Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.04.2019 în toate secţiunile

  1. @Trofin Liviu ?? Anyway, nu neg faptul ca normele 504 si 507 nu sunt stricte sau riguroase. Uitandu-ma peste lista cu uleiuri, cred ca voi ramane tot pe Mobil 1 ESP 0W30. Pana acum am fost multumit de Mobil1 ( ESP 0W40 ), achizitionandu-l dintr-o sursa sigura, deci nu imi fac griji pentru "calitatea lui". Totodata, intervalul de revizii la mine este de 10.000km. Avand in vedere conditiile de vara de la noi, chiar daca uleiurile sunt multigrad, as fi preferat un W40 ( in loc de W30 ) dar asta e. Ne adaptam.
    4 points
  2. @calin.g Mobil Esp fără Formula este mai bun. @MyKe Rowe este un mic producător Neamț care are o fabrică foarte șmecheră. Pe forumurile germane este foarte apreciat, eu am avut 5 schimburi cu el și am făcut și o analiză pe care am postat-o pe topicul dedicat. @ska dacă cauți în paginile din urmă vezi că este postată lista Erwin de câteva ori cu uleiurile aprobate 504.00-507.00 (e sub forma unui link și descarci un pdf). Alege de acolo în funcție de preferințele tale. Dacă vrei consiliere pentru motorul tău intră pe www.oil-club.de , cred că sunt topic-uri deschise pentru motorizarea ta sau poți să deschizi tu unul, acceptă și în engleză. Cred că e cel mai ok așa.
    3 points
  3. Jag, da, acum 1 an recomandam Valvoline pentru că era mai bun ca și Castrol, acum însă Rowe este mai bun ca amândouă și îl recomand cu căldură! Diferentele sunt sesizabile! Am pus 5w30 multi synth dpf.
    2 points
  4. Eu o sa merg pe Fuchs 5w30 C3 la 24 euro (4 litri) = 110 ron. Schimburi la sub 10.000km de cativa ani incoace.
    2 points
  5. @ska, da numai pe 5w30, puține pe 0w30. Numai că un ulei ca să respecte norma 504.00-507.00 trebuie să aibă vâscozitatea la 100 în zona superioară a unui W30 iar vâscozitatea la 150 grade (hths) mai mare de 3,5. Aditivarea este una specială astfel încât nu trebuie să îți faci griji. Au trecut niște ani de când a fost elaborată norma 504.00-507.00 astfel încât a devenit una (poate cea mai) performantă. Singurele griji rămân locul de unde faci achiziția și intervalul de schimb care trebuie drastic diminuat dacă mergi preponderent urban.
    2 points
  6. Se pare ca pe forumul ateca din germania s-a gasit o rezolvare pentru cei ce au smucituri dimineata cand este motorul rece. A fost testata de mai multi posesori ateca si arona 1.5 tsi cu succes. Se pare ca rezervorul nu mai are aerisire naturala si se creeaza presiune negativa. Incercati inainte de pornire sa desfaceti busonul de la rezervor sa se echilibreze presiunea si apoi sa plecati. Ar fi bun si un feedback de la cei ce incearca asta.
    2 points
  7. Buna ziua! Eu sunt Eli și de acum ma alătur și eu vouă! Ce pot spune rapid cât am timp: -culoare Ara Blue -senzori fata-spate -Faruri matrix -Magnetic ride -scaune super sport -pachet Performance( dacă așa se numește??, asa mi s a zis ) cu stitching roșu și etrieri rosii -Virtual Cockpit -MMI Touch + -Audi sound system -Keyless entry / Go
    1 point
  8. daca vreti voucher rabla cu 1200 lei, scrieti mi in privat si va pot da un contact serios ....( o firma de remata f serioasa) eu am colaboat cu ei ptr eUp si am fost extrem de multumit nu fac publicitate ptr ei doar incerc sa ajut pe altii sa nu mai plateasca la dealer sume exorbitante ( si mie mi au cerut tot 500eur initial la PBN ).
