Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.04.2019 în toate secţiunile

  1. Episod nou: Prelungire spate GTI 25 anny. a ajuns, s-a vopsit si este montata - Urmeaza ITP-ul, am verificat si eu prin aplicatie si km par a fi cum trebuie, fara invarteli - a ajuns insfarsittttt unealta pt. desfacut stergatoare, la Posta Vamala m-a intrebat ce ii, am zis in gluma ca e desfacator de nuci si a zis ca este model mai bun Dupa ITP urmeaza revizia + reincarcare freon si probabil flansele de 2cm spate si 1cm fata+prezoane. Drumuri bune! To be continued...
    4 points
  2. Side assist-ul este gata.
    2 points
  3. Arata destul de rau axa, mai rau decat a mea :-s. Arata foarte bine masina, recunosc ca m-a bagat in ceata botul de Bora. M-am uitat de 2 ori sa ma asigur ca sunt in acelasi topic Multi km fara probleme
    2 points
  4. Problema rezolvata: telefoanele le aveam pe modul mediu de economisire a bateriei si asta se pare ca nu ii convenea lui Waze, desi Google maps nu era deranjat. Problema am gasit'o semnalata si pe forumuri internationale, manifestata pe diverse modele de la varii producatori, de acolo si solutia LE: dupa o plimbare de ~10 km cu "Ioana", cu reconfigurari traseu etc, totul functioneaza bine, deci m'am linistit cu update'urile
    2 points
  5. Salutare all, m-am gandit sa imi prezint si aici noua, pentru mine, masina de familie si oarecum de fun, am incercat un 2 in 1. Aveam deja de vreo 3 ani un 2011 Allroad C6 3.0TDi cu stage 1, dar parca era moarta flacara pasiunii cu diesel-ul si orice i-as fi facut nu simteam emotia, am tot lungit-o cu ea incercand sa ii mai fac una alta doar, doar s-o aprinde flacara insa dupa ce am vazut si pornirea asta a curentului anti-diesel(si in curand va lovi probabil orice cu combustie, dar benzinarele vor fi poate ultimele supravietuitoare ale acestui curent) am hotarat sa ma despart de ea cat inca mai luam un pret ok, sunt sigur ca in urmatorii ani pretul celor diesel va scadea dramatic si piata din RO se va indunda de ele cand cei din V vor fi fortati de noile reglementari sa scape de ele. Nimic de reprosat, motorul de 3.0d e absolut superb, mai ales cu stage 1, consum decent, putere suficienta, dar nu transmite acea emotie pe care o primesti de la un benzinar supraalimentat caruia ii place sa vada des 5-6k rpm. Asa ca am reusit sa vand Allroad-ul pe un pret decent si exact cu cateva zile inainte sa o dau a aparut masina asta la vanzare. Initial eram pornit pe un S4 B8, am vazut vreo 2, ambele mi-au placut si batusem chiar palma pentru una, dar un pitic in spate acolo ma tot bazaia la cap cu ideea lipsei de spatiu si apoi si nevasta si copilul actual si cel ce s-ar putea sa vina in viitor, asa ca pe ultima suta de metri am schimbat macazul si am dat un telefon la dealer-ul din DE care vindea C6-le si le-am si trimis depozitul. Vinovata in cauza este un C6 Avant Quattro, fabricata in 2009 cu un interior Exclusive si bineinteles cu motorul ce mi-l doream, 3.0TFSi. Ca si optiuni importante si pe care le doream sunt: - Air suspesnion(ma invatsem cu confortul oferit de Allroad) - ACC(util pe autobahn) - Webasto(foarte tare acum iarna, la Allroad aveam Viper cu pornire de la distanta, dar Webasto e mult mai bun pentru ca protejeaza si motorul) - trapa cu celule fotovoltaice(preferam una de sticla, am mai avut din asta si nu e wow pentru ca nu vad prin ea) - scaune fata electrice cu memorie si incalzite(memoria pe ambele e buna cand ai copil in spate) - bancheta incalzita -bixenon cu AFS2 -Keyless entry/start - portbagaj electric -coloana volan reglabila electric cu easy entry/exit -geamuri duble( chiar fac diferenta fata de cele simple cum aveam pe AR) Mi-ar fi placut sa mai aiba, pentru ca mi-au fost utile la AR, carlig de remorcare sa imi pun suportul de biciclete, perdelute spate si blocaj usi spate electronic de la usa sofer, dar asa e cand cumperi Sh, nu au fost insa un deal breaker. Am fost eu sa o iau de la dealer pentru ca imi place experienta aceasta de-a o conduce inapoi, am avut si timp, nu m-am grabit sa ajung in Ro, asa ca a fost un mini road trip placut alaturi de un bun prieten. Sunt foarte incantat de masina pana acum si imi place mai mult decat Allroad-ul, si acum 3 ani tot benzinar Allroad cautam dar nu a fost nicicum sa fie, nici acum nu a fost usor sa gasesc un 3.0TFSi bine optionat, sunt foarte putine cu motorizarea asta la vanzare si care sa si intruneasca minimul meu de optiuni. Pana acum i-am facut revizia, am trecut-o pe Mobil 1, 0w40, inainte era pe interval flexibil deci 5w30, i-am schimbat volanul cu cel de pe Allroad, jante iarna montate, lampi LED la numar si hayon, pedale OE RS6, caut si footrest-ul acum, becuri xenon noi OE, si vor mai urma si alte retrofituri si modificari, am o lista lunga :).
