Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.04.2019 în toate secţiunile
-
5 points
-
4 points
-
Cum proviziile din frigider erau pe terminate am... iesit la vanatoare in supermarket. Bineinteles, cum niciodata nu gasesc totul la un loc, am setat traseul optim, incluzand si un jet la OMV care nu s-a mai materializat din motive de ploaie (care si aia a foat doar o jumatate de aversa). Pe drumul de intoarcere, din motive de incadrare aiurea (deficitara as zice)... am testat plecarea de pe loc in S... am rupt aderenta aproape instant cu tot pomul de Craciun in bord plus zgomotele aferente. Asta doar gadiland usor acceleratia. Ajuns acasa, pe o strada pustie cu asfalt de calitate si putin ud, fara trafic, fara treceri de pietoni, fara pietoni, fara masini parcate aiurea, am retestat fiind si mai delicat cu acceleratia. Same result. So, daca mai trageam o speranta de la Nexenuri (in weekend s-au comportat OKish...) e clar ca nu trec de primul sezon... oricum voiam 17-18”... acum am motiv ;))3 points
-
ZF recomanda ca si interval de schimb 80-120k km, cat mai aproape de 80k daca se foloseste in conditii mai grele, gen se tracteza cu ea sau e folosita prin tari unde T sunt ridicate, altfel pentru regim normal de exploatare catre 120k km. A mea are 246k km acum iar operatiunea o fac eu, acum am vazut ca sunt multi care fac operatiunea folosind aparatul de flush de la Ravenol, lucru care insa nu e recomandat pentru cutiile astea, e de preferat metoda gravitationala. In Bucuresti ai chiar un centru ZF care face, pentru 6hp taxau cca 1200-1300Ron cu tot cu manopera si materialele necesare. E un ulei care este normal ca se oxideaza in timp, insa e cu mult peste un ulei de motor si stresul caruia este suspus este diferit fata de cel din motor. Eu il schimbam oricum ca si mentenanta preventiva, si este de facut acest lucru daca tii la masina, dar in acelasi timp sunt de parere ca atata timp cat cutia merge bine si masina nu este abuzata la fel de bine poate fi si neschimbat, am vazut destule masini cu mai multi km la care nu se schimbase uleiul in cutie si nu aveau vreo problema. Are aproape 250k km si uleiul original iar cutia merge foarte bine, asta este o dovada ca acel ulei isi face treaba foarte bine. Sunt de parere ca nu pica din cauza uleiului neschimbat ci mai degraba din cauza unei epxloatari neadecvate sau a pierderilor nedepistate la timp. Normal ca sunt si cazuri cand cedeaza alte componente, dar asta nu este neaparat vina uleiului.2 points
-
Dupa aprox 6 saptamani de asteptare, azi a fost ziua cea mare. Comanda data pe 28.02, ajunsa la dealer pe 12.04 si ridicata azi 15.04. Dupa un an jumatate cu 1.4 cutie manuala, m-am hotarat sa o schimb cu 2.0 TSI 4x4 190CP DSG7 DQ381 echipare Style cu urmatoarele dotari: Adaptive Cruise Control + Front Assistant Airbag-uri laterale spate Blocuri optice spate TOP LED Conexiune USB pentru locurile din spate Driving Mode Selection Duze stropitoare parbriz incalzite Elemente suplimentare protectie sasiu Faruri cu tehnologie LED KESSY Oglinzi exterioare pliabile electric cu efect antiorbire Parbriz incalzit Pregatire telefon cu Bluetooth si comanda vocala Scaune fata / spate incalzite Senzori parcare fata/spate Bolero + Smartlink Virtual cockpit Volan incalzit multifunctional cu padele DSG Spatare scaune fata Stergator luneta Jante Trius 17 antracit (cu anvelope Dunlop Sport Maxx, DOT 2019, Made in Germany) Deocamdata am facut un drum de 250 km, DN + autostrada, masina s-a comportat excelent iar DSG-ul e wow. Nu am condus DSG decat la test drive si este uimitor ce plus de confort