Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.04.2019 în toate secţiunile
-
5 points
-
2 points
-
Până la urmă am mers pe total Quartz 9000 energy 5w40 fiindcă analizele lui arătau bine iar prețul era cam la jumate fata de restul. Însă, cam regret alegerea. În comparație cu valvoline synpower 505.00 cu 12.000km, total e mai gălăgios la rece iar la cald cam la aceleași nivel. Vedem cum se comporta peste câteva mii de km dar se pare că între ineo 5w30 de care lumea e foarte mulțumită și ce am luat eu e diferență mare.2 points
-
Eu nu inteleg de ce lumea pune atata accent pe incarcarea DPF (in romania) si mai putin pe fiabilitatea si intretinerea motorului. DPF-ul atunci cand ajunge la o incarcare mare de oil ash (foarte greu daca il folosesti cum trebuie), se poate scoate si curata la service-uri specializate cu masinarii speciale pentru curatare DPF ( se scoate de pe masina, dar nu e fizica spatiata ). Rezulta din acel proces un DPF 99% garantat ca nou (daca nu are alte probleme gen sa fie topit etc), cu o garantie de minim 1 an etc. Costul este foarte ok pentru ceea ce ofera, parerea mea. Scuze de offtopic, dar deja subiectul incarcare DPF apare peste tot posibil (forumuri, facebook etc), si zici ca se termina lumea si pamantul cand se intampla asta ? PS: se poate merge cu DPF si in oras daca nu schimbi in 1500 de ture ca sa economisesti pe partea de combustibil, fara sa ai probleme de regenerari si incarcare mare.2 points
-
Nimic nou, doar kilometri, motorină și zâmbete! Mașina arată așa la o săptămână distanță după folosirea șamponului Mafra Polish Express și parcă nu s-a mai "lipit" praful de ea așa de repede. PS: din cauza lui @Doomy mă tot uit după anvelope 235/55 sau chiar 235/60 pentru jantele pe 18". Înălțimea anvelopei 235/65 pe 17" este 153mm, la 235/60 pe 18" ar fi de 141mm (- 12mm), iar la 235/55 ar fi de 129mm (- 24mm). Fața de actualele 235/50/18 - 118mm diferența este de 35mm, aș spune imens în zona de confort și protecție a articulațiilor. Aștept cu interes review-ul tau @Doomy să văd dacă o să mă "cocoț" și eu și mai ales cu cât! ?2 points
-
2 points
-
Ce rost are ? Dupa cateva fise nu tot in praf si noroi ajunge? Ar trebui sa ne bucuram de masini folosindu-le si nu pentru ca le avem...2 points
-
Salut! O sa prezint noua achizitie : VW Tiguan Allspace 2.0 TDI 190CP AT - White Silver ...sau ceva de genul asta - alb metalizat De ce am ales aceasta masina? Am vrut sa iau un Passat Alltrack, dar ajungea lejer la 40000 de euro si intamplator am vazut in showroom la Midocar si Tiguan Allspace.Am facut o comparative intre cele doua masini si a iesit invingator Tiguanul - garda la sol mai mare si mi-a placut mai mult cum arata :). Dupa ce am condus Golf 1.9 tdi, skoda superb 2.0 tdi 170 CP, mazda CX5 -2.2 tdi 175 CP m-a mancat undeva sa iau ceva economic, adica o skoda Octavia 1.6 tdi 105 cp. Dupa 4 ani am vadut skoda si am vrut sa revin la ceva mai puternic, m-am gandit si la ceva masini hybride, insa nu am fost decis pt asa ceva, cel mai probabil urmatoarea masina va fi hybrid sau electric. Asadar, cand am vazut tiguanul am stiut ca nu vreau doar 150 cp ...vroiam ceva mai puternic si am ales 190 CP. Trebuie sa marturisesc ca oferta cea mai buna am primit-o de la PBV1, dar am regretat amarnic alegerea. Dupa o depasire a termenului de livrare cu aproximativ 11 saptamani imi venea sa cumpar orice altceva, o experienta urata. Cum masina are doar cateva zile nu pot spune multe lucruri, insa masina pare a fi satisfacatoare, se invige bine la depasiri iar consumul nu pare a fi amenintator :). Voi reveni cu poze si impresii. Echipare : Highline + cateva optionale care le voi enumera in urmatorul post. Pe curand!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Piesa cu regim cac*t! Au oprit piesa pt vazare componente. Plus ca 7200 lei este de-o nesimtire crunta. De-asta evit reprezentantele atat timp cat altii pot face acelasi lucru (sau mai bun) la pret decent.1 point
-
Arată super ”cocoțată” pe noile anvelope și abia aștept să ne scrii review-ul.1 point
-
1 point
-
Revin cu un update la problema semnalata acum o saptamana. In cele din urma filtrul si-a facut singur regenerare fara vreo interventie din exterior . S-a regenerat aproximativ 15-20 de minute, ca de obicei. O sa urmaresc urmatoarea regenerare cand si-o va face dar, se pare ca masina isi poate face regenerare si fara adblue.1 point
-
1 point
-
Arata foarte bine cu noile roti.... Schimba foarte mult aspectul kit-ul de inaltare+roti mai mari numai impreuna.... Separat...parca nu este efectul asa wow...1 point
-
Trebuie inlocuite microintrerupatoarele. https://www.drive2.ru/l/8269816/ https://www.drive2.ru/l/454983410205653884/1 point
