Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.04.2019 în toate secţiunile

  1. Saptamana trecuta am bifat o deplasare de 1500 Km pana in Ungaria si cu cateva zile de stat in Timisoara . La intoarcere am profitat si eu de vermea proasta de afara si am zis sa testez anvelopele corespunzator semului de pe ele : M+S asa ca am ales drumul de Petrosani ->Obarsia Lotrului cu speranta ca voi urca si putin pe Transalpina macar asa de o poza frumoasa . Partea de Petrosani spre Obarsia Lotrului este si mai varza decat era in anii precedenti : Mare dezamagire cand am ajuns la intrare pe Transalpina , se pare ca nu va fi deschis destul de mult timp de acum incolo , la cata zapada era ... , nici macar de semnul cu "drum inchis" nu se putea trece : Asa ca am optat sa merg spre Sebes pana langa lac apoi sa ma intorc sa o iau spre Voineasa si mai departe pe valea Oltului. Pe partea de Sebes drumul se prezinta fara zapada pe carosabil dar cu foarte multe pietre si copaci cazuti De la Cabana Oasa am facut cale intoarsa si m-am intors pe la Obarsia Lotrului spre Voineasa ->Valea Oltului : drum realativ OK cu mici exceptii sau bucati de asfapt cu diferente de nivel foarte mari. Diferenta intre exploratorul curat inainte de calatorie si una de pe drumul de intoarcere : Nu ma pot decide in care din poze arata mai bine curat/murdar . Si un scurt clip cu aceasta mica aventura :
    9 points
  2. Ma mir ca a avut timp sa oprească la Tcm
    3 points
  3. Astazi mi-am facut de lucru in ciuda vremii si am schimbat urmatoarele: -curele de accesorii -conducta ac inalta presiune -filtru din conducta -filtru de polen MANN FreciousPlus. Mai ramane doar de incarcat instalatia ca sa verific daca mai am pierderi.
    3 points
  4. Si eu la fel. Am avut trapa la cele 2 Skode Superb comandate din 2009 in prezent si n-am avut nici o problema. Si nimic nu poate compensa cu senzatia de spatiu si lumina care inunda habitaclul.
    2 points
  5. T-ul merge, nimic de reprosat, si extraordinar de placut la drum. pun o poza simpatica pe care am gasit-o pe net - o motivare pentru cei care am ales t4 in detrimentul generatiilor mai noi.
    2 points
  6. Vă prezint noua mea achiziție, este vorba de un vw passat b6 variant, motor CBDC 110 CP, an fabricație 11.2008, culoare negru. Este model trendline cred, are climă, scaune normale cu încălzire, geamuri electrice doar față, senzor lumină, senzor ploaie- cred, nu știu sigur. Nu are nimic cromat la exterior. Farurile sunt normale, are proiectoare de ceață. Mașina a fost adusă din Germania pe platformă, nu avea tuv valabil, pe 18 februarie. Prețul acolo 2900 euro. Avea 201600 km. Normal că am schimbat uleiul, pe tester arăta 55500 km de când nu fusese schimbat - 870 de zile. Am pus ulei original vw llonglife 3, 5w-30. Schimbat filtru de aer, urmează și celelalte filtre. Am montat 4 anvelope noi vredestein sportrac 5, am verificat și unghiurile- erau perfecte toate valorile. Schimbat becuri fază scurtă deoarece nu vedeam nimic, am pus osram night breaker laser și am rezolvat problema. Mașina este foarte confortabilă, stabilă, are o ținută bună de drum. Ca și problemă de verificat este o ușoară reținere în treptele 1 și 2, parca are un moment pe la 2000 de rotații când nu mai trage cum trebuie. Problema era mai evidentă până să schimb filtru de aer care era super murdar. Ca și consum extraurban am scos 5,9, mers tare. În oraș cam 6,5 arată pe medie.
