Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.04.2019 în toate secţiunile
-
Dupa cinci luni de folosire si cateva mii de kilometri, am avut numai experiente placute cu masina. Prima data am inlocuit kit-ul de distributie si cel de accesorii, consumabilele, am inlocuit RCM 310, am cumparat un rand de roti pe 15 de iarna(cauciucuri noi pentru ambele tipuri de jante), am cumparat roata de rezerva normala si am testat pachetul de drumuri grele. Si cateva poze....8 points
-
Schimbat inapoi de la Ravenol VMP in Shell ECT C2/C3 ghidat de consumul de ulei (inainte cu Shell era 0) si de pretul foarte mare al VMP USVO care nu poate fi explicat.4 points
-
Buna ziua! Eu sunt Eli și de acum ma alătur și eu vouă! Ce pot spune rapid cât am timp: -culoare Ara Blue -senzori fata-spate -Faruri matrix -Magnetic ride -scaune super sport -pachet Performance( dacă așa se numește??, asa mi s a zis ) cu stitching roșu și etrieri rosii -Virtual Cockpit -MMI Touch + -Audi sound system -Keyless entry / Go2 points
-
2 points
-
So... am stat putin in cumpana daca sa ii fac sau nu topic celui mai nou membru al familiei... dificultati tehnice: vreme urata, lipsa poze (am avut vreo doua tentative de a iesi la fotoshuting ne... materializate), lipsa timp darr... sa incepem: Skoda Octavia 3 "Bestiuta" Style DSG 2.0 TSI 190CP Velvet Red Cum batranica O2.5 a inceput de prin vara sa vorbeasca de pensionare si plimbat nepotii (momental doar unu') pana la gradi si inapoi am inceput demersurile pentru o masina noua (dupa ultimele experiente sh-ul era aproape exclus). Bineinteles ca ne-am trezit la spartul targului (vezi @valyemil81 cu O3.5 la 16k si nitel) am... cam ratat majoritatea ofertelor bune asa ca am mers pe la reprezentante pentru o masina "pe comanda" (cam tot ce am gasit erau mai mult sau mai putin submotorizate si... majoritar diesel). Cu un buget relativ mic dar cu dorinte mari (benzina, in niciun caz hibrid, DSG/EDC/PowerShift in baie de ulei, in niciun caz manuala/CVT, interior deschis (bej/crem), spatiu interior cel putin la fel ca la O2.5 (nota bene .5=FL), de preferat sedan-hatch - in niciun caz drick (sau break, cum ii se mai spune in popor) relativ usor de parcat pe locurile inguste/scurte de prin Bucuresti si imprejurimi) am purces la discutii cu agentii de vanzari. In final am redus lista la vreo 4-5: Superb 3 Ambition, Octavia 3.5 Style++, Megane Sedan/Talisman si Honda Civic Sedan. Bineinteles eram in perioada cu omologarile WLTP asa ca la Superb aveam doar diesel, motoarele interesante de pe Megane au sublimat subit dar a ramas in carti daca reuseam un pret corect, Honda Civic a picat din motive de CVT si pe la Talisman preturile erau o leaca cam prea sus. Dupa o noua runda de testdrive si ceva documentare (forumuri - never renoro, documente de la producatori - am gasit 3 pdf-uri de la Getrag legate de 7DCT300 care nu prea se pupau intre ele... detalii ar zice unii) am decis ca pana la urma 2.0 TSI 140kW (190CP - EA888Rev3 B) si DSG 7 (DQ380) o sa ne castige portofelele. Cum Superbul 3 venea doar in varianta R (282 CP si Haldex) am purces la discutii cu dealerii Skoda pentru una bucata O3.5 (era deja inceput de decembrie 2018). Fastforward pana in 19 ianuarie 2019 (parca) semnam actele la Avia Pantelimon pentru una bucata Octavia 3 FL Style 2.0 TSI DSG7 FWD cu ceva imbunatatiri: PSC Adaptive Cruise Control si Front Assist PE4 Airbaguri laterale Spate 4ZG Banda decorativa crom 8SP Blocuri optice spate top led $07 Clever pack PKR USB locuri spate PFC Driving mode selection 1SL Elemente suplimentare de protectie sasiu PK9 Faruri LED adaptive cu instalatie splalare PJU Jante aliaj 16" PDE KESSY PW4 Oglinzi