Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.04.2019 în toate secţiunile
-
@motanelul Camere fixe sunt 3 in inteior. Iar cele "de ocazie" sunt in functie de drumul pe care ma aflu si de conditiile meteo : pot sa fie intre 1 si 6 Oricum la cat de nebun sunt targetul de viitor suna cam asa : Iar legat de "beer challange" la tine nici nu se pune doza de bere cu care am facut test , Touaregul tau ar trebui sa treaca lejer challange-ul cu "doza" de bere specifica englezilor :4 points
-
Mulțumesc frumos pentru urări! Am ajuns in regula acasa, masina este extraordinara, as fii in stare sa și dorm in ea. Hard work pays off și nu finally, deoarece nici nu bănuiam ca am sa mi îndeplinesc visul de la aceasta vârsta și mai ales la a doua masina. Masina are acum in jur de 32~ k km cu tot cu drumul din Germania, am uleiul schimbat la 25k, iar înainte sa plecam neamțul a schimbat plăcuțele, filtrele și a mai completat foarte putin uleiul. A fost fabricata in 2017/12, a avut un proprietar, iar acela avea o pisica albă( nu mi a zgâriat nici un element/scaune, însă am aspirat 3 ore prin ea sa scot parul din masina....) Conditia pentru acest gen de masina a fost : sa fie facelift, km cât mai putini, dotări cât și cum am prins noroc, garanție cel putin 2 ani și fără nici un element revopsit/schimbat etc( am găsit multe cu câte o bara/aripa chiar și mechatronic și ambreiaje uzate la 8000 km !! ). Initial am plecat după una gri sedan slabut dotata la intrare in Germania si alta sportback in Bielefeld dotata mai omenește. Întâmplarea a făcut ca sâmbătă când am ajuns, sa dam de aceasta lângă cea gri sedan, instant m-am îndrăgostit și eu și seniorul , am așteptat ziua de luni sa o verificăm peste tot și asta a fost. Pur noroc ca nici cea gri nici cea sportback nu erau fix ce mi doream eu cel putin așa mai omenește. Mi a fost frica atat mie, cât și tatălui sa ne dam la ea, însă pe A2 spre casa, am prins eu curaj și m-am suit la volan și am mai făcut câte un mic run,însă nimic major pentru ca este total alt film fata de ce mașini sunt in familie și nu vrem sa facem vreo prostie așa la mal. Astăzi am rezolvat cu casco, asteptam sa vedem cu numerele sa le scoatem mai repede. I am cumpărat și o mirositoare de la Audi in forma de șopârla ( quattro pe vechi) și capacele de ventil cu Audi ( someone gotta appreciate details, right??) Cat va fii in garanție, nu ma atind de ea dpdv mecanic, estetic vreau sa gravez oglinzile, folie protecție faruri și pe săptămâna viitoare comand extensii de padele roșii sa se potrivească cu interiorul. P.S : Mult am mai scris, sorry Și câteva poze din țara:3 points
-
Breaking News... Na beleaua Jeane! ? Pete weekend cand puneam contactul aparea japita asta de martor, de curand am schimbat senzorul de ulei pentru ca cel OEM pierdea pe langa garnitura (NU aveam martor in bord)...si de idiot am luata unul AM ieftin de la Meat & Doria la recomadarea mecanicului desi eu am vrut cel putin unul de la Hela...a tinut fix 1 luna de zile. M-am enervat si azi dimineata am luat senzorul OEM din debara, bine ca NU l-am aruncat si am dat fuga la service. Am dat uleiul afara. A fost scos japita aia AM caruia i-am luat garnitura si am pus-o la cel OEM si am dat cu silicon Vicor Reinz. Am bagat uleiul la loc. Acum e ce trebuie. Da tot m-am dus peste "mecanic" sa-i dau cu senzorul ala peste bot si l-am atentionat ca la urmatoarea lucrare am reducere 100Lei cat a facut japita aia ordinara! Si ca tot eram pe val asa de lunea cu aruncatul banetului...si cum deja v-ati obijuit ca eu la 6 luni schimb stergatoarele...am iesit din iarna si se impunea! Am achizitionat: -Set lamele stergatoare Aero Twin Bosch A925S de 530mm. -Lamela stergotor luneta Bosch H405 de 40mm in 6 prinderi (pana acum am avut numai pe 4 prinderi 380mm) -Spray negru mat pentru brate stergatoare, care urmeaza curand sa ma ocup de ele! Sa ne auzim si vedem cu bine!3 points
