Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.04.2019 în toate secţiunile
-
Buna ziua! Eu sunt Eli și de acum ma alătur și eu vouă! Ce pot spune rapid cât am timp: -culoare Ara Blue -senzori fata-spate -Faruri matrix -Magnetic ride -scaune super sport -pachet Performance( dacă așa se numește??, asa mi s a zis ) cu stitching roșu și etrieri rosii -Virtual Cockpit -MMI Touch + -Audi sound system -Keyless entry / Go17 points
-
4 points
-
Salut! O sa prezint noua achizitie : VW Tiguan Allspace 2.0 TDI 190CP AT - White Silver ...sau ceva de genul asta - alb metalizat De ce am ales aceasta masina? Am vrut sa iau un Passat Alltrack, dar ajungea lejer la 40000 de euro si intamplator am vazut in showroom la Midocar si Tiguan Allspace.Am facut o comparative intre cele doua masini si a iesit invingator Tiguanul - garda la sol mai mare si mi-a placut mai mult cum arata :). Dupa ce am condus Golf 1.9 tdi, skoda superb 2.0 tdi 170 CP, mazda CX5 -2.2 tdi 175 CP m-a mancat undeva sa iau ceva economic, adica o skoda Octavia 1.6 tdi 105 cp. Dupa 4 ani am vadut skoda si am vrut sa revin la ceva mai puternic, m-am gandit si la ceva masini hybride, insa nu am fost decis pt asa ceva, cel mai probabil urmatoarea masina va fi hybrid sau electric. Asadar, cand am vazut tiguanul am stiut ca nu vreau doar 150 cp ...vroiam ceva mai puternic si am ales 190 CP. Trebuie sa marturisesc ca oferta cea mai buna am primit-o de la PBV1, dar am regretat amarnic alegerea. Dupa o depasire a termenului de livrare cu aproximativ 11 saptamani imi venea sa cumpar orice altceva, o experienta urata. Cum masina are doar cateva zile nu pot spune multe lucruri, insa masina pare a fi satisfacatoare, se invige bine la depasiri iar consumul nu pare a fi amenintator :). Voi reveni cu poze si impresii. Echipare : Highline + cateva optionale care le voi enumera in urmatorul post. Pe curand!2 points
-
2 points
-
Dupa o activitate intensa in Clubul Logan intre 2009 si 2013 cu vechea masina am decis sa iau o pauza de la tot ce inseamna domeniul auto/tuning pana anul acesta. Anul acesta familia s-a marit, prioritatile s-au schimbat si asa a aparut "B8-ul familiei" Modelul este 2.0, 150hp, 01.2015 cu 215k km, echipare HighLine, provenienta Belgia. Dotari: -Trapa -Interior piele Nappa bej -Sistem Dynaudio -Jante 18' - BiXenon Inainte de achizitie am verificat 5 masini, dar la nici una nu prea bateau reviziile din reprezentanta cu cartea. Aceasta a fost singura cu revizii la timp in corespondenta ( lipseste distributia) iar in momentul in care am vazut-o fizic a fost dragoste la prima vedere. Cat despre planuri de viitor sunt: -soft stage 1 -retrofit VIRTUAL COCKPIT ...si mai vedem ...1 point
-
1 point
-
Ce de activitate aici tizule...frumos! Doar de curiozitate, cu altceva te mai ocupi?1 point
-
Adica sa cheltui, investitia presupune (ca speri macar) sa ii si recuperezi Unitatea multimedia actuala nu suporta AA?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Foarte frumoasa! Merita un jurnal mai complet. Probabil daca invarte cauciucul pe janta o sa fie bine cu cel mult jumatate din plumbii din poza.1 point
-
##Rusine_Ambasadelor, ##Knullar_du_FCA Iata cum se rezolva lucrurile in Vestul curat, fara coruptie si lipsit de dublu standard. Cand ai 100 truck-uri V8 in portofoliu & 2 masini mici si ultima ta grija este sa faci motoare cu emisii scazute, exista metode de a scapa de amenzile UE. Cum ? Elegant, cumperi masini electrice produse de fraierii care investesc in asta, le bagi pe flota proprie, si ... voila, matematica iti face treaba, scad emisiile per masina. https://www.reuters.com/article/us-fiat-chrysler-tesla-eu/fiat-chrysler-to-pay-tesla-hundreds-of-millions-of-euros-to-pool-fleet-financial-times-idUSKCN1RJ03I ##Make_Media_Aritmetica_Great_Again1 point
-
