Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.04.2019 în toate secţiunile

  1. Timpul pentru anvelope noi, primele după cele originale. După cum am hotărât am luat Michelin Primacy 4. DOT 0219, Made in Italy. Primele impresii pozitive, confort (ceea ce căutam), absorb bine, parca suspensia a fost data pe confort ,urmează sa vedem cum se comporta la viteza, pe ud și pe drumuri cu asfalt rugos, la frânare și la mers sport pe viraje. Cele de iarna (GY UG8) mai merg încă un sezon, interesanta scanarea profilului.
    6 points
  2. Dupa cum iti recomandam in primul post, ia T5-ul. Are cel putin 2000, daca nu chiar 2500kg tractabil cu sistem de franare. Un alt avantaj e ca e mai inalt si mai greu si nu-ti intra platforma asa repede in tangaj.
    1 point
  3. Multumesc de apreciere...nu toata lumea e tampita la cap ca mine si care spun ca in Romania NU merita sa detii o masina care valoreaza mai mult de 5000 Euoro!
    1 point
  4. Daca vrei sa ai discuri curate multa vreme de acum oncolo, dupa 3-4 sute de km rulati, da jos placutele si curata le de grundul ala gri....o sa ma pomenesti ...
    1 point
  5. @Muale...aia de pe Calarasi au caseta luminoasa stradala, nu si aia de pe Fundeni...poti trece pe acolo noaptea daca vrei! @adrian001...am deja peste 3,5 ani de cand e in posesia mea...am undeva la 60.000km facuti pana acum si am ajuns la suma colosala de 36.984Lei (te las pe tine sa-i trasformi in Euro) pana acum....o sa spui sa sunt bolnav la capau....da eu sunt #suspectdepasiune si imi place perfectiunea. ☝️ Multam fain!
    1 point
  6. Update pe 2019 Am trecut la rotile de vara. Suntem iarasi "ca trenu' pe sine". 1. Am schimbat distributie , ulei si toate filtrele. 2. Piatra+parbriz = Hate => Alt parbriz. Cu ocazia asta am facut si retrofit la senzorii de ploaie si lumina. Am luat oglinda si senzor din dezmembrari. Cablajul de pe Kufatec . Instalatia s-a facut ca si OEM . Dupa codarile necesare totul functioneaza perfect . Bonusul e ca si Rain Closing merge. 3. Reparat furtunasul de la stergatorul spate. Al dracu de greu de reparat mai ales pt ca era intrerupt chiar in mansonul flexibil. A trebuit sa il pelungesc cu altul pt ca nu se putea lipi in manson. Cu ocazia asta nu-mi mai merge becul in portbagaj ... Grrrrrrrrrrrrrrr ? .
    1 point
  7. si vezi si ventilatoarele cat de usor se invart la mana.
    1 point
  8. Dupa o activitate intensa in Clubul Logan intre 2009 si 2013 cu vechea masina am decis sa iau o pauza de la tot ce inseamna domeniul auto/tuning pana anul acesta. Anul acesta familia s-a marit, prioritatile s-au schimbat si asa a aparut "B8-ul familiei" Modelul este 2.0, 150hp, 01.2015 cu 215k km, echipare HighLine, provenienta Belgia. Dotari: -Trapa -Interior piele Nappa bej -Sistem Dynaudio -Jante 18' - BiXenon Inainte de achizitie am verificat 5 masini, dar la nici una nu prea bateau reviziile din reprezentanta cu cartea. Aceasta a fost singura cu revizii la timp in corespondenta ( lipseste distributia) iar in momentul in care am vazut-o fizic a fost dragoste la prima vedere. Cat despre planuri de viitor sunt: -soft stage 1 -retrofit VIRTUAL COCKPIT ...si mai vedem ...
    1 point
  9. Am eu cfgb an fabricație 2013 și nu am avut nicio problema pana acum ( 2 ani de când o conduc) Schimburi de ulei și filtre la timp și nu vad sa fie vreo problema
    1 point
  10. https://www.ebay.co.uk/itm/Transfer-case-CHAIN-for-Porsche-Cayenne-VW-Touareg-2010-2015-PL72ATC-/263086541645 Daca codul inscriptionat pe cutia de transfer este identic, potriveste.
    1 point
  11. Breaking News... Astazi am schimbat foliile de pe faruri si am infoliat semnalele de pe aripi la FxAuto.
    1 point
  12. Schimbat inapoi de la Ravenol VMP in Shell ECT C2/C3 ghidat de consumul de ulei (inainte cu Shell era 0) si de pretul foarte mare al VMP USVO care nu poate fi explicat.
