Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.04.2019 în toate secţiunile
-
Cateva poze din timpul operatiei, revin dupa cateva zeci de km cu sunetul motorului before/after. Am reglat si injectoarele, zilele astea o sa verific si valorile pe vcds, sa vedem cum stam. Deocamdata astept sa se “aseze” lucrurile, o sa merg atent pentru un scurt rodaj. Caut sa fac programare si pentru dyno.5 points
-
...si dupa ce am terminat partea mai serioasa am facut si o curatare a corpului acceleratiei si a superchager bypass valve(care arata tot ca un corp de acceleratie), asta pentru ca pe ultimul aveam o eroare intermitenta. Nu erau atat de murdare si uitandu-ma in istoricul masinii mai fusesera curatate, dar au rezolvat usoara vibratie de la ralanti pe care o sesizam cateodata. As fi putut-o face cand aveam compresorul dat jos, dar nu mi-a trecut prin cap :), insa e o operatiune de 15min asa ca merita oricum facuta cu regularitate.4 points
-
So... am stat putin in cumpana daca sa ii fac sau nu topic celui mai nou membru al familiei... dificultati tehnice: vreme urata, lipsa poze (am avut vreo doua tentative de a iesi la fotoshuting ne... materializate), lipsa timp darr... sa incepem: Skoda Octavia 3 "Bestiuta" Style DSG 2.0 TSI 190CP Velvet Red Cum batranica O2.5 a inceput de prin vara sa vorbeasca de pensionare si plimbat nepotii (momental doar unu') pana la gradi si inapoi am inceput demersurile pentru o masina noua (dupa ultimele experiente sh-ul era aproape exclus). Bineinteles ca ne-am trezit la spartul targului (vezi @valyemil81 cu O3.5 la 16k si nitel) am... cam ratat majoritatea ofertelor bune asa ca am mers pe la reprezentante pentru o masina "pe comanda" (cam tot ce am gasit erau mai mult sau mai putin submotorizate si... majoritar diesel). Cu un buget relativ mic dar cu dorinte mari (benzina, in niciun caz hibrid, DSG/EDC/PowerShift in baie de ulei, in niciun caz manuala/CVT, interior deschis (bej/crem), spatiu interior cel putin la fel ca la O2.5 (nota bene .5=FL), de preferat sedan-hatch - in niciun caz drick (sau break, cum ii se mai spune in popor) relativ usor de parcat pe locurile inguste/scurte de prin Bucuresti si imprejurimi) am purces la discutii cu agentii de vanzari. In final am redus lista la vreo 4-5: Superb 3 Ambition, Octavia 3.5 Style++, Megane Sedan/Talisman si Honda Civic Sedan. Bineinteles eram in perioada cu omologarile WLTP asa ca la Superb aveam doar diesel, motoarele interesante de pe Megane au sublimat subit dar a ramas in carti daca reuseam un pret corect, Honda Civic a picat din motive de CVT si pe la Talisman preturile erau o leaca cam prea sus. Dupa o noua runda de testdrive si ceva documentare (forumuri - never renoro, documente de la producatori - am gasit 3 pdf-uri de la Getrag legate de 7DCT300 care nu prea se pupau intre ele... detalii ar zice unii) am decis ca pana la urma 2.0 TSI 140kW (190CP - EA888Rev3 B) si DSG 7 (DQ380) o sa ne castige portofelele. Cum Superbul 3 venea doar in varianta R (282 CP si Haldex) am purces la discutii cu dealerii Skoda pentru una bucata O3.5 (era deja inceput de decembrie 2018). Fastforward pana in 19 ianuarie 2019 (parca) semnam actele la Avia Pantelimon pentru una bucata Octavia 3 FL Style 2.0 TSI DSG7 FWD cu ceva imbunatatiri: PSC Adaptive Cruise Control si Front Assist PE4 Airbaguri laterale Spate 4ZG Banda decorativa crom 8SP Blocuri optice spate top led $07 Clever pack PKR USB locuri spate PFC Driving mode selection 1SL Elemente suplimentare de protectie sasiu PK9 Faruri LED adaptive cu instalatie splalare PJU Jante aliaj 16" PDE KESSY PW4 Oglinzi pliabile electric, antiorbire si iluminare spatiu de intrare in masina PH5 Parbriz incalzit RAC Bolero MIB 2.5 9JB Scrumiera (vine