aduce iar combinatia cu ACC este excelenta. Incerc sa fac un rodaj cat mai eficient si in afara orasului pe cat posibil. Mi-am propus sa nu depasesc 2000 rpm pana la 1000 Km, dupa care incep sa cresc turatia progresiv. De cateva luni am tot cautat informatii despre aceasta configuratie si nu am gasit mare lucuru iar pe Youtube absolut nimic. De exemplu nu stiam ca 4x4 vine cu evacuare dubla iar rezervorul este de 55 litri. Totodata am ramas placut surprins de consumul pe autostrada. La 110 km/h aveam consum instant de 4.8/5.5 litri. Sincer, ma asteptam la mai mult fiind si 4x4. Consumul de azi a iesit la 5.9 cu o medie de 58 km/h, mers usor pe DN cu 70 - 80 km/h, pe autostrada 100 - 110 km/h si putin in oras la plecare si la sosire. Am urcat si cateva poze facute pe repezeala, vor urma si altele pe parcurs cu mai multe detalii.1 point
-
1 point
-
@grasu79 https://www.naviplus.com.au/single-post/2018/01/18/Apple-CarPlay-Android-Auto-Retrofit-for-Volkswagen-Touareg-7P-series1 point
-
Salutare, n-am mai scris de ceva vreme și m-am gândit să revin cu update Am vopsit părțile unde am fost lovit împreună cu un prieten: Cum arată acum: Nu am reușit (nici nu am încercat) să repar asta dar o voi face curând: Per total a ieșit bine, se vede puțin diferența de lac dar o voi rezolva săptămâna viitoare cu polish: Alte informații.. mi-am înscris în final mașinuța pe numele meu RAR trecut, ITP bun, câteva zile de alergat.. Am făcut update de firmware la navigație + hărți East Europe + schimbarea culorilor meniului: Si ca ultimă informație, mi-am cumpărat 4 cauciucuri de vară: Goodyear Efficient Grip Performance 205/55R16 91V (1.134,16 LEI)1 point
-
Am inteles, nelamurirea era legat la faptul ca pana aucma niciodata nu stiu sa se fi facut regenerare, sau cel putin n-am observat-o, in toti acesti 13000km de cand am luat-o. E drept ca incerc sa merg turat, si in ultimele luni la drumuri lungi tot cu a 4-a merg si la peste 3000 turatii...in a 5-a n-am mai bagat-o de mult, tocmai ca sa fie motorul turat.1 point
-
@corad0 - mersi :). E destul de agila masina, mult mai agila fata de 3.0tdi anterior, senzatia e cu totul alta, aia era ca o locomotiva asta se simte mai mult ca un tren de mare viteza, nu stiu cat am nimerit-o cu comparatia asta, dar ideea este ca asta se simte mai usoara si chiar daca nu trage ca o locomotiva compenseaza cu sunetul si turatia, clar e mai rapida decat 3.0tdi care avea un stage 1 totusi, pe cel stock il mananca la micul dejun :). @bubu182 - stiu de APR, ca si costuri tot pe acolo sunt, cca 6-700Eur daca imi amintesc bine, o sa ii contactez si pe ei. Intre timp iar mi-am dat de lucru, ma apucasem ieri sa schimb uleiul la motor si aveam oricum un pitic cu garnitura de la mufa cutiei pe unde intra cablajul, era murdar pe acolo asa ca, desi nu era programata, am dat drumul uleiului, am dat jos si mecatronicul pentru a schimba garnitura dintre el si cutie, schimb si garnitura de la mufa. Folosesc un kit de service pentru cutie de la ZF, il am ramas de la Allroad la care nu am mai apucat sa il folosesc asa ca pica tocmai bine. Era neumblat la cutie, uleiul original de fabrica, nu arata rau si nu mirosea a ars, dar clar are destule impuritati adunate pe magneti.1 point
-
Haideti sa ramanem On Topic subiectul pietre a fost destul discutat o sa urmez sfaturile sa merg incet cand ies de pe macadam pana ce ies pietrele din anvelope.1 point
-
Și eu sunt de părere că ar trebui să o iei usor când iesi de pe un drum din asta offroad, atât pentru tine cât și pentru restul. Am pățit eu cu un Duster abia ieșit de pe un șantier ce a calcat-o sa prindă verde la semafor și a aruncat cu pietre și noroi în toate mașinile din spatele lui. A prins verdele, dar și frigiderul plin...1 point
