Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.04.2019 în toate secţiunile
-
2 points
-
2 points
-
Ieri masinuta a intrat la vopsit pt bara spate si un retus la usa fata de la sofer plus bonus cupra lip-ul pt bara fata, iar dupa aceasta etapa va merge la o sesiune de spa, polish in 3 pasi pt a mai scoate diferite zgarieturi minore din lac si o protectie de la Collinite. Mai am de gasit si o plafoniera w8 si dupa sa merg la colegul @Al Bundy pentru a monta si maneta de tempomat. In rest ne apropiem de 260.000km si merge brici.2 points
-
@Muale: în privința delegarii plăcerii demontarii și remontarii lucrurilor și mai ales atunci când ies din prima În ceea ce privește mica excursie, îți pot împărtăși din experiența noastră acolo, pe (foarte) scurt. Milano cred că îl faci în 2-3 zile, la pas și ai timp să tragi o fugă și la Como (nu îmi propusesem și nici nu am ajuns acum), la Pisa o zi sau mai bine spus cateva ore sunt suficiente (ajungi lejer cu trenul din Florenta într-o oră, iar din gara Pisa până la turn faci maxim 30 min la pas). În schimb pentru Florența, la pas lejer, ar trebui cam 4-5 zile și o programare în avans pentru urcat pe Dom (noi nu am urcat, pt că nu erau disponibile bilete în cele 3 zile în care am stat la Florența). Galeriile Ufizi sunt un "must see" dacă îți place arta, tablouri și sculpturi din epoca romană până in cea renascentista, dar la fel ar trebui să iei in avans bilete. Zona este deosebită, mi-a plăcut mai mult ca la Venetia/San Marco, mai ales în Florența. Nu e un muzeu în aer liber cum e în Roma, dar arhitectura și cele vizitate sunt deosebite. Plus curățenia, amabilitatea rezidenților, ușurința deplasărilor. Îți pot da mai multe amănunte, dacă te interesează, în privat. Oricum pentru noi, a fost "wow" și datorită programării și respectării planului de acasă, foarte puține repere au "scăpat" nevizitate.2 points
-
Timpul pentru anvelope noi, primele după cele originale. După cum am hotărât am luat Michelin Primacy 4. DOT 0219, Made in Italy. Primele impresii pozitive, confort (ceea ce căutam), absorb bine, parca suspensia a fost data pe confort ,urmează sa vedem cum se comporta la viteza, pe ud și pe drumuri cu asfalt rugos, la frânare și la mers sport pe viraje. Cele de iarna (GY UG8) mai merg încă un sezon, interesanta scanarea profilului.2 points
-
1 point
-
1 point
-
Ar mai trebui o presiune diferentiala. Am vb cu dezvoltatorul apk .. zice ca incearca sa introduca si acest parametru.1 point
-
Deja a aparut unul in constanta. L-am vazut si in curte la dealer dar nu am putut intra ca nu gaseau cheile. Vazut live ma face sa imi retrag cuvintele. Este mai aspectuos decat ursul.1 point
-
@detinator eu am zis strict de partea de lubrifiere, mai departe, la fel ca și aditivii din motorina premium, și biodieselul are plusurile și minusurile lui. L-am menționat pt că afectează cantitatea de 2t folosita.1 point
-
@roby79 tu vrei sa obții miracole de la uleiul asta, ceea ce nu se va întâmpla. Nu îți va rezolva nici spanul, nici dpf-ul. Incepe cu 3 ml la 1 litru de motorină și poți creste până la 5 ml. Daca observi că începi să pierzi din putere, scazi din doza. Am mers ani de zile cu proporția asta, adică 5 ml/1 litru motorină și a fost ok. Dar de aproape un an a trebuit să reduc doza fiindcă pierdeam din putere fiindcă rețetă motorinei s-a mai schimbat, in special cantitatea de biodiesel adăugat (și biodieselul are rol de lubrifiere ca și 2t-ul).1 point
-
1 point
-
Dupa parere mea, inainte de a hotari ce sa faci, ar fi bine sa desfaci pistonul de la pompa de inalta si sa inspectezi vizual in ce stare sa afla axul pompei cat si rola care se invarte pe ax. Prezenta spanului in zona aia nu face decat sa accelereze uzura avand efect de smirghel. Daca se vad zgarieturi sau uzura, nu prea mai ai ce sa faci sa salvezi situatia, daca totul este in regula faci o curatare generala la toata instalatia de alimentare, amorsezi din tester si poti incepe adaugarea de ulei pentru preventie. Iar referitor la faptul ca la 1000 km ti se aprinde martorul de filtru de particule , cred ca ai o problema fie la unul din senzorii de presiune diferentiata sau poate la injectie.1 point