    1 point
  6. Are cineva un dump de cluster maxidot superb 2001 1,9 tdi? l-am stricat pe cel din ceasuri si nu am back-up...
    1 point
  7. 1 point
  8. Nu ai nici macar surubul acolo.
    1 point
  9. vsw 0w-30 nu ti-l recomanda? ? ca la mine ala e primul recomandat.
    1 point
  10. Salut Mihai! O sa raspund punctual cu ce am aflat pana acum Farurile de la Osram sunt omologate de producator. nu au nevoie de o noua omologare. Nu au auto leveling pt ca au motor intern de reglaj, acesta facanddu-se de la rotita din interiorul masinii Nu au nevoie de spalator pt ca au 35W putere. Ce este peste 35 W are nevoe de spalator. Ca fiabilitate, nu am primit altceva in afara de garantia de 2 ani, dar dintr-o alta discutie am inteles ca ele vin echipate cu sursa principala de lumina cu becuri OSRAM D8S. Becurile astea am inteles ca se pun pe "xenoanele de fabrica" la masinile de generatie noua. Pretul de 900E reprezinta costul total pt setul de faruri. un retrofit la xenon OEM cred ca sare de 1500 (cu senzor, spalatoare, manpera) si muuult timp. Astea sunt plug and play. Daca se strica ceva in 2 ani ai garantie. Daca se strica dupa, norocul fiecaruia. din ce am mai citit pe net am inteles ca s-au intors extrem de putine la garantie. Revin cand mai aflu cate ceva.
    1 point
  11. Posibil, in cazul meu, la 2.0 tdi 4motion, am avut rezultatul de 183,2 cp. In schimb cuplul a crescut mult, si masina e mai placut la condus, asta conteaza cred ca mai mult decat cifrele efectiv. Desi mi-ar fi placut si mie sa vad spre 200 cp. Si ma opresc aici cu offtopicul ca nu vreau sa ii poluez omului topicul.
    1 point
  12. upgrade cu mutare intercooler in fata radiatorului,deci a pozitiei lui,implicit a conductelor prin care intra/iese aerul?Mulțumesc.
    1 point
  13. Poate ajuta clipul asta pentru cei interesati.
    1 point
  14. Ia-l pe cel mai scump dintre ele
    1 point
  15. Am eu incalzire stationara si va spun sincer ca o folosesc zilnic din Octombrie cand temperaturile dimineata au scazut sub 7 grade. O data avut asa ceva, nu as mai lua o masina fara, atat de mult creste confortul.
    1 point
  16. Cateva poze din timpul operatiei, revin dupa cateva zeci de km cu sunetul motorului before/after. Am reglat si injectoarele, zilele astea o sa verific si valorile pe vcds, sa vedem cum stam. Deocamdata astept sa se “aseze” lucrurile, o sa merg atent pentru un scurt rodaj. Caut sa fac programare si pentru dyno.
    1 point
  17. Felicitari pentru achizitie si bine ai venit fratele "ML-u" Frumoasa masina si din cate se vede destul de tinerica , baga si tu mai multe detalii , motor, optiuni etc si nu uita de multe pozeeeeeee
    1 point
  18. ...si dupa ce am terminat partea mai serioasa am facut si o curatare a corpului acceleratiei si a superchager bypass valve(care arata tot ca un corp de acceleratie), asta pentru ca pe ultimul aveam o eroare intermitenta. Nu erau atat de murdare si uitandu-ma in istoricul masinii mai fusesera curatate, dar au rezolvat usoara vibratie de la ralanti pe care o sesizam cateodata. As fi putut-o face cand aveam compresorul dat jos, dar nu mi-a trecut prin cap :), insa e o operatiune de 15min asa ca merita oricum facuta cu regularitate.
    1 point
  19. astea amandoua sunt de V8, ia doar fusta, nu are rost sa iei toata bara.
    1 point
  20. Virtual cocpit-ul ma lasa rece. Se pierde ceva parca. Sau am imbatranit eu... Motorul insa este ce trebuie, iar culoarea o scoate in evidenta din masa de octavii argintii, albe si negre Distractie placuta!
    1 point
  21. In nici o bere, am terminat de montat rotile de vara, am curatat si depozitat rotile de iarna, si am mai gresat una alta la masina.