    1 point
  7. Salut! Ultima achizitie. Audi A5 2012 2.0 tfsi stage 1, quattro. Cumparata de la un prieten. Motiv pentru care nu mai vand passatul cc si va ramane si el in familie. S-line Manuala ACC si Lane Assist Senzori presiune roti, lumini si ploaie Incalzire scaune fata si spate Senzori parcare + camera Bluetooth, MMI 3G Plus Autohold Are activat in MMI functia de Dynamic pe volan si motor VIM Dipping mirror Alarma Viper cu pornire din telecomanda Webasto Jante de 18 iarna si 19 vara Folii spate si luneta Oglinzi heliomate Keyless Go si entry Faruri Bi-Xenon + DLR LED, stopuri LED Scaune electrice + memorie sofer + posibil altele care nu imi vin in minte acuma. Ce as dori sa fac si as avea nevoie de informatii: Colantare pe alta culoare Activare High Beam Assist (merge din VCDS sau mai am nevoie si de altceva?) Pedale Crom Update Harti 2019 Side Assist (again, de ce am nevoie?) Recomandari ceva suspensii sa o si pot ridica putin? Ating la iesirea din garaj putin... Foarte important pentru mine și sper ca este posibil, funcția de autohold sa se activeze automat la pornirea mașinii când am și centura pusă. Așa merge cel puțin la CC, dar aici nu găsesc cum se activează
    1 point
  8. Tind sa cred ca rezolvarea este usoara si nu foarte costisitoare ....sper sa se rezolve rapid...asteptam detalii !
    1 point
  9. sandero stepway are stock declarata o garda de 17.3cm. deci cei 17.5 ai hnei doze de bere trebuie sa fie mult sub capabilitatile unei masini de offroad. la tine e mai mult decat bine
    1 point
  10. Atata timp cat nu esti mecanic, deci va trebui sa platesti si manopera, nu merita sa te bagi sa faci inlocuire motor. Mai degraba vinzi masina si cumperi alta cu motorizarea dorita Pe Polo 2004 nici nu stiu sa fi fost motor de 2.0, deci chiar nu e la indemana oricui sa fata adaptarile necesare (daca sunt posibile) Prin oras un 1.4 nu cred ca va consuma mai mult decat 1.2, care e totusi un motor un pic subdimensionat, insa cu un 2.0 nu prea ai cum sa vezi consumuri sub 10%, oricat de incet ai merge (in Cta cu un A3 cu 1.6 102CP cand scade consumul sub 10% e minune, dar iarna se duce si spre 12%)
    1 point
  11. Pentru inlocuirea unui motor cu altul de putere mai mare, v-a trebui in primul rand o omologare la RAR. Ar mai trebui cred si ECU ptr noul motor, poate cutie viteze cu planetare si ambreiaj, sistem franare, poate chiar si suspensia fata. Este doar o parere personala.
    1 point
  12. @voinea In "nici un punct" inseamna ca cele mai joase elemente sunt cele mai vulnerabile iar la tiguan acestea sunt scutul + basculele spate . M-ai facut curios si am fost sa cumpar o doza de bere ( care la mine in casa este o raritate) sa fac si eu testul asta : Scutul si basculele spate : Si apoi pragul spate si pragul fata : Si eu imi faceam griji ca ating uitand ca o doza de bere are 17,5 CM nu pot sa zic decat:
    1 point
  13. Nu surubul a cedat.. ci filetul deteriorat in aluminiu. Ai avut ghinionul sa dai peste un Dorel. Sa nu crede.ti ca daca e reprezentanta .. au doar meseriasi Mesia. Meseriasii buni nu stau mult in reprezentante.
    1 point
  14. S-a mai ars un bec! De data asta la semnalizare stanga/spate. Am luat toate magazinele de piese la rand pana am reusit sa gsesc un bec sa il schimb. Nu stiu unde s-or fi gandit cand au ales sa puna bec RY10W! German engineering...