pliabile electric, antiorbire si iluminare spatiu de intrare in masina PH5 Parbriz incalzit RAC Bolero MIB 2.5 9JB Scrumiera (vine cu USB) 7X1 Senzori spate 9WT Smartlink 9S0 Virtual cockpit PL7 Volan incalzit (comenzi radio, telefon si padele dsg) PWL Blind spot detection Pe 19 februarie 2019 a intrat in productie si pe 7 martie am vazut-o cam asa: Asta era intr-o joi, pe seara. Bineintels ca din varii motive (rca/casco/pregatire) masina mi-a fost livrata luni... am ratat un weekend foarte frumos... dar compensat in urmatorul: Primul drum a fost din Pantelimon in Militauri via Piata Victoriei pe la 4:30PM. Am avut timp suficient sa ma obisnuiesc cu lipsa pedalei din stanga. Si cu majoritatea functiilor noi Bineinteles ca in aceeasi seara am scos-o la o plimbare nocturna unde am testat si farurile. Si bineinteles ca 3 zile mai tarziu eram la Avia Pantelimon pentru reglaj. Prima mie de km a fost asa... de cunoastere (intre mine si masina si, bineinteles, intre componentele masinii), cutia si motorul invatand sa lucreze impreuna. Dupa care lucrurile au intrat pe fagasul normal. Mai putin una bucata surub slabit (undeva in zona plafonierei) care m-a trimis iar la Avia Pantelimon. Meanwhile am reusit sa montez si camera adusa de plutasi pe la la inceputul lunii martie: Si era cat pe ce sa dau de o dauna total-partiala: Dupa vreo 2000 de km pe plaiurile mioritice ma declar multumit de alegera facuta (incluzand si compromisurile). Combinatia cutia si motor "e ceea ce trebuie" pe drumurile nationale cu o singura banda (pline de camioane ce se taraie cu 70), cand e nevoie de economie un 6.2 (extra) se poate obtine doar din acceleratie. Pe de alta parte este foarte usor de pierdut permisul pe drum drept (un mic imbold il acceleratie arunca acul aproape instant de la 50-60 in la 120 in S). In oras, consumul sta pe la 10-12-14-15 ( daca drumul e mai scurt de 10km (fara SS, in functie de ora) si scade spre 8-9 daca drumul e mai lung/liber. Mixtul e pe la 8 dar distractia e nepretuita. Momentan, pentru spalare exterioara doua fise la Selfjetul de la OMW fac minuni (impreuna cu solutiile pentru jante/scos petele de insecte de la reprezentanta) si interiorul se aspira usor cand ajung pe la tara (cealalta tara, nu cea de la porumb). Tre sa mai cumpar unu-doua bidoane de lichid de parbriz de la ei. La 8 lei 3l e greu de gasit ceva mai bun. Ce n-am gasit inca e solutie de protectie/tratament piele. Dar mai insistam la etaj poate se deschide la parter =)). *Disclaimer: in timp o sa mai adaug poze/filmulete la postarea initiala. ** Batrana O2.5 era pregatita de maritis pana soata s-a decis ca... ar vrea si ea masina ei luni s-a dus sa monteze rotile de iarna. Luni ce vine ma duc la constatare la CASCO :))) Noi sa fim sanatosi.1 point
-
Ok, sa mai stergem putin praful... Masina a implinit pe 23 martie 2 ani de viata si are in bord peste 43k km. Multi zic ca la rulajul meu (21-22k km anual) se preta mai bine un diesel insa cred ca nici asa nu e rau. Conform spritmonitor, consumul alltime este 5.13 https://www.spritmonitor.de/en/detail/863866.html Pe 2 aprilie am mers de am facut ITP-ul iar totul a decurs fara probleme. Inainte de ITP am trecut la rotile de vara apoi am facut o curatare a caroseriei ca la carte. Acum pare ca-n prima zi. Am reinnoit pe cite 1 an atit polita RCA (446 lei Allianz) cit si casco (1270 lei, Generali). Am ramas placut surprins cind am aflat ca pentru al treilea an, valoarea masinii nu a scazut drastic (conform Generali este de 9900 euro).1 point
-
