Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.04.2019 în toate secţiunile
-
Avand in vedere ca s'a cam murdarit in servis, azi i'am acordat putina atentie ( aspirat - am un aspirator auto de dimensiuni putin mai mari care isi face treaba foarte ok, sters interior cu ma-fra pulimax, spalat la petrom - sonax full effect pe jante, spalat exterior cu sampon sonax, uscat cu prosop de microfibra, aplicat sonax xtreme briliant quick detailer pe caroserie si ma-fra black tyre pe cauciucuri ) Produsele de mai sus sunt de baza si le folosesc cam o data pe luna pe toate, in rest, cam o data pe saptamana ( o data pe luna aplic quick detailer si full effect pe jante ).2 points
-
2 points
-
2 points
-
Dupa 13 luni de asteptare a venit si momentul mult asteptat. Am dat comanda in 30 ianuarie 2018 si la inceputul lunii martie am primit-o. Pt mine a fost prima optiune din cauza pretului - urmatoarea pe lista fiind un Forester second cu maxim 20-30k km rulaj in cazul in care nu mai rezistam sa astept. Asteptarea a fost mai grea incepind cu luna decembrie pt ca am luat-o cu gindul sa ma folosesc de ea in aceasta iarna. Voiam benzinar, automata si 4x4 astfel incit optiunile n-au fost prea multe la un buget fortat la 27k euro. Bineinteles ca l-am depasit putin dar nu atit incit sa ma gindesc la o versiune superioara sau chiar alt model. Pe linga minusurile asteptarii si a cresterii cursului valutar din ianuarie, au fost si avantaje printre care cea mai semnificativa financiar e Navigatia pe care am primit-o impreuna cu optiunea ecranului de 8inch. Nu e ceva ce voiam neaparat dar daca tot am primit-o, da bine la moral. Am comandat varianta Style 1.4/1.5 TSI, DSG, 4Drive pe care am pus: ACC, ecran 8inch, Full Link, pachetul confort drive in special pt sensorul de ploaie, pachetul enjoy style pt scaunele incalzite pt doamna - pachet care include si alarma, black exterior si park assist. Am mai pus roata de rezerva, SEAT driving profile pt partea de zapada si am pregatit-o pt carlig de remorcare. In plus am mai dat niste bani pt a schimba culoarea aia albastra standard si am facut-o alba. Trecerea de la Astra H la Ateca s-a simtit la parcari in primele zile si asta m-a facut sa apreciez foarte mult Park Assistul Probabil nu o sa-l folosesc prea des pt ca dureaza mai mult pina ajungem de comun acord unde sa parcam dar cel putin la inceput m-a impresionat ca o parcheaza drept si la distanta egala de celelalte masini. Eu, avind alte repere in Astra, tot strimba o parcam la inceput. In plus sint obisnuit sa deschid usa sa ma asigur ca sint paralel cu linia iar Ateca se opreste cind deschid usa Am observat ca farurile de zi sint diferite fata de modelul anterior, acum ledurile sint intr-un colt sub forma de triunghi(sau poate asa e la farurile standard?). Imi place ca nu are parti cromate, n-am fost niciodata fanul lor. Nu stiu daca e din cauza pachetului black exterior sau doar pt ca e Style. Revin cu pareri despre consum, comportament pe drumuri diferite cind voi avea o parere obiectiva. Deocamdata e clar ca trecerea de la o Astra 1.6 aspirat, sedan de 10 ani, manuala are doar avantaje. Mai adaug si citeva poze pentru cei interesati de anumite detalii din interior dar care nu se prea gasesc in prezentari: marimea tunelului din spate necesar pt 4Drive, cum arata tapiteria Style, marimea portbagajului.1 point
-
Buna ziua! Eu sunt Eli și de acum ma alătur și eu vouă! Ce pot spune rapid cât am timp: -culoare Ara Blue -senzori fata-spate -Faruri matrix -Magnetic ride -scaune super sport -pachet Performance( dacă așa se numește??, asa mi s a zis ) cu stitching roșu și etrieri rosii -Virtual Cockpit -MMI Touch + -Audi sound system -Keyless entry / Go1 point
-
Daca si sa citesti este greu atunci incearca la un service sau la reprezentanta sigur o sa te umple cu sugestii1 point
-
Din 157 de pagini sigur trebuie sa intelegi ceva , informatia exista trebuie doar sa cauti1 point
-
1 point
-