    1 point
  9. Se poate si mai ieftin. Fratele meu a dat 1000lei la Ford Timisoara.
    1 point
  10. Corect. Are un Subaru da, nu stiu sigur dacă este Legacy, este un sedan negru nu foarte nou
    1 point
  11. saga cu schimbul de ulei al cutiei se incheie azi, sper, ieri am umplut-o insa nu mi-au ajuns 6L si a trebuit sa astept sa imi ajunga azi inca 1L care ar trebui sa fie suficient. Nu am gasit mai mult sa cumpar, ZF8 e foarte dificil de gasit pe stoc, in schimb Febi, SWG, Ravenol le gasesti din belsug. M-am asteptat oarecum la asta dat fiind faptul ca am dat mecatronicul jos plus ca a stat 1 zi desfacuta timp in care a tot picurat ulei din ea. Am facut ieri o tura mica cu masina si cutia schimba foarte ok, la fel ca si inainte, deci nu poate lipsi mai mult de 1L din ea dupa estimarea mea, doar ca la 40C inca nu iesea ulei pe la busonul de umplere dupa ce am bagat si litrul cu nr. 6 garniturile pe care le-am schimbat sunt acestea: cea "ochelar" vine intre mecatronic si cutie, iar oringul, care sunt de fapt 2 la numar, vin pe mufa care intra in cutie cu cablajul mecatronicului. Oringurile vechi erau aplatizate si intarite, cele de la ochelar nu erau intr-o conditie rea, dar ca sa schimbi oringurile trebuie dat jos mecatronicul si atunci ar fi fost pacat sa nu il fi schimbat si pe acela. to be continued
    1 point
  12. Se pare ca furtunasul de la regulatorul de presiune nu era tocmai ok si mi-a pus unul nou. Am schimbat si suportul ala de sub motor in speranta ca nu va mai "da in nas" la decelerare, dar nu s-a rezolvat . Despre mersul de tractor la relanti similar cu cel de aici se pare ca sunt de vina tachetii. Cu ocazia verificarii tacheti/culbutori voi schimba si distributia ca are aproape 3 ani. M-am cam lecuit de masini imbatranite, mai ales din grupul VAG. Urmatoarea o sa fie un Logan cu gpl sau o electrica
    1 point
  13. 1 point
  14. acum 1 an recomandai valvoline. nu conteaza numai firma ci si sortimentul ales. de la rowe banuiesc ca ai pus "dpf 5w-30".
    1 point
  15. Salut: Pt. iarna eu am optat pt. modelul Nanuq (originale Skoda) pe 17'', combinate cu anvelope Nokian WR SUV 3 215/65R17 Foarte multumit pana acum ( al doilea sezon cu ele). Nu am sesizat cine stie ce diferente la consum vs cele de vara, pe 18".
    1 point
  16. Myke, atât timp cât și eu am tot căutat și am cerut sfaturi pentru un ulei bun acesta este cel mai silențios si chiar îmi place cum merge motorul cu el, nu știu ce baga in el dar este foarte bun, plus că Liviu a făcut și o analiza la acesta și a ieșit foarte bine. Daca la celelalte după un anumit număr de km motorul începea să se audă urat, cu acesta vreau sa zic că este ceva normal, fara zgomot după 12.000 km chiar daca depășesc 3000rtm. De asta am și spus că este un ulei fantastic fata de Castrol și Valvoline. De restul nu știu ce sa zic, fiecare ar trebui să vadă diferența la mașina lui când schimba firma de ulei, diferența se simte sesizabil in cazul meu și de aceea am zis să împărtășesc și pe grup. Când aveam Castrol, sincer îmi era jena sa trec de 2500rtm că se auzea rău de tot motorul, după ce colegii mi-au atras atenția că am o mașină nouă dar se aude ca un tractor... Acum nici nu se mai aude motorul și mie sincer îmi place asa. Daca o sa mai apară intre timp Liviu cu niste analize la uleiul Total și o să arate mai bine ca Rowe o sa mă mai gândesc și o să vad dacă îl voi schimba, dar până atunci mă bucur că am găsit un ulei silențios și recomandat de multi experți din Germania și de Liviu bineînțeles care chiar s-a implicat în chestiile astea cu uleiul... Chiar merită atenție acest ulei!