    1 point
  22. Hai ca usor usor ii dam de capat. Am facut rost de TPI TPI 2042131/3. Nu cred ca am voie sa-l atasez, asa ca voi pune niste poze. O sa incerc solutia data si va anunt. Cod piesa necesara: N 105 409 01 Colier de cablu 4,6 x 292
    1 point
  23. Ca si viitoare updateuri: - la exterior, vreau sa ii pun o folie transparenta (am facut un drum Bucuresti-Cluj-Bucuresti, cu colegul @16MAW si m-am ales cu cateva ciobituri de pietricele). - modulul de semnalizare dinamica la oglinzi - un soft la TCM, sa ii cresc puterea la 190+ cai - un volan de R (cel in 3 spite) - o navigatie care sa suporte si android auto/mirrorlink (sunt fan Waze) Si eventual, daca o sa-mi creasca un copac de bani in casa, Virtual Cockpit...si navigatia noua, Discover Pro, cred ca se numeste, cea full touch de pe golf 7.5
    1 point
  24. Eu zic sa stai "cuminte" si sa iti iei un SH in stare buna in jurul a 10-13k si sa nu te bagi in datorii peste cap. Oricum o sa simti diferenta mare fata de G4 cu orice ai lua in banii astia.
    1 point
  25. Teoretic, orice ulei cu normele corecte e ok, in practica, cei mai multi vor sa evite orice risc si aleg uleiul original. Se gaseste si la 88 ron, tu la cat l-ai gasit? Nu e mai bine cu aparatul special, e doar putin mai rapid si de aceea e metoda preferata de mecanici. Cum zice si colegul mai sus, nu e nimic special, ci doar un furtun. Unii mecanici folosesc si o pompa pt a introduce si mai rapid uleiul. Cateva filme cu procedura, dar mai gasesti si multe altele:
    1 point
  26. Pune ulei original lasa rivanoalele fa schimbul la reprezentanta sau la un service care stie exact procedura de schimb chiar daca dispozitivul "special" este un furtun glorificat
    1 point
  27. Scuze am ramas dator cu niste poze.
    1 point
  28. Buuun, am facut-o si pe asta. Am dat comanda de axa cu came de golf 5 2.0 SDI, kolbenschmidt. Abia am gasit-o, vine in 5-7 zile. Urmeaza sa comand si tacheti si cuzineti axa. Saptamana viitoare sper sa le am montate. Si o poza, asa, ca sa fie ? PS Da, botul e mai sus putin ca fata. Dar va cobori curand la loc.
    1 point
  29. Foarte reusit motorul ala si daca schimbi jantele, un drop si poate niste distantiere ar putea sa arate “jaw dropping “ . S-o stapanesti sanatos. ? Niste jante pe 20 de vara ar schimba definitiv masina, nu e nimic “back braking”, in special ca ai air suspension. Ar fi pacat de ea sa stea in anonimat cu niste jante “sterse”.
    1 point
  30. Ce puțin vă consumă mașinile, puneți și voi care sunt cele mai mari consumuri scoase, așa de curiozitate
    1 point
  31. mergi si fa itp-ul la rar si in felul asta vei fi sigur. acum tu alegi ce ai nevoie, sa faci itpul sau sa te documentezi la sange dspre problema
    0 points
  32. Se pare ca normele care stabilesc criteriile de veriicare la ITP sunt RNTR1 si, asa cum m-am asteptat, referitor la airbag-uri exista doar cele trei conditii din post-ul anterior si nimic referitor la plansa de bord. Am fost ieri cu masina la o statie ITP (cu review-uri foarte bune) sa ma informez si raspunsul a fost ca oficial nu poate sa treaca dar sa o las o zi acolo si "se rezolva". Cand am intrebat daca exista vreo cerinta referitoare la acest lucru mi-a raspuns putin arogant ca vreau sa imi dea raspuns in scris cu semnatura si stampila? Apoi am sunat la RAR si dupa ce am asteptat la telefon vreo 20 de minute pana un angajat de acolo se informeaza, raspunsul a fost ca sa ma duc la statiile ITP sa intreb si ca ei hotarasc daca trece sau nu.
    0 points
  33. Salut! Am un kodiaq motor de 2.0 150, 50000km, iar acum 2 zile s -a aprins in bord martorul de la servodirectie (galben) . Am fost cu ea in service si s-a constatat ca trebuie inlocuita caseta de directie ( defect electric). Cei de la service spun ca e prima masina skoda care are aceasta problema si a venit la ei.
    0 points
  34. Pasiunea nu are limite, treaba cu pagina de instagram la masina e veche si in continuare la moda ? E o placere pentru mine sa fac asta, ca sa nu imi spamez contul personal cu masina ...
    -1 points
  35. Pai intr.o poza ai date de pe vcds cu 9970. Verifica pe cealalta pagina.
    -1 points
  36. Esti sigur ca e pe regenerare ? Cum ti.ai dat seama ? Sta turatia la 1000 si merg ventilatoarele.. asta poate fi si de la AC. Au crescut temperaturile si cupleaza ac. Pune vcds si vezi temperaturile pe evacuare si dpf. In regenerare tre sa ai 550.. 600 grade.
    -1 points
  37. Pune mana la evacuare sa simti daca ard gazele. Cel mai ok pui vcds si vezi temp cum am scris.
    -1 points
  38. Scoate masina afara din oras. Parcurge minim 12 km cu vit a3a la 2100.. 2200 ture. Asta ca sa finalizeze regenerarea corect.
    -1 points
  39. Nu e ok stand pe loc. Dureaza mult.Daca tot realizezi cand regenereaza .. ia.o la plimbare .. e mai sanatos.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!