Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.04.2019 în toate secţiunile
-
6 points
-
2 points
-
2 points
-
@ska tie iti trebuie norma 507.00 iar 5w30 e ceea ce trebuie pt motorul tau, chiar si in conditiile de la noi. Daca vrei sa nu ai probleme cu el, il schimbi la 15.000 (sau chiar si mai devreme) nu la 30.000 cum recomanda vw2 points
-
Buna ziua! Eu sunt Eli și de acum ma alătur și eu vouă! Ce pot spune rapid cât am timp: -culoare Ara Blue -senzori fata-spate -Faruri matrix -Magnetic ride -scaune super sport -pachet Performance( dacă așa se numește??, asa mi s a zis ) cu stitching roșu și etrieri rosii -Virtual Cockpit -MMI Touch + -Audi sound system -Keyless entry / Go1 point
-
Cât m-a mai stresat si pe mine la Jetta chestia asta. Si credeam ca e vreun senzor de parcare defect. Solutia a fost sa prindă numarul față direct cu suruburi, fara suportul clasic.1 point
-
Intre timp am trecut pe la dealer pentru cateva subiecte care deranjau, dar nu am avut timp de ele: - navigatia care isi pierde cursorul: momentan nu au o solutie, trebuie sa ma duc cu ea cand face, au verificat cablaje si altele in spatele unitatii, sunt ok, facut reset, deocamdata aștept sa o nimeresc cand face si sa fie pe timp de zi, sa ajung la dealer. Aparitie defect: o data sau de doua ori pe săptămână, cand am navi pus pe AID, nu e un dezastru, isi revine imediat cand apăs Navi pe consolă. - lampa de la torpedou nu mai mergea: se pare ca desteptii de la Darius Motors au uitat sa puna tija cand au facut recall-ul la airbagul pasager; cum am zis ca nu mai calc pe la ei decat daca vor fi ultimii din țară, am platit pentru desfacere si remediere la celălalt dealer. - schimbat si repozitionat suportul de număr din față, se activau inutil senzorii centrali. - eroare servofrana, apare pe ecran câteodată: au reinitializat sistemul, poziția de strangere, in fine... tot imi apare, destul de rar. Frana tine totusi pe ambele roti. Kilometraj dupa 8 luni de utilizare: 23000 si ceva mărunțiș. O las sa mai ia o pauză. Intre timp am luat la plimbat si A4-ul fwd iar pe ud simt cum pierde aderența cam la fiecare plecare de pe loc (are michelin pilot sport 4 dar degeaba). Apreciez tiguanul pentru masa lui si pentru tractiunea 4Motion, pe ud dar si pe uscat pleacă exemplar. Cu scuzele de rigoare, am recitit regulamentul ariei dupa ce am postat, las probleme tehnice doar ca istoric, nu vreau sa le iau la puricat aici.1 point
-
Uite aici, nevasta. 90% ținută în București pe trasee f aglomerate - dar eu am jante șmechere :)))) aceeași viteza medie de deplasare dar diferență de 1litru. Vând jante ultra cu 1500 de euro/bucata :))))) Referitor la quattro. La b9 este ultra. In plus fata de torsen are o unitate ultra care acționează pe unor senzori. Aceasta unitate se poate rezuma la niste discuri de ambreiaj. Nu exista 0% pe spate ci minim 4% iar aceasta valoare poate urca până la 75%. Am citit un test și după parcurgerea unui traseu de 200 de km de drum național (nu autostradă) mașina a avut 52% din timp puterea dusa majoritar pe spate și 48% din distanță majoritar pe față.1 point
-
Acum un an când am cumpărat mașina am pus Castrol. Nu am fost atent la zgomotul produs la aproape 10k de km când l-am schimbat, dar nu am completat nimic în această perioadă. Am început să citesc și la următorul schimb am pus Ravenol vmp. Zgomotul a fost foarte ok în 11k de km dar am completat cu aproape 1l de ulei. Acum am pus original. Toate au respectat normele motorului meu. Acum voi monitoriza și zgomotele la ralanti dar și temperatura uleiului. Cu Ravenol, în ultimii 4k de km a crescut temperatura uleiului în exploatare normală, că deobicei.1 point