Salut! Am luat un Active Info Display de pe Aliexpress (cică cu Android si navigatie) si după ce l-am montat, motorul n-a pornit, nici contact, nimic. Stiu ca chip-ul care recunoaste cheia este montat in piesa cu afisajele de bord; am inteles, ca se poate face aceasta modificare, sa inlocuiesti afisajul analogic cu cel digital, dar trebuie facuta o codare cu ODIS pentru Imobilizatorul electronic si recunoasterea cheilor. Ma poate ajuta cineva sau sa imi recomande pe cineva care m-ar putea ajuta? Multumesc!1 point
-
Salut! Nu e originală, e un display, conectori plus grila care poate inlocui ceasurile originale. Dacă va trebui să anulez imobilizatorul, alarma etc, nu e o soluție OK. Trebui conectat un chip care să facă comunicare între chei si ECU? Mersi de raspuns, as fi interesat atât cât securitatea mașinii se păstrează în parametri rezonabili.1 point
-
@tetea n-am nicio idee. Am incercat sa aflu dar... mister pe erwin.skoda-auto.cz nu exista inca manualul de service updatat my 2019 (octombrie 2018). @Alextz momentan lucrez la niste pietre la rinichi... cand am nevoie de ajutor profesional pentru a le scoate, te caut pentru o plimbare :)))1 point
-
1 point
-
@florinpbv: Adică în afară de serviciu, concediu, călătorii, copiii, animale, rate, curte, casă, ajutat prieteni, petreceri, mașini, citit, învățat, etc? Sau la ce anume te referi? Ultima ispravă: 5 zile, 4 nopți, 3 orașe, 2.600 km cu avionul, 720 km cu autocarul, 520 km cu mașina, 175 km cu trenul, 40 km cu tramvaiul, 20 km cu metroul, 650 trepte urcate, 69 km la pas, 91.900 pași. Milano - Florenta - Pisa și în trecere prin Bergamo și Bologna. Aș adăuga 2 decolări și 3 aterizări, că la întoarcere prima aterizare a fost ratată și ne-am mai urcat o dată în aer . Super frumos, super oboseală, super amintiri, super concediu (de cheltuială nu zic nimic) Sincer abia aștept ziua de salariu, ca am pus ochii pe ceva și sper să nu se vândă până atunci. Aștept cu interes, să vină și zilele din concediu, pe care le-am programat pentru mașini, să mă bag la demontat/montat și îmbunătățit . Cum îi spuneam și lui @Doomy mă bate gândul să cumpăr alte anvelope cu talon mai înalt, deși cele pe care le am sunt practic noi, cumpărate anul trecut și montate prin aprilie-mai. Doar că, dacă mă vede soția cu anvelope iar, cred că mi-o dă maxim ?! O să mă apuc de montat, ceea ce am cumpărat deja pentru mașinuțe, cu investițiile mă opresc pe partea de look, banii vor merge exclusiv pe întreținere, pentru că urmează articulații, amortizoare, frâne si distribuție (la anul) la Golf și ceva bucșe la Tiguan. Mai am de montat luminile de la manerele de deschidere a ușilor, camerele pentru văzut în marche arriere, materiale antifonare, farurile cu lupe xenon, ceva leduri. Deci am ceva de treabă anul acesta... Spor în toate și ție îți urez!1 point
-
Am dat la buy back la Weltauto, crede-ma ca l-au testat la sange doar sa gaseasca ceva pe ea si sa mai poate tigani ceva la pret. M-au tinut jumatate de zi acolo... Cine ma stie, stie ca imi intretin si folosesc masinile ca la carte cand vine de folosire/intretinere. Ca m-am bucurat, doar atat cat te bucuri cand poti sa faci pasul la altceva. Daca n-o vindeam in maxim 2-3 luni schimbam chit distributie si wastegate pe masina din cauza piticilor mei legat de intretinere. Am predat o masina perfect functionala.1 point
-
salut! am acelasi tip de motor! treci pe cp3 linistit! am 40000 km parcursi cu cp3 fara nici un fel de problema si stres !1 point
-