cu USB) 7X1 Senzori spate 9WT Smartlink 9S0 Virtual cockpit PL7 Volan incalzit (comenzi radio, telefon si padele dsg) PWL Blind spot detection Pe 19 februarie 2019 a intrat in productie si pe 7 martie am vazut-o cam asa: Asta era intr-o joi, pe seara. Bineintels ca din varii motive (rca/casco/pregatire) masina mi-a fost livrata luni... am ratat un weekend foarte frumos... dar compensat in urmatorul: Primul drum a fost din Pantelimon in Militauri via Piata Victoriei pe la 4:30PM. Am avut timp suficient sa ma obisnuiesc cu lipsa pedalei din stanga. Si cu majoritatea functiilor noi Bineinteles ca in aceeasi seara am scos-o la o plimbare nocturna unde am testat si farurile. Si bineinteles ca 3 zile mai tarziu eram la Avia Pantelimon pentru reglaj. Prima mie de km a fost asa... de cunoastere (intre mine si masina si, bineinteles, intre componentele masinii), cutia si motorul invatand sa lucreze impreuna. Dupa care lucrurile au intrat pe fagasul normal. Mai putin una bucata surub slabit (undeva in zona plafonierei) care m-a trimis iar la Avia Pantelimon. Meanwhile am reusit sa montez si camera adusa de plutasi pe la la inceputul lunii martie: Si era cat pe ce sa dau de o dauna total-partiala: Dupa vreo 2000 de km pe plaiurile mioritice ma declar multumit de alegera facuta (incluzand si compromisurile). Combinatia cutia si motor "e ceea ce trebuie" pe drumurile nationale cu o singura banda (pline de camioane ce se taraie cu 70), cand e nevoie de economie un 6.2 (extra) se poate obtine doar din acceleratie. Pe de alta parte este foarte usor de pierdut permisul pe drum drept (un mic imbold il acceleratie arunca acul aproape instant de la 50-60 in la 120 in S). In oras, consumul sta pe la 10-12-14-15 ( daca drumul e mai scurt de 10km (fara SS, in functie de ora) si scade spre 8-9 daca drumul e mai lung/liber. Mixtul e pe la 8 dar distractia e nepretuita. Momentan, pentru spalare exterioara doua fise la Selfjetul de la OMW fac minuni (impreuna cu solutiile pentru jante/scos petele de insecte de la reprezentanta) si interiorul se aspira usor cand ajung pe la tara (cealalta tara, nu cea de la porumb). Tre sa mai cumpar unu-doua bidoane de lichid de parbriz de la ei. La 8 lei 3l e greu de gasit ceva mai bun. Ce n-am gasit inca e solutie de protectie/tratament piele. Dar mai insistam la etaj poate se deschide la parter =)). *Disclaimer: in timp o sa mai adaug poze/filmulete la postarea initiala. ** Batrana O2.5 era pregatita de maritis pana soata s-a decis ca... ar vrea si ea masina ei luni s-a dus sa monteze rotile de iarna. Luni ce vine ma duc la constatare la CASCO :))) Noi sa fim sanatosi.3 points
-
3 points
-
@tuchbr, daca opresti motorul in timpul regenerarii, la urmatoarea pornire iti pleaca direct in regenerare. Mie mi s-a intamplat iarna trecuta la temperaturi mult mai scazute, motor rece. Se poate sa fi oprit motorul fara sa sesizezi ca facea regenerare.2 points
-
Salut! De 3 săptămâni sunt noul posesor al unui G7 Highline 2.0 TDI DSG Pacific Blue. Pana acum în vreo 2000 km făcuți pot spune ca e fix cum ma așteptam să fie : putere, consum, manevrabilitate. Mașina este fabricație 2015 are 126.000 km acum. Ca upgrade pe care intenționez sa i-l fac, sunt farurile LED Driving de la Osram.1 point
-
Salutare, va prezint ce mi-am facut cadou de Craciun. Desi cautam cu incapatanare o Skoda Superb, m-am ales cu un VW Passat. Masina are 161000 km. Motorul este de 1.6 - CAYC cu soft la 140 cai, pozele sunt cu jantele de vara de 18', acum are jantele de otel si e cam murdara. Masina are suspensie sport eibach pro kit Desi multi m-au speriat de varianta 1.6, pot sa zic ca sunt multumit de cum merge, consumul mediu este de 7l/100 km. Am dat si de 2 mici probleme, s-a stricat broasca de la haion si are spart furtunul lichidului de parbriz in zona portbagajului, dandu-mi eroarea de haion deschis. Marti este programata la schimbul de ulei, filtre si cele 2 probleme mentionate. Mai trebuie sa schimb bateria, la testul din reprezentanta mi-au spus ca trebuie schimbata. Am si eu un tester de baterie si imi arata ca e half charged, chiar si dupa ce a stat 8 ore la incarcat.1 point