Rezolvare batai in bord partea dr si eroare pozitie sensor temperatuta partea dreapta pe modul HVAC, - demontare panou dr consola schimbator - demontare torpedo - demontare motoras clima partea dr - cautare pe jos si gasire rotita angrenare clapeta,,,.flaps (este de plasctic, alba) - cumparat GLUE gen, picaturam superglue, Loctite....orice - pus cateva picaturi in locasul din motoras unde intra rotita aia si cateva pe piciorusul rotitei, bagat rotita in locasul de la motoras si lasat cca 5 min la uscat cu rotita in jos si motorasull in sus…… ptr a evita intrarea de glue in motoras. - montarea in ordine inversa, calibrarea cu basic setings si … GATA. sper sa n aveti nevoie dar, eu v am spus.!1 point
-
pentru ce ? daca masina suporta, recomand sa iti montezi butonul, cablezi, codezi - si o sa fie mai ieftin decat un etrier de schimbat.....1 point
-
sunt multe garnituri, deci cred ca o sa fie greu de depistat, prin eliminare. Parerea mea - mergi si fa un test de presiune, etc.1 point
-
Bravo bravo!! Arata bine vagoneta. Sa vedem daca/cum afecteaza bara montarea distantierelor: pietricelelele1 point
-
1 point
-
Verifica presiunea de ulei, traseul de conducta la turbina, nu e normal ce se intampla, cred ca ungerea e deficitara in acea zona.1 point
-
@Rekynopotu si eu sint dintre cei care nu prea cred in aditivii de ulei, desi poate ca o data in viata motorului m-as risca, dar atat, nu la fiecare schimb. Chiar daca conditiile de exploatare sint grele in Ro, schimbam des uleiul si cred ca e ok orice ulei decent cu normele potrivite si din sursa decenta. Total Quartz Ineo e fix 1/2 din pretul Liqui Moly de ex, eu am pus Liqui Moly acum, dar in viitor o sa merg pe Total, Valvoline etc si voi schimba mai des.1 point
-
Merci mult detinator ,ar mai fi fost si varianta de ulei Mobil 1 Esp ,masina merge numai in oras si doar la 3-4 luni vede si autostrada, regenerarile sunt dese ,si nu stiu daca ar trebui sa pun si Archoil ca deja uleiurile au aditivi lor si sa nu fac mai rau decat bine.1 point
-
1 point
-
Merci pentru poze. Cred ca ramane totusi sa folosesc unul de tip SMIC, complet din Aluminiu si ceva mai mare. Sau poate SSFMIC (same side Front Mounted InterCooler). Vedem. Azi, am trecut la rotile de vara si am montat si distantierele spate. Ma bate gandul sa pun si pe fata de 1cm. Poze: totodata, am pus si capacele centrale cu VW trebuie sa mai fac geometria ca nu-mi place cum sta volanul. Nu sta perfect drept. Intre timp, am inlocuit bucsele de plastic de pe sina scaunului stanga fata (Sofer). Aveam un pocnit si am crezut ca rezolv cu astea. 8 ron o bucata si 9 cealalta- deci nu-s asa o avere. Old vs New Si apropos de boltul acela de blocaj! merge inlocuit doar cu M6 nu cu M8. Eu am luat suruburi M8 si inlocuieste-le daca poti! Asa ca am trecut la largirea gaurilor sa intre un M8. Si asta e masina fratelui meu. O stricat-o! dar abia astept sa ne apucam de remontat pe ea. Gata, ajunge! Drumuri bune tuturor! Edit: nu am rezolvat pocnitul scaunului. Inca pocneste si nu stiu de ce si cum o rezolv. Video, aici.1 point
-
1 point
-
Baga stage1 la maxim, nu faci nimic cu jumatati de masura, plus, sa fim sinceri, la ce km putini ai tu, uzura inca e minima, fiabilitatea incepe sa scada dupa muuuuulti km .. si atunci... daca scade ceva (desi ma indoiesc ca daca esti pasionat si mergi decent cu masina, o servisezi la timp si stii cand sa ii dai in gura si cand nu... afecteaza cu ceva un stage1). In alta ordine de idei, tu sigur mai tii masina 1 an or so .. la cat de tare te vad ca vrei altceva si tot incerci trucuri cu asta deci, nu ai de ce sa ti faci griji de fiabilitate, ca nu e ca si cand o vrei inca 5 ani + .(sau poate gresesc, tu stii ce planuri ai .. )1 point
-
Eu am 1.2 TSI 105 cai din 2015 , aproximativ 75k km. Fara nici o problema la motor. Nu a consumat ulei decat la primul schimb 500 ml am completat la 25k km. Doar revizii si alea cu interval extins la 30.000 km.1 point
-
Loganul, ca Loganul, dar DSG e o cutie automata cu dublu ambreiaj(face frana de motor singura), care are si un mod numit SPORT prin care motorul este tinut mai turat . Bafta!1 point
-
Offtopic: Pare ca te bucuri enorm ca ai scapat de ea . L ai anuntat si tu pe saracul om la ce investitii sa se astepte?? In alta ordine de idei, a testat careva motorul de 1.0 85/110 cp tsi?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00