-
S3'ul atrage atentia doar celor pasionati, pe cand un A8 impresioneaza pe mai multi. Fiecare cu prioritatile lui Un pic OT: cel cu S3'ul e avut si Legacy inainte? Sau doar e coincidenta?1 point
-
Se pare ca pe forumul ateca din germania s-a gasit o rezolvare pentru cei ce au smucituri dimineata cand este motorul rece. A fost testata de mai multi posesori ateca si arona 1.5 tsi cu succes. Se pare ca rezervorul nu mai are aerisire naturala si se creeaza presiune negativa. Incercati inainte de pornire sa desfaceti busonul de la rezervor sa se echilibreze presiunea si apoi sa plecati. Ar fi bun si un feedback de la cei ce incearca asta.1 point
-
@calin.g Mobil Esp fără Formula este mai bun. @MyKe Rowe este un mic producător Neamț care are o fabrică foarte șmecheră. Pe forumurile germane este foarte apreciat, eu am avut 5 schimburi cu el și am făcut și o analiză pe care am postat-o pe topicul dedicat. @ska dacă cauți în paginile din urmă vezi că este postată lista Erwin de câteva ori cu uleiurile aprobate 504.00-507.00 (e sub forma unui link și descarci un pdf). Alege de acolo în funcție de preferințele tale. Dacă vrei consiliere pentru motorul tău intră pe www.oil-club.de , cred că sunt topic-uri deschise pentru motorizarea ta sau poți să deschizi tu unul, acceptă și în engleză. Cred că e cel mai ok așa.1 point
-
1 point
-
Si la mine se aude la denivelarile de la trecerile de pietoni si cand se balanseaza masina cu ambele roti mai mult, mai ales in modul confort. Zgomotul nu se aude intodeauna. Dupa 3 serviceuri (inclusiv reprezentanta) care au spus ca masina nu are nimic am decis sa comand si sa schimb eu bucsele. Am comandat: 5Q0407183F (desi la modelul meu recomandau cu E in coada, cu F in coada sunt pentru R sau sportclub dar din ce am vazut in videouri se potrivesc) pe original 140 lei bucata 5Q0407182 - Lemforder 44 lei/buc G052150A2 - lythium grease 38 de lei parca Dureaza pana imi ajung iar dupa ce am sa le schimb o sa revin cu impresii.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asteptam pozele si detaliile, insa incearca sa respecti un minim de rodaj, nu te astepta sa ai 100% din putere livrata in primii 2000 km, si nici cel mai bun consum in primii 5000 km . Succes.1 point
-
Salut! O sa prezint noua achizitie : VW Tiguan Allspace 2.0 TDI 190CP AT - White Silver ...sau ceva de genul asta - alb metalizat De ce am ales aceasta masina? Am vrut sa iau un Passat Alltrack, dar ajungea lejer la 40000 de euro si intamplator am vazut in showroom la Midocar si Tiguan Allspace.Am facut o comparative intre cele doua masini si a iesit invingator Tiguanul - garda la sol mai mare si mi-a placut mai mult cum arata :). Dupa ce am condus Golf 1.9 tdi, skoda superb 2.0 tdi 170 CP, mazda CX5 -2.2 tdi 175 CP m-a mancat undeva sa iau ceva economic, adica o skoda Octavia 1.6 tdi 105 cp. Dupa 4 ani am vadut skoda si am vrut sa revin la ceva mai puternic, m-am gandit si la ceva masini hybride, insa nu am fost decis pt asa ceva, cel mai probabil urmatoarea masina va fi hybrid sau electric. Asadar, cand am vazut tiguanul am stiut ca nu vreau doar 150 cp ...vroiam ceva mai puternic si am ales 190 CP. Trebuie sa marturisesc ca oferta cea mai buna am primit-o de la PBV1, dar am regretat amarnic alegerea. Dupa o depasire a termenului de livrare cu aproximativ 11 saptamani imi venea sa cumpar orice altceva, o experienta urata. Cum masina are doar cateva zile nu pot spune multe lucruri, insa masina pare a fi satisfacatoare, se invige bine la depasiri iar consumul nu pare a fi amenintator :). Voi reveni cu poze si impresii. Echipare : Highline + cateva optionale care le voi enumera in urmatorul post. Pe curand!1 point