-
Dupa o activitate intensa in Clubul Logan intre 2009 si 2013 cu vechea masina am decis sa iau o pauza de la tot ce inseamna domeniul auto/tuning pana anul acesta. Anul acesta familia s-a marit, prioritatile s-au schimbat si asa a aparut "B8-ul familiei" Modelul este 2.0, 150hp, 01.2015 cu 215k km, echipare HighLine, provenienta Belgia. Dotari: -Trapa -Interior piele Nappa bej -Sistem Dynaudio -Jante 18' - BiXenon Inainte de achizitie am verificat 5 masini, dar la nici una nu prea bateau reviziile din reprezentanta cu cartea. Aceasta a fost singura cu revizii la timp in corespondenta ( lipseste distributia) iar in momentul in care am vazut-o fizic a fost dragoste la prima vedere. Cat despre planuri de viitor sunt: -soft stage 1 -retrofit VIRTUAL COCKPIT ...si mai vedem ...1 point
-
@bubu182 formulare nefericita: eu conduc nitel prin Bucuresti (30% aproximativ... posibil sa creasca ca o sa creasca si juniorul) si e destul de greu de miscat cu o masina atat de mare (A6/A7). @mihai.onu94 buget; consum; 3 zile cu zapada pe an; copchil (curand speram copii) deci mai usor cu Transbucegii... bugetul nu a permis. @Rave stai mai intai sa ma plictisesc!1 point
-
Frumoasa lista de modificari . Iti las si cateva pareri legate de cele din lista ta si nu numai : - Iti sugerez ca prioritatea nr 1 sa afli daca are softul de Dieselgate pus si daca este pus jos cu el. - stopurile LED sunt si la mine pe Wish List dar la 300 euro nu gasesti decat pe o parte , cele OE sunt intre 2500 si 2800 lei depinde de unde le iei ( toate 4 bucati ma refer) . Pe la 300 euro nu gasesti OE daca e sa le iei pe toate 4 . - Pentru rama de climatronic exista varianta "china " . Codurile sub care o gasesti sunt 5M0819422B - NEGRU 5ND 820 039 - Beige : Tie iti trebuie codul pentru negru ( ti l-am pus si pe cel de Beige sa nu fie confuzie)1 point
-
G6 are doar 1 bec de ceata. Oricum, ar trebui sa il folosesti destul de rar .1 point
-
Eu cu AA nu mai am problema dupa ce am schimbat telefon si cablu, nu am modificat nimica la Infotaiment - ca idee facea fite dese si mari cu Xiaomi Mi Mix2 si nu mai face cu Google Pixel 3 La mine rezolvarea a fost din soft-ul telefonului + cablul fizic sa fie mai "de calitate" intre masina si telefon, poate te ajuta LE: @andrei0241 AA 4.1.590444-release , Android version 9, build PQ2A.190305.002, cablu ubc c - usb normal, AliExpress marca Baseus1 point
-
Salutare...este adevarat ca poti face regenerarea stand pe loc?am auzit ca la golf 7 se poate finaliza asa...multumesc1 point
-
1 point
-
Si eu am schimbat discurile si placutele fata la masina, cost piese 500 lei ( TRW ambele) cost montaj 0, le-am facut in fata blocului Sunt un pic nemultumit ca deja am facut ~ 1000 km si pana la 50-60 km/h scartaie de zici ca trebuie unse, sper sa dispara scartaitul in curand. Daca apas frana dispare instant scartaitul.1 point
-
@dragos1985, cred ca ai pe ambele faze H7, nu cred ca ai H9. Rectific numele becurilor, se numesc Philips RacingVision. @mihai.onu94, a scris mai sus ca nu are lupe (care sunt o mare prostie pe halogen...)1 point
-
Am luat o pasta abraziva ordinara si ieftina si o ceara lichida...asa sa fac proba. A iesit ceva mai lucios, recunosc ca nu ma asteptam. Urmeaza sa iau ceva profesional: -pasta abraziva -pasta extrafina -eliminarea hologramelor. Ca sunt pretentios si vreau ceva perfect!1 point