-
Salut, CTK de la beloud. Au o promotie acum pt pachetul cu 16 folii de 1,8 ( 199 lei ) ; am luat un pachet pt usi ( si mi'au mai ramas 3-4 folii ), 2 buc pt portbagaj de grosime mare ( dar am mai completat apoi cu cele din pachet ), si una groasa pt capota. Vezi factura ( in factura sunt 2 buc pt capota pt ca am luat si pt 1 prieten ) Costul total pt materiale a fost de 300 lei. Mai e si rola aia de lipit materialul vreo 30 lei.1 point
-
legat de pietrele adunate de anvelopele cu santuri mari : daca iesi de pe un drum cu pietricele multe , de unde anvelopele aduna constincioase orice se potriveste , si intri apoi pe drum asfaltat de viteza - nu accelera in primul km - lasa pietrele care nu sunt prinse bine sa se desprinda incet si nu brutal cele prinse bine le vei desprinde doar manual daca vei accelera poti pati ca mine cand aveam AT2 - am iesit de la o balastiera pe drum national intre localitati - am accelerat si ma distram cum zboara pietrele cu zecile din roti - asta pana mi-a zburat o piatra undeva la roata dreapta fata si in 10 secunde dupa accelerare am auzit un zgomot groaznic de piatra frecata pe fier / tabla - oricat am incercat sa sparg piatra mergand mai incet sau mai tare nu am reusit - doar cand am iesit intr-un refugiu pe dreapta am scapat de piatra dupa 5 minute de mers usor in toate directiile cu volanul la fel in toate directiile1 point
-
@mad_kat cred ca ai dibuit scopul exploratorului. Din punctul meu de vedere ce rost are sa am doua masini : una de asfalt si una de tavaleala ....daca sunt la 500km departare de casa si descopar un drum frumos.... ma bag direct si aflu unde duce ..... alternativa care e? Ma intorc acasa iau masina de tavalala , pierd alte zeci de ore pe drum si poate nu o sa mai dau de acel drum niciodata ca nu am reusit sa ii salvez locatia...... Momentul conteaza Exploreaza momentul....cam asta e scopul... Fiecare cu gusturile si nebuniile lui , unii inteleg altii te considera nebun. Legat de doza de FAXE are ambalaj standard international 1L cu dimensiunile : Inaltime = 198mm si Diametru = 95mm asa ca nu prevad un mare challange dar data viitoare cand trec prin Auchan o sa iau o astfel de doza daca nu uit doar asa de dragul testului ca oricum ajuge pomana mai tarziu1 point
-
Al doilea jurnal de 2.0 TSI pe Octavia din Aprilie. Sa o stapanesti sanatos ! Haldex-ul e destul de eficient si la mers constant repartizeaza cuplul 90/10 fata/spate.1 point
-
1 point
-
A venit timpul sa imi dau si eu cu "parerea" despre anvelopele noi de vara ! Dupa 2500+ km parcursi cu ele in toate regimurile posibile toate conditiile meteo eu zic ca pot sa imi dau macar o parere... Discutam strict de anvelopele de vara Michelin Latitude CROSS 235 65 R17 108V XL pe care eu le-am ales ca "incaltari de vara" pentru noul Explorator. Informatiile care urmeaza sunt strict pareri personale si comparatii facute doar cu foste anvelope folosite de mine pe aceasta masina si nu din auzite sau de la alti utilizatori . Sa incercam sa comparam mere cu mere si nu altceva. Inainte de achizitie m-am gandit destul de mult ce tip de anvelope vreau si ce dimensiune. Am zis ca vreau sa maresc talonul anvelopei special pentru coclaurile in care ma bag si cele in care urmeaza sa ma bag. Plus ca pentru o groapa luata la viteza mare nu stica deloc. Iar in final motivul decisiv a fost "de ce nu?" Din start am avut mai multe intrebari care ma cam macinau destul de mult: Incape dimensiunea