Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.04.2019 în toate secţiunile

  1. A venit timpul sa imi dau si eu cu "parerea" despre anvelopele noi de vara ! Dupa 2500+ km parcursi cu ele in toate regimurile posibile toate conditiile meteo eu zic ca pot sa imi dau macar o parere... Discutam strict de anvelopele de vara Michelin Latitude CROSS 235 65 R17 108V XL pe care eu le-am ales ca "incaltari de vara" pentru noul Explorator. Informatiile care urmeaza sunt strict pareri personale si comparatii facute doar cu foste anvelope folosite de mine pe aceasta masina si nu din auzite sau de la alti utilizatori . Sa incercam sa comparam mere cu mere si nu altceva. Inainte de achizitie m-am gandit destul de mult ce tip de anvelope vreau si ce dimensiune. Am zis ca vreau sa maresc talonul anvelopei special pentru coclaurile in care ma bag si cele in care urmeaza sa ma bag. Plus ca pentru o groapa luata la viteza mare nu stica deloc. Iar in final motivul decisiv a fost "de ce nu?" Din start am avut mai multe intrebari care ma cam macinau destul de mult: Incape dimensiunea asta pe tiguan fara sa atinga in amortizor? Atinge in carenajele rotii? O sa fie instabila? ..... citeam pe diferite siteuri/forumuri si nu gaseam dimensiunile clare de constructie ale anvelopei. Dupa masuratorile mele estimate mai erau cam 7 milimetri pana la amortizor luand in calcul zeci de poze si siteuri de comparatie dimensiuni anvelope. Situatia era putin incerta dar cum e si vorba aia "Noaptea este cea mai intunecata inainte de zori" ......am dat peste un alt pasionat de Tiguan care a montat aceste anvelope pe un Tiguan 5n care ghici ce........avea si pachetul de inaltare montat pe masina : Ironic .... pe un forum din Rusia am gasit informatiile dar utilizatorul era Grec Nu numai ca mi-a dat toate informatiile necesare , m-a ajutat si cu masuratorile conform fisei tehnice iar in momentul ala situatia era ceva de genul " back in business" . De mentionat faptul ca nu orice anvelopa 235 65 R17 incape pe TIGUAN ! Aceste anvelope incap datorita formei lor Trapezoidala a trenului de rulare : Trenul de rulare al acestora este cu aprox 2 cm mai mic decat anvelopelor normale 235 55 R17 : Iar de aici in colo povestea anvelopelor este cancan .....dragoste la prima vedere ! Sa vorbim putin si de ratinguri : Am luat testele generale ale utilizatorilor pe site-ul Michelin si am pus procentele care cred eu ca sunt OK conform ce am simtit eu : Unde am trecut OK , sunt de acord cu ce au votat ceilalti utilizatori , dar am considerat ca la zapada si gheata sunt sub cele indicate mai sus. ( la gheata posibil sa fie mai mic procentul ) . - Ca si zgomot sunt cu 71 DB rating dar sa fiu sincer nu mi se par mai zgomotoase ca Nokian WRD4 de iarna care au 69db. Odata montate pentru mine nivelul de zgomot a ramas acelasi. Au fost testate cu toate vitezele legale posibile si nu am vazut diferente mari de zgomot intre acestea si cele de iarna. - Stabilitatea nu mi se pare afectata ! ba din contra sunt mai dure decat anvelopele de iarna Nokian si feelingul pe curbe este unul de fermitate si siguranta la virare . - Pe drum umed franeaza foarte bine ( mult mai bine decat Bridgestone Dueller vechi) . - Pe autostrada cu ploaie torentiala nu am simtit nici un moment ca incep sa rupa aderenta din cauza apei , chiar mers cu viteze peste 100kmh. Nu cred ca sunt eu asa expert incat sa imi dau seama de diferentele intre o anvelopa care are A si una care are B la franare pe umed , sa fim