-
Sa va bucurati de masina. Este o configuratie foarte faina dar sa fim seriosi...bugetul nu a fost relativ mic. Sau poate a fost la inceput ?1 point
-
Virtual cocpit-ul ma lasa rece. Se pierde ceva parca. Sau am imbatranit eu... Motorul insa este ce trebuie, iar culoarea o scoate in evidenta din masa de octavii argintii, albe si negre Distractie placuta!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare, Motorul era pe motorina 110kw/150cp si cand l-am luat din expo avea 6km in bord.1 point
-
Un pic de limba romana si gramatica, ca sa intelegem ce este scris mai sus, se poate?1 point
-
Intre timp masina a suferit si o interventie mai serioasa pe la motor, anume schimbarea intinzatoarelor lanturilor superioare ale distributiei. Evident am luat aceasta decizie intrucat unul dintre ele facea un zgomot la pornire dupa ce masina statea parcata peste noapte, cel de pe partea sofer pierdea presiunea si avea nevoie de timp sa se incarce cu ulei, semn ca cedase supapa aceea din el, il mai ajuta doar partea mecanica, adica un telescop cu arc, insa nu era suficient. Asa ca, dupa un indelung research, in care am descoperit ca probabil 99% dintre 3.0tfsi(indiferent de caroseria pe care s-au pus ) au problema asta, cel putin in USA exista si un TSB pe tema aceasta intrucat multi acolo au sesizat aceste zgomote inca de la rulaje de 20-30k km si rezolvarea era schimbarea acestui intinzator de pe partea sofer, in cele mai multe cazuri asta era de vina. Daca pentru B8, C7 sau D4 exista un p/n revizuit pentru intinzator, pentru C6 nu, probabil si pentru ca s-a fabricat doar in perioada 2009-2011 si au uitat de ele. De asemenea am decis sa fac eu aceasta operatiune, in mine am mai multa incredere, am intrebat putin si prin alte parti insa nu prea stiau ce si cum e cu motorul asta, ideea este ca nu mi-au inspirat incredere, unul singur care imi este si prieten si are service ar fi putut sa o faca si aveam incredere in el dar e in alt judet si imi era peste mana. Asa ca, inarmat cu documentatia necesara din ELSA, citit/vizionat cam tot ce se putea despre acesta operatiune, facuta o investigatie amanuntita care sa imi demonstreze ca intr-adevar intinzatorul este problema si apoi cumparat trusa de cale specifica motorului pentru blocarea distributiei, m-am apucat de treaba. In final am ajuns sa schimb: ambele intinzatoare pe care le-am luat INA, cele originale erau tot INA, patinele superioare, garnitura corp filtru ulei, garnituri capace axe came, bujii, suruburi axe came si alte maruntisuri. Satisfactia a fost foarte mare cand dupa ce am pus totul la loc conform procedurii masina a pornit din prima fara nicio eroare si fara infamul zgomot, am rasuflat usurat :).1 point
-
Eu am pus Liqui Moly Toptec 4200 LL 5W30, 200 ron 4l, fata de 125 ron Valvoline de ex (4l). Nu stiu daca merita sincer vorbind, diferenta. Vazand ce ulei murdar a iesit, cred ca era mai avantajos sa fi cumparat 8 litri de Valvoline, sa pun 3,7 litri si sa merg cu el 200km, apoi scos ca un flush si schimbat filtrul si pus restul de 4,3 litri. Asta pt ca imediat dupa schimb, la 10 minute de functionare motor, am verificat nivelul pe joja si uleiul nou era deja negru de la ce ramasese in motor probabil. Asta desi am lasat la scurs uleiul vechi f mult timp, am eliminat orice urma de ulei vechi din corpul filtrului, si am mai si turnat un pic de ulei nou si astepta sa curga pe jos ca sa elimin cat mai mult din ce era vechi (lucruri pe care nici un service nu pierde timp sa le faca). De asemenea, filtrul ulei l-am luat OE, iar in cutie am gasit filtru Mahle, deci si aici recomand o economie de bani si schimbat mai des (eventual la flushul de mai sus schimbat si filtrul). La masini pe benzina, am constatat ca si dupa cateva zile de mers uleiul era atat de curat incat abia se vedea pe joja. De acum, o sa fac probabil schimbul un pic mai des (10-12.000)1 point