    1 point
  17. Dupa ce am sunat in fiecare zi si la ADAC si la firma unde trebuia sa ajunga masina si ambii au raspuns: noi nu stim, nu avem control, sunati la celalalt, ieri dupa ce am sunat iarasi la ADAC sa anunt ca plec in concediu ptr 2 saptamani si nu pot ridica masina am mers personal la firma de remorcari si surpriza surprizelor, Golful era la ei in parcare. Am aflat de la omuletul de acolo ca masina era sosita de pe 16.04!!! si ca trebuie sa platesc parcare, si ca inchid la 4 si nu mai deschid pana dupa Paste. Asa ca am muscat din plin "glontul" si am platit 40 euro ptr 3 zile de parcare si 100 euro ptr 3.5 km si am dus masina la mecanicul meu. Va dati seama cat ar fi trebuit sa platesc daca plecam linistit in vacanta cum mi-a spus ADAC si ma intorceam peste 2 saptamani? Concluzii le trageti voi, eu deocamdata sunt fericit ca masina a ajuns la mecanic si o sa se ocupe de ea si nu mai stau in stres. Singura consolare ar fi ca toate firmele care au remorcat masina au facut ceva acte pe care le-am primit, si din ce am verificat nu lipseste nimic de prin masina, la o verificare sumara, in panica de atunci am lasat destul chestii prin masina care puteau fi subtilizate de niste rau voitori. @loghy poti muta pe topicul de ADAC, daca exista si daca tu crezi ca nu se potriveste aici
    1 point
  18. sunt 2 argumente bune pentru a opta pentru 16' fata de 17' / 18' : - anvelope mult mai ieftine , cu un compromis bun intre performanta / pret - drumurile din romania sunt pline de gropi , denivelari si "santuri" , asa ca o inaltime mai mare a peretelui anvelopei este o protectie buna pentru janta , supensii si spate :)) Partea cu aspectul e subiectiva si conteaza sa iti placa tie ,pana la urma.
    1 point
  19. Se vede super evacuarea ! Si sunetul trebuie sa fie pe masura.
    1 point
  20. Mersi pt aprecieri ; cat despre " nu zici nimic ", nu inteleg ce ar fi de zis ; chiulasa nu are de ce sa crape ; are codul B, din 2008 pana in 2018 masina a mers stage1, acum merge stage2 ; daca o sa crape ceva, se repara prea multe nu a cerut, am bagat eu mult in retrofituri, altfel nu am ce sa ii reprosez ; cand am cumparat'o, am stiut din start ca necesita ambreiaj nou ( pt ca nu iesea din tr1 ), distributie, ceva bucse pe fata, ulei, filtre si 3 elemente de revopsit ; apoi am mai schimbat amortizoarele ca erau la 55% pe test ( se incadrau la limita la ITP ) si oricum ma asteptam pt ca avea 12 ani masina, si cam atat ca si chestii importante in rest, motor, cutie, chiulasa, injectoare, senzori, planetare, rulmenti sau toate cele, sunt in parametri. merge ok troaca ; eu nu stiu cum merge una noua, dar multi au fost " impresionati " ; pt mine toate is fiare, dar indiferent de valoarea lor, le intretin corespunzator pe viitor urmeaza sa ii vopsesc etrierii fata rosii ( ca cei de pe spate sunt tot rosii, de fapt si cei de pe fata au fost rosii facuti la srz parca dar deh, m'a mancat undeva sa ii fac eu albastri ), si un detailing exterior. ca si planuri marete ar mai fi un maxidot si cam atat.
    1 point
  21. Post lung Montat în final "super pin" ul de la diesel geek. S-a făcut ferm schimbătorul. Poate prea ciudat fata de cum eram obișnuit. Montat încălzire scaune. Sistem cu 3 trepte - push. Montat led osram pe drl și semnal fata. Ciudat ca aceste becuri de 2w nu baga în eroare centrala. Iar soclu e muncit de cei 180k km.
    1 point
  22. @fabians E ce trebuie. La mers normal/chill/oras nu se aude (aproape) nimic, o idee mai tare decat stock, sa zic. In WOT incepe sa urle, dar nu obscen de zgomotos, probabil ca a ta sau un pic mai tare, tu avand versiunea cu cat Trebuie sa se "rodeze" un pic tobele si probabil o sa isi mai dea drumul la voce De cand am pus catback-ul in August '18 s-au facut ~1500km cu masina.