seriosi , pentru noi (chiar si pasionati) placebo lucreaza la greu asa ca fara teste adevarate cele expuse mai sus raman doar pareri impartite intre colegi pe forum. Pe scurt : franeaza bine , aderenta buna , stabilitate buna , zgomot acceptabil....... asta este Feedbackul meu general ! Dar.... exista un dar.... si doar un dar ..... Pe mine m-a ros faptul ca anul trecut ...... chiar si cu 4x4 al masinii impreuna cu mult entuziasm si mult avant , nu am reusit sa urc un deal acoperit cu iarba uda si cu noroi . Asa ca plin de tupeu si impins de orgoliu am mers intr-o zona mai mlastinoasa sa pun la test si acest aspect . Din toate considerentele mele daca nici acum nu urca un deal cu iarba umeda (adica imediat dupa ploaie) clar anvelopele nu isi fac treaba si le-am luat doar asa de "forma" . Testul : Urcat panta pana la jumatate ->oprit masina -> Pornit masina din mijlocul pantei . Va las pe voi sa decideti , daca tractiunea oferita este sufiecienta , eu sunt foarte multumit ca masina nu a luato la vale nici macar un cm Pana acum numai de bine , toate lucrurile par perfecte la prima vedere , dar cum Mos Craciun nu exista si anvelopele trebuiau sa aibe si ele un punct slab..... acest punct slab s-a manifestat intr-un asa fel incat aproape am crezut ca am o problema tehnica la masina Exact cum am fost prins cu pantalonii in vine de cricul masinii fiind mai scurt , asa am aflat si eu pe pielea mea marele defect al acestor anvelope , sentimentul a fost asemanator.....cum de nu m-am gandit?.....cum de nu am citit? ......ca dupa ce se intampla parca peste tot gasesti scris ...... Daca ati avut rabdare sa cititi atat de mult nu va mai tin in suspans...... Ale naibi anvelope aduna pietre intre zimti ca la balamuc ! asa cum ziceam si mai sus , intr-o zi cand am parcat intr-un popas de autostrada am trecut prin ceva nisip/pietris pe jos care la prima vedere nu era nimic neobisnuit. Bai baieti ....cand am accelerat sa ma inscriu inapoi pe autostrada , pe la 80 in sus a inceput sa tremure volanul iar pe la 110 se auzeau niste bufnituri comparabile cu situatia atunci cand iti bat mascatii la usa "Deschideti Politia" ..........am tras repede pe dreapta pe banda de urgenta ca sa descopar ca pe roata fata dreapta era prinsa o piatra cam cat o nuca la forma......odata ce am scos piatra totul a revenit la normal . Din obsesie am tras pe dreapta la urmatoarea parcare si am curatat pietrele din toate rotile. De atunci situatia cu bataile s-a mai repetat de 2 ori dar nu la acelasi nivel. Am cumparat o scula speciala pentru acestea care imi usureaza munca foarte mult . Iar dupa cum se vede mai jos ....chiar e necesara. Intradevar pietrele acestea sunt periculoase pentru alti participanti la trafic .......daca ar parasii zimtii anvelopei dar oricat de tare as merge tot acolo le gasesc Cand merg printr-o parcare subterana parca sunt un Bichon Maltez cu ghearele pe parchet .......asa se aude... Am vrut anvelope de OffRoad acum trebuie sa suport si consecintele , nu pot sa las aspect sa imi strice placerea , cu 5 minute pe saptamana alocate dau jos toate pietrele. Cine ar fi crezut ca anvelopele acestea sunt colectionare de pietre .... macar de as gasi un inel de "haur" prins intre zimti
    10 points