    1 point
  15. Arată absolut genial masina!!! Respect pentru munca depusă!
    1 point
  16. Pana la urma EGR-ul a fost inlocuit pe baza garanției. Unii cu km mai putini si masini mai noi se plâng ca nu le-a fost acceptata înlocuirea gratuită. Nu stiu care sunt criteriile pe baza carora accepta sau resping garantia.
    1 point
  17. loghy mulțumesc, facem topic separat ptr pană autostradă DE? Și aici ce pot să scriu mai exact ca să fie ok?
    1 point
  18. Merge și dacă nu se aude nimic
    1 point
  19. Urmeaza ~400cp din 2,.0 pe viitorul R. Mercedes au si ei asemanator
    1 point
  20. Modulul e vizibil 2 min de la punerea contactului sau la 2 apasari pe butonul phone(se aud 2 bip in difuzoare).Nu ramine vizibil permanent.
    1 point
  21. Am revenit putin cu niste explicatii, referitoare la plangerile mele de "dat in nas" la plecarea de pe loc. Postez nu ca sa ma laud ca n-are nimic cutia mea ci in speranta ca ajut si pe altii cu acelasi simptom, sa nu se panicheze ca mine. Ultima oara cand mi-a facut figurile de genul, m-am uitat la turometru si cu pedala apasata nu scadea sub 900 si ceva de rotatii. O scot in P, la fel nu scadea. Incepuse regenerarea. Mi-am adus instant aminte ca cu o data inainte, la fel nu scadea sub 900 si ceva. M-am dus pe varianta brasovului pana in ghimbav si inapoi si si-a revenit la normal, turatia a scazut la sub 800 ca de obicei. Deci procesul de regenerare al filtrului de particule, pune unele mici probleme cutiei se pare. Drive safe!
    1 point
  22. Daca spuneai ca vrei sa pui jante de 19" , pe Primul tau VW... Golf 7, aveai 2000 likeuri si niciun downvote, asa eu zic sa mergi repede la popa sa ti iei sticker de masina sfintita si sa nu depasesti 40km/h, in oras. Bafta.
    1 point
  23. @mmm13 eu am riscat și am comandat trapa. Pentru copii e singurul lucru care nu poate lipsi de la mașină. Si, oricum, avem in dotare umbrelele din portiere. ?‍♀️. Dar poate voi avea noroc.
    1 point
  24. Nu e fraier meseriasul tau , de ce sa nu incaseze el aceiasi bani de doua ori pe an ?
    1 point
  25. Pompa se poate monta de orice mecanic care stie sa stranga niste suruburi si sa puna distributia.. Orase unde va pot trimite sa o montati : Timisoara, Zalau, Sibiu, Slatina, Bucuresti, Sinaia, Bacau, Iasi, Constanta.
    1 point
  26. Sunt o glumă acele spălări de șasiu la OMV Petrom. Niște jeturi oscilante subțiri stropesc burta mașinii, umezind puțin evacuarea.
    1 point
  27. Subscriu , tot de la Rimi am luat și eu pt Golf. Sunt rezistente și foarte asemănătoare cu cele OEM.
    1 point
  28. De ce nu iei de la Rimi Timisoara. Fara sa fac reclama, personal am comandat cred ca aproape 10 seturi pentru masinile de la firma...si au trecut vreo 2-3 ani de atunci. Sunt moi, nu miros...si pretul ok.
    1 point
  29. Suntem offtopic. Mai analizeaza odata problema ,PD-urile nu prea consuma ulei pe la segmenti . Un test de compresie ai facut ???
    1 point
  30. Bun e ok ca ai rezolvat..dar vrem sa știm și noi cum. Acest topic nu e numai pt cerut pareri..dar și sa se spună rezolvarea lor cum a fost făcută. .. Adica nu după ce te vezi cu varza în căruță zici pa și pleci...??
    1 point
  31. Eu am schimbat-o fix la 180k, cum spune in manual. Nici o piesa pusa ulterior pe masina nu a rezistat ca una originala. Cred ca e ipohondrie sa schimbi distributia inainte de termen daca ai fost unic proprietar, nu ai mers cu ea prin Sahara sau la Polul Nord.