asta pe tiguan fara sa atinga in amortizor? Atinge in carenajele rotii? O sa fie instabila? ..... citeam pe diferite siteuri/forumuri si nu gaseam dimensiunile clare de constructie ale anvelopei. Dupa masuratorile mele estimate mai erau cam 7 milimetri pana la amortizor luand in calcul zeci de poze si siteuri de comparatie dimensiuni anvelope. Situatia era putin incerta dar cum e si vorba aia "Noaptea este cea mai intunecata inainte de zori" ......am dat peste un alt pasionat de Tiguan care a montat aceste anvelope pe un Tiguan 5n care ghici ce........avea si pachetul de inaltare montat pe masina : Ironic .... pe un forum din Rusia am gasit informatiile dar utilizatorul era Grec Nu numai ca mi-a dat toate informatiile necesare , m-a ajutat si cu masuratorile conform fisei tehnice iar in momentul ala situatia era ceva de genul " back in business" . De mentionat faptul ca nu orice anvelopa 235 65 R17 incape pe TIGUAN ! Aceste anvelope incap datorita formei lor Trapezoidala a trenului de rulare : Trenul de rulare al acestora este cu aprox 2 cm mai mic decat anvelopelor normale 235 55 R17 : Iar de aici in colo povestea anvelopelor este cancan .....dragoste la prima vedere ! Sa vorbim putin si de ratinguri : Am luat testele generale ale utilizatorilor pe site-ul Michelin si am pus procentele care cred eu ca sunt OK conform ce am simtit eu : Unde am trecut OK , sunt de acord cu ce au votat ceilalti utilizatori , dar am considerat ca la zapada si gheata sunt sub cele indicate mai sus. ( la gheata posibil sa fie mai mic procentul ) . - Ca si zgomot sunt cu 71 DB rating dar sa fiu sincer nu mi se par mai zgomotoase ca Nokian WRD4 de iarna care au 69db. Odata montate pentru mine nivelul de zgomot a ramas acelasi. Au fost testate cu toate vitezele legale posibile si nu am vazut diferente mari de zgomot intre acestea si cele de iarna. - Stabilitatea nu mi se pare afectata ! ba din contra sunt mai dure decat anvelopele de iarna Nokian si feelingul pe curbe este unul de fermitate si siguranta la virare . - Pe drum umed franeaza foarte bine ( mult mai bine decat Bridgestone Dueller vechi) . - Pe autostrada cu ploaie torentiala nu am simtit nici un moment ca incep sa rupa aderenta din cauza apei , chiar mers cu viteze peste 100kmh. Nu cred ca sunt eu asa expert incat sa imi dau seama de diferentele intre o anvelopa care are A si una care are B la franare pe umed , sa fim seriosi , pentru noi (chiar si pasionati) placebo lucreaza la greu asa ca fara teste adevarate cele expuse mai sus raman doar pareri impartite intre colegi pe forum. Pe scurt : franeaza bine , aderenta buna , stabilitate buna , zgomot acceptabil....... asta este Feedbackul meu general ! Dar.... exista un dar.... si doar un dar ..... Pe mine m-a ros faptul ca anul trecut ...... chiar si cu 4x4 al masinii impreuna cu mult entuziasm si mult avant , nu am reusit sa urc un deal acoperit cu iarba uda si cu noroi . Asa ca plin de tupeu si impins de orgoliu am mers intr-o zona mai mlastinoasa sa pun la test si acest aspect . Din toate considerentele mele daca nici acum nu urca un deal cu iarba umeda (adica imediat dupa ploaie) clar anvelopele nu isi fac treaba si le-am luat doar asa de "forma" . Testul : Urcat panta pana la jumatate ->oprit masina -> Pornit masina din mijlocul pantei . Va las pe voi sa decideti , daca tractiunea oferita este sufiecienta , eu sunt foarte multumit ca masina nu a luato la vale nici macar un cm Pana acum numai de bine , toate lucrurile par perfecte la prima vedere , dar cum Mos Craciun nu exista si anvelopele trebuiau sa aibe si ele un punct slab..... acest