  2. Cum proviziile din frigider erau pe terminate am... iesit la vanatoare in supermarket. Bineinteles, cum niciodata nu gasesc totul la un loc, am setat traseul optim, incluzand si un jet la OMV care nu s-a mai materializat din motive de ploaie (care si aia a foat doar o jumatate de aversa). Pe drumul de intoarcere, din motive de incadrare aiurea (deficitara as zice)... am testat plecarea de pe loc in S... am rupt aderenta aproape instant cu tot pomul de Craciun in bord plus zgomotele aferente. Asta doar gadiland usor acceleratia. Ajuns acasa, pe o strada pustie cu asfalt de calitate si putin ud, fara trafic, fara treceri de pietoni, fara pietoni, fara masini parcate aiurea, am retestat fiind si mai delicat cu acceleratia. Same result. So, daca mai trageam o speranta de la Nexenuri (in weekend s-au comportat OKish...) e clar ca nu trec de primul sezon... oricum voiam 17-18”... acum am motiv ;))
    2 points
  3. @mad_kat cred ca ai dibuit scopul exploratorului. Din punctul meu de vedere ce rost are sa am doua masini : una de asfalt si una de tavaleala ....daca sunt la 500km departare de casa si descopar un drum frumos.... ma bag direct si aflu unde duce ..... alternativa care e? Ma intorc acasa iau masina de tavalala , pierd alte zeci de ore pe drum si poate nu o sa mai dau de acel drum niciodata ca nu am reusit sa ii salvez locatia...... Momentul conteaza Exploreaza momentul....cam asta e scopul... Fiecare cu gusturile si nebuniile lui , unii inteleg altii te considera nebun. Legat de doza de FAXE are ambalaj standard international 1L cu dimensiunile : Inaltime = 198mm si Diametru = 95mm asa ca nu prevad un mare challange dar data viitoare cand trec prin Auchan o sa iau o astfel de doza daca nu uit doar asa de dragul testului ca oricum ajuge pomana mai tarziu
    2 points
  4. Dupa aprox 6 saptamani de asteptare, azi a fost ziua cea mare. Comanda data pe 28.02, ajunsa la dealer pe 12.04 si ridicata azi 15.04. Dupa un an jumatate cu 1.4 cutie manuala, m-am hotarat sa o schimb cu 2.0 TSI 4x4 190CP DSG7 DQ381 echipare Style cu urmatoarele dotari: Adaptive Cruise Control + Front Assistant Airbag-uri laterale spate Blocuri optice spate TOP LED Conexiune USB pentru locurile din spate Driving Mode Selection Duze stropitoare parbriz incalzite Elemente suplimentare protectie sasiu Faruri cu tehnologie LED KESSY Oglinzi exterioare pliabile electric cu efect antiorbire Parbriz incalzit Pregatire telefon cu Bluetooth si comanda vocala Scaune fata / spate incalzite Senzori parcare fata/spate Bolero + Smartlink Virtual cockpit Volan incalzit multifunctional cu padele DSG Spatare scaune fata Stergator luneta Jante Trius 17 antracit (cu anvelope Dunlop Sport Maxx, DOT 2019, Made in Germany) Deocamdata am facut un drum de 250 km, DN + autostrada, masina s-a comportat excelent iar DSG-ul e wow. Nu am condus DSG decat la test drive si este uimitor ce plus de confort aduce iar combinatia cu ACC este excelenta. Incerc sa fac un rodaj cat mai eficient si in afara orasului pe cat posibil. Mi-am propus sa nu depasesc 2000 rpm pana la 1000 Km, dupa care incep sa cresc turatia progresiv. De cateva luni am tot cautat informatii despre aceasta configuratie si nu am gasit mare lucuru iar pe Youtube absolut nimic. De exemplu nu stiam ca 4x4 vine cu evacuare dubla iar rezervorul este de 55 litri. Totodata am ramas placut surprins de consumul pe autostrada. La 110 km/h aveam consum instant de 4.8/5.5 litri. Sincer, ma asteptam la mai mult fiind si 4x4. Consumul de azi a iesit la 5.9 cu o medie de 58 km/h, mers usor pe DN cu 70 - 80 km/h, pe autostrada 100 - 110 km/h si putin in oras la plecare si la sosire. Am urcat si cateva poze facute pe repezeala, vor urma si altele pe parcurs cu mai multe detalii.