-
@voinea In "nici un punct" inseamna ca cele mai joase elemente sunt cele mai vulnerabile iar la tiguan acestea sunt scutul + basculele spate . M-ai facut curios si am fost sa cumpar o doza de bere ( care la mine in casa este o raritate) sa fac si eu testul asta : Scutul si basculele spate : Si apoi pragul spate si pragul fata : Si eu imi faceam griji ca ating uitand ca o doza de bere are 17,5 CM nu pot sa zic decat:3 points
-
A venit timpul sa imi dau si eu cu "parerea" despre anvelopele noi de vara ! Dupa 2500+ km parcursi cu ele in toate regimurile posibile toate conditiile meteo eu zic ca pot sa imi dau macar o parere... Discutam strict de anvelopele de vara Michelin Latitude CROSS 235 65 R17 108V XL pe care eu le-am ales ca "incaltari de vara" pentru noul Explorator. Informatiile care urmeaza sunt strict pareri personale si comparatii facute doar cu foste anvelope folosite de mine pe aceasta masina si nu din auzite sau de la alti utilizatori . Sa incercam sa comparam mere cu mere si nu altceva. Inainte de achizitie m-am gandit destul de mult ce tip de anvelope vreau si ce dimensiune. Am zis ca vreau sa maresc talonul anvelopei special pentru coclaurile in care ma bag si cele in care urmeaza sa ma bag. Plus ca pentru o groapa luata la viteza mare nu stica deloc. Iar in final motivul decisiv a fost "de ce nu?" Din start am avut mai multe intrebari care ma cam macinau destul de mult: Incape dimensiunea asta pe tiguan fara sa atinga in amortizor? Atinge in carenajele rotii? O sa fie instabila? ..... citeam pe diferite siteuri/forumuri si nu gaseam dimensiunile clare de constructie ale anvelopei. Dupa masuratorile mele estimate mai erau cam 7 milimetri pana la amortizor luand in calcul zeci de poze si siteuri de comparatie dimensiuni anvelope. Situatia era putin incerta dar cum e si vorba aia "Noaptea este cea mai intunecata inainte de zori" ......am dat peste un alt pasionat de Tiguan care a montat aceste anvelope pe un Tiguan 5n care ghici ce........avea si pachetul de inaltare montat pe masina : Ironic .... pe un forum din Rusia am gasit informatiile dar utilizatorul era Grec Nu numai ca mi-a dat toate informatiile necesare , m-a ajutat si cu masuratorile conform fisei tehnice iar in momentul ala situatia era ceva de genul " back in business" . De mentionat faptul ca nu orice anvelopa 235 65 R17 incape pe TIGUAN ! Aceste anvelope incap datorita formei lor Trapezoidala a trenului de rulare : Trenul de rulare al acestora este cu aprox 2 cm mai mic decat anvelopelor normale 235 55 R17 : Iar de aici in colo povestea anvelopelor este cancan .....dragoste la prima vedere ! Sa vorbim putin si de ratinguri : Am luat testele generale ale utilizatorilor pe site-ul Michelin si am pus procentele care cred eu ca sunt OK conform ce am simtit eu : Unde am trecut OK , sunt de acord cu ce au votat ceilalti utilizatori , dar am considerat ca la zapada si gheata sunt sub cele indicate mai sus. ( la gheata posibil sa fie mai mic procentul ) . - Ca si zgomot sunt cu 71 DB rating dar sa fiu sincer nu mi se par mai zgomotoase ca Nokian WRD4 de iarna care au 69db. Odata montate pentru mine nivelul de zgomot a ramas acelasi. Au fost testate cu toate vitezele legale posibile si nu am vazut diferente mari de zgomot intre acestea si cele de iarna. - Stabilitatea nu mi se pare afectata ! ba din contra sunt mai dure decat anvelopele de iarna Nokian si feelingul pe curbe este unul de fermitate si siguranta la virare . - Pe drum umed franeaza foarte bine ( mult mai bine decat Bridgestone Dueller vechi) . - Pe autostrada cu ploaie torentiala nu am simtit nici un moment ca incep sa rupa aderenta din cauza apei , chiar mers cu viteze peste 100kmh. Nu cred ca sunt eu