punct slab s-a manifestat intr-un asa fel incat aproape am crezut ca am o problema tehnica la masina Exact cum am fost prins cu pantalonii in vine de cricul masinii fiind mai scurt , asa am aflat si eu pe pielea mea marele defect al acestor anvelope , sentimentul a fost asemanator.....cum de nu m-am gandit?.....cum de nu am citit? ......ca dupa ce se intampla parca peste tot gasesti scris ...... Daca ati avut rabdare sa cititi atat de mult nu va mai tin in suspans...... Ale naibi anvelope aduna pietre intre zimti ca la balamuc ! asa cum ziceam si mai sus , intr-o zi cand am parcat intr-un popas de autostrada am trecut prin ceva nisip/pietris pe jos care la prima vedere nu era nimic neobisnuit. Bai baieti ....cand am accelerat sa ma inscriu inapoi pe autostrada , pe la 80 in sus a inceput sa tremure volanul iar pe la 110 se auzeau niste bufnituri comparabile cu situatia atunci cand iti bat mascatii la usa "Deschideti Politia" ..........am tras repede pe dreapta pe banda de urgenta ca sa descopar ca pe roata fata dreapta era prinsa o piatra cam cat o nuca la forma......odata ce am scos piatra totul a revenit la normal . Din obsesie am tras pe dreapta la urmatoarea parcare si am curatat pietrele din toate rotile. De atunci situatia cu bataile s-a mai repetat de 2 ori dar nu la acelasi nivel. Am cumparat o scula speciala pentru acestea care imi usureaza munca foarte mult . Iar dupa cum se vede mai jos ....chiar e necesara. Intradevar pietrele acestea sunt periculoase pentru alti participanti la trafic .......daca ar parasii zimtii anvelopei dar oricat de tare as merge tot acolo le gasesc Cand merg printr-o parcare subterana parca sunt un Bichon Maltez cu ghearele pe parchet .......asa se aude... Am vrut anvelope de OffRoad acum trebuie sa suport si consecintele , nu pot sa las aspect sa imi strice placerea , cu 5 minute pe saptamana alocate dau jos toate pietrele. Cine ar fi crezut ca anvelopele acestea sunt colectionare de pietre .... macar de as gasi un inel de "haur" prins intre zimti1 point
-
Ar fi drăguț sa spui și care a fost decizia finală, chiar daca poate nu face parte din grup.1 point
-
Detin un Passat B8 cu motor 1.5 TSI cu 150cp si cutie manuala cu 6 trepte. Dupa primii 1000km am un consum mediu de 7,2l/100km. Am circulat si pe autostrada, pe DN si in oras relativ echilibrat cca numar de kilomeri. Am observat ca indiferent de treapta de viteza , daca ridic un pic piciorul de pe treapta de acceleratie trece la functionarea cu 2 pistoane. Daca iau de tot piciorul de pe acceleratie continua sa mearga destul de mult fara a pierde din viteza initiala. Cu DSG cred ca se comporta si mai bine.1 point
-
...si dupa ce am terminat partea mai serioasa am facut si o curatare a corpului acceleratiei si a superchager bypass valve(care arata tot ca un corp de acceleratie), asta pentru ca pe ultimul aveam o eroare intermitenta. Nu erau atat de murdare si uitandu-ma in istoricul masinii mai fusesera curatate, dar au rezolvat usoara vibratie de la ralanti pe care o sesizam cateodata. As fi putut-o face cand aveam compresorul dat jos, dar nu mi-a trecut prin cap :), insa e o operatiune de 15min asa ca merita oricum facuta cu regularitate.1 point
-