    1 point
  5. Salut! Ultima achizitie. Audi A5 2012 2.0 tfsi stage 1, quattro. Cumparata de la un prieten. Motiv pentru care nu mai vand passatul cc si va ramane si el in familie. S-line Manuala ACC si Lane Assist Senzori presiune roti, lumini si ploaie Incalzire scaune fata si spate Senzori parcare + camera Bluetooth, MMI 3G Plus Autohold Are activat in MMI functia de Dynamic pe volan si motor VIM Dipping mirror Alarma Viper cu pornire din telecomanda Webasto Jante de 18 iarna si 19 vara Folii spate si luneta Oglinzi heliomate Keyless Go si entry Faruri Bi-Xenon + DLR LED, stopuri LED Scaune electrice + memorie sofer + posibil altele care nu imi vin in minte acuma. Ce as dori sa fac si as avea nevoie de informatii: Colantare pe alta culoare Activare High Beam Assist (merge din VCDS sau mai am nevoie si de altceva?) Pedale Crom Update Harti 2019 Side Assist (again, de ce am nevoie?) Recomandari ceva suspensii sa o si pot ridica putin? Ating la iesirea din garaj putin... Foarte important pentru mine și sper ca este posibil, funcția de autohold sa se activeze automat la pornirea mașinii când am și centura pusă. Așa merge cel puțin la CC, dar aici nu găsesc cum se activează
    1 point
  6. acum am citit cu atentie treaba cu iarba. Avand pe mana un 4x4 cu haldex (ca tiguanul) si un 4x4 cu cutie de transfer si reductor - am inteles, in decursul iernii, niste diferente. majore pe teren sau zapada: - haldexul cupleaza mult mai rapid insa destul de variabil, si road=oriented - cutia de transfer o data cuplata asa ramane, si trage ca animalul. Fain pe teren, enervana inertia pe sosea. - pe zapada sau alunecus (cum e si cazul ierbii) haldexul mai da chix, se zapaceste cumva - cutia de transfer clasica n-are nici o greata, ca si mai sus, trage ca animalul. Insa, pe ud, zapada la viteza, te trece transpiratia pana intra si tractiunea fata... la golf de exemplu spatele intra aproape instantaneu - senzatia de siguranta este incomparabila. Un Haldex cu lock manual 50-50 cred ca ar fi idealul pentru ultilizare daily si light offroad
    1 point
  7. Lucrez in zona Da, am avut mare noroc. Deja am ~6.000 km cu motorul nou si nici un strop de ulei consumat. Multumesc de urari. Sa ne bucuram de masini cu totii.
    1 point
  8. Foarte interesanta abordarea ta. Eu sunt intr-o situatie de cumpana - am Bora, care e allrounder insa joasa si fara 4mo, si Rextonul, pe care il poti baga pe toate coclaurile si bordurile, dar grobian pe sosea. Si ma tot gandesc daca un tiguan inaltat si cu cauciucuri corecte (adica cum e al tau) nu le-ar inlocui pe ambele... Urmarim topicul A, si m-am gandit la ceva - daca vrei sa testezi cutia de bere - exista "Faxe" la 1l, ceva mai inalta
    1 point
  9. @grp am facut precizarea de mai sus , este foarte stabila pe curbe ! nu au efect de barca deloc ! Legat de subs....am vazut
    1 point
  10. CPC6 sunt? Tot d'astea am pus si eu recent, dar 235 50 18, insa n'am sesizat vreo schimbare la zgomotele de rulare (fata de niste Falken din 2013). Sa le invarti fara probleme!
    1 point
  11. scuze am incurcat postarile :). Sonda lambda nu ar trebui sa influenteze pornirea la rece. Dar daca se face amestec bogat pe parcursul functionarii, da atunci ai probleme de pornire groaie, dar la cald. Vezi ce zic mecanicii
    1 point
  12. 1 point
  13. Salut Dragi colegi am si eu urmatoarea problema cu Rns 510 : ieri am prins pe ecranul navigatiei cu ajutoul unei ventuze un suport de telefon . Toate bune si frumoase cind astazi dau sa schimb pe ecran muzica si observ ca nu mai merge touchul in coltul sting sus deloc , pe mijloc in inele zone merge inaltele nu la fel si in partea drepata (de unde se selecteaza folderul de muzica) Am desfacut unitatea din masina si desfacut tot pina la display (sters , curatat etc ) cit am putut mai bine dar degeaba in coltul ala nimic ! A mai patit cineva treaba asta ? Exista vreo rezolvare ? am cautat pe youtube dar nimic ...... Astept cu nerabdare un raspuns !