    1 point
  32. nu, nu este periculos.... ca doar rolul lui este sa te ajute. il poti seta din BC - mereu ON. Pentru a functiona, trebuie sa ai centura pusa.
    1 point
  33. in primul rand, sa il stapanesti sanatos ! acum, cu raspunsurile.... 1. Nu ai telefon pe masina.... cel mai probabil - ai doar butoanele - pe volan si unitate - cand le apesi, banuiesc ca intra in Mute. Ca sa ai telefon, trebuie instalat un kit de BT - modul, cablaj, microfon... si abia dupa aia o sa ai. 2. RNS 510 - aceealasi raspuns ca mai sus .... ce ai tu, e fara navigatie - vrei navigatie, cumperi un RNS510. 3. in teorie, da..... 4. da, camera o sa mearga
    1 point
  34. Hai ca am vorbit cu un mecanic mai de incredere si mi-a zis asa: la motoarele pe benzina cureaua SE VERIFICA la 90.000 km. In cartea tehnica nu scrie nicaieri ca se face distributia la x km; Se vorbeste doar de verificare curea si schimbarea ei pe la 180.000 km; Mi-a zis ca nu conteaza nici anii chiar atat de mult, raportat la cei 8 ai mei, factorul principal fiind nr de km si starea vizuala a curelei. Desigur ca pretul manoperei pt eventuala schimbare curea este este exact cat pt schimbarea intregii distributii, insa mi-a zis ca el personal nu a facut distributie la 90.000 km sau 8 ani la benzinar. Ca atare am sa merg sapt viitoare la o vizualizare si ma las de prostii.
    1 point
  35. Eu nu mai am de destula vreme RCD 510, sorry. Dar se da jos in 2 minute. Cat timp asteptai raspunsul meu puteai sa-l dai jos linistit, e banal. Pur si simplu tragi, cu putin simt de raspundere, de rama din jurul lui si apoi desfaci 4 suruburi Torx 20, parca. Ar trebui sa poti sa-l scoti destul cat sa vezi in spatele lui si fara sa desfaci cablurile.
    1 point
  36. Are o mica intarziere daca trebuie sa retrogadeze.. la retrogadare nu e asa de rapida ca la schimbatul in sus. Insa daca esti in modul S va lasa tot timpul mai turat motorul si nu va fi nevoie sa retrogadeze .. si ii dai kick-down si zburda.
    1 point
  37. are de la 1 pana la 6.Are si sport drive.Daca e sa o calci, nici nu ai nevoie de treapta sport, schimba doar cand simte ca nu mai ai nevoie de ea, este intr-adevar o cutie inteligenta.In anumite momente, sunt tentat sa dau pe sport, dar imi aduc aminte ce am sub motor si o calc pana la fund...(doar cu motorul cald) si ghici ce...exact in buza, unde se termina albastrul si incepe rosul(pe turometru ma refer) acolo schimba si ea, nimic in plus...nimic in minus.Exact cat poate, saracuta.... :vaidecapulmeu:
    1 point
  38. confirm spusele lui NetFlow, conduc o masina cu DSG ce cca 35.000 km si isi face toata diferenta de bani de la manuala.Nu este ca vechile automate :D cauta impresii despre dsg, nu ma apuc acum sa incarc forumul din nou :P
    1 point
  39. ai verificat uleiu din cutie?ie posibil sa nu ai ulei destul,sau ie expirat si nu mai face ungerea k lumea la rulmenti.daca nu l-ai schimbat niciodata o sa te minunezi cum arata....