    1 point
  23. howto pt. e-up, informatii oficiale din partea VW. Ma gandesc ca sunt utile pentru toti posesorii de electrice, fiind asa de bine structurate. Noile statii de incarcare vor putea face un management al incarcarii; mai mult ele vor putea reduce si intensitatea incarcarii (sa zicem dupa atingerea a 80% din capacitatea bateriei) tocmai pt a evita supraincalzirea si plata nejustificata a curentului (stiut fiind ca viteza de incarcare scade considerabil in plaja 80-100%) (1) ... bune practici... (A) Tehnologia Litiu-ion - Acumulatorii Litiu-ion sunt destul de robusti, dar spre deosebire de cei Ni-MH (Touareg Hibrid), sunt mai sensibili la descarcari decat la incarcari mari. Totusi si incarcarile mari sunt daunatoare, dar nu atat de mult ca descarcarea puternica. Incarcarea puternica produce incalzirea acumulatorului, de aceea, producatorii de autovehicule limiteaza utilizarea acumulatorilor aproximativ in intervalul 10 - 90%, cu alte cuvinte, energia ce poate fi stocata in baterie, nu este in totalitate disponibila pentru consum. - Pentru a creste durata de viata a unui acumulator, acesta trebuie utilizat intr-un domeniu restrans, la o incarcare partila (de ex. 40% - 60%). Ca exemplu, pentru a creste durabilitatea (si pentru a nu produce gaze in habitaclu), VW utilizeaza pentru functia ECO Coasting (Golf Bluemotion 1.5 TSI 96 kW DSG), acumulatorul suplimentar Li-ion, pozitionat sub scaunul soferului, in intervalul 40 - 58% din capacitatea sa. Mai exact acumulatorul are o capacitate de 6,9 Ah, din care se utilizeaza numai 2 Ah - In procesul de incarcare, in functie de puterea disponibila (P), au loc reactii exoterme, ce conduc la imbatranirea in timp a acumulatorului, adica la scaderea capacitatii sale de a inmagazina energie prin incarcare P = U * I, unde U = tensiune baterie si I = curent incarcare (1) Incarcare rapida (CC): P = 50 kW => pentru o tensiune de incarcare de 400 [V] (e-Golf 2018 > suporta 430 V), rezulta un curent maxim de incarcare, I = 125 [A] (116 [A], e-Golf 2018 >) (2) Incarcare rapida (CA): P = 2,3 kW (cablu incarcare la priza) => pentru o tensiune de incarcare de 400 [V], rezulta un curent maxim de incarcare, I = 5,8 [A] Asadar cu cat curentul de incarcare este mai mare, cu atat mai mare este caldura degajata si bineinteles degradarea in timp a bateriei. (B) Bateria de inalta tensiune - Bateria este obtinuta prin inserierea mai multor celule de baterii Li-ion. - In procesul de incarcare, aceasta inseriere, atrage dupa sine o restrictie foarte importanta: prima celula care a ajuns la incarcarea maxima, opreste procesul de incarcare. Restrictia se bazeaza pe informatia de mai sus, conform careia supra incrarcarea unei baterii conduce la distrugerea sa. Pentru a putea fi contracarat acest neajuns, celulele nu trebuie sa aiba tensiuni cu mult diferite intre ele. Diferentele mici, pot fi insa indepartate prin atasarea in paralel cu celula care a ajuns la incarcarea maxima, a unei rezistente ce va consuma surplusul. Intrucat consumarea energiei electrice cu o rezistenta, produce dupa cum se stie caldura, ea trebuie mentinuta sub control. De aceea controlarea supra incarcarii unei celule cu ajutorul unor rezistente (aka balansarea tensiunii de incarcare) poate fi facuta doar pentru corectari minore. - Procesul de balansare se efectueaza intotdeauna la finalul procesului de incarcare, si dureaza foarte mult (rezistentele interne pentru balansare sunt mici). (C) Concluzii - o incarcare rapida a acumulatorului, conduce la sporirea diferentelor de incarcare intre celule (bateriile nu sunt niciodata identice), deci la necesitatea efectuarii unui proces de balansare in baterie. - procesul de balansare ce urmeaza incarcarea dureaza mult, deci cu siguranta va fi omis. Astfel sporesc in timp diferentele intre celule si deci datorita limitarii de incarcare, o scadere a energiei stocate. - procesul de incarcare rapida (CC) produce cu siguranta o incalzire accentuata si deci o imbatrinire accelerata. - procesul de incarcare de lunga durata (CA) produce o incalzire redusa, deci o imbatranire de asemenea redusa. - procesul de incarcare de lunga durata (CA) nu sporeste diferentele de tensiune intre celule, balanasarea redusa posibila sa fie efectuata de sistemele din baterie, este eficienta, rezultand mentinerea capacitati de stocare a energiei de-alungul timpului (SOH - state of health). - Volkswagen recomanda ca dupa fiecare ciclu de incarcare rapida, sa urmeze cinci cicluri de incarcare de lunga durata. - Daca se circula peponderent in oras, iar accesarea unei statii de incarcare/priza 230V, nu este o problema, este indicat sa se limiteze nivelurile de descarcare si superior de incarcare, efectuandu-se incarcari mai dese. (2) ... pot seta capacitatea maxima de incarcare ... - la e-up! ce nu este dotat cu CarNet Security & Service (eRemote): In cazul in care autovehiculul este dotat cu infotainment "composition phone", accesul se face de asemenea prin e-Manager-ul local, adica prin telefonul mobil si aplicatia Maps+More. Daca are infotainment "composition" (aici imi spuneti voi daca se poate), atunci intr-adevar nu are posibilitatea sa controleze capacitatea maxima de incarcare ci doar curentul maxim, prin selectarea acestuia in incarcatorul din dotare.