    1 point
  14. Lux cu fetele exterioare de usi demontabile, eu m'am chinuit/zgariat pe o alta marca sa fac antifonarea pe bucati
    1 point
  15. De astazi va avea si baterie noua intrucat imediat dupa antifonare a refuzat sa mai porneasca ( desi nu a dat niciun semn )
    1 point
  16. @Muale...numai Bosch foleosesc de cand ma stiu, Valeo sunt mult mai grosolane la prinderi...alea vechi erau inca bune pe fata, doar ala de pe spate incepuse putin sa scartaie si imi facea pe creier. Le-am donat unui nevoias...ca el schimba doar zgarciurile la ele. @Emy D...NU stiu cine e colegul nostru Alex, dar mai ieftin ca Autokarma nu cred ca gasesc care ofera factura fiscala si garantie. Eu NU cumpar nimic fara acte doveditoare si garantie!
    1 point
  17. Am băgat si eu un plin de la mol evo 100 sa vad ce diferenta este fata de cea de 95.
    1 point
  18. Imi plac la nebunie editarile tale video... Dupa care...probabil vei scapa de problema pietrelor cand se vor mai toci anvelopele...dar nu cred ca esti singurul cu problema asta...doar ca mai mult ca sigur esti printre putinii care iau in seama aspectul acesta... Daca si-ar curata toti anvelopele de pietre ar mai fi putine parbrize ciobite si ar da faliment astia cu parbrize...totul e calculat? (glumesc)
    1 point
  19. Salutare! N-am mai scris de mult, ce-i drept ca nici mare lucru nu s-a mai intamplat cu masina, facand fata cu brio la ce i-am cerut si anume 60 000 km in ultimii 2 ani pe drumuri diverse, de la autostrazi la drumuri montane acoperite cu zapada etc. Pe langa revizii si distributie schimbata preventiv am mai schimbat cardanul si flansa, vreo 2 bucse, franele si cam atat. Intre timp a aparut o ocazie pe care n-am putut sa o las sa treaca cu vederea si a trebuit sa "actionez" si anume un 530xd e61 LCI cumparat de nou de o persoana apropiata (nerulat in Ro, am atasat niste poze) si care a trebuit sa renunte la el pentru ca a plecat in America, asa ca m-am hotarat sa il iau eu. Imi cam pare rau dupa Tiguan, deoarece masina era perfecta, mi-as fi dorit sa fie DSG, m-am cam plictisit sa "mestec" in motorina, asa ca mi-am dorit ceva automat, oricum n-avea rost sa tin 3 masini (avand si 6-le cabrio, tot manual de care, cum am zis si in alte postari, nu ma pot desparti) asa ca am decis sa renunt la Tiguan. Probabil ca un moderator ar trebui sa inchida acest topic. Multumesc pentru gazduire, si drumuri bune va doresc!
    1 point
  20. Sunt perfect echilibrate la achizitie si reverificate in alta locatie dupa cam 1800km dar totul era ok , diferenta era de 1->2 grame fata de 0-0 cum fusesera initial. Echilibrarea facuta cu toate pietrele scoase.... teoretic daca nu ies de pe asfalt nu aduna asa de multe dar la noi Bucurestiul este un mare santier. Usor usor incepe sa intre in rutina verificatul lor inainte de deplasari mai mari , in Buc nu am unde sa prind viteze care sa simt diferenta. Dar pana la urma nu cred ca strica o inspectie vizuala macar Cat despre Michelin nu stiu ce sa zic , dar tinand cont ca aceste anvelope au ca target de utilizatori/auto destul de restrans , nu cred ca au fost gandite "premium" la toate capitolele.
