeria de bara AM pe care o am pe masina. Inainte sa plec la drum, am bagat un bidon de Liqui Moly Diesel Purge pe injectoare si am alimentat cu motorina buna. Cand m-am intors, astea erau valorile injectoarelor. Sunt in limite, nu arata niciun semn de oboseala, ba chiar mi s-a zis la drumul asta ca fumul in forja pe care il dau e foarte putin. Totusi, le voi tine sub supraveghere si le voi masura periodic.3 points
-
3 points
-
Felicitari pentru conversie! Nu multi s-ar baga la asa ceva, chiar merita aprecieri din plin. De ambreiaj, am auzit ca se foloseste cel de 2.0tdi 170cp, asa ca daca ai cunostinte intreaba de asa ceva, poate stiu mai multe oamenii. Eu doar am auzit. Like pentru colaj cu poze, chiar e interesant de vazut LE e singurul cupra 4x4 din tara sau ma insel??2 points
-
Clar ai niste pietricele in cauciucuri si au inaltat-o :)). Scoate pietricele si mai fa testul o data :d2 points
-
2 points
-
Salutare, M-am decis sa ii fac totusi un topic de prezentare masinii, desi o am deja in posesie din decembrie anul trecut. Dupa 9 ani de cand am renuntat la mk2, si m-am departat de grupul VAG, am zis ca e cazul sa ma intorc la ceva nemtesc si am luat acest Golf. Masina am luat-o personal din Germania, la 134.000 km, e din 03.2015, si am luat-o la scurt timp dupa o revizie, placute si discuri noi, anvelope noi, deci mare lucru nu am avut ce sa-i fac de cand am luat-o decat sa ma plimb. Ca echipare este HighLine, insir ceva dotari mai relevante desi cred ca in mare parte sunt standard pe Highline: - Faruri Bi-Xenon - Tapiterie mix "Piele"/Textil - Keyless entry si keyless go - Senzori parcare fata-spate - Pachet iarna - Pachet lumini -Carlig retractabil Prima poza este din momentul achizitiei, o poza cu consum la intoarcere, si doua poze cu testarea carligului ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
toate lichidele masinii s-au "upgradat" intre timp, si sunt mai bune. de ce la cutie ar fi altfel? noul cod mi se pare un motiv in plus pt schimbul de ulei. eventual se poate cere la reprezentanta o fisa tehnica a modificarilor normei?1 point
-
Pentru numarul din fata incearca niste suporti ca cei de mai jos , sunt din plastic si nu trebuie sa dai gauri direct in placuta de inmatriculare. Sunt si in linkul dat de @andrei0241 Cateodata suportul meu de numar din fata se misca cativa mm lateral si imi declanseaza si mie senzorul. Eu am acasa un set care este in asteptare de montare , daca vrei iti pot face masuratori detaliate si iti dau si sursa de unde i-am luat local din RO ( dai mesaj prv) .1 point
-
Eu nu l'am facut, insa varianta simpla ar fi o bucata de plastic fixata pe spatele numarului, intre acesta si bara. Sau, din setul pe care'l cumperi, sa montezi 3 din cei 4 suporti. Eu oricum am folosit doar 2 ptr numarul fata, ceilalti i'am dat altui "nevoias" cu Ateca innebunit de senzorii de parcare de pe fata1 point
-
Clar nu este un challange. Ma refeream la o provocare impersonala ? Nici eu nu aleg trasee ca sa imi "omor" masina. La mine este "imi propun sa ajung in locul X, Y, Z". Daca e si traseu fain cu atat mai bine. Totusi ai facut niste mici compromisuri pe care nu le compensezi doar prin gandul ca acum ai o rezerva de garda sau anvelope cu tractiune mai buna. In acel filmulet e interesant de urmarit comportamentul masini micute vs masini mai mari in noroi. Tiguanul pare a se descurca un pic mai bine decat kodi. La min 17 Kodi e tractat, Tiguanul trece...1 point
-
@yanq asta nu este un challange Fiecare utilizeaza masina cum crede de cuvinta , pot sa o fac sa arate ca un monster truck daca asta imi doresc , dar nu inseamna obligatoriu sa o si utilizez ca un monster truck Filmul ala de mai sus mi se pare o bataie de joc fata de masinile alea frumoase , cu anvelope de asfalt in namolul ala , bine ca nu era film 5D ca simteam si mirosul de ambreriaje sau DSG dupa caz.1 point
-
Buna ziua . Ma poate ajuta cineva din zona Brasovului cu un update de soft la un Passat 1.6 TDI cr. Multumesc .1 point
-
1 point
-
Care viteze mari? Eu merg regulamentar. 30 la giratorii, 50 in localitati, 90 afara, caii disponibili sunt doar pentru povești vânătorești spuse la gura sobei... Deci, cum ziceai ca se pune sprijinul ala suplimentar? Parca mai vazusem sistemul la cineva pe aici.1 point
-
Cu un set d'asta o rezolvi elegant. La mine e montat de'un an fara probleme, la altii de si mai mult timp. La viteze mari insa ar trebui un punct intermediar de sprijin ptr placuta intre cele 2 prinderi ale sistemului, altfel se indoaie usor numarul1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