-
Am rezolvat. Tot în topicul ăsta am găsit la un moment dat o postare a unui membru care spune că Ravenol 5w30 VMP a fost îmbunătățit și a primit în titlu indicativul USVO. Ravenol 5w30 VMP USVO se numește acum și am reușit să-l găsesc la vânzare. E un pic mai scump, dar, sunt sigur că merită.1 point
-
Salut, referitor la faruri, LED am doar pe daylights. @kicker Din cate am inteles de la fostul proprietar, colantul de pe capacul rezervorului si de pe capacul oglinzilor, este realizat custom de el, si ca design, sunt mai multe marci de bere1 point
-
Salutare , Nu era nicio iluzie optica !!! Se scurgea "apa" pe interiorul farului intr-un mare fel.De schimbat , .......am schimbat direct masina.Intre timp a iesit din garantie si totul se schimba contra cost.Pe langa far , incepuse si cutia de viteze(manuala) sa faca figuri (zgomot la schimbatul treptei) , apoi erau cazuri cand pornea fffffoarte greu (la rece , la cald) si cireasa de pe tort : incepuse sa consume ulei mult , mult (cam la 1000 km completam cca 1.5 l ulei).Am dat-o la trei ani cu 92000 km. Pentru moment am trecut la T-Roc. Va salut ,1 point
-
Trebuie să recunosc că m-ai facut sa cobor la masina sa ma uit, la pranz eram plecat cu alta masina si m-am uitat pe niste poze ce le aveam. In baza observatiilor directe "din teren" constat ca spătarul e fractionat in 3 parti. Exista un buton in partea de sus a locului din mijloc pe care nu l-am sesizat pana acum, probabil ca sezutul întreg m-a păcălit. Ce sa o mai lungesc... in concluzie, ma recunosc maxim de vinovat pt dezinformare si imi fac mea-culpa în sac si cenușă In acelasi timp, imi dau seama ca trebuie sa mai stau si eu pe locurile din spate. Am facut cateva poze, le pun imediat după ce dau resize sa încapă aici. Am incercat sa pun in evidenta toate pozitiile relative ale scaunelor, poate iti sunt de ajutor. Si raspunsul pt ultima intrebare: cu randul 3 rabatat și randul 2 la maxim in spate nu rămâne loc între ele decat daca glisezi bancheta din randul 2 spre înainte. La mine am lăsat intenționat putin spatiu, cca 2-3 degete, pentru ca altfel scaunele din randul 3 ating cu tetierele si freacă de spatarul randului 2, devenind greu de lăsat/ridicat. La un moment dat am ramas cu o curelușă de ridicat in mână (s-a smuls) dar au rezolvat-o la service cu un pop-nit. mai jos pozele: 1. Diferenta intre maxim in spate-maxim in fata. 2. Diferenta intre inclinare spatar, max/min 3. butonul cu pricina, responsabil de rabatarea locului din mijloc: 4. Spatiul ramas la mine, poza e facuta din tavan drept in jos1 point
-
Cat au astia de la Avia ora de manopera .... 500 lei! Adica jumate din salariul minim pe economie, o juma de luna de munca. E stupida comparatia dar mi se pare bataie de joc sa ceri 500 lei pt. un schimb de ulei si niste filtre, pe care le poti schimba la un service de cartier cu 50 lei.1 point
-
Scoate masina afara din oras. Parcurge minim 12 km cu vit a3a la 2100.. 2200 ture. Asta ca sa finalizeze regenerarea corect.0 points
-
Transportul prin curier ma costa aproape triplu cat solutia. Nu m.ati inteles. Pana la carrefour am 65 km. Tre sa fie si altceva pt jantele astea. Ceva soluti chimice care nu ataca aluminiul.-1 points
-
Oh, ok..nici nu m-am gândit la așa ceva.. mai ales că am mașina din noiembrie și nu am manualul acela și mna..mulțumesc mult de răspunsuri!-1 points
-
-1 points
-
Nu e ok stand pe loc. Dureaza mult.Daca tot realizezi cand regenereaza .. ia.o la plimbare .. e mai sanatos.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00