    1 point
  21. Macar acum de Paste ... poate te opresti si tu
    1 point
  22. Nu stiu ce s-a intamplat in ultima perioada, ca vad ca apar doar masini “serioase” pe aici, dar ma bucur! Felicitari si... rodaj scurt!
    1 point
  23. Al doilea jurnal de 2.0 TSI pe Octavia din Aprilie. Sa o stapanesti sanatos ! Haldex-ul e destul de eficient si la mers constant repartizeaza cuplul 90/10 fata/spate.
    1 point
  24. Si pentru ca eram curios cum arata dedesubt, am rugat dealerul sa urce masina pe elevator ca sa fac cateva poze ? Scuze, pentru dublu post dar nu am putut atasa toate pozele.
    1 point
  25. Buna ziua, am si eu un golf 7 si intampin urmatoarea problema: am umblat cu VCDS sa activez US Style , dupa cateva zile am constat ca atunci cand dadeam semnal stanga se aprindeau toate semnalele pe masina (practic se punea pe avarii) iar cand dadeam semnal dreapta era totul ok , acum am modificat toate setarile in cele originale (le aveam salvate) si in continuare cand dau semnal stanga acum se mai aprinde doar becul de semnal spate dreapta si toate semnalele de pe partea stanga iar cand dau semnal dreapta se aprinde doar semnalul din far si oglinda partea dreapta cel de pe spte nu se aprinde . Stie cineva codarea originala pt aceste becuri ?
    1 point
  26. Masina a revenit la puterea initiala prin inlocuirea injectoarelor
    1 point
  27. @Golf TDI alte versiuni cred ca sunt pe modelul standard aka A3 probabil becuri?? Acestea sunt LED cu Matrix, vin standard pe spate. @costin va mulțumesc! Scaunele au fost curățate cu o soluție ce dădeam pe A4 ul mamei ( este cu piele nappa) și acea soluție le a făcut mai lucioase. Dacă am greșit metoda de a le curată/păstra curate, ma informez și rectific Așa arătau când am luat-o. Pozele nu justifica, însă erau foarte murdare, negru te păcălește , pe cârpa s a văzut clar
    1 point
  28. Mulțumesc frumos pentru urări! Am ajuns in regula acasa, masina este extraordinara, as fii in stare sa și dorm in ea. Hard work pays off și nu finally, deoarece nici nu bănuiam ca am sa mi îndeplinesc visul de la aceasta vârsta și mai ales la a doua masina. Masina are acum in jur de 32~ k km cu tot cu drumul din Germania, am uleiul schimbat la 25k, iar înainte sa plecam neamțul a schimbat plăcuțele, filtrele și a mai completat foarte putin uleiul. A fost fabricata in 2017/12, a avut un proprietar, iar acela avea o pisica albă( nu mi a zgâriat nici un element/scaune, însă am aspirat 3 ore prin ea sa scot parul din masina....) Conditia pentru acest gen de masina a fost : sa fie facelift, km cât mai putini, dotări cât și cum am prins noroc, garanție cel putin 2 ani și fără nici un element revopsit/schimbat etc( am găsit multe cu câte o bara/aripa chiar și mechatronic și ambreiaje uzate la 8000 km !! ). Initial am plecat după una gri sedan slabut dotata la intrare in Germania si alta sportback in Bielefeld dotata mai omenește. Întâmplarea a făcut ca sâmbătă când am ajuns, sa dam de aceasta lângă cea gri sedan, instant m-am îndrăgostit și eu și seniorul , am așteptat ziua de luni sa o verificăm peste tot și asta a fost. Pur noroc ca nici cea gri nici cea sportback nu erau fix ce mi doream eu cel putin așa mai omenește. Mi a fost frica atat mie, cât și tatălui sa ne dam la ea, însă pe A2 spre casa, am prins eu curaj și m-am suit la volan și am mai făcut câte un mic run,însă nimic major pentru ca este total alt film fata de ce mașini sunt in familie și nu vrem sa