    -1 points
  40. @Rune: tu ai merge 12 ani cu aceeasi curea, in ritmul in care merge el? Daca facea doar 5000 km/an, mergeai 36 de ani? @Mihai ENE: In carte nu scriu multe lucruri... chiar si chestii care sunt "pe viata" dupa ce scrie in carte se mai schimba la 10 ani. Gen uleiul din cutie, etc. Dar oricum nu sunt descrise in mod detaliat toate procedurile de service. Eu in locul tau m-as mai risca maxim 1 an peste cei 5. Nu uita un lucru - daca o sa crape, nu colegul Rune plateste reparatia, cu toate sfaturile autoritare pe care le da. Sau poate se ofera el sa dea garantie pe urmatorii 7 ani?
    -1 points
  41. nu, nu da semne de oboseala sau imbatranire. se rupe pur si simplu. in 98.58% din cazuri. iar semnele de batranete se vad, insa in 99% din cazuri sunt vizibile pe interiorul curelei, cea care atinge rolele, fulia, etc. Partea cu scrisu ramane faina multi ani. Sau putini ani, depinde de calitatea cernelei... prin urmare, nu schimba distributia. mai asteapta putin, poate-ti pica.
    -1 points
  42. in Germania se schimba la 210.000,la noi se schimba la 180.000 datorita carburantului prost,uleiuri,etc..
    -1 points
  43. Intervalul recomandat de producator are si limita de timp respectiv km, ce faci tu cu masina ta este altceva
    -1 points
  44. Azi: dus dimineata- la ora 6:15- Romexpo- Herastrau- Banu Manta- Basarab- Razoare- Drumul Sarii- Antiaeriana- Magurele IF - viteza medie 33km/h consum 5.8%, ac si caldura on. intors dupamasa la ora 15:15 Magurele- Antiaer- Sarii- Basarab- Grivitei- Buc Noi. vit medie 21km/h consum 8.2 %. Am mers nepasator si am depasit suficient ca sa nu prind aglomeratia de la ora 16 cand multi ies de la munca, cu toate astea am prins aglomerat pe Grivitei Astea-s consumurile pt 1.4 tsi 122 CP cod motor CMBA, mers normal, nu sportiv, jante mici, benzina OMV 100, consumurile sunt reale sunt calculate si la pompa.
    -1 points
  45. Cheia- Buc, 4 persoane mers rensponsabil, cineva in spate avea rau de masina, asa ca am mers incet. Ac on, mers pe dn1, destul de aglomerat, era 4pm.
    -1 points
  46. In sens invers la 6 am am avut o viteza medie putin mai mare si un consum de 5.2%. Se pot obtine si consumuri mai mici, insa nu am rabdarea necesara. Si btw, vezi ca zic de Cheia localitatea de jos, inainte sa incepi sa urci defapt, da e o coborare, insa nu este asa de mare, sunt de acord ca joaca si coborarea un rol la consum, insa nu de 2%, ci de 0.8%.
    -1 points
  47. Bucuresti - Baia Mare pe valea Oltului. Cam 8 ore si un pic, pornit la ore atipice, am.prins si 15 min de bara la bara la Alba. Se poate si mai bine, masina usor instabila cu rotile de 16. Cu cele de 18 se simte mai bine. 1.4 tsi cmba 122 hp, 2 persoane si bagaje, pasagerul cu rau de viteza. Statie + waze.
    -1 points
  48. Cumpara-ti o camera auto, eu am luat una in urma cu 1 saptamana. Un coleg de-al meu a facut accident usor cu masina de politie, a trecut pe verde la semafor iar politia pe rosu. La 1 secunda dupa impact politia si-a pornit sirena, si au zis ca erau in misiune.
    -1 points
  49. asa e,asa a recomandat producatorul cand s a produs ASZ ul intre timp curelele au devenit mult mai rezistente de exemplu kit ul DAYCO KTB296 se poate monta pe ambele moatoare,BXE si ASZ,de ce trebuie tinut numai 90kkm pe ASZ,cand pe BXE se poate tine 120-150kkm? am avut pe masina kit skf am si l am tinut cam 130kkm fara probleme
    -1 points
  50. Cand a strans surubul.. a stricat filetul in chiulasa. Se poate rectifica .. adica un filet nou cu diametrul urmator si surub dupa el.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!