Rezolvare batai in bord partea dr si eroare pozitie sensor temperatuta partea dreapta pe modul HVAC, - demontare panou dr consola schimbator - demontare torpedo - demontare motoras clima partea dr - cautare pe jos si gasire rotita angrenare clapeta,,,.flaps (este de plasctic, alba) - cumparat GLUE gen, picaturam superglue, Loctite....orice - pus cateva picaturi in locasul din motoras unde intra rotita aia si cateva pe piciorusul rotitei, bagat rotita in locasul de la motoras si lasat cca 5 min la uscat cu rotita in jos si motorasull in sus…… ptr a evita intrarea de glue in motoras. - montarea in ordine inversa, calibrarea cu basic setings si … GATA. sper sa n aveti nevoie dar, eu v am spus.!1 point
-
Am scos 3.9/100km Cluj-Napoca - Oradea vama. Consumul a fost de la pornire, vara, mers pe timp de noapte ~4 dimineata, condus destul de constant 80-100-120 cu front assist. Am scos 4.3/100km Cluj-Napoca - Botosani, mers pe timp de iarna,zapada, ceata... la fel, destul de constant. Consumul a fost de la pornire. 2.0 Tdi 140 cp, DSG cu coasting function, bluemotion.1 point
-
1.6 HDI ? In cazul ăsta așteptăm mai multe poze cu 2008-ul Daca la voi la Lugoj nu sunt ierni cu multa zapada si gheața, sare si alte condiții care pot afecta jantele din aliaj, atunci go for them. Altfel, parca mi-ar fi ciuda.1 point
-
Am revenit, Dupa lungi investigatii si nedumeriri se pare ca zgomotul se propaga prin furtunul de tur de la pompa CP3 la filtru. Am inlocuit furtunul initial cu unul mai rigid si am scapat de zgomot. La intrarea in pompa se formeaza niste pulsatii, care se simt daca tii mana pe furtun cu motorul pornit si aceste pulsatii se transmit prin furtun si rezoneaza la o frecventa joasa. Zgomotul e perceptibil in habitaclu si devine enervant . Poate se mai loveste cineva de problema asta si vrea lamuriri.1 point
-
Salutare, Vreau sa fac o recapitulare a ceea ce am/s-a spus pana acum in acest topic. Dupa cum am spus si in topicul in care mi-am descris masina sunt un noob in ale mecanicii, dar am avut un pic de curaj sa ma bag si efortul mi-a fost incununat cu succes. Acum, venind vorba de timoneria pe tije, asa cum am si eu, trebuie avute in vedere mai multe aspecte: 1. Mai intai trebuie sa fiti complet siguri ca e timoneria de vina, atunci cand agata la intrarea in viteze. Eu am desfacut si cutia de viteze si s-a constatat ca nu aveam probleme cu niciun un sincron, doar 2 rulmenti mai obositi, care au fost schimbati. Desi nu era absolut necesar, totusi am eliminat de pe lista cu posibile cauze o eventuala defectiune in cutie. 2. Daca sunteti siguri ca nu e nimic in neregula in afara de timonerie, faceti urmatoarele 2 operatiuni: 2.1. Verificati vizual timoneria sa nu fie gripata, plina de mizerie, praf, ulei, etc. E posibil ca problema sa fie acolo. 2.2. Daca a trecut testul de "igiena" asigurati-va ca nu are joc. Ea avand in componenta 4 tije (deci 8 puncte de articulatie) plus alte piese aflate in miscare, e posibil ca unele bucse/piese de articulatie sa se fi uzat si atunci este evidenta problema. ATENTIE: daca timoneria are joc si nu este corectata problema mai intai, ci se face reglajul direct e posibil sa o dereglati mai mult, exact cum e in cazul geometriei la roti, cand mecanicul verifica mai intai eventualele jocuri din bucse, brate, bielete, mai intai de a face geometria. 3. Asigurati-va ca nu aveti joc in schimbatorul de viteze, dat de piese ce intra in componenta lui de la levier pana la partea de imbinare cu axul timoneriei, care se gaseste deasupra catalizatorului. Practic, daca atunci cand e in viteza levierul nu se misca mai mult decat ar fi normal (in treptele 1, 2 cativa mm spre stanga, in celelalte 3 cativa mm spre dreapta), atunci aceasta problema e eliminata) 3. Daca nici aici nu este nicio problema, atunci se poate face foarte usor reglarea. Pentru cei care nu stiu/nu au vazut cum se face reglare, va explic in cele ce urmeaza. Procedura necesita o cheie de 13, fixa sau inelara. Daca vreti sa dati jos