-
Conduc una de aproape 4 ani si 65.000 km. In afara de revizii, becuri...am schimbat un termostat la cutia de viteza! Apa, paie si bataie...1 point
-
Singura problema mai specifica de care stiu este pompa de apa (erau cativa colegi pe forum cu problema asta). La mine a picat pompa de apa la ~100.000 km (dupa aproape 5 ani). In rest am mai avut probleme minore cu decolorarea benzilor de crom din jurul gemuletului fix (usi spate).1 point
-
1 point
-
1 point
-
Din pacate vacanta de primavara s-a terminat. Masina s-a comportat exemplar la drum, se pare ca modificarea de soft a fost una din cele mai bune investitii in masina. Uleiul Motul se impaca bine cu motorul 1.6 CR, este mai silentios si nu a consumat deloc la aproape 5000 de km. Consumul mediu (la pompa) pentru calatoria dus-intors a fost 5.84 l/100 (pe CB 6.0). Pe drum am mai marcat o borna kilometrica: La vechiul loc de parcare impreuna cu fratele mai tanar si mai fortos: Incet dar sigur a venit primavara si pe acolo: Duminica, lumea buna scoate jucariile la plimbare: Ma bate gandul sa trec la roti de vara pe 17 si jantele actuale sa le trec pe iarna. Imi place acest model deocamdata, mai studiez:1 point
-
Salut! Nu e originală, e un display, conectori plus grila care poate inlocui ceasurile originale. Dacă va trebui să anulez imobilizatorul, alarma etc, nu e o soluție OK. Trebui conectat un chip care să facă comunicare între chei si ECU? Mersi de raspuns, as fi interesat atât cât securitatea mașinii se păstrează în parametri rezonabili.1 point
-
1 point
-
Am luat masina de la vopsit. Totul a iesit ok. Pe viitor ii voi face detailing exterior. Am spalat si motorul, plus montat leduri h7.1 point
-
Rls este submeniu in centrala electrica. Pentru modificare semnalizare da un reset la setarile de fabrica din meniul de lumini.1 point
-
1 point
-
Mulțumesc pentru recomandari Gelu, Pentru cei mai mulți pare simplu sa umbli la regulator și probabil ca așa este, dar am sesizat unele rezerve din partea specialiștilor pe care i-am consultat și am renunțat și eu. Am gasit piliitura în filtru in doua randuri, inclusiv după ce l-am schimbat și am tras concluzia ca e suficient ca sa fiu de acord ca pompa produce span. De altfel ce informații noi ar fi putut sa aducă prezenta unor particule metalice la valva de matering. Am întârziat mult sa iau masuri fiindca legat de subiectul acestui topic apar multe informații diferite sau contradictorii. De exemplu, în postarea anterioara, imi atragi atenția ca dacă umblu la regulator ar trebui sa amorsez instalația cu VAG COM, aspect contrazis în alte postari care arata ca instalația nu este dezamorsata. În mod similar informațiile sunt contradictorii vis a vis de utilitatea/oportunitatea de a curata injectoarele, a înlocui / curăta rampă comuna, pompa intemediara de carburant sau conducte, senzori etc. Astăzi am mai fost la un sevice situat în apropiere, multimarca dar cu recenzii bune, unde am aflat ca trebuie sa schimb inclusiv cureaua de distributie intrucat în timpul operației se detensioneaza și nu mai poate funcționa în parametrii dacă este utilizata în continuare. Atât timp cât nu am pe aproape oameni care au dobândit un bun renume precum colegii de la Bacău sau Timișoara , încerc sa pun și eu cap la cap toate informații pe care le obțin ca sa mă feresc de "Dorei" sau snapani, ori sa cheltuiesc o mica avere pentru reparatia asta. Oricum, este cel puțin curios sau dubios faptul ca în București unde circula probabil multe mii de mașini care au pot avea problema asta cu pompa de înalta presiune, sa fie vehiculat pe forum un singur service care face retrofit CP3, iar opiniile pe care le-am obținut de la cele câteva ateliere unde m-am nimerit sunt în cel mai bun caz neunitare.1 point