asa expert incat sa imi dau seama de diferentele intre o anvelopa care are A si una care are B la franare pe umed , sa fim seriosi , pentru noi (chiar si pasionati) placebo lucreaza la greu asa ca fara teste adevarate cele expuse mai sus raman doar pareri impartite intre colegi pe forum. Pe scurt : franeaza bine , aderenta buna , stabilitate buna , zgomot acceptabil....... asta este Feedbackul meu general ! Dar.... exista un dar.... si doar un dar ..... Pe mine m-a ros faptul ca anul trecut ...... chiar si cu 4x4 al masinii impreuna cu mult entuziasm si mult avant , nu am reusit sa urc un deal acoperit cu iarba uda si cu noroi . Asa ca plin de tupeu si impins de orgoliu am mers intr-o zona mai mlastinoasa sa pun la test si acest aspect . Din toate considerentele mele daca nici acum nu urca un deal cu iarba umeda (adica imediat dupa ploaie) clar anvelopele nu isi fac treaba si le-am luat doar asa de "forma" . Testul : Urcat panta pana la jumatate ->oprit masina -> Pornit masina din mijlocul pantei . Va las pe voi sa decideti , daca tractiunea oferita este sufiecienta , eu sunt foarte multumit ca masina nu a luato la vale nici macar un cm Pana acum numai de bine , toate lucrurile par perfecte la prima vedere , dar cum Mos Craciun nu exista si anvelopele trebuiau sa aibe si ele un punct slab..... acest punct slab s-a manifestat intr-un asa fel incat aproape am crezut ca am o problema tehnica la masina Exact cum am fost prins cu pantalonii in vine de cricul masinii fiind mai scurt , asa am aflat si eu pe pielea mea marele defect al acestor anvelope , sentimentul a fost asemanator.....cum de nu m-am gandit?.....cum de nu am citit? ......ca dupa ce se intampla parca peste tot gasesti scris ...... Daca ati avut rabdare sa cititi atat de mult nu va mai tin in suspans...... Ale naibi anvelope aduna pietre intre zimti ca la balamuc ! asa cum ziceam si mai sus , intr-o zi cand am parcat intr-un popas de autostrada am trecut prin ceva nisip/pietris pe jos care la prima vedere nu era nimic neobisnuit. Bai baieti ....cand am accelerat sa ma inscriu inapoi pe autostrada , pe la 80 in sus a inceput sa tremure volanul iar pe la 110 se auzeau niste bufnituri comparabile cu situatia atunci cand iti bat mascatii la usa "Deschideti Politia" ..........am tras repede pe dreapta pe banda de urgenta ca sa descopar ca pe roata fata dreapta era prinsa o piatra cam cat o nuca la forma......odata ce am scos piatra totul a revenit la normal . Din obsesie am tras pe dreapta la urmatoarea parcare si am curatat pietrele din toate rotile. De atunci situatia cu bataile s-a mai repetat de 2 ori dar nu la acelasi nivel. Am cumparat o scula speciala pentru acestea care imi usureaza munca foarte mult . Iar dupa cum se vede mai jos ....chiar e necesara. Intradevar pietrele acestea sunt periculoase pentru alti participanti la trafic .......daca ar parasii zimtii anvelopei dar oricat de tare as merge tot acolo le gasesc Cand merg printr-o parcare subterana parca sunt un Bichon Maltez cu ghearele pe parchet .......asa se aude... Am vrut anvelope de OffRoad acum trebuie sa suport si consecintele , nu pot sa las aspect sa imi strice placerea , cu 5 minute pe saptamana alocate dau jos toate pietrele. Cine ar fi crezut ca anvelopele acestea sunt colectionare de pietre .... macar de as gasi un inel de "haur" prins intre zimti1 point
-
Ar fi drăguț sa spui și care a fost decizia finală, chiar daca poate nu face parte din grup.1 point
-
@Golf TDI alte versiuni cred ca sunt pe modelul standard aka A3 probabil becuri?? Acestea sunt LED cu Matrix, vin standard pe spate. @costin va mulțumesc! Scaunele au fost curățate cu o soluție ce dădeam pe A4 ul mamei ( este cu piele nappa) și acea soluție le a făcut mai lucioase. Dacă am greșit metoda de a le curată/păstra curate, ma informez și rectific Așa arătau când am luat-o. Pozele nu justifica, însă erau foarte murdare, negru te păcălește , pe cârpa s a văzut clar1 point