Face parte, si va primi un topic dedicat Este vorba de un Passat Variant BiTDI, 2015 si 56.000km ( istoric complet verificat ). Cu mult mai multe dotari decat era cazul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ce sa zic bre, despre cifre nu ma pronunt, caci pt mine sunt irelevante ; a fost mai mult o curiozitate aceasta masuratoare ; diferenta este sesizabila si asta e cel mai important ; aseara am masurat si cu un g5 1.9 al unui tovaras, el avea 62 la cald, in habitaclu, eu 56. M'a ajutat f mult faptul ca panourile exterioare de tabla sunt detasabile, caci altfel nu cred ca ma apucam ; plus de asta am scutit si niste bani, ca la beloud manopera era de 200 lei / usa, si eu am facut'o cu un prieten in 4 ore ( + portbagaj ) ; De schimbat, prea curand in niciun caz pt ca nu dispun de atatia bani ca sa fac un upgrade considerabil, si la 140k km reali zic eu ca BKD'ul ar trebui sa mai duca destul fara probleme, mai ales ca am schimbat cam tot ce era important / costisitor si la cat merg eu si la cum o intretin, asa ca o sa continui sa mai bag bani in asta cand va fi nevoie1 point
-
Am luat troaca. Se aude bine muzica, zgomotul de rulaj s'a diminuat in mers normal ; in ture ( 3000-4800 ) se aude cam la fel ca deh, tdi + downpipe = te tine treaz )) per total sunt multumit si recomand oricui, mai ales pt marci care sunt deficitare din fabrica pe acest aspect ; cand bati in usi acum din exterior suna a plin, nu a bidon gol ca inainte. p.s : DB masurati cu o app cu motorul cald in interior, de la 60 a scazut la 56.1 point
-
1 point
-
adica o sa mergi cu ATV prin oras? Personal nu mi se pare o idee buna, zic asta ca mai vad prin SB, foarte rar ce-i drept, dar am vazut unul saptamana trecuta, cu copilul in spate, ambii fara casti de protectie si nu m-am putut decat gandii la eventualul impact cu un alt auto in care ei sunt victime sigure chiar si la 50kmh, nu l-am inteles pe ala de ce si-ar pune copilul intr-un asemenea pericol.... Sa porti casca macar te rog :). Felicitari pentru intretinerea masinii, are parte de un tratament corespunzator. Si eu am trecut de la Castrol la Mobil, nu pot spune ca am vazut vreo deosebire, nu consuma cu niciunul dintre ele, si apoi daca esti pe interval fix de schimb ambele sunt la fel de ok.1 point
-
Baga stage1 la maxim, nu faci nimic cu jumatati de masura, plus, sa fim sinceri, la ce km putini ai tu, uzura inca e minima, fiabilitatea incepe sa scada dupa muuuuulti km .. si atunci... daca scade ceva (desi ma indoiesc ca daca esti pasionat si mergi decent cu masina, o servisezi la timp si stii cand sa ii dai in gura si cand nu... afecteaza cu ceva un stage1). In alta ordine de idei, tu sigur mai tii masina 1 an or so .. la cat de tare te vad ca vrei altceva si tot incerci trucuri cu asta deci, nu ai de ce sa ti faci griji de fiabilitate, ca nu e ca si cand o vrei inca 5 ani + .(sau poate gresesc, tu stii ce planuri ai .. )1 point
-
@rudiRUD Conteaza si puterea masinii la franare, atunci cand esti iute de picior, fiindca avand o putere mare, masina poate sa sprinteze mult mai rapid decat una slaba, pe o anumita distanta prinzi viteza mult mai mare, vei avea nevoie sa franezi mult mai puternic. Mai ales in conditii de mers foarte "sportiv", atingi viteze mari rapid si franezi mult apoi, ti se vor incinge prea tare discurile si placutele .. vei avea brake fade rapid. De aceea conteaza si cat de mari sunt discurile impreuna cu cat de bine ventilate sunt, daca sunt dintr-o singura bucata sau mijlocul e diferit de zona unde pica placuta.. etc Sunt multe kituri plug and play daca nu ma insel.. cele de 3.0tdi, cele de 2.0 tfsi, cele de TT RS, S4, S5 ... ai de unde alege @cristi5111 point
-
Vin cu o actualizare scurtă, pentru c-am mai făcut câte una alta la mașină: am instalat bureții de polistiren în ideea prevenirii formării de gheață la colțul ușii, care știm cu toții ce efecte poate avea la Golf 5. Codurile sunt 1K0867453A pentru partea stângă și 1K0867454A pentru partea dreaptă. Se instalează în așa fel încât muchia feței de ușa să treacă cât mai aproape de burete, astfel încât chiar dacă se formează un strat de gheață, acesta să fie subțire și poată fi ușor spart de portieră; am schimbat bușonul pentru umplere cu ulei al motorului cu unul original pentru 2.0 TFSI. Nu sunt sigur de ce, dar bușonul cu care am luat mașina nu era original... l-am căutat după cod și am văzut că ar fi echipare pentru Golf 1/2/3. Oh well, încă un lucru rezolvat la mașină. în sfârșit am ajuns la CSL Custom pentru instalarea catalizatorului. S-a mers pe varianta unui catalizator metalic Euro 4 cu 200cpsi, așa încât pot rămâne la softul APR Stage 2+. De-abia ce l-am instalat și nu am mers foarte mult dar primele impresii sunt că s-a îmbunătățit cuplul la ture mici, evacuarea a mai tăcut un pic și nu mai miroase a benzină !! Nu am apucat să merg tare cu mașina de când am instalat catalizatorul, dar mă aștept să fi pierdut ceva sus în ture mari. Urmează revizia la început de februarie și apoi ar fi momentul să trecem la