-
Am dus pompa si injectoarele la verificat. Chiar daca nu am gasit span deloc, injectoarele toate trebuie reconditionate,, iar pompa dupa cateva secunde a inceput sa suiere. S-a deschis, span nu a facut dar s-a blocat ceva rola prin ea. Rezolvare: saptamana viitoare trecere la CP3.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut Mihai! O sa raspund punctual cu ce am aflat pana acum Farurile de la Osram sunt omologate de producator. nu au nevoie de o noua omologare. Nu au auto leveling pt ca au motor intern de reglaj, acesta facanddu-se de la rotita din interiorul masinii Nu au nevoie de spalator pt ca au 35W putere. Ce este peste 35 W are nevoe de spalator. Ca fiabilitate, nu am primit altceva in afara de garantia de 2 ani, dar dintr-o alta discutie am inteles ca ele vin echipate cu sursa principala de lumina cu becuri OSRAM D8S. Becurile astea am inteles ca se pun pe "xenoanele de fabrica" la masinile de generatie noua. Pretul de 900E reprezinta costul total pt setul de faruri. un retrofit la xenon OEM cred ca sare de 1500 (cu senzor, spalatoare, manpera) si muuult timp. Astea sunt plug and play. Daca se strica ceva in 2 ani ai garantie. Daca se strica dupa, norocul fiecaruia. din ce am mai citit pe net am inteles ca s-au intors extrem de putine la garantie. Revin cand mai aflu cate ceva.1 point
-
Merci @16MAW Dap, am avut Op5 si acum Op6T, foarte multumit (insa ma bate gandu la un Huawei P30pro... pentru performantele camerei.. ?️?️ )1 point
-
Salut, referitor la faruri, LED am doar pe daylights. @kicker Din cate am inteles de la fostul proprietar, colantul de pe capacul rezervorului si de pe capacul oglinzilor, este realizat custom de el, si ca design, sunt mai multe marci de bere1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eram dator cu niște poze mai corecte pentru golf . cochetez cu ideea de turbo .....am văzut un Swap de r32 turbo pe caroserie de golf 6 ....am in 2019 un proiect in desfășurare cu Chryslerul ...in 2020 as vrea sa încerc turbo pe un r32 pe golf Da ...vr sunt super liniare !!! Iar lângă vq de la Nissan sunt cele mai faine la sunet (vorbind de V6) Si un filmuleț cu Touareg ...sa împărtășim sunetul1 point
-
1 point
-
Spuneam mai demult ca faci practica pe masina personala. Dacă tot cheltui banii macar fa-o cu folos si iesi mai ieftin. Cumperi un motor stricat si faci scoala pe el. Nu fac mișto. O sa ma pomenești.... Repeți operațiile pe el pana ies ca-n manual, nu strici piese bune.1 point
-
Skodamen @ când am cumpărat mașina am avut un interviu telefonic cu un cvasispecialist PR (Porsche Romania) despre motorul TSi. Concluzia acestuia a fost: " tot mai des întâlnesc clienți care vor să știe detalii despre mașini de parcă ar dori să și le construiască singuri". Concluzia mea, întărită ulterior de experianța cu PR - RP, a fost că din ce în ce mai mult nivelul cunoștințelor tehnice ale personalului din reprezentanțe nu a mai ținut pasul cu evoluția tehnologică. Aici a trebuit să compensăm noi clienții pentru a ne proteja investiția. Totul ține de încredere, responsabilitate și de ce nu de interese divergente ale părților.1 point
-
0 points
-
Și eu m-am înțepat la phaeton cu 10 L ulei OEM vw, data viitoare merg pe altceva0 points
-
Din descrierea uleiului de mai sus (Total Quartz): "Mareste actiunea Filtrului de Particule Diesel si prelungeste durata proprie de exploatare, prin evitarea infundarii premature (detine cu 50% mai putini compusi cu continut de metale decat un ulei obtinut prin tehnologia traditionala)." Intrucat in ultima vreme am studiat cum se produc reziduurile permanente din DPF (oil ash) care nu mai pot fi eliminate prin regenerare, intr-adevar se pare ca metalele din ulei contribuie mult. Ar fi interesant daca am compara cantitatile de metal din fisele tehnice ale uleiurilor uzuale. Pt Total Quartz LL 5w30: http://www.lubs-products-database.total.com/gallery/ORIGINALS/visuels/23000/23446 Apropo de Total Quartz Ineo, Passatul meu a venit din Germania cu acest ulei, schimbul efectuat la ceva Bosch Service Center0 points
-
... conteaza ce ochi sint pe laptop si ... meseria.-1 points
-
-1 points
-
@Rekynopotu si eu sint dintre cei care nu prea cred in aditivii de ulei, desi poate ca o data in viata motorului m-as risca, dar atat, nu la fiecare schimb. Chiar daca conditiile de exploatare sint grele in Ro, schimbam des uleiul si cred ca e ok orice ulei decent cu normele potrivite si din sursa decenta. Total Quartz Ineo e fix 1/2 din pretul Liqui Moly de ex, eu am pus Liqui Moly acum, dar in viitor o sa merg pe Total, Valvoline etc si voi schimba mai des.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00