-
trebuie schimbat dupa 2 ani(daca e vw 504/507), indiferent de nr de km. iar producatorul "recomanda" un nr maxim de km, gandit in teste de laborator, deci eu zic sa nu tii un ulei peste 10 mii km daca vrei sa mearga masina ca noua mult timp. ps: la o masina parcata 2 ani nu-i crapa rulmentii si altele?1 point
-
Daca vrei ceva de genul acela, ia macar de la http://www.bluelens.ro. Gasesti si varianta Dual si am vazut la un coleg de forum pe masina: se vedea chiar foarte bine.1 point
-
De aici: http://mintech.ro/camere-video/Camere-auto-DVR/B1W-DVR Am luat-o de Black Friday si era pretul ceva mai mic.1 point
-
Am ajuns la DRPCIV... cu temele facute: saptamana trecuta am mers la un birou de acte auto si, cu 23 de lei, am obtinut cererea si fisa de inmatriculare (precompletate) si... toate copiile necesare. am mers apoi la primarie si in 5 minute am scapat. in aceeasi zi am facut programare online... primul loc liber era azi. Azi... in 7 minute eram gata Acum... sa vina numerele1 point
-
adica o sa mergi cu ATV prin oras? Personal nu mi se pare o idee buna, zic asta ca mai vad prin SB, foarte rar ce-i drept, dar am vazut unul saptamana trecuta, cu copilul in spate, ambii fara casti de protectie si nu m-am putut decat gandii la eventualul impact cu un alt auto in care ei sunt victime sigure chiar si la 50kmh, nu l-am inteles pe ala de ce si-ar pune copilul intr-un asemenea pericol.... Sa porti casca macar te rog :). Felicitari pentru intretinerea masinii, are parte de un tratament corespunzator. Si eu am trecut de la Castrol la Mobil, nu pot spune ca am vazut vreo deosebire, nu consuma cu niciunul dintre ele, si apoi daca esti pe interval fix de schimb ambele sunt la fel de ok.1 point
-
@Muale daca tot am luat o doza de bere pentru test , am ales si eu ce era mai ieftin din raft1 point
-
wht000228.(surub) De obicei trebuie si bucsele schimbate ca se gripeaza surubul in bucsa (LF 29917)1 point
-
Cel mai bun flltru de la Mann...multa lume nu stie de el si ca e perfect de bun pentru un oras la Bucuresti.1 point
-
2 Saptamani doar Golful a fost folosit , eu am fost plecat ....am revenit insa in forta ...difurile au ajuns acasa: -2x B2 audio Hn8p pentru usile fata -2x DD Vo 6.5 pentru spate -2x inphase xt8 pentru bass (din cate imi dau seama au acelasi motor , cos , spider si con cu dd 508 redline (il am in garaj si am ocazia sa e compar unul langa altul ) un subwoofer care costa de 3 ori mai mult ) Am inceput sa construiesc cutia pentru subwoofere , vor fi inverted si puse exact in spatele tetierelor spate (o sa revenit cu poze , mai greu cu descrierea ) Simteam nevoia de ceva masini corecte (cat am fost plecat am avut inchiriata o coreana , masina noua de altfel ...dar....fara nici un fel de pasiune...lipsita total de orice inseamna personalitate ) asa ca am dat fuguta la un cars and coffee (e si touaregul meu prin poze pe acolo )1 point
-
sandero stepway are stock declarata o garda de 17.3cm. deci cei 17.5 ai hnei doze de bere trebuie sa fie mult sub capabilitatile unei masini de offroad. la tine e mai mult decat bine1 point
-
Si eu la fel. Am avut trapa la cele 2 Skode Superb comandate din 2009 in prezent si n-am avut nici o problema. Si nimic nu poate compensa cu senzatia de spatiu si lumina care inunda habitaclul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
S-au intamplat mai multe, cum am luat masina si dupa ce am facut o revizie generala am plecat pana in Grecia si am parcurs aproape 3000km fara nici o problema, ma prins si o furtuna cum nu am vazut in viata mea noaptea prin Bulgaria dar a fost fain. Aici o poza din Lefkada La cateva luni dupa a trebuit sa schimb valva N75 deoarece nu tinea boostul constant pe toata plaja de turatie.. Cateva schimburi de ulei mai tarziu masina a primit si un filtru pannel K&N si un set de bujii NGK Rotile pe 16 Road America le-am pastrat pentru Iarna si pentru vara am cumparat un set de jante Phoenix Momentan nu gasesc nici o poza cu interiorul dar o sa pun1 point