lucruri mai serioase: ambreiaj, timonerie și anvelope. Mi s-a întâmplat să-mi patineze ambreiajul în treptele superioare, la drum lung, când aerul era rece și condițiile erau propice dar nu știu cu ce să-l înlocuiesc. Nu sunt sigur dacă un ambreiaj stock mai face față de la cuplul oferit de Stage 2+, iar alte variante au avantaje și dezavantaje. Dacă tot voi umbla la ambreiaj am zis c-o să umblu puțin și la timonerie: vreau să instalez un short-shifter (probabil cel de S3) și bucșe metalice la capetele cablurilor. Închei prin a spune că în sfârșit am aflat consumul de ulei al motorului zilele trecute, când a fost nevoie să fac nivelul: 1l/11.500km ceea ce, din alte discuții avute cu utilizatori de TFSI, pare să fie destul de mic. "Mai are veatză în ea"™️1 point
-
Sa veti grija cu GTI-urile ce au bordul in mile si frana de mana mecanica pe Autovit. Am vazut ca sunt patru masini 2015+ listate pe site si toate patru sunt al naibii de asemanatoare la interior cu masina mea: frana de mana mecanica si bordul atat atat in kilometri cat si mile. Inca o mentiune cu GTI-urile din SUA e ca au doar injectie directa, nu si multi-punct ca cele vandute in EU. Una din alea patru avea listat VIN-ul pe care l-am cautat pe Google si primele doua site-uri au fost cu dauna masinii din SUA. Poate totusi nu e aceiasi masina si nu sunt ceea ce banuiesc eu.1 point
-
1 point
-
Si de unde stii ca nu au pus chenarul negru tocmai pentru masini albe, ca sa detecteze camera din mers mai usor numarul?? un fel de faceid detection, implementat pentru numere.1 point
-
1. legea circulatiei din Romania la ora actuala ( care este de fapt o oug ) este foarte prost exprimata si lasa loc de interpretari. este normal ca politistul sa interpreteze aceasta "modificare" ca o incalcare a art 12 Art. 12. - Jurisprudență (3) (1) Pentru a circula pe drumurile publice, vehiculele, cu excepția celor trase sau împinse cu mâna și a bicicletelor, trebuie să fie înmatriculate ori înregistrate, după caz, și să poarte plăcuțe cu numărul de înmatriculare sau de înregistrare, cu forme, dimensiuni și conținut prevăzute de standardele în vigoare. desi mai jos la art 99 ne spune doar ca numarul trebuie sa fie vizibl, ceea ce la mine este chiar si fara dunga 16. conducerea unui vehicul ale cărui plăcuțe cu numărul de înmatriculare sau de înregistrare sunt deteriorate, murdare ori acoperite cu gheață sau zăpadă de natură a împiedica identificarea numărului de înmatriculare sau de înregistrare; 17. conducerea unui vehicul pe ale cărui plăcuțe cu numărul de înmatriculare sau de înregistrare sunt aplicate folii sau alte dispozitive care nu permit citirea numărului de înmatriculare ori plăcuțele nu corespund standardelor în vigoare; numerele mele au fost citite fara probleme atat la bariera de la fetesti ( publica ) cat si la intrarile in mall-uri ( private dar rezultatul fiind acelasi ) 2. am citit pe mai multe siteuri ca nu ar fi probleme inainte sa fac acest demers. dupa ce am citit si pe aici ca sunt politisti mai zelosi in interpretarea legii am purces la cumpararea a 2 buc suporti de numar, momentan nu am reusit sa fac rost de niste guta, o sa incerc sa scot niste lita dintr-un cablu cu care sa le dezlipesc de pe bara. momentan suportii stau in portbagaj. @Muale am rascolit internetul ( intern si extern ) nu am gasit ceva full alb . am de gand sa le vopsesc pe astea pe care le-am luat ( daca nu se "integreaza" in peisaj ) dar e posibil sa nu tina vopseaua pe ele. 3. in alte tari EUropene se poate din "fabrica" si fara dar noi trebuie sa fim mai catolici decat papa1 point
-
Cam asta ar fi rezultatul final Din pacate cand am dat jos catback-ul original am ciupit un pic tamponul de la tip-ul din stanga si s-a rupt cand am montat Milltek-ul. Le-am comandat pe toate noi si originale, probabil ca pe marti-miercuri sunt aici. La primavara vine si un downpipe Milltek catless de 3" ca sa fie sistemul complet1 point
-
-1 points
-
In 157 de pagini sunt uleiuri pt benzina, pt motorina, pt tsi, pt tdi, pentru... etc... adica... shaorma cu de toate, fara suparare Crede ma, am cautat ( e drept, nefiind foarte familiarizat cu formul vw, poate n am cautat cum trebuie ). Oricum majoritatea posturilor sunt referitoare la uleiul pt benzinare ( gen Mobil 1 FS sau New Life... ) si sunt pre 2014/2015 cand a aparut BiTDI (CUAA) Informatiile pot veni si sub forma de sugestii ( poate 0W40 nu e un ulei potrivit pt CUAA... de ex)-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00