saga cu schimbul de ulei al cutiei se incheie azi, sper, ieri am umplut-o insa nu mi-au ajuns 6L si a trebuit sa astept sa imi ajunga azi inca 1L care ar trebui sa fie suficient. Nu am gasit mai mult sa cumpar, ZF8 e foarte dificil de gasit pe stoc, in schimb Febi, SWG, Ravenol le gasesti din belsug. M-am asteptat oarecum la asta dat fiind faptul ca am dat mecatronicul jos plus ca a stat 1 zi desfacuta timp in care a tot picurat ulei din ea. Am facut ieri o tura mica cu masina si cutia schimba foarte ok, la fel ca si inainte, deci nu poate lipsi mai mult de 1L din ea dupa estimarea mea, doar ca la 40C inca nu iesea ulei pe la busonul de umplere dupa ce am bagat si litrul cu nr. 6 garniturile pe care le-am schimbat sunt acestea: cea "ochelar" vine intre mecatronic si cutie, iar oringul, care sunt de fapt 2 la numar, vin pe mufa care intra in cutie cu cablajul mecatronicului. Oringurile vechi erau aplatizate si intarite, cele de la ochelar nu erau intr-o conditie rea, dar ca sa schimbi oringurile trebuie dat jos mecatronicul si atunci ar fi fost pacat sa nu il fi schimbat si pe acela. to be continued1 point
-
testeaza-l pe cel nou, ar trebui sa fie safe si mai bun. plus e de la reprezenanta deci asta vor da de acum incolo la toate care il cereau pe cel vechi, nu?1 point
-
Am mai scris si mai scriu. In timp softul dieselgat aduce uzura suplimentara motorului. Structura fizica a motorului nu e conceputa pt regenerari la 200km. Uleiul se contamineaza rapid. Consum crescut.Putere scazuta sub 2100 ture. Creste uzura generala a motorului.Am simtit asta pe masina personala. Un motor ok.. nu iti dai seama cand face regenerare.. nu scrie nu aprinde nici un martor.. doar cand sint probleme. Cititi intreg topicul si va lamuriti... cine vrea. Care nu .. mergeti asa cu dieselgateul. Fiecare face cum crede si cum stie. Un lucru sa stiti .. 75.. 80 % din meseriasii din service nu stiu ce e cu dieselgateul asta. Nu va pot lamuri cum lucreaza si ce face.1 point
-
Parerile sunt impartite privind motorina. In US a fost reclamata pb pompelor de injectie-uzura accentuata datorita unei arderi uscate-motorina nu este asa "grasa"-se poate adauga ulei 2 T ptr a facilita ungere. Uleiul 5w40 nu e recomandat ptr dpf. Trebuie norma 507.00 nu 505.01. Sunt topic-uri pe forum care explica f bine resp pb-pompe injectie distruse, folosire ulei 2T etc.1 point
-
@yanq Lista de trasee pe care le vreau explorate este mare , sa vedem in functie de timp ce vom bifa pe lista. Nu degeaba una din reclamele de lansare a Tiguanului era asta : Acum ca masina e mai potenta nu neaparat trebuie sa ma arunc cu capul inainte pe pietre si namol cu prima ocazie. Priveste situatia in felul urmator : Mai bine sa ai la tine un pistol incarcat si sa il folosesti doar la nevoie decat sa tragi stanga/dreapta si apoi sa ramai fara gloante. iar esenta zicalei este ca fiecare incarcare de pistol este o vizita la reprezentanta/service. Faptul ca am facut anumite modificari la masina sa fie mai potenta nu am facut decat sa maresc incarcatorul pistolului pana la urma se va goli .... @mad_kat acum ce mai astepti , baga Bora si Rexton la vanzare La scut nu stiu exact la ce te referi cu Odorhei ? Daca e Aftermarket , da este. @Muale @16MAW si @andrei0241 ce glumeti sunteti !0 points
-
Ce inseamna avariat de curand? nu de alta dar mai e interesat un prieten, e vorba doar de aripa fata lovita sau avariat mai serios de atat>?-1 points
-
Hai sa gandim, uzura pronuntata asupra bieletelor de directie caror piese se pot datora?-1 points
-
Vezi ca exista pe mai multi producatori, unul ar fi AIC si costa ~ 20 ron.-1 points
-
E frumos, drumul este acceptabil, nu e cel mai rau drum, insa de departe sa fie perfect. Daca mai prinzi si trafic, stai in spatele unora care merg cu a1a/a2a tot traseul, si se taraie in rampe ca-s incarcati. Peisajul este de vis, incearca sa te uiti din timp la vreme si sa nu mergi pe ploaie/ceata ca nu vezi nimic. Bafta.-1 points
-
Corect, este rau drumul! Insa aveti mereu alternativa Transalpina, unde asfaltul este perfect.-1 points
-
Senzorul de la capota are un cablu de 20-40cm care intra intr-o alta mufa. Scoate mufa aia, si fa masa intre + si - si pune contactu, o sa-ti dispara martorul.-1 points
-
Ia o schiță cu suspensia. Eu la golf 5 am schimbat tot. Ai bucșă punte spate. Brat drept spate ( 2 bucse la capete) Brat forma de U ( 2 bucse la capete) Bieleta antiruliu Șurub cu care reglezi geometria pe spate. Macar alea punele noi. Pe spate eu nu țin minte sa fie bara stabilizatoare la platforma asta. Dacă îți stau rotile /\ cred că e din uzura brațelor.-1 points
-
Pune un magnet. Daca il atrage e span. Mai e si cu continut neferos. Posibil si alte mizerii.-1 points
-
Frumos, frumos. Rar vezi un golf 7 highline pe la noi. Toate-s trendline de pe franta cu "km reali". Cat fu?-1 points
-
@Al Bundy Nu le am găsit in vcds Nu sunt farurile mele, am luat o poză ca exemplu, nu am făcut poză la far incă, sunt bi-xenon ale mele-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00