-
La kodi desi oficial are 190 cp mi-a indicat varfuri de 193-194 cp in OneApp deci pare ca are un pic mai mult decat ce da producatorul.1 point
-
66.xyz km Incepem cu punctele rele: trebuie schimbat o folie La schi a fost deschis portbagajul cu o casca de schi pe partea de polita, nu eram la masina, rezultatul probabil inca un punct pentru un eventual dosar casco, solutia pe moment....e romaneasca In rest am reconditionat setul de jante achizitionate anul trecut, setul de 18 Cassiopeea a fost vandut, am ramas cu un set de vara, vor intra de vanzare pneurile vechi (R18 225/50 Bridgestone, vara, DOT 5016 , 4/5mm "carne), daca sunt pe forum doritori, cu drag PM, las cateva catre cu jantele, facut pana la urma un "negru perlat" Acestea le-am incaltat cu Dunlop Sport Maxx RT225/45 R19 96W DOT 0819, Made in Germany. Din pacate nu am fost atent la aspectul capacelelor centrale, acestea mai trebuie sa le achizitionez, las cadre pe fuga, vor urma dupa ce pun capacelele, ma zgarie acuma cum arata fara Iarna: VS: ^^ Vara: Urmeaza un concediu de Olanda si Franta, estimez ~4500/5000 km, poate pana atunci apuc sa pun si capacelele si sa mai aduc cateva cadre, pe moment inca 2019 nu isi va schimba propietarul1 point
-
Mamă ce am mai frecat ursul dupa rahatul de racletă de la Petrom...era tot numai dungi negre. Noroc ca s-au curățat.1 point
-
1 point
-
@12timez Daca vrei o simpla diagnoza si sa iti dau logurile sa te uiti peste ele, te pot ajuta eu. Dar pe seara, dupa lucru.1 point
-
1 point
-
Nu ți se pare, așa și este, pe sport nu ai lag. Eu in 1 an de condus 37 km zilnic in Buc nu am simțit nevoia de mai multi cai pe mașina (122cp la 1350kg) însă m am mutat din Buc și acum circul mult afară și deja simt lipsa de putere în special cu o încărcare și la viteza de autostradă dacă mai bate un vânt din față sau lateral deja simt că am 70-80 cp.1 point
-
1 point
-
Nu ajunge la 0 doar in regenerare fortata.. daca insisti si acolo. In rest 3.. 4 gr raman.0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
@Trofin Liviu ?? Anyway, nu neg faptul ca normele 504 si 507 nu sunt stricte sau riguroase. Uitandu-ma peste lista cu uleiuri, cred ca voi ramane tot pe Mobil 1 ESP 0W30. Pana acum am fost multumit de Mobil1 ( ESP 0W40 ), achizitionandu-l dintr-o sursa sigura, deci nu imi fac griji pentru "calitatea lui". Totodata, intervalul de revizii la mine este de 10.000km. Avand in vedere conditiile de vara de la noi, chiar daca uleiurile sunt multigrad, as fi preferat un W40 ( in loc de W30 ) dar asta e. Ne adaptam.-1 points
-
Eu o sa merg pe Fuchs 5w30 C3 la 24 euro (4 litri) = 110 ron. Schimburi la sub 10.000km de cativa ani incoace.-1 points
-
Jag, da, acum 1 an recomandam Valvoline pentru că era mai bun ca și Castrol, acum însă Rowe este mai bun ca amândouă și îl recomand cu căldură! Diferentele sunt sesizabile! Am pus 5w30 multi synth dpf.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00