Intre timp masina a suferit si o interventie mai serioasa pe la motor, anume schimbarea intinzatoarelor lanturilor superioare ale distributiei. Evident am luat aceasta decizie intrucat unul dintre ele facea un zgomot la pornire dupa ce masina statea parcata peste noapte, cel de pe partea sofer pierdea presiunea si avea nevoie de timp sa se incarce cu ulei, semn ca cedase supapa aceea din el, il mai ajuta doar partea mecanica, adica un telescop cu arc, insa nu era suficient. Asa ca, dupa un indelung research, in care am descoperit ca probabil 99% dintre 3.0tfsi(indiferent de caroseria pe care s-au pus ) au problema asta, cel putin in USA exista si un TSB pe tema aceasta intrucat multi acolo au sesizat aceste zgomote inca de la rulaje de 20-30k km si rezolvarea era schimbarea acestui intinzator de pe partea sofer, in cele mai multe cazuri asta era de vina. Daca pentru B8, C7 sau D4 exista un p/n revizuit pentru intinzator, pentru C6 nu, probabil si pentru ca s-a fabricat doar in perioada 2009-2011 si au uitat de ele. De asemenea am decis sa fac eu aceasta operatiune, in mine am mai multa incredere, am intrebat putin si prin alte parti insa nu prea stiau ce si cum e cu motorul asta, ideea este ca nu mi-au inspirat incredere, unul singur care imi este si prieten si are service ar fi putut sa o faca si aveam incredere in el dar e in alt judet si imi era peste mana. Asa ca, inarmat cu documentatia necesara din ELSA, citit/vizionat cam tot ce se putea despre acesta operatiune, facuta o investigatie amanuntita care sa imi demonstreze ca intr-adevar intinzatorul este problema si apoi cumparat trusa de cale specifica motorului pentru blocarea distributiei, m-am apucat de treaba. In final am ajuns sa schimb: ambele intinzatoare pe care le-am luat INA, cele originale erau tot INA, patinele superioare, garnitura corp filtru ulei, garnituri capace axe came, bujii, suruburi axe came si alte maruntisuri. Satisfactia a fost foarte mare cand dupa ce am pus totul la loc conform procedurii masina a pornit din prima fara nicio eroare si fara infamul zgomot, am rasuflat usurat :).1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu, nu se poate repara/polisha. Necesita înlocuire, ultima pe care am înlocuit-o joi, a fost la un A6 C7 - am comandat-o în Cehia, parca în jurul la 130 euro + transport, etc1 point
-
Daca tot vorbesc prostii, prezinti candva si vreun argument la cele spuse mai sus sau e doar o parere? Unde scrie ca se schimba la 90 k pt prima data, dupa care din 60 k in 60 k? Sunt curios care dintre noi spune mai multe prostii...1 point
-
Am mai scris si mai scriu. In timp softul dieselgat aduce uzura suplimentara motorului. Structura fizica a motorului nu e conceputa pt regenerari la 200km. Uleiul se contamineaza rapid. Consum crescut.Putere scazuta sub 2100 ture. Creste uzura generala a motorului.Am simtit asta pe masina personala. Un motor ok.. nu iti dai seama cand face regenerare.. nu scrie nu aprinde nici un martor.. doar cand sint probleme. Cititi intreg topicul si va lamuriti... cine vrea. Care nu .. mergeti asa cu dieselgateul. Fiecare face cum crede si cum stie. Un lucru sa stiti .. 75.. 80 % din meseriasii din service nu stiu ce e cu dieselgateul asta. Nu va pot lamuri cum lucreaza si ce face.0 points
-
Salutare! N-am mai scris de mult, ce-i drept ca nici mare lucru nu s-a mai intamplat cu masina, facand fata cu brio la ce i-am cerut si anume 60 000 km in ultimii 2 ani pe drumuri diverse, de la autostrazi la drumuri montane acoperite cu zapada etc. Pe langa revizii si distributie schimbata preventiv am mai schimbat cardanul si flansa, vreo 2 bucse, franele si cam atat. Intre timp a aparut o ocazie pe care n-am putut sa o las sa treaca cu vederea si a trebuit sa "actionez" si anume un 530xd e61 LCI cumparat de nou de o persoana apropiata (nerulat in Ro, am atasat niste poze) si care a trebuit sa renunte la el pentru ca a plecat in America, asa ca m-am hotarat sa il iau eu. Imi cam pare rau dupa Tiguan, deoarece masina era perfecta, mi-as fi dorit sa fie DSG, m-am cam plictisit sa "mestec" in motorina, asa ca mi-am dorit ceva automat, oricum n-avea rost sa tin 3 masini (avand si 6-le cabrio, tot manual de care, cum am zis si in alte postari, nu ma pot desparti) asa ca am decis sa renunt la Tiguan. Probabil ca un moderator ar trebui sa inchida acest topic. Multumesc pentru gazduire, si drumuri bune va doresc!0 points