    1 point
  24. 1 point
  25. multumita drumurilor curate din Romania am luat o steluta in dreapta jos care a plecat de la un capat la altul pe orizontala si a urcat si in dreptul soferului pe verticala 40 de minute mai tarziu si 660 de lei mai usor in portofel p.s. parbrizul mai fusese schimbat ( masina produsa la jumatatea lui 2012, parbrizul dat jos in 11.2013 ) p.s.2. putea fi pe stoc tot agc in aceeasi bani
    1 point
  26. Ce sa zic bre, despre cifre nu ma pronunt, caci pt mine sunt irelevante ; a fost mai mult o curiozitate aceasta masuratoare ; diferenta este sesizabila si asta e cel mai important ; aseara am masurat si cu un g5 1.9 al unui tovaras, el avea 62 la cald, in habitaclu, eu 56. M'a ajutat f mult faptul ca panourile exterioare de tabla sunt detasabile, caci altfel nu cred ca ma apucam ; plus de asta am scutit si niste bani, ca la beloud manopera era de 200 lei / usa, si eu am facut'o cu un prieten in 4 ore ( + portbagaj ) ; De schimbat, prea curand in niciun caz pt ca nu dispun de atatia bani ca sa fac un upgrade considerabil, si la 140k km reali zic eu ca BKD'ul ar trebui sa mai duca destul fara probleme, mai ales ca am schimbat cam tot ce era important / costisitor si la cat merg eu si la cum o intretin, asa ca o sa continui sa mai bag bani in asta cand va fi nevoie
    1 point
  27. Da,ptr ca este versiune de EU. Cu Phone si setup, nu cu sageti ca a colegului.
    1 point
  28. Breaking News... Na beleaua Jeane! ? Pete weekend cand puneam contactul aparea japita asta de martor, de curand am schimbat senzorul de ulei pentru ca cel OEM pierdea pe langa garnitura (NU aveam martor in bord)...si de idiot am luata unul AM ieftin de la Meat & Doria la recomadarea mecanicului desi eu am vrut cel putin unul de la Hela...a tinut fix 1 luna de zile. M-am enervat si azi dimineata am luat senzorul OEM din debara, bine ca NU l-am aruncat si am dat fuga la service. Am dat uleiul afara. A fost scos japita aia AM caruia i-am luat garnitura si am pus-o la cel OEM si am dat cu silicon Vicor Reinz. Am bagat uleiul la loc. Acum e ce trebuie. Da tot m-am dus peste "mecanic" sa-i dau cu senzorul ala peste bot si l-am atentionat ca la urmatoarea lucrare am reducere 100Lei cat a facut japita aia ordinara! Si ca tot eram pe val asa de lunea cu aruncatul banetului...si cum deja v-ati obijuit ca eu la 6 luni schimb stergatoarele...am iesit din iarna si se impunea! Am achizitionat: -Set lamele stergatoare Aero Twin Bosch A925S de 530mm. -Lamela stergotor luneta Bosch H405 de 40mm in 6 prinderi (pana acum am avut numai pe 4 prinderi 380mm) -Spray negru mat pentru brate stergatoare, care urmeaza curand sa ma ocup de ele! Sa ne auzim si vedem cu bine!