-
1 point
-
Din punctul meu de vedere, estetic arata mult mai bine decat Kodiaq, desi nu imi place pe deplin. Din fata aduce, din unele unghiuri, cu ceva de la Hyundai, dar nu se poate confunda cu vreun alt model de pe piata. La partea din spate insa nu inteleg rostul "evacuarilor" false si nici a ornamentului pasiv ce uneste stopurile. La interior mi se pare mai elegant decat ce avea pana acum Seat, display'ul acela a la Audi, neintegrat complet in bord, probabil e singura noutate, ca'n rest totusi recunosc elementele de interior1 point
-
1 point
-
Am rezovlat cu insertia. Acum maisna nu mai vibreaza dar nu se mai simte bucsa slabita! Am avut erore cu intake manifold flap position sensor si simteam putin ciudat masina. Am descoeprit ca acea tija ce misca clapetele avea uzura. Am pus o bucsa temporala sa vad daca maisna se comporta mai bine.... si da se comporta. Bucsa temporala nu a tinut, am vrut sa fc piesa la strung .. dar fara succes:). Am hotarat ca inlocuiesc galeria. Cand am dat jos galeria de admisie ... soc maxim.. pardon, calamina Zilele astea decurge operatiunea de curatare a calaminei de la supape:) Am gasit o galeria de admisie fara nici cel mai mic joc la clapete. video-1530892724.mp4 Era sa uit... Au ajuns si extensiile de padele.1 point
-
1 point
-
Media in D 15-20k km pe an?! Glumesti! Poate asta e media la noi in tarisoara! Mediaa de 15-20k este cea din bord dupa ce ajunge la noi/bulgari/turci/italieni... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 21 point
-
Anul trecut cind am pus rotile de iarna, dupa ce am curatat toata zona am dat cu spray de zinc... sint curios anul asta cind o sa desfac sa vad cum a rezistat. Am folosit zincul la multe alte elemente pe sub masini si a rezistat destul de bine... o sa revin pe tema asta cind desfac masina...1 point
-
Era pe masina cand am cumparat-o, si nu cred ca e cumparata de la ei, ca vad ca e made in china.0 points
-
-1 points
-
Mie personal mi se pare mai frumos kodiaq decat tarraco. In cealalta barca personal imi place mai mult ateca decat karoq.-1 points
-
Eu am 1.2 TSI 105 cai din 2015 , aproximativ 75k km. Fara nici o problema la motor. Nu a consumat ulei decat la primul schimb 500 ml am completat la 25k km. Doar revizii si alea cu interval extins la 30.000 km.-1 points
-
Nu vreau sa pornesc un offtopic, dar pe alte topic-uri se discuta in general ca acest biodiesel crescut e din contra, daunator pt injectoare As prefera sa fie cum spui tu, desigur, ne-ar avantaja pt toti-1 points
-
Salut, sigur traiesc intro lume paralela de cea reala, ma-ti speriat rau de tot la ce sume viseaza astia pe facturi la un kkat de schimb de ulei care bdw este indicat in Romania sa-l faci la fiecare 7k-12k km. Da pentru ca nu avem autostrazi unde uzura este cu 80% mai mare comparativ cu o masina din Germania. Am facut revizia mare care include in special distributia, masina din semnatura are momentan 172k km, da stiu ca se face la 220k km dar mai stiu ca sunt si motoare noi pe stoc la 9k Euro/bc. Cod m CRKB Ce am schimbat: -Set distributie Contitech CT1168K1 460lei -Pompa de apa OE 04l121011L 575lei -Curea anexe Contitech 6pk1026 50 lei -intinzator anexe Ina 534 0552 10 165lei -Antigel Hepu g13 2x40leiApa 3x2lei -Eticheta distributie 059010158A 10lei (intervalul inscriptionat va fii de acum la fiecare 120kkm pentru ca motorul NU mai este nou) Manopera 2.5h 250lei Total 1596 lei Preturile sun reale, pot fi verificate usor pe net, grija la tepe. (pana la urma oricine are dreptul sa ceara cat poate, important este sa ai decizia corecta)-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00