Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.04.2019 în toate secţiunile

  1. Scurt update: Din cauza lipsei acute de timp, nu prea am mai avut niciun ragaz sa ma ocup de ce mi-as fi dorit. Am reusit, totusi, sa pun saptamana trecuta setup-ul de vara
    7 points
  2. Exploratorul aduna km cuminte , mai este putin pana facem anul impreuna , urmeaza si un review pentru anvelope . Am deja 1000+ cu anvelopele dar mai urmeaza inca 1000+ pe diferite drumuri si apoi o sa revin cu info destul de detaliate.
    3 points
  3. cu ceva munca o poti repara fusta, nu e grav. Pretul e foarte bun, daca ai bara si tipsurile cu suportii in pretul acesta, ia-o!
    1 point
  4. Salut am găsit o bara de V8. 200€ dar e puțin crăpată fusta aia. Mi-o da completa
    1 point
  5. Nici macar nu e bec acolo, sunt leduri.
    1 point
  6. Lampa semnalizare noua. Nu se poate inlocui doar becul.
    1 point
  7. Night pic. Doar pozitii! Camera amplifica lumina.
    1 point
  8. Side assist-ul este gata.
    1 point
  9. Merci pentru poze. Cred ca ramane totusi sa folosesc unul de tip SMIC, complet din Aluminiu si ceva mai mare. Sau poate SSFMIC (same side Front Mounted InterCooler). Vedem. Azi, am trecut la rotile de vara si am montat si distantierele spate. Ma bate gandul sa pun si pe fata de 1cm. Poze: totodata, am pus si capacele centrale cu VW trebuie sa mai fac geometria ca nu-mi place cum sta volanul. Nu sta perfect drept. Intre timp, am inlocuit bucsele de plastic de pe sina scaunului stanga fata (Sofer). Aveam un pocnit si am crezut ca rezolv cu astea. 8 ron o bucata si 9 cealalta- deci nu-s asa o avere. Old vs New Si apropos de boltul acela de blocaj! merge inlocuit doar cu M6 nu cu M8. Eu am luat suruburi M8 si inlocuieste-le daca poti! Asa ca am trecut la largirea gaurilor sa intre un M8. Si asta e masina fratelui meu. O stricat-o! dar abia astept sa ne apucam de remontat pe ea. Gata, ajunge! Drumuri bune tuturor! Edit: nu am rezolvat pocnitul scaunului. Inca pocneste si nu stiu de ce si cum o rezolv. Video, aici.
    1 point
  10. Virtual cocpit-ul ma lasa rece. Se pierde ceva parca. Sau am imbatranit eu... Motorul insa este ce trebuie, iar culoarea o scoate in evidenta din masa de octavii argintii, albe si negre Distractie placuta!
    1 point
  11. Deci oricum ar fi, lant sau curea, masinile acestea sunt gresite? O3 nu mai e in garantie? Reparatii mai ceva ca la dacia 1310. Macar acolo era ieftin.
    1 point
  12. Intre timp am rezolva cu antifonarea usilor, urmeaza portbagajul si, mai tarziu, podeaua. Am folosit CTK Premium de 2.2 (STP'ul Gold nu era in stoc, iar cei de la be-loud mi'au zis ca acest CTK ar fi totusi echivalent cu gama superioara, Aero, de la STP), CTK Silence Fix de 5mm (burete) si CTK Caimat 8mm (pasla) Ptr o portiera care, masurata pe exterior, are 80-90 x 50-60cm, eu am folosit aproape 2 foi de 37.5 x 50 cm pentru fata de tabla exterioara (aici am acoperit cat mi'a permis accesul, as zice in proportie de 70%), fata de tabla interioara (doar punctual, unde suna mai ciudat tabla) si cateva bucati si pe interiorul fetei de usi (cea tapitata). Pe interiorul fetei de usi, peste CTK Premium am pus local si burete, ptr 4 usi am folosit o foaie de 50 x 75mm. Am invelit baza clipsurilor de fixare a fetelor de usa (tapitata) in banda panzata de la Tessa, la fel si cuiul de pe stalp, de inchidere a usilor. Deci, pe scurt, deocamdata am folosit 7 foi de CTK Premium si 1 foaie Silence fix ptr 4 usi. Voi reveni zilele urmatoare ptr a updata totalul, pe masura ce termin si portbagajul/ interiorul.
    1 point
  13. “If you don’t look back at your car after you park it... you bought the wrong car”
    1 point
  14. Ce rost are ? Dupa cateva fise nu tot in praf si noroi ajunge? Ar trebui sa ne bucuram de masini folosindu-le si nu pentru ca le avem...
    1 point
  15. Pune parametri corect .. e f greu de urmarit ce ai pus acolo.
    0 points
  16. Golf 7.5 1.5 TSI 130CP DSG Bluemotion Nu smuceste la plecarea de pe loc, nici la cuplareaa ACT intre 2/4 cilindri, nici la pornire/oprire motor din mers (microhibrid Coasting 2.0) La manevere de parcare in locuri foarte stranse totusi e mai bine cu Autohold-ul scos si actionand doar frana, avansul facandu-se fara apasarea pedalei de acceleratie (creeping). DSG7-le de pe aceasta masina e o placere. Nu e 100% perfect, dar nici nu are cum pentru ca nu e cuplat direct la creierul soferului. Impreuna cu ACC sa vezi cum schimba vitezele, accelereaza si franeaza singura, opreste/potneste cilindrii sau tot motorul dupa caz fara sa deranjeze de niciun fel. Am prins o discutie intre doi samsari si spuneau ca automatele se vand cel mai usor. Si ca citez: "DSG este mama si tatal cutiilor de viteze automate".
    -1 points
  17. Fara probleme pentru ultima generatie EA888: https://www.autobild.de/artikel/audi-a4-avant-2.0-tfsi-100.000-kilometer-dauertest-14672351.html
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!