    1 point
  29. Am văzut în trafic ieri un Tarraco. Comparativ cu hidosenia de Kodiaq mașina arata f bine!
    1 point
  30. Intre timp masina a suferit si o interventie mai serioasa pe la motor, anume schimbarea intinzatoarelor lanturilor superioare ale distributiei. Evident am luat aceasta decizie intrucat unul dintre ele facea un zgomot la pornire dupa ce masina statea parcata peste noapte, cel de pe partea sofer pierdea presiunea si avea nevoie de timp sa se incarce cu ulei, semn ca cedase supapa aceea din el, il mai ajuta doar partea mecanica, adica un telescop cu arc, insa nu era suficient. Asa ca, dupa un indelung research, in care am descoperit ca probabil 99% dintre 3.0tfsi(indiferent de caroseria pe care s-au pus ) au problema asta, cel putin in USA exista si un TSB pe tema aceasta intrucat multi acolo au sesizat aceste zgomote inca de la rulaje de 20-30k km si rezolvarea era schimbarea acestui intinzator de pe partea sofer, in cele mai multe cazuri asta era de vina. Daca pentru B8, C7 sau D4 exista un p/n revizuit pentru intinzator, pentru C6 nu, probabil si pentru ca s-a fabricat doar in perioada 2009-2011 si au uitat de ele. De asemenea am decis sa fac eu aceasta operatiune, in mine am mai multa incredere, am intrebat putin si prin alte parti insa nu prea stiau ce si cum e cu motorul asta, ideea este ca nu mi-au inspirat incredere, unul singur care imi este si prieten si are service ar fi putut sa o faca si aveam incredere in el dar e in alt judet si imi era peste mana. Asa ca, inarmat cu documentatia necesara din ELSA, citit/vizionat cam tot ce se putea despre acesta operatiune, facuta o investigatie amanuntita care sa imi demonstreze ca intr-adevar intinzatorul este problema si apoi cumparat trusa de cale specifica motorului pentru blocarea distributiei, m-am apucat de treaba. In final am ajuns sa schimb: ambele intinzatoare pe care le-am luat INA, cele originale erau tot INA, patinele superioare, garnitura corp filtru ulei, garnituri capace axe came, bujii, suruburi axe came si alte maruntisuri. Satisfactia a fost foarte mare cand dupa ce am pus totul la loc conform procedurii masina a pornit din prima fara nicio eroare si fara infamul zgomot, am rasuflat usurat :).
    1 point
  31. Acopera dar am ales eu sa n-o bag pana la capat, pentru ca mi s-a parut ca intra prea mult sub bara si nu se mai vede Altfel, iti zic sigur ca se potriveste perfect astfel incat sa nu se vada ca este ceva in neregula acolo, dar ma rog, chestie de gust pana la urma.
    0 points
  32. @mihai.onu94 @Trofin Liviu Multumesc pt info. Am gasit lista. Dar nu regasesc decat uleiuri 0W30 sau 5W30... acestea sunt singurele cu norma 504 si 507??? ?
    0 points
  33. @ska tie iti trebuie norma 507.00 iar 5w30 e ceea ce trebuie pt motorul tau, chiar si in conditiile de la noi. Daca vrei sa nu ai probleme cu el, il schimbi la 15.000 (sau chiar si mai devreme) nu la 30.000 cum recomanda vw
    0 points
  34. In 157 de pagini sunt uleiuri pt benzina, pt motorina, pt tsi, pt tdi, pentru... etc... adica... shaorma cu de toate, fara suparare Crede ma, am cautat ( e drept, nefiind foarte familiarizat cu formul vw, poate n am cautat cum trebuie ). Oricum majoritatea posturilor sunt referitoare la uleiul pt benzinare ( gen Mobil 1 FS sau New Life... ) si sunt pre 2014/2015 cand a aparut BiTDI (CUAA) Informatiile pot veni si sub forma de sugestii ( poate 0W40 nu e un ulei potrivit pt CUAA... de ex)
    0 points
  35. Nu am verificat nimic la ea, am să văd ce urmează!
    0 points
  36. La kodi desi oficial are 190 cp mi-a indicat varfuri de 193-194 cp in OneApp deci pare ca are un pic mai mult decat ce da producatorul.
    -1 points
  37. Din 157 de pagini sigur trebuie sa intelegi ceva , informatia exista trebuie doar sa cauti
    -1 points
  38. Daca si sa citesti este greu atunci incearca la un service sau la reprezentanta sigur o sa te umple cu sugestii
    -1 points
  39. Folosiți Rowe și nu o sa regretați! Părerea mea personala! După ce am incercat 4 schimburi cu Castrol și 3 cu Valvoline, sunt la al 2-lea cu Rowe și chiar pot sa îl laud că este un ulei fantastic.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!