-
Nu mai vorbiti prostii. Daca v-au tinut saracele curele peste 100 - 120 mii km considerati-va norocosi. Cureaua (curelele) + rolele si pompa de apa se schimba prima data la 90000 si dupa aia din 60 in 60 de mii km. Nu exista nici un fel de protectie impotriva sau in cazul ruperii curelei de distributie. Cand se rupe aceasta din urma se indoaie de obicei supapele, iar in cazuri mai grave se indoaie si chiulasa. Deci nasol de tot, un sac de bani. Prima chestie pe care va trebui s-o faci inainte de schimbul kitului de distributie este schimbul mecanicului. Bafta.-1 points
-
nu va mai agitati degeaba pentru k omu are dreptate,daca te tine mai mult de 60 k e noroc,nici un mecanic BUN nu iti da garantie mai mult...dar e treaba voastra,riscati pe banii vostri.la faza cu chiulasa intradevar a cam dat rateu,insa se poate deforma si va trebui rectificata!-1 points
-
-1 points
-
trebuie schimbat dupa 2 ani(daca e vw 504/507), indiferent de nr de km. iar producatorul "recomanda" un nr maxim de km, gandit in teste de laborator, deci eu zic sa nu tii un ulei peste 10 mii km daca vrei sa mearga masina ca noua mult timp. ps: la o masina parcata 2 ani nu-i crapa rulmentii si altele?-1 points
-
@zidanne: n-ai putut sa stai acolo 2-3 h sa iei direct numerele? @offtopic: sunt in "zona" si am prins primele minute cu incendiul, lumea se strangea si facea poze. Pompieri si politie din ce in ce mai mult. Am zis totusi ca e minor, insa pana am ajuns la hotel (1h) cazusera si turla si acoperisul. Maine pe seara incerc sa vad de la fata locului cum s-o vedea, desi ma doare sufletul... astereala din sec 13-14 distrusa...-1 points
-
-1 points
-
La o luna dupa ce am luat masina am scapat de el. Nu am nici o problema.. nu am asteptat sa apara. Acel soft e criminal.. pt cei care nu circula pe autostrada. Face mereu regenerare.. contamineaza uleiul.. etc.-1 points
-
Ok. Vad ca nu ai inteles nimic.Zeci de pagini scrise aici .. pt tine nu inseamna nimic. Km multi .. fara surprize.-1 points
-
-1 points
-
Regenerari repetate. Mergi la diagnoza la cineva priceput. Daca ai fost la rep .. nu scapa fara soft.-1 points
-
Este...cand sunt sute de becuri pe raft, e greu sa il gasesti pe cel cu codul potrivit. Eu ma duc la baiatul de la vanzari, ii spun ce vreau , iar el stie unde sa caute si imi da becul. Apoi eu doar verific sa fie codul potrivit. Simplu si eficient. Nu mai am chef sa pierd timpul cautand pe raft becul cu codul potrivit.-1 points
-
Am preferat sa merg mai la ''sigur'' si le-am comandat de la un magazinul de piese decat sa aleg aiurea diversi furnizori de piese dubiosi cu preturi absurde... am verificat stai chill, si am vazut diferentele maricele de pret, si daca ai probleme ce faci?, i-l suni pe agentul de la autokarma ca piesele sunt deteriorate la transport sau lipsa din ambalaj?...fix in dos il doare... ce faci atunci?... injuri.-1 points
-
Corect am sa schimb distributia urmatoare la 60k km pentru ca un set de distributie costa 400 de euro si inca exist motoare noi la 9000 de euro. Noi, in Romania, inca avem autostrazi doar in vise :(... bdw care este de fapt eticheta la CRKB?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00