facem vreo prostie așa la mal. Astăzi am rezolvat cu casco, asteptam sa vedem cu numerele sa le scoatem mai repede. I am cumpărat și o mirositoare de la Audi in forma de șopârla ( quattro pe vechi) și capacele de ventil cu Audi ( someone gotta appreciate details, right??) Cat va fii in garanție, nu ma atind de ea dpdv mecanic, estetic vreau sa gravez oglinzile, folie protecție faruri și pe săptămâna viitoare comand extensii de padele roșii sa se potrivească cu interiorul. P.S : Mult am mai scris, sorry Și câteva poze din țara:
    1 point
  29. @voinea In "nici un punct" inseamna ca cele mai joase elemente sunt cele mai vulnerabile iar la tiguan acestea sunt scutul + basculele spate . M-ai facut curios si am fost sa cumpar o doza de bere ( care la mine in casa este o raritate) sa fac si eu testul asta : Scutul si basculele spate : Si apoi pragul spate si pragul fata : Si eu imi faceam griji ca ating uitand ca o doza de bere are 17,5 CM nu pot sa zic decat:
    1 point
  30. Ai PM...si pentru cine mai este interesat, schimbul l-am facut la Nexxon, undeva in apropierea targului Vitan, pe Str. Calea Vitan nr.289....nu e nici un secret si sper sa NU fie considerat reclama!
    1 point
  31. Desi cu multe intrebari am ramas oarecum in aer ( m-as fi asteptat la o "implicare" mai mare a colegilor forumisti sa fiu sincer ), decizia a fost luata, masina a fost platita, iar maine ma duc in Germania dupa ea. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Dpmdv se poate inchide topicul.
    0 points
  32. Eram cat pe ce sa iau Continental allseassoncontact 225/40/18 92V XL noi cu 360 ron bucata. Le-am ratat pana sa ma hotarasc, erau dot 2018. Pe de-o parte regret insa pe de alta sunt convins ca nu se ridica la nivelul unor anvelope dedicate.
    -1 points
  33. Din testele de aici reiese ca allseassoncontact continental sunt plasate intre CrossClimate si Goodyear Vector Gen-2 ceea ce nu e rau deloc. Totusi am o masina de 122 CP si pt 20 luni cel putin stau intr-o tara in care zapada nu prea depaseste valori critice, si se curata repede. http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-AZ-Summer-AND-All-Season-Tyre-Test.htm Cu toate ca am anvelope de iarna aproape noi (7mm Pirelli Snowcontrol 3 -2016) am zis ca n-ar strica sa nu mai schimb jante/roti si sa nu fie nevoie sa ma ingrijorez daca vine zapada sau nu si ca ma prinde in vreo excursie de weekend. De exemplu am vrut sa merg in mai pe Grossglockner dar era cu zapada si eu aveam deja anvelopele de vara.
    -1 points
  34. Cauciucul e îmbătrânit, daca te uiți atent intre canalurile de scurgere a apei ai microfisuri. La fel și csc5 ale mele din 2013 prezintă fisuri pe exterior. Anul trecut nu aveau fisurile astea.
    -1 points
  35. Am găsit un set de continental csc5 dot2017 7mm profil rulate 1000km la 900ron 4 bucăți. Sa le iau? Sunt 225 40 18 92w. Pe mașina am aceleași anvelope dar dot 2013 (4mm rămași).
    -1 points
  36. Le am cumpărat. Continental csc5 225/40/18 dot 4217, 7mm, 4 bucăți 850 Ron.
    -1 points
  37. Deci se plang mai multi utilizatori ca sunt dezamagiti de Dunlop in ultima vreme, si astia sunt utilizatori care au nevoie de aderenta, nu merg cu 195/65/15, si Cristi are doar 190 CP si anvelopele lui sunt noi de anul asta, si voi insinuati ca poate de la uzura, sau de la altceva a derapat? omul are 4x4, deci despre ce " poate e de la sofer, sau masina" vorbim aici?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!