    1 point
  13. salut Verifica pe talon MTMA-ul maxim admis in ansamblu, ar trebui sa scrie pe talon. Apoi verifica daca MMA auto+ MMA remorca se incadreaza acolo. De asemenea trebui sa stii ca in mod normal si legal tot ce depaseste 3.5 T se incadreaza la transporturi ce intra in sfera tahografe si altele.... Aici poti avea noroc sa treci pe langa ISCTR si sa nu se agate de tine
    1 point
  14. 03c109158a- lant 03c109469k patina 03c109509p patina 03c109507ah intinzator 03c109571f fulie axa came 03c105209ar pinion arbore cotit
    1 point
  15. Important e sa stii cat ai voie sa tractezi cu Touranul(1600kg, cred) si cat cantaresc platforma si rulota. Ti-as recomanda T5-ul, e mai stabil decat Touranul la tractat.
    1 point
  16. noul look cu rns 315 si volan b7
    1 point
  17. Cred ca exista deja de vreo 10 ani, in spate la fabrica de bere Ursus (Manastur) magazin de vopsele si iti fac ce culoare vrei la spray, eu de cel putin 3 ani tot de acolo cumpar. Se numeste "Interchim" si e localizat pe strada Mioritei (cladirea alba pe colt) Iti face pe loc orice spray pe culoare si dureaza aprox 10min. preturi intre 38-45 RON in functie de COD culoare.
    1 point
  18. Și eu m-am înțepat la phaeton cu 10 L ulei OEM vw, data viitoare merg pe altceva
    1 point
  19. sa nu uiti sa cureti bine de rugina si altele butucii inainte de montarea discurilor altfel, o sa ai probleme in exploatare.
    1 point
  20. Fac mult pe drum...acum am luat ce mi-a iesit in cale...o sa-mi cumpar unele de la poporul chinez pe lumina calda si lumeni multi. Mi-am luat scule de polishat masina...sa iasa oglinda!
    1 point
  21. Uleiul OEM nu este cea mai performanta alegere la nici o marcă de mașini iar la grupul VAG nici cea mai economică. Este o alegere confortabilă (și sigură dacă sursa de achiziție este de încredere) pentru cei care nu vor să își bată capul cu documentarea pe această temă.
    1 point
  22. ...si pentru ca acum vreo 10 ani am circulat cu un Passat B5.5 1.9 TDI 131 cp o vara intreaga fara sa-mi dau seama ca ventilatorul principal care asigura racirea motorului nu functioneaza. Am inteles ca e mort doar cand am investigat de ce AC-ul nu baga rece cand masina stationeaza. Tot in acea vara am mers pe Transfagarasan si pe Transalpina, plus cateva drumuri pe autostrada, plus un drum pana in Grecia si inapoi. Niciodata acul indicatorului de temperatura a motorului nu a trecut de 90 de grade. ...Da...stiu ca acel indicator nu trece de 90 de grade chiar si daca temperatura lichidului de racire se apropie de 100 de grade. Dar daca se exagereaza, se va misca peste 90 grade si va aparea si o avertizare urata in bord. Ideea e ca motoarele diesel sunt extrem de eficiente si rezistente din punct de vedere termic si nu pot fi comparate cu benzinarele (in situatia de mai sus, un benzinar ar fi luat de mult foc) si in marea majoritate a cazurilor nu au nevoie sa tina active ventilatoarele de racire dupa ce motorul s-a oprit, indiferent de stilul de mers abordat inaintea opririi. Dar o regenrare a DPF-ului, asa cum a mentionat @vdragos, presupune niste temperaturi mult mai ridicate ale gazelor de esapament, decat se poate genera in mod normal, asa ca in aceasta situatie e nevoie de functioarea ventilatoarelor chiar si dupa ce motorul e oprit chiar in timpul regenerarii active. In concluzie, cel putin, la actuala masina a mea, ori de cate ori isi face regenerarea DPF-ului, pornesc si ventilatoarele, turatia la ralanti este mai mare (in jur de 1000 rpm,) consumul instantaneu se duce de la 0.5 la 1 l/ h si start-stop-ul nu functioneaza. Asa se comporta mereu, nu conteaza ca e cald sau rece afara, ca i-am rupt fâșul sau nu i-am rupt nimic inainte de asta...