-
1 point
-
@sebip era si timpul , daca e dupa mine producatorii auto ar trebui sa faca astfel de camere integrate in masina si sa le poti bifa la configurator.1 point
-
Am profitat si eu astazi de vremea cu temperatura pozitiva si am spalat motorul asa "rapid" de ochii soacrei . Nu mai suportam tot praful care se stransese pe el. Imediat dupa spalare am plecat la drum si in 100km de autostrada motorul era uscat tot Va urma ceva mai complex la primavara. Tot astazi am reusit si eu in sfarsit sa imi raspund mie personal la o intrebare .....Care este garda la sol cu noile arcuri Eibach? Asa ca am facut testul de garda la sol .....credeam ca zapada o sa tina mai mult dar din pacate a fost greu de gasit, asa ca a trebuit sa ma joc putin cu lopatica de flori a sotiei pentru a face o movila de zapada pe o suprafata plata . Anvelopele au fost verificate inainte de test si erau toate patru la 2.2. bari . Tinta a fost punctul de mijloc al axei fata , fix in mijlocul scutului iar rezultatul este urmatorul : Zapada fiind cam "degerata" nu era prea maleabila , asa ca am reusit sa determin 22 cm fiind adancimea corecta, o surpriza placuta . Celalalte masuratori stau cam asa : 27 CM la pragul din fata (punctul de montat cric) si 29 cm la pragul din spate. Este suficient si sunt extrem de multumit de acest rezultat ! Odata cu testul de astazi am reusit sa compilez si eu o prezentare restanta de mult pentru mine, a masinii cu noile arcuri montate.... si nu numai1 point
-
Multumesc pentru urari! Da, la mine portbagajul sta mai mereu plin cu Noah, ma uitam la o cutie de la Thule dar e foarte mare, asa ca saptamana asta ma vad cu un prieten sa vad cum pica una medie (important e sa imi tina carutul ,care nu e foarte mare ) , oricum o voi tine mereu pe masina ....da stiu consum marit, viteza mai mica...zgomot la rulare...dar prefer sa o tin mereu sus ,singurul lucru ce ma va deranja este ca imi va obtura panoramicul . As vrea sa o vopsesc in culoarea masinii , imi pare ca arata bine1 point
-
@valyemil81 nup, nu o pun la zid;)) @oftopic vezi ca arde Notre Dame0 points
-
Salut Florin am aceiasi problema ca si colegul am montat un modul bluetooth 1k8035730d dar se aude muzica redata de pe telefon doar in boxele de pe partea dreapta dar prin apel telefonic se aude in toate0 points
-
Lucky you. Sunt foarte multi posesori de Karoq 1.5 Tsi 110Kw care se plang pe forumuri din UK, DE si IT. Smuceste si la masinile cu DSG dar mai putin evident decat la cele cu cutie manuala. In tarile astea cu apa mai calda cei mai multi posesori dau masinile inapoi la dealer si primesc contravaloarea lor initiala. Sunt protejati de legile consumatorului0 points
-
si eu am selectat aceasta functie. Cand deschid masina se lasa decat geamul de la sofer. Dar cand scot cheile din contact nu se lasa decat geamul de la sofer, ci se lasa toate. Normal nu ar trebui sa nu se lase niciunul, decat atunci cand actionezi maneta din afara sau din inauntru.-1 points
-
Al Bundy vreau sa stiu ce fire trebuie sa trag din modul bluetooth in rns 510 mai exact in ce pini la mufe sa bag firele sa se auda si pe partea stanga muzica-1 points
-
Desi cu multe intrebari am ramas oarecum in aer ( m-as fi asteptat la o "implicare" mai mare a colegilor forumisti sa fiu sincer ), decizia a fost luata, masina a fost platita, iar maine ma duc in Germania dupa ea. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Dpmdv se poate inchide topicul.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00