si bucata mare de plastic ce porneste din partea de jos a consolei centrale si ajunge intre scaune (care are pe ea scrumiera, mansonul de la schimbator, cotiera), atunci puteti folosi si o tubulara. Eu unul spun ca nu are rost. La aceasta se adauga o bucata de material dur (plastic, metal, etc.) care sa aiba fix 2 milimetri grosime. Eu am folosit o bucata de plastic ce permite fixarea pixului la buzunarul camasii, etc., partea pe care o rupeam cel mai repede in scoala generala :)). Procedura se desfasoara in urmatorii pasi: 1. Ridicati mansonul schimbatorului de viteze. 2. Inspre fata schimbatorului veti vedea doua suruburi, in colturi, precum si un surub inspre spate, coltul din stanga. 3. Scoateti masina din viteza, lasand schimbatorul la punctul mort. 4. Slabiti suruburile din fata, folosind cheia de 13. 5. Dupa cum puteti observa, in standa levierului este o mica lama de metal, care corespunde unei bucati asemanatoare, de pe suportul pentru schimbator in partea stanga, parti care se apropie si se intalnesc atunci cand levierul se misca inspre stanga pentru a intra in treapta 1 si 2. Intre aceste aceste doua bucati/lame de metal se pune obiectul de 2 mm. 6. Stabilizati levierul schimbatorului in acea pozitie (2 mm distanta fata de suport, in partea mediana/punctul mort). Odata stabilizata pozitia, strangeti bine ambele suruburi din partea din fata. In acest moment, timoneria este reglata si nu ar trebui sa mai aveti probleme. Sfat general: apasati pedala ambreiajului pana la fund si atunci cand introduceti in treapta 1, asigurati-va ca ati facut toata cursa levierului spre stanga, pana atinge acea lama de metal. Imediat ce am acces la masina, fac o poza si explic si grafic. Daca aveti intrebari, lasati un PM sau dati un telefon. Cu privire la tije, ele sunt 4, dar numai una este rasucita, din plan apropiat cum te uiti la motor, una din plastic scurta si altele doua lungi. Nu de alta, dar sa stiti exact despre ce e vorba.1 point
-
Nu vreau sa fie cu suparare,insa... http://www.mcgogoo.r...on-creanga.html Incercati sa stati linistiti. Toate masinile mai noi (diesel) sunt CR. Nu conteaza marca. Aveti comportament de babe nebune. Atacuri de panica si tot tacamul. Stati calmi, prezentati simptomatologia panicii in masa. Cazurile sunt izolate si din varii motive. Trageti aer in piept si folositi (priviti) masina ca pe un mijloc de transport. Nu faceti din ea un ideal. Sunt lucruri mult mai importante in viata. Hai, pompe de inalta cat mai curate tuturor. O zi buna... CR rules. PS. Colegul care abia ce a cumparat masina...avea buba mai demult. Nu a aparut asa din senin. Aveti grija ce cumparati, ca nu stiti cu ce motorina a functionat respectivul motor. Nu conteaza tara...1 point
-
Buna baieti am si eu o problema din tabloul de siguranta de pe acumlator la vw golf 4 tdi Alh, cu o siguranta care se arde, de 50 amp, siguranta nr 1 din poza. Se arde cam dupa doua trei saptamin, nu am observat sa nu-mi mearga ceva, totul functioneaza, nu demult am fost la un mecanic si mia zis ca este dela unul dintre ventilatoare, pentru ca functioneaza dar variaza turatia automat, mise pare o prostie. Tot de pe forum am poza si era atasat ca siguranta nr 1 ar fi de la bujiile incandescente la motoarele diesel, am incercat cu siguranta arsa si la bujiile incandescenta am curent cind pun contact cind incalzeste bujia cea ce este normal dupa mine. Intrebarea mea ar fi daca a mai patit cineva asa ceva sa-mi scrie cum a reusit sa rezolve problema-1 points
-
Sa o stapanesti sanatos. Cred ca 2.0TSI 190CP e cel mai bun motor din gama non-performance din clasa compacta.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00