    1 point
  23. Macar ai ce vedea si stirile sunt cat se poate de corecte si pe verificatelea...ca de fake news e plin peste tot! ? Stay tuned...☝️ PS: Imi doresc doar atat...sa vad ca toata lumea ma ia ca model...toti au masini, dar ai dreaq de putini le si intretin cum trebuie!
    1 point
  24. Am mai spus pe parcurs, a meritat 100%, nu as mai lua cutie manuala, am mai mers si cu alte automate dar DSG este foarte desteapta si ma impac ff bine cu ea, nu am probleme cum am auzit la altii cu smucituri sau lipsa de putere. Am mers de curand cu Megane cu cutia automata cu dublu ambreiaj si se pare ca au gasit si ei reteta, schimba la fel, imperceptibil, motorul acela este diesel deci diferentele se simt in turatii (mai mici). Singura chestie este ca nu are (Meganul) autohold si e ciudat cand esti in rampa (la deal) o tine sa nu plece in spate dar cand apesi pe acceleratie pleaca un pic in spate pana sa o ia inainte. In fine, e chestie de obisnuinta, dar la mine cu autohold niciodata nu misca in spate. Este important cand parchezi in rampa si se pune unul in spatele tau.
    1 point
  25. Eu am pus Liqui Moly Toptec 4200 LL 5W30, 200 ron 4l, fata de 125 ron Valvoline de ex (4l). Nu stiu daca merita sincer vorbind, diferenta. Vazand ce ulei murdar a iesit, cred ca era mai avantajos sa fi cumparat 8 litri de Valvoline, sa pun 3,7 litri si sa merg cu el 200km, apoi scos ca un flush si schimbat filtrul si pus restul de 4,3 litri. Asta pt ca imediat dupa schimb, la 10 minute de functionare motor, am verificat nivelul pe joja si uleiul nou era deja negru de la ce ramasese in motor probabil. Asta desi am lasat la scurs uleiul vechi f mult timp, am eliminat orice urma de ulei vechi din corpul filtrului, si am mai si turnat un pic de ulei nou si astepta sa curga pe jos ca sa elimin cat mai mult din ce era vechi (lucruri pe care nici un service nu pierde timp sa le faca). De asemenea, filtrul ulei l-am luat OE, iar in cutie am gasit filtru Mahle, deci si aici recomand o economie de bani si schimbat mai des (eventual la flushul de mai sus schimbat si filtrul). La masini pe benzina, am constatat ca si dupa cateva zile de mers uleiul era atat de curat incat abia se vedea pe joja. De acum, o sa fac probabil schimbul un pic mai des (10-12.000)
    0 points
  26. Intre ce valori oscileaza ? Sa verifici in filtru daca apare pilitura. Posibil sa mai ramana pe undeva.
    -1 points
  27. Poate vinovat de oscilatii e regulatorul de pe rampa.
    -1 points
  28. Ar fi bine sa nu oscileze. F rar am vazut la tdi cr.
    -1 points
  29. Cand ai span in filtru .. e tarziu pt 2t.
    -1 points
  30. Intreaba la pompagii. Si inj toata lumea zice ca nu se pot repara .. si se repara.
    -1 points
  31. Vrajeli comerciale .. asta e. Bla bla romanesc. Mecanici cu care colaborez au schimbat zeci de injectoare la 1.6. Nu au fost probleme in functionare.
    -1 points
  32. Pai am un prieten cu magazin de piese auto și l-am rugat pe el sa mi dea tot ce mi trebuie pentru revizie. si mi-a zis sa merg pe uleiul vw, probabil ca știe el mai bine decât mine de ce.
    -1 points
  33. Ia-l pe cel mai scump dintre ele
    -1 points
  34. Din moment ce are pilitura .. e posibil orice. Stiu masini carora le.am gasit pilitura in urma cu 2 ani si merg ok.
    -1 points
  35. Dupa cinci luni de folosire si cateva mii de kilometri, am avut numai experiente placute cu masina. Prima data am inlocuit kit-ul de distributie si cel de accesorii, consumabilele, am inlocuit RCM 310, am cumparat un rand de roti pe 15 de iarna(cauciucuri noi pentru ambele tipuri de jante), am cumparat roata de rezerva normala si am testat pachetul de drumuri grele. Si cateva poze....
    -1 points
  36. Sint reconditionate .. am sunat eu din curiozitate.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!